- 9 years ago
#5112
a gyárin nem gondolkoztál? Nézegettem az oem-parts.hu-n, hát horror ára van. Amit belinkeltem, azokon töredékébe kerül, oké, hogy nem gyári, de hát nem létfontosságú alkatrész, csak szélterelésre kell.újonnan 70-80 körül van, de ebay-en ennek töredékéért lehet találni. értem hogy szélterelésre kell, csak néha olyan ocsmányságokat tudnak gyártani motorra, hogy cska na Ocsmányságot semmiképpen sem vennék rá!
- 9 years ago
#5111
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál? Nézegettem az oem-parts.hu-n, hát horror ára van. Amit belinkeltem, azokon töredékébe kerül, oké, hogy nem gyári, de hát nem létfontosságú alkatrész, csak szélterelésre kell.újonnan 70-80 körül van, de ebay-en ennek töredékéért lehet találni. értem hogy szélterelésre kell, csak néha olyan ocsmányságokat tudnak gyártani motorra, hogy cska na
- 9 years ago
#5110
a gyárin nem gondolkoztál? Még nem, de az is lehet egy opció. Arról még nem olvastam infót, mert a keresési opció nem dobta ki.
Ez ügyben a hol tudnék érdeklődni? (MotoRosso?, vagy más márkakereskedés?).
Ebay -en nézz egyet. Én is onnan vettem harmad áron mert le volt pattogva a festék róla meg más színü is volt ha jól emlékszem, de szépen lefujattam a megfelelő szintre mint a gyári új úgy néz ki. Köszi, majd megvizsgálom.
Amiket linkeltem azt megnézted? Vélemény?
- 9 years ago
#5109
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál? Nézegettem az oem-parts.hu-n, hát horror ára van. Amit belinkeltem, azokon töredékébe kerül, oké, hogy nem gyári, de hát nem létfontosságú alkatrész, csak szélterelésre kell.
- 9 years ago
#5108
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál? Még nem, de az is lehet egy opció. Arról még nem olvastam infót, mert a keresési opció nem dobta ki.
Ez ügyben a hol tudnék érdeklődni? (MotoRosso?, vagy más márkakereskedés?).
Ebay -en nézz egyet. Én is onnan vettem harmad áron mert le volt pattogva a festék róla meg más színü is volt ha jól emlékszem, de szépen lefujattam a megfelelő szintre mint a gyári új úgy néz ki.
- 9 years ago
#5107
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál? Még nem, de az is lehet egy opció. Arról még nem olvastam infót, mert a keresési opció nem dobta ki.
Ez ügyben a hol tudnék érdeklődni? (MotoRosso?, vagy más márkakereskedés?). rosso, fullgas, pannóniaring, ebay stb
- 9 years ago
#5106
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál? Még nem, de az is lehet egy opció. Arról még nem olvastam infót, mert a keresési opció nem dobta ki.
Ez ügyben a hol tudnék érdeklődni? (MotoRosso?, vagy más márkakereskedés?).
- 9 years ago
#5105
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29 a gyárin nem gondolkoztál?
- 9 years ago
#5104
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29
Gondolkodom, hogy beszerezzek egy fejidomot, vagy túra plexit, kinek, hogy tetszik a 696-os Monsteremhez. Az alábbiakat találtam. Két félét egy nagyobbat, meg egy kisebbet. Én enélkül a plexi nélkül vettem a motorom, azért gondolkodom, hogy veszek egyet hozzá. Mivel másabb így menni? Városban nem szükséges, csak ha túrára megyek vele szerintem.
A következőeket találtam. Nektek van? Ha igen célszerű vennem ilyet, vagy nem éri meg a beruházást? Illetve, ha vegyek akkor melyiket, szerintetek? Esetleg más ötlet, beszerzési forrás? Válaszotokat előre is megköszönöm!
