- 7 years ago
#6212
Sziasztok,
Gyárilag jelent meg Monster 696 ebben a színösszeállításban? A gazdája szerint igen, de nem találtam meg biztosan a választ a neten.
https://www.hasznaltauto.hu/galeria/206 ... 31-0-0-0-0 Szia! A piros színűnek (piros műanyag idomokra gondolok) piros a váza is. Nekem legalábbis ilyen volt gyárilag. A fehér, matt fekete jött ki matt fekete vázzal. De ezeken a Monstereken a műanyag burkolatokat ízlés szerint lehet cserélgetni, a tankot is műanyag burkolja kétoldalról.
- 7 years ago
#6211
Sziasztok,
Gyárilag jelent meg Monster 696 ebben a színösszeállításban? A gazdája szerint igen, de nem találtam meg biztosan a választ a neten.
https://www.hasznaltauto.hu/galeria/206 ... 31-0-0-0-0
Gyárilag jelent meg Monster 696 ebben a színösszeállításban? A gazdája szerint igen, de nem találtam meg biztosan a választ a neten.
https://www.hasznaltauto.hu/galeria/206 ... 31-0-0-0-0
- 7 years ago
#6210
Üdv mindenkinek.
Valaki tudna pontos méreteket adni 600-as Monster-hez vezérmű szíjra?
Megköszönném! google
https://www.google.hu/search?q=ducati+m ... 4&dpr=1.25
https://www.google.hu/search?biw=1536&b ... yxKd-S-THM
- 7 years ago
#6209
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne. amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset Olyat akartam, de nem sikerült olyat rendelni, Pro grip et rendeltem. Olasznak nézem, de most látom hogy reflektív. Félek hogy gagyi lesz és úgy fog világítani mint a motor a Tron filmben. Ezért akartam olyat mint a panigale-kon. szerintem az fényezett
- 7 years ago
#6208
Üdv mindenkinek.
Valaki tudna pontos méreteket adni 600-as Monster-hez vezérmű szíjra?
Megköszönném!
Valaki tudna pontos méreteket adni 600-as Monster-hez vezérmű szíjra?
Megköszönném!
- 7 years ago
#6207
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne. amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset Olyat akartam, de nem sikerült olyat rendelni, Pro grip et rendeltem. Olasznak nézem, de most látom hogy reflektív. Félek hogy gagyi lesz és úgy fog világítani mint a motor a Tron filmben. Ezért akartam olyat mint a panigale-kon.
- 7 years ago
#6206
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne. amúgy ha veszel akkor ne fényvisszaverőset
- 7 years ago
#6205
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne. olyan nincs csak a fekete mart felnin
- 7 years ago
#6204
Tudja valaki melyik a hivatalos OEM piros felniszalag? Semmi csilli-villi nem kéne.
- 7 years ago
#6203
Monster 1100-al is meg lehet csinálni, anélkül, h lefogaznám?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... li_valtas/ Ma próbálgattam az S4-gyel, ha elkapod a jó pillanatot, nem is érzel semmit, úgy átugrik a következő fokozatba
- 7 years ago
#6202
bármivel meg tudod csinálni, az elején nehéz aztán belejössz és már nem is érted miért kuplungoltál addig
- 7 years ago
#6200
Monster 1100-al is meg lehet csinálni, anélkül, h lefogaznám?
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... li_valtas/
https://totalbike.hu/technika/2018/02/1 ... li_valtas/
- 7 years ago
#6199
Sziasztok! Monster 1100 be (nem EVO) milyen aksit ajánlotok? szia! Nekem Toplite mf yt12b-bs van benne.
- 7 years ago
#6198
fffff.jpg (1.03 MiB) Megtekintve 50723 alkalommal
Sziasztok! Januártól nekem is sikerült vennem egy Monstert, azóta fülig ér a szám!
Csatolmányok:
- 7 years ago
#6196
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom![]()
Multiba sima NGK DCPR8E rendeltem...teljesen jó!
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/ ... togyertya/ erről jutott eszembe, hogy anno én S4R-be innen rendeltem korrekt áron kopó lamella szettet.
https://www.ducatiperformance.hu/
jó áron van még mindig, 3-4 éve nem néztem a weboldalt, most látom, hogy megújult. Választék az elég lófasz most, de ami van az egész korrekt áron...
