- 9 years ago
#4662
Sziasztok!
Nemrégiben lettem boldog tulajdonosa egy Monster 620ie-nek. Szerelem volt első látásra (és hallásra)
A hátsóülést takaró borítást akarom felpattintani a helyére, de nincs meg a csavarja. Parts calalog-ban a 37-tábla nyolcas csavarjaként mutatja "Special screw" néven. Nem tudjátok esetleg a méretét?
Üdv, Z metrikus 6-os
- 9 years ago
#4661
parts.jpg (288.1 KiB) Megtekintve 22089 alkalommal
Sziasztok!
Nemrégiben lettem boldog tulajdonosa egy Monster 620ie-nek. Szerelem volt első látásra (és hallásra
)
A hátsóülést takaró borítást akarom felpattintani a helyére, de nincs meg a csavarja. Parts calalog-ban a 37-tábla nyolcas csavarjaként mutatja "Special screw" néven. Nem tudjátok esetleg a méretét?
Üdv, Z
Nemrégiben lettem boldog tulajdonosa egy Monster 620ie-nek. Szerelem volt első látásra (és hallásra

A hátsóülést takaró borítást akarom felpattintani a helyére, de nincs meg a csavarja. Parts calalog-ban a 37-tábla nyolcas csavarjaként mutatja "Special screw" néven. Nem tudjátok esetleg a méretét?
Üdv, Z
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4660
Vált az asszony ?Biztos a Patyié lesz a Panigale...
le vagy maradva a panigale mar regmult
Tudom, csak poénkodtam, te Plazmavágó...
- 9 years ago
#4658
Köszönöm a válaszokat és a megerősítést! van egy 695-öm ha érdekel Helo!
Lehet h kezdésnek nagy volna, mindenesetre küldhetsz fotót, infókat esetleg emilben. kelemen.gabor85@gmail.com
köszi
- 9 years ago
#4657
aha, kevés neki![]()
Normál körülmények között mi a frászra lehet kevés egy 695 ? Mármint én halál jól elvagyok vele már 4 éve és nem is vágyok nagyobbra, úgysem tudnám kihasználni.
Nem elég jól gyorsul ? Nem fekszik a kanyarban ? nem elég a 200-as végsebesség ? vagy mi a nyál ?
Nem a modellt védem, csak kiváncsi vagyok. dehogy kevés, scramblert akar![]()
Ámen
- 9 years ago
#4656
Vált az asszony ?aha, kevés neki
![]()
Normál körülmények között mi a frászra lehet kevés egy 695 ? Mármint én halál jól elvagyok vele már 4 éve és nem is vágyok nagyobbra, úgysem tudnám kihasználni.
Nem elég jól gyorsul ? Nem fekszik a kanyarban ? nem elég a 200-as végsebesség ? vagy mi a nyál ?
Nem a modellt védem, csak kiváncsi vagyok. dehogy kevés, scramblert akar
- 9 years ago
#4655
van egy 695-öm ha érdekel
Vált az asszony ?aha, kevés neki
![]()
Normál körülmények között mi a frászra lehet kevés egy 695 ? Mármint én halál jól elvagyok vele már 4 éve és nem is vágyok nagyobbra, úgysem tudnám kihasználni.
Nem elég jól gyorsul ? Nem fekszik a kanyarban ? nem elég a 200-as végsebesség ? vagy mi a nyál ?
Nem a modellt védem, csak kiváncsi vagyok.
- 9 years ago
#4654
Köszönöm a válaszokat és a megerősítést! van egy 695-öm ha érdekel
Vált az asszony ?aha, kevés neki
- 9 years ago
#4653
van egy 695-öm ha érdekel
Vált az asszony ?Biztos a Patyié lesz a Panigale...
le vagy maradva a panigale mar regmult
- 9 years ago
#4652
Köszönöm a válaszokat és a megerősítést! van egy 695-öm ha érdekel
Vált az asszony ?Biztos a Patyié lesz a Panigale...
- 9 years ago
#4651
Köszönöm a válaszokat és a megerősítést! van egy 695-öm ha érdekel
Vált az asszony ?
- 9 years ago
#4650
angel911 Ez a te motorod lenne http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmot ... TER%201000
írtam a hirdetőnek és kaptam egy nagyon vicces választ ! Röviden utaljam a pénz ö meg küldi a motort Angliábol mert most sajnos ott van![]()
ez volt az enyém is, asszem 2014-be, akkor még 32-33000 volt benne..
