- 9 years ago
#19888
Üdvözlet az Uraknak !
A következő apró bár zavaro problémával küzdök.
A fordulatszammero , össze vissza mutat idonkent.
Altalaban hidegen teljesen jol mukodik jar a motor mutatja az alpjarat erteket es ha kozlekedem vele szeoen mutatja a fordulatszamot , ha megallok egy lampanal , akkor is mutatja az alapjarati fordulatot.
Ahogy a motor uzemmeleg allapotba került a fordulatszammero mozog de 6000rpm ig mutat annal foljebb nem megy akkor se ha tiltasig huzatom, ill. ha megallok egy lampanal akkor meg leesik nullára , aztan elindulok akkor egy darabig fokozatosan mutatja az erteket aztan 5500-6000nel beall.
A kerdesem az lenne , h ez a problema orvosolhato e , es ha igen otthon tudom e javitani , gondolok itt jelado cserére, esetleg lehetseges e , hogy a jelado csatlakozasaval van baj , vagy magaban a muszer egysegben valami nem stimmel?
Szivesen nekiallnek otthon es vegigneznem a lehetosegeket , de ha esetleg valakinek otlete van , vagy konkretan tudja h mi okozza ezt a hibat kerem ossza meg velem a tapasztalatait.
Köszönettel Gábor aksi vagy töltés rendben? Attól csinált nekem ilyet
- 9 years ago
#19887
a ferodo fasza meg az adige is jó volt nekem, amit nem ajánlok az a newfren, kb 25ezer ruppó de akad. A ferodóval nem nyúlsz mellé
nekem a newfren nem volt semmi bajom tökéletesen működöt még 40e km után is , bár az enyém olajos nekem és másnak is a száraz kuplungban akadt, nem emelt ki rögtön és arra jutottunk, hogy pár tizeddel vagy századdal szélesebbek a fogak és akadnak
abban igazad van hogy szélesebbek , nem olyan szép kezelt a szélek
- 9 years ago
#19886
Üdvözlet az Uraknak !
A következő apró bár zavaro problémával küzdök.
A fordulatszammero , össze vissza mutat idonkent.
Altalaban hidegen teljesen jol mukodik jar a motor mutatja az alpjarat erteket es ha kozlekedem vele szeoen mutatja a fordulatszamot , ha megallok egy lampanal , akkor is mutatja az alapjarati fordulatot.
Ahogy a motor uzemmeleg allapotba került a fordulatszammero mozog de 6000rpm ig mutat annal foljebb nem megy akkor se ha tiltasig huzatom, ill. ha megallok egy lampanal akkor meg leesik nullára , aztan elindulok akkor egy darabig fokozatosan mutatja az erteket aztan 5500-6000nel beall.
A kerdesem az lenne , h ez a problema orvosolhato e , es ha igen otthon tudom e javitani , gondolok itt jelado cserére, esetleg lehetseges e , hogy a jelado csatlakozasaval van baj , vagy magaban a muszer egysegben valami nem stimmel?
Szivesen nekiallnek otthon es vegigneznem a lehetosegeket , de ha esetleg valakinek otlete van , vagy konkretan tudja h mi okozza ezt a hibat kerem ossza meg velem a tapasztalatait.
Köszönettel Gábor
A következő apró bár zavaro problémával küzdök.
A fordulatszammero , össze vissza mutat idonkent.
Altalaban hidegen teljesen jol mukodik jar a motor mutatja az alpjarat erteket es ha kozlekedem vele szeoen mutatja a fordulatszamot , ha megallok egy lampanal , akkor is mutatja az alapjarati fordulatot.
Ahogy a motor uzemmeleg allapotba került a fordulatszammero mozog de 6000rpm ig mutat annal foljebb nem megy akkor se ha tiltasig huzatom, ill. ha megallok egy lampanal akkor meg leesik nullára , aztan elindulok akkor egy darabig fokozatosan mutatja az erteket aztan 5500-6000nel beall.
A kerdesem az lenne , h ez a problema orvosolhato e , es ha igen otthon tudom e javitani , gondolok itt jelado cserére, esetleg lehetseges e , hogy a jelado csatlakozasaval van baj , vagy magaban a muszer egysegben valami nem stimmel?
