Avatar
 negga
#5062
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt. :D

1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz :). Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után.
Avatar
 Ozy
#5061
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt. :D
Avatar
 negga
#5060
Keresek jó minőségű karbon cuccokat. Preferálom az olaszokat, de tök mindegy csak szép és tartós legyen. Első-hátsó sárvédő, oldalsó elemek, meg-láncsvédők kellenek. Lehetőleg egy helyről mert jó lenne ha ugyan úgy néznének ki.

Őket nézegettem, nem tudom ismeri valaki mit tudnak?
http://www.666carbon.com/en/
Avatar
 ricsi
#5059
Üdv.
Kérdezném hátha valaki már csinált hasonlót, hogy a gyári kipufogót hogy lehetne kicsit hangosabbá tenni? Nincs erre valami megoldás? Vagy csak a csere valami dobra?
ki lehet "belezni" a dobokat. ha rákeresel "ducat monster core exhaust" -ra, sok fórumot feldob, de valahogy így kell elképzelned:
http://www.ducati-upnorth.com/tech/coringsr.php

 PETTI
#5058
klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele probléma :)
igen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen...
Nincs gondod abból, hogy levetted a kartergáz szellőztető tartályt? Azért az komoly beavatkozás a motorba. elmegy a gyáritól a blowby érték.
Nem volt semmi, egy k&n szűrő ment a helyére
Avatar
 Vicctor
#5057
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Nekem pont ugyan így néz ki már kezdetek óta. Azt hittem, h biztonsagi okokbol ilyen szoros. Tudsz olyan kepet is felrakni, amikor hatrebb raktad a tankot?

Persze, de nem lesz nagyon érdekes, látni fogsz egy kb 3-4mm -es rést a kulcslyukat körbevevő műanyag és a pánt között.
Nem nagy szám az egész, leveszed az ülést egyből látszik 2 csavar azokat meg is lazíthatod, majd vedd ki a tengelyt ami körül a tank elforog csak egy rugós sasszeg tartja és kicsit emeld meg a tank hátulját hogy hozzáférj a harmadik csavarhoz lazítsd meg kicsit és told hátrébb a tanktartó alaplapot (Hívjuk így), majd húzd meg a tank alatti csavart tedd vissza a tank tengelyt a sasszeggel és húzd meg a maradék 2 csavart.
Avatar
 hanzi320
#5056
Üdv.
Kérdezném hátha valaki már csinált hasonlót, hogy a gyári kipufogót hogy lehetne kicsit hangosabbá tenni? Nincs erre valami megoldás? Vagy csak a csere valami dobra?
Avatar
 steam
#5055
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Nekem pont ugyan így néz ki már kezdetek óta. Azt hittem, h biztonsagi okokbol ilyen szoros. Tudsz olyan kepet is felrakni, amikor hatrebb raktad a tankot?
Avatar
 geri13
#5054
Szia mindenki 695-ös monsterhez keresnék nyitott csöveket jó állapotu használt is érdekel! Köszi előre is üdv mindenkinek.
Avatar
 negga
#5053
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele probléma :)
igen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen...
Nincs gondod abból, hogy levetted a kartergáz szellőztető tartályt? Azért az komoly beavatkozás a motorba. elmegy a gyáritól a blowby érték.
Avatar
 Vicctor
#5052

Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.

Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...

Tehát a 695 is érintett, köszi.
 PETTI
#5051

Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele probléma :)
igen, én monsteren levettem a kartergáz tartályt, utána szellősebb lett, kapott hűtést rendesen...
Avatar
 Kajakman
#5050

Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.

Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
klasszik monster forma, ülés alatti feszszabbal pont ilyen. Tökiék is mondták, hogy sokan áthelyezik jobban szellőző helyre a szabályzót, és akkor nem fő meg. Aztán vannak szerencsések, akiknek nincs vele probléma :)
 PETTI
#5049
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....

Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.

Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
Amelyik nem kap hűtést az fő meg inkább...
Avatar
 Vicctor
#5048
Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.

Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.

Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.

Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....

Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.

Ez az egész fesszabályzó mizéria mely típusokat érinti főleg ?
Avatar
 negga
#5047
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék? :)

Köszi
Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.

Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.

Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.

Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....

