- 9 years ago
#19738
Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ?) Volt ott az idén és pórul jártam.
Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?
Hol voltál ? Miért jártál pórul ?
Egyébként még ha van is kábele valakinek, szoftver is kéne hozzá nem ? Nem hiszem hogy van simán Windows-on vagy Linuxon futó Ducatihoz való szoftver, eddig amit a szervízekben láttam az teljesen célgép volt
(ha mégis van szóljatzok engem is érdekel). Nem szeretném lehúzni a szervizt, mert sokan oda hordjátok, nem akarok én itt senkit sem meggyőzni semmiről.
A brit fórumon anno úgy olvastam, hogy a kábel olcsó, és akinek nem sikerült feltörni a Ducati szoftvert, az Moto Guzzi-hoz valót használt
- 9 years ago
#19737
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná![]()
Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ?) Volt ott az idén és pórul jártam.
Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?
Hol voltál ? Miért jártál pórul ?
Egyébként még ha van is kábele valakinek, szoftver is kéne hozzá nem ? Nem hiszem hogy van simán Windows-on vagy Linuxon futó Ducatihoz való szoftver, eddig amit a szervízekben láttam az teljesen célgép volt
(ha mégis van szóljatzok engem is érdekel).
- 9 years ago
#19736
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná![]()
Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ?) Volt ott az idén és pórul jártam.
Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?
- 9 years ago
#19735
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná![]()
Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ?)
- 9 years ago
#19734
img_20150829_225433x.jpg (308.92 KiB) Megtekintve 12947 alkalommal
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná 

Csatolmányok:
- 9 years ago
#19733
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra. "Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!"
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
http://www.forza-moto.com/en/p/716+duca ... onster-620
Itt a kit tartalmaz egy új munkahengert.... ha ugyan az lenne, akkor szerintem az nem lenne benne.... Köszi, ez valóban másképp fest picit, mint a 600-on. Irány az apró...
- 9 years ago
#19732
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra. "Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!"
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
Találtad valahol a gépet ?Dehogy, ez az év biznisze volt ... Motort, kocsit baráttól, soha többet.
- 9 years ago
#19731
Értem hogy mire gondoltál.
Savszint jó. 1.23kg/dm3. A minimum és maximum között van a szint. Két hónapos az akku, de leellenorztem mindenesetre.
Savszint jó. 1.23kg/dm3. A minimum és maximum között van a szint. Két hónapos az akku, de leellenorztem mindenesetre.
- 9 years ago
#19730
Lehetséges, de a régi feszültségszabályzóval is ezt műveli. Úgyhogy kezdek kiakadni lassan.
Miként tudom megmerni ?? Savra gondoltam mikor a túltöltést írtam . Lehet több van benne mint kéne .
- 9 years ago
#19729
Lehetséges, de a régi feszültségszabályzóval is ezt műveli. Úgyhogy kezdek kiakadni lassan.
Miként tudom megmerni ??
Miként tudom megmerni ??
- 9 years ago
#19728
Üdv.
'97 ducati monster 750 em van. Az akkumulátor egy rövidebb pár kilométeres út után a túlfolyó csövön csopogteti az akkumulátor folyadékot. Az akku új (savas), Feszszabalyzó új, generátor tekercs bontott és nem testzarlatos,de a régi javított tekerccsel is ezt csinálja. Töltő feszültség 14.2 volt. Terhelve is.
Kérdés mi a teendő ?
Ki járt így és mi lett a megoldás ?
Kihez forduljak segítségért,hova vigyem ?
Köszönöm a segítséget.
Balázs Talán túl van töltve ? De nem feszültséggel !
- 9 years ago
#19727
Üdv.
'97 ducati monster 750 em van. Az akkumulátor egy rövidebb pár kilométeres út után a túlfolyó csövön csopogteti az akkumulátor folyadékot. Az akku új (savas), Feszszabalyzó új, generátor tekercs bontott és nem testzarlatos,de a régi javított tekerccsel is ezt csinálja. Töltő feszültség 14.2 volt. Terhelve is.
Kérdés mi a teendő ?
Ki járt így és mi lett a megoldás ?
Kihez forduljak segítségért,hova vigyem ?
Köszönöm a segítséget.
Balázs
'97 ducati monster 750 em van. Az akkumulátor egy rövidebb pár kilométeres út után a túlfolyó csövön csopogteti az akkumulátor folyadékot. Az akku új (savas), Feszszabalyzó új, generátor tekercs bontott és nem testzarlatos,de a régi javított tekerccsel is ezt csinálja. Töltő feszültség 14.2 volt. Terhelve is.
Kérdés mi a teendő ?
Ki járt így és mi lett a megoldás ?
Kihez forduljak segítségért,hova vigyem ?
Köszönöm a segítséget.
Balázs
- 9 years ago
#19726
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra. "Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!"
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
http://www.forza-moto.com/en/p/716+duca ... onster-620
Itt a kit tartalmaz egy új munkahengert.... ha ugyan az lenne, akkor szerintem az nem lenne benne....
- 10 years ago
#19725
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra. "Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!"
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
Találtad valahol a gépet ?
- 10 years ago
#19724
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra. "Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!"
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
- 10 years ago
#19723
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom. A fékkar lehet, hogy maradhat, de a főfékhenger tuti nem fog elég olajat nyomni a két féknyeregnek. Én azt értem, nem is ez a lényeg hanem, hogy honnan állapítom meg, hogy milyen fékhenger van rajta? Hogy az épp egy 600-asról egy 620-ról, vagy miről származhat.
- 10 years ago
#19722
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
- 10 years ago
#19721
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom. A fékkar lehet, hogy maradhat, de a főfékhenger tuti nem fog elég olajat nyomni a két féknyeregnek.
