- 9 years ago
#4312
130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!
Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.
130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön. Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.
A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?
Ja, és köszönöm a válaszokat! nincs gond, ez léghűtéseseknél normális. és mivel itt olajhőfokot és nem vizet nézünk, nem kell megijedni 100fok feletti értékektől. amikor baj van és hűteni kell, akkor szól hogy HI.
egyébként levegős 1100-es hyperrel nekem is volt, hogy szakadó esőben az alpokban LO-val mentem végig, egyszerűen túl sok votl a hűtés neki - megnyugtattak, hogy nincs vele ilyenkor gond, nem para a használat.
- 9 years ago
#4311
Sziasztok!
A 'Ducatit vennék...' topicban felmerült a léghűtés, és ezzel kapcsoltaban kérdeznék, csak gondoltam ez a megfelelő topic ehhez,
620 i.e.-m van, és nyáron volt, hogy stabilan 120 fok körül volt a hőmérő, ami még valszeg nem a vége, de nem igazán tudom meddig lehet "engedni", hol az a pont ahol már vigyázni, vagy leállítani és kicsit hűlni hagyni kellene. Mi a véleményetek/tapasztalatotok? 130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!
Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.
130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön. Nálunk is 50 fokig 'LO', csak abban nem voltam biztos, hogy hol van a 'HI', de a 170 fok nekem is rémlik valhonnan, csak azt nagyon magas értéknek gondoltam.
Max 125 fok volt eddig nagyon melegben, akkor azért annyira nem kell agódnom, gondolom.
A másik (ami valszeg léghűtéses sajátosság?), hogy bazi lassan melegszik. Sőt, egy vizes, de nem feltétlen nagyon hűvös napon, be sem melegszik normálisan. Volt olyan, hogy esőben jöttem haza, és nem ment 70-80 fok fölé, pedig hideg sem volt a levegő. Gondolom ami vizet kap a henger/blokk, az hatékonyan lehűti, bár jobb lenne ha nem tenné. Ez más kivitelekre is jellemző, vagy tényleg csak a tisztán léghűtésesekre (vagy csak az enyémre?)?
Ja, és köszönöm a válaszokat!
- 9 years ago
#4310
Sziasztok!
A 'Ducatit vennék...' topicban felmerült a léghűtés, és ezzel kapcsoltaban kérdeznék, csak gondoltam ez a megfelelő topic ehhez,
620 i.e.-m van, és nyáron volt, hogy stabilan 120 fok körül volt a hőmérő, ami még valszeg nem a vége, de nem igazán tudom meddig lehet "engedni", hol az a pont ahol már vigyázni, vagy leállítani és kicsit hűlni hagyni kellene. Mi a véleményetek/tapasztalatotok? 130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!
Nemtom a 620 -ason hogy van de a 695- ön 50 fok alatt LO - t mutat ha meg már túl meleg akkor meg HI -t kéne mutatnia, de az 170 foknél következik csak be.
130-140 -el még semmi gond nem kell hogy legyen az városban egy meleg nyári napon simán összejön.
- 9 years ago
#4309
Sziasztok!
A 'Ducatit vennék...' topicban felmerült a léghűtés, és ezzel kapcsoltaban kérdeznék, csak gondoltam ez a megfelelő topic ehhez,
620 i.e.-m van, és nyáron volt, hogy stabilan 120 fok körül volt a hőmérő, ami még valszeg nem a vége, de nem igazán tudom meddig lehet "engedni", hol az a pont ahol már vigyázni, vagy leállítani és kicsit hűlni hagyni kellene. Mi a véleményetek/tapasztalatotok? 130 körül írja a gépkönyv a leállítás határát, ha jó rémlik. Nekem még 110-ig sem ment soha. A tiéden nincs olajhűtő, gondolom amiatt van ekkora különbség!
- 9 years ago
#4308
Sziasztok!
A 'Ducatit vennék...' topicban felmerült a léghűtés, és ezzel kapcsoltaban kérdeznék, csak gondoltam ez a megfelelő topic ehhez,
620 i.e.-m van, és nyáron volt, hogy stabilan 120 fok körül volt a hőmérő, ami még valszeg nem a vége, de nem igazán tudom meddig lehet "engedni", hol az a pont ahol már vigyázni, vagy leállítani és kicsit hűlni hagyni kellene. Mi a véleményetek/tapasztalatotok?
