Avatar
 András
#3362
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.

Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?

Minden jó tanácsot örömmel fogadok....

Thx: István
Szeva! Üdv a klubban!
Szerintem a Sárkány Pisti vel kéne beszélned ő szervizelte a gépet tudomásom szerint. Itt megtalálod a felhasználók között.

Üdv:András
Avatar
 Steev.
#3361
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.

Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?

Minden jó tanácsot örömmel fogadok....

Thx: István
Avatar
 panama
#3360
Talán valaki tud segíteni....
Monster620. Gyujtást ráadom, szivattyú, fényszóró indul, műszerfal sötèt, "batt" felirat a fordszám mérő kijelzőn. Ekkor megnyomom a műszerfal "hőmérő-óra" nyomògombot, feléled a műszerfal, viszont az immobilizer hibara áll, nem inditható.
Ha az emlitett nyomógombot nyomva tartva adom rá a gyujtást, minden rendben van, nincs immo hiba, él a műszerfal, indul a motor, lehet vele menni. Vadiúj akksi van benne, mert elsőre azt hittem ez a baj, csak kèsőbb jöttem rá a nyomkodásos módszerre.
Avatar
 Ton-up
#3359
Barnítás csak vasfémekre megy, alura nem...
Fekete eloxra saját technológiájuk van, "anyagában is szinezik" vegyi eljárással, majd utána jön a szinezőanyagos fürdő...
Én csak és kizárólag Katinéniben bízok ott meg, a többi az... csak van... A technológiai vezetővel együtt..
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/eloxa ... ules_ellen
igen, ez így van, ahogy a cikkben is van.
Árakat kérdeztem, úgy van ahogy előzőleg is leírtam... min 2000, vagy 200-250Ft/dm2 no meg az áfa...
öntvényt nem mindet lehet, de nem kizárt. Vigyek mintát... :-)
Majd leveszem a saját lábtartómat és beszaladok vele, mert engem is érdekel.
(beszéltünk alapanyagokról is, majd utánanézek a Si tartalomnak...)
Oké köszi! De nekem nagyon gyanúst, hogy nem lehet. Hiszen akkor használnák ezt a technológiát (gondolom én). De hátha. Hát kb akkor 3ezer Huf lehet egy lábtartó...
Avatar
 qweras
#3358
van egy eljárás,amit barnításnak hívnak.a nevével ellentétben fekete lesz.a fegyverek csöve is barnítva van.de nem biztos hogy alura is tudják.ez az eljárás nem bevonat,hanem a mdb felső-pár tized mm-es-kérgét színezi.aerometalnál is csinálják.bár náluk nem minden sikerül rendesen(dolgoztam a forgácsoló üzemükben,olyan is előfordult,hogy a savfürdőben felejtették az anyagot.5 perc helyett 12 óra=semmi nem maradt a mdb-ból)
sok sikert,nem lesz egyszerű menet szépet és tartósan-és ez nem pénz kérdés,hanem technológia
Barnítás csak vasfémekre megy, alura nem...
Fekete eloxra saját technológiájuk van, "anyagában is szinezik" vegyi eljárással, majd utána jön a szinezőanyagos fürdő...
Én csak és kizárólag Katinéniben bízok ott meg, a többi az... csak van... A technológiai vezetővel együtt..
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/eloxa ... ules_ellen
igen, ez így van, ahogy a cikkben is van.
Árakat kérdeztem, úgy van ahogy előzőleg is leírtam... min 2000, vagy 200-250Ft/dm2 no meg az áfa...
öntvényt nem mindet lehet, de nem kizárt. Vigyek mintát... :-)
Majd leveszem a saját lábtartómat és beszaladok vele, mert engem is érdekel.
(beszéltünk alapanyagokról is, majd utánanézek a Si tartalomnak...)
Avatar
 Ton-up
#3357
Nagyon köszi. Hát nem egy ezres széria de lenne vagy 6 labtartó meg egy pár apróság. Szín az egyenlőre csak fekete de mire oda jutok lehet más is lesz... :-D De még lesz meló mert ahogy írtad fel akarok polirozni mindent..
van egy eljárás,amit barnításnak hívnak.a nevével ellentétben fekete lesz.a fegyverek csöve is barnítva van.de nem biztos hogy alura is tudják.ez az eljárás nem bevonat,hanem a mdb felső-pár tized mm-es-kérgét színezi.aerometalnál is csinálják.bár náluk nem minden sikerül rendesen(dolgoztam a forgácsoló üzemükben,olyan is előfordult,hogy a savfürdőben felejtették az anyagot.5 perc helyett 12 óra=semmi nem maradt a mdb-ból)
sok sikert,nem lesz egyszerű menet szépet és tartósan-és ez nem pénz kérdés,hanem technológia
Barnítás csak vasfémekre megy, alura nem...
Fekete eloxra saját technológiájuk van, "anyagában is szinezik" vegyi eljárással, majd utána jön a szinezőanyagos fürdő...
Én csak és kizárólag Katinéniben bízok ott meg, a többi az... csak van... A technológiai vezetővel együtt..
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/eloxa ... ules_ellen
Avatar
 qweras
#3356
Ha jól emlékszem, 2000Ft+áfa a minimum összeg, egyébként valami 200-250Ft/dm2
Holnap reggel megyek hozzájuk céges ügyben, (egyébként ott megyek el mellettük minden nap) és rákérdezek pontosan az árakra. (meg a lehetőségekre is.)
alapanyag, színek, stb... ha van színminta lefényképezem.

