- 9 years ago
#7041
Nem tudom hogy most mennyire állítsam be a Multimon a BR bt016-on nyomásértéket, de annyi mindent irtatok, hogy tegnap Nekem is megúszot (csak finoman és fehéraszfalton). Kúton tettem bele e:2,3-h:2,5-öt, egyedül megyek. De olyan érzésem van hogy még most is mászkál a hátulja.... fehér aszfalton szerintem minden csúszik, ha még nedves is, akkor jégpálya. A nyomásértékeid szerintem rendben vannak, Torzsi is ennyire fújta ugyanezen a motoron, ugyanezekkel a gumikkal. Mondjuk Torzsinak is kedvenc szórakozása volt a fehéraszfalton körforgókból kifelé minden-egyes-kib.szott-alkalommal megúsztatni a motor seggét)
- 9 years ago
#7040
Nem tudom hogy most mennyire állítsam be a Multimon a BR bt016-on nyomásértéket, de annyi mindent irtatok, hogy tegnap Nekem is megúszot (csak finoman és fehéraszfalton). Kúton tettem bele e:2,3-h:2,5-öt, egyedül megyek. De olyan érzésem van hogy még most is mászkál a hátulja....
- 9 years ago
#7039
Szerintem a dtc is segít,előre fujtam 2.4,hatra 2.5,jónak tűnik,de nekem idáig is jo volt,enegem kizarolag a futásteljesítmény erdekel! nem volt aktív 1x sem te nem felted pályán a multit turagumival? A GT-re ha utánaolvasol mindenhol írják, hogy pályára is vihető a megfelelő határokat betartva. Kellő óvatossággal tettem meg az első 5-10 kört, és utána is a biztonság volt az elsődleges, mégis remekül szórakoztam, és végülis ez volt a cél
- 9 years ago
#7038
Szerintem a dtc is segít,előre fujtam 2.4,hatra 2.5,jónak tűnik,de nekem idáig is jo volt,enegem kizarolag a futásteljesítmény erdekel! nem volt aktív 1x sem te nem felted pályán a multit turagumival?
- 9 years ago
#7037
igen en is soknak tartom,de majd kiderül ha kiprobalom. Könyv szerint szoktam eljárni.
Mondom engem nem zavar ha csavarja,ha nem tapad legalább voupity!Én kipróbáltam tegnap az Angel GT-t - e2.6 ; h2.7 baral közúton.
Nekem halálfélelmem volt és mintha motorozni elfelejtettem volna ekkor nyomással. Mintha elfelejtettem volna kanyarodni. A visszajelzések teljes hiányát éreztem. Egyik kanyarban kicsit kisodródtam kicsit. Miután visszaállítottam 2.2 -2.3 ra újra ment a kanyarodás. Érdekes játék ez csak óvatosan!Utcán én is e2.2bar h2.5-bar-ral jártam eddig, és az bőven jó volt. Kipróbálom majd utcán is a jelenlegi értékeket, most még az euroringről e2.5, h2.8-on van. Raktam fel egy videót, én konkrétan nem találtam meg a gumi határait, nem voltam elég gyors, persze elsődleges cél volt NEM elcsúszni, de azért elég dinamikusan lehetett menni. Amikor kezdett kicsit túlmelegedni, érezhető volt egy kis nyúlás-kontrollált csúszás, de egyáltalán nem ilyesztő módon. Nyilván a multi üléspozíciója és futóműve is nagyban segít ebben, mindenesetre csodálkozom, h ennyire máshogy viselkedik ua a gumi egy másik motoron. én pont pályán szoktam leengedni
- 9 years ago
#7036
Szerintem a dtc is segít,előre fujtam 2.4,hatra 2.5,jónak tűnik,de nekem idáig is jo volt,enegem kizarolag a futásteljesítmény erdekel! nem volt aktív 1x sem
- 9 years ago
#7035
Szerintem a dtc is segít,előre fujtam 2.4,hatra 2.5,jónak tűnik,de nekem idáig is jo volt,enegem kizarolag a futásteljesítmény erdekel!
