- 10 years ago
#3312
Stekker széthúz,áthidaló kábel bedug.Csak arra vigyázz, hogy indulás előtt felhajtsd,mert különben dobsz magadon egy ippont.
Szervusztok!
Üdvözlök mindenkit! Sajnos a 600-as monster-em folyatta az olajat, és az olajnyomás mérő gomba meghúzásánál sikerült a menetet kirágatni. Van erre a teflonszalagon kívül más megoldás amivel bontás nélkül javítható lenne, vagy marad a bontás - felfúrás - perselyezés?
A segítséget előre is köszönöm!
Hi!
Üsd be a gogliba,hogy helicol menetjavító.Ha megtaláltad,onnan már tudni fogsz mindent.
Üdv:Pityke
Köszi Pityke, de a felfúrásnál tele menne a blokk fémreszelékkel, így inkább megbontom. Azért köszönöm!
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik. Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! Hűtő javítás: Hüllő Kft.
Ha jól emlékszem Töki is őket említette egyszer. (talán S4R-re csináltak új hűtőt... )
Töki segít a javíttatásban is, jó srác nagyon! Óóóó de örülök! Örök hála a tippért. Meg is kérdezem őket/Tökit.
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik. Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! Hűtő javítás: Hüllő Kft.
Ha jól emlékszem Töki is őket említette egyszer. (talán S4R-re csináltak új hűtőt... )
Töki segít a javíttatásban is, jó srác nagyon!
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja? Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.)okés, csak a képen amit linkeltél úgy nézett ki mint ha a kerét ütötte volna le a hűtőt
biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja? Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.)ha a váznak baja van, akkor sem feltétlenül lehet látni így felületesen. a nyaknál szokta a legerősebb erő érni, azért érdemes megnézni behatóbban. *shok*
Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja? Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.)ha a váznak baja van, akkor sem feltétlenül lehet látni így felületesen. a nyaknál szokta a legerősebb erő érni, azért érdemes megnézni behatóbban.
Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik. Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja? Biztos. Annak semmi baja. Nem ütköztem semmivel, meg nem is volt nagy sebesség, kifarolt alólam a motor. Csatoltam egy képet, amin jobban látszik. (Bár most ha velem lenne a motor, rohannék csekkolni a vázat.)Csatolmányok:
img_0940.jpg (1.3 MiB) Megtekintve 44178 alkalommal
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik. Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???! biztos vagy benne, hogy a váznak nincs baja?
Szervusztok!
Üdvözlök mindenkit! Sajnos a 600-as monster-em folyatta az olajat, és az olajnyomás mérő gomba meghúzásánál sikerült a menetet kirágatni. Van erre a teflonszalagon kívül más megoldás amivel bontás nélkül javítható lenne, vagy marad a bontás - felfúrás - perselyezés?
A segítséget előre is köszönöm!
Hi!
Üsd be a gogliba,hogy helicol menetjavító.Ha megtaláltad,onnan már tudni fogsz mindent.
Üdv:Pityke
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik. Hm...köszi a tippet. Most írom a listát Tökinek, hogy miket kell cserélni - a motorom még mindig nincs Magyarországon. "Csak" a jobb kormány tört le a baloldala nem sérült a motornak. De a legjobban a radiátor cseréje fáj. Venni fogok egy 5 méteres bukógombát, ami megvédi az esetleges köv. töréstől. Költői kérdés: a radiátort nem lehet javítani???!Csatolmányok:
img_0932.jpg (433.24 KiB) Megtekintve 44178 alkalommal
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Kormányt ha mind két oldalt cserélni kell ajánlani tudom, hogy alakítsátok át, hogy az S4R kormányát rá lehessen tenni, mert ha később véletlenül megint baj lenne, akkor azt könnyebb pótólni, és még kényelmesebb is, mint a gyári S4.
Ha mondjuk nem lesz átalakítás, és csak az egyik felét kell cserélni a kormánynak, akkor az csakis S4 kormány legyen. Hiába néz ki az ST4 kormánya szinte ugyanúgy, legalább 1cm különbség van magasságban, ami vezetés közben nagyon érződik.
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Szia!
