Avatar
 attis91
#4012
Üdv Hölgyek, Urak!

Megfertőzött az olasz szerelem engem is, de egy kis tanácsadásra szorulok! S4-es Monstert szeretnék venni. Tudtok tippeket adni, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen vas esetében, hogy ne nyúljak "szarba"?? :)
Köszönöm előre is az építő hozzászólásokat!
Avatar
 76
#4011
Hello!

Menyire problémás a 696-osba félkarú lengővillát tenni?
Ha jól emlékszem Dolce motorjában az volt.
szerintem annyira,hogy add el a 696-ot és vegyél 796 vagy inkább evot!
Avatar
 a76gyuri
#4010
Hello!

Menyire problémás a 696-osba félkarú lengővillát tenni?
Ha jól emlékszem Dolce motorjában az volt.
Avatar
 Vicctor
#4009
Hi!
Nem tudom,hogy hova írjam:van ismerősünk a karasnánál?
Köszi!

MIért kell ismerős ?
Jó arcok, és a szervíz is korrekt.
melyik? a szemüveges ratyi? bocs de nekem túl sok az a brigád :D

Én jóban vagyok velük, kicsit fura humora van az egyiknek de alapvetően amit eddig náluk intéztem (páromnak Hondája van) az mindig oké volt.

Ráadásul még a Ducatimat is tőlük vettem annó és abban sem volt bibi. :)
Avatar
 dino74
#4008
Hi!
Nem tudom,hogy hova írjam:van ismerősünk a karasnánál?
Köszi!

MIért kell ismerős ?
Jó arcok, és a szervíz is korrekt.
melyik? a szemüveges ratyi? bocs de nekem túl sok az a brigád :D
Avatar
 Pityke
#4007
Hi!
Nem tudom,hogy hova írjam:van ismerősünk a karasnánál?
Köszi!

MIért kell ismerős ?
Jó arcok, és a szervíz is korrekt.
Hi!
Akkor ennyi referencia elég is,köszönöm!!
Avatar
 Vicctor
#4006
Hi!
Nem tudom,hogy hova írjam:van ismerősünk a karasnánál?
Köszi!

MIért kell ismerős ?
Jó arcok, és a szervíz is korrekt.
Avatar
 ricsi
#4005
Hi!
Nem tudom,hogy hova írjam:van ismerősünk a karasnánál?
Köszi!
van, mindegyik eladó ismer minket :) sőt. klubtagoknak elég jelentős kedvezményük is van.
Avatar
 Stex
#4003
szerintem nekem van, meg kell néznem

Rendben, nézd meg légyszíves. Kövi héten derül ki hogy kell e 100%ra!
Hol érdemes ilyen témában keresgélni? üdv
Van...gyári, 25 euro

Köszi, szólok ha kell, héten kiderül! üdv
Avatar
 sarkany
#4002
Sziasztok!
Valaki linkeljen nekem tömítéskészlettét, mert én egyenlőre nem találok, köszi!
szerintem nekem van, meg kell néznem

Rendben, nézd meg légyszíves. Kövi héten derül ki hogy kell e 100%ra!
Hol érdemes ilyen témában keresgélni? üdv
Van...gyári, 25 euro
Avatar
 harpi
#4001
Sziasztok!
Elromlott a benzinszint jelzőm, a lámpa jó, mert felvillan amikor ráadom a gyújtást, de nem jelez, hogy tankolni kéne. Volt már másnak is ilyen? Esetleg vmi kis alkatrész lesz vagy komolyabban hozzá kell nyúlni?

Én is kicseréltem már a szintjelzőt! Bontóból vettem, 15 ezer volt!
Avatar
 imike
#3999
Sziasztok!
Elromlott a benzinszint jelzőm, a lámpa jó, mert felvillan amikor ráadom a gyújtást, de nem jelez, hogy tankolni kéne. Volt már másnak is ilyen? Esetleg vmi kis alkatrész lesz vagy komolyabban hozzá kell nyúlni?