- 9 years ago
#7034
én azért a monstert nem fújnám annyira mint a multit, max 2.4e 2.6h de sztem a 2.3.-2.5 is elég kell legyen főleg egyedül. Azért dess figyelembe hogy a multi nehezebb az angel gt d meg egy keményebb karkasszal van mint a sima igen en is soknak tartom,de majd kiderül ha kiprobalom. Könyv szerint szoktam eljárni.
Mondom engem nem zavar ha csavarja,ha nem tapad legalább voupity!Én kipróbáltam tegnap az Angel GT-t - e2.6 ; h2.7 baral közúton.
Nekem halálfélelmem volt és mintha motorozni elfelejtettem volna ekkor nyomással. Mintha elfelejtettem volna kanyarodni. A visszajelzések teljes hiányát éreztem. Egyik kanyarban kicsit kisodródtam kicsit. Miután visszaállítottam 2.2 -2.3 ra újra ment a kanyarodás. Érdekes játék ez csak óvatosan!Utcán én is e2.2bar h2.5-bar-ral jártam eddig, és az bőven jó volt. Kipróbálom majd utcán is a jelenlegi értékeket, most még az euroringről e2.5, h2.8-on van. Raktam fel egy videót, én konkrétan nem találtam meg a gumi határait, nem voltam elég gyors, persze elsődleges cél volt NEM elcsúszni, de azért elég dinamikusan lehetett menni. Amikor kezdett kicsit túlmelegedni, érezhető volt egy kis nyúlás-kontrollált csúszás, de egyáltalán nem ilyesztő módon. Nyilván a multi üléspozíciója és futóműve is nagyban segít ebben, mindenesetre csodálkozom, h ennyire máshogy viselkedik ua a gumi egy másik motoron.
- 9 years ago
#7033
2.3 elől,hátul
Kiporobalom amit írtál,köszi.
Engem nem zavar a csuszkalas,futásteljesítményre vagyok kiváncsi. én azért a monstert nem fújnám annyira mint a multit, max 2.4e 2.6h de sztem a 2.3.-2.5 is elég kell legyen főleg egyedül. Azért dess figyelembe hogy a multi nehezebb az angel gt d meg egy keményebb karkasszal van mint a sima igen en is soknak tartom,de majd kiderül ha kiprobalom. Könyv szerint szoktam eljárni.
Mondom engem nem zavar ha csavarja,ha nem tapad legalább voupity!Én kipróbáltam tegnap az Angel GT-t - e2.6 ; h2.7 baral közúton.
Nekem halálfélelmem volt és mintha motorozni elfelejtettem volna ekkor nyomással. Mintha elfelejtettem volna kanyarodni. A visszajelzések teljes hiányát éreztem. Egyik kanyarban kicsit kisodródtam kicsit. Miután visszaállítottam 2.2 -2.3 ra újra ment a kanyarodás. Érdekes játék ez csak óvatosan!
- 9 years ago
#7032
2.3 elől,hátul
Kiporobalom amit írtál,köszi.
Engem nem zavar a csuszkalas,futásteljesítményre vagyok kiváncsi. én azért a monstert nem fújnám annyira mint a multit, max 2.4e 2.6h de sztem a 2.3.-2.5 is elég kell legyen főleg egyedül. Azért dess figyelembe hogy a multi nehezebb az angel gt d meg egy keményebb karkasszal van mint a sima igen en is soknak tartom,de majd kiderül ha kiprobalom. Könyv szerint szoktam eljárni.
Mondom engem nem zavar ha csavarja,ha nem tapad legalább voupity!azért érdees, mert nekem borzasztó rutkán szokot megcsúszni pedig én is szoktam húzni a gázt
- 9 years ago
#7031
Így van, én pl eddig a bridgestone-okkal 2.3 bar elől, 2.5 hátul (hidegen mérve) mentem, kb ez volt a multin is. Aztán utánaolvasva azt írják, hogy angel GT-n előre ~2.5bar, hátra ~2.8-2.9bar kell, hideg abroncson mérve.
Egy másik dolog, ami mindenképpen furcsa volt nekem, hogy utcai abronccsal ugyanazokkal az értékekkel kell menni pályára is, mint utcai használat során, és ez végülis most működött, mert nem volt soha kevés a tapadás, felesleges lett volna engedni rajta, csak a gumit használtam volna túlzottan. Bár a srácok akkikel beszéltünk, mindenki szkeptikus volt, végül tökéletes volt a gyári (magasnak érzett) érték.