Szivesen nekiallnek otthon es vegigneznem a lehetosegeket , de ha esetleg valakinek otlete van , vagy konkretan tudja h mi okozza ezt a hibat kerem ossza meg velem a tapasztalatait.
Köszönettel Gábor
- 9 years ago
#19885
Sziasztok !
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor a ferodo fasza meg az adige is jó volt nekem, amit nem ajánlok az a newfren, kb 25ezer ruppó de akad. A ferodóval nem nyúlsz mellé
nekem a newfren nem volt semmi bajom tökéletesen működöt még 40e km után is , bár az enyém olajos nekem és másnak is a száraz kuplungban akadt, nem emelt ki rögtön és arra jutottunk, hogy pár tizeddel vagy századdal szélesebbek a fogak és akadnak
- 9 years ago
#19884
Sziasztok !
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor a ferodo fasza meg az adige is jó volt nekem, amit nem ajánlok az a newfren, kb 25ezer ruppó de akad. A ferodóval nem nyúlsz mellé
nekem a newfren nem volt semmi bajom tökéletesen működöt még 40e km után is , bár az enyém olajos
- 9 years ago
#19883
Sziasztok !
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor a ferodo fasza meg az adige is jó volt nekem, amit nem ajánlok az a newfren, kb 25ezer ruppó de akad. A ferodóval nem nyúlsz mellé Nagyon köszönöm a segítséget , megrendelem a ferodot
- 9 years ago
#19882
Sziasztok !
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor a ferodo fasza meg az adige is jó volt nekem, amit nem ajánlok az a newfren, kb 25ezer ruppó de akad. A ferodóval nem nyúlsz mellé
- 9 years ago
#19881
Sziasztok !
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor
Mivel nem talaltam kuplungos topikot , gondoltam ide irok , remelem nem gond .
Van egy st2-m 59ekmrrel es kuplunglamella szettet kene benne cserelni.
A kerdesem az lenne h milyen (meilyk gyártó) lamellaszettjet vegyem , vagy meilyket ne , kinek milyen tapasztalata van ?
ugye kezenfekvo lenne a gyarit megvenni ezt 85e magyar forintert tudnam venni , ez milyen arnak szamkt amugy
?
ill Ferodo-t tudnek meg intezni 65e forintert.
A motort csak hosszab (min1500km) kulfoldi túrákra hasznalom , nincs palya , meg varosi dugozas (kullungcsusztatas minimalis )
A kerdes hol es meiylket vegyem ?
(telorol vagyok bocs az ekezetekert)
udv Gabor
- 9 years ago
#19880
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon)
Az állítást meg tudod csinálni, ahhoz csak lazítani kell de a kerék újra meghúzását nem. Aztán vagy jól húztad meg vagy nem ez kiderül előbb vagy utóbbHa kigurulok vele mindenképpen után ellenőrzöm pár alkalommal!
Arra gondoltál hogy veszel egy nyomaték kulcsot ? Ha otthon akarod szerelgetni számtalanszor szükséged lesz rá sok egyéb csavarnál/anyánál is ha korrekten akarod csinálni.
- 9 years ago
#19879
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon) nekem félelmetes amiket kiírsz. Hogy kell felmelegíteni egy motort.. Hogy kell meghúzni a láncot otthon.. Nem fikázlak ne haragudj, de a helyedbe lehet inkább elvinném mindennel szerelőhöz, ha ennyire nem vagy képbe.. Bocsáss meg képben vagyok, kinyomtattam minden dokumentumot a motorhoz, és van műszaki érzékem, sok mindent otthon szoktam megcsinálni, és szeretnék is a jövőben a motoromon, de végül is ez a topic erről szól, hogy kérdezzünk egymástól, és igen, inkább kérdezek itt+utánaolvasok szerelés előtt minthogy elbasszak valamit. Az a baj sok mindent olvasni a neten, semmilyen tanácsban nem lehet biztos az ember... azzal kezdtem hogy nem megbántani akarlak.. 2.: én nem azt mondtam hogy ne irkálj ebbe a topicba, szó nem volt ilyenről. Csak amiket irkálsz abból némiképp bizonytalanságot érzek a műszaki hozzáértéseddel kapcsolatban. És értem én hogy bütykölni szeretnéd a vasat, de azért ne felejtsd el hogy utána ezzel fogsz 130-150el motorozni.. Tehát: egyáltalán nem bonyolult egy láncfeszítés, de ha ezzel kapcsolatban sem vagy biztos a dolgodban akkor neked mégis az.. Én csak jót akarok. Hidd el.
