- 9 years ago
#15978
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... el-9737088
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa? tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai tudom, írtam is. vicces A Ceglédit megnéztem én is ,annak már meg volt a műszakija,csak a rendszám nem volt még kiváltva ,és az papír szerint 2013-as volt, és még volt rajta egy csomó Rizoma cucc is.
- 9 years ago
#15977
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... el-9737088
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa? tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai tudom, írtam is. vicces
- 9 years ago
#15976
Ha van egy 4-5 hektáros üres garázsa valakinek, abban már egész jól el lehet motorozni vele .
- 9 years ago
#15975
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... el-9737088
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa? tudod miért garázs? Mert nem kap rendszámot. Ez az ominozus amerikai alvázazámos europai
- 9 years ago
#15974
Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek... Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe.. Nem mondtam, hogy nem készséges, és rossz hírét sem szeretném kelteni senkinek.
privátban szívesen elmondom tapasztalataimat.. Illetve itt a fórumon van még egy kolléga, akit ha megkeresel, elmeséli tapasztalatát szintén gondolom...
csak a teljesség érdekébenMár írok is! Köszi!
- 9 years ago
#15973
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek... Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe.. Nem mondtam, hogy nem készséges, és rossz hírét sem szeretném kelteni senkinek.
privátban szívesen elmondom tapasztalataimat.. Illetve itt a fórumon van még egy kolléga, akit ha megkeresel, elmeséli tapasztalatát szintén gondolom...
csak a teljesség érdekében
- 9 years ago
#15972
Imádom ezt a kamu dumát!
"Eladó sorba került szeretett motorom.A motor garázsmotor."
Hol,olaszban? sztem ez az a motor amit vodka sem vett meg
- 9 years ago
#15971
Imádom ezt a kamu dumát!
"Eladó sorba került szeretett motorom.A motor garázsmotor."
Hol,olaszban?
"Eladó sorba került szeretett motorom.A motor garázsmotor."

