Avatar
 Warpig
#3912
Sziasztok!

Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak?
Gumik milyenek?
1500 km körül, Diablo Rosso. Guminyomás ellenőrizve.
 angel911
#3911
Sziasztok!

Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak?
Gumik milyenek?
Avatar
 Warpig
#3910
Sziasztok!

Írtam, hogy furcsa a motorom kormányzása. Tegnap új tünetekt fedeztem fel. Egyenesen menve is kígyózik a motor illetve kanyarban döntéskor magától lentebb esik. Nem tudom, hogy jól írom-e körbe, de nem a megszokott módon lehet íven tartani, hanem magától jobban bedöntődik.
Esetleg a teleszkópokban vége a folyadéknak?
Avatar
 Andrasb
#3909
Köszönöm nektek a válaszokat. Szerintem, akkor meglatogatom majd Tökiéket. Remélem csak beállitás kérdése.
Avatar
 Vicctor
#3908
Sziasztok!

Normális az, hogy egy tankolással 695 monsterrel 135km tudok menni? Akkor villan fel a tankolást jelző lámpa?

Üdv.:
András

Nem tudom mennyire húzod, de szerintem ha fullgázon mész akkor lehet csak ilyen hamar.
Nekem 200-210 körül szokott kigyulladni a lámpa, de volt már hogy minden nagyon ideális volt és 240 körül gyulladt csak

A kérdés hogy mennyit tankolsz ekkor rá ? Tehát a lámpa ver át csak ? vagy valóban olyan sokat fogyaszt ?

Köszönöm Viktor a választ. Normálisan közlekedek a városban, nem fullgázon. 10 litert tudok rátankolni.

Még ősszel Tökiék újra írták a ECU-t és lehet, hogy ezzel van a gond. Akkor hidegen nagyon nehezen indult. Azóta tökéletes lett, csak lett ez a fogyasztás.



Ott lesz a bibi az ECU környékén akkor.
Gyertyák mit mondanak ? Ez a dús keverék látható kéne hogy legyen rajtuk.
Avatar
 syke
#3907
Sziasztok!

Normális az, hogy egy tankolással 695 monsterrel 135km tudok menni? Akkor villan fel a tankolást jelző lámpa?

Üdv.:
András

Nem tudom mennyire húzod, de szerintem ha fullgázon mész akkor lehet csak ilyen hamar.
Nekem 200-210 körül szokott kigyulladni a lámpa, de volt már hogy minden nagyon ideális volt és 240 körül gyulladt csak

A kérdés hogy mennyit tankolsz ekkor rá ? Tehát a lámpa ver át csak ? vagy valóban olyan sokat fogyaszt ?

Köszönöm Viktor a választ. Normálisan közlekedek a városban, nem fullgázon. 10 litert tudok rátankolni.

Még ősszel Tökiék újra írták a ECU-t és lehet, hogy ezzel van a gond. Akkor hidegen nagyon nehezen indult. Azóta tökéletes lett, csak lett ez a fogyasztás.


Nekem a 620 mindig 200km-nel villant fel, es mindig 11 litert tankoltam.
Het kozben Budapesten hasznaltam munkaba jarni, het vegen autopalyan full gazzal.
Termignoni kit volt rajta: Termignoni dobok + performance ECU + performance legszuro.
Avatar
 Andrasb
#3906
Sziasztok!

Normális az, hogy egy tankolással 695 monsterrel 135km tudok menni? Akkor villan fel a tankolást jelző lámpa?

Üdv.:
András

Nem tudom mennyire húzod, de szerintem ha fullgázon mész akkor lehet csak ilyen hamar.
Nekem 200-210 körül szokott kigyulladni a lámpa, de volt már hogy minden nagyon ideális volt és 240 körül gyulladt csak

A kérdés hogy mennyit tankolsz ekkor rá ? Tehát a lámpa ver át csak ? vagy valóban olyan sokat fogyaszt ?

Köszönöm Viktor a választ. Normálisan közlekedek a városban, nem fullgázon. 10 litert tudok rátankolni.

