#15128


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....
szép a hyperen sem vagy :D
Az igaz.... :)
#15127


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....
szép a hyperen sem vagy :D
#15126


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....
En imadom a pitbike style-t :)
#15125
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
Én 205 vagyok, és egy kis átalakítással imádtam az S4R Monsteremet. Mondjuk szép nem voltam rajta, de kényelmetlen nem volt.....
#15124
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
Amíg indul ne foglalkozz a kódkártyával és kulccsal. Kódkártyát nem adnak külön csak zár kit-tel együtt, mely az összes zárat,kulcsot és kártyát tartalmazza. Szerintem 100-125.000 HUF között van, de ha pontosan érdekel holnap megírom
meg ecu + műszerfal, előbbit tudod flashelni, utóbbit is csak akkor nincs immo
#15123
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)


197 magasan a Monster felejtős! A régebbi Multi a te játékod! Az a tuti !
Persze tudom, hogy megosztó az eleje, de próbáld ki!
MTS Bandi két méter és csak csaholnak sokan utána a Mátrában és a Bükkben! :)

#15122
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?


Igazság szerint az Ural-t "használtam" inkább, a többit csak többször vezettem.
Ezért is vagyok kíváncsi a véleményekre. Tudom, hogy jó kis pörgős a Ducati, mindenképp V2-t szeretnék, de semmiképp nem japánt. Annyi még, hogy elég magas vagyok (197), nem tudom mennyire lesz kényelmes :)
#15121
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.


A kérdés az, hogy a felsoroltakat "csak" vezetted vagy huzamosabb ideig használtad is?
#15120
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok Monstereket nézegetek, abból is 750, de inkább 900 Special érdekelne.
Első nagymotorom lesz (előtte ezeket vezettem, Ural, Dnepr, Harley Sportster 1000, Sporster 1200).

Tudnátok véleményt mondani a két típusról? Inkább a 900 felé hajlok a nyomaték miatt.
#15119
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
Amíg indul ne foglalkozz a kódkártyával és kulccsal. Kódkártyát nem adnak külön csak zár kit-tel együtt, mely az összes zárat,kulcsot és kártyát tartalmazza. Szerintem 100-125.000 HUF között van, de ha pontosan érdekel holnap megírom
Köszönöm!
Ha nem nagy gond megtudni pontosan, érdekelne a dolog!
Egyébként vasárnap elhoztam, így egy 848 al én is hivatalosan klubtag lettem!
Ezek után soha többé sor4 :-D
Gratula!
#15118
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
Amíg indul ne foglalkozz a kódkártyával és kulccsal. Kódkártyát nem adnak külön csak zár kit-tel együtt, mely az összes zárat,kulcsot és kártyát tartalmazza. Szerintem 100-125.000 HUF között van, de ha pontosan érdekel holnap megírom
Köszönöm!
Ha nem nagy gond megtudni pontosan, érdekelne a dolog!
Egyébként vasárnap elhoztam, így egy 848 al én is hivatalosan klubtag lettem!
Ezek után soha többé sor4 :-D
#15116
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
Amíg indul ne foglalkozz a kódkártyával és kulccsal. Kódkártyát nem adnak külön csak zár kit-tel együtt, mely az összes zárat,kulcsot és kártyát tartalmazza. Szerintem 100-125.000 HUF között van, de ha pontosan érdekel holnap megírom
#15114
Sziasztok!

Tervezem egy 2008 848 as vásárlását. Egy gondom van, hogy az első tulajtól bank foglalta le a motort, aki sajnos elfelejtette átadni a második kulcsot és a kódkártyát, valamint kisebbik problémaként az eredeti kipufogó rendszert.
Elsődleges kérdésem, hogy az új kódkártya és gyári kulcsok milyen költséggel szerezhetőek be?
Második hogy a műszakin vagy külföldön lehet e probléma a termignoni sliponnal?
Előre is köszönöm a gyors segítséget.
Üdv!
Feri
#15113
Szevasztok. Van egy Monster 695-ösöm, 2007-es. Szép és hibátlan állapotban, tényleg korrekt a motor.. Őszintén szólva meguntam. Elcserélném egy S4r-re vagy egy 999-re ráfizetéssel. akit esetleg érdekel, vagy tud valakit akinek motor is kéne, meg egy kis pénz, az írjon légyszi, vagy hivjon. Képeket tudok még küldeni.
sztem csinálj egy aprót neki, mert így gyorsan el fog tűnni
Köszi, csinálok..
#15112
Szevasztok. Van egy Monster 695-ösöm, 2007-es. Szép és hibátlan állapotban, tényleg korrekt a motor.. Őszintén szólva meguntam. Elcserélném egy S4r-re vagy egy 999-re ráfizetéssel. akit esetleg érdekel, vagy tud valakit akinek motor is kéne, meg egy kis pénz, az írjon légyszi, vagy hivjon. Képeket tudok még küldeni.
sztem csinálj egy aprót neki, mert így gyorsan el fog tűnni
#15111
Szevasztok. Van egy Monster 695-ösöm, 2007-es. Szép és hibátlan állapotban, tényleg korrekt a motor.. Őszintén szólva meguntam. Elcserélném egy S4r-re vagy egy 999-re ráfizetéssel. akit esetleg érdekel, vagy tud valakit akinek motor is kéne, meg egy kis pénz, az írjon légyszi, vagy hivjon. Képeket tudok még küldeni.
Csatolmányok:
duk_1.jpg
duk_1.jpg (36.48 KiB) Megtekintve 20683 alkalommal
#15108
Májusban megváltozott az állandó lakcímem, de a motort, és a biztosítást még nem írattam át az új lakcímre. Ez eladás esetén gondot okozhat? Volt már másnak hasonló problémája, tapasztalata?