Hol,olaszban?
- 9 years ago
#15970
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... el-9737088
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa?
ő annyire szereti motorját, hogy le sem rendszámozta, el ne csúnyítsa?
- 9 years ago
#15969
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van. a mi 695-ösunkben most kb 4000km van a rosso2-ben és kellemetlen menni vele mert kockás, gyakorlaitlag van még benne 3000 kellemetlen km de akkor már kint a vászon
Én ritkán mondjuk évente 1-2 alkalommal megyek ki kakucsra akkor is marad még 1 centi majrécsík a végén, szóval a Pilot Road 2 két komponense közül kár belém a második) De a közepe tényleg faszán bírja mármint nem mondom hogy új a gumi 16 ezer után de kockásnak semmiképpen nem mondanám, persze nem is olyan mint egy új amikor majd felborulok vele mert nem találom az egyensúlyt az elején
Na majd a szezonnyitón (ha végre nem ütközik) megokoskodjuk
- 9 years ago
#15968
Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat. Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)
Gyárilag ilyen -> fekete - narancs csík, fekete felnik :
http://www.qdexhaust.it/wp-content/uplo ... oto_ok.jpg
A felni természetesen orvosolható. Az enyém sem marad fehér
Magyarországon én maximum 2-3 helyre vinnék Ducatit. Hangsúlyozom, hogy én. Jobban alszok tőle, ha tudom mennyire elismert szakemberek dolgoztak rajtaA Moto Rossoban vagy Cegléden biztosan átnézetném.
Amennyiben nem cserélsz frissen minden folyadékot és szűrőt, akkor előfordulhat, hogy másfélszer - kétszer annyit mész vele, mint az előírt intervallum. A tiszta lap, megfelelő gondozás szerintem meghálálja később a "befektetést".
Az én motoromból kiindulva 1050000-et kínálnék érte. A különbözetből már valami végdob pár közel kijön.
Hozzáteszem, hogy mindez az én véleményem csupán
Köszi!
- 9 years ago
#15967
Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről![]()
Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat. Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)
Gyárilag ilyen -> fekete - narancs csík, fekete felnik :
http://www.qdexhaust.it/wp-content/uplo ... oto_ok.jpg
A felni természetesen orvosolható. Az enyém sem marad fehér
Magyarországon én maximum 2-3 helyre vinnék Ducatit. Hangsúlyozom, hogy én. Jobban alszok tőle, ha tudom mennyire elismert szakemberek dolgoztak rajtaA Moto Rossoban vagy Cegléden biztosan átnézetném.
Amennyiben nem cserélsz frissen minden folyadékot és szűrőt, akkor előfordulhat, hogy másfélszer - kétszer annyit mész vele, mint az előírt intervallum. A tiszta lap, megfelelő gondozás szerintem meghálálja később a "befektetést".
Az én motoromból kiindulva 1050000-et kínálnék érte. A különbözetből már valami végdob pár közel kijön.
Hozzáteszem, hogy mindez az én véleményem csupán
- 9 years ago
#15966
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről![]()
Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat. Élőben még nem láttam ilyen festésű s2r-t, de azt hittem, hogy ez gyárilag piros festésű csíkokkal van, de ezek szerint nem... mondjuk ez nem probléma, inkább a felni színe zavar, de még az is orvosolható. Amúgy aki a telefont felvette azt mondta, hogy a motor az egyik ismerőséjé, aki tartozás fejében kapta meg, de a nevére van íratva már, tehát a papíros része rendben van. Hogy idézzem szinte szó szerint: "a motor nem, hogy jó állapotú, hanem szinte teljesen új, vagy újszerű az állapota". Egyedül az első gumikat kellene szerinte cserélni, de azt mondta, ha nem alkudok akkor ad egy új gumit előre... és a szervizt is megcsinálja (ebbe nem mentünk bele, hogy ez mit tartalmazna, de nem hinném, hogy annyi mindent mint amit leírtál). Eddig egy 696-os néztem meg élőben, szerintem ez lesz a második, mert eléggé ellentmondásos a motor, de ha minden stimmel amit mond az eladó, akkor nem biztos, hogy rossz vétel lenne... Mivel nincs egy s2r 800 sem fent így nincs viszonyítási alapom, hogy mennyire lehetne alkudni az árat, szerinted? (kiindulva mondjuk a saját motorodból)
- 9 years ago
#15965
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek... Amúgy, aki felvette eléggé segítőkész volt, ha igaz akkor szervizelget ducatikat Debrecenben... azt mondta, hogy az egyik Tankcsapdás-nak is van egy ducatija (695-ös), na az hozzá jár szervizbe..
- 9 years ago
#15964
ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekrőlcserélj monitort, narancs az
Meg kell nézzem élőben, mert nekem ez monitorról, okostelefonról nézve még mindig piros
. Amúgy telefonon azt mondták inkább narancs színű...
- 9 years ago
#15963
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Ennyiért sose adja el! De akkor szerinted, mi lenne az ára?
- 9 years ago
#15962
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van. különben most visszaemlékezve az s2r 800-ra vettem egyszer egy gumit hátra, majd vettem egy garnitúrát előre/hátra. Diabloval jött és pilot powerrel adtam el 16ezer km-el és a hátsó nem volt már túl jó bőrben. Mondjuk elég nyomatékos a 2 szelepes alacsony fordulaton.
- 9 years ago
#15961
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Szia! Ha jól sejtem, akkor ez a motor kintről érkezett és szorgos magyar kezek "csinosították". A hirdetésben található telefonszámból erre következtetek...
- 9 years ago
#15960
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van. a mi 695-ösunkben most kb 4000km van a rosso2-ben és kellemetlen menni vele mert kockás, gyakorlaitlag van még benne 3000 kellemetlen km de akkor már kint a vászon