Még ősszel Tökiék újra írták a ECU-t és lehet, hogy ezzel van a gond. Akkor hidegen nagyon nehezen indult. Azóta tökéletes lett, csak lett ez a fogyasztás.



Avatar
 Vicctor
#3905
Sziasztok!

Normális az, hogy egy tankolással 695 monsterrel 135km tudok menni? Akkor villan fel a tankolást jelző lámpa?

Üdv.:
András

Nem tudom mennyire húzod, de szerintem ha fullgázon mész akkor lehet csak ilyen hamar.
Nekem 200-210 körül szokott kigyulladni a lámpa, de volt már hogy minden nagyon ideális volt és 240 körül gyulladt csak

A kérdés hogy mennyit tankolsz ekkor rá ? Tehát a lámpa ver át csak ? vagy valóban olyan sokat fogyaszt ?
Avatar
 Pityke
#3904
Hi!
Üsd be a keresőbe,hogy "répadesign".Nemcsak airbrush!Normális ember,normális munka,normális ár.
Avatar
 Andrasb
#3903
Sziasztok!

Normális az, hogy egy tankolással 695 monsterrel 135km tudok menni? Akkor villan fel a tankolást jelző lámpa?

Üdv.:
András
Avatar
 harpi
#3902
Sziasztok!
Valaki homályosítson már fel,hogy a műszerfalon lévő sárga lednek mikor kell villogni illetve nem villogni,és hogy ténylegesen mi is a funkciója?! Nekem leállítás után villog néha még másnap is! /2003-992/
24 óráig villog, jelezvén, h aktív az immobilizer. 24 óra után energiagazdálkodás végett kikapcsol a led, de immobilizer aktív marad

ja és ha nem villog, azt is jelenti, h túl régen nem ültél rajta, olyankor rá kell ülni, és újra menni kell vele :D

Köszi! Megnyugodtam!
Avatar
 Warpig
#3901
Van valami előnye, hátránya a műanyag tanknak?
S2r 800ast miért azzal szerelték?
Kuka a fasza mágneses tanktáska! :(
Avatar
 dino74
#3900
Van valami előnye, hátránya a műanyag tanknak?
S2r 800ast miért azzal szerelték?
nem rohad ki mint a fémtank, nem rozsdásodik belül és nem is annyira sérülékeny, egyébként szerintem nehezebb
Avatar
 dino74
#3898
sziasztok!
Tudtok benne segíteni, hogy ha szeretném más színűre átfújatni a felniket, kihez tudok fordulni és ez kb mennyi fog fájni?
motorosso? nekem valamit fényeztek
Avatar
 pzsolti
#3897
sziasztok!
Tudtok benne segíteni, hogy ha szeretném más színűre átfújatni a felniket, kihez tudok fordulni és ez kb mennyi fog fájni?
Avatar
 Kajakman
#3896
Sziasztok!
Valaki homályosítson már fel,hogy a műszerfalon lévő sárga lednek mikor kell villogni illetve nem villogni,és hogy ténylegesen mi is a funkciója?! Nekem leállítás után villog néha még másnap is! /2003-992/
24 óráig villog, jelezvén, h aktív az immobilizer. 24 óra után energiagazdálkodás végett kikapcsol a led, de immobilizer aktív marad

ja és ha nem villog, azt is jelenti, h túl régen nem ültél rajta, olyankor rá kell ülni, és újra menni kell vele :D
Avatar
 harpi
#3895
Sziasztok!
Valaki homályosítson már fel,hogy a műszerfalon lévő sárga lednek mikor kell villogni illetve nem villogni,és hogy ténylegesen mi is a funkciója?! Nekem leállítás után villog néha még másnap is! /2003-992/
Avatar
 Vicctor
#3894
Sziasztok!
695-ös monsterhez keresek kipufogót /sportot/ ha valaki tud segíteni azt köszönöm!!

LeoVince SBK van az enyémen, állat hangja van még a killerrel is, és még homolgizált is papírral cetlivel rendőr nem bánt még Ausztriában sem.

És az ECU-t sem kell bántani szépen a gyári megy vele nem durrog puffog.

Csak javasolni tudom.
Avatar
 sarkany
#3893
Sziasztok!

