#19738

Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ? :))
Volt ott az idén és pórul jártam. :( Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?

Hol voltál ? Miért jártál pórul ?

Egyébként még ha van is kábele valakinek, szoftver is kéne hozzá nem ? Nem hiszem hogy van simán Windows-on vagy Linuxon futó Ducatihoz való szoftver, eddig amit a szervízekben láttam az teljesen célgép volt
(ha mégis van szóljatzok engem is érdekel :D).
Nem szeretném lehúzni a szervizt, mert sokan oda hordjátok, nem akarok én itt senkit sem meggyőzni semmiről.

A brit fórumon anno úgy olvastam, hogy a kábel olcsó, és akinek nem sikerült feltörni a Ducati szoftvert, az Moto Guzzi-hoz valót használt
#19737
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná :)

Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ? :))
Volt ott az idén és pórul jártam. :( Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?

Hol voltál ? Miért jártál pórul ?

Egyébként még ha van is kábele valakinek, szoftver is kéne hozzá nem ? Nem hiszem hogy van simán Windows-on vagy Linuxon futó Ducatihoz való szoftver, eddig amit a szervízekben láttam az teljesen célgép volt
(ha mégis van szóljatzok engem is érdekel :D).
#19736
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná :)

Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ? :))
Volt ott az idén és pórul jártam. :( Következő szíjcseréig és szelephézag állításig nincs tervben. Senki sem próbálta még otthon?
#19735
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná :)

Arra gondoltál már hogy elvidd szervízbe ? :))
#19734
Hi! 999-en kivillant a szervizkulcs jele. Anno olvastam, hogy csak számítógéppel lehet kilőni, van esetleg valaki Komárom-Esztergom környékén, akinek van kábel hozzá, esetleg 1-2 sörért vállalná :)
Csatolmányok:
img_20150829_225433x.jpg
img_20150829_225433x.jpg (308.92 KiB) Megtekintve 12969 alkalommal
#19733

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
"Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!" :D
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:


http://www.forza-moto.com/en/p/716+duca ... onster-620

Itt a kit tartalmaz egy új munkahengert.... ha ugyan az lenne, akkor szerintem az nem lenne benne....
Köszi, ez valóban másképp fest picit, mint a 600-on. Irány az apró...
#19732

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
"Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!" :D
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:

Találtad valahol a gépet ? :)
Dehogy, ez az év biznisze volt ... Motort, kocsit baráttól, soha többet.
#19731
Értem hogy mire gondoltál.
Savszint jó. 1.23kg/dm3. A minimum és maximum között van a szint. Két hónapos az akku, de leellenorztem mindenesetre.
#19730
Lehetséges, de a régi feszültségszabályzóval is ezt műveli. Úgyhogy kezdek kiakadni lassan.
Miként tudom megmerni ??
Savra gondoltam mikor a túltöltést írtam . Lehet több van benne mint kéne .
#19728
Üdv.
'97 ducati monster 750 em van. Az akkumulátor egy rövidebb pár kilométeres út után a túlfolyó csövön csopogteti az akkumulátor folyadékot. Az akku új (savas), Feszszabalyzó új, generátor tekercs bontott és nem testzarlatos,de a régi javított tekerccsel is ezt csinálja. Töltő feszültség 14.2 volt. Terhelve is.

Kérdés mi a teendő ?
Ki járt így és mi lett a megoldás ?
Kihez forduljak segítségért,hova vigyem ?
Köszönöm a segítséget.
Balázs
Talán túl van töltve ? De nem feszültséggel !
#19727
Üdv.
'97 ducati monster 750 em van. Az akkumulátor egy rövidebb pár kilométeres út után a túlfolyó csövön csopogteti az akkumulátor folyadékot. Az akku új (savas), Feszszabalyzó új, generátor tekercs bontott és nem testzarlatos,de a régi javított tekerccsel is ezt csinálja. Töltő feszültség 14.2 volt. Terhelve is.

Kérdés mi a teendő ?
Ki járt így és mi lett a megoldás ?
Kihez forduljak segítségért,hova vigyem ?
Köszönöm a segítséget.
Balázs
#19726
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
"Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!" :D
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:


http://www.forza-moto.com/en/p/716+duca ... onster-620

Itt a kit tartalmaz egy új munkahengert.... ha ugyan az lenne, akkor szerintem az nem lenne benne....
#19725
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
"Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!" :D
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:

Találtad valahol a gépet ? :)
#19724
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
"Ez egy sugárhajtású gép, ugyan, mi baj lehet?!" :D
Szar kormánycsapágy, berágott kerékcsapágy, szar villa, miért pont a fék legyen már jó?! D:
#19723
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
A fékkar lehet, hogy maradhat :-), de a főfékhenger tuti nem fog elég olajat nyomni a két féknyeregnek.
Én azt értem, nem is ez a lényeg hanem, hogy honnan állapítom meg, hogy milyen fékhenger van rajta? Hogy az épp egy 600-asról egy 620-ról, vagy miről származhat.
#19722
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.

