- 10 years ago
#4112
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... ]Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! [/quote] Ez a Hegyi kanyarvadász klubtársé, akár itt is ráírhatsz, vaterán kívül lehet még olcsóbban is adja
http://www.ducatiklub.hu/users/nyarivihogo
- 10 years ago
#4111
http://auto-motor.vatera.hu/motor_robog ... ]Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi![/quote]
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi![/quote]
- 10 years ago
#4110
Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! Én innen rendeltem (akkor még kicsit olcsóbb volt). Az én kormányomba nem passzolt de a kormány se volt gyári. Szereztem hozzá megfelelő átmérőjű gumit de nagyon bénán tartotta így végül fémből csináltattam hozzá feszítőt.
- 10 years ago
#4109
Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! Én is ebayen rendeltem, fórumos ajánlásra és egyáltalán nem bántam meg. Bár már ezt sem forgalmazzák - vagy ezen a linken nem elérhető - érdemes körülnézni, mert szerintem kapható ilyen még az oldalon.
http://www.ebay.com/itm/BAR-END-MIRRORS ... c4&vxp=mtr
- 10 years ago
#4108
Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi! Én ilyet vettem az e-bayről, csak azóta nem forgalmazza már a tag: 7/8" HANDLE BAR END Mirrors For Ducati Sport Classic GT 1000 ST2 ST3 ST4
Ilyen egyébként: http://www.ebay.com/itm/7-8-CNC-Handle- ... 7d&vxp=mtr
- 10 years ago
#4107
Sziasztok.
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi!
Tudnatok ajanlani boltot akar Pesten vagy neten ahol tudok venni jofele kormanyveg tukrot Monster 620 ra? Ebayen talaltam par univerzalisat de az nem tudom hogy tenyleg passzolna-e ra..
Koszi!
- 10 years ago
#4106
A légellenállás csökkentése már a mini Monsteren is fontosA másfél éves fiam imádja ...
) Engedelmetekkel raragasztottuk az egyik MDK-s matricát az elejére, noha még nem regisztrált klubtagrol van szó
Ezen felbuzdulva holnap én is telerakom MDK matricákkal a 20 hónapos fiam motorjaát(ami persze azért Piros)
- 10 years ago
#4105
image.jpg (210.08 KiB) Megtekintve 13763 alkalommal
A légellenállás csökkentése már a mini Monsteren is fontos
A másfél éves fiam imádja ...
) Engedelmetekkel raragasztottuk az egyik MDK-s matricát az elejére, noha még nem regisztrált klubtagrol van szó


Csatolmányok:
- 10 years ago
#4103
Szia, nekem a 98-as 600-on 14:43 volt, nagyon pörgősnek talaltam. Palyan kmóra szerint kb 150-155km/H-nal vege volt, varosban 1-2 hamar kiforgott. Tavaly tavasszal cseréltettem elol 15-re, hatul meg 46 helyett direkt kertem, hogy legyen ujra a 43, de holnap megnezem es örömmel futok vele egyet hamarosan, hogy hol a vege most. Varosban használom főleg, nekem ezzel az áttétellel igy jobban tetszik.
Itt azt írjak 14:43 98-ig, 98-tol 15:46 a M600. Áttételben egyebkent ez majdnem ugyanaz lenne, ezert döntöttem a 15:43 mellett.
http://www.chaingangchainsandsprockets. ... specs.html
Itt azt írjak 14:43 98-ig, 98-tol 15:46 a M600. Áttételben egyebkent ez majdnem ugyanaz lenne, ezert döntöttem a 15:43 mellett.
http://www.chaingangchainsandsprockets. ... specs.html
- 10 years ago
#4102
Sziasztok!