Biztosítékokat ellenőrizted? Nem csapkodta ki az izzókat mielőtt elment a töltés? Megmérted a generátort? Három sárga vezetéken kettesével mérj ellenállást, hogy nincs-e szakadás a tekercsen, ha kábé egyforma értékeket mérsz és vezetékek épek, akkor valószínű hogy fesszabályzó:
Ötleteim
- 1: Veszel kínait: Kajakmannnak jól működik nekem nem jött be. 3 hét alatt jön meg, de legalább olcsó.
- 2: Szerzel gyárit: Second handet kereshetsz, ebay képes motor apró: egy ideig jól működik, de kérdés hogy mikor fog megint szétmenni.
- 3: Veszel MOSFET-est: Típus: Shindengen FH020AA. Ez drága és lemezt kell hozzá vágni, hogy beférjen az ülés alád, de utána nagyjából örökös lesz.
Avatar
 dani104
#5046
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék? :)

Köszi
Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.

Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.

Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.

Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.
Szia...
igen,megmértem az akksin,....12,6-7....ennyi és nem változik fordulaton sem....
Indításkor lemegy 13 ról 10,5-ig aztán vissza erre a 12,5-re és ott marad ha fordulaton van ha nem....
Avatar
 negga
#5045
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék? :)

Köszi
Durva hogy folyamatosan jönnek emberek ezzel problémával...
mi az hogy nincs töltés megmérted multiméterrel az akksin a feszültségét alapjáraton és emelt fordulatszámon is?
Ülés alatt van az egyenirányító és feszültségszabályozó egység. Egy bordás öntvényt keress. Belemegy három sárga kábel. Ez a generátortól jön. Húzd szét a csatlakozót, lehet hogy szét van égve. Nézd, hogy nincs e szakadás. Ugyanezt a zöld-piros kábelen is ellenőrizd.

Ha ez nem segít, akkor rendelhetsz fesszabályzót. Egyeseknek bejött a kínai 6-7 ezer forintos, nekem például szétégett azonnal. Gyári az irreálisan drága és ugyan olyan szar mint előtte. Tönkre fog menni úgyis.
Javaslom hogy vegyél univerzális MOSFET (Yamaha R1-esnek pédául már ez a gyári) fesszabályzót. Nekem bevállt. Amerikai fórumokon ajánlották. ebben FET-ek térvezérlésű tranzostorok vannak. Elég új cucc és szinte nem melegszik. Örökös nagyjából.

Nekem így néz ki. Kicsit bele kellett gépészkedni a monsterbe.

Másik generátor is szakadhatott, de kisebb a valószínűsége. A három csatlakozón kellene szakadást viszgálni multiméterrel, hogy megállapítsd.

Csatolmányok:
wp_20160616_21_47_22_pro.jpg
wp_20160616_21_47_22_pro.jpg (727.02 KiB) Megtekintve 17470 alkalommal
Avatar
 dani104
#5044
Sziasztok....gyors kérdés....
Nincs töltés a motoromon....mit nézzek meg rajta először mielőtt pánikszerűen szervízért kiálltanék? :)

Köszi
Avatar
 Vicctor
#5043
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Kérdem én, ha ez még neked is ennyire szemet szúrt, akkor a szervizben miért nem vették észre/miért nem orvosolták? Tipikus "jó az úgy biztos így volt eredetileg is" hozzáállás...

Nem tudom, azt sem tudom hogy a tank miért lett elmozdítva egyáltalán.

Nekem az tűnt fel hogy kormányzárba amikor raktam akkor tompán puffant a végállás ami nem szokványos hang volt, megnéztem és láttam hogy felütközik az alsó villahíd a tankon, és tegnap ugye meg az szúrt szemet amikor mér vizsgáltam az okokat, hogy nagyon szoros a lefogó pánt és a kulcslyuk között kvázi nem volt rés, szóval fogtam magam és hátrébb raktam a tankot fél centivel és kész.

Itt az a kérdés hogy elsősorban a tank miért lett elmodzítva, és abban igazad van hogy ha már el lett mozdítva akkor viszont be kellett volna állítani rendesen és megnézni hogy pl. nem ér -e bele a villahíd kormány végállásban.
Avatar
 EchoPeti1
#5042
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Kérdem én, ha ez még neked is ennyire szemet szúrt, akkor a szervizben miért nem vették észre/miért nem orvosolták? Tipikus "jó az úgy biztos így volt eredetileg is" hozzáállás...
Avatar
 Warpig
#5041
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.
Úh bazz! A lényeg, hogy jó lett!
Avatar
 Vicctor
#5040
Na meglett a baj és meg csináltam.