Nikkeleztesd le, az kopásálló :-))) csak előtte tükörpolír, mert kihoz mindent.
(csináltunk már ilyet is)

Ha nem akarsz utazni, postai úton is működnek.
ha nem sürgős vagy nagyon kevés a cucc, hozzácsapom a cégeshez ;-)
Nagyon köszi. Hát nem egy ezres széria de lenne vagy 6 labtartó meg egy pár apróság. Szín az egyenlőre csak fekete de mire oda jutok lehet más is lesz... :-D De még lesz meló mert ahogy írtad fel akarok polirozni mindent..
van egy eljárás,amit barnításnak hívnak.a nevével ellentétben fekete lesz.a fegyverek csöve is barnítva van.de nem biztos hogy alura is tudják.ez az eljárás nem bevonat,hanem a mdb felső-pár tized mm-es-kérgét színezi.aerometalnál is csinálják.bár náluk nem minden sikerül rendesen(dolgoztam a forgácsoló üzemükben,olyan is előfordult,hogy a savfürdőben felejtették az anyagot.5 perc helyett 12 óra=semmi nem maradt a mdb-ból)
sok sikert,nem lesz egyszerű menet szépet és tartósan-és ez nem pénz kérdés,hanem technológia
Barnítás csak vasfémekre megy, alura nem...
Fekete eloxra saját technológiájuk van, "anyagában is szinezik" vegyi eljárással, majd utána jön a szinezőanyagos fürdő...
Én csak és kizárólag Katinéniben bízok ott meg, a többi az... csak van... A technológiai vezetővel együtt..
Avatar
 qweras
#3355
Ha jól emlékszem, 2000Ft+áfa a minimum összeg, egyébként valami 200-250Ft/dm2
Holnap reggel megyek hozzájuk céges ügyben, (egyébként ott megyek el mellettük minden nap) és rákérdezek pontosan az árakra. (meg a lehetőségekre is.)
alapanyag, színek, stb... ha van színminta lefényképezem.