Új vagyok itt ezen a fórumon,és a segítségeteket szeretném kérni! Egy monster vásárlásán gondolkodom. Egy 2003-as 800 I.E. van kinézve,Az érdekelne,hogy mire figyeljek a vásárlásnál,volt már néhány motorom,de a Ducati-król csak a fórumok alapján olvastam egy-két dogot.Valóban olyan drága a szervizelése mint azt híresztelik?Szabolcs megyében van-e hely ahol a szervizt meg tudnák csinálni?Az említett motor amit meg akarok venni,azt írja a tulaj hogy teljesen fel újított motorral,ez természetes egy 60 ezert futott monsternél?Nekem volt olyan motorom(Kawasaki),ami 115 ezernél gyári volt,és mind a mai napig probléma mentesen megy az új gazdájánál.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Új vagyok itt ezen a fórumon,és a segítségeteket szeretném kérni! Egy monster vásárlásán gondolkodom. Egy 2003-as 800 I.E. van kinézve,Az érdekelne,hogy mire figyeljek a vásárlásnál,volt már néhány motorom,de a Ducati-król csak a fórumok alapján olvastam egy-két dogot.Valóban olyan drága a szervizelése mint azt híresztelik?Szabolcs megyében van-e hely ahol a szervizt meg tudnák csinálni?Az említett motor amit meg akarok venni,azt írja a tulaj hogy teljesen fel újított motorral,ez természetes egy 60 ezert futott monsternél?Nekem volt olyan motorom(Kawasaki),ami 115 ezernél gyári volt,és mind a mai napig probléma mentesen megy az új gazdájánál.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
- 10 years ago
#4101
Sziasztok!
Nekem egy 1998-as monster 600M-van és kicsit kevésnek tartom a végsebességét (145km/h GPS-el mérve gyári lánckerék méretekkel). Úgy tűnik ki is pörög. Azoktól szeretném kérdeni akiknek ilyen típus van, hogy kinek mennyit megy végre az övé és hogy van-e valami tipp, hogy mi lehet ennek az oka?
Üdv:
Gábor
Nekem egy 1998-as monster 600M-van és kicsit kevésnek tartom a végsebességét (145km/h GPS-el mérve gyári lánckerék méretekkel). Úgy tűnik ki is pörög. Azoktól szeretném kérdeni akiknek ilyen típus van, hogy kinek mennyit megy végre az övé és hogy van-e valami tipp, hogy mi lehet ennek az oka?
Üdv:
Gábor
- 10 years ago
#4100
Hali!
Végüli mégsem lesz ventillátoros fesszabályzó hűtés, mert k..ra nem fér oda már rá semmi. A kérésem az lenne, hogy aki már rakta át sajátját az old school monsteren máshova, az egy fotót osszon már meg velem a megoldásról. Arra is gondoltam, hogy egy nagyobb fémlapot csavarozok hozzá, esetleg a vázhoz hőelvezést oldott-e már meg valaki. Műhelyem sajnos nincs, így elég limitáltak az otthoni barkácslehetőségek. Bármi ilyen megoldás érdekel. Köszi!
Végüli mégsem lesz ventillátoros fesszabályzó hűtés, mert k..ra nem fér oda már rá semmi. A kérésem az lenne, hogy aki már rakta át sajátját az old school monsteren máshova, az egy fotót osszon már meg velem a megoldásról. Arra is gondoltam, hogy egy nagyobb fémlapot csavarozok hozzá, esetleg a vázhoz hőelvezést oldott-e már meg valaki. Műhelyem sajnos nincs, így elég limitáltak az otthoni barkácslehetőségek. Bármi ilyen megoldás érdekel. Köszi!
- 10 years ago
#4098
Sziasztok jó estét mindenkinek.Szeretném,megkérdezni kinek van eladó 4 darab légszüröfedélrögzitófémpatentje.Ducati monster 900 S.hez kellene.Nagyon szépen,köszönöm a segitséget. Erre az cimre nyugodtan irjon árral együtt,akinek van eladó. reichr@freemail.hu http://oem-parts.hu/parts/ducati/2000/9 ... classified
A 7-es jelű....
- 10 years ago
#4097
Sziasztok jó estét mindenkinek.Szeretném,megkérdezni kinek van eladó 4 darab légszüröfedélrögzitófémpatentje.Ducati monster 900 S.hez kellene.Nagyon szépen,köszönöm a segitséget. Erre az cimre nyugodtan irjon árral együtt,akinek van eladó. reichr@freemail.hu Szia! motorosso.hu-t próbáld meg, nekem Töki adott egyet amit elhagytam.