- 10 years ago
#19720
Szevasztok!
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
- 10 years ago
#19719
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp Én fabrikáltam, először papírból, aztán alu lemez+kézügyesség
Ügyes.
- 10 years ago
#19718
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp Én fabrikáltam, először papírból, aztán alu lemez+kézügyességCsatolmányok:
img_0489.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 12947 alkalommal
- 10 years ago
#19717
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp
- 10 years ago
#19716
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes! köszi
az eddigi fedlap (carbon) eladó sorba került...A 600-asra nem hiszem h paszolna
- 10 years ago
#19715
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes! köszi
az eddigi fedlap (carbon) eladó sorba került...
- 10 years ago
#19714
Dunakeszi nem Budakeszi
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni... Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik... Írtam mailt. Úgyis volt más kérdésem istelefonnal jobban jársz
- 10 years ago
#19713
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek? Dunakeszi nem Budakeszi
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni... Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik... Írtam mailt. Úgyis volt más kérdésem is
- 10 years ago
#19712
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek? Dunakeszi nem Budakeszi
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni... Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik...
- 10 years ago
#19711
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek? Dunakeszi nem Budakeszi
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni...
- 10 years ago
#19709
Vidd el Rossoékhoz. Az lesz. Csak az nekem a világ vége.
Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata? akkor meg Cegléd! Az a durva, h Fótra a 0-son lehet hamarabb hazajutok Ceglédről, mint a 11-ből
- 10 years ago
#19708
Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.
Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.
Vidd el Rossoékhoz. Az lesz. Csak az nekem a világ vége.
Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata? akkor meg Cegléd!
- 10 years ago
#19707
Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.
Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet. Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.
Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.
Vidd el Rossoékhoz. Az lesz. Csak az nekem a világ vége.
Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata?
- 10 years ago
#19706
Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél![]()
Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.
Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet. Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.
Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.
Vidd el Rossoékhoz.
- 10 years ago
#19705
Nem az ebbe nem szól bele.
Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.
Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.
Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ?) Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél![]()
Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.
Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet. Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.
Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.
- 10 years ago
#19704
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes!
- 10 years ago
#19703
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is a rugók csavarjait 5nm-el kell meghúzni, ha felmegy gumi nélkül felteheted úgy is, láttam már olyan fedelet amibe anélkül beleér a rugótányér köszigumi nélkül is felment
- 10 years ago
#19702
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is a rugók csavarjait 5nm-el kell meghúzni, ha felmegy gumi nélkül felteheted úgy is, láttam már olyan fedelet amibe anélkül beleér a rugótányér
- 10 years ago
#19701
img_4142.jpg (464.9 KiB) Megtekintve 12947 alkalommal
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába
köszi előre is
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )
beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába

köszi előre is
Csatolmányok:
- 10 years ago
#19700
Ja a lényeg lemaradt:
http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png
Nem az ebbe nem szól bele.
Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.
Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.
Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ?) Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél![]()
Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.
Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet.
- 10 years ago
#19699
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értekpumpálj rá, ha akkor sem emel ki nem munkahenger Jó ötlet, köszönöm!
- 10 years ago
#19698
Mi az a 19 -es cső ?Ja a lényeg lemaradt:
http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png
Nem az ebbe nem szól bele.
Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.
Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.
Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ?) Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél![]()
- 10 years ago
#19697
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értekpumpálj rá, ha akkor sem emel ki nem munkahenger
- 10 years ago
#19696
Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?
Mi az a 19 -es cső ?Ja a lényeg lemaradt:
http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png
Nem az ebbe nem szól bele.
Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.
Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.
Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ?)
- 10 years ago
#19695
Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik. Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?
Mi az a 19 -es cső ?Ja a lényeg lemaradt:
http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png
- 10 years ago
#19694
Sziasztok!
Ismét lennének fárasztó kérdéseim:
Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?
Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?
Előre is köszi a válaszokat!
R
Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik. Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?
Mi az a 19 -es cső ?
- 10 years ago
#19693
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értek
- 10 years ago
#19692
Sziasztok!
Ismét lennének fárasztó kérdéseim:
Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?
Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?
Előre is köszi a válaszokat!
R Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális.Ezzel az is a bajom, h nem csak csattan, mert hornet is tudott ilyet, de mikor húzod fel a váltót, érzed h nehezen veszi be a fokozatot. Illetve van, h be sem megy a helyére. Szar érzés egyes után üreset rakni, mikor épp kihúznád
Nem meghallgatnom kéne, inkább mennék már valakiével, mert baromi kíváncsi vagyok.
Nekem is csinált ilyet hasonlót S4
Nem emelt ki a kuplung
Cserélni kellett a kuplung pumpat
De akár a kuplungmunkahenger is lehet
600- as kuplungja nem tudom, lehet h bowdenes??
Még nem volt hozzá szerencsém
Lehet csak rá kéne állítani
- 10 years ago
#19691
Sziasztok!
Ismét lennének fárasztó kérdéseim:
Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?
Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?
Előre is köszi a válaszokat!
R Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális.Ezzel az is a bajom, h nem csak csattan, mert hornet is tudott ilyet, de mikor húzod fel a váltót, érzed h nehezen veszi be a fokozatot. Illetve van, h be sem megy a helyére. Szar érzés egyes után üreset rakni, mikor épp kihúznád
Nem meghallgatnom kéne, inkább mennék már valakiével, mert baromi kíváncsi vagyok.
- 10 years ago
#19690
Sziasztok!
Ismét lennének fárasztó kérdéseim:
Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?
Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?
Előre is köszi a válaszokat!
R
Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik. Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?
- 10 years ago
#19689
Sziasztok!
Ismét lennének fárasztó kérdéseim:
Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?
Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?
Előre is köszi a válaszokat!
R Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális.