#20138
Sziasztok! Tudnátok ajánlani 999hez fékbetétet?? Tempós utcai motorozásra használom leginkabb! Előre is köszönöm! Széles utat
Én nemrég cseréltem, brembot vettem, a simát.

Köszi a választ! Tudnál típust vagy színt írni vagy képet küldeni vagy bármit??? :)
Láng Kft. Webshop
#20137
Sziasztok! Tudnátok ajánlani 999hez fékbetétet?? Tempós utcai motorozásra használom leginkabb! Előre is köszönöm! Széles utat
Én nemrég cseréltem, brembot vettem, a simát.

Köszi a választ! Tudnál típust vagy színt írni vagy képet küldeni vagy bármit??? :)
#20136
Sziasztok! Tudnátok ajánlani 999hez fékbetétet?? Tempós utcai motorozásra használom leginkabb! Előre is köszönöm! Széles utat
Én nemrég cseréltem, brembot vettem, a simát.
#20135
Köszönöm . Mi alapján tudom hogy pontosan a helyén van ..?
Szemmel látható hogy merőleges a kormány a kerékhez viszonyítva ám ha a kormány görbült akkor nem . Ha rendben van minden akkor mint ahogy írtam visszaugrik a helyére elvégre nem bicikli hogy állíthasd .
#20132
Sziasztok lenne egy kérdésem . elcsúszott az oldalára a motorom amikor elűtöttek . A kormányhoz képest a teleszkóp villa eltekeredett . Mi ilyenkor a teendő ? Előre is köszönöm válaszotok ..
Ha nem deformálódtak a villaszárak vagy a váz akkor elég ha fellazítod a villahídon a csavarokat és visszaugrik a helyére . Valójában a villaszárak elcsavarodtak a villahídban .
#20131
Sziasztok lenne egy kérdésem . elcsúszott az oldalára a motorom amikor elűtöttek . A kormányhoz képest a teleszkóp villa eltekeredett . Mi ilyenkor a teendő ? Előre is köszönöm válaszotok ..
#20129
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
Köszönöm a választ. van időpontom a Moto rosso-hoz úgyhogy arra a döntésre jutottam hogy rájuk bízom a dolgot.
Ha jól megy akkor új motorod lesz .

Ha nem akkor meg... :)
#20128
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
Köszönöm a választ. van időpontom a Moto rosso-hoz úgyhogy arra a döntésre jutottam hogy rájuk bízom a dolgot.
Ha jól megy akkor új motorod lesz .
#20126
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
Köszönöm a választ. van időpontom a Moto rosso-hoz úgyhogy arra a döntésre jutottam hogy rájuk bízom a dolgot.
jó döntés.
#20125
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
Köszönöm a választ. van időpontom a Moto rosso-hoz úgyhogy arra a döntésre jutottam hogy rájuk bízom a dolgot.
bölcs, rendkívül bölcs ;)
#20124
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
Köszönöm a választ. van időpontom a Moto rosso-hoz úgyhogy arra a döntésre jutottam hogy rájuk bízom a dolgot.
#20123
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
10w az lehet erős lesz én a régi DT-be pakoltam 10-est, de itt kérdezősködj többieknek mi a tapasztalata, ha kicsit puhának érezted az elejét akkor mehet bele de én 5w-öst vagy 7,5w tennék bele

olaj csere csak a lényeg nem látszik a képen, én WP -t csináltam eddig de sanszos hogy ez is ugyan az az leven jön szét, telószár ki a mociból, elméletileg a tetején egy kb 19 de lehet nagyobb 22 -24 -es kulcsal a hatlapot kell kitekerni az egész teteje tekeredik és úgy jön le (vigyázat a rúgó feszíti) majd fejreálit és olaj kiönt közben megmozgatva a becsúszót hogy rendesen kifolyjon a cucc

