- 9 years ago
#16028
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rt-9697742
Kösz előre is. szerintem elég drága, nemrég árult egy klubtársunk, lehet még mindig árulja egy 900ast ebben az árkategóriában és az elég szép motor és 900as
- 9 years ago
#16027
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rt-9697742
Kösz előre is.
Erről mi a véleményetek?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... rt-9697742
Kösz előre is.
- 9 years ago
#16026
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok. folyamatosan szervizelt 0 kilóméteres motorok?igen. a pali gerincserult, es fanatikus, de koltozik kis hazankbol el. es a motorokat beinditjak neha, es evente olajat csereltek, stb. bennuk.
ugy ereztem magam, mint valami vilagvege film szereploje
- 9 years ago
#16025
szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet
Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ? a hivatalos válasz az, hogy cseréld le, mert elmúlt két éves, nemhivatalosan én még egy évig nem nagyon sietnék elkölteni a pénzem.
Egyetértek, csak ott van a félsz hogy ha mégis szakad akkor kb. kukázhatom az egészet... Szerintem kicseréltetem Dokival legalább lesz pecsét a könyvben...
- 9 years ago
#16024
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok. folyamatosan szervizelt 0 kilóméteres motorok?
- 9 years ago
#16023
Esetleg ha betennéd az apróhirdetések közé?! ez egy eterbe kialtott orom volt, amit mindenkinek tudnia kell, nem hirdetes, hanem dobbenet, hogy ilyen is van!
- 9 years ago
#16021
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok.Csatolmányok:
12696192_1012413312131029_1198076412_n.jpg (338.2 KiB) Megtekintve 16037 alkalommal
- 9 years ago
#16020
12674448_1012413298797697_865109086_n.jpg (297.2 KiB) Megtekintve 15993 alkalommal
0 kilometeres 848 es 999, mindketto porosodik, 2,450,000 darabja. FOLYAMATOSAN szervizelt es neha beroffentett motorok.
Csatolmányok:
- 9 years ago
#16019
Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?
Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat![]()
Szia! Ha nem probléma akkor kopizhatnád nekem is azt a "regényt"! Faterom is St2 -vel szemez, és érdekelne a tapasztalatod a típusról!
Köszönöm!
küldtem
- 9 years ago
#16018
Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem, de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek
Udv
Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?
Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat![]()
Szia! Ha nem probléma akkor kopizhatnád nekem is azt a "regényt"! Faterom is St2 -vel szemez, és érdekelne a tapasztalatod a típusról!
Köszönöm!
- 9 years ago
#16017
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem, de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek
Udv
Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?
Szia
Uzenetben kuldtem egy regenyt meg a telefonszamomat
- 9 years ago
#16016
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem, de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek
Udv
Szia, Rendben szavadon foglak. Előbb összerakom most az enyémet (idomok meg ilyenek) aztán meglátogatnálak egy napsütéses időben.
Ha dobsz egy telefonszámot akkor mikor aktuális lenne előtte megcsörgetlek, hogy megbeszéljük.
Köszönöm előre is.
Továbbá rutin karbantartás mennyire macerás? otthon elvégezhető? kell hozzá spéci szerszám? Meg mennyire szerviz igényes? elektromos problémák jellemzőek e?
- 9 years ago
#16015
mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont. szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet
Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ? a hivatalos válasz az, hogy cseréld le, mert elmúlt két éves, nemhivatalosan én még egy évig nem nagyon sietnék elkölteni a pénzem.
- 9 years ago
#16014
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
Szia nekem st2-m van , hondam nem volt sosem, de ha gondolod az enyemet megnezheted raulhetsz ilyenek , bar most kicsit szet van szedve de a lenyeg atjon , vagy ha gondolod beszelhetunk telon róla , mert annyira gepelni nem szeretek
Udv
- 9 years ago
#16013
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
Hali nekem is volt régen egy cbr 500f én úgy emlékszem elég kényelmes jószág volt.
Bár még javában a 20-as éveim tapostam,szóval akkor még a colos deszka is jó volt csak mennyen legalább 200-al!!!:). Az st2 a ducati túrás kivitele,szóval valóban kényelmesebb egy cbr-től ! Viszont mindenképp próbálj ki egyet mert sokban különbözik a két motor menetdinamikája!
- 9 years ago
#16012
Jájjj.Mi pénz? mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont. szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet
Dilemmázok ebben a kérdésben, Május 28 -án lesznek a szíjak 3 évesek de még minidig csak 9000 van bennük, gyerek miatt nem sok km akadt az elmúlt 2-3 évben.
De pont ezzel reszkírozzak ?
- 9 years ago
#16011
Sziasztok, van fenn HAHU-n egy szép ezüst dobozos ST2. Kérdésem az lenne, hogy mennyire szervíz igényes a motor? nem megyek sokat évi 2-5 ezer km. Most egy "öreg" CBR 500 F nyúzok, de sajnos túrázós, lassabb sebességnél zsibbad rajta kezem. Jobb-e az ülés-kormány pozíció egy ilyen ST2-n mint mondjuk egy CBR-en?
köszi
köszi
- 9 years ago
#16010
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett. Na! Mi a cél? A cél egy "praktikus" gép megvásárlása lenne, ezért multit mentem nézni, de mégis egy monstert vittem el először egy kis körre.....
- 9 years ago
#16009
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett. Na! Mi a cél?
