- 7 years ago
#8629
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi! asszem a gyári 85-90kg van belőle!
Tekerje a gyarira,ha rég volt szervizben a telo akkor szervizeltesse.
A gyárit megtalálod a használatiban.
- 7 years ago
#8628
Sziasztok, egyik ismerősömnek kellene egy kis segítség 999 teleszkóp, főleg első beállításhoz!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
Van valami gyári alapbeállítás?
90 kg az ember.
Köszi!
- 7 years ago
#8626
Sziasztok.Kis segítségre lenne szükségem.Hibajelenség:748S/2000 :kb 3-4 hete nem mentem a kicsikével,akkor még rendesen fogott a kuplung(kb.3000km van benne csere óta). Most meg csak az első 2centin működik.Elindulni elég kegyetlen így.Valakinek valami ötlet esetleg?Köszi előre is.
- 7 years ago
#8625
a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom. ezen a féltekén tavasz van ^^
- 7 years ago
#8624
nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom. ezen a féltekén tavasz van
- 7 years ago
#8623
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz.. jo otlet a gyorsabb csoport, tavasszal majd beprobalkozom.
- 7 years ago
#8622
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring. a Hring inkább nagyfék-nagygáz pálya.. ez iknább olyan ledületesebb, de nagyon jó lehet!! Pláne ahol a tenger a panoráma. én a helyedbe egyel gyorsabb csoportba lépnék, mert ezek csak feltartanak, kerülgeted őket, nem lehet egy tiszta kört menni.. a gyorsabba kinézel valakit magadnak az meghúz.. attól gyorsulsz..
- 7 years ago
#8621
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya? nagyon bejövős, bár messze nem annyira technikás, mint a Hring.
- 7 years ago
#8620
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat? igen, a gyorsváltó baszakodott, állítani kell még az érzékenységét, mert nagy terhelés alatt egész egyszerűen üresbe dobta.
- 7 years ago
#8619
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
nem rossz! Én rövidítenék az áttételen.. amúgy mik ezek a felpörgések? Lyukatváltasz vagy dobálja a fokozatokat?
- 7 years ago
#8618
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
köszi, öröm volt nézni, remélem egyszer én is eljutok a kenguruk földjére. amúgy neked mennyire jön be a pálya?
- 7 years ago
#8617
Egy kis Phillip Island feeling a 848-cal. Tudom, h sokkal tobbre kepes, tolem ennyi telt igy a masodik alkalommal. Sajna az orat takarja a kormany lebngescsillapito de a celegyenes vegen altalaban 240-250 korul vettem fektavot, es 170 korul kezdtem donteni. Gyors palya, na.
- 7 years ago
#8616
megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy...... arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta Kinek vették el a forgalmiját? arminnak
- 7 years ago
#8615
megvan a problem, az ülés felőli idom áll feljebb egy centivel, alátéttel billentek rajta és a helyén lesz minden megoldódott, egy kicsit döntöttem rajta, így a helyén van, és nem feszül sehol, a ledes világítást meg az idom alá rakom valahogy...... arra figyelj, hogy ha kocsiban ülsz nem látszik rendesen, és az egyik srácnak elvették a forgalmiját miatta Kinek vették el a forgalmiját?
- 7 years ago
#8612
Dino.
Ez talan mar felvenne a versenyt a maserati-eval. Nem? fel, csak hát a tudás neki is ilyen kipper volt rajta
- 7 years ago
#8610
Ezt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban. biztos vagy benne? Ez egy RS igaz. Csak a sima R-t néztem. RS itt egy darab sincs.
- 7 years ago
#8609
Ezt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban. biztos vagy benne? Ez egy RS
- 7 years ago
#8608
Ezt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Nagyon kéne! Csak tudnám, hol lehet ilyen szivárványos temperafestéket venni...Csatolmányok:
media.jpg (229.6 KiB) Megtekintve 17760 alkalommal
- 7 years ago
#8607
Ezt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1 Jó is lenne. Mondjuk ez kicsit drága, itt ugyanennyi csak dollárban.