Nikkeleztesd le, az kopásálló :-))) csak előtte tükörpolír, mert kihoz mindent.
(csináltunk már ilyet is)

Ha nem akarsz utazni, postai úton is működnek.
ha nem sürgős vagy nagyon kevés a cucc, hozzácsapom a cégeshez ;-)
Nagyon köszi. Hát nem egy ezres széria de lenne vagy 6 labtartó meg egy pár apróság. Szín az egyenlőre csak fekete de mire oda jutok lehet más is lesz... :-D De még lesz meló mert ahogy írtad fel akarok polirozni mindent..
van egy eljárás,amit barnításnak hívnak.a nevével ellentétben fekete lesz.a fegyverek csöve is barnítva van.de nem biztos hogy alura is tudják.ez az eljárás nem bevonat,hanem a mdb felső-pár tized mm-es-kérgét színezi.aerometalnál is csinálják.bár náluk nem minden sikerül rendesen(dolgoztam a forgácsoló üzemükben,olyan is előfordult,hogy a savfürdőben felejtették az anyagot.5 perc helyett 12 óra=semmi nem maradt a mdb-ból)
sok sikert,nem lesz egyszerű menet szépet és tartósan-és ez nem pénz kérdés,hanem technológia
Barnítás csak vasfémekre megy, alura nem...
Fekete eloxra saját technológiájuk van, "anyagában is szinezik" vegyi eljárással, majd utána jön a szinezőanyagos fürdő...
Én csak és kizárólag Katinéniben bízok ott meg, a többi az... csak van... A technológiai vezetővel együtt..
Avatar
 MihalyZotya
#3354
Hello! Köszi a tippet, ez jó is lenne mivel itt a szinezés nem csak festékkel történik elvileg ez tartósabb, de attól, hogy alu nem biztos, hogy eloxálható... ettől tartok én is, hogy olyan ötvözet amit nem lehet. Árban kb tudsz valamit mondani?
Ha jól emlékszem, 2000Ft+áfa a minimum összeg, egyébként valami 200-250Ft/dm2
Holnap reggel megyek hozzájuk céges ügyben, (egyébként ott megyek el mellettük minden nap) és rákérdezek pontosan az árakra. (meg a lehetőségekre is.)
alapanyag, színek, stb... ha van színminta lefényképezem.

Nikkeleztesd le, az kopásálló :-))) csak előtte tükörpolír, mert kihoz mindent.
(csináltunk már ilyet is)

Ha nem akarsz utazni, postai úton is működnek.
ha nem sürgős vagy nagyon kevés a cucc, hozzácsapom a cégeshez ;-)
Nagyon köszi. Hát nem egy ezres széria de lenne vagy 6 labtartó meg egy pár apróság. Szín az egyenlőre csak fekete de mire oda jutok lehet más is lesz... :-D De még lesz meló mert ahogy írtad fel akarok polirozni mindent..
van egy eljárás,amit barnításnak hívnak.a nevével ellentétben fekete lesz.a fegyverek csöve is barnítva van.de nem biztos hogy alura is tudják.ez az eljárás nem bevonat,hanem a mdb felső-pár tized mm-es-kérgét színezi.aerometalnál is csinálják.bár náluk nem minden sikerül rendesen(dolgoztam a forgácsoló üzemükben,olyan is előfordult,hogy a savfürdőben felejtették az anyagot.5 perc helyett 12 óra=semmi nem maradt a mdb-ból)
sok sikert,nem lesz egyszerű menet szépet és tartósan-és ez nem pénz kérdés,hanem technológia
Avatar
 Ton-up
#3353
Szia! Ha alumíniumbál, mér pedig abból van, akkor az elox is járható út.
Mi itt eloxáltatunk feketét évek óta: (ez az egy nem pirosodott be idáig 1-2 év után)
http://www.aerometal.hu/index_elemei/Page4533.htm

Szinterezés:
8éve ezzel a sráccal csináltatjuk a készülékházainkat:
http://www.oszi-szinter.hu/OSZI-Szinter ... dolap.html

Gyors kopás ellen plusz egy szintelen porlakk réteg talán segíthet...

