- 9 years ago
#4812
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
elso motorom 695 volt, imadtam.
kb. 12k teljesen problemamentes km-t gurultunk egyutt. csak batran!
- 9 years ago
#4811
Sziasztok!
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html
Ha jól emlékszem valakinek volt innen ilyen túracucca... mik a tapasztalataitok? Elég jól rögzíthetőnek tűnik és semmi azért kellene ilyen, mert nem szeretnék konzolt feltenni hozzá. Előre is köszi a véleményeket.
Üdv: G.
http://www.bazismotor.eu/shop/alkatresz ... -3697.html
- 9 years ago
#4810
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát? szinte kizárt, a givi gyárt hozzá keretet és azt át tudod alakítani talán
- 9 years ago
#4809
monster-695-rear.jpg (89.04 KiB) Megtekintve 16221 alkalommal
Köszönöm szépen a hozzászólásaitokat! Még egy olyan kérdésem lenne hogy a kiszemelt példányon a hátsó ülés mellé felhúzott termi dobok vannak (mint a képen), van olyan cég aki ilyen specifikáció mellé kínál valamilyen oldaldobozt/táskát?
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4808
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm! ű
Én 695 tulaj vagyok
A 695 az elsők között volt ahol már kitolták a szervíz intervallumot 12 ezerre, injektoros nem karbis....stb
Nekem 5 éve van meg a 695 20-22 ezret mentem eddig vele 29 ezernél ját a számlálóm, kopó alkatrészeken kívűl soha semmi gondom nem volt vele ami említésre méltó.
Egy a kulcs hogy mindent megkapjon időben és korrekt de legfőképpen hozzárétő szervízbe vidd és akkor semmiben nem különbözik bármelyik másik motortól.
Szóval ne parázz, az hogy a régi első 600 -asokkal meg régi Ducikkal sok gond volt az igaz, sajnos nehezen vetkőzi le a márka ezt a sztereotipiát. nkünk is van, 13ezret mentünk vele de nem volt bajunk vele, persze nincs elhanyagolva
- 9 years ago
#4807
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm! ű
Én 695 tulaj vagyok
A 695 az elsők között volt ahol már kitolták a szervíz intervallumot 12 ezerre, injektoros nem karbis....stb
Nekem 5 éve van meg a 695 20-22 ezret mentem eddig vele 29 ezernél ját a számlálóm, kopó alkatrészeken kívűl soha semmi gondom nem volt vele ami említésre méltó.
Egy a kulcs hogy mindent megkapjon időben és korrekt de legfőképpen hozzárétő szervízbe vidd és akkor semmiben nem különbözik bármelyik másik motortól.
Szóval ne parázz, az hogy a régi első 600 -asokkal meg régi Ducikkal sok gond volt az igaz, sajnos nehezen vetkőzi le a márka ezt a sztereotipiát.
- 9 years ago
#4806
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm! Csatlakozom az előttem szólóhoz én sem vagyok 695 tulaj de túl a 100ezer km kijelentem hogy probléma mentes
- 9 years ago
#4805
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm! Én pont nem vagyok 695 tulaj, viszont a '97-es Monsterem jó bizonyíték rá, hogy mennyire "problémásak" ezek a gépek: semennyire. Ha figyelsz a szervízre, akkor nagy meglepetés nem fog érni. Abban biztos lehetsz, hogy a 695-ös egy kiforrott konstrukció. Az ismerőseid vsz. nem Ducati tulajok, szóval ilyen szempontból nem mérvadó a véleményük...
- 9 years ago
#4804
Kedves Monster tulajdonosok,
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni valamelyikőtöktől, lehetőleg olyantól akinek van tapasztalata a 695-ös szériával. Erősen gondolkozom egy ilyen gép vásárlásán, de őszintén szólva eddig az összes (japán motor tulaj) ismerősöm óva intett tőle (nyilván egészében a márkától). Erre a szériára is jellemző a korábbi modellek relatív problémássága, vagy kiforrottabbnak konstrukciónak mondható? Segítségeteket, véleményeteket előre is köszönöm!