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 6-796-1100
http://www.motostyling.hu/webshop/motor ... 08-2014%29
- 9 years ago
#5103
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap? Tűző napon hagyni nem jó, attól (is) berepedhet, én mindig ráraktam az egyik kesztyűm, ha nem tudtam árnyékban parkolni, és sokáig állt a motor. Esőben meg zacskót rá
- 9 years ago
#5102
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap? 2fajta van a dupla kerek műszerből, az egyok digitális km számlálós és hőmérős ebben több a visszajelző középen
- 9 years ago
#5101
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap?
Nem tudsz simán csak méretre vágatni valahol egy műanyag lapot ?
Én is gondoltam rá, de a doki szerint nem lehet belerakni lapot!
- 9 years ago
#5100
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap?
Nem tudsz simán csak méretre vágatni valahol egy műanyag lapot ?
- 9 years ago
#5099
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap?
Szeretnék segítséget kérni! Valami varázslat folytán berepedt a ford.szám mérő "üvegje"!
Persze csak előlapot sehol nem kapok! Bontott műszerfalból meg állítólag két típus kering a monstereken! Szóval az lenne a kérdésem,hogy az én magneti marelli órámra jó-e a másik /nem tudom milyen/ előlap?
- 9 years ago
#5098
Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. megtörtént eset, wdw2012, a blatniczky zsolti megállította tökiéket az autópályán, hogy valami baj van a motorral, mert x km-ert ment tankolás óta, és még ki sem gyulladt a lámpa. aztán mindeki bedobta a saját adatait, és rájöttünk hogy sokkal jobban fogyasztanak a verdák, modelltől függetlenül
Oké oké ha ennyien mondjátok elhiszem, de nekem itt is ott is ugyanolyan jól fogyaszt a gép
Régen még 15-20 éve én is tapasztaltam ezt autóval ez tény.
- 9 years ago
#5097
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. megtörtént eset, wdw2012, a blatniczky zsolti megállította tökiéket az autópályán, hogy valami baj van a motorral, mert x km-ert ment tankolás óta, és még ki sem gyulladt a lámpa. aztán mindeki bedobta a saját adatait, és rájöttünk hogy sokkal jobban fogyasztanak a verdák, modelltől függetlenül én is utálom a "nyugati jobb" felfogást, de igazak kell adjak nekem is ilyen tapasztalataim vannak. Nekem ott nem fogyaszt 12-t csak 10-et
Én is alátámasztom rádásul a motoron kívül 4 különbözö típusú autónál is tapasztaltam. A magyar kútak közül az OMV-böl a Maxxx Motion vagy mi a szösz volt ami hozta az ´"osztrák" fogyasztást.
- 9 years ago
#5096
Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. megtörtént eset, wdw2012, a blatniczky zsolti megállította tökiéket az autópályán, hogy valami baj van a motorral, mert x km-ert ment tankolás óta, és még ki sem gyulladt a lámpa. aztán mindeki bedobta a saját adatait, és rájöttünk hogy sokkal jobban fogyasztanak a verdák, modelltől függetlenül Elnök Úr! Köszönöm a támogató szavakat!!! Cserébe nem ütközök veled a legközelebbi túránkon...
- 9 years ago
#5095
Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. megtörtént eset, wdw2012, a blatniczky zsolti megállította tökiéket az autópályán, hogy valami baj van a motorral, mert x km-ert ment tankolás óta, és még ki sem gyulladt a lámpa. aztán mindeki bedobta a saját adatait, és rájöttünk hogy sokkal jobban fogyasztanak a verdák, modelltől függetlenül én is utálom a "nyugati jobb" felfogást, de igazak kell adjak nekem is ilyen tapasztalataim vannak. Nekem ott nem fogyaszt 12-t csak 10-et
- 9 years ago
#5094
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. megtörtént eset, wdw2012, a blatniczky zsolti megállította tökiéket az autópályán, hogy valami baj van a motorral, mert x km-ert ment tankolás óta, és még ki sem gyulladt a lámpa. aztán mindeki bedobta a saját adatait, és rájöttünk hogy sokkal jobban fogyasztanak a verdák, modelltől függetlenül
- 9 years ago
#5093
Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...azért ennyire nem durva a helyzetet, csak OMVt kell tankolni itthon is, az Schwehatból jön. Jaja. Egész Heves megyében van 2 kút, Egerben. 2 meg az M3 mellett. Az Agip is megszünik. megvette a MOL az összes Mo.-i kútját. jah...tudom, gyakran járok arra, borsodi vagyok. De hál' Istennek nekem nincs ilyen problémám, csattig soha nem fogyasztottam ki, de én 200 kmenként töltök, az a tuti. Így mindig lehetett vele számolni: átlag 5l, de volt már 4,5 meg 6 is, attól függ hol mentem. Meg ez csak 600as karbis.