- 7 years ago
#8606
Ezt vigyetek Phillip Islandra.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... asc&page=1
- 7 years ago
#8605
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez.. egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam. Ha itthon is ez lenne az arány, akkor mindenki egész pályanapokra járna, nem csak egy-két etapra... Ez lenne a normális... Téged meg már csak a GP pálya miatt is irigyellek.... A 848-ról nem is beszélek.
- 7 years ago
#8604
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez.. egy pálya nap díjjal, garázzsal, benzinnel kb. $400-ból jön ki. Ez nekem teljesen átlagos fizuval kb. 5 óra munkadíjam.
- 7 years ago
#8603
220 körül van a dollár, akkor kb 55000. Viszont 6futam.. nem kevés, de nem is vészes.. tavaly a Svéd féle Hringes nap 100eur volt, egy box 160eur.. modnjuk az inkább németeknek lett beárazva..
- 7 years ago
#8602
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos Ja, az igaz, de sírnék ha itthon 45000 lenne egy pályanap... Az itteni bérekhez..
- 7 years ago
#8601
azt ne felejtsük hogy sztem Peti ausztrál dollárt ír, nekünk a dollár meg a trámpos
- 7 years ago
#8600
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni A magyar szervezésű napokra gondoltam. Ja elsőre én is ledobbentem mennyire rámennek itt a biztonságra. Alapból négy csoport van képesség-körido szerint, ha először vagy itt akkor tudastol függetlenül leglassabb csoportba tesznek. Mindenkin van kis matrica időmérő, és ha adott session-ön nagyságrendekkel lassabb vagy gyorsabb vagy mint a csoport átlag, akkor simán attesznek másik csoportba.
- 7 years ago
#8599
értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon! a Bucsik féle napok a "legszigorúbbak"... lassúk a gyorsba, gyorsak a lassúba.. némelyik motor majd széthullik már a boxból kifele.. sisak, ruha, stb minenmindegy.. na de legalább ez van.. kispénz kisfoci..
- 7 years ago
#8598
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. a garázshely az korrekt, a napidíj egy kicsit erős, de ott az életszinvonal is magasabb gondolom mint itt. amúgy korrektül hangzik.. a Fönix napok is hasonlók a Pannonián..
- 7 years ago
#8597
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni A magyar szervezésű napokra gondoltam.
- 7 years ago
#8596
mike wohner fele nyilt napok kb. ilyenek a pancsi ringen mint amit gonzales leirt. Szoval nem kell nagyon messzire menni
- 7 years ago
#8595
az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is. Valahogy ezt az eligazítást és ellenőrzést kicsit mintha hanyagolnák a magyar pályanapokon!
- 7 years ago
#8594
az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle? huh. 250 dollar 1 nap plusz 15 dollár a garázs-hely. Egy nap 6 session-t mehetsz, egy session 20 perc és 4 csoport van köridő alapján elosztva. Itt októbertől júniusig tart a szezon, nagyjából kéthetente van 2-3 nap egy héten. Reggel 7- kor indul a nap, először a motor meg a ruhád ellenőrzik nagyon aprólékosan, hogy megfelel-e. Aztán jön a rövid eligazítás, milyen idő van, mire lehet számítani a nap folyamán, kinek milyen guminyomást ajánlanak, ilyenek. Aztán az abszolút kezdőket, vagy akik először vannak itt egy oktato végig viszi a pályán, majd indul a buli a többi csoportnak is.
- 7 years ago
#8593
gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel. értem. És ott amúgy mibe kerül egy pályanap? És mikor vagy mennyi van belőle?
- 7 years ago
#8592
jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt.. az itteni superbike iskola oktatói mennek 1:38 körüli időket, a rekordot Lorenzo tartja 1:27-tel.
- 7 years ago
#8591
nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén az jó.. és mennyit mennek a nagyok? Mármint köridőt..