Nem ritka hiba. Nekem is volt, cserélni kellett. Kb 40-45 volt, ha jól emlékszem.
Avatar
 Faquzz
#3998
Sziasztok!
Elromlott a benzinszint jelzőm, a lámpa jó, mert felvillan amikor ráadom a gyújtást, de nem jelez, hogy tankolni kéne. Volt már másnak is ilyen? Esetleg vmi kis alkatrész lesz vagy komolyabban hozzá kell nyúlni?
Avatar
 76
#3997
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Cnc nekem volt vagy levettem a gyarirol.......
Avatar
 Stex
#3996
Sziasztok!
Valaki linkeljen nekem tömítéskészlettét, mert én egyenlőre nem találok, köszi!
szerintem nekem van, meg kell néznem

Rendben, nézd meg légyszíves. Kövi héten derül ki hogy kell e 100%ra!
Hol érdemes ilyen témában keresgélni? üdv
Avatar
 MihalyZotya
#3995
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Minden letekerés után a gyürűt cserélni kell,akkor is,ha csak egy kis olajat rátöltesz.ez van
Avatar
 monstercock2
#3993
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Itt tudsz rendelni kupakot is meg tömítést is gyárit. (14, 15) 2000 Ft alatt megúszod. Nagyon korrekt cég én már rendeltem tőlük.
http://oem-parts.hu/parts/ducati/2002/s ... ver-clutch
 PETTI
#3992
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Gondolom csak a tömítő gyűrű rossz, olyat tudsz venni vizes-gázos boltban, hőállót, vidd magaddal a régit.
Avatar
 dzsoni
#3991
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Szia!
Ha gyárit nem találsz akkor esetleg ebay: http://www.ebay.com/itm/Black-Billet-CN ... ae&vxp=mtr
Avatar
 Warpig
#3990
Sziasztok!

Olajbetöltőnél olajpára távozik. Gondolom nem zár jól a tömítés a kupaknál. Lehet ilyet kapni külön? Kérdeztem a Maleducatit, CNC-s kupak miatt, de ahhoz nem adnak alapból. A mostanit kéne használni, de az meg rossz ugye. Járt már így valaki?
Avatar
 sarkany
#3989
Sziasztok!
Valaki linkeljen nekem tömítéskészlettét, mert én egyenlőre nem találok, köszi!
szerintem nekem van, meg kell néznem
Avatar
 Csomor Gábor
#3988
Sziasztok! Vásároltam nemrég egy Ducati monster 620 i.e. motort és olyan jelenséget tapasztaltam hogy indításokkor adni kell egy kisgázt hogy beinduljon a motor korábban ezt nem csinálta. Van v.kinek valami tippje hogy ez mitől lehet és hogy lehet kijavítani.
Üdv.: Gábor
Avatar
 Stex
#3987
Sziasztok!
Valaki linkeljen nekem tömítéskészlettét, mert én egyenlőre nem találok, köszi!
Avatar
 dino74
#3985
Sziasztok!
Mindig megtud lepni ez a motor!!!
Az első telók -ban cseréltünk olajat,és akkor látom,hogy alul,a kerék tengelynél is lehet állítani a teleszkópok keménységén!
Én ezt még sehol nem láttam,hallottam!!??
felül állítod ki alul a berugózás csillapítását.
Avatar
 Snake
#3984


Durva, hogy hogy nem kaptál alkatrészt ?
Mennyire jött ki az egész végül ?
916 motorhoz, nagyon kevés alkatrész van. Sehol nem találtam főtengelyt, hajtókart és dugót. 500 körül lett a vége a bulinak. 240 volt a blokk 160 az új csapágyak, tömítések, olaj... 80 munka.

