- 10 years ago
#6641
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít! És ha számít az ára ? pirelli angel st vagy a ha sokat akarsz elmenni metzeler roadtec z8 Nekem most lett felrakva Pirelli Angel GT. Igaz nem is az olcsó fajtából való, meg még véleményt se tudnék mondani 70 km után.
- 10 years ago
#6639
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít! És ha számít az ára ? pirelli angel st vagy a ha sokat akarsz elmenni metzeler roadtec z8
- 10 years ago
#6638
És ha számít az ára ? akkor ne motorozz! Köszönöm a "hasznos" tanácsot...tanultam belőle. Téged is buzdítanálak a BT016 Pro-ra, a sima 016-ot annyira nem szerették a többiek,akiknek volt,de a Pro nekem bejött, a hátsó 7500-at elment nekem és 55-56 ezer a szett az R17-nél
- 10 years ago
#6637
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít! És ha számít az ára ? akkor ne motorozz! Köszönöm a "hasznos" tanácsot...tanultam belőle.
- 10 years ago
#6636
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít! És ha számít az ára ? akkor ne motorozz!
- 10 years ago
#6635
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít! És ha számít az ára ?
- 10 years ago
#6634
Ha az ára nem szempont és maradnàl a pirellinel akkor rosso crossa. Lapon(Nit) és kanyarba befekezesnel nem a lóerő számít!
- 10 years ago
#6633
Sziasztok, lehet, h ez volt már téma, de nem találom hirtelen az akkori beírásokat: szóval monster 796-ra sportosabb túra gumira mit javasoltok ? Rosso van rajta, gondoltam ennél most "eggyel ragadósabbat" kipróbálnék, de azért min 6 ekm-t jó lenne ha kitartana a hátsó, ami eddig 8-10 ezret is elment alattam. Alapvetően kanyargós-túrázós, évente pár alkalommal kakucsozós használatra kellene...van ilyenre jó választás sztetek ? Rosso II épp ennyivel több-jobb a Rossonál ? Corsa már felesleges ilyen használatra és LE-re ?
- 10 years ago
#6632
Erről a helyről rendelt már valaki: http://www.kerekcsere.hu/ ?
A Pirelli Angel GT ha külön veszem meg az első, és hátsó gumit még akkor is 15 ezerrel olcsóbb mint ahol eddig néztem párban. Igaz, ahol eddig néztem az melóból hazafelé pont útba esik, így csak megveszem délután és kész, nem kell a házhoz szállítással vacakolni. én igen. itt van a szomszédomban..
- 10 years ago
#6629
Erről a helyről rendelt már valaki: http://www.kerekcsere.hu/ ?
A Pirelli Angel GT ha külön veszem meg az első, és hátsó gumit még akkor is 15 ezerrel olcsóbb mint ahol eddig néztem párban. Igaz, ahol eddig néztem az melóból hazafelé pont útba esik, így csak megveszem délután és kész, nem kell a házhoz szállítással vacakolni.
A Pirelli Angel GT ha külön veszem meg az első, és hátsó gumit még akkor is 15 ezerrel olcsóbb mint ahol eddig néztem párban. Igaz, ahol eddig néztem az melóból hazafelé pont útba esik, így csak megveszem délután és kész, nem kell a házhoz szállítással vacakolni.
- 10 years ago
#6628
Te ez szarrá van kopva! Már nincs is rajta a minta! Viszem is mintát vágatni bele jövő héten.500 ft-t géppel bemintázzák állítólag.A srác mondta,hogy addig ne álljak meg a rendőrnek!Hehe...
- 10 years ago
#6626
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit! ja párban faja, csak hátsót emlegettél Írtam a #125-ben,hogy egy PÁR 2011-s kiadású,na de mindegy is!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Holnap megyek a Pannon ringre megnézni,hogy milyen is egy ilyen pályanap!
- 10 years ago
#6625
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem? nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit! ja párban faja, csak hátsót emlegettél
- 10 years ago
#6624
nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit! Cserelketed az utcait es a slicket majd vagy van kulin kereked? Nem nincs külön kerekem és így kénytelen leszek cserélgetni,de amúgy sem tervezek 4-5-nél több pályanapot idén.Csak tanulni akarok menni a ringre,mert igen rám fér.Szerintem ezek a gumik nekem kitartanak vagy 2 évet!