Így van! Innen rendeltem a lancszettet is...sos-ben küldték. Szerintem rendben vannak!
- 7 years ago
#6195
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom![]()
Multiba sima NGK DCPR8E rendeltem...teljesen jó!
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/ ... togyertya/ erről jutott eszembe, hogy anno én S4R-be innen rendeltem korrekt áron kopó lamella szettet.
https://www.ducatiperformance.hu/
jó áron van még mindig, 3-4 éve nem néztem a weboldalt, most látom, hogy megújult. Választék az elég lófasz most, de ami van az egész korrekt áron...
- 7 years ago
#6194
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom![]()
Multiba sima NGK DCPR8E rendeltem...teljesen jó!
https://motoralkatresz.eu/termekek/NGK/ ... togyertya/
- 7 years ago
#6193
Van értelme több pólusú gyertyát (akár iridíumosat) rakni 1000-es Monsterbe? Az lenne a lényeg, hogy jól működjön, több száz lóerő növekedésre nem vágyom 

- 7 years ago
#6192
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne. Anno a Monsterbe a Racetech rugót rakattam be az Öhlinses Ferivel, 95Kg voltam és nekem lent volt a segge amikor ráültem, lágy volt a sárga eredeti. A honlapon lejjebb görgetve a "Rear shock springs and kits" menüben találsz egy "Calculate Spring rates" alkalmazást, ahová a súly, a használat módja, stb alapján lehet választani a legmegfelelőbbet. Ha kell a honlapon viszaugorva a megfelelő motortípust is állítsd be, ez most a sima Monster:
http://www.racetech.com/ProductSearch/1 ... 00/1995-99
- 7 years ago
#6191
hány kg vagy? mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van. akkor most raksz fel egy képet a gépről? Évente 1x megkérdezem majd, egyszer hátha. te meg magadról tegyél fel! Zsanett!
- 7 years ago
#6190
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne. hány kg vagy? mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van. nekem 115ös volt benne hátul és 10es elöl de szerintem 90kg az határeset.
- 7 years ago
#6189
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne. hány kg vagy? mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van. akkor most raksz fel egy képet a gépről? Évente 1x megkérdezem majd, egyszer hátha.
- 7 years ago
#6188
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne. hány kg vagy? mindennel együtt 90. egyszemélyezek általában... DU333-ban ami S4R extra volt csak 95 ös rugó van.
- 7 years ago
#6187
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne. hány kg vagy?
- 7 years ago
#6186
Kiszedtem a hátsó gátlót időszakos szerviz miatt és a rugó viseltesnek néz ki. Olyan mintha a rugót védő sárga bevonat lepattogott volna és valaki kicsit ráfestett volna sárgával.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
Nem tudom, hogy cseréljem-e erősebbre vagy lágyabbra. 105 ös rugó van benne.
- 7 years ago
#6184
Üdv! Szep lehetoleg komoly serulesmentes szervizelt Monster s4 vagy esetleg s4r tipust keresek sajat részre megvetelre! 06208493833
- 7 years ago
#6182
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2002-es (Dark Monster) 24KW-os motor, aminek imígyen kezdődik az alvázszáma: ZDMM400,
Az milyen motor? A hengerűrtartalom mezőben 618ccm van.
A választ nagyjából biztosan tudom, de hátha valaki okosabb.
Következő kérdés, van bármi köze a 400-nak a 620ie-hez?
Köszi a segítséget! szia
az enyém 400-as de még nem találkoztam olyan alkatrésszel ami ne a 620-é lenne pedig egyszer teljesen szétszedtem az egész motort. A köbcenti meg a szelepek és az ezzel kapcsolatos dolgok nílván másak de még a kuplung is ugyan ez volt
- 7 years ago
#6181
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2002-es (Dark Monster) 24KW-os motor, aminek imígyen kezdődik az alvázszáma: ZDMM400,
Az milyen motor? A hengerűrtartalom mezőben 618ccm van.
A választ nagyjából biztosan tudom, de hátha valaki okosabb.
Következő kérdés, van bármi köze a 400-nak a 620ie-hez?
Köszi a segítséget!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
2002-es (Dark Monster) 24KW-os motor, aminek imígyen kezdődik az alvázszáma: ZDMM400,
Az milyen motor? A hengerűrtartalom mezőben 618ccm van.
