- 9 years ago
#5062
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.![]()
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után.
- 9 years ago
#5061
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.

- 9 years ago
#5060
Keresek jó minőségű karbon cuccokat. Preferálom az olaszokat, de tök mindegy csak szép és tartós legyen. Első-hátsó sárvédő, oldalsó elemek, meg-láncsvédők kellenek. Lehetőleg egy helyről mert jó lenne ha ugyan úgy néznének ki.
Őket nézegettem, nem tudom ismeri valaki mit tudnak?
http://www.666carbon.com/en/
Őket nézegettem, nem tudom ismeri valaki mit tudnak?
http://www.666carbon.com/en/
- 9 years ago
#5059
Üdv.
Kérdezném hátha valaki már csinált hasonlót, hogy a gyári kipufogót hogy lehetne kicsit hangosabbá tenni? Nincs erre valami megoldás? Vagy csak a csere valami dobra? ki lehet "belezni" a dobokat. ha rákeresel "ducat monster core exhaust" -ra, sok fórumot feldob, de valahogy így kell elképzelned:
http://www.ducati-upnorth.com/tech/coringsr.php
- 9 years ago
#5058
klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele problémaigen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen... Nincs gondod abból, hogy levetted a kartergáz szellőztető tartályt? Azért az komoly beavatkozás a motorba. elmegy a gyáritól a blowby érték. Nem volt semmi, egy k&n szűrő ment a helyére
- 9 years ago
#5057
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Nekem pont ugyan így néz ki már kezdetek óta. Azt hittem, h biztonsagi okokbol ilyen szoros. Tudsz olyan kepet is felrakni, amikor hatrebb raktad a tankot?
Persze, de nem lesz nagyon érdekes, látni fogsz egy kb 3-4mm -es rést a kulcslyukat körbevevő műanyag és a pánt között.
Nem nagy szám az egész, leveszed az ülést egyből látszik 2 csavar azokat meg is lazíthatod, majd vedd ki a tengelyt ami körül a tank elforog csak egy rugós sasszeg tartja és kicsit emeld meg a tank hátulját hogy hozzáférj a harmadik csavarhoz lazítsd meg kicsit és told hátrébb a tanktartó alaplapot (Hívjuk így), majd húzd meg a tank alatti csavart tedd vissza a tank tengelyt a sasszeggel és húzd meg a maradék 2 csavart.
- 9 years ago
#5056
Üdv.
Kérdezném hátha valaki már csinált hasonlót, hogy a gyári kipufogót hogy lehetne kicsit hangosabbá tenni? Nincs erre valami megoldás? Vagy csak a csere valami dobra?
Kérdezném hátha valaki már csinált hasonlót, hogy a gyári kipufogót hogy lehetne kicsit hangosabbá tenni? Nincs erre valami megoldás? Vagy csak a csere valami dobra?
- 9 years ago
#5055
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Nekem pont ugyan így néz ki már kezdetek óta. Azt hittem, h biztonsagi okokbol ilyen szoros. Tudsz olyan kepet is felrakni, amikor hatrebb raktad a tankot?
- 9 years ago
#5054
Szia mindenki 695-ös monsterhez keresnék nyitott csöveket jó állapotu használt is érdekel! Köszi előre is üdv mindenkinek.
- 9 years ago
#5053
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább... klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele problémaigen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen... Nincs gondod abból, hogy levetted a kartergáz szellőztető tartályt? Azért az komoly beavatkozás a motorba. elmegy a gyáritól a blowby érték.
- 9 years ago
#5052
Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ? Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
Tehát a 695 is érintett, köszi.
- 9 years ago
#5051
Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ? Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább... klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele problémaigen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen...
- 9 years ago
#5050
Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ? Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább... klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele probléma
- 9 years ago
#5049
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....
Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ? Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
- 9 years ago
#5048
Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.
Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.
Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.
Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....
Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
- 9 years ago
#5047
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék?
Köszi Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.
Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.
Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.
Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....
Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
- 9 years ago
#5046
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék?
Köszi Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.
Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.
Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.
Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....
- 9 years ago
#5045
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék?
Köszi Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.
Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.
Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.
Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Csatolmányok:
wp_20160616_21_47_22_pro.jpg (727.02 KiB) Megtekintve 17465 alkalommal
- 9 years ago
#5044
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék?
Köszi
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék?