mindent összevetve nem ördöngösség csak macerás!
#20122
Üdv!
Két kérdésem lenne.
1. A képen látható olaj minősége az milyen ? Jó vagy inkább vegyek másikat?
2.A képen látható teleszkóp van a motoromban és a kérdés az lenne hogy hogyan tudok benne olajat cserélni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Csatolmányok:
img_0064.jpg
img_0064.jpg (1.13 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
img_0065.jpg
img_0065.jpg (1.16 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
img_0063.jpg
img_0063.jpg (1.31 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
img_0068.jpg
img_0068.jpg (1.2 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
img_0067.jpg
img_0067.jpg (1.24 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
#20121
Üdv! A monsterem eszi az olajat egy kicsit, a tegnapi már kék füst is látható volt a kipuffból, hol semmi, hol kevesebb, de volt, hogy számomra elég sok. Hozzátenném tegnap töltöttünk utána az olajnak a felső szintig, ez lehet probléma? Vagy ez minimum blokk szétszedést jelent? Szelepszár szimering, dugattyúgyűrű szett? Nem terveztem őszig szétszedetni a motort idő és anyagi rész hiánya miatt, addig megpróbáljuk a 20W-s olajat bele. Vélemények, tanácsok? Előre is köszönöm!

Vagy szimmering vagy gyűrű. Kellene egy kompressziót mérni 2x, egyszer simán, és ha nem jó az eredmény mégegyszer úgy hogy öntesz egy kis olajat a gyertya nyíláson keresztül a dugóra, ha jelentősen megnő a kompresszió a második méréskor akkor gyűrű.

Legalábbis annak idején ezt így tanították nekem :)
#20120
Üdv! A monsterem eszi az olajat egy kicsit, a tegnapi már kék füst is látható volt a kipuffból, hol semmi, hol kevesebb, de volt, hogy számomra elég sok. Hozzátenném tegnap töltöttünk utána az olajnak a felső szintig, ez lehet probléma? Vagy ez minimum blokk szétszedést jelent? Szelepszár szimering, dugattyúgyűrű szett? Nem terveztem őszig szétszedetni a motort idő és anyagi rész hiánya miatt, addig megpróbáljuk a 20W-s olajat bele. Vélemények, tanácsok? Előre is köszönöm!
#20119
Megnéztük újra a szűrőt ... hát nem mai darab :P de ez még nem lett volna probléma, de elég valószínű, hogy sikerült elindítanom az új szűrő vásárlását :( hát ez van ... 20eFt-os karbantartás volt (legalábbis amit első blikkre láttam a neten)
Avatar
 76
#20118
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
Ezek után lehet ki bírod dobni mert a nagy nyomású levegő ki tudja lyukasztani .
úgy lesz szuper sport légszűrő!
Avatar
 76
#20116
Tehát
1 légszűrő tisztító vagy mondjuk brigeciol
2 mosás
3 szárítás
4 vékonyan légszűrő olaj!
5 felesleget lecsopogtetni,felitatni
6 ha meg maradt benne kosz a képen látható úriember kiégeti es mar jo is!

Bocs doki loptam! :)
Csupi, senki sem tud úgy titánt égetni virslifőzés közben mint te a Csabával! Ha nő lennék azzonnal belétek szerettem volna ;)
a titánok harca!
Ott a Csaba volt a hibás,nem tudtam tőle kimászni! :D
#20115
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/3115
én ezt használom

a nagynyomású levegővel fújás sztem nem tesz nekik jót...
igen ez a fasza cucc! Nekem most motorex van, az mártogatós, jó az is, csak kell egy geci nagy tál a monster szűrőhöz
#20114
Tehát
1 légszűrő tisztító vagy mondjuk brigeciol
2 mosás
3 szárítás
4 vékonyan légszűrő olaj!
5 felesleget lecsopogtetni,felitatni
6 ha meg maradt benne kosz a képen látható úriember kiégeti es mar jo is!

Bocs doki loptam! :)
Csupi, senki sem tud úgy titánt égetni virslifőzés közben mint te a Csabával! Ha nő lennék azzonnal belétek szerettem volna ;)
#20113
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/3115
én ezt használom

a nagynyomású levegővel fújás sztem nem tesz nekik jót...
csak belefújod a mocskot, főleg ha rossz irányba fújod.
Légszűrőtisztító, aztán bentről kifelé vízzel akár picit erősebben de nem nagynyomásúval aztán sűrített levegő szintén bentről ki és a végén meg kell szárítani és olajozni a külső részét vékonyan
ezt mondom én is
Avatar
 76
#20112
Tehát
1 légszűrő tisztító vagy mondjuk brigeciol
2 mosás
3 szárítás
4 vékonyan légszűrő olaj!
5 felesleget lecsopogtetni,felitatni
6 ha meg maradt benne kosz a képen látható úriember kiégeti es mar jo is!

