- 10 years ago
#3712
Az a gond , Erdély országban nincs sok Ducati szerviz azért érdeklődők itt. Igy eleg sok problemad lesz a motorral ha nem ertesz hozza es nem is viszed el szervizbe. Forumon keresztul nem lehet motort szerelni kepek alapjan. Masfelol gondolom szerszamaid sincsenek hozza, igy vegkepp felejtos. Egy kirandulas kereteben hozd el Magyarorszagra. Budapesten es Cegleden is tudnak segiteni Neked.
- 10 years ago
#3710
Has idom levétele után , ha jól látom tömítés probléma ? Hat ezert lett volna jo egy hozzaertot magaddal vinni mielott kifizeted.
Elso utad egy normalis szerviz legyen. Ez alatt egy Ducati szervizt ertunk es nem a sarkon a Jozsit, aki mar latott Ducatit es Suzukit kurva jol szerel mar!
Elso korben minden folyadekot csereltess le es a vezermuszijat is. A tobbit majd mondja a szervizes ugyis.
- 10 years ago
#3709
image.jpg (1.01 MiB) Megtekintve 16011 alkalommal
Has idom levétele után , ha jól látom tömítés probléma ?
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3708
Üdv meg vettem az S4r mocit, az a gondom vele, hogy kicsiket ereszti az olajat alul, ez mennyire normális ?Miért lenne normális?
- 10 years ago
#3707
image.jpg (1.07 MiB) Megtekintve 15976 alkalommal
Üdv meg vettem az S4r mocit, az a gondom vele, hogy kicsiket ereszti az olajat alul, ez mennyire normális ?
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3706
hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind? most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta Köszönöm, feltetted az i-re a pontot, marad valamelyik ungarise szaki áthúzatom.
- 10 years ago
#3705
Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.![]()
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind? most nem tudok neked pontos shore keménységgel szolgálni, de tapintásra igen. Azt mondja a csakom, hogy az anyaga jobb, nem csúszkál rajta
- 10 years ago
#3704
Hát igen, a Monster alapjában 1 személyes mûfajNémi fanatizmust igényel, az már szent igaz.
- 10 years ago
#3702
nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától(értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
![]()
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más Azaz ugyanolyan kemény vacak hátul mind?
- 10 years ago
#3701
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot detto, nekem is Deczi emelt rajta. Beszerelt allapotban kinszenvedes.
- 10 years ago
#3700
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot Köszi, erre gondoltam én is de kellett a megerősítés.
- 10 years ago
#3699
Üdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható? kiszedett állapotban az igazi, nekem a Déczi csinálta mikor generálozta a rugóstagot
- 10 years ago
#3698
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától(értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
![]()
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi. hátul ugyan olyan mind a 3 csak az anyaga más
- 10 years ago
#3697
Üdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
Értem és hogy csináltad? Kivetted a rugóstagot vagy bent a helyén ez megoldható?
- 10 years ago
#3696
a hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögöttHát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent. Köszi az invitálást de nem tudok menni, az ülésre meg most próbálok pontot tenni, bízom az öreg rókák tapasztalatában.
- 10 years ago
#3695
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától(értsd kényelmesebb az új mint a régi) Üdv. Ha hamarabb jössz, megkímélsz 2 óra böngészéstől, azóta bújom a netet hogy zselés e.
![]()
A lényeg hogy kényelmes de még mindig kérdés a potyautas ülése is komfortos e?
Tapasztalat?
Köszi.
- 10 years ago
#3694
Szia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .
Közhely : ....alaposan nézd át vagy nézesd át....lehetőleg olyannal aki ért hozzá....nem mindíg a szép a jó és fordítva....!
- 10 years ago
#3693
Üdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
En S4R-en emeltem a hatuljat kb. 1.5-2cm-t es kezesebb lett. Tobbet nem igen erdemes es talan a kutyacsont sem enged
- 10 years ago
#3692
Üdv,
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
Van itt valaki aki emelt már a hátsó rugós tagon?, Elméletileg ( és gyakorlatilag is) van ott egy állítható egység a lengéscsillapító mellet, amit a service manual szerint lehet állítani bizonyos határok között. Sajnos nekem a magasságom miatt kicsit alacsony az S4 ezért gondoltam erre.