Ha nem alu, akkor festés vagy szinterezés...
Hello! Köszi a tippet, ez jó is lenne mivel itt a szinezés nem csak festékkel történik elvileg ez tartósabb, de attól, hogy alu nem biztos, hogy eloxálható... ettől tartok én is, hogy olyan ötvözet amit nem lehet. Árban kb tudsz valamit mondani?
Ha jól emlékszem, 2000Ft+áfa a minimum összeg, egyébként valami 200-250Ft/dm2
Holnap reggel megyek hozzájuk céges ügyben, (egyébként ott megyek el mellettük minden nap) és rákérdezek pontosan az árakra. (meg a lehetőségekre is.)
alapanyag, színek, stb... ha van színminta lefényképezem.

Nikkeleztesd le, az kopásálló :-))) csak előtte tükörpolír, mert kihoz mindent.
(csináltunk már ilyet is)

Ha nem akarsz utazni, postai úton is működnek.
ha nem sürgős vagy nagyon kevés a cucc, hozzácsapom a cégeshez ;-)
Nagyon köszi. Hát nem egy ezres széria de lenne vagy 6 labtartó meg egy pár apróság. Szín az egyenlőre csak fekete de mire oda jutok lehet más is lesz... :-D De még lesz meló mert ahogy írtad fel akarok polirozni mindent..
Avatar
 qweras
#3352
Sejtettem, hogy sajnos lekopik ez is, akkor a taposókat nem is érdemes festeni, arra gondoltam ahol meg hozzáér a csizma lofóliázom. Az elox izgat még nagyon de az feltűnt ahol gyárilag fekete a labtartó azok is szinterezve van. Szóval lehet nem is lehet eloxálni.
Szia! Ha alumíniumbál, mér pedig abból van, akkor az elox is járható út.
Mi itt eloxáltatunk feketét évek óta: (ez az egy nem pirosodott be idáig 1-2 év után)
http://www.aerometal.hu/index_elemei/Page4533.htm

Szinterezés:
8éve ezzel a sráccal csináltatjuk a készülékházainkat:
http://www.oszi-szinter.hu/OSZI-Szinter ... dolap.html

Gyors kopás ellen plusz egy szintelen porlakk réteg talán segíthet...

Ha nem alu, akkor festés vagy szinterezés...
Hello! Köszi a tippet, ez jó is lenne mivel itt a szinezés nem csak festékkel történik elvileg ez tartósabb, de attól, hogy alu nem biztos, hogy eloxálható... ettől tartok én is, hogy olyan ötvözet amit nem lehet. Árban kb tudsz valamit mondani?
Ha jól emlékszem, 2000Ft+áfa a minimum összeg, egyébként valami 200-250Ft/dm2
Holnap reggel megyek hozzájuk céges ügyben, (egyébként ott megyek el mellettük minden nap) és rákérdezek pontosan az árakra. (meg a lehetőségekre is.)
alapanyag, színek, stb... ha van színminta lefényképezem.

Nikkeleztesd le, az kopásálló :-))) csak előtte tükörpolír, mert kihoz mindent.
(csináltunk már ilyet is)

Ha nem akarsz utazni, postai úton is működnek.
ha nem sürgős vagy nagyon kevés a cucc, hozzácsapom a cégeshez ;-)
Avatar
 Ton-up
#3351
páran innen itt feketítettünk: http://www.szinter2000.hu
arra készülj, hogy a lábtartó ahogy felhajlik vagy más okból dörzsölődik, ott a legprofibb szinter is lekopik.
Sejtettem, hogy sajnos lekopik ez is, akkor a taposókat nem is érdemes festeni, arra gondoltam ahol meg hozzáér a csizma lofóliázom. Az elox izgat még nagyon de az feltűnt ahol gyárilag fekete a labtartó azok is szinterezve van. Szóval lehet nem is lehet eloxálni.
Szia! Ha alumíniumbál, mér pedig abból van, akkor az elox is járható út.
Mi itt eloxáltatunk feketét évek óta: (ez az egy nem pirosodott be idáig 1-2 év után)
http://www.aerometal.hu/index_elemei/Page4533.htm

Szinterezés:
8éve ezzel a sráccal csináltatjuk a készülékházainkat:
http://www.oszi-szinter.hu/OSZI-Szinter ... dolap.html

Gyors kopás ellen plusz egy szintelen porlakk réteg talán segíthet...

