Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket! Halihó,
Végül kiderült a proléma oka. Az S4R fesszabályzója szállt el ami kicsinálta végül az akkut is... Olvastam, hogy a feszszabályzó gondok az S4R-nél nagyon gyakoriak. Akksik is hamar halnak ennél a típusnál. A fesszabályzó nem adott elég delejt az akkunak ami így a benzinpumpát nem tudta meghajtani időnként ezért villant fel.
Ami visszataszító, hogy az előző tulaj tudatában volt a gondnak, de eltitkolta :S. Én meg az út szélén maradtam...
Figyeljetek oda használt gépeknél. Senkiben ne bízzatok :S Vegyél 2-t aliról, szaré' hugyé van, hosszabb túrákra bedobsz egyet pluszban. Én is jártam úgy, mint Te, pont WDW túrán a túra elején. A gyártól 100 euroért adtak fesz.szabályzót, itt meg olcsó.
http://www.aliexpress.com/wholesale?cat ... tor+ducati
körbekérdeztünk, senkinek nem ártott még ilyen a gépének.
Megrendeltem ezt feszszabályzót a YHC-036 felirattal. Beszereltem és akksit is cseréltem. Sajnos úgy látszik, hogy ez meg nem tölt eleget. Kicsit abszurd hogy az előző sem biztos, hogy a belevaló gyári volt: (
http://www.ebay.com/itm/08-Ducati-1198- ... 1755826472) túl sokat töltött izzók kimentek akksiban vizet kiforralta ez meg gyenge.
Akku kapocsfeszültség:
Leállított motornál : 12,7 V
Indításnál: 11,4 V
Alapjárat 12,2 V
4000 ezres fordulattól felfelé 13,3 V
Alapjárat és 4000 között 12,5 V - 13 V körül van.
Névleges töltés feszültségnek 14,4 V nak kellene lennie emelt fordulatszámál

. néha lefullad a motor alapjáraton. a korábbi szabályzóval ilyen nem volt.
Mit csináljak? Rendeljek gyárit? Rendeljek amerikából MOSFET-es univerzális szabályzót?
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-MOTOR ... uA&vxp=mtr