A 'Ducatit vennék...' topicban felmerült a léghűtés, és ezzel kapcsoltaban kérdeznék, csak gondoltam ez a megfelelő topic ehhez,
620 i.e.-m van, és nyáron volt, hogy stabilan 120 fok körül volt a hőmérő, ami még valszeg nem a vége, de nem igazán tudom meddig lehet "engedni", hol az a pont ahol már vigyázni, vagy leállítani és kicsit hűlni hagyni kellene. Mi a véleményetek/tapasztalatotok?
- 9 years ago
#4307
Tudna valaki olyan LED-es indexet ajánlani, ami nem 25eFt/pár, viszont használta valaki és van tapasztalata vele? Köszi Szia...
Nekem ilyen van fent régóta....izlések és pofonok,de legalább nem műanyag és nem mellesleg a 4 db nincs 6 ezer...
http://www.ebay.com/itm/Universal-Alumi ... 4ad6b1dbd9
- 9 years ago
#4306
Régi Monsterre 2900Ft-ért(postával) hátsó LED lámpa.
http://www.banggood.com/Universal-Motor ... 86520.html
oldal megbízható, kb 15x rendeltem már róla
Nekem is ilyesmi van fillérekért vettem kiválóan működik már 3 éve.
- 9 years ago
#4305
Tudna valaki olyan LED-es indexet ajánlani, ami nem 25eFt/pár, viszont használta valaki és van tapasztalata vele? Köszi
- 9 years ago
#4304
Régi Monsterre 2900Ft-ért(postával) hátsó LED lámpa.
http://www.banggood.com/Universal-Motor ... 86520.html
oldal megbízható, kb 15x rendeltem már róla bakker, most vettem ilyet 24-ért....
- 9 years ago
#4303
Régi Monsterre 2900Ft-ért(postával) hátsó LED lámpa.
http://www.banggood.com/Universal-Motor ... 86520.html
oldal megbízható, kb 15x rendeltem már róla
http://www.banggood.com/Universal-Motor ... 86520.html
oldal megbízható, kb 15x rendeltem már róla
- 9 years ago
#4302
Sziasztok jó napot itt mindenkinek:)Segitséget szeretnék,kérni,illetve egy nevet és telefonszámot ha,valaki esetleg tudja.Úgy hallottam Dunaújvárosban,van egy szerelö aki csak Ducatikkal foglalkozik.Az lenne a kérdés ki tudja,az illetö nevét és telefonszámát.Nagyon szépen köszönöm a segitséget.Üdv RóbertCiao!
Én Adonyban lakom Dunaújváros mellett, még fél füllel sem hallottam,hogy valaki szerelne,értene a Ducatikhoz a környéken...
Szerintem kamu! Lehet a másik fél füled hallotta volna ha ...
- 9 years ago
#4301
Sziasztok jó napot itt mindenkinek:)Segitséget szeretnék,kérni,illetve egy nevet és telefonszámot ha,valaki esetleg tudja.Úgy hallottam Dunaújvárosban,van egy szerelö aki csak Ducatikkal foglalkozik.Az lenne a kérdés ki tudja,az illetö nevét és telefonszámát.Nagyon szépen köszönöm a segitséget.Üdv RóbertCiao!
Én Adonyban lakom Dunaújváros mellett, még fél füllel sem hallottam,hogy valaki szerelne,értene a Ducatikhoz a környéken...
Szerintem kamu!
- 9 years ago
#4300
Sziasztok jó napot itt mindenkinek:)Segitséget szeretnék,kérni,illetve egy nevet és telefonszámot ha,valaki esetleg tudja.Úgy hallottam Dunaújvárosban,van egy szerelö aki csak Ducatikkal foglalkozik.Az lenne a kérdés ki tudja,az illetö nevét és telefonszámát.Nagyon szépen köszönöm a segitséget.Üdv Róbert![]()
ha már Pécsről felmennél Dunaújvárosba akkor már fel is mehetsz Pestre a Motorossoba, szerintem
Én is mecseki vagyok, és onnan jártam/járok fel a MRossoba *YES*
- 9 years ago
#4299
Sziasztok jó napot itt mindenkinek:)Segitséget szeretnék,kérni,illetve egy nevet és telefonszámot ha,valaki esetleg tudja.Úgy hallottam Dunaújvárosban,van egy szerelö aki csak Ducatikkal foglalkozik.Az lenne a kérdés ki tudja,az illetö nevét és telefonszámát.Nagyon szépen köszönöm a segitséget.Üdv Róbert 

- 9 years ago
#4297
- 9 years ago
#4296
Sziasztok!