- 9 years ago
#19878
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon)
Az állítást meg tudod csinálni, ahhoz csak lazítani kell de a kerék újra meghúzását nem. Aztán vagy jól húztad meg vagy nem ez kiderül előbb vagy utóbbHa kigurulok vele mindenképpen után ellenőrzöm pár alkalommal!
- 9 years ago
#19877
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon) nekem félelmetes amiket kiírsz. Hogy kell felmelegíteni egy motort.. Hogy kell meghúzni a láncot otthon.. Nem fikázlak ne haragudj, de a helyedbe lehet inkább elvinném mindennel szerelőhöz, ha ennyire nem vagy képbe.. Bocsáss meg képben vagyok, kinyomtattam minden dokumentumot a motorhoz, és van műszaki érzékem, sok mindent otthon szoktam megcsinálni, és szeretnék is a jövőben a motoromon, de végül is ez a topic erről szól, hogy kérdezzünk egymástól, és igen, inkább kérdezek itt+utánaolvasok szerelés előtt minthogy elbasszak valamit. Az a baj sok mindent olvasni a neten, semmilyen tanácsban nem lehet biztos az ember...
- 9 years ago
#19876
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon) nekem félelmetes amiket kiírsz. Hogy kell felmelegíteni egy motort.. Hogy kell meghúzni a láncot otthon.. Nem fikázlak ne haragudj, de a helyedbe lehet inkább elvinném mindennel szerelőhöz, ha ennyire nem vagy képbe..
- 9 years ago
#19875
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon)
Az állítást meg tudod csinálni, ahhoz csak lazítani kell de a kerék újra meghúzását nem. Aztán vagy jól húztad meg vagy nem ez kiderül előbb vagy utóbb
- 9 years ago
#19874
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon) Meg tudod csinálni. Mind a két oldalon vannak jelzések, hogy egyformán tudd húzni. Több helyen ellenőrizd a feszességet, hogy ha szakaszosan nyúlt a láncod ne feszítsd túl, úgy állítsd be, hogy a legfeszesebb része is legyen benne a tűrésben. Köszönöm! Azt tudom, hogy 2-3 cm lehet a mozgása, lánctányéron pedig 2-3 mm.
- 9 years ago
#19873
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon) Meg tudod csinálni. Mind a két oldalon vannak jelzések, hogy egyformán tudd húzni. Több helyen ellenőrizd a feszességet, hogy ha szakaszosan nyúlt a láncod ne feszítsd túl, úgy állítsd be, hogy a legfeszesebb része is legyen benne a tűrésben.
- 9 years ago
#19872
Staffnál lehet kapni készen, de jó alternatíva ez is. Viszont ha ezen lesz a rendszám is, akkor bajok lesznek Mire érted azt, hogy bajok lesznek? Kicsit mozog a döccenőknél a rendszám ez igaz, de nem vészes szerintem. csak felül tudod rögzíteni, nem telibe és a rezgés meg a menetszél miatt el fog törni Ha megjön az új hátsó lámpám amiben integrálva van a rendszám világítás akkor kiesik az eddigi lámpa és a rendszám feljebb fog csúszni, így már 4 helyen lesz rögzítve
- 9 years ago
#19871
A hátsó kerék állítását otthon is el tudom végezni nyomaték kulcs nélkül akár? Elég laza a láncom és hátrébb kéne kicsit tolni a kereket. Van amit elronthatok? (gondolom az egyenes futásra kell odafigyelni, hogy a kerék egyenesben maradjon)
- 9 years ago
#19870
Üdv! A hétvégén megvágtam a Monsterem fenekét, melyhez konzolt készítettem. Az egész műveletről végig képeket csináltam, az albumomban megtaláljátok plusz gondoltam felrakom a konzol méreteit ha valaki szeretne készíteni magának!Staffnál lehet kapni készen, de jó alternatíva ez is. Viszont ha ezen lesz a rendszám is, akkor bajok lesznek Mire érted azt, hogy bajok lesznek? Kicsit mozog a döccenőknél a rendszám ez igaz, de nem vészes szerintem. csak felül tudod rögzíteni, nem telibe és a rezgés meg a menetszél miatt el fog törni
- 9 years ago
#19869
Üdv! A hétvégén megvágtam a Monsterem fenekét, melyhez konzolt készítettem. Az egész műveletről végig képeket csináltam, az albumomban megtaláljátok plusz gondoltam felrakom a konzol méreteit ha valaki szeretne készíteni magának!Staffnál lehet kapni készen, de jó alternatíva ez is. Viszont ha ezen lesz a rendszám is, akkor bajok lesznek Mire érted azt, hogy bajok lesznek? Kicsit mozog a döccenőknél a rendszám ez igaz, de nem vészes szerintem.