,,Track pressures same as road pressures for road tyres"
forrás:( http://motorbikewriter.com/correct-moto ... pressures/ )
Sanci milyen guminyomáson csúszkál a segge? 2.3 elől,hátul
Kiporobalom amit írtál,köszi.
Engem nem zavar a csuszkalas,futásteljesítményre vagyok kiváncsi. én azért a monstert nem fújnám annyira mint a multit, max 2.4e 2.6h de sztem a 2.3.-2.5 is elég kell legyen főleg egyedül. Azért dess figyelembe hogy a multi nehezebb az angel gt d meg egy keményebb karkasszal van mint a sima igen en is soknak tartom,de majd kiderül ha kiprobalom. Könyv szerint szoktam eljárni.
Mondom engem nem zavar ha csavarja,ha nem tapad legalább voupity!Csatolmányok:
image.png (264.56 KiB) Megtekintve 22625 alkalommal
- 9 years ago
#7030
Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. Így van, én pl eddig a bridgestone-okkal 2.3 bar elől, 2.5 hátul (hidegen mérve) mentem, kb ez volt a multin is. Aztán utánaolvasva azt írják, hogy angel GT-n előre ~2.5bar, hátra ~2.8-2.9bar kell, hideg abroncson mérve.
Egy másik dolog, ami mindenképpen furcsa volt nekem, hogy utcai abronccsal ugyanazokkal az értékekkel kell menni pályára is, mint utcai használat során, és ez végülis most működött, mert nem volt soha kevés a tapadás, felesleges lett volna engedni rajta, csak a gumit használtam volna túlzottan. Bár a srácok akkikel beszéltünk, mindenki szkeptikus volt, végül tökéletes volt a gyári (magasnak érzett) érték.
,,Track pressures same as road pressures for road tyres"
forrás:( http://motorbikewriter.com/correct-moto ... pressures/ )
nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Sanci milyen guminyomáson csúszkál a segge? 2.3 elől,hátul
Kiporobalom amit írtál,köszi.
Engem nem zavar a csuszkalas,futásteljesítményre vagyok kiváncsi. én azért a monstert nem fújnám annyira mint a multit, max 2.4e 2.6h de sztem a 2.3.-2.5 is elég kell legyen főleg egyedül. Azért dess figyelembe hogy a multi nehezebb az angel gt d meg egy keményebb karkasszal van mint a sima
- 9 years ago
#7029
nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. Így van, én pl eddig a bridgestone-okkal 2.3 bar elől, 2.5 hátul (hidegen mérve) mentem, kb ez volt a multin is. Aztán utánaolvasva azt írják, hogy angel GT-n előre ~2.5bar, hátra ~2.8-2.9bar kell, hideg abroncson mérve.
Egy másik dolog, ami mindenképpen furcsa volt nekem, hogy utcai abronccsal ugyanazokkal az értékekkel kell menni pályára is, mint utcai használat során, és ez végülis most működött, mert nem volt soha kevés a tapadás, felesleges lett volna engedni rajta, csak a gumit használtam volna túlzottan. Bár a srácok akkikel beszéltünk, mindenki szkeptikus volt, végül tökéletes volt a gyári (magasnak érzett) érték.
,,Track pressures same as road pressures for road tyres"
forrás:( http://motorbikewriter.com/correct-moto ... pressures/ )
Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Sanci milyen guminyomáson csúszkál a segge? 2.3 elől,hátul
Kiporobalom amit írtál,köszi.
Engem nem zavar a csuszkalas,futásteljesítményre vagyok kiváncsi.
- 9 years ago
#7027
Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. Így van, én pl eddig a bridgestone-okkal 2.3 bar elől, 2.5 hátul (hidegen mérve) mentem, kb ez volt a multin is. Aztán utánaolvasva azt írják, hogy angel GT-n előre ~2.5bar, hátra ~2.8-2.9bar kell, hideg abroncson mérve.