- 9 years ago
#5092
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. Én a saját tapasztalatomat írtam le.
- 9 years ago
#5091
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl. pedig ez nem legenda
- 9 years ago
#5089
Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...![]()
Én semmi ilyet nem tapasztaltam itthon is ugyanannyit fogyaszt, szerintem ez régi legenda még 20 évvel ezelőttröl.
- 9 years ago
#5088
Magyar shell benzinnel még nem volt bajom, pedig sima 95-öst tankolok. Szlovákiában tankoltam idén már szart, mire rájöttem h miért dadog, rángat a motor..... Minden bajom volt, aztán mikor slovnaftnál tankoltam újra, minden rendbejött. Román benzinről én is hallottam már rosszat, ott sem szabad noname kúton tankolni. S4R-en kb 12 literes tank volt, ami pont 200km-es hatótávot jelentett, 10 liternél villant a lámpa, onnan 30km volt hátra. 200km-es hatótávval bőven együtt tudtam élni. Ezt a témát évente egyszer körüljárjuk úgy veszem észre 

- 9 years ago
#5086
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...az olasz benzin tényleg sokkal jobb, viszont 550ft egy liter
Ez igaz, de ha a fogyasztással együtt nézed, akkor annyira az már nem is sok!
- 9 years ago
#5085
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...azért ennyire nem durva a helyzetet, csak OMVt kell tankolni itthon is, az Schwehatból jön. Jaja. Egész Heves megyében van 2 kút, Egerben. 2 meg az M3 mellett. Az Agip is megszünik. megvette a MOL az összes Mo.-i kútját.
- 9 years ago
#5084
Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...az olasz benzin tényleg sokkal jobb, viszont 550ft egy liter
- 9 years ago
#5083
Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...csak,hogy megnyugodj a román is!
Transzfogarason azt hittem elromlott a 696 hisz olasz.
- 9 years ago
#5082
Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...azért ennyire nem durva a helyzetet, csak OMVt kell tankolni itthon is, az Schwehatból jön.
- 9 years ago
#5081
Tegnap 25km -t mentem lámpa villanás után és 11,8 ment bele.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni. Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem. Az osztrák és az olasz benzin, hypermotardnál, csak szerpentinezés közben -1,5 litert jelent. Szánalmas hogy a magyar benzin nem csak drága de szar is...
- 9 years ago
#5080
Rosso-ék simogattak az ECU-t, de azóta pont nem néztem.
Most megígérem, hogy csinálok egy 1 hetes teszt időszakot (kb csak város szerintem, 2 tank kb) aztán pontos adatokkal jelentkezem.
Most megígérem, hogy csinálok egy 1 hetes teszt időszakot (kb csak város szerintem, 2 tank kb) aztán pontos adatokkal jelentkezem.

- 9 years ago
#5079
Tegnap 25km -t mentem lámpa villanás után és 11,8 ment bele.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni. Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.Az S4R tetastretta blokkal mentem most autópályán 190 es átlagot jó hosszan 5,9/100-as fogyasztással. Múlt héten túrázgattunk, mondjuk finomkodtunk de volt benne , város, döcögős majdnem földút, autóút, megállás hidegindítás erre kiadott 4,8/100 as fogyasztást.
Nem turkáltak valaki az ECU-ba?
- 9 years ago
#5078
Tegnap 25km -t mentem lámpa villanás után és 11,8 ment bele.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni. Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.![]()
Épp ma értünk haza 6 nap és közel 2000km osztrák szerpentínezés után folyamatosan hegyre le föl gyorsítás fékezés 6 napig 220 és 245 között gyulladt a lámpám, pedig téptem neki de 5 liter fölé nem tudtam vinni meg egyébként még úgy sohasem fogyasztott többet mint 5 Liter az elmúlt 22 ezer km alatt, pedig még dúsítva is van a keverék a FatDuc O2 motyóval,
A 7 Liter az ordenáré sok szerintem.