A Ducati vásárló az úgy boldog, ha nincs benne több 20e-nél, hogy 20 év alatt ment bele annyi az meg teljesen "életszerű"
nem csak a Ducati vásárlókra igaz.. De valóban a Ducatikba magyarországon kiváltképp kevés km van.., dehát erre van igény.. Amíg van lószar, addig van veréb is..
- 9 years ago
#4649
Szia, ha laikus vagy, mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt.
Állapotot kell nézni, javításnyomok árulkodóak, valamint ha festették a motort .
Bele kell kalkulálni az árba ha a kopó dolgok cserések (gumi, láncszett, fék, esetleg vezérműszíj csere ha nem tutti leinformálható a motor.
Ja és igen a 620 i. jó választás, bár itt a szakértők ha jól emlékszem a 695-öt jobban favorizálják.
A ducatizást én is 620-on kezdtem, 4 év alatt semmi nyűgöm nem volt vele, de kinőttem már...(1000 i.e), ja és kellett a csörgés....
Sok sikert, nem fogod megbánni ha találsz egy jót...
Na csőváz! angel911 Ez a te motorod lenne http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmot ... TER%201000
írtam a hirdetőnek és kaptam egy nagyon vicces választ ! Röviden utaljam a pénz ö meg küldi a motort Angliábol mert most sajnos ott van![]()
ez volt az enyém is, asszem 2014-be, akkor még 32-33000 volt benne..
A Ducati vásárló az úgy boldog, ha nincs benne több 20e-nél, hogy 20 év alatt ment bele annyi az meg teljesen "életszerű"
- 9 years ago
#4648
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor Szia, ha laikus vagy, mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt.
Állapotot kell nézni, javításnyomok árulkodóak, valamint ha festették a motort .
Bele kell kalkulálni az árba ha a kopó dolgok cserések (gumi, láncszett, fék, esetleg vezérműszíj csere ha nem tutti leinformálható a motor.
Ja és igen a 620 i. jó választás, bár itt a szakértők ha jól emlékszem a 695-öt jobban favorizálják.
A ducatizást én is 620-on kezdtem, 4 év alatt semmi nyűgöm nem volt vele, de kinőttem már...(1000 i.e), ja és kellett a csörgés....
Sok sikert, nem fogod megbánni ha találsz egy jót...
Na csőváz! angel911 Ez a te motorod lenne http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmot ... TER%201000
írtam a hirdetőnek és kaptam egy nagyon vicces választ ! Röviden utaljam a pénz ö meg küldi a motort Angliábol mert most sajnos ott van![]()
ez volt az enyém is, asszem 2014-be, akkor még 32-33000 volt benne..
- 9 years ago
#4645
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor Szia, ha laikus vagy, mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt.
Állapotot kell nézni, javításnyomok árulkodóak, valamint ha festették a motort .
Bele kell kalkulálni az árba ha a kopó dolgok cserések (gumi, láncszett, fék, esetleg vezérműszíj csere ha nem tutti leinformálható a motor.
Ja és igen a 620 i. jó választás, bár itt a szakértők ha jól emlékszem a 695-öt jobban favorizálják.
A ducatizást én is 620-on kezdtem, 4 év alatt semmi nyűgöm nem volt vele, de kinőttem már...(1000 i.e), ja és kellett a csörgés....
Sok sikert, nem fogod megbánni ha találsz egy jót...
Na csőváz! angel911 Ez a te motorod lenne http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmot ... TER%201000
írtam a hirdetőnek és kaptam egy nagyon vicces választ ! Röviden utaljam a pénz ö meg küldi a motort Angliábol mert most sajnos ott van![]()
Szia, igen, ezek szerint megint próbálkozik...k. anyját ezeknek...
- 9 years ago
#4644
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor Én is Monsterrel léptem be a "nagymotoros" világba és elmondhatom, hogy nem bántam meg. A 620 jó választás, de ahogy angel911 kolléga is írta, legyen veled valaki vásárlásnál, aki az eszed lesz. Hajrá!
- 9 years ago
#4643
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor Szia, ha laikus vagy, mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt.
Állapotot kell nézni, javításnyomok árulkodóak, valamint ha festették a motort .
Bele kell kalkulálni az árba ha a kopó dolgok cserések (gumi, láncszett, fék, esetleg vezérműszíj csere ha nem tutti leinformálható a motor.
Ja és igen a 620 i. jó választás, bár itt a szakértők ha jól emlékszem a 695-öt jobban favorizálják.
