Avatar
 kmpeter
#7617
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Találkozunk végre idén???
Szia!

Végre igen!:-)
#7616
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Találkozunk végre idén???
Avatar
 kmpeter
#7615
Sziasztok!

Kellene egy pontos infó arról, hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba. (1100 Hyper)

Köszi a segítséget!
Avatar
 Guido
#7614
Hyperre keresek tanktáskát, tetszik a könnyen leszedhető mágneses, állítólag lehet a műanyag burkolat alá acél lapot ragasztani, van erről valakinek tapasztalata?
Avatar
 Guido
#7613
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már
viszont, szerintem a régi hyper sokkal szebb az ülés alá húzott kipufogóival.
Imádtam a 916 nál is, a cagiva miton is mindig azt nézegettük, hogy lehetne átalakítani és kis 916 ost csinálni belőle :-)
Avatar
 ricsi
#7612
én az 1100et sok évig hasznéltam és imádtam, az újjal egy pár napot csapattam, de az eszemre hallgatva csak újat vennék már
#7611
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas

Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele.
Én mentem egy seggen Budapest Bologna-t, hát azért azt megemlegettem, bár én nagyon magas is vagyok. Ettől függetlenül, ha tehetném a monster mellé simán vennék újra egy hypert. Nekem is 1100 volt... :D
Avatar
 Bogyó
#7610

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas

Az előttem szólókkal nagyban egyetértek. Hyper 1100
Nekem is hosszabb távokon fárad a combom, mert tartani kell. Ezen segíthet a táskarendszer előre, ez tereli a szelet.
De úgy érzem, számomra a kompromisszumok vállalhatóak.
Mentem 2 nap alatt Bologna-Ljubljana (kb.400km), Ljubljana-Kunmadaras (kb.650km) távot, még élveztem is, újra megtenném.
Volt Bp-Linz (kb.450km) két személlyel, na ez már húzósabb volt.
Én maradi vagyok, a szárazkuplungot, és a kipu hangját nem cserélném be.
Nekem emelt kormányom van, és komfortülésem amin még tovább alakítattam, ezek segítségek. Hátul gyári konzol+táska, két személynél a helyezkedést kicsit korlátozza.
Szerintem az igények pontos meghatározása dönthet.
Részemről az 1100-as Hyper férfiasabb, a későbbiek felhasználhatósága tágabb.
Amennyiben az 1100 felé kacsingatnál, az én kis szemem fénye rövidesen a kínálat része lesz, ha szeretnéd szívesen megismertetlek vele.
Avatar
 dino74
#7609
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
a futóműve is alacsonyabb. Ha felmász a www.ducati.com oldalra ott compare bikes össze tudod hasonlítani direktbe
Avatar
 lion-st2-
#7608


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők

Koszonom igy mar letisztult a kep , en azt hittem csak a blokkban volt valtozas
Avatar
 ricsi
#7607
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
nem gondoltam volna, hogy a strada keresés kapcsán fel is merühet a "régi". ebből nem tudsz strada-t csinalni, a "sima" 1100ből és az 1100 EVO-bol nem volt túraváltozat. ez a kettő még egyenes(ebb) üléssel, gyakorlatialg nemlétező plexivel kapható, lefúj a szél a picsába, + nekem a lábaimat is tolta kifele a menetszél nagyobb tempónál.
az "új" forma már sokkal jobb üléspozíciót kínál (a régi ráülsz, az újon bele, ha ez érthető (fura, de a régire ráültem ösztönösen kerestem a biztonsági övet, mert annyira rajta ülök és nem benne mint pl egy monsteren) ), + vannak ugye a strada kiegészítők
Avatar
 lion-st2-
#7606
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)

Szia Ricsi!
Tudom h talan az 1100a legregebbi hyper , de nekem a leghutes es a szaraz kuplung miatt , klasszikusabb , ezert nekem szimpatikusabb bar semmilyen hyperen nem ultem meg .
Miert gondolod vagy mik azok az okok ami miatt legkevesbe ezt ajanlanad?
Avatar
 ricsi
#7605
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor


1. 600-700 km szerintem határeset, az már a multistrada vadászterülete, de egyébként abszolút alkalmas.
2. 1100: levegős, száraz (szerintem alkalmatlan 5-7száz kmerekre)), 821 és 939 olajos és vizes, a növelés EURO normák miatt volt, igazából mindkettő fasza, ha tudod érdemes a nagyobbikat választani.
3. a különbség: plexi, dobozok, középtámasz, kormánymagasító, túraülés (igen, simából is lehet stradat csinálni)
Avatar
 lion-st2-
#7604
Sziasztok !
Lassan nyugdijaznam 20eves st2-met , es egy uj , vagy alig hasznalt hyperstradara valtanek . Mivel foleg hosszabb turazasra hasznalom a motort , kivancsi lennek , hogy mennyire alkalmas erre , milyen a szelvedelme , napi 500-600-700km letekeresre mennyire elheto. Ugy tudom frissebb hyperek mar nem szarazkuplungosak es motorban is van elteres van 1100levegos az szarazkuplungos van 821 meg 939 , tulajdonkeppen meilyket erdemes , volt e ebbol "rossz"szeria evjarat stb . Ill a hypermotard es a hyperstrada kozt csak a ket taska es a szelvedo a kulonbseg ? Tehat akar egy motardbol lehet stradat csinalni vagy van mas is?
Udv Gabor
Avatar
 76
#7603
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik
az meg milyen vidám vasárnap?
Avatar
 dino74
#7602
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
már ott tartunk, hogy átjön és nem iszik
Avatar
 76
#7601
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
ki kell csalogatni!