- 9 years ago
#5077
Tegnap 25km -t mentem lámpa villanás után és 11,8 ment bele.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni. Nem nagyon nézem az átlagfogyasztást, párszor poenbol.
7 liter vagy kicsivel felette.
Csuklo, csuklo.
- 9 years ago
#5076
Azért az nem mindegy,hogy kivillanás utan vodka vagy sanyi üzemmódba all át a csuklotok!
A vodka üzemmód kalandosabb és uj élményekkel gazdagít!Nálam a "vodka" a normál.
Szeretem, ezért szeretem.
Minden nap valami uj es szep élmény, meg egy kis adrenalin.
- 9 years ago
#5075
Tegnap 25km -t mentem lámpa villanás után és 11,8 ment bele.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni.
Szerintem tök kamu a 14 literes gyári adat a 3 Literes lámpavillanás maradékkal a 695 -nél, mert asszem egyszer 35-40 körül kifogyott, már álló motorral üresben beugurultam a kúthoz békásmegyeren (Oltári mák), de ugye 3 Literrel az én átlag 4,5 -ös fogyasztásom mellett még vagy 60-70 -et el kellett volna mennie, ráadásul akkor tényleg csint száraz volt és közel nem tudtam 14 litert beletankolni.
- 9 years ago
#5074
Azért az nem mindegy,hogy kivillanás utan vodka vagy sanyi üzemmódba all át a csuklotok!
A vodka üzemmód kalandosabb és uj élményekkel gazdagít!
A vodka üzemmód kalandosabb és uj élményekkel gazdagít!

- 9 years ago
#5073
S2R 1000 a felvillanás után 35 km megtételét követően állt meg
( 700 m-re volt a kút körülbelül... )
Ha jól emlékszem, akkor 11,6 L ment bele.

( 700 m-re volt a kút körülbelül... )
Ha jól emlékszem, akkor 11,6 L ment bele.
- 9 years ago
#5072
Az s4rs és az s2r nekem változó volt, hogy hogy 23km után kifogyott és volt, hogy elmentem 80at világító lámpával. Legtöbb nem egészen 12 liter volt ami bele ment
- 9 years ago
#5071
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után. 12 liter ment bele koppig Szia,
Nekem 696-osom van, városi hajtás mellet, a sárga kivillanása után még mentem vele 38 km-t, majd a kúton töltöttem bele 14,6 l üzemanyagot.
Hali Na, ma lámpa kivillanás után 10,7 liter ment bele, szóval nem stimmelt a múltkor általam mondott szám. Mea Culpa.
- 9 years ago
#5070
Köztünk van az illető aki ma az M6-on ment pest felé egy piros monsterrel ?
Ja és jó múltkor valaki keresett engem ugyan itt az M6-oson a Mobil petrol kúton. Ő is itt van köztünk ?
Ja és jó múltkor valaki keresett engem ugyan itt az M6-oson a Mobil petrol kúton. Ő is itt van köztünk ?
- 9 years ago
#5069
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után. 12 liter ment bele koppig Szia,
Nekem 696-osom van, városi hajtás mellet, a sárga kivillanása után még mentem vele 38 km-t, majd a kúton töltöttem bele 14,6 l üzemanyagot.
Hali Nekem szintén város volt, a 27,6-ból kb 17 km 2 személlyel. Viszont "lendületesen haladtam"
Én is meglepődtem azon, hogy csak 12 lityó ment bele, de a gondolom nem úgy csalnak a kúton, hogy kevesebbet számol, de azért többet adnak.
- 9 years ago
#5068
YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.
Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ...10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már... Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy 620 as monster-hez is jó lenne e ez a feszabályzó ? mert nekem sincs töltésem alapjáraton. Illetve hogy ha jó hozzá honnan tudnám megrendelni? Előre is köszi!