- 7 years ago
#8590
ha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz.. gondoltam Jó gép a 848 ráadásul ez asszem az egyik (ha nem A) leggyorsabb Motogp pálya, iszonyatot lehet itt tépni, pl célegyenes utáni kanyart a profik 210 körül veszik, nekem a 170 körüli már megy, félelmetes élmény. Ez a csaj se tolja gyengén
- 7 years ago
#8589
abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt. jaa, most nézem a profilod, látom Ausztrália.. én meg a magyar pályákra gondoltam.. mindenesetre nagy élmény lehet ott menni! És 848 pedig jó választás lehet, nagy kanyarsebesség, rövid féktáv, könnyű motor lehet.. a kigyorsításhoz meg jól le kell áttételezni, és egy élmény lesz..
- 7 years ago
#8588
Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt. abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész? nem titok. Phillip Island-en az MV-vel 2:03 volt az all time best idom 219 km/h-val az egyenes végén. A 848-cal rögtön első alkalommal mentem 1:50 körüli időket és 226-nál kezdtem fékezni az egyenes végén (laptimer app szerinti adatok). Más pályát még nem próbáltam itt.
- 7 years ago
#8587
Jó kis gép ez a 848 de szokni kell. Ja és a gyorsváltó lesz a következő (kötelező) upgrade.
Gyorsgáz: városba szerintem marhaság, de pályára nagyon baba, kb. negyed fordulat már fullgáz, nem kell szarakodni kanyarból kifelé, csak egy apró csuklómozdulat és sutty. Akkor nem bántad meg, hogy lecserélted a Rivalét. Gondolom sokkal jobb időket mész vele pályán, de kanyarban az MV is nagyon jó volt. abszolút, ez sokkal inkább pályára való, mint a Rivale. Az is jó volt, de hát ezzel már az első session alatt, amikor még csak szoktam a gépet 5-6 másodperccel jobb időket mentem, a végére meg már kerek 10-zel. ha nem titok melyik pályán mennyiket mész?
- 7 years ago
#8586
Meg csak nezelodom, meg a fene se tudja.
Azt sem tudom hogy megmarad-e vagy nem.
Azt sem tudom hogy megmarad-e vagy nem.
- 7 years ago
#8585
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten. Csak nem építenél valami zsiványságot a 749ből?
- 7 years ago
#8584
Johogy nem szerelem be.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
En a motorhoz hazilag csak az akkuhoz nyulok meg max viz meg olaj csere.
Csak azt nem ertem miert olyan rohadt draga.
Amcsi ebayen lattam atszamitva 1600-1800 £.
De egy 1098-as blokk meg kb 1500-tol van.
Na mindegy majd kiforr.
Vagy nem.
Nem eltbe vago hal Isten.
- 7 years ago
#8583
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
???? új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€ és remélem vágod, hogy ezt otthon nem szereled be
- 7 years ago
#8582
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
???? új henger vagy megmunkált, új dugó simán 1500€, ha van hozzá vezérműtengely (ami nem kötelező) meg ecu (ami viszont kell), hama 3000€
- 7 years ago
#8581
Csa.
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
Van valkinek tapasztalata vagy velemenye arrol, hogy talaltam szettet 749-hez amivel fel lehet epitteni a blokkot 940-50 ccm korulire.
Ami a furcsa hogy olyan horror az ara hogy azon lazan kikerul egy 999-es blokk vagy akar egy 1098-as blokk.
????
- 7 years ago
#8580
én nekem a streetfighteren gyári volt https://amsducati.com/ducati-streetfigter-quick-shifter
Ezen kívül a dyno-t ismerem, de sztem nagyjából mindegy, az a lényeg, hogy megszakítsa a gyújtást. Nem baj ha állítható a megszakítás ideje de ez rápattintható egy 2008-as 848-ra? nem hiszem, de lehet van ahhoz külön csak aftermarket cuccok. Nanembaj kicsit utána olvasok.