Huh, az kemény. Akkor még a társad lesz egy darabig már csak anyagi megfontolásból is.
hát remélem, mert isteni vele motorozni. Amíg szenvedtem a javítással, kipróbáltam három motort, de dobtam vissza a kulcsokat a gazdiknak. Nem ad semmi akkora élményt mint a ducati. Köcsög olaszok, értenek a szerelemhez :)
Avatar
 harpi
#3983
Sziasztok!
Mindig megtud lepni ez a motor!!!
Az első telók -ban cseréltünk olajat,és akkor látom,hogy alul,a kerék tengelynél is lehet állítani a teleszkópok keménységén!
Én ezt még sehol nem láttam,hallottam!!??
Avatar
 Vicctor
#3982
hajtókar csapágyas lett a motorom, és vitt magával mindent amit ért. Nem kaptam hozzá alkatrészt, viszont egy komplett blokkot tudtam szerezni mázlimra. Töki össze rakta a kettőt és ezek az alkatrészeim amik megmaradtak tarcsiba ;) :)


Durva, hogy hogy nem kaptál alkatrészt ?
Mennyire jött ki az egész végül ?
916 motorhoz, nagyon kevés alkatrész van. Sehol nem találtam főtengelyt, hajtókart és dugót. 500 körül lett a vége a bulinak. 240 volt a blokk 160 az új csapágyak, tömítések, olaj... 80 munka.

Huh, az kemény. Akkor még a társad lesz egy darabig már csak anyagi megfontolásból is.
Avatar
 Snake
#3981
Mi vétett ez a szegény motor, hogy így járt? Ezek szerint nem érdemes téged megbántani. :-)
hajtókar csapágyas lett a motorom, és vitt magával mindent amit ért. Nem kaptam hozzá alkatrészt, viszont egy komplett blokkot tudtam szerezni mázlimra. Töki össze rakta a kettőt és ezek az alkatrészeim amik megmaradtak tarcsiba ;) :)


Durva, hogy hogy nem kaptál alkatrészt ?
Mennyire jött ki az egész végül ?
916 motorhoz, nagyon kevés alkatrész van. Sehol nem találtam főtengelyt, hajtókart és dugót. 500 körül lett a vége a bulinak. 240 volt a blokk 160 az új csapágyak, tömítések, olaj... 80 munka.
Avatar
 Vicctor
#3980
Terülj terülj asztalkám ;) S4 mindene
Mi vétett ez a szegény motor, hogy így járt? Ezek szerint nem érdemes téged megbántani. :-)
hajtókar csapágyas lett a motorom, és vitt magával mindent amit ért. Nem kaptam hozzá alkatrészt, viszont egy komplett blokkot tudtam szerezni mázlimra. Töki össze rakta a kettőt és ezek az alkatrészeim amik megmaradtak tarcsiba ;) :)


Durva, hogy hogy nem kaptál alkatrészt ?
Mennyire jött ki az egész végül ?
Avatar
 Snake
#3979
Terülj terülj asztalkám ;) S4 mindene
Mi vétett ez a szegény motor, hogy így járt? Ezek szerint nem érdemes téged megbántani. :-)
hajtókar csapágyas lett a motorom, és vitt magával mindent amit ért. Nem kaptam hozzá alkatrészt, viszont egy komplett blokkot tudtam szerezni mázlimra. Töki össze rakta a kettőt és ezek az alkatrészeim amik megmaradtak tarcsiba ;) :)
Csatolmányok:
2015-06-30_09.44.12.jpg
2015-06-30_09.44.12.jpg (236.38 KiB) Megtekintve 14158 alkalommal
Avatar
 Laci
#3978
Terülj terülj asztalkám ;) S4 mindene
Mi vétett ez a szegény motor, hogy így járt? Ezek szerint nem érdemes téged megbántani. :-)
Avatar
 Snake
#3977
Terülj terülj asztalkám ;) S4 mindene
Csatolmányok:
2015-06-29_21.54.30.jpg
2015-06-29_21.54.30.jpg (631.27 KiB) Megtekintve 14158 alkalommal
Avatar
 gonosz
#3976
Szevasztok!

Irányjelzőre lesz szükségem. Láttam az aprón az univerzális led-et, de nekem sima is jó... illetve E-s hátsó lámpa sem ártana...tudtok tanácsot adni, hogy merre keresgéljek?