A választ nagyjából biztosan tudom, de hátha valaki okosabb.
Következő kérdés, van bármi köze a 400-nak a 620ie-hez?
Köszi a segítséget!
- 7 years ago
#6180
Sziasztok
szeretném ellenőrizni a szelephézagokat, tudja valaki az értékeket? nagy segítség lenne
monster 620 ie
szeretném ellenőrizni a szelephézagokat, tudja valaki az értékeket? nagy segítség lenne

monster 620 ie
- 7 years ago
#6179
Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki.azert koszi a tippet Ugye, mondom
Köszönöm!! nincs mit
- 7 years ago
#6178
Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni
https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki.azert koszi a tippet Ugye, mondom
Köszönöm!!
- 7 years ago
#6177
de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF ) Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni
https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki.azert koszi a tippet
- 7 years ago
#6176
Tiltsuk be a ducatit!!4444!!de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF ) Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni
https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu Ugy latom, ebben te nagymeno vagy. En bottal is hiaba piszkalom, nem adja ki.azert koszi a tippet
- 7 years ago
#6175
a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) . Tiltsuk be a ducatit!!4444!!de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF ) Telefonon van egy PicsArt progi, abban van ilyen lehetőség, némi munkával lehet ilyen képet csinálni
https://play.google.com/store/apps/deta ... udio&hl=hu
- 7 years ago
#6174
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége! a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) . Tiltsuk be a ducatit!!4444!!de még előtte áruld el, hogy lesz a szürkeárnyalatos képen piros ami az ( OFF )
- 7 years ago
#6173
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége! a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) . Tiltsuk be az összes tárcsafékes járművet is, mert porol az a fránya fékbetét! #csakadobfék
- 7 years ago
#6172
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége! a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) . Tiltsuk be a ducatit!!4444!!![]()
- 7 years ago
#6171
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége! a nyitott kuplung növeli a szálló por koncentrációt a levegőben. Az rossz. A zárt vagy a folyadékos kuplung nem csinál ilyet. Az jó. Ki mit gondol erről? Vagy hülyeség, mert az autók meg mind száraz kuplungos, ráadásul nem is feltétlen zárt (automata nem játszik) .
- 7 years ago
#6170
Nekem 16000 bírt az eredeti lamella! Mikor megvettem a motort nyitott kuplung fedelet tettem rá! Az eredeti fedél leszerelésekor olyan mennyiségű kuplung port kellet kitakarítanom,hogy alig láttam a műhelyemben! Nem elkopva,hanem elégve volt! Szóval jól megégette az olasz.
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
Még mentem vele 3-4 ezret,tisztogattam csiszolgattam,de csere lett a vége!
- 7 years ago
#6169
Tisztázzunk már néhány dolgot a kuplunggal.
Van organikus meg szinter surlodo feluletu lamella. Melyik mire jo elönyök hatranyok? Organinikus gondolom puhabb ksebb surlodasi egyutthatoja van kevesebb teljesitmeny atvitelre alkalmas.
Szinter nagyobb surlodas nagyobb kopas inkabb palya es versenycelokra van. Gyorsabban kopik???!
Nincs tapasztalsom csak talalgatok
Aztan ott van 12 vagy 48 fogu lamella-kosar paros.
48 fogú kosar nehezebben verodik be de nehezebb.
Egyik kollegamnak 48 fogas kosara van es borzaszto hangja van az 1098sf nek vele. Hangosabb mind a 12-es de mas frekvencian csorog. Nekem az eredeti 12-es sokkal jobban tetszik. Alig.ismertem fel hangrol hogy ducati jon eloszor...
Valaki hozza tud tenni, vagy javitani? Hat, az alapokkal kezdenem. A ducati kuplungjaval lenyegeben "azabaj", ami minden mas motoreval, hogy egy oldalon van megtamasztva. Ha ezt belerakod folyadekba, akkor valamelyest jobban birja, de igy, szarazon ez ennyit tud. Reszelgetik evtizetek ota, de nem lesz sokkal jobb. Ehhez jon meg a kezed es a masik kezed, amelyik a gazt kezeli, es innen kezdve ahany motoros, annyi fele elettartam. Szerintem nagyjabol mindegy, hogy melyiket hasznalod. En leginkabb esztetikai ertekekre mennek ra. Aztan csereberelni, amikor mar tul kopott. Inkabb elvezd ki
- 7 years ago
#6168
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam. az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja. nekem gyári kosár volt gyári lamellával. 28ezernél voltak cserélve a lamellák, volt a kosáron beverődés, de nem akadt meg benne a lamella
- 7 years ago
#6167
Tisztázzunk már néhány dolgot a kuplunggal.