A ducatizást én is 620-on kezdtem, 4 év alatt semmi nyűgöm nem volt vele, de kinőttem már...(1000 i.e), ja és kellett a csörgés....
Sok sikert, nem fogod megbánni ha találsz egy jót...
Na csőváz! angel911 Ez a te motorod lenne http://www.hasznaltauto.com/hasznaltmot ... TER%201000
írtam a hirdetőnek és kaptam egy nagyon vicces választ ! Röviden utaljam a pénz ö meg küldi a motort Angliábol mert most sajnos ott van![]()
![]()
- 9 years ago
#4642
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor Szia, ha laikus vagy, mindenképp vigyél magaddal hozzáértőt.
Állapotot kell nézni, javításnyomok árulkodóak, valamint ha festették a motort .
Bele kell kalkulálni az árba ha a kopó dolgok cserések (gumi, láncszett, fék, esetleg vezérműszíj csere ha nem tutti leinformálható a motor.
Ja és igen a 620 i. jó választás, bár itt a szakértők ha jól emlékszem a 695-öt jobban favorizálják.
A ducatizást én is 620-on kezdtem, 4 év alatt semmi nyűgöm nem volt vele, de kinőttem már...(1000 i.e), ja és kellett a csörgés....
Sok sikert, nem fogod megbánni ha találsz egy jót...
Na csőváz!
- 9 years ago
#4641
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor
Motorvásárlás előtt állok, és a véleményetekre volna szükségem 620ie ügyben. Az első nagy motorom volna. Tudtok esetleg segíteni abban, hogy mire kell figyelni vásárlásnál, illetve egyáltalán érdemes e ezt a típust választanom?
Köszönöm a válaszokat előre is!
Üdv.:
Gábor
- 9 years ago
#4640
Konyhába gondolom nem vitted be a kompresszort....
Valamilyen spray-vel fujtad? Milyennel?
Én két komponensű lakkra gondoltam. Kitakarítom, fellocsolom a garázst és ott próbálkozok. Van kompresszorom is meg szórópisztolyom is,de a festékboltban a két komponensű lakkot is beletöltik 300ml spray flakonba, csak gyorsan fel kell használni...

Valamilyen spray-vel fujtad? Milyennel?
Én két komponensű lakkra gondoltam. Kitakarítom, fellocsolom a garázst és ott próbálkozok. Van kompresszorom is meg szórópisztolyom is,de a festékboltban a két komponensű lakkot is beletöltik 300ml spray flakonba, csak gyorsan fel kell használni...
- 9 years ago
#4639
Hol tudsz úgy lakkozni hogy semmi por ne szálljon bele ? Én mindig ezzel szívom meg, hiába szép a lakk amíg szárad jópár porszemcse csak úgy a levegőből beleragad. Mivel csak tenyérnyi alkatrészek, így ezt most a konyhában csináltam. Ott nincs por, így nyitott ablaknál sem szállt bele semmi. Szépen kipapíroztam a környezetet, nem koszoltam. Amúgy szemét általában minden fényezésbe kerül, de azt utána szépen ki lehet polírozni belőle. Egy barátom igen jónevű fényező, és nála látom hogy akkor lesz igazán szép egy fényezés, ha kap utána egy polírt is. 3000-es vizes papír, és durva/finom polírpaszta... és tükör
De teljesen felesleges ennyire "finomkodni", az első gurulásnál a por/sár megkarcolja, és a vileda sem kíméli az igazán tükörfényes felületet...
Budapesten mindenhol por van, mármint amikor besüt a nap a lakásba akkor látszik, horror, nekem egyszerűen nincsen alkalmas helyem a lakkozásra. (na nem mintha ha volna akkor marha sokat lakkoznék).
"por/sár megkarcolja"
amit otthon csinálsz tuti, de amit korrekten műhelyben meg hőkamrában csinálnak azt bizony nem, nekem a 695 fejidomom / plexi egy ebay -es piros, karcos darab volt fillérekért jutottam hozzá, szépen elvittem szakember ismerőshoz, hogy szeretném ha makulátlan ducati fényes fekete volna, ez már 20 ezerrel ezelőtt meg vagy 3-4 éve volt, olyan kövek meg bogarak koppantak rajta hogy azt hittem kilyukad de a fényezésen lakkozáson még egy átkozott karc sincsen. És valami 6000Ft volt asszem. Szóval megéri rendesen megcsináltatni nekem az a tapasztalatom.