- 9 years ago
#4803
Nem a szervizintervallum járt le es azert jelez? A szerviintervallum nem olyan régen járt le valóban, de azt kipucoltam a homemade megoldással: bal gomb az óra mellett benyom és tart, gyújtás ráad 10 másodpercre majd gyújtás elvesz végig gomb benyomva. Utána eltűnt a maint felirat indítás után. Én is így spóroltam meg a vezérműszíjcsere árát
- 9 years ago
#4802
Nem a szervizintervallum járt le es azert jelez? A szerviintervallum nem olyan régen járt le valóban, de azt kipucoltam a homemade megoldással: bal gomb az óra mellett benyom és tart, gyújtás ráad 10 másodpercre majd gyújtás elvesz végig gomb benyomva. Utána eltűnt a maint felirat indítás után.
- 9 years ago
#4800
Halihó,
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket!
S4R testa motorhoz jutottam hozzá nemrégiben. A következő gondom van:
- Hidegen indítom a motort, könnyedén indul majd 10 másodperc múlva check engine lámpa. Elindulok motorozni vele és továbbra is világít egészen addig míg kábé nyolcvan fokra fel nem melegszik, utána kialszik.
- Ha a melegedési fázisban visszaengedem a gázt menet közben alapjáratra kuplung behúzással vagy üres kapcsolással a lámpa kialszik, majd gázt adva visszajön
- Ha kicsit hagyom kihülni a motort majd indítom ismét check engine csak értlemszerűen rövidebb ideig tart.
- Ettől függetlenül jelenségként néha hamisan beugrik az üzemanyagszint jelző lámpa a check enginnel együtt majd néhány perc és kialszanak.
Mi lehet ez?
Ki tudom olvasni valahogy az hiba kódot menet közben járó motornál?
köszi előre is az ötleteket!
- 9 years ago
#4799
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom... ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként
Azt azért tegyük hozzá a korrektség kedvéért hogy szinte mindenki 6000 -enként cserél olajat mint általánosan elfogadott intervallum, meg az összes szerelő is ezt javasolja.
- 9 years ago
#4798
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom... ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként Törmeléket mi? Van amikor a sittet is beleteszik pl gyárfelújítás után, hogy ne kelljen elvitetni
- 9 years ago
#4797
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom... Van egy 1000es szerviz, akkor kell olajat cserelni. Utanna az adott modellnel meghatarozott szervizintervallumokban.
- 9 years ago
#4796
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom... ha veszel egy vadi új motort, akkor az első 1000 után olajcsere kell (az új blokkban esetleges szennyeződések, törmelékek, forgácsok miatt).
után a szervizintervallum szerint kell, 10 vagy 12 ezrenként
- 9 years ago
#4795
srácok, előre is elnézést a kérdésért, de elbizonytalanodtam.
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
tényleg minden megtett 1000 km után olajat kell cserélni? vagy az csak az új bringákra érvényes az első 1000 km után, később pedig minden megtett 12 ezer után kell cserélni?
itt is olvasgattam, kézikönyv sem egyértelmű nekem, szóval nem tudom...
- 9 years ago
#4794
meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest meg vasalva ?
Csere után én is azzal kezdtem, hogy az első néhány km-en folyamatosan gyorsít, fékez, persze finoman, ésszel. Összekopik a tárcsával és nekem ég és föld volt a különbség. Két ujjal simán lehetett izmosat fékezni. Tudod, azé van benne a dróú koszorú, a vasalásss témája.
Egyébként a 07BB19SA típusnak piros színű a hordozója. A gyári azt hiszem arany színű volt. na itt kezdődik a vicc mert ami benne van az fekete tavaly volt fék szerviz 19600km nél ugy hogy az soha nem volt sinter hanem organikus csak
- 9 years ago
#4793
Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest meg vasalva ?
Csere után én is azzal kezdtem, hogy az első néhány km-en folyamatosan gyorsít, fékez, persze finoman, ésszel. Összekopik a tárcsával és nekem ég és föld volt a különbség. Két ujjal simán lehetett izmosat fékezni. Tudod, azé van benne a dróú koszorú, a vasalásss témája.
Egyébként a 07BB19SA típusnak piros színű a hordozója. A gyári azt hiszem arany színű volt.
- 9 years ago
#4792
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest meg vasalva ?