Szeretném a télen a tankot és a fejidomot megfesteni,a klasszikus fehér csíkkal! Adjon már valaki tanácsot,hogy matricázni vagy festeni szokták ?! matricázni szokták utólag, olcsóbb / gyorsabb / egyszerűbb mint fényeztetni
- 9 years ago
#4293
Sziasztok!
Szeretném a télen a tankot és a fejidomot megfesteni,a klasszikus fehér csíkkal! Adjon már valaki tanácsot,hogy matricázni vagy festeni szokták ?!
Szeretném a télen a tankot és a fejidomot megfesteni,a klasszikus fehér csíkkal! Adjon már valaki tanácsot,hogy matricázni vagy festeni szokták ?!
- 9 years ago
#4292
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindenkinek! Otthon szeretném megcsinálni mindkettő idomhoz a konzolokat mivel nem akarok több ezer forintot ilyenre kiadni+télen szeretek ilyen apróságokkal elfoglalatoskodniSzuper. Akkor várom a rendelést.
![]()
Helló, a télen én is berendelek egy hasidomot és egy üléstakarót is, jelzek amikor aktuális !
üdv Okés. Tervezem karbonból is gyártani őket, ha nem leszek béna hozzá.
- 9 years ago
#4291
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindenkinek! Otthon szeretném megcsinálni mindkettő idomhoz a konzolokat mivel nem akarok több ezer forintot ilyenre kiadni+télen szeretek ilyen apróságokkal elfoglalatoskodniSzuper. Akkor várom a rendelést.
![]()
Helló, a télen én is berendelek egy hasidomot és egy üléstakarót is, jelzek amikor aktuális !
üdv
- 9 years ago
#4290
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindenkinek! Otthon szeretném megcsinálni mindkettő idomhoz a konzolokat mivel nem akarok több ezer forintot ilyenre kiadni+télen szeretek ilyen apróságokkal elfoglalatoskodniSzuper. Akkor várom a rendelést.
- 9 years ago
#4289
Nagyon szépen köszönöm a segítséget Mindenkinek! Otthon szeretném megcsinálni mindkettő idomhoz a konzolokat mivel nem akarok több ezer forintot ilyenre kiadni+télen szeretek ilyen apróságokkal elfoglalatoskodni 

- 9 years ago
#4288
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!A nagyobb furatba M6 szegecssanya.
Csatolmányok:
bellypan_holder.jpg (121.02 KiB) Megtekintve 14672 alkalommal
- 9 years ago
#4287
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!Ilyen az üléstakaró konzolja, A hasidomé még egyszerűbb, kb 4 centis kis lemez csík, 3 centi távolságban lévő furatokkal. Meg tudod csinálni otthon negyed óra alatt, vagy megveszed az ebayról 5 ezerért.
Negyed óra lehet kevés lesz .
- 9 years ago
#4286
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!Ilyen az üléstakaró konzolja, A hasidomé még egyszerűbb, kb 4 centis kis lemez csík, 3 centi távolságban lévő furatokkal. Meg tudod csinálni otthon negyed óra alatt, vagy megveszed az ebayról 5 ezerért.
http://www.ebay.de/itm/HAM-SUPERSPORT-S ... Swcu5UR3Iq
- 9 years ago
#4285
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!Ilyen az üléstakaró konzolja, A hasidomé még egyszerűbb, kb 4 centis kis lemez csík, 3 centi távolságban lévő furatokkal. Meg tudod csinálni otthon negyed óra alatt, vagy megveszed az ebayról 5 ezerért.
![]()
Csatolmányok:
monster_ules_takaro_2.jpg (1.06 MiB) Megtekintve 14672 alkalommal
- 9 years ago
#4284
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!Dobj egy mail címet és küldök képet a felfogatóról!