Valakinek esetleg gyakorlati tapasztalata?
( Egy ilyen performance ülésen én is töröm a fejem, csak az talán alacsonyabb mint a gyári..nekem ennyi a bajom vele).
- 10 years ago
#3691
image.jpg (111.53 KiB) Megtekintve 16051 alkalommal
Szia nem, hanem ere gondoltam 30000 km 2005 évjárat 3800 euró holnap megyek érte , csak gondoltam rá kerdek mi a típus hibái .
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3690
Üdv monster s4r vásárlás elott állok , mire figyeljek oda? mondjuk erre: http://www.ducatiklub.hu/aprohirdetes/monster-s4-2
- 10 years ago
#3688
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától(értsd kényelmesebb az új mint a régi) azt nem vágtam, hogy az új nem-zselés. akkor viszont ez megmagyarázza, hogy miért nem hurkás az új.
- 10 years ago
#3687
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. nekem volt a régi performance (zselés) és az új is (nem zselés) és azt kell mondjam, hogy nem a zselétől lesz kényelmes hanem a kialakítástól és az anyagától(értsd kényelmesebb az új mint a régi)
- 10 years ago
#3686
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát. azért írtam,illetve szóltam hozzá,mert ezt is meg tudják csinálni...
- 10 years ago
#3685
szerintem itt pont nem a huzat, hanem a zselés töltés a lényeg, attól lesz pópóbarát.
- 10 years ago
#3684
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocsa hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.![]()
Elnézést hogy belekotyogok.....de... : SOMOTOKÁRPIT Sellye
Nekem most csinálták meg az ülésem , elvileg a Gábor fel is tette a facsebúkra( https://www.facebook.com/media/set/?set ... 060&type=1 ) a képeket.Ez csak egy áthuzatolás volt,nekem így kényelmes ahogy van.
Profi,vevőcentrikus,gyors,kommunikatív ember,akinek nem az az érdeke,hogy lehúzzon,hanem hogy meg légy elégedve.
30000 Ft volt a munka,de ezért a "seggem kinyalták"
Keresd bizalommal őket én csak ajánlani tudom....!
- 10 years ago
#3683
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocsa hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.sztem a tommotos árak alaphangon a duplájuk, mint amennyit valójában érnek. szezonnyitóra nem jössz? ott megnézhetnéd dino-ét, sztem a patyi motorján az van fent.
- 10 years ago
#3682
ezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocsa hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött
Hát köszi az infót.
Kétségek közt vergődök ezek után. ugyanis most beszéltem Tommot-os srácokkal és 70e forintból húznák át, formáznák az ülést, de ebben nincs benne a zselé ára, ami plusz 40 pénz.
Láttam munkájukat, és nagyon szép de 110 meg nagyon sok.
A performance ha jól láttam postával sem volna több 70-nél, aminek a az első ülőfelülete fotó alapján tökéletes de kíváncsi lennék a hátsó mennyivel jobb, mint a gyári.
Ha valakinek van tapasztalata szívesen meghallgatom.
Lellére már nem zsibbadt hátsóval szeretnénk menni.
- 10 years ago
#3681
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocsa hátulja is zselés, szóval szerintem az is pihepuhább. méretre és formára nem változik, de nagyon nem tudok nyilatkozni, mert nem ültem magam mögött
- 10 years ago
#3680
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
Szia!
Az ok hogy az eleje sokkal jobb de mizu a hátsó felével?
Többnyire ketten nyergeljük a vasat, ezért az is fontos lenne.
Gondolom kitaláltad, hogy az ülésről beszélek. Bocs
- 10 years ago
#3679
Sanci erre vártFelnôtt korba ért a kis Monster
2003, 620 Dark gratula!
Nekem ez 7-8 év alatt ment és 4 motorral.
- 10 years ago
#3678
2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olajJa egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi! hát ez nem sok ...