- 9 years ago
#4791
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez Egyébként mi a gond vele? Gyengül a fékhatás a melegszik? gyenge! A kicsihez képest gyenge abban ez van és marha jo fog http://www.ebay.co.uk/itm/EBC-FA244HH-S ... 1549501618
- 9 years ago
#4790
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez meg van vasalva? Én az s2r-en mgvasaltam és tök jól fogott ahhoz képest
- 9 years ago
#4789
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez Egyébként mi a gond vele? Gyengül a fékhatás a melegszik?
- 9 years ago
#4788
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. Laci én is igy tudtam , és a poén hogy ez a fékbetét van benne amit írtál, de vissza térek a EBC hez
- 9 years ago
#4787
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett. meg at hiszem az 1000es multin is az van
- 9 years ago
#4786
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Robi, neked nem a kétdugattyús úszó fekete féknyereg van a gépen, mint a 695/S2R800-on, csak az S2R1000-nél valamiért fekete színt kapott. Ugyanaz a nyerged, mint a 750-en lévő arany színű (P30/34). Ha nem érzed elégnek egy jó fékbetét sokat segít. Én a gyári után ezt használtam: Brembo 07BB19SA, sokkal jobb lett.
- 9 years ago
#4785
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem Ez talán segít:
http://ducatimonsterforum.org/index.php?topic=14127.0
- 9 years ago
#4784
Mondja már meg nekem vaklaki hogy mi a különbség a fekete - és arany brembo között???
Én a feketét gyengének érzem
Én a feketét gyengének érzem
- 9 years ago
#4783
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl. utánna megint mintha mise történt volna beindul
túl szívja magát benzinnel a karbi ahogy Vicctor is írta túlsók benzint kap
- 9 years ago
#4782
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl. utánna megint mintha mise történt volna beindul
![]()
Mintha sok benzint kapna, ha meleg szedd ki a gyertyát nézd meg nem kormos -e.
- 9 years ago
#4781
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, miért csinálhatja a motorom azt ,hogy hidegen pöcre indul de ha viszont gurulok vele egy 10 percet és leállítom már nem indul. Semmit se csinál addig amíg egy kicsit vissza nem hűl
. utánna megint mintha mise történt volna beindul 


- 9 years ago
#4780
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából. Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás). maga a szerviz egy százas kb, viszont ilyen km nagyságrendeknél már számolni kell esetleges lánc/lánckerék cserével is. Köszi az infót! Ennyit mondtak a motorossoban is, mert időközben már felhívtam őket
- 9 years ago
#4779
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából. Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás). maga a szerviz egy százas kb, viszont ilyen km nagyságrendeknél már számolni kell esetleges lánc/lánckerék cserével is.
- 9 years ago
#4778
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából. Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás). Nem, az csak akkor vilog ha már esedékes vagy ha előzőleg nem resetelték. Jó lenne tudni mennyi is van pontosan a szóbanforgó motorban
- 9 years ago
#4777
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából. Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás). Hát az a kulcs pontosan, akkor jelenik csak meg, amikor a km számláló eléri a "beállított" értéket. De akkor olyan pontosan megjelenik, mint egy svájci óra
Legalábbis nálam így volt.
- 9 years ago
#4776
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából. Ha valósak a km-ek akkor 18.000. és 20.000 km-es motorokról beszélünk, tehát "nagy" lesz majd esedékes.... Egyébként ilyenkor már a bűvös kis kulcs is meg-meg jelenhet a visszajelzőn? (figyelmeztetve, hogy lassan esedékes lesz a szervízlátogatás).
- 9 years ago
#4775
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
2007 utáni modellek:
"kis" szerviz 12.000 km-nél
"nagy" szerviz 24.000 km-nél vagy 2 évvel az előző szerviz után
Akkor most számold ki hogy mi is kell igazából.
- 9 years ago
#4774
Sziasztok!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
Valaki nagyságrendileg tudja, hogy a 696-os monsternél egy 12.000.-km-es nagyszervíz kb mennyibe kerül + fékbetétek cseréje? (ha jól tudom ennyi km után jön a nagyszervíz..)
Köszi!
- 9 years ago
#4773
Szevasztok!
M600 papíros váz beszerzésben van valakinek bármi használható ötlete?
R Desmodoki?
- 9 years ago
#4772
Szevasztok!
M600 papíros váz beszerzésben van valakinek bármi használható ötlete?