- 10 years ago
#6623
Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem? nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit! Cserelketed az utcait es a slicket majd vagy van kulin kereked?
- 10 years ago
#6622
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi CompK amatőr pályásoknak való, elvileg gumimelegítő sem kell hozzá. Kevésbé tapad, mint a kimondott versenygumi, de arra amire Te szeretnéd használni, arra tökéletes választás...főleg ennyi pénzért. Köszi!
- 10 years ago
#6621
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi CompK amatőr pályásoknak való, elvileg gumimelegítő sem kell hozzá. Kevésbé tapad, mint a kimondott versenygumi, de arra amire Te szeretnéd használni, arra tökéletes választás...főleg ennyi pénzért.
- 10 years ago
#6620
Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban.......... Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem? nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit A gumin k-kompzit van írva,nem k1,k2, vagy k3!
Párban voltak és a régi első gumimat is beszámította a srác szóval kipróbálom,hogy milyen!Inkább ezeket nyúzom a pályán,már amennyire én tudom nyúzni,mint a vadonatúj M3-s.Azokkal jó lesz túrázgatni.
Itt van pár kép rólunk,a közepén tényleg fényesek és a szélein látszik a használat egy kicsit!Csatolmányok:
img_2316.jpg (25.77 KiB) Megtekintve 17120 alkalommalimg_2315.jpg (23.26 KiB) Megtekintve 17120 alkalommalimg_2314.jpg (23.35 KiB) Megtekintve 17120 alkalommal
- 10 years ago
#6619
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban.......... Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem? nem értek én a lovakhoz sem, viszont a K önmagában kevés mert mögötte van a szám ami a keménységet jelöli. Más kérdés, hogy én 30at sosem adnék egy használt hátsóért, persze nem látom az állapotát.
Nekem van egy garnitúra slick ha érdekel valakit
- 10 years ago
#6618
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban.......... Én is furcsállom,de a srác sokat pályázik a Pannonon és ad vesz gumikat!Említettem neki,hogy kiszeretném próbálni a pályázást és mondta,hogy beszámítja az első lecserélt gumimat is.Neki azért nem jó,mert ez 180/55/17 és ő 190/60-t használ!Amúgy 30-ért adja!
Mivel én nem értek a gumikhoz ezért is kérdeztelek meg benneteket,hogy megéri-e!
Ez jobb,mint az M3-s pályára,nem?
- 10 years ago
#6617
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi Ki az aki egy körért vesz egy gumit 90eft-ért és utána meg eladja kb 25eft-ért?
Ha pár körös akkor vedd meg nyugodtan de így látatlanban..........
- 10 years ago
#6616
Sziasztok!
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi
Szerintetek érdemes lenne megvenni egy pár 2011-s kiadású Metzeler Racetec Interact Comp-K-t?Állítólag csak egy kört volt fent tavaly októberben egy pályagépen és szinte 0 kopás van rajta!
Pályán akarom kipróbálni a motorom és ezért ajánlotta valaki nekem ezt,nagyon jó áron van!!!
Köszi
- 10 years ago
#6613
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne! Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik.
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra. pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit? Kifelejtettek a tavtartot
- 10 years ago
#6612
hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne! Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik.
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra. pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit? Én nem, és őszintén nem is írtam volna le, ha nem a Doki mondta volna nekem is. Aztán lehet a sok igazság között amit szokott nekem mondani pont ez az egy volt a kamu duma.
Azt mondjuk elérte vele, hogy idén vele cseréltetem majd le a gumit.
- 10 years ago
#6611
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is. hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne! Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik.
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra. pont elöl nem értem, mert távtartó és csapagy van benne, tehát ha össze tudod húzni akkor kis erővel összehúzza. Akkora erőt meg már csak nem fejt ki, hogy össze nyomja a csapágyat meg a távtartót, cseréltél ilyesmit?
- 10 years ago
#6610
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is. hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne! Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik.