- 10 years ago
#4096
Sziasztok jó estét mindenkinek.Szeretném,megkérdezni kinek van eladó 4 darab légszüröfedélrögzitófémpatentje.Ducati monster 900 S.hez kellene.Nagyon szépen,köszönöm a segitséget. Erre az cimre nyugodtan irjon árral együtt,akinek van eladó. reichr@freemail.hu
- 10 years ago
#4095
Köszi! és hol lehetne ezt beszerezni? kellenének az agyak(első-hátsó),hogy le tudjuk méretezni,aztán gyártani.a többi része beszerezhető,mint megtudtam Ez jó ötlet!
Szerezzünk két agyat, a többit (tervezés + gyártás) megoldom! a többit én is:D
- 10 years ago
#4094
Holnap megnézem
De nem tudom a műszerfal beazasnak van e köze az immo hoz
Csak az immo ledje van a fordszammerobe integrálva
Azért ez elszomorit hogy egy kis víz ekkora gondot okoz
Ha vilagvegen elkap az eső akkor tolhatom haza a verdát
Lásd a #2107 -es postomat![]()
Az oldalsztender az önindítót tiltja
Az amúgy is ki van iktatva nekem
Próbáltam az immot kiiktatni
A motorvezerlo lock bemenetere logikai magas szintet kapcsolva
Sikerült a motorvezerlot hazavagni.. :-Ma indultunk volna túrázni... Többiek mentek is..
Huh, jól lyukra futottál sajnálom
A sztender kapcsoló egyébként nem csak az önindítót tiltja hanem konkrétan leállítja a motor mivel járó motornál is ha egyesbe rakod miközben lent van a sztender akkor leállítja a motort.
- 10 years ago
#4093
komoly! A műszerfal közepén hátulról van egy kerek bizbasz, az a szellőztetője
Holnap megnézem
De nem tudom a műszerfal beazasnak van e köze az immo hoz
Csak az immo ledje van a fordszammerobe integrálva
Azért ez elszomorit hogy egy kis víz ekkora gondot okoz
Ha vilagvegen elkap az eső akkor tolhatom haza a verdát
Lásd a #2107 -es postomat![]()
Az oldalsztender az önindítót tiltja
Az amúgy is ki van iktatva nekem
Próbáltam az immot kiiktatni
A motorvezerlo lock bemenetere logikai magas szintet kapcsolva
Sikerült a motorvezerlot hazavagni.. :-Ma indultunk volna túrázni... Többiek mentek is..
- 10 years ago
#4092
Ez most komoly??
Milyen szellőző membrán??
Hol található??
Kanyarfuro mellett?komoly! A műszerfal közepén hátulról van egy kerek bizbasz, az a szellőztetője
Holnap megnézem
De nem tudom a műszerfal beazasnak van e köze az immo hoz
Csak az immo ledje van a fordszammerobe integrálva
Azért ez elszomorit hogy egy kis víz ekkora gondot okoz
Ha vilagvegen elkap az eső akkor tolhatom haza a verdát Nekem egyszer Franciába játszotta el de végül hazajött!!!![]()
- 10 years ago
#4091
Ez most komoly??
Milyen szellőző membrán??
Hol található??
Kanyarfuro mellett?komoly! A műszerfal közepén hátulról van egy kerek bizbasz, az a szellőztetője
Holnap megnézem
De nem tudom a műszerfal beazasnak van e köze az immo hoz
Csak az immo ledje van a fordszammerobe integrálva
Azért ez elszomorit hogy egy kis víz ekkora gondot okoz
Ha vilagvegen elkap az eső akkor tolhatom haza a verdát
Lásd a #2107 -es postomat
- 10 years ago
#4090
vagy a szellőző membrán vn eldugulva és csak befelé megy a víz, kifelé nem
Ez most komoly??
Milyen szellőző membrán??
Hol található??