R
M600 papíros váz beszerzésben van valakinek bármi használható ötlete?
R
- 9 years ago
#4771
Sziasztok!
Új vagyok még a Ducatis világban. Nem tehetek róla, kis korom óta rajongok a Ducatikért, és most, végre birtokomba került egy. Konkrétan egy Monster 695. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra.
A kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Mire kell odafigyelni? milyen gyakori karbantartások vannak a szokásos olaj, fékbetét, gumi, lánc cserén kívül?
Szia, Üdv a klubban
Nekem is 695 van.
Egy dologa kell odafigyelned, hogy betartsd a karbantartási intervallumokat és korrekt szakszervízbe vidd. Motorosso (Budapest) vagy Desmodoki (Cegléd) akikhez a 95% jár.
Klikk a linkre a szervízekért: http://www.ducatiklub.hu/szerviz
Klikk a linkre az intervallumokért: http://www.ducatiklub.hu/ducati-faq
Ha nem tudod pontosan mikor mi volt cserélve a gépen mielőtt hozzád került akkor javasolt egy nagyszervízzel indítani, hogy tudd hányadán állsz.
Ha egyébként nincs baja a mocinak és a fentieket betartod akkor nem lesz más dolgod csak húzni a gázt
- 9 years ago
#4770
20160416_111114590_ios.jpg (1.1 MiB) Megtekintve 16218 alkalommal
20160416_110822140_ios.jpg (1.35 MiB) Megtekintve 16218 alkalommal
Sziasztok!
Új vagyok még a Ducatis világban. Nem tehetek róla, kis korom óta rajongok a Ducatikért, és most, végre birtokomba került egy. Konkrétan egy Monster 695. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra.
A kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Mire kell odafigyelni? milyen gyakori karbantartások vannak a szokásos olaj, fékbetét, gumi, lánc cserén kívül?
Új vagyok még a Ducatis világban. Nem tehetek róla, kis korom óta rajongok a Ducatikért, és most, végre birtokomba került egy. Konkrétan egy Monster 695. Mondanom sem kell, szerelem volt első látásra.
A kérdésem azokhoz szólna, akik ismerik a típust. Mire kell odafigyelni? milyen gyakori karbantartások vannak a szokásos olaj, fékbetét, gumi, lánc cserén kívül?
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4769
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....![]()
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Egyébként de szép a 600-asod nagyon izlésesen van megcsinálva az egész, gratulaKöszi szépen
. Megrendeltem a Vartát, potom 8eFt-tal volt olcsóbb a Yuasánál, remélem gariban beveszik!
- 9 years ago
#4768
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....![]()
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Egyébként de szép a 600-asod nagyon izlésesen van megcsinálva az egész, gratula
- 9 years ago
#4767
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....![]()
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Én is leálltam a Yuasa -ról amikor dupla pénzért kicsit sem bírt többet mint a többi, 1 éve cseréltem Bannerre és eddig teljesen rendben van, de ha ugyanakkor döglik meg majd mint a Yuasa (3 év) akkor feleannyiba volt.
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla
- 9 years ago
#4766
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....![]()
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Nekem a jobb oldali helyett ment bele a bal oldali..eddig OK!
Hidegben és több nap állás után is teker, indul szépen (1000 DS).
A tiéd még akkor garos, nem? igen, most fogom kinyomozni, hogy hová kell visszavinni, mert neten rendeltem. köszi, akkor meg is veszem.
- 9 years ago
#4765
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....![]()
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Nekem a jobb oldali helyett ment bele a bal oldali..eddig OK!
Hidegben és több nap állás után is teker, indul szépen (1000 DS).
A tiéd még akkor garos, nem?Csatolmányok:
img_0723.jpg (1.25 MiB) Megtekintve 16218 alkalommal
- 9 years ago
#4764
Sziasztok!
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....
http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
Van valakinek ilyen akkuja? Vagy volt? Mik a tapasztalatok? A yuasa, amit januárban rendeltem, megadta magát, uh mással próbálkoznék....

http://vartamintabolt.hu/varta-motorker ... art-516016
- 9 years ago
#4763
Hi
Valaki akinek s4r,rs van otthon töltene fel egy fotot a dudarol,mert nem jövök rá hogy állt gyárilag. Nekem kidobta a gazdatest! így is tökéletes