Nem úszom meg az átpapírozást.
Mehetek megint az okmányirodába. ehh :(
#15104
Májusban megváltozott az állandó lakcímem, de a motort, és a biztosítást még nem írattam át az új lakcímre. Ez eladás esetén gondot okozhat? Volt már másnak hasonló problémája, tapasztalata?
#15103
SQ én mindenképpen ajánlom! Gazdaság élénkítő es munkahely teremtő hatása van! Mind az eladónal, mind a szerelőnel aki megpróbálja majd összerakni! :)
inkabb bukogombaja legyen mint dohanyozzon! :)
#15102
Ez azért nem ennyire egyszerű szerintem....


Kár, hogy a szerelők akik a törött roncsokat próbálják két kerékre állítani ismét ilyen kérdésekre nem adnak választ, hogy melyik váz lett oda jobban, a bukógombás, vagy a sem! Bár minden esés más, de biztos tudnának mesélni érdekeseket!


Én tettem fel bukógombát azután, hogy egy elcsúszás után rosszul támasztottam le a Multit, és a másik oldalára is ráborult, így azon is lettek minimális karcok :-(
Naszóval az a gomba egy elcsúszásnál szinte azonnal le fog törni a vérbe ha megakad valamiben, sokkal hamarabb, mint hogy bármit is elgörbítsen a vázon. Szerintem ez is a dolga, így van tervezve. Arra viszont tökéletes, hogy tompítsa az esést, vagy egy sima leborításnál megvédje a burkolatot. (bár szerencsére ezeket még nem próbáltam ki a gyakorlatban :-)
Persze ez csak saját gondolatmenet, de járműtechnikai gépészmérnök szemmel.


Én a szememnek hiszek! Láttam már sajnos pár szerencsétlenül járt motort és nem ez a tapasztalatom!
Mindenki azt csinál a motorjával amit akar, tőlem minden résbe rakhat bárki bukógombát!
Téma részemről lezárva!
#15101


Nem is tudom...

Ha elhajlik, akkor ugyanúgy húzza az erő a vázat, hameg letörik, akkor meg minek?

Csak gondolkodom! :))
Ez azért nem ennyire egyszerű szerintem....


Kár, hogy a szerelők akik a törött roncsokat próbálják két kerékre állítani ismét ilyen kérdésekre nem adnak választ, hogy melyik váz lett oda jobban, a bukógombás, vagy a sem! Bár minden esés más, de biztos tudnának mesélni érdekeseket!


Én tettem fel bukógombát azután, hogy egy elcsúszás után rosszul támasztottam le a Multit, és a másik oldalára is ráborult, így azon is lettek minimális karcok :-(
Naszóval az a gomba egy elcsúszásnál szinte azonnal le fog törni a vérbe ha megakad valamiben, sokkal hamarabb, mint hogy bármit is elgörbítsen a vázon. Szerintem ez is a dolga, így van tervezve. Arra viszont tökéletes, hogy tompítsa az esést, vagy egy sima leborításnál megvédje a burkolatot. (bár szerencsére ezeket még nem próbáltam ki a gyakorlatban :-)
Persze ez csak saját gondolatmenet, de járműtechnikai gépészmérnök szemmel.
#15100
Nekem nincs bukógombám és ha fizetnének sem raknák rá mert rontja az összképet . Volt már kicsúszásom ezt a klubtagok többsége igazolhatja és dőltem már vele úgy hogy a DOBOZOM is rajta volt és nem találtam sehol sérülést !!! Kicsúszásnál is csak a lámpa tört el és a tartályon lett egy 5 forintos nagyságú horpadás a duda gombjától .
Nekem sincs. Sőt nem is lesz... Én csak megemlítettem, hogy miben rejlik az esetleges hasznossága. De senkit nem akarok meggyőzni róla, hogy kell és jó vagy épp nem kell és rossz :-)
Sohasem indultam el úgy hogy most elsek vagy ütközök . Gondolom nem sokan vagyunk így . Akinek viszont rémálmai vannak maradjon otthon .
Azért remélem egy sapkát felveszel indulás előtt... Hátha nagyon nagy lesz a szél... :-D
#15099