Ha nem alu, akkor festés vagy szinterezés...
Hello! Köszi a tippet, ez jó is lenne mivel itt a szinezés nem csak festékkel történik elvileg ez tartósabb, de attól, hogy alu nem biztos, hogy eloxálható... ettől tartok én is, hogy olyan ötvözet amit nem lehet. Árban kb tudsz valamit mondani?
Avatar
 qweras
#3350
Hi! A lábtartómat akarom befeketiteni. Kinek mi a véleménye mi a legjobb megoldás, tartósság karcállóság és gazdaságosság szempontjából? Szinterezés, esetleg eloxálás (egyáltalán lehet eloxálni?) "sima" festés?? Árak esetleg ajánlott helyek? Köszi...
páran innen itt feketítettünk: http://www.szinter2000.hu
arra készülj, hogy a lábtartó ahogy felhajlik vagy más okból dörzsölődik, ott a legprofibb szinter is lekopik.
Sejtettem, hogy sajnos lekopik ez is, akkor a taposókat nem is érdemes festeni, arra gondoltam ahol meg hozzáér a csizma lofóliázom. Az elox izgat még nagyon de az feltűnt ahol gyárilag fekete a labtartó azok is szinterezve van. Szóval lehet nem is lehet eloxálni.
Szia! Ha alumíniumbál, mér pedig abból van, akkor az elox is járható út.
Mi itt eloxáltatunk feketét évek óta: (ez az egy nem pirosodott be idáig 1-2 év után)
http://www.aerometal.hu/index_elemei/Page4533.htm

Szinterezés:
8éve ezzel a sráccal csináltatjuk a készülékházainkat:
http://www.oszi-szinter.hu/OSZI-Szinter ... dolap.html

Gyors kopás ellen plusz egy szintelen porlakk réteg talán segíthet...

Ha nem alu, akkor festés vagy szinterezés...
Avatar
 Ton-up
#3349
Hi! A lábtartómat akarom befeketiteni. Kinek mi a véleménye mi a legjobb megoldás, tartósság karcállóság és gazdaságosság szempontjából? Szinterezés, esetleg eloxálás (egyáltalán lehet eloxálni?) "sima" festés?? Árak esetleg ajánlott helyek? Köszi...
páran innen itt feketítettünk: http://www.szinter2000.hu
arra készülj, hogy a lábtartó ahogy felhajlik vagy más okból dörzsölődik, ott a legprofibb szinter is lekopik.
Sejtettem, hogy sajnos lekopik ez is, akkor a taposókat nem is érdemes festeni, arra gondoltam ahol meg hozzáér a csizma lofóliázom. Az elox izgat még nagyon de az feltűnt ahol gyárilag fekete a labtartó azok is szinterezve van. Szóval lehet nem is lehet eloxálni.
Avatar
 ricsi
#3348
Hi! A lábtartómat akarom befeketiteni. Kinek mi a véleménye mi a legjobb megoldás, tartósság karcállóság és gazdaságosság szempontjából? Szinterezés, esetleg eloxálás (egyáltalán lehet eloxálni?) "sima" festés?? Árak esetleg ajánlott helyek? Köszi...
páran innen itt feketítettünk: http://www.szinter2000.hu
arra készülj, hogy a lábtartó ahogy felhajlik vagy más okból dörzsölődik, ott a legprofibb szinter is lekopik.
Avatar
 Ton-up
#3347
Hi! A lábtartómat akarom befeketiteni. Kinek mi a véleménye mi a legjobb megoldás, tartósság karcállóság és gazdaságosság szempontjából? Szinterezés, esetleg eloxálás (egyáltalán lehet eloxálni?) "sima" festés?? Árak esetleg ajánlott helyek? Köszi...
Avatar
 Vicctor
#3343
Milyen aksit ajánlotok 1000 Monsterbe?

