Avatar
 kernferi
#3312
Stekker széthúz,áthidaló kábel bedug.Csak arra vigyázz, hogy indulás előtt felhajtsd,mert különben dobsz magadon egy ippont.
Avatar
 JamonSerranó
#3311
Sziasztok!

Újdonsült Monster tulajdonosként meglepődve tapasztalom, hogy amíg beöltözöm nem tudom melegíteni a mocit oldal sztenderen. Ti már biztosan a megoldás birtokában vagytok, úgyhogy kérlek osszátok meg velem is a tudást, milyen elektroműszerész technikával hidalhatom át ezen apró gondom!? :) Az se baj, ha csak üresben letámasztva engedi duruzsolni a motort az érzékelő, s amint vki véletlenül sebességbe tenné, leállítja.

Előre is köszi!
Avatar
 robis4
#3310
helló,H Zoli szelepállítást is tud? a két hengerfejem, két hónapja van a nyíregyházi ktm - nél,elöre is kössz a segitséget.
Avatar
 device
#3309
Szervusztok!

Üdvözlök mindenkit! Sajnos a 600-as monster-em folyatta az olajat, és az olajnyomás mérő gomba meghúzásánál sikerült a menetet kirágatni. Van erre a teflonszalagon kívül más megoldás amivel bontás nélkül javítható lenne, vagy marad a bontás - felfúrás - perselyezés?

A segítséget előre is köszönöm!

Hi!
Üsd be a gogliba,hogy helicol menetjavító.Ha megtaláltad,onnan már tudni fogsz mindent.
Üdv:Pityke


Köszi Pityke, de a felfúrásnál tele menne a blokk fémreszelékkel, így inkább megbontom. Azért köszönöm!
Avatar
 Hamatya
#3308
Sziasztok!
Segitseg kellene. Hol tudok kipufogocsonkot beszerezni hogy megtudjam valtoztatni a kipuf dölesszöget?
Enyem a 620-as es olyanra szeretnem mint amilyen az s4-en van. Elmeletileg maga a kipufogo teljesen ugyanaz.
Csatolmányok:
10307234_694828917241275_622011170649609971_n.jpg
10307234_694828917241275_622011170649609971_n.jpg (55.91 KiB) Megtekintve 44101 alkalommal
44478.jpg
44478.jpg (34.97 KiB) Megtekintve 44101 alkalommal
Avatar
 JuditB
#3307
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
Hűtő javítás: Hüllő Kft.
Ha jól emlékszem Töki is őket említette egyszer. (talán S4R-re csináltak új hűtőt... )
Töki segít a javíttatásban is, jó srác nagyon!
Óóóó de örülök! Örök hála a tippért. Meg is kérdezem őket/Tökit.
Avatar
 qweras
#3306
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
Hűtő javítás: Hüllő Kft.
Ha jól emlékszem Töki is őket említette egyszer. (talán S4R-re csináltak új hűtőt... )
Töki segít a javíttatásban is, jó srác nagyon!
Avatar
 dino74
#3305
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.) :)
okés, csak a képen amit linkeltél úgy nézett ki mint ha a kerét ütötte volna le a hűtőt
Avatar
 JuditB
#3304
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.) :)
ha a váznak baja van, akkor sem feltétlenül lehet látni így felületesen. a nyaknál szokta a legerősebb erő érni, azért érdemes megnézni behatóbban.
*shok*
Avatar
 ricsi
#3303
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.) :)
ha a váznak baja van, akkor sem feltétlenül lehet látni így felületesen. a nyaknál szokta a legerősebb erő érni, azért érdemes megnézni behatóbban.
Avatar
 JuditB
#3302
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.) :)
Csatolmányok:
img_0940.jpg
img_0940.jpg (1.3 MiB) Megtekintve 44142 alkalommal
Avatar
 dino74
#3301
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Avatar
 Pityke
#3300
Szervusztok!

Üdvözlök mindenkit! Sajnos a 600-as monster-em folyatta az olajat, és az olajnyomás mérő gomba meghúzásánál sikerült a menetet kirágatni. Van erre a teflonszalagon kívül más megoldás amivel bontás nélkül javítható lenne, vagy marad a bontás - felfúrás - perselyezés?

A segítséget előre is köszönöm!

Hi!
Üsd be a gogliba,hogy helicol menetjavító.Ha megtaláltad,onnan már tudni fogsz mindent.
Üdv:Pityke
Avatar
 device
#3299
Szervusztok!