- 9 years ago
#19868
Üdv! A hétvégén megvágtam a Monsterem fenekét, melyhez konzolt készítettem. Az egész műveletről végig képeket csináltam, az albumomban megtaláljátok plusz gondoltam felrakom a konzol méreteit ha valaki szeretne készíteni magának!Staffnál lehet kapni készen, de jó alternatíva ez is. Viszont ha ezen lesz a rendszám is, akkor bajok lesznek
- 9 years ago
#19867
konzol_minta.jpg (221.62 KiB) Megtekintve 16688 alkalommal
Üdv! A hétvégén megvágtam a Monsterem fenekét, melyhez konzolt készítettem. Az egész műveletről végig képeket csináltam, az albumomban megtaláljátok plusz gondoltam felrakom a konzol méreteit ha valaki szeretne készíteni magának! 

Csatolmányok:
- 9 years ago
#19866
Sziasztok! Az akkum feladta a harcot (ami nem meglepő, még ezzel vettem a kisMonstert és már akkor sem volt új), ezért két pótlást néztem ki: Varta YTX12BS az egyik, a másik pedig a Banner Bike Bull AGM, szintén YT12B-BS. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy valakinek van-e tapasztalata a Vartával, mennyire hosszú életű? Köszi! Kecsónak 1 évet bírt a varta a 749r-ben persze,de az egy félkarú rabló!
- 9 years ago
#19865
Sziasztok! Az akkum feladta a harcot (ami nem meglepő, még ezzel vettem a kisMonstert és már akkor sem volt új), ezért két pótlást néztem ki: Varta YTX12BS az egyik, a másik pedig a Banner Bike Bull AGM, szintén YT12B-BS. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy valakinek van-e tapasztalata a Vartával, mennyire hosszú életű? Köszi! Eredetileg ilyen kell bele , én is itt vettem .http://motoralkatresz.eu/termekek/Yuasa ... kumulator/
- 9 years ago
#19864
Sziasztok! Az akkum feladta a harcot (ami nem meglepő, még ezzel vettem a kisMonstert és már akkor sem volt új), ezért két pótlást néztem ki: Varta YTX12BS az egyik, a másik pedig a Banner Bike Bull AGM, szintén YT12B-BS. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy valakinek van-e tapasztalata a Vartával, mennyire hosszú életű? Köszi! Kecsónak 1 évet bírt a varta a 749r-ben
- 9 years ago
#19863
Sziasztok! Az akkum feladta a harcot (ami nem meglepő, még ezzel vettem a kisMonstert és már akkor sem volt új), ezért két pótlást néztem ki: Varta YTX12BS az egyik, a másik pedig a Banner Bike Bull AGM, szintén YT12B-BS. Elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy valakinek van-e tapasztalata a Vartával, mennyire hosszú életű? Köszi!