Kanyarfuro mellett?komoly! A műszerfal közepén hátulról van egy kerek bizbasz, az a szellőztetője
Holnap megnézem
De nem tudom a műszerfal beazasnak van e köze az immo hoz
Csak az immo ledje van a fordszammerobe integrálva
Azért ez elszomorit hogy egy kis víz ekkora gondot okoz
Ha vilagvegen elkap az eső akkor tolhatom haza a verdát
- 10 years ago
#4089
ha jól rémlik a műszerfal hátulján levő csatlakozó szokott beázni. vagy a szellőző membrán vn eldugulva és csak befelé megy a víz, kifelé nem
Ez most komoly??
Milyen szellőző membrán??
Hol található??
Kanyarfuro mellett?komoly! A műszerfal közepén hátulról van egy kerek bizbasz, az a szellőztetője
- 10 years ago
#4088
ha jól rémlik a műszerfal hátulján levő csatlakozó szokott beázni. vagy a szellőző membrán vn eldugulva és csak befelé megy a víz, kifelé nem
Ez most komoly??
Milyen szellőző membrán??
Hol található??
Kanyarfuro mellett?
- 10 years ago
#4087
ha jól rémlik a műszerfal hátulján levő csatlakozó szokott beázni.
Kiszaritottam minden csatit ami hozzáferheto
Kompresszorral
De semmi változás
Pedig vasárnap reggel indulnank túrázni motorral
- 10 years ago
#4086
ha jól rémlik a műszerfal hátulján levő csatlakozó szokott beázni. vagy a szellőző membrán vn eldugulva és csak befelé megy a víz, kifelé nem
- 10 years ago
#4084
Egy kis segítséget szeretnék kérni
Lemostam a motort (S4) tegnap este, ma reggel mikor akartam inditani nem tudtam mert tilt az immo
Világít is folamatosan a ledje ha gyujtásra teszem. Próbáltam a piros kulccsal is de ugyanaz
Van valakinek valami ötlete???
Jól látom hogy az immo egység a kormánnyak alatt van? Oda csatlakozik a gy kapcsolón levő érzékelő...
Ha kiszárad elvileg jó lesz! Nekem is volt már ilyen többször is, de egyszerűen nem tudok rájönni pontosan hol a baj.
- 10 years ago
#4083
Egy kis segítséget szeretnék kérni
Lemostam a motort (S4) tegnap este, ma reggel mikor akartam inditani nem tudtam mert tilt az immo
Világít is folamatosan a ledje ha gyujtásra teszem. Próbáltam a piros kulccsal is de ugyanaz
Van valakinek valami ötlete???
Jól látom hogy az immo egység a kormánnyak alatt van? Oda csatlakozik a gy kapcsolón levő érzékelő...
Lemostam a motort (S4) tegnap este, ma reggel mikor akartam inditani nem tudtam mert tilt az immo
Világít is folamatosan a ledje ha gyujtásra teszem. Próbáltam a piros kulccsal is de ugyanaz
Van valakinek valami ötlete???
Jól látom hogy az immo egység a kormánnyak alatt van? Oda csatlakozik a gy kapcsolón levő érzékelő...
- 10 years ago
#4082
Hi!
Egy környékbeli áthozta frissen vásárolt S4R Monsterét, mert fura vele elindulni. Tényleg teljesen máshogy indul, mint a 999 és az M900ie, sőt a nyomólap sem tűnik gyárinak. Valami csúszókuplung lenne?
Nagyon el kell találni a fordulatszámot, hogy ne rángasson/zörögjön 0-5kmh között. A kosár és a lamellák nincsenek látszólag beverődve, fokozatokat váltani gond nélkül lehet álló helyzetben is (amit a kopott lamellákkal 999-nél nem lehetett) Senki semmit ezek alapján?
- 10 years ago
#4081
Sziasztok:) Nemrég tulaja lettem egy 1000-es Multistrada-nak! A lánc feszességén szeretnék állítani, viszont ez a hozzá való szerszám nélkül nehézkes, ezért ha valakinek lenne egy eladó gyári vagy legyártott jó áron, az érdekelne (fotóval és árral együtt)! Válasz itt, vagy: t.bencee@citromail.hu Előre is köszi!;)
- 10 years ago
#4080
250-300.ezerből meglesz...