Üdvözlök mindenkit! Sajnos a 600-as monster-em folyatta az olajat, és az olajnyomás mérő gomba meghúzásánál sikerült a menetet kirágatni. Van erre a teflonszalagon kívül más megoldás amivel bontás nélkül javítható lenne, vagy marad a bontás - felfúrás - perselyezés?

A segítséget előre is köszönöm!
Avatar
 JuditB
#3298
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!
Csatolmányok:
img_0932.jpg
img_0932.jpg (433.24 KiB) Megtekintve 44142 alkalommal
Avatar
 Ringu84
#3297
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Avatar
 JuditB
#3295
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Szia!
MotoRosso, Budaörsi reptéren, Tökivel beszélgettem kedden, S2-höz van egy eredeti kormányuk, de ha az nem stimm, beszerez neked bármit. Múltkor mesélte, hogy javítottak / gyártattak hűtőt is valakinek. Hívd fel, biztos segít...
Alternatíva: Desmodoki Cegléd
(meg akiket a többiek fognak ajánlani)
Szia qweras! Köszi, már meg is tettem. Sokba fog ez nekem kerülni... :(
Avatar
 qweras
#3294
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Szia!
MotoRosso, Budaörsi reptéren, Tökivel beszélgettem kedden, S2-höz van egy eredeti kormányuk, de ha az nem stimm, beszerez neked bármit. Múltkor mesélte, hogy javítottak / gyártattak hűtőt is valakinek. Hívd fel, biztos segít...
Alternatíva: Desmodoki Cegléd
(meg akiket a többiek fognak ajánlani)
Avatar
 JuditB
#3293
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes. :)
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...:(((( ? Köszi a tippeket előre is.
Avatar
 Ringu84
#3292
igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem.
Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.

Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába.
az sf-en olyan co volt, hogy a patyi haja ami nem volt a sisakban az is benzin szagú volt
Biztos örült neki. :)

Indításkor, és kicsit pörgősebb szakasz után megállva néha én is érzem, de nem jellemző.
 PETTI
#3291
Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert .
Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit.
Hát... az akksi bár szükséges volt, nem oldotta meg a helyzetet. Az új akksival annyit sikerült elérni, hogy a visszajelzők világítanak, egy relé veszettül kattog, akárhogy ütögetem, tisztítom belülről ez nem változik, önindító gomb megnyomására, kattan egy nagyot, és eljön a sötétség... szerintem valami disznóság lehet a kábelkötegben. Úgyhogy akksi lekötve, trailer útban a dibosco felé rajta szörnyeteggel, aki lassan női nevet fog kapni, valamelyik nehezen kezelhető exbarátnőm után. :(
Padawan 600 án segített.... mihamarabbi javulást :)
Avatar
 nyarivihogo
#3290
nos, a kálváriám a vezérműszíjcserével véget ért. :)

4 hét a nyíregyházi ktm-ben - semmi, elhoztam a motort.... majd itt ajánlották h. zolit debrecenben, felhívtam, elmentem, megrendelte a cuccokat - amit az ajánlott weboldal 3 hétig nem szállított ki.... most hétfőn megelégeltem, hogy hitegettek, hívtam őket, nem vették fel, vagy nem voltak kapcsolhatók. gondoltam, korrekt leszek, mailben lemondom a rendelést. erre már tudtak válaszolni, és felhívták a figyelmem, hogy nem minden telefont tudnak felvenni, mert szerelnek is - de mailre tudtak válaszolni, igaz?! :)

még aznap megrendeltem egy másik weboldalról, amit reggel ki is hozott a futár, ma már friss vezérműszíj, gyertya, fékolaj és kuplungolaj csere után vagyok, innen is köszönöm h. zoli szíves - és nem semmi arc :) - szerelését! korrekt, csak ajánlani tudom.

és még alkoholmentes söre is volt nekem. :)
Avatar
 Laczkó85
#3289
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit?
Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert .
Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit.
Hát... az akksi bár szükséges volt, nem oldotta meg a helyzetet. Az új akksival annyit sikerült elérni, hogy a visszajelzők világítanak, egy relé veszettül kattog, akárhogy ütögetem, tisztítom belülről ez nem változik, önindító gomb megnyomására, kattan egy nagyot, és eljön a sötétség... szerintem valami disznóság lehet a kábelkötegben. Úgyhogy akksi lekötve, trailer útban a dibosco felé rajta szörnyeteggel, aki lassan női nevet fog kapni, valamelyik nehezen kezelhető exbarátnőm után. :(
Avatar
 dino74
#3288
textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom.
igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem.
Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.

Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába.
az sf-en olyan co volt, hogy a patyi haja ami nem volt a sisakban az is benzin szagú volt
Avatar
 Ringu84
#3287
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség?
textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom.
igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem.
Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.

Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába.
Avatar
 pzsolti
#3286
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség?
textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom.
igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem.
Avatar
 ricsi
#3285
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség?
textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom.
 PETTI
#3283
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit?
Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert .
Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit.
Avatar
 kopi
#3282
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit?
Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert .
 PETTI
#3279
Sziasztok!

Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt :D:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény?
Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas .
Karbis a szentem. Az ülés alatti biztik rendben vannak. Tegnap rátettem egy multimétert, és az akksi biztos benne van a buliban, mivel a két mutatóujjam között komolyabb bioelektromos feszültséget mértem, mint a két póluson közvetlenül. Viszont, amikor ráakasztottam a Puntót egy bikakábellel, kulcs nélkül kezdett tekerni az önindító, a bikakábel, meg hozzávetőlegesen 250 C hőmérsékletet ért el 5 másodperc alatt. Lassan hívom a Vatikánt, hogy küldjenek egy démonirtót:)
A relé megragadt, meg kell kocogtatni és jó lesz, de amíg rossz az aksid mindig ez lesz.
Avatar
 Laczkó85
#3278
Sziasztok!

Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt :D:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény?
Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas .
Karbis a szentem. Az ülés alatti biztik rendben vannak. Tegnap rátettem egy multimétert, és az akksi biztos benne van a buliban, mivel a két mutatóujjam között komolyabb bioelektromos feszültséget mértem, mint a két póluson közvetlenül. Viszont, amikor ráakasztottam a Puntót egy bikakábellel, kulcs nélkül kezdett tekerni az önindító, a bikakábel, meg hozzávetőlegesen 250 C hőmérsékletet ért el 5 másodperc alatt. Lassan hívom a Vatikánt, hogy küldjenek egy démonirtót:)
 angel911
#3276
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő... :( Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört. :( Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm?
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 91448.html

A vaterán is van...
Avatar
 kopi
#3275
Sziasztok!

Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt :D:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény?
Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas .
Avatar
 SPS996
#3274
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő... :( Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört. :( Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm?
Nézz egy bontottat, nem érdemes hegesztgetni.
Avatar
 kopi
#3273
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő... :( Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört. :( Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm?
Lehet hegeszteni de inkább vegyél használtat ami ép . Képes motor , Desmo doki , Moto Rosso .
Avatar
 SPS996
#3272
Még hiányzik ez-az róla..
Azért a lényeg már rajta van .
Igen, legalább már lehet menni vele.
Avatar
 dudu
#3270
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő... :( Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört. :( Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm?
Csatolmányok:
dscn6637.jpg
dscn6637.jpg (1.09 MiB) Megtekintve 44142 alkalommal
Avatar
 SPS996
#3269
Még hiányzik ez-az róla..
Csatolmányok:
10634291_763503963705932_1211521226_n.jpg
10634291_763503963705932_1211521226_n.jpg (52.4 KiB) Megtekintve 44142 alkalommal
10622380_763504143705914_1153088240_n.jpg
10622380_763504143705914_1153088240_n.jpg (55.51 KiB) Megtekintve 44142 alkalommal
duc1.jpg
duc1.jpg (64.93 KiB) Megtekintve 44142 alkalommal
10637794_763504057039256_2125653019_n.jpg
10637794_763504057039256_2125653019_n.jpg (69.8 KiB) Megtekintve 44142 alkalommal
Avatar
 SPS996
#3267
Szezon végére lassan "kész" :D
Ha van időd és kedved, tehetnél még fel pár képet, szívesen látnék még róla. Szép! :)
OK!
Avatar
 SPS996
#3266
Szezon végére lassan "kész" :D
Ha van időd és kedved, tehetnél még fel pár képet, szívesen látnék még róla. Szép! :)
OK!
 PETTI
#3264
Sziasztok!

Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt :D:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény?
Akkumulátor csere meg oldja a gondot, nekem is ez volt, az aksid a végét járja.
Avatar
 Laczkó85
#3263
Sziasztok!

Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt :D:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény?
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 91

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]