- 9 years ago
#19862
Sziasztok! 620-as monsteremen leszedtem a kilóméterórát, mert beázott, szépen ki is takarítottam, meg tömítést is kicsit helyreraktam, az lenne a kérdésem, hogy a mutatókat hogy tudom kiszedni? Az a gondom egyébként még vele, hogy egyik beázás után elmúlt belőle az óra funkció és a jobb oldali gombra nem igazán reagál... van valakinek valami ötlete? Köszi! Ezzel én is szoptam. Nekem kb 300 pontot forrasztottak újra benne, hogy működjön. Amúgy a mutatókat simán le kell húzni a tengelyről. 30 pénz volt.
- 9 years ago
#19861
nem biztos, hogy ide illik, de mindegy: van valakinek tapasztalata ezzel az emelővel, illetve eladóval? Minden ok velük és a termék is jó?
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848 Motorgumizala. Tőle rendeltem már 2 darabot, Jó minőség, megbízható a tag.
http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... piros.html Köszönöm! érdeklődtem nála - bár nem volt 100%-ig biztos benne - jó lesz a kisMonsterhez is talán. Te az 1000eshez vetted? Igen. Viszont állítható a tartó széltében. Szerintem jó lesz neked is!
- 9 years ago
#19860
nem biztos, hogy ide illik, de mindegy: van valakinek tapasztalata ezzel az emelővel, illetve eladóval? Minden ok velük és a termék is jó?
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848 Motorgumizala. Tőle rendeltem már 2 darabot, Jó minőség, megbízható a tag.
http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... piros.html Köszönöm! érdeklődtem nála - bár nem volt 100%-ig biztos benne - jó lesz a kisMonsterhez is talán. Te az 1000eshez vetted?
- 9 years ago
#19859
nem biztos, hogy ide illik, de mindegy: van valakinek tapasztalata ezzel az emelővel, illetve eladóval? Minden ok velük és a termék is jó?
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848 Motorgumizala. Tőle rendeltem már 2 darabot, Jó minőség, megbízható a tag.
http://www.motorgumizala.hu/haacutetsoa ... piros.html
- 9 years ago
#19858
Sziasztok! 620-as monsteremen leszedtem a kilóméterórát, mert beázott, szépen ki is takarítottam, meg tömítést is kicsit helyreraktam, az lenne a kérdésem, hogy a mutatókat hogy tudom kiszedni? Az a gondom egyébként még vele, hogy egyik beázás után elmúlt belőle az óra funkció és a jobb oldali gombra nem igazán reagál... van valakinek valami ötlete? Köszi! szerintem megérett rá hogy elvidd egy szerelőhöz..
- 9 years ago
#19857
nem biztos, hogy ide illik, de mindegy: van valakinek tapasztalata ezzel az emelővel, illetve eladóval? Minden ok velük és a termék is jó?
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848 Szerintem nézd meg személyesen. Az egyik haverom rendelt valahonnan hátsó emelőt jó occsón, mikor megérkezett kiderült, hogy papír vékony falú csőből van és elgörbül ha felemeled a motort.
- 9 years ago
#19856
Sziasztok! 620-as monsteremen leszedtem a kilóméterórát, mert beázott, szépen ki is takarítottam, meg tömítést is kicsit helyreraktam, az lenne a kérdésem, hogy a mutatókat hogy tudom kiszedni? Az a gondom egyébként még vele, hogy egyik beázás után elmúlt belőle az óra funkció és a jobb oldali gombra nem igazán reagál... van valakinek valami ötlete? Köszi!
- 9 years ago
#19855
nem biztos, hogy ide illik, de mindegy: van valakinek tapasztalata ezzel az emelővel, illetve eladóval? Minden ok velük és a termék is jó?
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848
http://www.kepesmotor.hu/motor_emelo/p1565848
- 9 years ago
#19854
Sziasztok!
696 monsterre vettem egy termignoni szettet, a dobokat és elektronikát, használtan. Az a kérdésem, hogy szerintetek simán felszerelhetem és beköthetem vagy igényel valami utánprogramozást is a dolog? Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy plug and play, tehát csak beszerelem, az meg "intézi magát"!
Valaki tapasztalat? menni fog, nem kellene gondot okoznia. van amikor kell egy tps reset
- 9 years ago
#19853
Sziasztok!