- 9 years ago
#4283
Üdv Mindenkinek!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!
Új ember vagyok itt az oldalon, most tartok motor vételnél, vagyis már megvan, csak a telet azzal tölteném, hogy 1-2 dolgot lecserélek rajta. Hátsó üléstakaró és has idomot szeretnék, viszont rögzítés nélkül tudom csak megvenni. Az lenne a kérésem, hogy akinek van ilyen a motorján, rakna ide fel róla 1-2 képet? Csak a felfogatás érdekelne, hogy hogy csináljam meg. (Ducati Monster S4) Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni!

- 9 years ago
#4282
@zsolt24: A regisztrálást követően egyből megnéztem az apróhirdetéseket és láttam a 696-os csodátValóban szép, de sajnos a keretemen felül van. Szerintem, ha minden extrát levennél, akkor férhetne bele a keretembe (de ne tegyél ilyet ezzel a géppel
). Amúgy az Y küllős kerék kifejezetten tetszik (bár lehet más színt adnék neki) és a piros cső is ütős! A kipufogók milyenek rajta amúgy? A külföldi oldalakon láttam Y kerekes gépeket (696-kat), és az e-bay-en is rákerestem a felnire csak, hát nem túl olcsóak az biztos. alkudj belőle alkudni mindig lehet, de ahhoz telefont legalább fel kell emelni
azért ne itt...
- 9 years ago
#4281
Sziasztok!
Kaptam képet az S2R 1000-ről és a láncszakadás utáni sérült területről is, Megírnátok légy szíves a véleményeteket a sérülésről, esetleg olyan dologról, ami a kép alapján jó vagy éppen rossz előjelnek tűnik?
Ezt követően elmennék majd személyesen is (valakivel) megtekinteni és kipróbálni.
Kösz! Vese csere érdekli? Az egyiket oda adnám érte.Nekem egyedül a fekete váz nem tetszik.
- 9 years ago
#4280
Sziasztok!
Kaptam képet az S2R 1000-ről és a láncszakadás utáni sérült területről is, Megírnátok légy szíves a véleményeteket a sérülésről, esetleg olyan dologról, ami a kép alapján jó vagy éppen rossz előjelnek tűnik?
Ezt követően elmennék majd személyesen is (valakivel) megtekinteni és kipróbálni.
Kösz! ez semmi.
- 9 years ago
#4279
Sziasztok!
Kaptam képet az S2R 1000-ről és a láncszakadás utáni sérült területről is, Megírnátok légy szíves a véleményeteket a sérülésről, esetleg olyan dologról, ami a kép alapján jó vagy éppen rossz előjelnek tűnik?
Ezt követően elmennék majd személyesen is (valakivel) megtekinteni és kipróbálni.
Kösz! Én csak annyit tudok mondani, hogy ez a motor kurvaszép
- 9 years ago
#4278
img_0987.jpg (1.19 MiB) Megtekintve 14674 alkalommal
img_0989.jpg (1.05 MiB) Megtekintve 14674 alkalommal
img_0992.jpg (1.12 MiB) Megtekintve 14674 alkalommal
img_0991.jpg (1010.09 KiB) Megtekintve 14674 alkalommal
img_0990.jpg (1.15 MiB) Megtekintve 14674 alkalommal
Sziasztok!
Kaptam képet az S2R 1000-ről és a láncszakadás utáni sérült területről is, Megírnátok légy szíves a véleményeteket a sérülésről, esetleg olyan dologról, ami a kép alapján jó vagy éppen rossz előjelnek tűnik?
Ezt követően elmennék majd személyesen is (valakivel) megtekinteni és kipróbálni.
Kösz!
Kaptam képet az S2R 1000-ről és a láncszakadás utáni sérült területről is, Megírnátok légy szíves a véleményeteket a sérülésről, esetleg olyan dologról, ami a kép alapján jó vagy éppen rossz előjelnek tűnik?
Ezt követően elmennék majd személyesen is (valakivel) megtekinteni és kipróbálni.
Kösz!