Köszi
- 9 years ago
#5043
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Kérdem én, ha ez még neked is ennyire szemet szúrt, akkor a szervizben miért nem vették észre/miért nem orvosolták? Tipikus "jó az úgy biztos így volt eredetileg is" hozzáállás...
Nem tudom, azt sem tudom hogy a tank miért lett elmozdítva egyáltalán.
Nekem az tűnt fel hogy kormányzárba amikor raktam akkor tompán puffant a végállás ami nem szokványos hang volt, megnéztem és láttam hogy felütközik az alsó villahíd a tankon, és tegnap ugye meg az szúrt szemet amikor mér vizsgáltam az okokat, hogy nagyon szoros a lefogó pánt és a kulcslyuk között kvázi nem volt rés, szóval fogtam magam és hátrébb raktam a tankot fél centivel és kész.
Itt az a kérdés hogy elsősorban a tank miért lett elmodzítva, és abban igazad van hogy ha már el lett mozdítva akkor viszont be kellett volna állítani rendesen és megnézni hogy pl. nem ér -e bele a villahíd kormány végállásban.
- 9 years ago
#5042
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Kérdem én, ha ez még neked is ennyire szemet szúrt, akkor a szervizben miért nem vették észre/miért nem orvosolták? Tipikus "jó az úgy biztos így volt eredetileg is" hozzáállás...
- 9 years ago
#5041
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Úh bazz! A lényeg, hogy jó lett!
- 9 years ago
#5040
ducati1.jpg (406.68 KiB) Megtekintve 17465 alkalommal
Na meglett a baj és meg csináltam.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.
Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Csatolmányok:
- 9 years ago
#5039
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem?Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen
jah. Egyébként ennyire szerintem nem lehet szarul visszarakni, a tankon lévő U alakú gumibakok elég jól megvezetik, ahogy ráfekszenek a csővázra. Elég sokszor kellett le-fel nyitnom a tankot amikor csepptöltöttem az akksit, ahogy visszarakod a tankot, egyből szembetűnik ha a gyújtáskulcsnál egyik oldalról nagyobb a rés.
Pont ez aggaszt, hogy ránézésre a tank a helyén van a rések egyformák.
Mintha előrébb jött volna a tank pár milimétert mert a jobb oldalon is csak éppenhogy nem ér hozzá.
De majd este tüzetesen megnézem, felnyitom, megmozgatom meg megnézem a határoló csavart is.
- 9 years ago
#5038
Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?
Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.
Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész. Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem?Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen
jah. Egyébként ennyire szerintem nem lehet szarul visszarakni, a tankon lévő U alakú gumibakok elég jól megvezetik, ahogy ráfekszenek a csővázra. Elég sokszor kellett le-fel nyitnom a tankot amikor csepptöltöttem az akksit, ahogy visszarakod a tankot, egyből szembetűnik ha a gyújtáskulcsnál egyik oldalról nagyobb a rés.
- 9 years ago
#5037
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?
Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.
Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész. Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem?![]()
Még nem jutottam a dolog közelébe.
- 9 years ago
#5036
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?
Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.
Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész. Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem?Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen
- 9 years ago
#5035
Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot. de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?
Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.
Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész. Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem?
- 9 years ago
#5034
szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni![]()
Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot. de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?
Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.
Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
- 9 years ago
#5033
Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább
Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar
Hol van ez ? szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni![]()
Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot. de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
- 9 years ago
#5032
Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább
Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar
Hol van ez ? szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni![]()
Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot.
- 9 years ago
#5031
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább
Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar
Hol van ez ? szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni
- 9 years ago
#5030
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább
Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar
Hol van ez ?
Van két db M8 hernyócsavar az alsó villahídon ami le van kontrázva egy anyával
Váznak ütközik a hernyócsavar vége
Egyből fogod látni ha odanézel...
- 9 years ago
#5029
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább
Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar
Hol van ez ?
- 9 years ago
#5028
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
- 9 years ago
#5027
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
- 9 years ago
#5026
1100-s Monsteren hány kilométerenként "illik" olajat cserélni? A kötelező előírást tudom, de nem vagyok benne biztos, h az a tökéletes. 6ezret vagy egy évet szoktunk mondani azoknak, akik törődnek a verdával. mondjuk minden tavasszal + ha sokat mész akkor szezon közben.
- 9 years ago
#5025
1100-s Monsteren hány kilométerenként "illik" olajat cserélni? A kötelező előírást tudom, de nem vagyok benne biztos, h az a tökéletes.
- 9 years ago
#5024
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van? Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy... Doki Cegléden? Oda viszi a szerelőm, ha nem találok valakit, aki rugalmasabb. Másfél hónapja szopok.
- 9 years ago
#5023
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van? Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy... ajjaj! Nekem egy hónapra adtak idöpontot, egy hetig taroltak az udvaron es egy hetig allítottak a szelephezagot. Ellenöriznem kellene, hogy sikerült a munkajuk? :s Hát igen, ezt mondom...
- 9 years ago
#5022
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várniMoto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van? Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy... ajjaj! Nekem egy hónapra adtak idöpontot, egy hetig taroltak az udvaron es egy hetig allítottak a szelephezagot
. Ellenöriznem kellene, hogy sikerült a munkajuk? :s
- 9 years ago
#5021
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várniMoto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van? Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy... Doki Cegléden?
- 9 years ago
#5020
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várniMoto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van? Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
- 9 years ago
#5019
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várniMoto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
- 9 years ago
#5018
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni 

- 9 years ago
#5017
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html a tegnapi eszmecseréteken felbuzdulva én is ezt rendeltem meg, csak az e-bayen és 1990-értpostaköltség nélkül (akciós volt)
Jogos jogos, csak nekem most nincs időm 30 napot várni mire ideér, meg tényleg akartam próbálni, szóval a raktárkészletért és a próba lehetőségért fizettem a dupljáját tul képpen
- 9 years ago
#5016
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html ez pont az amit linkeltem, és amire azt írtad, hogy " túl nagy kategória nálam". Persze 2x annyiért![]()
Haha, jogos a két pont, félrenéztem azt amit linkeltél, a fotó alapján sokkal nagyobbra gondoltam.
Lényeg a lényeg hogy mindenképpen fel akartam próbálni, illetve 8 nap múlva indulunk a túrára szóval nem nagyon volt opció a külföldről rendelés alapvetően.
- 9 years ago
#5015
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html a tegnapi eszmecseréteken felbuzdulva én is ezt rendeltem meg, csak az e-bayen és 1990-értpostaköltség nélkül (akciós volt)
- 9 years ago
#5014
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html ez pont az amit linkeltem, és amire azt írtad, hogy " túl nagy kategória nálam". Persze 2x annyiért
- 9 years ago
#5013
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html
http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html