- 9 years ago
#15959
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
Nemtom ti mit csináltok nekem 12.200 -nál lett cserélve a gyári Michelin Pilot Road 2-re amin meg már 16000 -et mentem és még 6000 tuti benne van.
- 9 years ago
#15958
Esetleg tudna nekem valaki abban segíteni, hogy egy 2002-es 900ss Arrow dobjai kompatibilisek egy 2001-es Monster 600-al? Csak dobokat cserélnénk ki, persze a leömlő végén az átmérő egyezőségre lennék kíváncsi.
- 9 years ago
#15957
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Ennyiért sose adja el! Tuti el adja, majd jön a madár aki el hiszi, hogy azért vesz meg az ember 3 milláért egy motort, hogy évi 1280km-t menjen vele.
- 9 years ago
#15956
A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét. ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről![]()
Szerintem is narancs, mint a gyári csík ezen a modellen
Iszonyat sokat alkudj!
Az ezreset vettem most Januárban ilyen árban Termi dobokkal + vezetett szervizkönyv + új hátsó gumi. A frissen szervizeltben sem bíznék soha. Lehet én vagyok a hülye, de minden folyadékot, szűrőt, olajat, gyertyát, jelen esetben vezérlést is cserélek, hogy nulláról kezdjem és tudjam az igazi intervallumokat.
- 9 years ago
#15955
Gumiba kéne.
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
Nekem a 696 hátul is csak6000 km ment el. Addig jó utána kockasodik es megöli a motorozast.
Persze ha a kopasjelzot nézzük akkor elmegy az kb 8-9000is.
12000 abban az esetben ha fordítva ülsz a motoron!
- 9 years ago
#15954
A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét. ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekrőlcserélj monitort, narancs az
- 9 years ago
#15953
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
10 év alatt 12.800 km ?
Akkor még a gyári gumik vannak rajta minimum...
Több mint gyanús. 12 ezret nehez megy a gyári gumi rajta maxiumum elöl. Meg kell nézni elég kevésnek tűnik, de a mi monsterünkbe sem ment bele idén 1000km. Azért évi 3000 nem sok annyi minimum illene lemmi benne
- 9 years ago
#15952
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
10 év alatt 12.800 km ?
Akkor még a gyári gumik vannak rajta minimum...
Több mint gyanús.
- 9 years ago
#15951
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
10 év alatt 12.800 km ?
Akkor még a gyári gumik vannak rajta minimum...
Több mint gyanús.
- 9 years ago
#15950
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 Ennyiért sose adja el!
- 9 years ago
#15949
legjobb tudomásom szerint fekete felni a gyári szín A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét. ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík Lehet színtévesztő vagyok, de nekem pirosnak tűnik a képekről
- 9 years ago
#15948
Sziasztok! Kérek szépen egy kis segítséget, S4-es Monster vásárlása előtt mire kell különös figyelmet fordítani? Mit nézzek meg az általános dolgokon túl? Köszönettel: Peter
- 9 years ago
#15947
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 legjobb tudomásom szerint fekete felni a gyári szín A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét. ez inkább narancssárga, a tankon is narancs a csík
- 9 years ago
#15946
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 legjobb tudomásom szerint fekete felni a gyári szín A piros felni eléggé érdekes..., de gondolom egy fényező gond nélkül visszaállítja a gyári feketét.
- 9 years ago
#15945
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016 legjobb tudomásom szerint fekete felni a gyári szín
- 9 years ago
#15944
Sziasztok!
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
Valakinek a klubból ismerős ez a motor esetleg? Mit gondoltok róla?
Köszi!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 2r-9733016
- 9 years ago
#15943
Köszönöm!
Most leraktam pihenni kicsit vidéken, aztán ha jó idő lesz akkor mehet az élvezkedés.
Most vezettem először V/L2-t, teljesen más nyilván. A Hornet pl. asszem ilyen 120-30-at megy egyesben( az FS biztos), ott gyorsan kell menjek hogy legyen élvezet faktor. A Monstert nem tudtam túlságosan megtekergetni, az időjárás okán, de már így is voltak trükkös szép pillanatok.
Majd mikor jó idő lesz, és megkérdezed még egyszer akkor adhatok pontosabb választ. De azt hiszem az fontosabb, hogy még egy motornak sem simogattam perverz örömmel a tankját lámpánál állva, és néztem az ablakra tapadva az autóból puszikat dobálva mikor ott hagytam valahol.
Ebből a faktorból most megmondom a különbséget, Hornet jó gép teszi a dolgát, megy is, erős is, élvezhető is, szinte lélek nélkül. Monster, szerelem.
Akkor ráéreztél a lényegre
- 9 years ago
#15942
Köszönöm! 
Most leraktam pihenni kicsit vidéken, aztán ha jó idő lesz akkor mehet az élvezkedés.
Most vezettem először V/L2-t, teljesen más nyilván. A Hornet pl. asszem ilyen 120-30-at megy egyesben( az FS biztos), ott gyorsan kell menjek hogy legyen élvezet faktor. A Monstert nem tudtam túlságosan megtekergetni, az időjárás okán, de már így is voltak trükkös szép pillanatok.
Majd mikor jó idő lesz, és megkérdezed még egyszer akkor adhatok pontosabb választ. De azt hiszem az fontosabb, hogy még egy motornak sem simogattam perverz örömmel a tankját lámpánál állva, és néztem az ablakra tapadva az autóból puszikat dobálva mikor ott hagytam valahol.
Ebből a faktorból most megmondom a különbséget, Hornet jó gép teszi a dolgát, megy is, erős is, élvezhető is, szinte lélek nélkül. Monster, szerelem.