Szia, Igen jó az univerzális fesszabályzó a 620-as monsterhez is. Azt hiszem csak a régebbi 2 fázisu generátorokhoz nem jó például 916-hoz. Ha csak alapjáraton nincs akkor ellenőrizd a csatlakozó sarukat, nincs-e szétégve vagy kilazulva. A 620-as gyári fesszabija 38 ezer forint!
Shindengen FH020AA-at használok. Innen rendeltem masfél-két hét:
http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSF ... 0704480069
Eladott már belőle 890 darabot ezért választottam őt, de elvileg van olcsóbb is:
http://www.ebay.com/itm/AFTERMARKET-SHI ... 4M&vxp=mtr
Ha a MOSFET-est rendeled arra számíts, hogy némi elektrotechnikai kézügyességre szükséged lesz, mert a gyári foglalatra nem passzol, tehát valami lemezzel kell kipotolnod. Illetve a gyári csatlakozót fel kell használnod és ezt közösíteni, esetleg forrasztani kell Fesszabályzó kábeleihez.
Itt van egy kép, hogyan oldották ezt meg mások:
https://lh6.googleusercontent.com/-ZN9i ... C_3553.JPG nagyon szépen köszönöm a segítséged!![]()
- 9 years ago
#5067
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.![]()
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után. 12 liter ment bele koppig Szia,
Nekem 696-osom van, városi hajtás mellet, a sárga kivillanása után még mentem vele 38 km-t, majd a kúton töltöttem bele 14,6 l üzemanyagot.
Hali
- 9 years ago
#5066
Hali! Ez szopóYHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.
Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/ YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.
Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ...10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már... Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy 620 as monster-hez is jó lenne e ez a feszabályzó ? mert nekem sincs töltésem alapjáraton. Illetve hogy ha jó hozzá honnan tudnám megrendelni? Előre is köszi!
Szia, Igen jó az univerzális fesszabályzó a 620-as monsterhez is. Azt hiszem csak a régebbi 2 fázisu generátorokhoz nem jó például 916-hoz. Ha csak alapjáraton nincs akkor ellenőrizd a csatlakozó sarukat, nincs-e szétégve vagy kilazulva. A 620-as gyári fesszabija 38 ezer forint!
Shindengen FH020AA-at használok. Innen rendeltem masfél-két hét:
http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSF ... 0704480069
Eladott már belőle 890 darabot ezért választottam őt, de elvileg van olcsóbb is:
http://www.ebay.com/itm/AFTERMARKET-SHI ... 4M&vxp=mtr
Ha a MOSFET-est rendeled arra számíts, hogy némi elektrotechnikai kézügyességre szükséged lesz, mert a gyári foglalatra nem passzol, tehát valami lemezzel kell kipotolnod. Illetve a gyári csatlakozót fel kell használnod és ezt közösíteni, esetleg forrasztani kell Fesszabályzó kábeleihez.
Itt van egy kép, hogyan oldották ezt meg mások:
https://lh6.googleusercontent.com/-ZN9i ... C_3553.JPG
- 9 years ago
#5065
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál. néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót? http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
Hali! Ez szopóYHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.
Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/ YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.
Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ...10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már... Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy 620 as monster-hez is jó lenne e ez a feszabályzó ? mert nekem sincs töltésem alapjáraton. Illetve hogy ha jó hozzá honnan tudnám megrendelni? Előre is köszi!
- 9 years ago
#5064
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.![]()
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után. 12 liter ment bele koppig
- 9 years ago
#5063
Ma megtudtam a benzin jelző kivillanása után mennyit tudok menni. 27,6 km.
Király.
A kút 28,6 km-re volt.![]()
1 kilóméter tolás ... Kezdésnek nem rossz. Tavasszal toltam egy 19 kilót Érdről mikor a fesszabályzó szétment.
Hány liter a tartalék? S4R en 45 kilómétert mentem legutóbb kivillanás után. Mintha 4 litert olvastam volna, nekem a Mátrát Gyöngyösről nem sikerült oda-vissza abszolválnomPont Gyöngyös előtt kifogyott