2db alsó villaszárat keresek 600as 97es monsteremre sos!
Akinek van, ill. tudja kit hívjak ez ügyben ne tartsa magában!

Köszönöm!
Van egy SS900 párban állítható, igény szerint felújítva, az egyik szimering elfosta magát. Ha érdekel keress meg...
Avatar
 Öcsi
#3892
Sziasztok!
695-ös monsterhez keresek kipufogót /sportot/ ha valaki tud segíteni azt köszönöm!!
Avatar
 Stex
#3891
Sziasztok!

2db alsó villaszárat keresek 600as 97es monsteremre sos!
Akinek van, ill. tudja kit hívjak ez ügyben ne tartsa magában!

Köszönöm!
Avatar
 doohan
#3889
Sziasztok,

2006-os, vágott farkú Monsterre szeretnék hátsó dobozt (top case). Van ezzel kapcsolatban valakinek ötlete, tapasztalata?

Avatar
 Pityke
#3887
Hi!
S4R gyári termignoni kipuhoz csináltatnék db-killert.Van valakinek rajza vagy mérete?Esetleg megtekinthető változat?
Köszönöm,ha segítetek!
Avatar
 dino74
#3886
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
"gondos elő munka" Én ezt még kiegészíteném a szaktudással.
Tudsz helyet ahol padra tolják és megírják rendesen de úgy hogy ne pár km-es legyen a motor vagy ez ma már nem ördöngősség és én vagyok lemaradva?
Autós berkekből hallani elcseszett írott programokról ahol kiég átég stb. pedig az ígéret szerint űberfaszának kellene lennie.
Egyébként az én motoromon is egy gyári verseny program van a Maráczi Zsolt jóvoltából és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, alulról húz nem rángat és megy rendesen.
A témával kapcsolatban idézek egy Ducatis berkekben elismert szakit, név szerint Gál Tamást "kis hazánkban mindenki ért mindenhez" ő is kiküldi az ecut íratni Bolognába. Vajon miért?
autós berkekben inkább a turbósok amik elpukkanak
Avatar
 Ton-up
#3885
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
"gondos elő munka" Én ezt még kiegészíteném a szaktudással.
Tudsz helyet ahol padra tolják és megírják rendesen de úgy hogy ne pár km-es legyen a motor vagy ez ma már nem ördöngősség és én vagyok lemaradva?
Autós berkekből hallani elcseszett írott programokról ahol kiég átég stb. pedig az ígéret szerint űberfaszának kellene lennie.
Egyébként az én motoromon is egy gyári verseny program van a Maráczi Zsolt jóvoltából és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, alulról húz nem rángat és megy rendesen.
A témával kapcsolatban idézek egy Ducatis berkekben elismert szakit, név szerint Gál Tamást "kis hazánkban mindenki ért mindenhez" ő is kiküldi az ecut íratni Bolognába. Vajon miért?
Szaktudás és tapasztalat ez egyértelmű mivel e nélkül elég nehéz bármit is kezdeni a témában. Nekem ő csinálta http://www.agomotors.hu/webshop/cms.php?id_cms=4 Magyarországon őt ajánlanám mivel egyedüli akinek Dyno padja van, meg persze azért mert nem ma kezdte a témát. Ha komolyabban érdekel ugorj be hozzájuk vagy beszélj vele megmondja a frankót. Motor nélkül lehet térképet íratni meg vannak egyéb térképek amit ráhúzhatsz a motorra (ha a hardver alkalmas rá) de mint írtam egy motor sem egyforma. Ahogy Dino is írta hengerenként lambda érték alapján írod a térképet amit a motor és az üzemanyag ellátó rendszer kopottsága vagy a sajátossága befolyásol. Pl ha megnézel két új injektort nem biztos, hogy egyformán fognak szállítani sőt...
Avatar
 gagyi
#3884
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
"gondos elő munka" Én ezt még kiegészíteném a szaktudással.
Tudsz helyet ahol padra tolják és megírják rendesen de úgy hogy ne pár km-es legyen a motor vagy ez ma már nem ördöngősség és én vagyok lemaradva?
Autós berkekből hallani elcseszett írott programokról ahol kiég átég stb. pedig az ígéret szerint űberfaszának kellene lennie.
Egyébként az én motoromon is egy gyári verseny program van a Maráczi Zsolt jóvoltából és tökéletesen meg vagyok vele elégedve, alulról húz nem rángat és megy rendesen.
A témával kapcsolatban idézek egy Ducatis berkekben elismert szakit, név szerint Gál Tamást "kis hazánkban mindenki ért mindenhez" ő is kiküldi az ecut íratni Bolognába. Vajon miért?