696 monsterre vettem egy termignoni szettet, a dobokat és elektronikát, használtan. Az a kérdésem, hogy szerintetek simán felszerelhetem és beköthetem vagy igényel valami utánprogramozást is a dolog? Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy plug and play, tehát csak beszerelem, az meg "intézi magát"!
Valaki tapasztalat? menni fog, nem kellene gondot okoznia.
- 9 years ago
#19852
Sziasztok!
696 monsterre vettem egy termignoni szettet, a dobokat és elektronikát, használtan. Az a kérdésem, hogy szerintetek simán felszerelhetem és beköthetem vagy igényel valami utánprogramozást is a dolog? Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy plug and play, tehát csak beszerelem, az meg "intézi magát"!
Valaki tapasztalat?
696 monsterre vettem egy termignoni szettet, a dobokat és elektronikát, használtan. Az a kérdésem, hogy szerintetek simán felszerelhetem és beköthetem vagy igényel valami utánprogramozást is a dolog? Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy plug and play, tehát csak beszerelem, az meg "intézi magát"!
Valaki tapasztalat?
- 9 years ago
#19850
Jah.... bal oldali kéne!Én leszedtem de megtartom mert még lehet utaztatok valakit...
- 9 years ago
#19847
image.jpeg (23.94 KiB) Megtekintve 16688 alkalommal
Üdv mindenki! A képen látható tárgyat keresem! ( utas lábtartó sf,1098) ha van valakinek elfekvőben, érdekel!! Köszi. z.
Csatolmányok:
- 9 years ago
#19846
Nekem unibat volt benne mikor vettem , hogy milyen idős fingom sincs . Öt évig semmi gond nem volt vele , szinte egyik napról a másikra halt meg de volt is iszap az alján ( savas , gondozást igénylő volt ) . Csak a szintet kellett figyelni .
- 9 years ago
#19845
bannerre gondoltam én is! Tudnál valami típust vagy jelzést írni, hogy a konkrétan melyik Banner akksi? Köszi a válaszokat!!
Ez volt amit én konkrétan belepattintottam a 695-be:
Banner Bike Bull AGM + SLA YT12B-BS
Kutya baja, az akksi jóságát meg nem azon mérném hogy ha télen elhanyagolod mennyire bírja, én pl. az említett Yuasa -t elhanyagoltam télen és ezért lett kuka többek között. Az akksit tessék szépen karbantartani télen. nem értem, biztos vannak ilyen meg olyan yuasák, de nekem a monster s4rs 2007-2012 gyári, 695 2006-ma gyári, sf 2009-2014 gyári és ezek még lehet mennek csak nekem eddig van infóm róla. Haverom 2001es harleyban idén adta meg. Ja és én nem töltöttem télen és sosem merült le! Akkor vettem akumlátort amikor kilopták a motorból. Persze nem kétlem a tapasztalataitokat de nekem hála istennek eddig csak jók voltak
Nekem a 695-ben.
Gyári Yuasa: 2007 - 2012 (Pünkösd hétfőn, Szlovéniában egyszercsak cellazárlat és vége, nem volt egyszerű csere darabot szerezni)
Yuasa: 2012 - 2015: Ennyit bírt, egy picit elhanyagoltam a második télen, nagyon gyorsan 2V alá csökkent a feszültség és onnantól szevasz vagy 5-6 töltővel megpróbáltuk életre kelteni de nem ment)
- 9 years ago
#19844
bannerre gondoltam én is! Tudnál valami típust vagy jelzést írni, hogy a konkrétan melyik Banner akksi? Köszi a válaszokat!!
Ez volt amit én konkrétan belepattintottam a 695-be:
Banner Bike Bull AGM + SLA YT12B-BS
Kutya baja, az akksi jóságát meg nem azon mérném hogy ha télen elhanyagolod mennyire bírja, én pl. az említett Yuasa -t elhanyagoltam télen és ezért lett kuka többek között. Az akksit tessék szépen karbantartani télen. nem értem, biztos vannak ilyen meg olyan yuasák, de nekem a monster s4rs 2007-2012 gyári, 695 2006-ma gyári, sf 2009-2014 gyári és ezek még lehet mennek csak nekem eddig van infóm róla. Haverom 2001es harleyban idén adta meg. Ja és én nem töltöttem télen és sosem merült le! Akkor vettem akumlátort amikor kilopták a motorból. Persze nem kétlem a tapasztalataitokat de nekem hála istennek eddig csak jók voltak
az én S2R-emben a yuasa 2005ös volt, és 2015ben cseréltük *good*
- 9 years ago
#19843
Én legutóbb Banner-t vettem mivel az előző Yuasa is pont ugyanúgy beadta a kulcsot mint egy a Yuasa -nál olcsóbb akksi. bannerre gondoltam én is! Tudnál valami típust vagy jelzést írni, hogy a konkrétan melyik Banner akksi? Köszi a válaszokat!!