Üdv: G.
Avatar
 Visial
#3975
Mértem, 21 cm a felfogatás!
Köszönöm szépen a segítséget! Sajnos az is kicsi lesz! XD
Most nyalt vissza a fagyi akkor a cimborámnál mert mindíg mondja ,hogy ilyen motor nem nagyon jön vele szemben az utcán ;) Szép napot
Avatar
 Visial
#3973
Sziasztok
Véletlen nem tudja valaki ,hogy a régi Monstereknek mekkora az első lámpájuk (átmérőre gondolok vagy felfogatás távra). Őszintén szólva haverom Kawa ZRX 1200jéhez vadászok búrát de eddig sikertelen volt a dolog mert valami 22-22,5cm a lámpa :(... Aztán beugrott ,hogy a Monsteremen is nagy lámpa volt meg volt egy GSX 750em de azon is kisebb elvileg! Esetleg valakinek valami ötlete?
Avatar
 cszsolt
#3972
Ufi katalógusban keresd meg az S4-hez való szűröt. Ott hozza az összes motor és autótípust, amibe még ez a szűrő megy. Ezután már helyi autósboltban lehet érdeklődni, akár olcsóbb helyettesítő típusról.

Köszönöm! :-)
Avatar
 panama
#3971
Ufi katalógusban keresd meg az S4-hez való szűröt. Ott hozza az összes motor és autótípust, amibe még ez a szűrő megy. Ezután már helyi autósboltban lehet érdeklődni, akár olcsóbb helyettesítő típusról.
Avatar
 cszsolt
#3970
Nem olyan régen volt róla szó hogy s4-be a gyári (drága) üzemanyagszűrő helyett be lehet tenni Nissan Micra ü. szűrőt. ami csak kb 1000ft
Keresem de nem találom a bejegyzést. Ill jó lenne tudni h pontosan melyik szűrőt lehet beépíteni?
Tudns valaki segíteni konkrét tipussal ?? Köszi
Avatar
 dino74
#3969
szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban! :)
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat! :D

Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt! ;)
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo?
rossoba ;)


Töki valamikor valamikor Yamaha szervizben dolgozott nem?
azért mondtam, de van egy jó yamahas ktm szaki nádor pityu szervizvezető volt a harmatinál
Avatar
 Dani
#3968
az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év
szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban! :)
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat! :D

Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt! ;)
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo?
rossoba ;)


Töki valamikor valamikor Yamaha szervizben dolgozott nem?
Avatar
 Vicctor
#3967
Szerintem nem lehet általánosságot vonni annyira ebben a szervíz kérdésben.
A 12 ezer kisszervíz meg a 24 ezer nagyszervíz az rendben van szerintem.
De az 1 éves meg 2 éves kritériumok már kevésbé.

Nekem van egy elég jó összehasonlítási alapom mert a páromnak egy 2010 -es Hondája van nekem meg egy 2008 -as 695 tehát hasonló "éra"
A Hondát 1500km -el vettük most 18000 van benne, a 695 -öt 8500-al vettem most 26800 van benne. Tehát kvázi majdnem ugyanannyi került a két motorba az elmúlt 4 évben.
Viszont ami tény az tény én a 2 éves kötelező ciklusok miatt (és itt elég akár a vezérműszíj ami már jelentősen megdobja) szerintem 3x annyit költöttem a 695 általános karbantartására mint a Hondáéra.
Hangsúlyozom hogy egyik motorral sem volt gond csak a gyár által előírt karbantartásokról beszélek.

Szóval az én tapasztalati véleményem az, hogy azért valamelyest egy Ducati általános karbantartása drágább dolog.