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra. Ezért szedem le magam otthon a kereket és viszem a gumishoz kocsival .
- 10 years ago
#6609
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is. hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne! Elől ne kérdezd, én se tudom hogy sikerült nekik.
Hátul meg a feszítő csavart sikerült úgy meghúzni, hogy mikor legközelebb otthon vettem volna ki egyből, semmi erőfeszítés nélkül beleszakadt. Jó, ez tudom, bárkivel előfordulhat, de egy motoros szerelő azért lehet hamarabb odafigyel az ilyen dolgokra.
- 10 years ago
#6605
Ja ja motoroshoz.!hátúl jó az ató centir elől meg kézi mert ugye kicsi a tengely átmér.
A csavar meghúzás hát van egy barátom usa ban amatőrben nyomja pályán azt mondta 1 méteres hoszabitó oszt szevasz. Én nekem bejött. De ezt már comenteltem vannak akik kifogásolják de hát no. Kúpos és fém.
A csavar meghúzás hát van egy barátom usa ban amatőrben nyomja pályán azt mondta 1 méteres hoszabitó oszt szevasz. Én nekem bejött. De ezt már comenteltem vannak akik kifogásolják de hát no. Kúpos és fém.
- 10 years ago
#6604
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is. arról nem is beszélve, hogy nagyobb nyomatékkal kell lehúzni a motor kerekeit mint a kocsit
Sf elöl 63 hátul 176
Kocsi alukerék 19
- 10 years ago
#6603
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is. hmm hogy? Távtartó és csapágy van benne!
- 10 years ago
#6602
Motoros szerelő kell. Nekem az autós elől és hátul is túl erősen húzta meg a csavarokat. Elől kicsit össze felé tartott a villa is.
- 10 years ago
#6599
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?
Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!
Köszönöm Szerintem motoroshoz menj, mielőtt az autós elgörbíti/eltöri a féktárcsákat (saját tapasztalat). Az első kerékkel vannak bajban általában. ők saját magukkal vannak bajban!
Motorost keress,nekem összekercolták a felnit Z autósok.
- 10 years ago
#6598
Olyat keress aki kézzel centíroz, az a tuti! A gépi centír a motornál nekem nem vált be! hátra az autó teljesen jó, elsőt meg csak kézzel lehet
- 10 years ago
#6597
Olyat keress aki kézzel centíroz, az a tuti! A gépi centír a motornál nekem nem vált be!
- 10 years ago
#6596
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?
Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!
Köszönöm Motorban jártas szerelőt keress!
- 10 years ago
#6595
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?
Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!
Köszönöm Szerintem motoroshoz menj, mielőtt az autós elgörbíti/eltöri a féktárcsákat (saját tapasztalat). Az első kerékkel vannak bajban általában.
- 10 years ago
#6594
Uraim,megrendeltem az M3 gumikat és azt szeretném kérdezni,hogy egy autógumis műhelybe is fel tudják rakni vagy kifejezetten motoros gumishoz kell,hogy elmenjek?
Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!
Köszönöm
Tudom,hogy hülye kérdés,de amint már írtam ez az első új gumi amit valaha is vettem!
Köszönöm
- 10 years ago
#6593
tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. A Jipii àll! Sőt,nem csak áll,de még azt is szélárnyékban teszi!!
Neki nem kopik a gumija,hanem vastagszik!!
- 10 years ago
#6592
Ember legyen a talpán aki kikísérletezgeti, hogy melyik gumikombinációk lehetnek a legjobbak.
Anno a Pirelli Diablo nálam aránylag egyszerre kopott el elől, és hátul is. Most az M5-nél a hátsó egy kicsit hamarabb, de így sincs sok különbség, az első lehet 500-700 km-rel többet bírna. tessék mekkora a különbség a felhasználók között! Vodka,Dino,Fox és nalam 2 hátsó 1 elso! Na de ti jártok pályázni is. Egy pályanapon többet kopik nálatok a hátsó gumi mint nálam a teljes szezonban.
Én olyan Jipii-féle Cafe Racer stílusban nyomom.
Ezért is fogom most majd a Pirelli Angel GT-t kipróbálni. ha így nézzük nekem 4 hátsó 1 első