Nem olyan karcra gondoltam mint amikor meghúzod, hanem mikor oldalról megnézed és látod az apró karcokat. De igazad van, a profi műhelyben fényezve a legtartósabb. De most nem is idomról beszéltünk, hanem karbonszövetről. Ott a szövés mintázata miatt nem igazán van jelentősége ennek. És ha nem tetszik, vagy nem elég tartós, akkor el lehet vinni a fényezőhöz, aki lecsiszolja az otthon felvitt lakkréteget, és lefújja profin
Nem a gányolás a cél, de jó érzés ha saját kezűleg épül a motor, és ha ez nem csak a 6-os és 8-as csavar ki-be tekerését jelenti....
- 9 years ago
#4638
Múlt héten csináltam meg, semmi különleges... 1000-es vizessel finoman megcsiszolod, utána valami zsíroldóval lemosod (szilikonlemosó, vagy akár féktisztító) és olaj, benzinálló lakkal 2-3 rétegben lefújod. Szép lesz a felület, és a szövés is látszik majd rajta...
Hol tudsz úgy lakkozni hogy semmi por ne szálljon bele ? Én mindig ezzel szívom meg, hiába szép a lakk amíg szárad jópár porszemcse csak úgy a levegőből beleragad. Mivel csak tenyérnyi alkatrészek, így ezt most a konyhában csináltam. Ott nincs por, így nyitott ablaknál sem szállt bele semmi. Szépen kipapíroztam a környezetet, nem koszoltam. Amúgy szemét általában minden fényezésbe kerül, de azt utána szépen ki lehet polírozni belőle. Egy barátom igen jónevű fényező, és nála látom hogy akkor lesz igazán szép egy fényezés, ha kap utána egy polírt is. 3000-es vizes papír, és durva/finom polírpaszta... és tükör
De teljesen felesleges ennyire "finomkodni", az első gurulásnál a por/sár megkarcolja, és a vileda sem kíméli az igazán tükörfényes felületet...
Budapesten mindenhol por van, mármint amikor besüt a nap a lakásba akkor látszik, horror, nekem egyszerűen nincsen alkalmas helyem a lakkozásra. (na nem mintha ha volna akkor marha sokat lakkoznék).
"por/sár megkarcolja"
amit otthon csinálsz tuti, de amit korrekten műhelyben meg hőkamrában csinálnak azt bizony nem, nekem a 695 fejidomom / plexi egy ebay -es piros, karcos darab volt fillérekért jutottam hozzá, szépen elvittem szakember ismerőshoz, hogy szeretném ha makulátlan ducati fényes fekete volna, ez már 20 ezerrel ezelőtt meg vagy 3-4 éve volt, olyan kövek meg bogarak koppantak rajta hogy azt hittem kilyukad de a fényezésen lakkozáson még egy átkozott karc sincsen. És valami 6000Ft volt asszem. Szóval megéri rendesen megcsináltatni nekem az a tapasztalatom.
- 9 years ago
#4637
Tudtok ajánlani valakit aki rendbe tudná hozni a karbon cuccaimat?
Lepattogott a lakk itt ott...
Ha nem karbon lenne akkor nekifognék magam de így nem merem...
kösz Múlt héten csináltam meg, semmi különleges... 1000-es vizessel finoman megcsiszolod, utána valami zsíroldóval lemosod (szilikonlemosó, vagy akár féktisztító) és olaj, benzinálló lakkal 2-3 rétegben lefújod. Szép lesz a felület, és a szövés is látszik majd rajta...
Hol tudsz úgy lakkozni hogy semmi por ne szálljon bele ? Én mindig ezzel szívom meg, hiába szép a lakk amíg szárad jópár porszemcse csak úgy a levegőből beleragad. Mivel csak tenyérnyi alkatrészek, így ezt most a konyhában csináltam. Ott nincs por, így nyitott ablaknál sem szállt bele semmi. Szépen kipapíroztam a környezetet, nem koszoltam. Amúgy szemét általában minden fényezésbe kerül, de azt utána szépen ki lehet polírozni belőle. Egy barátom igen jónevű fényező, és nála látom hogy akkor lesz igazán szép egy fényezés, ha kap utána egy polírt is. 3000-es vizes papír, és durva/finom polírpaszta... és tükör
De teljesen felesleges ennyire "finomkodni", az első gurulásnál a por/sár megkarcolja, és a vileda sem kíméli az igazán tükörfényes felületet...
- 9 years ago
#4636
Tudtok ajánlani valakit aki rendbe tudná hozni a karbon cuccaimat?
Lepattogott a lakk itt ott...