Bocs doki loptam! :)
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (56.65 KiB) Megtekintve 15983 alkalommal
#20111
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
Ezek után lehet ki bírod dobni mert a nagy nyomású levegő ki tudja lyukasztani .
#20110
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/3115
én ezt használom

a nagynyomású levegővel fújás sztem nem tesz nekik jót...
csak belefújod a mocskot, főleg ha rossz irányba fújod.
Légszűrőtisztító, aztán bentről kifelé vízzel akár picit erősebben de nem nagynyomásúval aztán sűrített levegő szintén bentről ki és a végén meg kell szárítani és olajozni a külső részét vékonyan
#20109
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
http://www.csstuning.hu/?q=termek/3115
én ezt használom

a nagynyomású levegővel fújás sztem nem tesz nekik jót...
#20108
Hali, sportlégszűrő takarításaként nagynyomású levegővel kifújtam. Kell esetleg még valamit tenni vele? Valaki említett egy tisztítófolyadékot. Más meg azt mondta, hogy nem jó, mert rontja a hatásfokot.
#20106
ilyen volt a champion is, ês a mahle sem olcsó szűrő
Most championt raktam mert ez volt a polcon , nem kellett rá várni .
Mahle-t vettem és lényegesen olcsóbban mint a gyárit bár nem ez motivált ez volt elérhető közelségben.
Kérdés: az egyik láncszem úgy csinál mint én ha fáj a derekam nem egyenesedik ki csak ha kézzel segítem, a görgő szépen forog rajta, mire számítsak, szakad vagy majd a motor kinyújtja?
úgy hívják hogy szakaszosan nyúlt a láncod
#20105
Most championt raktam mert ez volt a polcon , nem kellett rá várni .
Mahle-t vettem és lényegesen olcsóbban mint a gyárit bár nem ez motivált ez volt elérhető közelségben.
Kérdés: az egyik láncszem úgy csinál mint én ha fáj a derekam nem egyenesedik ki csak ha kézzel segítem, a görgő szépen forog rajta, mire számítsak, szakad vagy majd a motor kinyújtja?
A láncnak nincs baja, gyenge a motor.
Vegyek erősebb motort vagy gyengébb láncot, mit javasolsz? :)
#20104
ilyen volt a champion is, ês a mahle sem olcsó szűrő
Most championt raktam mert ez volt a polcon , nem kellett rá várni .
Mahle-t vettem és lényegesen olcsóbban mint a gyárit bár nem ez motivált ez volt elérhető közelségben.
Kérdés: az egyik láncszem úgy csinál mint én ha fáj a derekam nem egyenesedik ki csak ha kézzel segítem, a görgő szépen forog rajta, mire számítsak, szakad vagy majd a motor kinyújtja?
A láncnak nincs baja, gyenge a motor.
#20103
Na én ketté csaptam flexel . Ez volt benne tavaly .
ilyen volt a champion is, ês a mahle sem olcsó szűrő
Most championt raktam mert ez volt a polcon , nem kellett rá várni .
Mahle-t vettem és lényegesen olcsóbban mint a gyárit bár nem ez motivált ez volt elérhető közelségben.
Kérdés: az egyik láncszem úgy csinál mint én ha fáj a derekam nem egyenesedik ki csak ha kézzel segítem, a görgő szépen forog rajta, mire számítsak, szakad vagy majd a motor kinyújtja?
#20102
hosszában csapd majd ketté flexel ;)
Na én ketté csaptam flexel . Ez volt benne tavaly .
ilyen volt a champion is, ês a mahle sem olcsó szűrő
Most championt raktam mert ez volt a polcon , nem kellett rá várni .
#20101
a marketingjük jó, engem meggyőzött...
http://www.hiflofiltro.com/, a BMW-nek is szállítanak