Avatar
 kopi
#3883
Köszönet a moto rossonak érte! Ismét száguld a csörgőkígyóm :) jobb lett mint valaha ;)
Gratulálok , csak a leömlőt sajnálom .
Avatar
 Jipii
#3882

Az enyém kb 2 év ig teljesen jó volt, aztán most durrog, elöl hátul, nem húz, torpan. Töki kb 2-3 hete beállította, szegény volt a keverék. Most, kb. 1000km után megint szar. Városban nem lehet vele közlekedni, és az ereje sem az igazi.
nem ázott be a tps szenzorod? a nagynyomású mosó szereti beleenni magát

Semmi sem kizárt. gyanakszom rá, de érdekes, hogy több száz km megtétele után jött elő mindig, addig semmi. Tehát nem a mosás után egyből. Magasnyomásúval általában próbálok vigyázni, a kényesebb részeket hagyom, de persze bármi megtörténhet.
Mit lehet abban az esetben tenni? Ja, mellesleg, amióta Töki belőtte, nem mostam :)
Nekem Laci széthúzta a csatlakozót és tűvel meg smirglivel megpucolgatta az érintkezőket. azóta semmi gondom.
Avatar
 Ton-up
#3881
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
Ez azért nem teljesen így van! Akor tudsz a konkrét motorra térképet csinálni ha felteszed padra és a két henger lambda értékét a teljes fojtószelepálláson a teljes fordulatszámtartományban külön beállítod. Ezt a gyári ecu nem is tudja, csak a közös lambdát, ehhez kell powercommander vagy evr ecu vagy ilyesmi
"ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb" én erre írtam volna, hogy lehet hogy nem sokkal olcsóbb de legalább a motorodhoz van igazítva. És az írás alatt én is a PC-re gondoltam. Nekem is be van padozva bár performance ECU-t nem próbáltam de a véleményem az, hogy a commander a jobb persze ha nem egy standard térképet raksz rá......
Avatar
 dino74
#3880
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
Ez azért nem teljesen így van! Akor tudsz a konkrét motorra térképet csinálni ha felteszed padra és a két henger lambda értékét a teljes fojtószelepálláson a teljes fordulatszámtartományban külön beállítod. Ezt a gyári ecu nem is tudja, csak a közös lambdát, ehhez kell powercommander vagy evr ecu vagy ilyesmi
Avatar
 Ton-up
#3879
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Ha íratod a motorhoz lesz írva, és nem egy átlagos középértékre megírt térképet húzol rá, ami mögött feltételezek a háttérbe gondos elő munka van, de akkor is egy motor sem egyforma!
Avatar
 Pepe77
#3878
Sziasztok!

Új vagyok még itt, ez a Monster az első Ducatim. Eddig már volt kb. 10 motorom, Suzuki, Kawa, Honda, főleg sportmotorok. Bár jelenlegi motorommal még csak kb. 5 km-t mentem, de őszintén szólva eddig kicsit kiábrándító a helyzet....
Eddig is tudtam, hogy itthon motorhoz gyári alkatrészt rendelni elég macerás, de azt nem gondoltam, hogy egy olajszűrő vagy egy benzinszűrő beszerzése a Ducatihoz 3 hét alatt nem oldható meg. Azt hittem ilyen alap dolgok halomban állnak polcokon. Hallottam, hogy az olaszok ebből a szempontból nem a megbízhatóság példaképei, de erre azért én sem gondoltam. Direkt 3 különböző helyről rendeltem meg apróságokat, de eddig még semmi nem érkezett meg...Volt ahonnan egy benzinszűrőt rendeltem 2015. május 14-én (Ducatiperformance.hu), de arra sem méltatnak, hogy az e-mailra válaszoljanak, a telefont nem veszik fel. Máshonnan olaj- és levegőszűrőt rendeltem (3 hete), még most tart ott a dolog, hogy az olaszok visszaigazolták a rendelést. Egy harmadik helyről apró gyári kiegészítőket rendeltem, azt mondták 1-1,5 hét, de semmi...Szóval kicsit el vagyok keseredve, mert ott áll a garázsban ez a szépség, de csak kerülgetem, mert alkatrész hiányában nem tudom összerakni. Barátom 6-os BMW-jéhez Ebay-on rendelt cuccok már be is vannak építve, pedig egyszerre rendeltünk. Segítsetek, honnan lehet gyorsan alapdolgokat beszerezni?