MotoRosso, Budaörsi reptéren, Tökivel beszélgettem kedden, S2-höz van egy eredeti kormányuk, de ha az nem stimm, beszerez neked bármit. Múltkor mesélte, hogy javítottak / gyártattak hűtőt is valakinek. Hívd fel, biztos segít...
Alternatíva: Desmodoki Cegléd
(meg akiket a többiek fognak ajánlani) Szia qweras! Köszi, már meg is tettem. Sokba fog ez nekem kerülni...
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni, tud e valaki eredeti használt ducati monster S4-hez való kormányt, radiátort? Sajnos a hétvégén nem sikerült bevennem Romániában egy sártengerrel végződő jobbos kanyart - jobb oldalra törtem a motort, meg az ujjam - de ez mellékes.![]()
HONNAN SZEREZHETNÉK én tuti alkatrészeket, hogy megint szép legyen és használható a motorom...((( ? Köszi a tippeket előre is. Szia!
MotoRosso, Budaörsi reptéren, Tökivel beszélgettem kedden, S2-höz van egy eredeti kormányuk, de ha az nem stimm, beszerez neked bármit. Múltkor mesélte, hogy javítottak / gyártattak hűtőt is valakinek. Hívd fel, biztos segít...
Alternatíva: Desmodoki Cegléd
(meg akiket a többiek fognak ajánlani)
igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem. Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.
Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába. az sf-en olyan co volt, hogy a patyi haja ami nem volt a sisakban az is benzin szagú volt Biztos örült neki.
Indításkor, és kicsit pörgősebb szakasz után megállva néha én is érzem, de nem jellemző.
Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert . Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit. Hát... az akksi bár szükséges volt, nem oldotta meg a helyzetet. Az új akksival annyit sikerült elérni, hogy a visszajelzők világítanak, egy relé veszettül kattog, akárhogy ütögetem, tisztítom belülről ez nem változik, önindító gomb megnyomására, kattan egy nagyot, és eljön a sötétség... szerintem valami disznóság lehet a kábelkötegben. Úgyhogy akksi lekötve, trailer útban a dibosco felé rajta szörnyeteggel, aki lassan női nevet fog kapni, valamelyik nehezen kezelhető exbarátnőm után.Padawan 600 án segített.... mihamarabbi javulást
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit? Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert . Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit. Hát... az akksi bár szükséges volt, nem oldotta meg a helyzetet. Az új akksival annyit sikerült elérni, hogy a visszajelzők világítanak, egy relé veszettül kattog, akárhogy ütögetem, tisztítom belülről ez nem változik, önindító gomb megnyomására, kattan egy nagyot, és eljön a sötétség... szerintem valami disznóság lehet a kábelkötegben. Úgyhogy akksi lekötve, trailer útban a dibosco felé rajta szörnyeteggel, aki lassan női nevet fog kapni, valamelyik nehezen kezelhető exbarátnőm után.
textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom. igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem. Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.
Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába. az sf-en olyan co volt, hogy a patyi haja ami nem volt a sisakban az is benzin szagú volt
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség? textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom. igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem. Szerintem elég ha menet közben megy előtted egy-két kicsit füstölősebb kocsi, és máris olyan szagú lesz a ruhád. Ez sajnos ezzel jár.
Múlkor azt hittem leszédülök a motorról mikor egy étolajas öreg Merga ment előttem 2 autóval Kecskeméten. Azzal szagoltatnám egész nap aki ilyet tölt a kocsijába.
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség? textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom. igen, jellemzően abban érzem. De érdekes módon a bőrkesztyűben is érzem.
Sziasztok!
Motorozástól mindig benzinszagú leszek. Ez normális jelenség? textil (cordura) ruhában én is tapasztaltam. beszívja a füstöt gondolom.
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit? Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert . Igen rosszul írtam, a tank alattit kell nem az ülés alattit.
Egész pontosan melyik relét? Az ülés alattit? Lehet az indítórelé van beragadva az pedig az akksi alatt van . Különben nem tekerne ha az ülésalatti ragad be , az max áram alatt hagyja a rendszert .
Sziasztok!
Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény? Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas . Karbis a szentem. Az ülés alatti biztik rendben vannak. Tegnap rátettem egy multimétert, és az akksi biztos benne van a buliban, mivel a két mutatóujjam között komolyabb bioelektromos feszültséget mértem, mint a két póluson közvetlenül. Viszont, amikor ráakasztottam a Puntót egy bikakábellel, kulcs nélkül kezdett tekerni az önindító, a bikakábel, meg hozzávetőlegesen 250 C hőmérsékletet ért el 5 másodperc alatt. Lassan hívom a Vatikánt, hogy küldjenek egy démonirtót:) A relé megragadt, meg kell kocogtatni és jó lesz, de amíg rossz az aksid mindig ez lesz.
Sziasztok!
Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény? Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas . Karbis a szentem. Az ülés alatti biztik rendben vannak. Tegnap rátettem egy multimétert, és az akksi biztos benne van a buliban, mivel a két mutatóujjam között komolyabb bioelektromos feszültséget mértem, mint a két póluson közvetlenül. Viszont, amikor ráakasztottam a Puntót egy bikakábellel, kulcs nélkül kezdett tekerni az önindító, a bikakábel, meg hozzávetőlegesen 250 C hőmérsékletet ért el 5 másodperc alatt. Lassan hívom a Vatikánt, hogy küldjenek egy démonirtót:)
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő...Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört.
Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm? http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... 91448.html
A vaterán is van...
Sziasztok!
Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény? Az ülés alatt is vannak biztosítékok , ott is nézzél szét . Karbis vagy injektoros a gép ? Mert ha karbis akkor nem az akksi a ludas .
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő...Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört.
Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm? Nézz egy bontottat, nem érdemes hegesztgetni.
Sziasztok! Ma Zirc előtt az egyik kanyarban annyira beszitált a Monster eleje, hogy nem tudtam megfogni, kiszélesítettem az út menti füves platzra az "utat", pechemre volt ott egy beton kilóméterkő...Ebben elakadt a lábtartóm ami 3 darabra tört.
Kérdésem, lehet ezt hegeszteni? Milyen anyag ez pontosan? Valami alumínium ötvözet? Illetve valakinek nincs elfekvőbe egy ilyen? Esetleg hol érdemes érdeklődnöm? Lehet hegeszteni de inkább vegyél használtat ami ép . Képes motor , Desmo doki , Moto Rosso .
Még hiányzik ez-az róla.. Azért a lényeg már rajta van . Igen, legalább már lehet menni vele.
Szezon végére lassan "kész"Ha van időd és kedved, tehetnél még fel pár képet, szívesen látnék még róla. Szép!
OK!
Szezon végére lassan "kész"Ha van időd és kedved, tehetnél még fel pár képet, szívesen látnék még róla. Szép!
OK!
Sziasztok!
Monster 750-esem masszív hisztibe fogott. A minap az indítókulcs behelyezése, majd on állásba fordítása után, az önindító elkezdett tekerni. Tette mindezt úgy, hogy a vészleállító le volt kapcsolva, az önindító gombra még csak rá se néztem, és a motor sebességben volt. Szerencsére nem lazán motor mellől indítottam, így a gép nem ugrott be a szemben lévő butik oldalán. Sikerült kikapni a kulcsot... és lássatok csodát az önindító még mindig tekert... majd egyszercsak abbahagyta. Ezután viszont hiába tettem vissza a kulcsot, se kép se hang, se visszajelzők, se lámpa se önindító. Amit hirtelen megnéztem, a fő biztosíték a motor oldalán, az ép volt, kábeleket átmozgattam, nem látok semmi égést olvadást, se szag, semmi jele, hogy a gépnek baja lenne. Találkozott valaki hasonlóval?
(A dologhoz hozzátartozik, hogy miközben szentségeltem a Deák téren, egy vajákos cigányasszony megtalált és elkezdte mondani, hogy valaki elátkozott és ő leszedi az átkot egy papírpénzért, mivel amúgy is jó kedvemben voltam mondtam neki, hogy nem én vagyok elátkozva, hanem a nyavalyás paripa, és ha ráveszi, hogy beinduljon adok papírpénzt, nem is egyet, de a motorikus átkokhoz nem érthetett, mert szomorúan odébb állt:D:D)
Szóval ötlet, hasonló élmény? Akkumulátor csere meg oldja a gondot, nekem is ez volt, az aksid a végét járja.