Ha nem karbon lenne akkor nekifognék magam de így nem merem...
kösz Múlt héten csináltam meg, semmi különleges... 1000-es vizessel finoman megcsiszolod, utána valami zsíroldóval lemosod (szilikonlemosó, vagy akár féktisztító) és olaj, benzinálló lakkal 2-3 rétegben lefújod. Szép lesz a felület, és a szövés is látszik majd rajta...
Hol tudsz úgy lakkozni hogy semmi por ne szálljon bele ? Én mindig ezzel szívom meg, hiába szép a lakk amíg szárad jópár porszemcse csak úgy a levegőből beleragad.
- 9 years ago
#4634
Tudtok ajánlani valakit aki rendbe tudná hozni a karbon cuccaimat?
Lepattogott a lakk itt ott...
Ha nem karbon lenne akkor nekifognék magam de így nem merem...
kösz Múlt héten csináltam meg, semmi különleges... 1000-es vizessel finoman megcsiszolod, utána valami zsíroldóval lemosod (szilikonlemosó, vagy akár féktisztító) és olaj, benzinálló lakkal 2-3 rétegben lefújod. Szép lesz a felület, és a szövés is látszik majd rajta...
- 9 years ago
#4632
Tudtok ajánlani valakit aki rendbe tudná hozni a karbon cuccaimat?
Lepattogott a lakk itt ott...
Ha nem karbon lenne akkor nekifognék magam de így nem merem...
kösz
Lepattogott a lakk itt ott...
Ha nem karbon lenne akkor nekifognék magam de így nem merem...
kösz
- 9 years ago
#4631
Üdv
Sztem is csak 84hp minden 1000 verzió
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2005.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... s%2005.htm
Sztem is csak 84hp minden 1000 verzió
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 0%2005.htm
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... s%2005.htm
- 9 years ago
#4630
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Én úgy emlékszem, hogy teljesítményben nem volt különbség csak kapott karbon oldalpaneleket kipu takarót talán sárvédőt is hátul, és egy bizonyos évjárat után csak azon volt színrefújt fejidommeg ülésidom. De nem 100% érdekes ez a teljesítményes dolog mert mert a 2005 ös 1000 vagy 1000s mind 94le van írva különbség az állítható lengővilla az S verziónál http://www.bikez.com/brand/ducati_motor ... php?page=4
2003-2004 mind 84 Le szerepel Itt megtalálható, ahogy néztem 2005-ig volt 1000, 1000S abban az évben mind a kettő 94LE, előtte pedig 84LE. Szóval az évjárat elég jól beazonosítja.
http://www.ducati.com/bikes/archive/ind ... -1&page=10
És ennyit írnak különbségnek:
Showa 43mm upside-down fork / Showa 43mm upside-down fully adjustable fork
Progressive linkage with adjustable Sachs monoshock / Progressive linkage with adjustable Sachs monoshock. Aluminium swingarm
Láttam, hogy írtad Te is, de a Ducatinál sem találtam mást
- 9 years ago
#4629
azokat már néztem valami olyan dolog kell ami megkülönbözteti egyiket a másiktól PL egy kábel máshol fut vagy valami másképp áll amiből külső szemrevételezéssel meglehet különböztetni Szeva! Teljesítményben nem volt különbség az S verzióban. Annyi különbség,hogy az S nek àllítható az első futóműve+ alumínium a hátsó villa. igy van !Még annyi hogy az ülés allati idomon szerepel az S vagy 1000S DS felirat de ugye matricát bárki tud csináltatni kérdés még az hogy ezek csak egyszerü matricák vagy alu lapka mint az s2r 1000 vagy s4rs nél ???? csak egyszerű matricák, tényleg az állítható telót elfelejtettem, az alu lengővilla nem évjáratfüggő volt? Én úgy tudtam, hogy csak az s2r 1000 volt 95 le de lehet az is évjárat függvénye
- 9 years ago
#4628
Talán a típus technikai leírásából, mert "szakújságírók" tesztjei után már félre informálódtam én is. azokat már néztem valami olyan dolog kell ami megkülönbözteti egyiket a másiktól PL egy kábel máshol fut vagy valami másképp áll amiből külső szemrevételezéssel meglehet különböztetni Szeva! Teljesítményben nem volt különbség az S verzióban. Annyi különbség,hogy az S nek àllítható az első futóműve+ alumínium a hátsó villa. igy van !Még annyi hogy az ülés allati idomon szerepel az S vagy 1000S DS felirat de ugye matricát bárki tud csináltatni kérdés még az hogy ezek csak egyszerü matricák vagy alu lapka mint az s2r 1000 vagy s4rs nél ????