Egy másik dolog, ami mindenképpen furcsa volt nekem, hogy utcai abronccsal ugyanazokkal az értékekkel kell menni pályára is, mint utcai használat során, és ez végülis most működött, mert nem volt soha kevés a tapadás, felesleges lett volna engedni rajta, csak a gumit használtam volna túlzottan. Bár a srácok akkikel beszéltünk, mindenki szkeptikus volt, végül tökéletes volt a gyári (magasnak érzett) érték.
,,Track pressures same as road pressures for road tyres"
forrás:( http://motorbikewriter.com/correct-moto ... pressures/ )
ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Sanci milyen guminyomáson csúszkál a segge?
- 9 years ago
#7026
Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. meg a gázzal!![]()
csak nem kell rágörcsölni
- 9 years ago
#7025
nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. meg a gázzal!![]()
- 9 years ago
#7024
Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Guminyomással még lehet játszani egy kicsit. meg a gázzal!
- 9 years ago
#7023
ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága. Guminyomással még lehet játszani egy kicsit.
- 9 years ago
#7022
jól látod, a térdelős képeit a számítógépén csinálja,elárulta a gumija! ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. nekem es dolcenek össze vissza csúszkál a hátulja,ha sokat elmegy nem rossz. Ha csak annyit fog elmenni mint pl egy M3 akkor drága.
- 9 years ago
#7021
jól látod, a térdelős képeit a számítógépén csinálja,elárulta a gumija! ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat. hmmmm na ezt szeretem látni így szép egy gumi szett,
Meg tudod mondani hogy a gumik amik fent vannak hol gyártották?
ugyan is nekem az első német a hátso kínai!![]()
- 9 years ago
#7020
mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied jól látod, a térdelős képeit a számítógépén csinálja,elárulta a gumija! ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta Tiszteletem a Szerveknek!
Remélem ez a kopásminta már megfelelő az Uraknak!
Ez a gumi nálam eddig mindent visz, messze-messze felülmúlja a várakozásokat.Csatolmányok:
20160629_173209.jpg (570.28 KiB) Megtekintve 22625 alkalommal20160629_163613_richtonehdr.jpg (537.5 KiB) Megtekintve 22625 alkalommal20160629_160317.jpg (684.11 KiB) Megtekintve 22625 alkalommal
- 9 years ago
#7019
Tegnap felhívtam a R17 -et, gondoltam kérdezek a szakértőtől (ha már ez van kiírva az oldalukra), Elmondtam milyen motorról van szó és hogy most milyen gumi van rajta. Rákérdezett, hogy megvagyok -e elégedve az ST-vel, természetesen 1 hét használat után nem tudtam erre érdemlegesen válaszolni. Na és akkor kérdeztem Bridgestone bt023? Azt mondta, hogy jó, de régebbi fejlesztés, ennél már vannak újabbak és itt hármat említett:
- Angel Gt
- Michlen Pilot Road 4
- Dunlop Roadsmart 3
A Dunlop-on kicsit meglepődtem, itt nem nagyon olvastam, hogy valakinek is lenne a motorján (mondjuk eléggé új guminak tűnik, ahogy utána néztem). Ezekből választva szerintem az Angel GT lesz a befutó, már árban is az a legbarátságosabb és az általatok megírt tapasztalatok is ezt erősítik.
Hali
Nekem roadsmart 2 van es imadom Köszi! A napokban eldöntöm melyik lesz a befutó és természetesen megíromA michlen-el valamiért sose szimpatizáltam (itt inkább autóra gondolván), de miután láttam egy képet arról, hogy milyen szépen szétvált a michlen gumi valamilyen sportmotoron, hát egy kicsit elment a kedvem a michlentől... még akkor is, ha 10.000 gumiból egy olyan van, ami gyári hibás.... de mind1, van még választék szerencsére (Pirelli/Dunlop/Bridgestone)
- 9 years ago
#7018
Tegnap felhívtam a R17 -et, gondoltam kérdezek a szakértőtől (ha már ez van kiírva az oldalukra), Elmondtam milyen motorról van szó és hogy most milyen gumi van rajta. Rákérdezett, hogy megvagyok -e elégedve az ST-vel, természetesen 1 hét használat után nem tudtam erre érdemlegesen válaszolni. Na és akkor kérdeztem Bridgestone bt023? Azt mondta, hogy jó, de régebbi fejlesztés, ennél már vannak újabbak és itt hármat említett:
- Angel Gt
- Michlen Pilot Road 4
- Dunlop Roadsmart 3
A Dunlop-on kicsit meglepődtem, itt nem nagyon olvastam, hogy valakinek is lenne a motorján (mondjuk eléggé új guminak tűnik, ahogy utána néztem). Ezekből választva szerintem az Angel GT lesz a befutó, már árban is az a legbarátságosabb és az általatok megírt tapasztalatok is ezt erősítik.