Köszi! és hol lehetne ezt beszerezni? kellenének az agyak(első-hátsó),hogy le tudjuk méretezni,aztán gyártani.a többi része beszerezhető,mint megtudtam Ez jó ötlet!
Szerezzünk két agyat, a többit (tervezés + gyártás) megoldom!
- 10 years ago
#4079
tavasszal ezeknél volt két SF, amik töröttek voltak, csak a hirdetésbe nem írták bele
ugyanígy olasz import sajnos azokat is eladát ahogy ezt is fogja és itt fog keringeniba piacon. Persze a jókat meg kiviszik innen
Gondolod ez is cinkes?? Nem mondom, hogy szar, de láttam róla képeket és nem volt éppen legjobb kedvében
Persze pénz kérdése minden de magyar betegség az, hogy ha még tudatában is van, hogy mennyit költ rá akkor is az olcsó szarhoz nyúl az ember mert akkor ott az éppen olcsóbb. Aztán vagy van lóvé rendbe rakni, vagy nincs, rendszerint többe van mint egy makulátlan. De balkáni néphez hasonlóan szeretünk mindig egy kicsit többet mutatni mint amire telik. Akinek nem inge ne vegye magára csak bosszantó amikor te majd elakarod adni a sérülésmentes magyarországi valós kilóméteres motorodat nem kapod meg az árát ilyenek miatt. Sajnos megteremtjük rá a keresletet, hogy ömlesszék be ezeket a szarokat és sokan élnek ebből elég jól
- 10 years ago
#4078
dsc_0292.jpg (1.28 MiB) Megtekintve 13716 alkalommal
dsc_0291.jpg (972.93 KiB) Megtekintve 13716 alkalommal
Hi!
Egy környékbeli áthozta frissen vásárolt S4R Monsterét, mert fura vele elindulni. Tényleg teljesen máshogy indul, mint a 999 és az M900ie, sőt a nyomólap sem tűnik gyárinak. Valami csúszókuplung lenne?
Nagyon el kell találni a fordulatszámot, hogy ne rángasson/zörögjön 0-5kmh között. A kosár és a lamellák nincsenek látszólag beverődve, fokozatokat váltani gond nélkül lehet álló helyzetben is (amit a kopott lamellákkal 999-nél nem lehetett)
Egy környékbeli áthozta frissen vásárolt S4R Monsterét, mert fura vele elindulni. Tényleg teljesen máshogy indul, mint a 999 és az M900ie, sőt a nyomólap sem tűnik gyárinak. Valami csúszókuplung lenne?
Nagyon el kell találni a fordulatszámot, hogy ne rángasson/zörögjön 0-5kmh között. A kosár és a lamellák nincsenek látszólag beverődve, fokozatokat váltani gond nélkül lehet álló helyzetben is (amit a kopott lamellákkal 999-nél nem lehetett)
Csatolmányok:
- 10 years ago
#4077
Igen jó ár!!
Szerintem nem sokáig lesz fent!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-9197479
tavasszal ezeknél volt két SF, amik töröttek voltak, csak a hirdetésbe nem írták bele
ugyanígy olasz import sajnos azokat is eladát ahogy ezt is fogja és itt fog keringeniba piacon. Persze a jókat meg kiviszik innen
Gondolod ez is cinkes??
- 10 years ago
#4076
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
Itt megkapod kb. mire számíthatsz változásban:
http://www.gearingcommander.com/
Köszönöm.
Valóban nem sokat változik a fordulat, egy kis + nyomaték a hátsó keréken meg csak jól jön.
Ma először hajtottam meg ennyire, majdnem annyival mentem mint a hálózati feszültség.![]()
Na ebből szívesen feláldozok, csak jobban húzzon.