Csatolmányok:
- 9 years ago
#4277
@zsolt24: A regisztrálást követően egyből megnéztem az apróhirdetéseket és láttam a 696-os csodátValóban szép, de sajnos a keretemen felül van. Szerintem, ha minden extrát levennél, akkor férhetne bele a keretembe (de ne tegyél ilyet ezzel a géppel
). Amúgy az Y küllős kerék kifejezetten tetszik (bár lehet más színt adnék neki) és a piros cső is ütős! A kipufogók milyenek rajta amúgy? A külföldi oldalakon láttam Y kerekes gépeket (696-kat), és az e-bay-en is rákerestem a felnire csak, hát nem túl olcsóak az biztos. alkudj belőle Végül is
A szokásos: felíbűl mennyit engedsz tesó, ja és merci csillagot nem adsz hozzá? Szerencsére nem ez a típus vagyok...
A félreértés elkerülése végett: a merci tulajokat nem akartam megbántani, semmi bajom nincs a típussal, most voltam pár hete pont a stuttgarti merci múzeumban, csak ajánlani tudom!![]()
- 9 years ago
#4276
@zsolt24: A regisztrálást követően egyből megnéztem az apróhirdetéseket és láttam a 696-os csodátValóban szép, de sajnos a keretemen felül van. Szerintem, ha minden extrát levennél, akkor férhetne bele a keretembe (de ne tegyél ilyet ezzel a géppel
). Amúgy az Y küllős kerék kifejezetten tetszik (bár lehet más színt adnék neki) és a piros cső is ütős! A kipufogók milyenek rajta amúgy? A külföldi oldalakon láttam Y kerekes gépeket (696-kat), és az e-bay-en is rákerestem a felnire csak, hát nem túl olcsóak az biztos. alkudj belőle
- 9 years ago
#4275
@zsolt24: A regisztrálást követően egyből megnéztem az apróhirdetéseket és láttam a 696-os csodát
Valóban szép, de sajnos a keretemen felül van. Szerintem, ha minden extrát levennél, akkor férhetne bele a keretembe (de ne tegyél ilyet ezzel a géppel
). Amúgy az Y küllős kerék kifejezetten tetszik (bár lehet más színt adnék neki) és a piros cső is ütős! A kipufogók milyenek rajta amúgy? A külföldi oldalakon láttam Y kerekes gépeket (696-kat), és az e-bay-en is rákerestem a felnire csak, hát nem túl olcsóak az biztos.


- 9 years ago
#4274
Azt elfelejtettem,hogy 120/70 első kereket vegyél bele,úgy is fordul és nem annyira kezenallos. A gyári az 60-as,inkább gumit cserélj mint kormányt! 

- 9 years ago
#4273
üssetek, de én kezdő motornak 696ost vennék. én inkább egy régebbi egykarút mint egy 695-öt, azon jobban elférniaz tény, de itt 696-ról van szó, az meg mégiscsak egy jóval újabb technika (annak minden előnyével és hátrányával)
A 695 és a 696 között számomra a legkomolyabb különbség az üléspozició volt, ezért is lett anno 695 a választás. A 696-on nekem fekvőtámasz helyzet van teljesen a 695 -ön meg teljesen kényelmesen megvagyok. Sokkal jobban dob előre az ülés szöge a 696 -oson.
Mindenképpen rá kell ülni.
- 9 years ago
#4272
...biztos, hogy igazatok van (és még 696-ot nem is terelgettem soha), de én nem bántam meg, hogy a kis600-ast megvettem. Sokat kellett igazodnunk egymáshoz, mert nem egy egyből kezes paripa, a motorfékkel is sokat küzdöttem, mire megtaláltam az ideális pozícióm, kanyaríveket, stb. most értem el oda, hogy nagyon élvezem a gépet (ezért is gondolkozom nagyobbon, de nem mindenáron). Szóval egy szó, mint száz, én az oldschool Monstert is nagyon ajánlom kezdeni!
- 9 years ago
#4271
Sziasztok!
Lehet, hogy rosszkor regisztráltam, mert ahogy olvastam vissza a forumot, pont jött a szokásos új tagtól a segítségkérés...De sajnos még én is ebben a hajóban evezek (csak még annyi motoros tapasztalatom sincs mint Mandalore-nak).