Ciiiiiiiic
Avatar
 dino74
#7600
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Csabának megkopott a fémye
Avatar
 Guido
#7599
:-) Remélem lesz alkalom bizonyítani.
dec17!
Köszönöm a meghívást. Nem terveztünk Budapesti kirándulást, de még bármi lehet.
Avatar
 76
#7596
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Csabával kell,hogy kiálljon!
Avatar
 dino74
#7595
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
majd meg kell nézzük tudsz e inni :P
Avatar
 Jipii
#7594
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
Hello Guido. Üdv. Közöttünk.
Avatar
 76
#7593
Sziasztok,
november elején vettem egy 1100-as Hypert és most csatlakoznék hozzátok.
isten hozott!
Avatar
 ricsi
#7591
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
ha a xeroxosról kell infó, csörög rám és szívesen segítek mindenben! (meg hyperben általában is)
#7590
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
Az Első linken szereplő, az Elnök Úré volt... :D Nekem is volt hyperem, imádtam, és csak anyagi okok miatt adtam el... Javaslom a típust nagyon... :D
Avatar
 mason
#7589
Sziasztok! ;)
Beléptem hozzátok a közösségbe,mert egy cimborám tanácsolta, hogy jó lesz! ;)
Szeretnék vásárolni egy 1100S Hypermotardot és érdekelene, hogy mikre figyeljek vagy kérdezzek rá vásárláskor. Mik a ténylges negatívumok a típussal kapcsolatban. Azt tudom hogy nagyon kicsi a hatótáv (200km) és hogy sokat ülni sem túl kényelmes rajta.
Nem sokat tudok a mociról, nem meggyőződésből, mint inkább a 'feeling' miatt venném. Találtam most 2db-ot a FullGas-nál ami tetszik, nem tudom ezek kötül volt-e valamelyik valamelyikőtök tulajdonában.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... k-10244330
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _s-9235558
Előre is köszönöm szépen, ha tanácsaitokkal segítetek a minél jobb vásárlásban. ;)
Avatar
 Másszi
#7588
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D


JA JA ......sajna...
Avatar
 Kisfeher
#7587
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D
Hát igen az magas mérce!
Avatar
 76
#7586
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
fogsz te még sírni az sf utan! :D
Avatar
 dino74
#7585
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
az sf- hz képst nyomatékszegêny és sokkal egyenletesebb, majdnem japós
Avatar
 Kisfeher
#7584
jöv héten élőben eldöntöm fog e tetszeni de ha japános nyomaték szegény lessz akkor nem hiszem hogy ráharapok!
Avatar
 dino74
#7583
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak.
sztem jó menni vele, amit a váz meg a futómű tud annyit szolgál a motor is. Szrintem jó a "pakk" úgy ahogy van
Avatar
 stafford
#7582
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt !
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Jaja, Monsterben valahogy jobban eltalaltak.
Avatar
 ricsi
#7581
Bakker úgy tudtam a hypered kicsi volt !
821-est progetni kell hogy menjen, 7k alatt nem igazan fickandozik.
tök más hangulatú hyperben a blokk, mint monsterben
Avatar
 ricsi
#7578
Ez jó mert te legalább tudod akor mi a külömbség a 796 és a 821 szóval milyen nek érzed nagy a diferencia!
sajna 796-al sosem mentem, csak az 1100-hez tudom hasonlítani :(
Avatar
 ricsi
#7576
Valakinek tapasztalata hypermotard 821 tipussal?
én pár napot motoroztam vele, nem tudom ez segít-e :)
Csatolmányok:
0685_img_3876a.jpg
0685_img_3876a.jpg (942.53 KiB) Megtekintve 29204 alkalommal
Avatar
 76
#7573
Staff, nem akarsz valamit ide beirni? Vagy elhibaztam a sherlocki tevekenyseget? :-)
Most csak ennyit :)

vp!
Avatar
 TorzsiMTS
#7571
Elég jól mutat :)
Csatolmányok:
hyp2.jpg
hyp2.jpg (344.28 KiB) Megtekintve 29204 alkalommal
hyp1.jpg
hyp1.jpg (320.28 KiB) Megtekintve 29204 alkalommal
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]