Maráczi Zsolttal (www.maleducati.hu) próbálkoztál ?

Ilyen alap dolgok szinte mindig vanna neki raktáron, én pont most vettem tőle olajszűrőt, 2-3 nap alatt nálam volt.
Köszönöm! Miután ide írtam felhívott a srác a ducatiperformace-tól és elvileg pár nap múlva megkapom azokat a dolgokat, amik a legfontosabbak. Egyébként úgy érzem magam mint egy elb*szőtt Truman showban. Nem elég, hogy lassan egy hónapja nem kapom a megrendelt cuccokat, még a rendszámom sem érkezett meg az itteni okmányirodába, mert az előző tulajdonos úgy vonatta ki forgalomból, hogy leadta. Erre is majd egy hónapja várok, mert hatalmas erőfeszítésbe kerül belerakni egy borítékba. Közben a tankot is festetem, ami már több mint 2 hete a szakinál van, de még bele sem kezdett. Mintha mindenki engem szívatna....szóval így áll eddig a Ducati projekt......
Csatolmányok:
foto.jpg
foto.jpg (823.46 KiB) Megtekintve 14550 alkalommal
Avatar
 Snake
#3877
Köszönet a moto rossonak érte! Ismét száguld a csörgőkígyóm :) jobb lett mint valaha ;)
Csatolmányok:
2015-06-04_22.14.58.jpg
2015-06-04_22.14.58.jpg (412.71 KiB) Megtekintve 14550 alkalommal
Avatar
 gonosz
#3875

Az enyém kb 2 év ig teljesen jó volt, aztán most durrog, elöl hátul, nem húz, torpan. Töki kb 2-3 hete beállította, szegény volt a keverék. Most, kb. 1000km után megint szar. Városban nem lehet vele közlekedni, és az ereje sem az igazi.
nem ázott be a tps szenzorod? a nagynyomású mosó szereti beleenni magát

Semmi sem kizárt. gyanakszom rá, de érdekes, hogy több száz km megtétele után jött elő mindig, addig semmi. Tehát nem a mosás után egyből. Magasnyomásúval általában próbálok vigyázni, a kényesebb részeket hagyom, de persze bármi megtörténhet.
Mit lehet abban az esetben tenni? Ja, mellesleg, amióta Töki belőtte, nem mostam :)
én is azon agyalok, hogy mossam le...mert nincsenek otthoni mosási lehetőségeim...:)
Avatar
 gagyi
#3874
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
http://www.twin-parts.fr/product.php?id_product=542
Ennyiért ajándék, ha íratod az sem lesz sokkal olcsóbb.
Avatar
 imike
#3873

Az enyém is durrog,csattog,kihagy,nem húz egyenletesen,főleg alul! Tankcső átmérőjű MIVV van rajta. -Én is mehetek összehangoltatni.

Az enyém kb 2 év ig teljesen jó volt, aztán most durrog, elöl hátul, nem húz, torpan. Töki kb 2-3 hete beállította, szegény volt a keverék. Most, kb. 1000km után megint szar. Városban nem lehet vele közlekedni, és az ereje sem az igazi.
nem ázott be a tps szenzorod? a nagynyomású mosó szereti beleenni magát

Semmi sem kizárt. gyanakszom rá, de érdekes, hogy több száz km megtétele után jött elő mindig, addig semmi. Tehát nem a mosás után egyből. Magasnyomásúval általában próbálok vigyázni, a kényesebb részeket hagyom, de persze bármi megtörténhet.
Mit lehet abban az esetben tenni? Ja, mellesleg, amióta Töki belőtte, nem mostam :)
Avatar
 Jipii
#3872
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?