Hali
Nekem roadsmart 2 van es imadom
- 9 years ago
#7017
így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied igazából megmondtad a tutit, mert csak autópályán megyek, 80-nyélgáz-130-satufék-80. A 80 az autópályakanyarokra értendő. Csak akkor motorozom ha fotóznak, amúgy el sem indulok.
A GT nem fos, hanem pont az egyik legjobb választás.
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. Emlékszem amikor pár éve még nem ratyiban toltad, nem féltél az esőtől, és el-el kapott a parasztgáz és a sebességmámor
nehogy meg sértődj nem azért írtam !!!! csak nem vagyok egy smiley fan
- 9 years ago
#7016
Tegnap felrakattam a Brigestone BT 14 tipust! Eladás előtt gondoltam jó lessz! Szépen megcsiszoltam a gumikat csiszoló vászon) A gyors kör előtt na ezz egy sz@r eleje hátulja csúszik igaz peremig vittem (hátúl) csúszik elől hátúl félelmetes szinte be esik az eleje na nem egy s20 az biztos szóval aki erre adja választást csak óvatosan! Guminyomás 2,2 2.35 de ma engedek belőle hátha ez a baj!
- 9 years ago
#7015
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied igazából megmondtad a tutit, mert csak autópályán megyek, 80-nyélgáz-130-satufék-80. A 80 az autópályakanyarokra értendő. Csak akkor motorozom ha fotóznak, amúgy el sem indulok.
A GT nem fos, hanem pont az egyik legjobb választás.
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. Emlékszem amikor pár éve még nem ratyiban toltad, nem féltél az esőtől, és el-el kapott a parasztgáz és a sebességmámor
- 9 years ago
#7014
Tegnap felhívtam a R17 -et, gondoltam kérdezek a szakértőtől (ha már ez van kiírva az oldalukra), Elmondtam milyen motorról van szó és hogy most milyen gumi van rajta. Rákérdezett, hogy megvagyok -e elégedve az ST-vel, természetesen 1 hét használat után nem tudtam erre érdemlegesen válaszolni. Na és akkor kérdeztem Bridgestone bt023? Azt mondta, hogy jó, de régebbi fejlesztés, ennél már vannak újabbak és itt hármat említett:
- Angel Gt
- Michlen Pilot Road 4
- Dunlop Roadsmart 3
A Dunlop-on kicsit meglepődtem, itt nem nagyon olvastam, hogy valakinek is lenne a motorján (mondjuk eléggé új guminak tűnik, ahogy utána néztem). Ezekből választva szerintem az Angel GT lesz a befutó, már árban is az a legbarátságosabb és az általatok megírt tapasztalatok is ezt erősítik.
- Angel Gt
- Michlen Pilot Road 4
- Dunlop Roadsmart 3
A Dunlop-on kicsit meglepődtem, itt nem nagyon olvastam, hogy valakinek is lenne a motorján (mondjuk eléggé új guminak tűnik, ahogy utána néztem). Ezekből választva szerintem az Angel GT lesz a befutó, már árban is az a legbarátságosabb és az általatok megírt tapasztalatok is ezt erősítik.
- 9 years ago
#7013
így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied jól látod, a térdelős képeit a számítógépén csinálja,elárulta a gumija! ugye ? kakucson is csak a fotós kedviért csinálta
- 9 years ago
#7012
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. hát ha csak 6000km megy el a gt akkor nem nagy csoda,a rosso corsa is elment 5000km a nagy sf-en ami nem olyan ratyin adja le az energiát mint a multi.