Simán igazad van, én a saját 695-ösömön 42-esről 44 -re cseréltem a hátsót és az én izlésemnek így jöttek rendbe a fokozatok, végre lehet a 2-est használni alacsony fordulaton egy városi derékszögü kanyarnál vagy éppen a glockner hajtűiben mert nem rángat 2000-nél sem hanem szépen eltolja a biciklit, a 6-ikat meg már 110-120 -nál el lehet kezdeni használni, az meg hogy a vége nem 205 hanem 199 pont leszarom úgysem motorozok annyival.
- 10 years ago
#4075
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
Itt megkapod kb. mire számíthatsz változásban:
http://www.gearingcommander.com/
Köszönöm.
Valóban nem sokat változik a fordulat, egy kis + nyomaték a hátsó keréken meg csak jól jön.
Ma először hajtottam meg ennyire, majdnem annyival mentem mint a hálózati feszültség.![]()
Na ebből szívesen feláldozok, csak jobban húzzon.
- 10 years ago
#4074
Sziasztok!
Hátsó lánckerék gyári 41-ről 42-re váltás érezhető változást hoz?
Nem újítani akarok nekem így is tökéletes, csak ilyen fogszámmal találtam kedvező árfekvésben JT DID szettet.
Itt megkapod kb. mire számíthatsz változásban:
http://www.gearingcommander.com/
- 10 years ago
#4073
A Tapasztalat megosztás jegyében.
Ma érkeztünk haza egy 6 napos túráról Svájc-Ausztria-Olasz...stb, utsó pár száz km. pályán (A1-M1) mivel szar idő volt.
A 695 valahol úgy 40km -re budapesttől úgy döntött nem akar hazajönni.(Gondolom tetszett neki a túra) Le -le állt a motor 130-140 -es tempónál összevissza, leállt 2 mp -re majd újraindult, majd leállt fél mp -re majd újraindult 2 percig semmi majd folyamatosan összevissza mintha elvennéd a gyújtást kompletten. Mondanom sem kell hogy ez konkrét életveszély volt a pályán előzések közben buszok kamionok között. Megálltam, járt szépen a motor semmi konkrét nem látszott...stb mentünk tovább 2 perc és megint elkezdte, egyszer még a motor ellenőrző lámpa is kigyulladt vagy 10mp -re aztán elaludt, de csak egyre rosszabb lett majd egyszercsak kakukk nem indult újra. Ki is húztam a leállósávba, ahol simán beindult indítózásra. Aztán pár perc próbálgatás után feltünt hogy amint 1-esbe teszem megint leáll most konkrétan álló helyzetben.
Egyből összeraktam, hogy bazz ez azt hiszi hogy lent van a oldalsztenderd menet közben. Kicsit megigazgattam a csatlakozót és máris minden megjavult.
Basszus azért ez nagyon kemény volt, lehetne benne egy olyan felülbírálás hogy ha X tempó fölött mész akkor ne vegye figyelembe azt a jelet mert szimplán butaság mivel életveszélyes szituációt teremt ez így.
És hogy ez miért éppen 28615km -nél lett azt senki nem kérdezze, talán az eső miatt korrodált kicsit, nade gumi házikóban van... mindegy holnap megcsiszolom szépen meg kap WD40 -et is, többet nekem ilyen ne történjen.
Ma érkeztünk haza egy 6 napos túráról Svájc-Ausztria-Olasz...stb, utsó pár száz km. pályán (A1-M1) mivel szar idő volt.
A 695 valahol úgy 40km -re budapesttől úgy döntött nem akar hazajönni.(Gondolom tetszett neki a túra) Le -le állt a motor 130-140 -es tempónál összevissza, leállt 2 mp -re majd újraindult, majd leállt fél mp -re majd újraindult 2 percig semmi majd folyamatosan összevissza mintha elvennéd a gyújtást kompletten. Mondanom sem kell hogy ez konkrét életveszély volt a pályán előzések közben buszok kamionok között. Megálltam, járt szépen a motor semmi konkrét nem látszott...stb mentünk tovább 2 perc és megint elkezdte, egyszer még a motor ellenőrző lámpa is kigyulladt vagy 10mp -re aztán elaludt, de csak egyre rosszabb lett majd egyszercsak kakukk nem indult újra. Ki is húztam a leállósávba, ahol simán beindult indítózásra. Aztán pár perc próbálgatás után feltünt hogy amint 1-esbe teszem megint leáll most konkrétan álló helyzetben.