Az én bulógombám ilyen Z alakú, szerintem direkt azért hogy rugalmas legyen és ne megüsse a vázat direktben hanem az elhajoljon, eltörjön ha gubanc van.


Nem is tudom...

Ha elhajlik, akkor ugyanúgy húzza az erő a vázat, hameg letörik, akkor meg minek?

Csak gondolkodom! :))
Ez azért nem ennyire egyszerű szerintem....


Kár, hogy a szerelők akik a törött roncsokat próbálják két kerékre állítani ismét ilyen kérdésekre nem adnak választ, hogy melyik váz lett oda jobban, a bukógombás, vagy a sem! Bár minden esés más, de biztos tudnának mesélni érdekeseket!
#15098


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...

Az én bulógombám ilyen Z alakú, szerintem direkt azért hogy rugalmas legyen és ne megüsse a vázat direktben hanem az elhajoljon, eltörjön ha gubanc van.


Nem is tudom...

Ha elhajlik, akkor ugyanúgy húzza az erő a vázat, hameg letörik, akkor meg minek?

Csak gondolkodom! :))
Ez azért nem ennyire egyszerű szerintem....
#15097
Nekem nincs bukógombám és ha fizetnének sem raknák rá mert rontja az összképet . Volt már kicsúszásom ezt a klubtagok többsége igazolhatja és dőltem már vele úgy hogy a DOBOZOM is rajta volt és nem találtam sehol sérülést !!! Kicsúszásnál is csak a lámpa tört el és a tartályon lett egy 5 forintos nagyságú horpadás a duda gombjától .
Nekem sincs. Sőt nem is lesz... Én csak megemlítettem, hogy miben rejlik az esetleges hasznossága. De senkit nem akarok meggyőzni róla, hogy kell és jó vagy épp nem kell és rossz :-)
Sohasem indultam el úgy hogy most elsek vagy ütközök . Gondolom nem sokan vagyunk így . Akinek viszont rémálmai vannak maradjon otthon .
Aha, LSL! :)
#15096
Ennek szerintem prózaibb oka van / lehet. A bukásnál tényleg semmit nem segít, ez igaz. De egy sima "eldőlésnél" legalább az újra kozmetikázásra nem kell egy vödör pénzt elkölteni jobb esetben. Szóval kicsi az épelméjű felhasználási kör, de lehet segítség is... szerintem :-)
Nekem nincs bukógombám és ha fizetnének sem raknák rá mert rontja az összképet . Volt már kicsúszásom ezt a klubtagok többsége igazolhatja és dőltem már vele úgy hogy a DOBOZOM is rajta volt és nem találtam sehol sérülést !!! Kicsúszásnál is csak a lámpa tört el és a tartályon lett egy 5 forintos nagyságú horpadás a duda gombjától .
Nekem sincs. Sőt nem is lesz... Én csak megemlítettem, hogy miben rejlik az esetleges hasznossága. De senkit nem akarok meggyőzni róla, hogy kell és jó vagy épp nem kell és rossz :-)
Sohasem indultam el úgy hogy most elsek vagy ütközök . Gondolom nem sokan vagyunk így . Akinek viszont rémálmai vannak maradjon otthon .
#15095


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...
Ennek szerintem prózaibb oka van / lehet. A bukásnál tényleg semmit nem segít, ez igaz. De egy sima "eldőlésnél" legalább az újra kozmetikázásra nem kell egy vödör pénzt elkölteni jobb esetben. Szóval kicsi az épelméjű felhasználási kör, de lehet segítség is... szerintem :-)
Nekem nincs bukógombám és ha fizetnének sem raknák rá mert rontja az összképet . Volt már kicsúszásom ezt a klubtagok többsége igazolhatja és dőltem már vele úgy hogy a DOBOZOM is rajta volt és nem találtam sehol sérülést !!! Kicsúszásnál is csak a lámpa tört el és a tartályon lett egy 5 forintos nagyságú horpadás a duda gombjától .
Nekem sincs. Sőt nem is lesz... Én csak megemlítettem, hogy miben rejlik az esetleges hasznossága. De senkit nem akarok meggyőzni róla, hogy kell és jó vagy épp nem kell és rossz :-)
#15094
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...

