#15978
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... el-9737088
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa?
tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai
tudom, írtam is. vicces
A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is.
#15974
Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek...
Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe..
Nem mondtam, hogy nem készséges, és rossz hírét sem szeretném kelteni senkinek.

privátban szívesen elmondom tapasztalataimat.. Illetve itt a fórumon van még egy kolléga, akit ha megkeresel, elmeséli tapasztalatát szintén gondolom...

csak a teljesség érdekében :-)
Már írok is! Köszi!
#15973
Sziasztok!

Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?

Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek...
Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe..
Nem mondtam, hogy nem készséges, és rossz hírét sem szeretném kelteni senkinek.

privátban szívesen elmondom tapasztalataimat.. Illetve itt a fórumon van még egy kolléga, akit ha megkeresel, elmeséli tapasztalatát szintén gondolom...

csak a teljesség érdekében :-)
#15969
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!

Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van.
a mi 695-ösunkben most kb 4000km van a rosso2-ben és kellemetlen menni vele mert kockás, gyakorlaitlag van még benne 3000 kellemetlen km de akkor már kint a vászon

Én ritkán mondjuk évente 1-2 alkalommal megyek ki kakucsra akkor is marad még 1 centi majrécsík a végén, szóval a Pilot Road 2 két komponense közül kár belém a második :)) De a közepe tényleg faszán bírja mármint nem mondom hogy új a gumi 16 ezer után de kockásnak semmiképpen nem mondanám, persze nem is olyan mint egy új amikor majd felborulok vele mert nem találom az egyensúlyt az elején :D

Na majd a szezonnyitón (ha végre nem ütközik) megokoskodjuk :)
#15968

Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen :)
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat.
Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)

Gyárilag ilyen -> fekete - narancs csík, fekete felnik :
http://www.qdexhaust.it/wp-content/uplo ... oto_ok.jpg
A felni természetesen orvosolható. Az enyém sem marad fehér :)

Magyarországon én maximum 2-3 helyre vinnék Ducatit. Hangsúlyozom, hogy én. Jobban alszok tőle, ha tudom mennyire elismert szakemberek dolgoztak rajta :) A Moto Rossoban vagy Cegléden biztosan átnézetném.

Amennyiben nem cserélsz frissen minden folyadékot és szűrőt, akkor előfordulhat, hogy másfélszer - kétszer annyit mész vele, mint az előírt intervallum. A tiszta lap, megfelelő gondozás szerintem meghálálja később a "befektetést".


Az én motoromból kiindulva 1050000-et kínálnék érte. A különbözetből már valami végdob pár közel kijön.

Hozzáteszem, hogy mindez az én véleményem csupán :)

Köszi!
#15967
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)

Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen :)
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat.
Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)

Gyárilag ilyen -> fekete - narancs csík, fekete felnik :
http://www.qdexhaust.it/wp-content/uplo ... oto_ok.jpg
A felni természetesen orvosolható. Az enyém sem marad fehér :)

Magyarországon én maximum 2-3 helyre vinnék Ducatit. Hangsúlyozom, hogy én. Jobban alszok tőle, ha tudom mennyire elismert szakemberek dolgoztak rajta :) A Moto Rossoban vagy Cegléden biztosan átnézetném.

Amennyiben nem cserélsz frissen minden folyadékot és szűrőt, akkor előfordulhat, hogy másfélszer - kétszer annyit mész vele, mint az előírt intervallum. A tiszta lap, megfelelő gondozás szerintem meghálálja később a "befektetést".


Az én motoromból kiindulva 1050000-et kínálnék érte. A különbözetből már valami végdob pár közel kijön.

Hozzáteszem, hogy mindez az én véleményem csupán :)


#15966
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)

Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen :)
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat.
Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)
#15965
Sziasztok!

Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?

Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek...
Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe..
#15964
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)
cserélj monitort, narancs az ;)
Meg kell nézzem élőben, mert nekem ez monitorról, okostelefonról nézve még mindig piros :). Amúgy telefonon azt mondták inkább narancs színű...
#15962
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!

Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van.
különben most visszaemlékezve az s2r 800-ra vettem egyszer egy gumit hátra, majd vettem egy garnitúrát előre/hátra. Diabloval jött és pilot powerrel adtam el 16ezer km-el és a hátsó nem volt már túl jó bőrben. Mondjuk elég nyomatékos a 2 szelepes alacsony fordulaton.
#15960
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!

Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van.
a mi 695-ösunkben most kb 4000km van a rosso2-ben és kellemetlen menni vele mert kockás, gyakorlaitlag van még benne 3000 kellemetlen km de akkor már kint a vászon
#15959
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!

Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van.
#15958
Esetleg tudna nekem valaki abban segíteni, hogy egy 2002-es 900ss Arrow dobjai kompatibilisek egy 2001-es Monster 600-al? Csak dobokat cserélnénk ki, persze a leömlő végén az átmérő egyezőségre lennék kíváncsi.
#15956
A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét.
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)

Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen :)
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat.
#15955
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
#15954
A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét.
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)
cserélj monitort, narancs az ;)
#15953
Sziasztok!

Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?

Köszi!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016

10 év alatt 12.800 km ?
Akkor még a gyári gumik vannak rajta minimum...
Több mint gyanús.
12 ezret nehez megy a gyári gumi rajta maxiumum elöl. Meg kell nézni elég kevésnek tűnik, de a mi monsterünkbe sem ment bele idén 1000km. Azért évi 3000 nem sok annyi minimum illene lemmi benne
#15949
legjobb tudomásom szerint fekete felni a gyári szín
A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét.
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről :)
#15943
Köszönöm! :)

Most leraktam pihenni kicsit vidéken, aztán ha jó idő lesz akkor mehet az élvezkedés. ;)
Most vezettem először V/L2-t, teljesen más nyilván. A Hornet pl. asszem ilyen 120-30-at megy egyesben( az FS biztos), ott gyorsan kell menjek hogy legyen élvezet faktor. A Monstert nem tudtam túlságosan megtekergetni, az időjárás okán, de már így is voltak trükkös szép pillanatok. :D
Majd mikor jó idő lesz, és megkérdezed még egyszer akkor adhatok pontosabb választ. De azt hiszem az fontosabb, hogy még egy motornak sem simogattam perverz örömmel a tankját lámpánál állva, és néztem az ablakra tapadva az autóból puszikat dobálva mikor ott hagytam valahol. ;)
Ebből a faktorból most megmondom a különbséget, Hornet jó gép teszi a dolgát, megy is, erős is, élvezhető is, szinte lélek nélkül. Monster, szerelem.

Akkor ráéreztél a lényegre :)
#15942
Köszönöm! :)

Most leraktam pihenni kicsit vidéken, aztán ha jó idő lesz akkor mehet az élvezkedés. ;)
Most vezettem először V/L2-t, teljesen más nyilván. A Hornet pl. asszem ilyen 120-30-at megy egyesben( az FS biztos), ott gyorsan kell menjek hogy legyen élvezet faktor. A Monstert nem tudtam túlságosan megtekergetni, az időjárás okán, de már így is voltak trükkös szép pillanatok. :D
Majd mikor jó idő lesz, és megkérdezed még egyszer akkor adhatok pontosabb választ. De azt hiszem az fontosabb, hogy még egy motornak sem simogattam perverz örömmel a tankját lámpánál állva, és néztem az ablakra tapadva az autóból puszikat dobálva mikor ott hagytam valahol. ;)
Ebből a faktorból most megmondom a különbséget, Hornet jó gép teszi a dolgát, megy is, erős is, élvezhető is, szinte lélek nélkül. Monster, szerelem.
#15941
@nyarivihogo: köszi! ;) Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. :D
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit. ;)

Gratula :)

Na és milyen a hornethez képest végülis ? :)
#15940
@nyarivihogo: köszi! ;) Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. :D
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit. ;)
Gratulálok! :)
#15939
@nyarivihogo: köszi! ;) Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. :D
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit. ;)
fuggoseget okoz, addiktiv a cucc ;) gondtalan kilometereket!
#15938
@nyarivihogo: köszi! ;) Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. :D
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit. ;)
na, akkor csak a 695 mellett döntöttél.. Jó választás volt, szeretni fogod.. :)
#15937
@nyarivihogo: köszi! ;) Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. :D
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit. ;)
#15936
Én december 5 én vettem a gépet és szintén lábon hoztam el 2008 ban . Kb 5 fok volt és hiába sütött a nap de élveztem minden percét annak a kb 80 kilométernek .
...én februárban hoztam lábon, mind a 4 km-n át! :D
#15931
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!! :)
én az s4rs-el is 10500nál váltottam ;)
én 10501-nél!
:)
És ott is vissza!
#15930
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!! :)
én az s4rs-el is 10500nál váltottam ;)
ez az egész onnan indult hogy az Ozy kolléga motort keresne magának, túlnyomórészt városi használatra.. Most meg már ott tartunk hogy 10500-nál kell váltani.. Sokra nem megy velünk.. :D
#15929
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!! :)
én az s4rs-el is 10500nál váltottam ;)
hol? Pl egy szerpentinen túra alatt? Vagy egy kilométeres egyenesbe? Mert nem egyről beszélünk.. :)
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]