8000km illene.
Nekem egyenlőre 2000km van benne,még nem panaszkodom,mondjuk már papyban nyomom es csak 130le.
- 9 years ago
#7011
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied jól látod, a térdelős képeit a számítógépén csinálja,elárulta a gumija!
- 9 years ago
#7010
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. Azért tegyük hozzá,hogy te nem az átlag felhasználó üzemmódban közlekedszJó,hogy megzabálta
látni a gumin,hogy parasztból húzza!
- 9 years ago
#7009
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. mert a GT fos nem tudom de akinek volt ST és GT re váltott mindenki azt mondta hogy jobb a ST . De ahogy nézem kocka is rendesen te is 90% város vagy autópályázol persze hogy így néz ki. Azt azért hozá teszem hogy nekem egy 62 lovas gépen van fent ami nem fogja úgy enni mint a tied
- 9 years ago
#7008
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. Azért tegyük hozzá,hogy te nem az átlag felhasználó üzemmódban közlekedszJó,hogy megzabálta
- 9 years ago
#7007
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik. Ilyen gumival vettem Decemberben a Monsteremet, azóta beleraktam 10.000 km-ert és kb így néz ki, tehát a 12 ezer km reális ennél a guminál. Mellesleg nekem is bevált, bár következő guminak GT-t vennék, mégis csak "Újabb"
- 9 years ago
#7006
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többiOkosakat mond a srác a videón, jól elmagyarázza a gumikat, de az ST elemzése talán túl tömör
Az egy-két szavas véleménynek nagyon hiteles forrásból kell jönnie, hogy hasznavehető legyen.
Egyértelmű, hogy jobb a GT és a többi, meg at ST már öreg konstrukció, de amikor körülnéztem tavaly, inkább egy jó közepes besorolású guminak tűnt az ST, és gondoltam nekem (M620) nem éri meg a kb 30% plusz a GT-re.
Pl:
http://www.motorradonline.de/motorradre ... 67?seite=6 én mindig arra gondolok, hogy amikor pofára esek egy szar gumi miatt, akkor mennyivel olcsóbb lett volna egy huszassal többért venni jobbat, mintsem kormányt, idomot, tankot, kuplungot satobbit
de persze a te döntésed Ez egyértelmű, de itt most nem a lehető legolcsóbb megoldás megtalálásáról van szó (alsó katergóriás, ismeretlen márka, vagy használtan vásárolni gumit).
Amikor kerstem, hogy mit vegyek, olvastam itt, meg kerestem teszteket a neten. Pirelliből indultam ki (nem igazán tudom megindokolni, hogy miért), és a végén arra jutottam, hogy az ST pont megfelel.
A teszt amit előzőleg linkeltem pl. pont elég jóra hozza ki (az igaz, hogy 2012-es...).
Nem akarom védeni ezt a gumit, nem is hinném hogy kellene, és persze nem is lenne túl hiteles, hisz nem tudom összehasonlítani csak kopott gumival, de kétlem, hogy aggódni kellene egy iyen kategóriájú gumi esetében. Jobb meg szinte mindennél van. Mint ahogy pl. sisakban is.
- 9 years ago
#7005
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod így néz ki a nagymultin most 6000km-esen az AngelGT, még talán fél mm a kopásjelző középen. Ha 10-12e km-t el tudsz menni akkor lehet tényleg mindegy mi van fent, de én is inkább a lehető legjobb tapadásra voksolok, úgy, hogy a túrák miatt sok esős szakasz becsúszik.Csatolmányok:
img_20160623_104454_1.jpg (890.65 KiB) Megtekintve 22625 alkalommal
- 9 years ago
#7004
nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többiOkosakat mond a srác a videón, jól elmagyarázza a gumikat, de az ST elemzése talán túl tömör
Az egy-két szavas véleménynek nagyon hiteles forrásból kell jönnie, hogy hasznavehető legyen.
Egyértelmű, hogy jobb a GT és a többi, meg at ST már öreg konstrukció, de amikor körülnéztem tavaly, inkább egy jó közepes besorolású guminak tűnt az ST, és gondoltam nekem (M620) nem éri meg a kb 30% plusz a GT-re.