Működőt :)

Yuasa vagy Toplite by Yuasa tök jó mindkettő.
Avatar
 Vicctor
#3340
Sziasztok!
Lassan eltelik az első szezon a monsteren, gondoltam a téli pihenés alatt, kicsit csinosítgatom.
- felnik lefestése fehérre
- kormány lefestése fehérre (vagy fehér rizoma rúd)
- fehér sáv matricázása a tankra, üléstakaróra, sárvédőre
Stb

Van esetleg kipróbált emberetek a fényezésre és a matricázásra?

Ja, és ugyanitt használt termignoni (m696) slip on-t átveszek!

Köszi

Nekem ők fényeztek eddig mindent:

http://www.pocar.hu/

Kiváló minőség épelméjü áron.
Avatar
 Pityke
#3339
Sziasztok!
Lassan eltelik az első szezon a monsteren, gondoltam a téli pihenés alatt, kicsit csinosítgatom.
- felnik lefestése fehérre
- kormány lefestése fehérre (vagy fehér rizoma rúd)
- fehér sáv matricázása a tankra, üléstakaróra, sárvédőre
Stb

Van esetleg kipróbált emberetek a fényezésre és a matricázásra?

Ja, és ugyanitt használt termignoni (m696) slip on-t átveszek!

Köszi
Hi!
Üsd be a gogliba:Répadesign.Profi+jó fej!
Avatar
 lekogy
#3338
Sziasztok!
Lassan eltelik az első szezon a monsteren, gondoltam a téli pihenés alatt, kicsit csinosítgatom.
- felnik lefestése fehérre
- kormány lefestése fehérre (vagy fehér rizoma rúd)
- fehér sáv matricázása a tankra, üléstakaróra, sárvédőre
Stb

Van esetleg kipróbált emberetek a fényezésre és a matricázásra?

Ja, és ugyanitt használt termignoni (m696) slip on-t átveszek!

Köszi
Avatar
 tittadili
#3337
Valaki meg tudná mondani, hogy abban az időben, mikor a 900-as Monstereket kis szeleppel szerelték, akkor a 900SS is olyan volt, vagy azon sosem volt kis szelepes verzió?
Az SS-re nem raktak a "kisszelepes" hengerfejből.
Danke.
Avatar
 lukilaci
#3336
Valaki meg tudná mondani, hogy abban az időben, mikor a 900-as Monstereket kis szeleppel szerelték, akkor a 900SS is olyan volt, vagy azon sosem volt kis szelepes verzió?
Az SS-re nem raktak a "kisszelepes" hengerfejből.
Avatar
 tittadili
#3335
Valaki meg tudná mondani, hogy abban az időben, mikor a 900-as Monstereket kis szeleppel szerelték, akkor a 900SS is olyan volt, vagy azon sosem volt kis szelepes verzió?
Avatar
 qweras
#3332
Prototípus! Mit csodálkozol? :D
stipistopi 1-2-3 !!! délután megyek megveszem!! :-)))
Olyan szép... :-)
Aztán remélem a gyári múzeumnak adományozod! ;)
Szigorúan ez a tervem vele!
Hátha keresik is ezt az elveszett példányt :)
Avatar
 sarkany
#3323
Sziasztok. Egy kérdéssel fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy 600 Monstert. Vasárnap az egyik henger nem járt rendesen, ezért kicseréltem a gyertyát, ami megoldotta az egyenletes járás problémáját. Viszont most meg nagyon füstöl..., Ha leállítom a motort akkor is száll még az egyik kipufogóból kb. fél percig fehér füst. Mi lehet a probléma?
Elképzelhető, hogy mivel nem volt égés abban a hengeredben az teli volt üzemanyaggal és még a kipufogóban is van elégetlen benzin, azért füstöl
Avatar
 Krisz83
#3322
Sziasztok. Egy kérdéssel fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni. Nemrég vettem egy 600 Monstert. Vasárnap az egyik henger nem járt rendesen, ezért kicseréltem a gyertyát, ami megoldotta az egyenletes járás problémáját. Viszont most meg nagyon füstöl..., Ha leállítom a motort akkor is száll még az egyik kipufogóból kb. fél percig fehér füst. Mi lehet a probléma?
Avatar
 harpi
#3321
Üdv mindenkinek!
Előre is bocs az amatőr kérdésért. S4-emen terhelés alatt néha megcsúszik a kuplung. Csereérett, vagy lehet ezen valamit állítani? Lehet mástól is, mint kopás?
Köszi szépen!
Ellenőrizzed, hogy van e holtjáték a kuplungkaron, ha van akkor vagy csereérett (kopott) vagy olajat is kaphatott. De mindenesetre egy szétszerelés nem árt és akkor tisztán látszik, hogy mi okozza