Az én bulógombám ilyen Z alakú, szerintem direkt azért hogy rugalmas legyen és ne megüsse a vázat direktben hanem az elhajoljon, eltörjön ha gubanc van.


Nem is tudom...

Ha elhajlik, akkor ugyanúgy húzza az erő a vázat, hameg letörik, akkor meg minek?

Csak gondolkodom! :))
#15093
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...
többször mondták már nekem is, hogy felesleges (az enyémen sincs). Egyébként amikor én eldöntöttem, a szokásos kormányhajláson kívül, (nomeg a fékkar, kipufogó surlódás) semmi baja nem lett, a fényezést egyáltalán nem ütötte meg. SQ látta, uh jól meg vannak ezek a motorok konstruálva!
#15092
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...
Ennek szerintem prózaibb oka van / lehet. A bukásnál tényleg semmit nem segít, ez igaz. De egy sima "eldőlésnél" legalább az újra kozmetikázásra nem kell egy vödör pénzt elkölteni jobb esetben. Szóval kicsi az épelméjű felhasználási kör, de lehet segítség is... szerintem :-)
Nekem nincs bukógombám és ha fizetnének sem raknák rá mert rontja az összképet . Volt már kicsúszásom ezt a klubtagok többsége igazolhatja és dőltem már vele úgy hogy a DOBOZOM is rajta volt és nem találtam sehol sérülést !!! Kicsúszásnál is csak a lámpa tört el és a tartályon lett egy 5 forintos nagyságú horpadás a duda gombjától .
#15091
Aki egy ilyen motorba belevág tudnia kell, hogy a rendbehozatala sok idő, pénz, és még akkor sem garantált a jó végeredmény.
Valószínű, amennyibe ez összességében kerülne abból már vehetsz egy jóval jobb állapotút.
Pl. a Kedvesemét, ami szintén 25 KW-s vizsgával rendelkezeik, és nem tartogat semmi kellemetlen meglepetést ;)
Bogyó, mutasd azt a vasat! HA az árra nem több öccáz pisztolyorrú Mátyásnál, akkor még lehet róla szó! :)
#15090
A bukógomba nekem is örök dilemma. Most van a motoromon, de nem is tudom, nem ez a motor legszélesebb pontja, ha leér addigra már sok minden törik, de azért valamit csak óv dőlésnél, kis esésnél. A szerkezete olyan, ha nagyobb erőbehatás éri a nagy része direkt magától letörik, hogy ne akadjon el. Hát nem is tudom..., de kiválóan tudom rajta pihentetni a lábam.
#15089
Aki egy ilyen motorba belevág tudnia kell, hogy a rendbehozatala sok idő, pénz, és még akkor sem garantált a jó végeredmény.
Valószínű, amennyibe ez összességében kerülne abból már vehetsz egy jóval jobb állapotút.
Pl. a Kedvesemét, ami szintén 25 KW-s vizsgával rendelkezeik, és nem tartogat semmi kellemetlen meglepetést ;)
#15088
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...

Az én bulógombám ilyen Z alakú, szerintem direkt azért hogy rugalmas legyen és ne megüsse a vázat direktben hanem az elhajoljon, eltörjön ha gubanc van.
#15086
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...
Ennek szerintem prózaibb oka van / lehet. A bukásnál tényleg semmit nem segít, ez igaz. De egy sima "eldőlésnél" legalább az újra kozmetikázásra nem kell egy vödör pénzt elkölteni jobb esetben. Szóval kicsi az épelméjű felhasználási kör, de lehet segítség is... szerintem :-)
#15085
Az ötvenezer méterecske nem gond ha karban volt tartva de a többi az gáz lehet .
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.


Apropó bukás után!

Sok Ducatin látok bukógombákat... Minek az? Nem is értem miért gyártanak csővázas motorhoz bukógombát, ugyanis ha az leér akkor úgy megtekeri a vázat, hogy a kuka a végcél nem a húzatgatás!

A sima csúszás is gond, ha betapad valamelyik gumi, kormány stb...