Van organikus meg szinter surlodo feluletu lamella. Melyik mire jo elönyök hatranyok? Organinikus gondolom puhabb ksebb surlodasi egyutthatoja van kevesebb teljesitmeny atvitelre alkalmas.
Szinter nagyobb surlodas nagyobb kopas inkabb palya es versenycelokra van. Gyorsabban kopik???!
Nincs tapasztalsom csak talalgatok
Aztan ott van 12 vagy 48 fogu lamella-kosar paros.
48 fogú kosar nehezebben verodik be de nehezebb.
Egyik kollegamnak 48 fogas kosara van es borzaszto hangja van az 1098sf nek vele. Hangosabb mind a 12-es de mas frekvencian csorog. Nekem az eredeti 12-es sokkal jobban tetszik. Alig.ismertem fel hangrol hogy ducati jon eloszor...
Valaki hozza tud tenni, vagy javitani?
Van organikus meg szinter surlodo feluletu lamella. Melyik mire jo elönyök hatranyok? Organinikus gondolom puhabb ksebb surlodasi egyutthatoja van kevesebb teljesitmeny atvitelre alkalmas.
Szinter nagyobb surlodas nagyobb kopas inkabb palya es versenycelokra van. Gyorsabban kopik???!
Nincs tapasztalsom csak talalgatok
Aztan ott van 12 vagy 48 fogu lamella-kosar paros.
48 fogú kosar nehezebben verodik be de nehezebb.
Egyik kollegamnak 48 fogas kosara van es borzaszto hangja van az 1098sf nek vele. Hangosabb mind a 12-es de mas frekvencian csorog. Nekem az eredeti 12-es sokkal jobban tetszik. Alig.ismertem fel hangrol hogy ducati jon eloszor...
Valaki hozza tud tenni, vagy javitani?
- 7 years ago
#6166
Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam. az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja. Hát az agresszív vezetési stílusod okozza !
- 7 years ago
#6165
Cserélni akarok télen kuplung kosarat meg lamellákat. Kosárból könnyített Kbike-ra gondoltam. A lamellák tekintetében viszont bizonytalan vagyok. Maradjak a gyárinál, vagy érdemes váltani másra. Tartósság az elsődleges szempont. Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam. az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent Nekem például nagyon hamar kiverődik a lamella. 41.000-nélkül tartok most, a második lamella garnitúra megy el, és most már a kosarat is cserélnem kell. Nem tudom mi okozhatja.
- 7 years ago
#6164
Cserélni akarok télen kuplung kosarat meg lamellákat. Kosárból könnyített Kbike-ra gondoltam. A lamellák tekintetében viszont bizonytalan vagyok. Maradjak a gyárinál, vagy érdemes váltani másra. Tartósság az elsődleges szempont. Alu kosarhoz alu lamelakkat vegyel. Adige-t ajanlom en is, a tobbi olcsobb markarol csak rosszat hallottam. az s4rs-en gyárliag ergal a kosár és acél a lamella. 30ezernél volt nyoma, de szinte minimális. Persze én is kímeltem a kuplungot. Nekem csúszóval volt fent
- 7 years ago
#6163
Sziasztok!
A következő jelenség van 600as karbis monsternél.
A hidegindításom teljesen rendben, a kézi gázt ' szivatót' nem is kell igazán használnom.
Üzem meleg motornál leállítást követő 2percen belül újbóli indítás jó, pöcc-röff.
Viszont kb. 2 percen túl nehezebben indul, kis gázt is kell neki húznom és tartani pár másodpercig majd úgy beáll szépen!
Tapasztalt már valaki hasonlót, mi okozhatja ezt ? Szia,én csak karbis vasakkal foglalkozom.Ha kell segítek,Bp-en megtalálsz 202554672