Köszi a választ. A karnak nemigen van holtjátéka (igaz hogy 4-es álláson van), de akkor úgy tűnik, nem úszom meg a szervízt...
Hali!
Az enyém is nyekeget,de egy alapos tisztítás megoldotta a problémát!
Talán próbáld meg először ezt, mert egy
gyári lamella szett 50-60 ezer körül van!
Avatar
 Gyugyo77
#3320
Üdv mindenkinek!
Előre is bocs az amatőr kérdésért. S4-emen terhelés alatt néha megcsúszik a kuplung. Csereérett, vagy lehet ezen valamit állítani? Lehet mástól is, mint kopás?
Köszi szépen!
Ellenőrizzed, hogy van e holtjáték a kuplungkaron, ha van akkor vagy csereérett (kopott) vagy olajat is kaphatott. De mindenesetre egy szétszerelés nem árt és akkor tisztán látszik, hogy mi okozza

Köszi a választ. A karnak nemigen van holtjátéka (igaz hogy 4-es álláson van), de akkor úgy tűnik, nem úszom meg a szervízt...
Avatar
 sarkany
#3319
Üdv mindenkinek!
Előre is bocs az amatőr kérdésért. S4-emen terhelés alatt néha megcsúszik a kuplung. Csereérett, vagy lehet ezen valamit állítani? Lehet mástól is, mint kopás?
Köszi szépen!
Ellenőrizzed, hogy van e holtjáték a kuplungkaron, ha van akkor vagy csereérett (kopott) vagy olajat is kaphatott. De mindenesetre egy szétszerelés nem árt és akkor tisztán látszik, hogy mi okozza
Avatar
 JamonSerranó
#3318
Tisztelt miszterek és csajszik!

Látom egyből egy kényes témába sikerült beletrafálnom. Egyenlőre egy huzallal áthidaltam az érzékelő éberségét, viszont az a kütyü 30 euróért lesz a tökéletes megoldás. Szeretem ha hallatja a hangját akárcsak alapjáraton is a kis V 2-es, még mielőtt komoly gázfröccsök hatására elkezdene dorombolni nekem. Főleg most, hogy sikerült szereznem rá két carbon dobocskát. De mivel nem vagyunk egyformák nem értetlenkedek mások más szokásain. Viszont köszönöm a reagálóknak!

Üdv.
Avatar
 Gyugyo77
#3317
Üdv mindenkinek!
Előre is bocs az amatőr kérdésért. S4-emen terhelés alatt néha megcsúszik a kuplung. Csereérett, vagy lehet ezen valamit állítani? Lehet mástól is, mint kopás?
Köszi szépen!
Avatar
 kernferi
#3316
Tisztelt Urak.Megpróbáltam egy kissé vicces formában leírni, hogy egyszerű,de nagy az esélye,hogy odab.....a a marhahúst.Az én sztenderemen lévő kapcsoló zárlatos lett CSAK ezért vettem le,de az előző komment kapcsolója jónak tűnik. Tehát,hogy egyértelmű legyek: jó az ha a helyén hagyod,mert jön a JUDO.
Avatar
 robymonster
#3315
Sziasztok!