Egyből összeraktam, hogy bazz ez azt hiszi hogy lent van a oldalsztenderd menet közben. Kicsit megigazgattam a csatlakozót és máris minden megjavult.
Basszus azért ez nagyon kemény volt, lehetne benne egy olyan felülbírálás hogy ha X tempó fölött mész akkor ne vegye figyelembe azt a jelet mert szimplán butaság mivel életveszélyes szituációt teremt ez így.
És hogy ez miért éppen 28615km -nél lett azt senki nem kérdezze, talán az eső miatt korrodált kicsit, nade gumi házikóban van... mindegy holnap megcsiszolom szépen meg kap WD40 -et is, többet nekem ilyen ne történjen.
- 10 years ago
#4072
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni benne:
Szeretném a felniket lecserélni a mocimon (Monster 600 '98) küllősre!
Tudnátok ebben segíteni, hogy hol érdemes érdeklődni vagy kit kellene keresni?
Előre is köszönöm! 250-300.ezerből meglesz...
Köszi! és hol lehetne ezt beszerezni? kellenének az agyak(első-hátsó),hogy le tudjuk méretezni,aztán gyártani.a többi része beszerezhető,mint megtudtam
- 10 years ago
#4071
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung hidraulikának mennyi olaj kell azt tudom hogy a két féknek nem sok kell de fél liter elég a 3 nak fél deci kb vagy annyi se
- 10 years ago
#4070
Olyan kérdésem lenne hogy a kuplung hidraulikának mennyi olaj kell azt tudom hogy a két féknek nem sok kell de fél liter elég a 3 nak
- 10 years ago
#4069
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni benne:
Szeretném a felniket lecserélni a mocimon (Monster 600 '98) küllősre!
Tudnátok ebben segíteni, hogy hol érdemes érdeklődni vagy kit kellene keresni?
Előre is köszönöm! 250-300.ezerből meglesz...
Köszi! és hol lehetne ezt beszerezni? http://www.ebay.co.uk/itm/Ducati-Monste ... 1768217387
- 10 years ago
#4068
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni benne:
Szeretném a felniket lecserélni a mocimon (Monster 600 '98) küllősre!
Tudnátok ebben segíteni, hogy hol érdemes érdeklődni vagy kit kellene keresni?
Előre is köszönöm! 250-300.ezerből meglesz...
Köszi! és hol lehetne ezt beszerezni?
- 10 years ago
#4067
Igen jó ár!!
Szerintem nem sokáig lesz fent!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-9197479
tavasszal ezeknél volt két SF, amik töröttek voltak, csak a hirdetésbe nem írták bele
ugyanígy olasz import sajnos azokat is eladát ahogy ezt is fogja és itt fog keringeniba piacon. Persze a jókat meg kiviszik innen
- 10 years ago
#4066
Igen jó ár!!
Szerintem nem sokáig lesz fent!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-9197479
tavasszal ezeknél volt két SF, amik töröttek voltak, csak a hirdetésbe nem írták bele
ugyanígy olasz import
- 10 years ago
#4065
- 10 years ago
#4064
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hátha tudtok segíteni benne:
Szeretném a felniket lecserélni a mocimon (Monster 600 '98) küllősre!
Tudnátok ebben segíteni, hogy hol érdemes érdeklődni vagy kit kellene keresni?
Előre is köszönöm! 250-300.ezerből meglesz...
- 10 years ago
#4063
Sziasztok:) Nemrég tulaja lettem egy 1000-es Multistrada-nak! A lánc feszességén szeretnék állítani, viszont ez a hozzá való szerszám nélkül nehézkes, ezért ha valakinek lenne egy eladó gyári vagy legyártott jó áron, az érdekelne (fotóval és árral együtt)! Válasz itt, vagy: t.bencee@citromail.hu Előre is köszi!;)