#16026
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok.
folyamatosan szervizelt 0 kilóméteres motorok? :)
igen. a pali gerincserult, es fanatikus, de koltozik kis hazankbol el. es a motorokat beinditjak neha, es evente olajat csereltek, stb. bennuk.

ugy ereztem magam, mint valami vilagvege film szereploje
#16025
szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet

Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ?
a hivatalos válasz az, hogy cseréld le, mert elmúlt két éves, nemhivatalosan én még egy évig nem nagyon sietnék elkölteni a pénzem.

Egyetértek, csak ott van a félsz hogy ha mégis szakad akkor kb. kukázhatom az egészet... Szerintem kicseréltetem Dokival legalább lesz pecsét a könyvben...
#16021
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok.
Csatolmányok:
12696192_1012413312131029_1198076412_n.jpg
12696192_1012413312131029_1198076412_n.jpg (338.2 KiB) Megtekintve 16021 alkalommal
#16020
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok.
Csatolmányok:
12674448_1012413298797697_865109086_n.jpg
12674448_1012413298797697_865109086_n.jpg (297.2 KiB) Megtekintve 15977 alkalommal
#16019

Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?

Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat :)


Szia! Ha nem probléma akkor kopizhatnád nekem is azt a "regényt"! Faterom is St2 -vel szemez, és érdekelne a tapasztalatod a típusról!

Köszönöm!

küldtem ;)
#16018

Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem :) , de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek :) Udv

Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?

Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat :)


Szia! Ha nem probléma akkor kopizhatnád nekem is azt a "regényt"! Faterom is St2 -vel szemez, és érdekelne a tapasztalatod a típusról!

Köszönöm!
#16017
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi

Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem :) , de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek :) Udv

Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?

Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat :)
#16016
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi

Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem :) , de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek :) Udv

Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?
#16015
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet

Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ?
a hivatalos válasz az, hogy cseréld le, mert elmúlt két éves, nemhivatalosan én még egy évig nem nagyon sietnék elkölteni a pénzem.
#16014
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi

Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem :) , de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek :) Udv
#16013
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi

Hali nekem is volt régen egy cbr 500f én úgy emlékszem elég kényelmes jószág volt.
Bár még javában a 20-as éveim tapostam,szóval akkor még a colos deszka is jó volt csak mennyen legalább 200-al!!!:). Az st2 a ducati túrás kivitele,szóval valóban kényelmesebb egy cbr-től ! Viszont mindenképp próbálj ki egyet mert sokban különbözik a két motor menetdinamikája!
#16012
Jájjj. :-D Mi pénz?
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet

Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ?
#16011
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
#16010
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett.
Na! Mi a cél?
A cél egy "praktikus" gép megvásárlása lenne, ezért multit mentem nézni, de mégis egy monstert vittem el először egy kis körre.....
#16009
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett.
Na! Mi a cél?
#16008
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett.
#16006
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
Jájjj. :-D Mi pénz?
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
Az elég jó ár. Ilyenkor vagyok ideges, hogy 3 darabokban lévő motorban áll 2 millkám, és egyikkel sem tudok sem motorozni, sem eladni így.
#16005
A Multis vonallal mi lett?
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
szia,

emlékszem a tiedre
#16004
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
Jájjj. :-D Mi pénz?
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet
#16003
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
Jájjj. :-D Mi pénz?
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
#16002
A Multis vonallal mi lett?
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
Jájjj. :-D Mi pénz?
#16001
sziasztok,

típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat ;) :P

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
A Multis vonallal mi lett?
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel ;)
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
#15998
sziasztok,

típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat ;) :P

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
A Multis vonallal mi lett?
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
#15996
sziasztok,

típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat ;) :P

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
az s4r szerintem egy fél millaval túl van árazva, az st-hez nem tudok hozzászólni, számomra sosem volt ducati igazán, az ss egyik klubtársunké, de az nem fogja letépni a hajad a 695 után
imádom a lényegretörő válaszaid :)

köszönöm!
#15995
sziasztok,

típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat ;) :P

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
az s4r szerintem egy fél millaval túl van árazva, az st-hez nem tudok hozzászólni, számomra sosem volt ducati igazán, az ss egyik klubtársunké, de az nem fogja letépni a hajad a 695 után
#15990
én is meg akartam venni, de nem kerültek elő a papírjai hetekig, a csávó azt állította tartozás fejében kapta és azt sem tudja eszik-e vagy isszák a ducatit. ennek ellenére vett rá 100k-ért rendszámot...
#15987
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefonon ;)
Azért szép, hogy ennyi pénzért egy átbaszást vesz az ember. Utána meg majd csodálkozik az eladó, ha pofán basszák.
hát ja
#15986
láttad a magyar papírjait?
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefonon ;)
Azért szép, hogy ennyi pénzért egy átbaszást vesz az ember. Utána meg majd csodálkozik az eladó, ha pofán basszák.
#15985
láttad a magyar papírjait?
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefonon ;)
Sok minden feltűnt,azért nem vettem meg..... ;)
#15984
A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is.
láttad a magyar papírjait?
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefonon ;)
#15980
tudom, írtam is. vicces
A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is.
láttad a magyar papírjait?
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
#15979
tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai
tudom, írtam is. vicces
A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is.
láttad a magyar papírjait?
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]