- 10 years ago
#3677
2003 óta komolyabb baja: a generátor leégett, az elektronikus jeladó cserélve lett, a hátsó lengéscsillapító rugó csere, sebváltó visszahúzó rugó eltört, meg a szokásos kopó alkatrészek: lánc, fékpofa, féktárcsa (elsô), vezérmûszíj, gyertya, olaj
Ja egyszer a kuplung meg lett talpalva Tökiéknél. Hirtelen ennyi!

- 10 years ago
#3675
99999.jpg (42.36 KiB) Megtekintve 16051 alkalommal
Sanci erre várt
Felnôtt korba ért a kis Monster
2003, 620 Dark


Csatolmányok:
- 10 years ago
#3674
Srácok segítsetek Nekem egy kicsit. A minap a motorral menni akartam /m600/ ,de nem indult a drága. Orrán száján fojt az üzem anyag. Elvittem szerelőhöz és sajnos az olajba is vissza fojt a benzin. Kiderült hogy tűszelep a gond. Nem zár rendesen. Na és a kérdésem ezzel kapcsolatos. Tudtok tippet adni hogy milyen való bele mert neten nem tudom egyszerüen be azonosítani. A karbi Mikuini bdst 38 B159?
Bocs ha nem jó topikban vagyok.
Üdv
Bocs ha nem jó topikban vagyok.
Üdv
- 10 years ago
#3673
Üdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt. ez a wolfdesign (ha az amire èn gondolok) + a diboscos sztori miatt ùgy gondolom,hogy rajtad egy szopò álarc lehet.
- 10 years ago
#3672
Üdv! Korábban írtam a kálváriámról a wolfdesign-nál. A történet happy end-el zárult. A héten megkaptam a megfelelő minőségű alkatrészt.
- 10 years ago
#3671
Üdvözlet!
Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm!konkrétan a budaörsi repülőtéren van a motorosso, annál jobbat keresve sem találsz
- 10 years ago
#3670
20150409_184015.jpg (174.75 KiB) Megtekintve 16051 alkalommal
Még annyit az előzőkhöz, hogy lecseréltem az olajat és elég benzin szagú volt, most tettem bele újat és ismét benzin szagú, nőtt is az olajszint, meleg állapotban meg így néz ki a kukucskáló.
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3669
Üdvözlet!
Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm!
Új Ducati tulajdonosként kérnék tőletek segítséget. A napokban vettem egy 2002-es 620-as Monstert. A hibajelenség a következő: a motor bemelegedve alacsony fordulatszámon fulladozik, azonban alapjárata hibátlan. Menetközben is érzékelem, hogy elmegy az ereje, ugyanakkor valamikor tökéletes. Hidegen is szokta csinálni. Gyertyák cserélve. Kicsit úgy érzem, hogy sok benzint is kap. Ötletek? Vagy irány szerelő, ha igen akkor Budaörs környékén van valami? Előre is köszönöm!

- 10 years ago
#3668
akkor veszek egyet,
köszönömnálam megnezheted Ricsi seggét?
Tudtam!!:D aha, kívül belül
- 10 years ago
#3667
ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönömnálam megnezheted Ricsi seggét?
Tudtam!!:D
- 10 years ago
#3666
ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönömnálam megnezheted
hmm, erre lehet, hogy igényt tartanék
- 10 years ago
#3665
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönömnálam megnezheted
- 10 years ago
#3664
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html ezerszer kb.
akkor veszek egyet,
köszönömnekem még a régi volt, amin látszottak a hurkák, az nagyon fel tudott melegedni a napon, ha jól tudom az újon már ilyen gond sincs. a monsteren imádtam, a hyperre is egyből vettem komfort ülést, a multin egyelőre bírja a kis popóm a gyárit.
- 10 years ago
#3663
ez az ülés mennyivel kényelmesebb mint a gyári alap?
http://www.italo-shop.com/Monster-600-1 ... :4520.html Elég jó, bár nekem egy kicsit széles szerintem, 5-600 km után nyomja a combom egy kicsit.