- 9 years ago
#16008
Talán ide kívánkozik..... a héten voltam a full - gas-nél érdeklődni egy újabb motor beszerzésével kapcsoltban és nagyon pozitívan csalódtam....... persze ebben Maráczi Zsolt nagyban közrejátszott. Több lehetőség, azonnali próba út ( két motorral is a 15 fokban) és egyedi árak... tetszett.
- 9 years ago
#16007
- 9 years ago
#16006
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...) Jájjj.Mi pénz? mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont. Az elég jó ár. Ilyenkor vagyok ideges, hogy 3 darabokban lévő motorban áll 2 millkám, és egyikkel sem tudok sem motorozni, sem eladni így.
- 9 years ago
#16005
A Multis vonallal mi lett? ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...) szia,
emlékszem a tiedre
- 9 years ago
#16004
Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...) Jájjj.Mi pénz? mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont. szerintm a szíjak ha nincs mg a km simán elmennek 4évet
- 9 years ago
#16003
ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...) Jájjj.Mi pénz? mittomén... Most 850e. Viszont hiába csak olyan háromezer km-t tettem bele a nagyszerviz óta (összes olaj, gyertyák, vezérlés), ennek már kb. két éve (Cegléden történt), tehát ezekkel kell kezdeni a szezont.
- 9 years ago
#16002
A Multis vonallal mi lett? ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...) Jájjj.Mi pénz?
- 9 years ago
#16001
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 A Multis vonallal mi lett? ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog Nekem van egy ilyen "álló" 1000DS-em, ha érdekel
(döntésképtelen vagyok, mert szeretem, de sose jut rá idő...)
- 9 years ago
#16000
Sziasztok!
Ezt a gépet esetleg ismeri valaki?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... 98-9726561
Ezt a gépet esetleg ismeri valaki?
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... 98-9726561
- 9 years ago
#15999
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 az ss imikéé (volt), szép motor, az s4r sztem is drégácska
- 9 years ago
#15998
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 A Multis vonallal mi lett? ja, hát volt egy, de mire elvitték a 695-öst, eltűnt a multi a hahu-ról. emélem, nem megvették, hanem csak tavaszig "áll" a dolog
- 9 years ago
#15997
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 A Multis vonallal mi lett?
- 9 years ago
#15996
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 az s4r szerintem egy fél millaval túl van árazva, az st-hez nem tudok hozzászólni, számomra sosem volt ducati igazán, az ss egyik klubtársunké, de az nem fogja letépni a hajad a 695 után imádom a lényegretörő válaszaid
köszönöm!
- 9 years ago
#15995
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat![]()
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412 az s4r szerintem egy fél millaval túl van árazva, az st-hez nem tudok hozzászólni, számomra sosem volt ducati igazán, az ss egyik klubtársunké, de az nem fogja letépni a hajad a 695 után
- 9 years ago
#15992
sziasztok,
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
típusról, konkrét motorról tudtuk valamit? válaszokat privátban is, akár - elkerülve a felesleges hozzászólásokat


http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... lt-9616094
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9333876
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rt-9659412
- 9 years ago
#15991
20160123_123933.jpg (864.51 KiB) Megtekintve 16047 alkalommal
motor helyett...
Csatolmányok:
- 9 years ago
#15990
én is meg akartam venni, de nem kerültek elő a papírjai hetekig, a csávó azt állította tartozás fejében kapta és azt sem tudja eszik-e vagy isszák a ducatit. ennek ellenére vett rá 100k-ért rendszámot...
- 9 years ago
#15989
Ez volt.
erre még Laci rakta fel a rendszámtartót, pont ott voltam náluk
akkor a tulaj azt mondta, hogy olasz import, és éppen intézik a rendszámot![]()
- 9 years ago
#15988
img_1764m.jpg (1.64 MiB) Megtekintve 16047 alkalommal
img_1765.jpg (1.4 MiB) Megtekintve 16047 alkalommal
Ez volt.
Csatolmányok:
- 9 years ago
#15987
Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt. És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefononAzért szép, hogy ennyi pénzért egy átbaszást vesz az ember. Utána meg majd csodálkozik az eladó, ha pofán basszák. hát ja
- 9 years ago
#15986
láttad a magyar papírjait? Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt. És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefononAzért szép, hogy ennyi pénzért egy átbaszást vesz az ember. Utána meg majd csodálkozik az eladó, ha pofán basszák.
- 9 years ago
#15985
láttad a magyar papírjait? Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt. És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefononSok minden feltűnt,azért nem vettem meg.....
- 9 years ago
#15984
A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is. láttad a magyar papírjait? Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt. És az nem tűnt fel a sokat látott szemednek, hogy míg az alvázszám amerikai 2013as dark addig a motor eu-s 2011 vagy 2012es piros? És még itt nincs vége, de a többit csak telefonon
- 9 years ago
#15983
Nem semmi .)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/mv_agu ... bk-9743205 Szerintem meg kéne vennedSzerintem is meg "kéne" vennem
)
- 9 years ago
#15980
tudom, írtam is. vicces A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is. láttad a magyar papírjait? Az összes papírját láttam és úgy tűnt,hogy rendben van , leszámítva az évjáratát,mert a motor 2011-es ,de a papírok szerint 2013-as volt.
- 9 years ago
#15979
tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai tudom, írtam is. vicces A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is. láttad a magyar papírjait?