Újdonsült Monster tulajdonosként meglepődve tapasztalom, hogy amíg beöltözöm nem tudom melegíteni a mocit oldal sztenderen. Ti már biztosan a megoldás birtokában vagytok, úgyhogy kérlek osszátok meg velem is a tudást, milyen elektroműszerész technikával hidalhatom át ezen apró gondom!? :) Az se baj, ha csak üresben letámasztva engedi duruzsolni a motort az érzékelő, s amint vki véletlenül sebességbe tenné, leállítja.

Előre is köszi!

A legegyszerűbb megoldás
http://www.desmoworld.com/shop/ducati-m ... umbau.html
Avatar
 dino74
#3314
Stekker széthúz,áthidaló kábel bedug.Csak arra vigyázz, hogy indulás előtt felhajtsd,mert különben dobsz magadon egy ippont.
Szia Feri! Annyiszor fogom leírni ezt, ahányszor elő fog jönni: Ne kössétek ki ezt, csak akkor, ha van valami egyéb biztonsági megoldás!!! Ha ügyesen meg lehet oldani, akkor azt hogy sebességben leáll a motor (erről kérdezzétek a profi szerelőket, hogy pl. gyárilag hogyan van megoldva és az kivitelezhető-e). Ha ezt nem lehet, akkor pl. ha kint van a sztender, akkor egy bazi erős LED világít a műszerfalnál bele az arcodba hogy észrevedd stb.
Ha kint marad a sztender, akkor jó esetben városban 30-nál buksz egyet a járókelők nagy örömére, de ha pl. egy túrán parkolóból indulva az első bal kanyarban 90-nél adod elő a mutatványt, az már nem lesz vicces...
Én mindig vártam a 620-nál pár percet a seggemen ülve ha tudtam akkor addig, hogy már mutasson hőfokot, de legalább egy 2-3 percet ha nagyon siettem is. De szerintem a kikötésnél már az is jobb, ha pl. fél perc várakozás után elindulsz és mondjuk a bemelegedésig nem pörgeted 4000 fölé (de azt majd nálam okosabbak megmondják). Évente egyszer-kétszer előadom a 9-essel ezt a "trükköt" hogy nem hajtom fel, mert elég hogy valami apróság elterelje a figyelmemet és olyankor mindig hálás vagyok, hogy okosabb nálam az elektronika...
azt sem tudom, hogy miért kell öltözés közben "melegíteni"
Ennél már csak az jobb, amikor valaki télen indítgatja és járatja, hogy ne merüljön le az aksi :D
Avatar
 rigo
#3313
Stekker széthúz,áthidaló kábel bedug.Csak arra vigyázz, hogy indulás előtt felhajtsd,mert különben dobsz magadon egy ippont.
Szia Feri! Annyiszor fogom leírni ezt, ahányszor elő fog jönni: Ne kössétek ki ezt, csak akkor, ha van valami egyéb biztonsági megoldás!!! Ha ügyesen meg lehet oldani, akkor azt hogy sebességben leáll a motor (erről kérdezzétek a profi szerelőket, hogy pl. gyárilag hogyan van megoldva és az kivitelezhető-e). Ha ezt nem lehet, akkor pl. ha kint van a sztender, akkor egy bazi erős LED világít a műszerfalnál bele az arcodba hogy észrevedd stb.
Ha kint marad a sztender, akkor jó esetben városban 30-nál buksz egyet a járókelők nagy örömére, de ha pl. egy túrán parkolóból indulva az első bal kanyarban 90-nél adod elő a mutatványt, az már nem lesz vicces...
Én mindig vártam a 620-nál pár percet a seggemen ülve ha tudtam akkor addig, hogy már mutasson hőfokot, de legalább egy 2-3 percet ha nagyon siettem is. De szerintem a kikötésnél már az is jobb, ha pl. fél perc várakozás után elindulsz és mondjuk a bemelegedésig nem pörgeted 4000 fölé (de azt majd nálam okosabbak megmondják). Évente egyszer-kétszer előadom a 9-essel ezt a "trükköt" hogy nem hajtom fel, mert elég hogy valami apróság elterelje a figyelmemet és olyankor mindig hálás vagyok, hogy okosabb nálam az elektronika...
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 91

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]