Most leraktam pihenni kicsit vidéken, aztán ha jó idő lesz akkor mehet az élvezkedés.

Most vezettem először V/L2-t, teljesen más nyilván. A Hornet pl. asszem ilyen 120-30-at megy egyesben( az FS biztos), ott gyorsan kell menjek hogy legyen élvezet faktor. A Monstert nem tudtam túlságosan megtekergetni, az időjárás okán, de már így is voltak trükkös szép pillanatok.

Majd mikor jó idő lesz, és megkérdezed még egyszer akkor adhatok pontosabb választ. De azt hiszem az fontosabb, hogy még egy motornak sem simogattam perverz örömmel a tankját lámpánál állva, és néztem az ablakra tapadva az autóból puszikat dobálva mikor ott hagytam valahol.

Ebből a faktorból most megmondom a különbséget, Hornet jó gép teszi a dolgát, megy is, erős is, élvezhető is, szinte lélek nélkül. Monster, szerelem.
- 9 years ago
#15941
@nyarivihogo: köszi!Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is.
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.![]()
Gratula
Na és milyen a hornethez képest végülis ?
- 9 years ago
#15940
@nyarivihogo: köszi!Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is.
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.Gratulálok!
- 9 years ago
#15939
@nyarivihogo: köszi!Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is.
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.fuggoseget okoz, addiktiv a cucc
gondtalan kilometereket!
- 9 years ago
#15938
@nyarivihogo: köszi!Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is.
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.na, akkor csak a 695 mellett döntöttél.. Jó választás volt, szeretni fogod..
- 9 years ago
#15937
@nyarivihogo: köszi!
Egyébként a végén Budapesten még esett is bónusznak, összevissza 260 km letudva. De tényleg nagyon bejön a gép. Csorgott a nyála mindenkinek, mindenkinek is. 
Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.


Alig várom holnap azt a 8C-os kánikulát, hogy végre élvezkedjek kicsit.

- 9 years ago
#15936
Én december 5 én vettem a gépet és szintén lábon hoztam el 2008 ban . Kb 5 fok volt és hiába sütött a nap de élveztem minden percét annak a kb 80 kilométernek . ...én februárban hoztam lábon, mind a 4 km-n át!
- 9 years ago
#15935
Én december 5 én vettem a gépet és szintén lábon hoztam el 2008 ban . Kb 5 fok volt és hiába sütött a nap de élveztem minden percét annak a kb 80 kilométernek .
- 9 years ago
#15934
Minden tiszteletem a fiatalembere, aki ma Pestrol ICvel lejott es labon elvitte 695osom, jol jart veleDélnyugaton 16 fok van, de neki most nem volt szerencséje az időjárással
vegulis, nem esik
- 9 years ago
#15933
Minden tiszteletem a fiatalembere, aki ma Pestrol ICvel lejott es labon elvitte 695osom, jol jart veleDélnyugaton 16 fok van, de neki most nem volt szerencséje az időjárással
- 9 years ago
#15932
Minden tiszteletem a fiatalembere, aki ma Pestrol ICvel lejott es labon elvitte 695osom, jol jart vele 

- 9 years ago
#15931
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon. menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!!én az s4rs-el is 10500nál váltottam
én 10501-nél!
És ott is vissza!
- 9 years ago
#15930
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon. menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!!én az s4rs-el is 10500nál váltottam
ez az egész onnan indult hogy az Ozy kolléga motort keresne magának, túlnyomórészt városi használatra.. Most meg már ott tartunk hogy 10500-nál kell váltani.. Sokra nem megy velünk..
![]()
- 9 years ago
#15929
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon. menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!!én az s4rs-el is 10500nál váltottam
hol? Pl egy szerpentinen túra alatt? Vagy egy kilométeres egyenesbe? Mert nem egyről beszélünk..