Viszont pont leszarom, mert egyik japán motor sem tud ilyen motorozási élményt adni nekem mint a Ducati, és ha rajtam múlik még 20 év múlva is meglesz a 695 mert már egyek vagyunk :)
Köszi a tapasztalatokat. :) Szervizköltségek alatt én is a magasabb szervizdíjra próbáltam utalni, nem a gyakoribb meghibásodásra

Szervízdíj tekintetében nem olcsóbb a Honda szervíz sem egyébként, és még alkatrész ár tekintetében sem mondanám sokkal olcsóbbnak.
Csak egyszerűen kevesebb a tennivalójuk vele.
Avatar
 Warpig
#3966
Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem
az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év
szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban! :)
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat! :D

Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt! ;)
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo?
Suri, Gödöllő.
Avatar
 dino74
#3965
Az újabbaknál már csak 12 ezrenként van olajcsere? Persze én arra is utalni akartam ezzel, hogy ez már 5 éves motor, egy hasonló korú japánt már általában nem viszik szakszervizbe - azt bárhol meg tudják csinálni, de a Dukit nem
az újabb ducatiknál meg 24 vagy 4 év
szeretem ahogy a gyártók egymásra licitálnak szerviz intervallumban! :)
Hogy szeretheti az a tulaj a motorját aki 24000km cserél benne olajat! :D

Ha szervíz alapján kéne motort vennem magyarorszagon akkor nagyon meggondolnam a vételt! ;)
Teljesen mindegy,hogy japán,olasz vagy nemet!
Pl yamahat ti hova vinnétek Mo?
rossoba ;)
Avatar
 RSVRocky
#3964
Szerintem nem lehet általánosságot vonni annyira ebben a szervíz kérdésben.
A 12 ezer kisszervíz meg a 24 ezer nagyszervíz az rendben van szerintem.
De az 1 éves meg 2 éves kritériumok már kevésbé.

Nekem van egy elég jó összehasonlítási alapom mert a páromnak egy 2010 -es Hondája van nekem meg egy 2008 -as 695 tehát hasonló "éra"
A Hondát 1500km -el vettük most 18000 van benne, a 695 -öt 8500-al vettem most 26800 van benne. Tehát kvázi majdnem ugyanannyi került a két motorba az elmúlt 4 évben.
Viszont ami tény az tény én a 2 éves kötelező ciklusok miatt (és itt elég akár a vezérműszíj ami már jelentősen megdobja) szerintem 3x annyit költöttem a 695 általános karbantartására mint a Hondáéra.
Hangsúlyozom hogy egyik motorral sem volt gond csak a gyár által előírt karbantartásokról beszélek.

Szóval az én tapasztalati véleményem az, hogy azért valamelyest egy Ducati általános karbantartása drágább dolog.

Viszont pont leszarom, mert egyik japán motor sem tud ilyen motorozási élményt adni nekem mint a Ducati, és ha rajtam múlik még 20 év múlva is meglesz a 695 mert már egyek vagyunk :)
Köszi a tapasztalatokat. :) Szervizköltségek alatt én is a magasabb szervizdíjra próbáltam utalni, nem a gyakoribb meghibásodásra
Avatar
 Vicctor
#3963
Szerintem nem lehet általánosságot vonni annyira ebben a szervíz kérdésben.
A 12 ezer kisszervíz meg a 24 ezer nagyszervíz az rendben van szerintem.
De az 1 éves meg 2 éves kritériumok már kevésbé.

Nekem van egy elég jó összehasonlítási alapom mert a páromnak egy 2010 -es Hondája van nekem meg egy 2008 -as 695 tehát hasonló "éra"
A Hondát 1500km -el vettük most 18000 van benne, a 695 -öt 8500-al vettem most 26800 van benne. Tehát kvázi majdnem ugyanannyi került a két motorba az elmúlt 4 évben.
Viszont ami tény az tény én a 2 éves kötelező ciklusok miatt (és itt elég akár a vezérműszíj ami már jelentősen megdobja) szerintem 3x annyit költöttem a 695 általános karbantartására mint a Hondáéra.
Hangsúlyozom hogy egyik motorral sem volt gond csak a gyár által előírt karbantartásokról beszélek.

Szóval az én tapasztalati véleményem az, hogy azért valamelyest egy Ducati általános karbantartása drágább dolog.

Viszont pont leszarom, mert egyik japán motor sem tud ilyen motorozási élményt adni nekem mint a Ducati, és ha rajtam múlik még 20 év múlva is meglesz a 695 mert már egyek vagyunk :)
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 91

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]