Akarod te ezt biztosan ? Mármint fékkel nem jó játszani ilyen szinten szerintem, vagy ha mégis bízd profikra.
#19721
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
A fékkar lehet, hogy maradhat :-), de a főfékhenger tuti nem fog elég olajat nyomni a két féknyeregnek.
#19720
Szevasztok!

Most, hogy a szerver visszatért, lenne egy olyan kérdésem, hogy honnan lehet kitalálni, hogy egy fékkarban mekkora dugattyú van. Ahogy elnézegettem a googlet, monsteren van 13,15 és talán 16mm-es, vagy valami ilyesmi.... De gyári számot valahogy sehol nem látok ami alapján rá tudnék jönni, hogy fékkart is kéne-e cserélnem, ha a szimpla első fékből duplát csinálok, vagy ezt az egy költséget kivételesen megúszom.
#19719
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp
Én fabrikáltam, először papírból, aztán alu lemez+kézügyesség

Ügyes.
#19718
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp
Én fabrikáltam, először papírból, aztán alu lemez+kézügyesség
Csatolmányok:
img_0489.jpg
img_0489.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 12969 alkalommal
#19717
Sziasztok! Hétvégére kaptam kölcsön egy Gopro hero4 kamerát, egy selfi botról lecsavart csuszkás tappanccsal, aminek az alján két menetes furat van. Tankra szeretném rögzíteni! Valami ötlet?? Gondoltam barkácsolok valami konzolt a tank csavarokhoz, vagy van valami kifinomultabb?? ST4 tankról van szó... Köszi ha van valakinek, valami tippp
#19716
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes!
köszi :-)
az eddigi fedlap (carbon) eladó sorba került... ;-)
A 600-asra nem hiszem h paszolna :)
#19715
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes!
köszi :-)
az eddigi fedlap (carbon) eladó sorba került... ;-)
#19714
Dunakeszi nem Budakeszi ;)
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni...
Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik...
Írtam mailt. Úgyis volt más kérdésem is :)
telefonnal jobban jársz
#19713
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek?
Dunakeszi nem Budakeszi ;)
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni...
Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik...
Írtam mailt. Úgyis volt más kérdésem is :)
#19712
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek?
Dunakeszi nem Budakeszi ;)
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni...
Hívd fel őket,lehet elmennek érte és vissza is viszik...
#19711
Dunakeszitől azért nincs olyan messze a Budaörsi reptér vagy tévedek?
Dunakeszi nem Budakeszi ;)
Nem az odajutás gáz, hanem motor nélkül hazajönni...
#19709

Vidd el Rossoékhoz.
Az lesz. Csak az nekem a világ vége.

Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata?
akkor meg Cegléd!
Az a durva, h Fótra a 0-son lehet hamarabb hazajutok Ceglédről, mint a 11-ből :D
#19708
Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.

Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.

Vidd el Rossoékhoz.
Az lesz. Csak az nekem a világ vége.

Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata?
akkor meg Cegléd!
#19707

Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.

Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet.
Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.

Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.

Vidd el Rossoékhoz.
Az lesz. Csak az nekem a világ vége.

Egyébként kawaszatival van valakinek tapasztalata?
#19706
Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz :)
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél :D

Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.

Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet.
Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.

Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.

Vidd el Rossoékhoz.
#19705


Nem az ebbe nem szól bele.

Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.

Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.

Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ? :))
Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz :)
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél :D

Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.

Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet.
Nyilván úgysem fogunk nekiállni szerelni, meg logikusan végig gondolva, tényleg valami fals levegő dolog lehet, mert, ha simán csak alapjáratot kéne állítani, akkor nem lenne benne az az 5-600 rpm difi üzem meleg és úgy igazán üzem meleg állapot között (gondolom). Néha lehet meg kéne látogatni a szervizt... Csak nem tudom melyiket, mert nálunk, ami van dunakeszin, már egy kisebb vagyon ott lett hagyva és a moci még mindig szar.

Ettől függetlenül, ha az időjárás megengedi és kész a fék upgrade-em, tényleg gurulhatnánk egy rövidet valamerre.
#19704
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
Pofás lett. Ezen felindulva kíváncsiságból megnéztem a nyomólap és fedél árakat. Pfff..... Félelmetes!
#19703
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
a rugók csavarjait 5nm-el kell meghúzni, ha felmegy gumi nélkül felteheted úgy is, láttam már olyan fedelet amibe anélkül beleér a rugótányér
köszi :-) gumi nélkül is felment :)
#19702
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
a rugók csavarjait 5nm-el kell meghúzni, ha felmegy gumi nélkül felteheted úgy is, láttam már olyan fedelet amibe anélkül beleér a rugótányér
#19701
Kicseréltem a kupplung fedelet & sallangjait a képen láthatóra.
Ezzel kapcsolatban lenne 1-2 kérdésem, még a próbaút előtt.
1. a gumialátétet meg kell hagyni a ház és a fedél között?
2. mennyire kell meghúzni a rugók csavarjait? (azon kívül, h ne érjen a fedélhez persze:) )

beröffentettem, pöpec, minden, nem dobálta szét magát a szélrózsa minden irányába :)

köszi előre is
Csatolmányok:
img_4142.jpg
img_4142.jpg (464.9 KiB) Megtekintve 12969 alkalommal
#19700


Nem az ebbe nem szól bele.

Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.

Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.

Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ? :))
Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz :)
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél :D

Még akár az is lehet, bár az életben nem láttam még 600 -as monstert közelről szerelési szemmel, csak általános dolgokat írtam neked.

Ha akarod találkozhatunk küldj üzenetet.
#19699
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értek :)
pumpálj rá, ha akkor sem emel ki nem munkahenger
Jó ötlet, köszönöm!
#19698


Mi az a 19 -es cső ? :)
Ja a lényeg lemaradt:

http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png


Nem az ebbe nem szól bele.

Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.

Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.

Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ? :))
Nem próbáltam, nem értek a lovakhoz :)
Viszont, nem futunk össze valamikor? Pl. hétvége? Hozzáérthetnél :D
#19697
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értek :)
pumpálj rá, ha akkor sem emel ki nem munkahenger
#19696
Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?


Mi az a 19 -es cső ? :)
Ja a lényeg lemaradt:

http://oem-parts.hu/upload/oem/categori ... sified.png


Nem az ebbe nem szól bele.

Karburátor ahol csatlakozik a hengerhez ott kellene nézelődnöd illetve próbálkozni.
Amikor magas az alapjárat akkor fülelni kellene ott a környéken hogy hallasz -e süvítést,megpróbálni mozgatni, tapogatni hogy arra változik -e.

Gyertyákat is nézd meg, ha fehérek akkor szegény a keverék magyarán valahol plusz levegőt szív be.

Egyébként magán az alapjáraton próbáltál már csak szimplán állítani ? :))
#19694
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R


Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik.
Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?


Mi az a 19 -es cső ? :)
#19693
Nem, olajos. Én is gondolkodtam ezeken a dolgokon is. Az volt nekem fura, hogy télen szivatóval, magas alapjáraton nem tudtam betenni az egyest.
Ha ez az autóm lenne, valóban azt mondanám ár, hogy nem emel ki rendesen, de a motorokhoz nem értek :)
#19692
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R
Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális. :)
Ezzel az is a bajom, h nem csak csattan, mert hornet is tudott ilyet, de mikor húzod fel a váltót, érzed h nehezen veszi be a fokozatot. Illetve van, h be sem megy a helyére. Szar érzés egyes után üreset rakni, mikor épp kihúznád :)
Nem meghallgatnom kéne, inkább mennék már valakiével, mert baromi kíváncsi vagyok.

Nekem is csinált ilyet hasonlót S4
Nem emelt ki a kuplung
Cserélni kellett a kuplung pumpat
De akár a kuplungmunkahenger is lehet

600- as kuplungja nem tudom, lehet h bowdenes??
Még nem volt hozzá szerencsém
Lehet csak rá kéne állítani
#19691
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R
Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális. :)
Ezzel az is a bajom, h nem csak csattan, mert hornet is tudott ilyet, de mikor húzod fel a váltót, érzed h nehezen veszi be a fokozatot. Illetve van, h be sem megy a helyére. Szar érzés egyes után üreset rakni, mikor épp kihúznád :)
Nem meghallgatnom kéne, inkább mennék már valakiével, mert baromi kíváncsi vagyok.
#19690
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R


Az alapjárat lehet fals levegő miatt, valami tömítés kitágul amikor bemelegszik.
Okozhatja mondjuk a 19-es cső "enyhe korróziója"? (konkrétan lyukas)
Ez a vent tank mit csinál?
#19689
Sziasztok!

Ismét lennének fárasztó kérdéseim:

Hogy állapítom meg, hogy a 600-as kuplungja már cserére szorul? Néha 2x is rárúgok a kettesre, hogy bekerüljön a helyére, eléggé oda kell figyelnem, hogy ne üresbe menjen és jó nagyokat is tud hozzá csattani. Ez normális dolog?

Másik, hogy ha megyek egy ideig és alaposan bemelegedett, elég magas az alapjáratom, olyan 2e környékén van. Ez mitől lehet?

Előre is köszi a válaszokat!

R
Igen, nekem is volt ilyen alapjárat gondom, amikor melegedett, de a Rossoban rendbe tették, Vicctor-féle problémával küzdött a gép, semmi komoly. A váltásnál nálam is jelentkeztek ilyen "gondok", de aztán csak rá kellett jönni a nyitjára, illetve rendesen be kell húzni a kuplungot és az óta semmi gond nincs...a csattanás az relatív...a japán gépekénél hangosabb, az biztos, én is figyelgettem, de menj pár kört márkatársak mellett, aztán rájössz, hogy normális. :)
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]