Rossoék valszeg valamiért levették a tankot esetleg a benzinszűrő csere miatt vagy nem tudom és arra már nem maradt figyelem, hogy hogyan rakják vissza. Bár nem értem hogy attól még miért kell hozzányúlni a tank tartó rész csavarjaihoz hogy levedd a tankot, lehet hogy úgy vették le hogy azt a 3 csavart szedték ki tényleg nemtom.
Amint felnyitottam a tankot tudtam, hogy ez a baj mert a leszorító pánt és a kulcslyuk között tualjdonképpen nem volt rés, ilyen sosem volt előtte, a tank vagy fél centivel előrébb volt mint kellett volna lennie.

Ez nem kicsit bosszantó egy nagyszervíz után.

Csatolmányok:
ducati1.jpg
ducati1.jpg (406.68 KiB) Megtekintve 17470 alkalommal
Avatar
 Vicctor
#5039
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem? :)
Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen :)
jah. Egyébként ennyire szerintem nem lehet szarul visszarakni, a tankon lévő U alakú gumibakok elég jól megvezetik, ahogy ráfekszenek a csővázra. Elég sokszor kellett le-fel nyitnom a tankot amikor csepptöltöttem az akksit, ahogy visszarakod a tankot, egyből szembetűnik ha a gyújtáskulcsnál egyik oldalról nagyobb a rés.

Pont ez aggaszt, hogy ránézésre a tank a helyén van a rések egyformák.
Mintha előrébb jött volna a tank pár milimétert mert a jobb oldalon is csak éppenhogy nem ér hozzá.

De majd este tüzetesen megnézem, felnyitom, megmozgatom meg megnézem a határoló csavart is.
Avatar
 Kajakman
#5038

Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?

Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.

Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem? :)
Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen :)
jah. Egyébként ennyire szerintem nem lehet szarul visszarakni, a tankon lévő U alakú gumibakok elég jól megvezetik, ahogy ráfekszenek a csővázra. Elég sokszor kellett le-fel nyitnom a tankot amikor csepptöltöttem az akksit, ahogy visszarakod a tankot, egyből szembetűnik ha a gyújtáskulcsnál egyik oldalról nagyobb a rés.
Avatar
 Vicctor
#5037
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)

Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?

Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.

Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem? :)


:P

Még nem jutottam a dolog közelébe.
Avatar
 Warpig
#5036
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)

Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?

Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.

Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem? :)
Főleg, ha dolgozik, a motor meg otthon pihen :)
Avatar
 Kajakman
#5035

Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot.
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)

Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?

Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.

Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
Ennyi idő alatt már 6x felemelhetted volna, és visszarakhattad volna újra a tankot, mint hogy erről elmélkedsz, nem? :)
Avatar
 Vicctor
#5034
szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni :D

Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot.
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)

Én értem, én is erre gondoltam, akkor meg mi a nyáltól változott ez meg ?

Nekem még mindig az a tippem hogy a tank nincs feltétlenül rendesen a helyén, azt amikor lecsukod kicsit lehet vele variálni ha erre vagy arra feszíted.

Na majd ma este jól megnézem, szerintem 1mm -en múlik kb. az egész.
Avatar
 ricsi
#5033

Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább :)

Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar :)

Hol van ez ?
szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni :D

Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot.
de a villahíd marad a helyén telófelujításkor, szóval az nem nagyon mozdulhat el (szerintem)
Avatar
 Vicctor
#5032

Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?

Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább :)

Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar :)

Hol van ez ?
szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni :D

Nem a kormány ér bele hanem az alsó villahíd maga koppan neki.
Mindenképpen megnézem ezt a határoló csavart mert pont kormányzár állás felé van a gond és így ki fogja koptatni a tankot.
Avatar
 dino74
#5031
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,

Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?

Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?

Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább :)

Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar :)

Hol van ez ?
szerintem a határolónak nincs köze hozzá, mert ha ki is veszi az alsó villahidat (amit nem is kell) akkor sem állítódik el magától. Sokkal inkább tudom elképzelni, hogy a kormány nem abban a szögben áll mint volt. Persze ettől még lehet amit Cszsolt mond mert a kormányt sem törvényszerű levenni :D
Avatar
 cszsolt
#5030
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,

Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?

Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?

Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább :)

Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar :)

Hol van ez ?

Van két db M8 hernyócsavar az alsó villahídon ami le van kontrázva egy anyával
Váznak ütközik a hernyócsavar vége
Egyből fogod látni ha odanézel... :-)
Avatar
 Vicctor
#5029
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,

Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?

Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?

Nemtom, nem én csináltam. MotoRossóék, csak a GPS miatt vettem észre 2 napja amikor néztem hogy a két végállásban sem ér -e bele a tartó a tankba, feltünt hogy az egyik irányban más a hangja a végálláskor tompább :)

Nem is tudtam hogy van ilyen határoló csavar :)

Hol van ez ?
Avatar
 cszsolt
#5028
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,

Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?

Szia!
Határolócsavarokat nézted? Nem tekeredett ki vagy be, nem állítódott el a szereléskor?
Avatar
 Vicctor
#5027
Telo olaj csere után (azaz meg volt bontva az eleje), gondolom nem normális, hogy ha balra fordítom a kormányt akkor beleér kicsit a tankba még a végállás előtt,

Nyissam fel mozgassam meg a tankot kicsit hátha csak nem fekszik jól ?
Avatar
 ricsi
#5026
1100-s Monsteren hány kilométerenként "illik" olajat cserélni? A kötelező előírást tudom, de nem vagyok benne biztos, h az a tökéletes.
6ezret vagy egy évet szoktunk mondani azoknak, akik törődnek a verdával. mondjuk minden tavasszal + ha sokat mész akkor szezon közben.
Avatar
 pzsolti
#5025
1100-s Monsteren hány kilométerenként "illik" olajat cserélni? A kötelező előírást tudom, de nem vagyok benne biztos, h az a tökéletes.
Avatar
 Snake
#5024
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
Doki Cegléden?
Oda viszi a szerelőm, ha nem találok valakit, aki rugalmasabb. Másfél hónapja szopok.
Avatar
 Snake
#5023
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
ajjaj! Nekem egy hónapra adtak idöpontot, egy hetig taroltak az udvaron es egy hetig allítottak a szelephezagot :o. Ellenöriznem kellene, hogy sikerült a munkajuk? :s
Hát igen, ezt mondom...
Avatar
 negga
#5022
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni ;)
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
ajjaj! Nekem egy hónapra adtak idöpontot, egy hetig taroltak az udvaron es egy hetig allítottak a szelephezagot :o. Ellenöriznem kellene, hogy sikerült a munkajuk? :s
Avatar
 Warpig
#5021
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni ;)
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
Doki Cegléden?
Avatar
 Snake
#5020
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni ;)
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Linkek, tavaly ők programozták félre, idén meg annyira nem képesek, hogy megcsinálják. Csak a hitegetés megy...
Avatar
 negga
#5019
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni ;)
Moto rossot miertbzarod ki azon kívül, hogy egy hónapos varakozsi idö van?
Avatar
 Snake
#5018
Halihó! Valakit tudnátok ajánlani, aki bele tud nyúlni az s4 computerbe. Önti magába a benzint. Moto rosso kizárva. És nem is szeretnék heteket várni ;)
Avatar
 Vicctor
#5017
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...

http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html
a tegnapi eszmecseréteken felbuzdulva én is ezt rendeltem meg, csak az e-bayen és 1990-ért :D postaköltség nélkül (akciós volt)

:) Jogos jogos, csak nekem most nincs időm 30 napot várni mire ideér, meg tényleg akartam próbálni, szóval a raktárkészletért és a próba lehetőségért fizettem a dupljáját tul képpen :)
Avatar
 Vicctor
#5016
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...

http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html
ez pont az amit linkeltem, és amire azt írtad, hogy " túl nagy kategória nálam". Persze 2x annyiért :)


Haha, jogos a két pont, félrenéztem azt amit linkeltél, a fotó alapján sokkal nagyobbra gondoltam.
Lényeg a lényeg hogy mindenképpen fel akartam próbálni, illetve 8 nap múlva indulunk a túrára szóval nem nagyon volt opció a külföldről rendelés alapvetően.
Avatar
 gonosz
#5015
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...

http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html
a tegnapi eszmecseréteken felbuzdulva én is ezt rendeltem meg, csak az e-bayen és 1990-ért :D postaköltség nélkül (akciós volt)
Avatar
 Kajakman
#5014
Na végül ez lett belőle, tökéletes, nem bazi nagy, jó a rögzítés kicsit ki is emeli ezért szépen nem akad be a tankba, most arról már nem is beszélek hogy negyed annyiba kerül mint bármelyik motoros...

http://www.speedshop.hu/termekek/201198 ... -5-6-.html
ez pont az amit linkeltem, és amire azt írtad, hogy " túl nagy kategória nálam". Persze 2x annyiért :)
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 91

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]