Tehát szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy optimális döntést hozhassak, amellyel remélhetőleg se rövid, se hosszútávon nem fogok pórul járni. Monstert szeretnék vásárolni a 2016-os szezonkezdet előtt, remélhetőleg még télen, A keret 1,2-1,3 millió + átírás, esetleg honosítás (ruházat vásárlását már elindítottam ezen felül). Amiben gondolkoznék: Monster 696, S2R 800, S2R 1000. A költségek ha lejjebb mennek nem probléma, ezt gondolom nem kell magyarázzam.
Két motor van most, amit találtam a hirdetésekben és a keretbe belefér. Szerintetek melyik a jobb választás egy kezdő motorosnak, van-e esetleg valami gyárilag kódolt hibaforrás valamelyik motornál? (a 696-nak eléggé utána olvastam, de az s2r800 és s2r1000-nek annyira nem és ismerős sincs aki tudna ezekről nekem használható infót adni, sajnos.). Használat célja: igazából mindennagy túrák, kis túrák, egy kis munkába járás stb. (az országot szeretném bejárni).
Akkor a két motor:
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_ ... 782620.htm
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-9428808
Köszönöm, aki foglalkozik a témával! Egy jövőbeni klubtalálkozón vagy túrán mindenképp a vendégem egy kávéra vagy sörre![]()
Üdv,
Sanyi Szia!
Véleményem,tanácsom: ha Tök kezdő vagy 696, ha már van tapasztalatod mindegy..., javasolnám kipróbálni mindegyiket
A 696 kicsivel fiatalabb konstrukció és típushibáról nem nagyon hallottam, a 800-1000 is eléggé kiforrott technika már, minimális jellemző nyűgje lehet nekik.
Vásárláskor az állapot a döntő, ha van rá lehetőség, hozzáértő emberke legyen veled a vásárláskor.
A szervizköltség (amivel riogatnak a japó motorosok és mindent tudó szakik) nem sokkal több, mint egy japónál, kis hozzáértéssel sok minden otthon is megoldható, bár az egy másik topic.
Olvasgasd az itteni fórumot (visszafelé is), sok okosság található.
ja és jó döntés, nem fogod megbánni...
Na én igazán nem szeretnék ebbe beleszólni, mert épp árulok egy motort, de szerintem nézd meg azt a fekete 696 csodát.Itt mindenki ismeri a gépet, az elmúlt két évben nem sokat ment, és teljes szervizen volt, mikor megvette öcsém. Szervizben is le tudod informálni.
A többit rád bízom vagy keress privátban....
Zs ezt szilvalének címezd......szép a motorod de az ezredesem nem cserélem egyenlőre...köszi
- 9 years ago
#4270
üssetek, de én kezdő motornak 696ost vennék. én inkább egy régebbi egykarút mint egy 695-öt, azon jobban elférniaz tény, de itt 696-ról van szó, az meg mégiscsak egy jóval újabb technika (annak minden előnyével és hátrányával) léghűtés, desmovezérlés, egyedül a fék ami komolyabb
- 9 years ago
#4269
üssetek, de én kezdő motornak 696ost vennék. én inkább egy régebbi egykarút mint egy 695-öt, azon jobban elférniaz tény, de itt 696-ról van szó, az meg mégiscsak egy jóval újabb technika (annak minden előnyével és hátrányával)
- 9 years ago
#4268
üssetek, de én kezdő motornak 696ost vennék. én inkább egy régebbi egykarút mint egy 695-öt, azon jobban elférni
- 9 years ago
#4265
Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni![]()
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...![]()
@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenneígy lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).
@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé
Hasonló cipőben járok. 696 vs S2R 800. Eddig FZ6N volt, de nem tetszett a sor 4 és picivel könnyebb gépet szeretnék. Pro - kontra olvastam már elég sok véleményt. Igazából egyik sem lehet nagy melléfogás, ha az ember normális állapotút/előéletűt talál. Azonban sok esetben a két modell között 400-500e HUF eltérés is lehet, amiből jópár liter benzin vagy épp extra kiegészítő kijön. a benzin egy dolog, az extra kiegészítőkkel kapcsolatban pedig csak az a véleményem, azt mindenki meg fogja venni, mégis mindenki "gyári állapotú" motort keres, a sok szerencsétlen eladópedig nem tudja árban eladni a sok csilli-villi kiegészítőt... majd mindenkiből szerencsétlen eladó lesz
![]()
Persze, a benzint csak úgy írtam. Bármire költhető a különbözet, fagyira, vezetéstechnikai tanfolyamra, belépőre Brno-baA kiegészítőket tényleg csak magadnak veszed, nem tudod beletenni az árba utána. BTW nálam a 188 centim is döntő lesz a választásnál. ( bár nem tudom szignifikáns eltérés van-e közöttük, muszáj lesz kipróbálni )
- 9 years ago
#4264
Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni![]()
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...![]()
@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenneígy lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).