Ez volt amit én konkrétan belepattintottam a 695-be:
Banner Bike Bull AGM + SLA YT12B-BS
Kutya baja, az akksi jóságát meg nem azon mérném hogy ha télen elhanyagolod mennyire bírja, én pl. az említett Yuasa -t elhanyagoltam télen és ezért lett kuka többek között. Az akksit tessék szépen karbantartani télen. nem értem, biztos vannak ilyen meg olyan yuasák, de nekem a monster s4rs 2007-2012 gyári, 695 2006-ma gyári, sf 2009-2014 gyári és ezek még lehet mennek csak nekem eddig van infóm róla. Haverom 2001es harleyban idén adta meg. Ja és én nem töltöttem télen és sosem merült le! Akkor vettem akumlátort amikor kilopták a motorból. Persze nem kétlem a tapasztalataitokat de nekem hála istennek eddig csak jók voltak
- 9 years ago
#19842
Én legutóbb Banner-t vettem mivel az előző Yuasa is pont ugyanúgy beadta a kulcsot mint egy a Yuasa -nál olcsóbb akksi. bannerre gondoltam én is! Tudnál valami típust vagy jelzést írni, hogy a konkrétan melyik Banner akksi? Köszi a válaszokat!!
Ez volt amit én konkrétan belepattintottam a 695-be:
Banner Bike Bull AGM + SLA YT12B-BS
Kutya baja, az akksi jóságát meg nem azon mérném hogy ha télen elhanyagolod mennyire bírja, én pl. az említett Yuasa -t elhanyagoltam télen és ezért lett kuka többek között. Az akksit tessék szépen karbantartani télen. köszi a választ Vicctor! Mostmár van min gondolkodni!!
- 9 years ago
#19841
Helló mindenkinek! Az akksim a 999ben beadta a kulcsot úgyhogy új vásárlása előtt állok! Írnátok olyan típust, márkát ami megállja a helyét?? Széles utat!
Én legutóbb Banner-t vettem mivel az előző Yuasa is pont ugyanúgy beadta a kulcsot mint egy a Yuasa -nál olcsóbb akksi. bannerre gondoltam én is! Tudnál valami típust vagy jelzést írni, hogy a konkrétan melyik Banner akksi? Köszi a válaszokat!!
Ez volt amit én konkrétan belepattintottam a 695-be:
Banner Bike Bull AGM + SLA YT12B-BS
Kutya baja, az akksi jóságát meg nem azon mérném hogy ha télen elhanyagolod mennyire bírja, én pl. az említett Yuasa -t elhanyagoltam télen és ezért lett kuka többek között. Az akksit tessék szépen karbantartani télen.
- 9 years ago
#19840
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Ugye a Ducati 999ben az élén(oldalt) fekszik az akksi és ezért gondoltam valamiféle zselés megoldásra hátha az jobban passzol a motorhoz!
- 9 years ago
#19839
Köszi Rigó a választ! Le tudnád írni, hogy a topliteból konkrétan melyik típust keressem?? Toplite-bol is a YT12B-BS-t keresd! Nekem 996-ban is ez van, alig volt hasznalva iden de tolteni nem kellett es pocre indult mindig. Csak még 1 kérdés! A 996ban is fekvő akksi van? Nem okoz gondot egy savas akksinak ez a "testhelyzet"?? Nekem volt olyan Yuasa Top-lite ami felpúposodott pár hét alatt még szerencse, hogy észrevettem időben. Az értékesítőtől vissza is kaptam az árát. Nekem a Banner vált be.