Az enyém is durrog,csattog,kihagy,nem húz egyenletesen,főleg alul! Tankcső átmérőjű MIVV van rajta. -Én is mehetek összehangoltatni.

Az enyém kb 2 év ig teljesen jó volt, aztán most durrog, elöl hátul, nem húz, torpan. Töki kb 2-3 hete beállította, szegény volt a keverék. Most, kb. 1000km után megint szar. Városban nem lehet vele közlekedni, és az ereje sem az igazi.
nem ázott be a tps szenzorod? a nagynyomású mosó szereti beleenni magát
Avatar
 imike
#3871
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?

Az enyém is durrog,csattog,kihagy,nem húz egyenletesen,főleg alul! Tankcső átmérőjű MIVV van rajta. -Én is mehetek összehangoltatni.

Az enyém kb 2 év ig teljesen jó volt, aztán most durrog, elöl hátul, nem húz, torpan. Töki kb 2-3 hete beállította, szegény volt a keverék. Most, kb. 1000km után megint szar. Városban nem lehet vele közlekedni, és az ereje sem az igazi.
Avatar
 Vicctor
#3870
Sziasztok!

Új vagyok még itt, ez a Monster az első Ducatim. Eddig már volt kb. 10 motorom, Suzuki, Kawa, Honda, főleg sportmotorok. Bár jelenlegi motorommal még csak kb. 5 km-t mentem, de őszintén szólva eddig kicsit kiábrándító a helyzet....
Eddig is tudtam, hogy itthon motorhoz gyári alkatrészt rendelni elég macerás, de azt nem gondoltam, hogy egy olajszűrő vagy egy benzinszűrő beszerzése a Ducatihoz 3 hét alatt nem oldható meg. Azt hittem ilyen alap dolgok halomban állnak polcokon. Hallottam, hogy az olaszok ebből a szempontból nem a megbízhatóság példaképei, de erre azért én sem gondoltam. Direkt 3 különböző helyről rendeltem meg apróságokat, de eddig még semmi nem érkezett meg...Volt ahonnan egy benzinszűrőt rendeltem 2015. május 14-én (Ducatiperformance.hu), de arra sem méltatnak, hogy az e-mailra válaszoljanak, a telefont nem veszik fel. Máshonnan olaj- és levegőszűrőt rendeltem (3 hete), még most tart ott a dolog, hogy az olaszok visszaigazolták a rendelést. Egy harmadik helyről apró gyári kiegészítőket rendeltem, azt mondták 1-1,5 hét, de semmi...Szóval kicsit el vagyok keseredve, mert ott áll a garázsban ez a szépség, de csak kerülgetem, mert alkatrész hiányában nem tudom összerakni. Barátom 6-os BMW-jéhez Ebay-on rendelt cuccok már be is vannak építve, pedig egyszerre rendeltünk. Segítsetek, honnan lehet gyorsan alapdolgokat beszerezni?


Maráczi Zsolttal (www.maleducati.hu) próbálkoztál ?

Ilyen alap dolgok szinte mindig vanna neki raktáron, én pont most vettem tőle olajszűrőt, 2-3 nap alatt nálam volt.
Avatar
 Pepe77
#3869
Sziasztok!