@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé
Hasonló cipőben járok. 696 vs S2R 800. Eddig FZ6N volt, de nem tetszett a sor 4 és picivel könnyebb gépet szeretnék. Pro - kontra olvastam már elég sok véleményt. Igazából egyik sem lehet nagy melléfogás, ha az ember normális állapotút/előéletűt talál. Azonban sok esetben a két modell között 400-500e HUF eltérés is lehet, amiből jópár liter benzin vagy épp extra kiegészítő kijön. a benzin egy dolog, az extra kiegészítőkkel kapcsolatban pedig csak az a véleményem, azt mindenki meg fogja venni, mégis mindenki "gyári állapotú" motort keres, a sok szerencsétlen eladópedig nem tudja árban eladni a sok csilli-villi kiegészítőt... majd mindenkiből szerencsétlen eladó lesz
- 9 years ago
#4263
Köszönöm azoknak, akik eddig írtak a segítségkérésemmel kapcsolatosan!
@Angel911: Az állapot a döntő, én is ezt tartom elsődlegesnek, nem azt, hogy a motorban 40.000. vagy 19.000 km van. Egy közeli városban megnéztem egy 696-ost, kevés km-el volt hirdetve, de nem annyira fogott meg. Jött velem az oktatóm (aki szerelő is egyébként) , mert akkor még javában tanuló voltam. Eszembe se jutott volna a motor alá nézni és a csavarokat nézegetni, de Ő a motor átnézése után gyorsan megjegyezte, hogy só által mart a blokk alja és pár csavar is, elég csúnyán... Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolja a motor használhatóságát (valószínűleg semennyire), de mindig is értékcsökkentő tényező marad, így inkább hagytam ezt a motort. Ebből kiindulva soha nem mennék el egyedül motort venni![]()
Az oktatóm is tanácsolta, hogy annyi motort próbáljak amennyit csak tudok. Pont Neki köszönhetem, hogy a V2-őt megismerhettem, mert az egyik napon a tanulós cb600 helyett a saját SV650-vel mehettem, innen kezdődik szerintem a V korszakom...![]()
@Steev: Valóban így lehet, hogy sor4-es km-ek után az L2 teljesen más lenneígy lehet jobb is lesz egy ilyenen kezdjek (esetleg egy 800-on).
@dino74: Hívtam a fehér s2r 1000-es tulaját. Nagyjából összefoglalva, amit mondott: hátsó gumi 70%, fékek cserélve, motor átfestve feketéről gyöngyházfehérre (mert neki ez tetszett), s4r-hez való termi kipufogó, csak túrázott szinte vele. Márciusig kivonva ideiglenesen a forgalomból és márciusig van rajta műszaki is. Gondoltam ezek még beleférhetnek, de kértem, hogy még ha valamit fontosnak tart mondja el a motorról. Ekkor említette, hogy egyszer menet közben a lánc elszakad, amely belemart a lengőkarba és most úgy néz ki mintha "medve karmolta volna meg", azt hiszem valahogy így fogalmazott... hú mondom az nem túl jó. De kértem most képeket még a motorról, ha kapok feldobom a fórumra.
Köszi!!
Üdv,
szilvalé
Hasonló cipőben járok. 696 vs S2R 800. Eddig FZ6N volt, de nem tetszett a sor 4 és picivel könnyebb gépet szeretnék. Pro - kontra olvastam már elég sok véleményt. Igazából egyik sem lehet nagy melléfogás, ha az ember normális állapotút/előéletűt talál. Azonban sok esetben a két modell között 400-500e HUF eltérés is lehet, amiből jópár liter benzin vagy épp extra kiegészítő kijön.