Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (
http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál

. néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót?
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr
Hali! Ez szopó

YHC-036 papíron jónak kellene lennie S4RS-hez, én mindenképpen jelezném az eladónak a leírtakat, jó eséllyel küld egy másikat, ami vagy jó lesz vagy nem. Ez a türelmes út. A másik meg hogy azt mondod, h elég volt és veszel egy gyárit.
Kérdés, hogy ha motorozol vele egy napot, akkor merül-e közben az akksi, elégséges-e ez a töltés. Részemről eddig tartott a "tudomány" :-/
YHC-036 os kínai 7000 Ft os feszszbályzót tegnap kiszereltem és azt vettem észre, hogy a generátor fesszabi csatlakozó szétégett:
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Vagy a hibás kontakt vagy kínai minőségtől nem tudom...
Megrendeltem Amerikából a Japán SHINDENGEN FH020AA új generációs MOSFET-es szabályzót, amely elvileg nem melegszik és sokkal-sokkal tovább bírja stabilabb teljesítménnyel. (Yamaha R1-be néhány éve ezeket építik már)
http://kepfeltoltes.hu/160616/WP_201606 ... es.hu_.jpg
Egyelőre szarul néz ki a beépítés, fejjel lefelé fért csak az aülés alá. Egy átalakító lemezt fogok fúrni hozzá hogy rendesen állljon.
Korábban nem volt töltésem alapjáraton most a Mosfet-es szabályzóval 13,8 Volt emelt fordulatszámál pedig 14,1 Volt, stabilan ami tökéletes.
3 hónapja van meg a motor többet kínlódtam ezzel a szarral mint motoroztam,de végre megoldódott.
Óriási csalódás számomra ez az egész ...

10 év MZ szerelés után elegem volt. Motorozni szeretnék nem buherálni már...