Új vagyok még itt, ez a Monster az első Ducatim. Eddig már volt kb. 10 motorom, Suzuki, Kawa, Honda, főleg sportmotorok. Bár jelenlegi motorommal még csak kb. 5 km-t mentem, de őszintén szólva eddig kicsit kiábrándító a helyzet....
Eddig is tudtam, hogy itthon motorhoz gyári alkatrészt rendelni elég macerás, de azt nem gondoltam, hogy egy olajszűrő vagy egy benzinszűrő beszerzése a Ducatihoz 3 hét alatt nem oldható meg. Azt hittem ilyen alap dolgok halomban állnak polcokon. Hallottam, hogy az olaszok ebből a szempontból nem a megbízhatóság példaképei, de erre azért én sem gondoltam. Direkt 3 különböző helyről rendeltem meg apróságokat, de eddig még semmi nem érkezett meg...Volt ahonnan egy benzinszűrőt rendeltem 2015. május 14-én (Ducatiperformance.hu), de arra sem méltatnak, hogy az e-mailra válaszoljanak, a telefont nem veszik fel. Máshonnan olaj- és levegőszűrőt rendeltem (3 hete), még most tart ott a dolog, hogy az olaszok visszaigazolták a rendelést. Egy harmadik helyről apró gyári kiegészítőket rendeltem, azt mondták 1-1,5 hét, de semmi...Szóval kicsit el vagyok keseredve, mert ott áll a garázsban ez a szépség, de csak kerülgetem, mert alkatrész hiányában nem tudom összerakni. Barátom 6-os BMW-jéhez Ebay-on rendelt cuccok már be is vannak építve, pedig egyszerre rendeltünk. Segítsetek, honnan lehet gyorsan alapdolgokat beszerezni?
Avatar
 kecsó
#3868
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?

Az enyém is durrog,csattog,kihagy,nem húz egyenletesen,főleg alul! Tankcső átmérőjű MIVV van rajta. -Én is mehetek összehangoltatni.
Csatolmányok:
monster_s41.jpg
monster_s41.jpg (216.59 KiB) Megtekintve 14550 alkalommal
Avatar
 Warpig
#3867
Van oldalsó kormánygátlóm. Ha hosszabb időre bekapcsolva hagyom a kormányzárat utána furcsa a kormányzás. Mintha fogná vmi a kormányt. Nehézkes menet közben kormányozni. Fel volt újítva maga a gátló, úgy került fel a motorra Desmodoki által. Esetleg a kormánycsapágy csinálhat ilyet? Viszont akkor mindig kéne éreznem, úgy gondolom.
Van ötletetek?
Avatar
 Kajakman
#3866
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
Szia, 4000-nél simul ki, 5. és 6. fokozatban nem megyek 4000-es fordulat alatt. Ha a gyári után felraksz egy sportdobot, jelen esetben ezt a köcsögöt a blokk alá, akkor hozzá kell állítanod, állíttatnod az üzemanyag térképet is.
Avatar
 Gezenguz
#3865
Üdv elnézést , hogy ujbol zavarok érdekelne, hogy az S4r mikortól kezd egyenletesen tolni az enyém úgy 3800 körül kezd egyenletesen menni az alatt rángat , ez normális? fel tettük egy Quat D Ex-Box-t de hatalmasokat csattog és lövöldöz a visszaváltásnal vagy a gáz elengedésénel, mi lehet az oka?
Avatar
 kecsó
#3864
így van benne a katalizátor, a többi képet ne nézd http://postimg.org/gallery/uev949a/
Köszi! Végül mi is szétvágtuk....Sajnos nekem a katalizátor ki volt esve a hengeréből és csúszkál benne jobbra balra. Most azon megy a tanakodás, hogy visszahegesszük-e vagy anélkül rakjuk össze....Nem tudom, hogy okozok-e kárt ezzel a motornak?
kárt nem okozol és hibaüzenet sem lesz mert az s2r800 nem lambdás, de olyan paraszt fazék hangja lesz hogy csak na

Bizony mint az s4rs nek anno,csak .,tőggyel",dobok nélkül
Avatar
 Pepe77
#3863
így van benne a katalizátor, a többi képet ne nézd http://postimg.org/gallery/uev949a/
Köszi! Végül mi is szétvágtuk....Sajnos nekem a katalizátor ki volt esve a hengeréből és csúszkál benne jobbra balra. Most azon megy a tanakodás, hogy visszahegesszük-e vagy anélkül rakjuk össze....Nem tudom, hogy okozok-e kárt ezzel a motornak?
kárt nem okozol és hibaüzenet sem lesz mert az s2r800 nem lambdás, de olyan paraszt fazék hangja lesz hogy csak na
Kipróbálom, aztán ha tényleg csúnya hangja lesz majd megint vágunk..:)
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 91

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]