Pl:
http://www.motorradonline.de/motorradre ... 67?seite=6 én mindig arra gondolok, hogy amikor pofára esek egy szar gumi miatt, akkor mennyivel olcsóbb lett volna egy huszassal többért venni jobbat, mintsem kormányt, idomot, tankot, kuplungot satobbit
de persze a te döntésed
- 9 years ago
#7003
én már 5 szezont zuzom az st vel és marha jo gumi nekem nincs vele bajom !! 10-12e km simán elmegy ha nem csak a közepét használod
- 9 years ago
#7002
Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani. nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többiOkosakat mond a srác a videón, jól elmagyarázza a gumikat, de az ST elemzése talán túl tömör
Az egy-két szavas véleménynek nagyon hiteles forrásból kell jönnie, hogy hasznavehető legyen.
Egyértelmű, hogy jobb a GT és a többi, meg at ST már öreg konstrukció, de amikor körülnéztem tavaly, inkább egy jó közepes besorolású guminak tűnt az ST, és gondoltam nekem (M620) nem éri meg a kb 30% plusz a GT-re.
Pl:
http://www.motorradonline.de/motorradre ... 67?seite=6
- 9 years ago
#7001
nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többihát bazdmeg pont erről beszélek, szóval nem értem mire célzol
vagy nem nekem szántad a választ?
1. Megerősítem, hogy én is csak szart hallottam az ST-ről
2. Elég faszául le vagyon írva minden fontos dolog ezekről a sportos túracsávó papucsokról
- 9 years ago
#7000
Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani. nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többihát bazdmeg pont erről beszélek, szóval nem értem mire célzol
vagy nem nekem szántad a választ?
- 9 years ago
#6999
szerintem ST-t semmiképp, a többibe nem akarok beleokoskodni Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani. nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
ha nincs gond az angollal akkor itt egy jó kis videó. Az Angel ST-re konkrétan annyit mondanak itt is hogy "szar". Mondjuk én egyetlen gumira nem hallottam eddig h szar az újabbak közül, kivéve az ST-re. Persze ha nem tapasztalsz zavaró dolgokat, akkor nyilván elég jó az is, csak érdemes tudni, hogy annál csak jobb a többi
- 9 years ago
#6998
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi szerintem ST-t semmiképp, a többibe nem akarok beleokoskodni Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani. nincs, csak olvastam hogy a GT fasza az ST meg nemfasza.
- 9 years ago
#6997
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi szerintem ST-t semmiképp, a többibe nem akarok beleokoskodni Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani. itt kb 95% nem motorozzuk ki
- 9 years ago
#6996
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi szerintem ST-t semmiképp, a többibe nem akarok beleokoskodni Rossz tapasztalatod van vele (Angel ST)? Nekem ilyen van elől hátul, és csak az előző kopott Dunlopokhoz tudom hasonlítani amivel a motort vettük, de ugye ahhoz nem érdemes, hisz azoknál sokkal jobb.
Nekem tetszik, jónak tűnik - azért írom így, mert valszeg "nem motorozom ki" ezt sem, és tényleg nem tudom máshoz viszonyítani.
- 9 years ago
#6995
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi az elsőben benne van még egy hátsó?
Ha nincs akkor párban cseréld!
- 9 years ago
#6994
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi szerintem ST-t semmiképp, a többibe nem akarok beleokoskodni
- 9 years ago
#6993
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motoromPirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi
BRIDGESTONE BT016 PRO?
Párban 53 - 55 körül megkapod.
- 9 years ago
#6992
Sziasztok!
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motorom
Pirelli Angel St van rajta és a hátulja már cserés (szerintem 2 éves lehet a gumi). Szerintetek vegyek csak hátulra egy új Angel ST-t vagy cseréljek elől-hátul egyszerre valamelyik ajánlott típusra (BT023, Angel Gt, esetleg Michlen). Azt hallottam a BT023 kicsit keményebb? Ez egy kezdő motorosnak inkább hátrányt jelenthet?
Köszi!
Sanyi
Gumi csere előtt állok én is, azaz pontosabban a 696-os motorom

Köszi!
Sanyi