- 9 years ago
#4627
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Én úgy emlékszem, hogy teljesítményben nem volt különbség csak kapott karbon oldalpaneleket kipu takarót talán sárvédőt is hátul, és egy bizonyos évjárat után csak azon volt színrefújt fejidommeg ülésidom. De nem 100% érdekes ez a teljesítményes dolog mert mert a 2005 ös 1000 vagy 1000s mind 94le van írva különbség az állítható lengővilla az S verziónál http://www.bikez.com/brand/ducati_motor ... php?page=4
2003-2004 mind 84 Le szerepel
- 9 years ago
#4626
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Talán a típus technikai leírásából, mert "szakújságírók" tesztjei után már félre informálódtam én is. azokat már néztem valami olyan dolog kell ami megkülönbözteti egyiket a másiktól PL egy kábel máshol fut vagy valami másképp áll amiből külső szemrevételezéssel meglehet különböztetni Szeva! Teljesítményben nem volt különbség az S verzióban. Annyi különbség,hogy az S nek àllítható az első futóműve+ alumínium a hátsó villa.
- 9 years ago
#4625
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Én úgy emlékszem, hogy teljesítményben nem volt különbség csak kapott karbon oldalpaneleket kipu takarót talán sárvédőt is hátul, és egy bizonyos évjárat után csak azon volt színrefújt fejidommeg ülésidom. De nem 100%
- 9 years ago
#4624
Hahó! Tudom, mindig csak kérdezek: 900as gyári dobjai jók az s4-re? Köszi! szerintem jók, de ez csak egy erős tipp
- 9 years ago
#4622
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Talán a típus technikai leírásából, mert "szakújságírók" tesztjei után már félre informálódtam én is. azokat már néztem valami olyan dolog kell ami megkülönbözteti egyiket a másiktól PL egy kábel máshol fut vagy valami másképp áll amiből külső szemrevételezéssel meglehet különböztetni
- 9 years ago
#4621
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ? Talán a típus technikai leírásából, mert "szakújságírók" tesztjei után már félre informálódtam én is.
- 9 years ago
#4620
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ?
Egy kis segítség kellene honnan tudom meg alapítani hogy melyik Monster 1000S ami 94 le vagy az 1000Si.e. ami csak 84le ?
- 9 years ago
#4618
Sziasztok márkatársak.Vettem ma egy s4rs Monsteren volt rajta sárvédö és rendszámtartó is rajta van.De nem jó a 900 S monsterre.Nem ott vannak a 4 lukfelfogatás az elsö kettő jóó a lámpafelöl.De 2 hátsó az távolabb van.Van esetleg valakinek 600as monster vagy 750-es rendszámtartó plusz felsó indextartója ?Nagyon szépen köszönöm a válaszokat 

- 9 years ago
#4617
üdv!
Szerintetek Mo-n reálisan mennyiért mennek az 1100 S Monsterek? Egy db van fent a hahu-n... már meg is untad? kinőtted?dehogy
most is bent van a nappaliban
megunhatatlan élmény
rákattantam a túrázásra, földutakra, arra pedig van ettől kényelmesebb... papásodok, naejj, ejjj, hat sok sikert ...
- 9 years ago
#4616
üdv!
Szerintetek Mo-n reálisan mennyiért mennek az 1100 S Monsterek? Egy db van fent a hahu-n... már meg is untad? kinőtted?dehogy
most is bent van a nappaliban
megunhatatlan élmény
rákattantam a túrázásra, földutakra, arra pedig van ettől kényelmesebb... papásodok, na
- 9 years ago
#4615
üdv!
Szerintetek Mo-n reálisan mennyiért mennek az 1100 S Monsterek? Egy db van fent a hahu-n... már meg is untad? kinőtted?
- 9 years ago
#4614
s2r_r_c_g.jpg (25.55 KiB) Megtekintve 21146 alkalommal
vol.2. 
Monster S2R, S4R egykaros lengővillára keresek hátsó láncvédőt.
Van valakinél elfekvőben?

Monster S2R, S4R egykaros lengővillára keresek hátsó láncvédőt.
Van valakinél elfekvőben?
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4613
üdv!
Szerintetek Mo-n reálisan mennyiért mennek az 1100 S Monsterek? Egy db van fent a hahu-n... egy ismerősöm egy evot adna el 8000km-el pirosat termivel 2,8 irányáron