de most szét fogom vágni a kicserélt szűrőt kíváncsiságból, ja és nálam sztem 5000 km-ként van max olajcsere...
amúgy értem amit írsz...
hosszában csapd majd ketté flexel ;)
Na én ketté csaptam flexel . Ez volt benne tavaly .
ilyen volt a champion is, ês a mahle sem olcsó szűrő
#20100
a marketingjük jó, engem meggyőzött...
http://www.hiflofiltro.com/, a BMW-nek is szállítanak
de most szét fogom vágni a kicserélt szűrőt kíváncsiságból, ja és nálam sztem 5000 km-ként van max olajcsere...
amúgy értem amit írsz...
hosszában csapd majd ketté flexel ;)
Na én ketté csaptam flexel . Ez volt benne tavaly .
várnom kell 1 évet.....muterom takarított...
#20099
Akármennyire is hihetetlen az olajszűrőknek is van műszaki tartalmuk, ami az olcsóbb szűrőkben nincs, vagy gyengébb anyagból van. Sajnos nincs már meg a kép de egyszer szétvágtunk egy valami fotás meg champion szűrőt mert már súlyra feltűnő volt a különbség. Aztán már láttuk miért. A champion úgy nézett ki mint a képen, igényes filc szerű anyag volt benne, sőt abban még egy mágnes is volt, a másikban meg csak a papír. Most nem állítom, hogy minden olcsó szűrő olyan, de abban egyet érthetünk, hogy ne az a 3000 ft-on mújon 12ezerenként
a marketingjük jó, engem meggyőzött...
http://www.hiflofiltro.com/, a BMW-nek is szállítanak
de most szét fogom vágni a kicserélt szűrőt kíváncsiságból, ja és nálam sztem 5000 km-ként van max olajcsere...
amúgy értem amit írsz...
hosszában csapd majd ketté flexel ;)
Na én ketté csaptam flexel . Ez volt benne tavaly .
Csatolmányok:
fenykep-0243.jpg
fenykep-0243.jpg (1.22 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
fenykep-0242.jpg
fenykep-0242.jpg (1.19 MiB) Megtekintve 15983 alkalommal
#20098
Már herélve van a gyári, csak gondoltam jobban mutatna valami más, neten nézegettem videókat, ott van dupla dob is, az a vékonyabb fajta ami s2,s4 en is van néha, arra gondoltam, hogy az is felmenne, de akkor keresgélek, hátha belefutok valami rátervezettbe... köszönöm
Martinál most van eredeti performans carbon héj nekem most abból csinál két rövidet az 1000 multi alá az is hasonloan van elhelyezve az eredeti
#20095
Már herélve van a gyári, csak gondoltam jobban mutatna valami más, neten nézegettem videókat, ott van dupla dob is, az a vékonyabb fajta ami s2,s4 en is van néha, arra gondoltam, hogy az is felmenne, de akkor keresgélek, hátha belefutok valami rátervezettbe... köszönöm
#20094
999 re rárakhatok bármilyen dobot, vagy csak amit rá terveztek?
Az Ikarus dob hülyén mutat rajta! :)

Viccet félretéve,nem árt ha oda tervezett dobot raksz fel,már az összhatás végett is!
#20093
999 re rárakhatok bármilyen dobot, vagy csak amit rá terveztek?
arra elég szerény a választék, általában a gyárit szokták herélni hozzá, lehet nekünk van is egy. A kötőcsőből ki kell baszni a katalizátort mert az egyik a dobban van a másik meg a csőben a motor alatt. Legalább is a ráncfelvarrott ilyen
#20090
Jó reggelt!
Órát előreállítottátok? :-)

Kellene egy kis segítség.... A hátsó futóművön szeretnék emelni (S4) de nem tudom kilazítani a az ellen anyát a "kutyacsonton"
Lehet h le kell flexelnem :-( Hol tudok ilyen alkatrészt venni, akár bontottat is??
Vagy valakinek vmi ötlet hogy lazítsam meg???
hát Öcsém úgy, hogy kiveszed
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]