#15084
Sziasztok!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet. Szerelmes lettem a Ducati Monsterbe (ki ne lenne az??) pár hónappal ezelőtt. A Használtautón találtam egy olcsó Ducatit, 410 ezerért árulják, piros, 1995-ös. A tulaj elmondása szerint buktak vele, az első kerék meghajolt, de kihúzatta, és ő így használta, a tankon van 2 tenyérnyi horpadás, 50 ezer kilométeres, de mindezek ellenére 25 kW-os a papírja, ami számomra jó lenne, mivel A2-es kategóriára hajtok (épp az utolsó vizsga előtt toporgok). Kérdés, hogy ha rendszeresen karban volt tartva a motor( szíj csere, olajcsere, fékbetétek satöbbi), akkor ez az ötvenezer méterecske mennyire lehet vészes egy ilyen motoron?
Az ötvenezer méterecske nem gond ha karban volt tartva de a többi az gáz lehet .
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
Igen, még csak nem is a sav, hanem a bukás utáni "kihúzatás" a bajos.....attól menekülj! Cserével esetleg el lehetne gondolkodni a dolgon, de csak úgy, hogy láttad a képeket az esetről...jó döntés volt.
#15083
Sziasztok!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet. Szerelmes lettem a Ducati Monsterbe (ki ne lenne az??) pár hónappal ezelőtt. A Használtautón találtam egy olcsó Ducatit, 410 ezerért árulják, piros, 1995-ös. A tulaj elmondása szerint buktak vele, az első kerék meghajolt, de kihúzatta, és ő így használta, a tankon van 2 tenyérnyi horpadás, 50 ezer kilométeres, de mindezek ellenére 25 kW-os a papírja, ami számomra jó lenne, mivel A2-es kategóriára hajtok (épp az utolsó vizsga előtt toporgok). Kérdés, hogy ha rendszeresen karban volt tartva a motor( szíj csere, olajcsere, fékbetétek satöbbi), akkor ez az ötvenezer méterecske mennyire lehet vészes egy ilyen motoron?
Az ötvenezer méterecske nem gond ha karban volt tartva de a többi az gáz lehet .
Épp most küldött róla képet, az ügy tárgytalan, akármennyire is vonzó a forgalmi. Bukta után ráfolyt az akssi sav a váz bal oldalára, meg a blokkra, és csinosra megmarta.
#15082
Sziasztok!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet. Szerelmes lettem a Ducati Monsterbe (ki ne lenne az??) pár hónappal ezelőtt. A Használtautón találtam egy olcsó Ducatit, 410 ezerért árulják, piros, 1995-ös. A tulaj elmondása szerint buktak vele, az első kerék meghajolt, de kihúzatta, és ő így használta, a tankon van 2 tenyérnyi horpadás, 50 ezer kilométeres, de mindezek ellenére 25 kW-os a papírja, ami számomra jó lenne, mivel A2-es kategóriára hajtok (épp az utolsó vizsga előtt toporgok). Kérdés, hogy ha rendszeresen karban volt tartva a motor( szíj csere, olajcsere, fékbetétek satöbbi), akkor ez az ötvenezer méterecske mennyire lehet vészes egy ilyen motoron?
Az ötvenezer méterecske nem gond ha karban volt tartva de a többi az gáz lehet .
#15081
Sziasztok!

Hatalmas fába vágtam a fejszémet. Szerelmes lettem a Ducati Monsterbe (ki ne lenne az??) pár hónappal ezelőtt. A Használtautón találtam egy olcsó Ducatit, 410 ezerért árulják, piros, 1995-ös. A tulaj elmondása szerint buktak vele, az első kerék meghajolt, de kihúzatta, és ő így használta, a tankon van 2 tenyérnyi horpadás, 50 ezer kilométeres, de mindezek ellenére 25 kW-os a papírja, ami számomra jó lenne, mivel A2-es kategóriára hajtok (épp az utolsó vizsga előtt toporgok). Kérdés, hogy ha rendszeresen karban volt tartva a motor( szíj csere, olajcsere, fékbetétek satöbbi), akkor ez az ötvenezer méterecske mennyire lehet vészes egy ilyen motoron?
#15079
sziasztok

monster vásárlás előtt állok, és szeretném kikérni a véleményetek erről a motorról:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ss-8031106

pár hasznos dolgot biztos tudtok nekem mondani a tapasztalatotokkal

köszönöm!
Szia!
Bővebb infó a "motor születéséről", ha lehet így nevezni....
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/ ... /?dr=98230
Idén május vége felé vette potom pénzért, "pimpelte", most eledja..

Ha jól emlékszem, a hirdető is klubtag, mintha lenne fent valahol kép a büszke vásárlásról, talán pont ebben a fórumban... neki is első Ducatija.

Egyébként én nagyon elégedett vagyok a sajátommal, nem bántam meg a 750-est. :)
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]