- 10 years ago
#3612
....ilyen.....vagy ez , esetleg nincs valakinek felesleges....eladó...."tudom hol lehet beszerezni"?
Dokinál nincs,ebay van csak a postával együtt már sok szerintem.....
Köszi
Van rézcsövem, Testvírem, lehájlítjuk a gárázsban, aztán lekenjük fehírre.
- 10 years ago
#3611
hutocso.jpg (24.68 KiB) Megtekintve 14820 alkalommal
....ilyen.....vagy ez , esetleg nincs valakinek felesleges....eladó...."tudom hol lehet beszerezni"? 
Dokinál nincs,ebay van csak a postával együtt már sok szerintem.....
Köszi

Dokinál nincs,ebay van csak a postával együtt már sok szerintem.....
Köszi
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3610
Sziasztok! A2-es jogosítványra keresnék 25 kW monstert. Minden lehetőséget, segítséget szívesen fogadok. Válaszotokat előre is köszönöm!
nekem van egy S2R-em, ami papíron 24kW-s
- 10 years ago
#3609
Sziasztok! A2-es jogosítványra keresnék 25 kW monstert. Minden lehetőséget, segítséget szívesen fogadok. Válaszotokat előre is köszönöm!
- 10 years ago
#3608
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2004-es évjáratú Monsterem van. (620 dark). Tavaly nyáron sajnos elkapott egy nagy vihar, és a műszerfalam teljese elázott. Leszereltem kiszárítottam visszaraktam. A kis LCD kijelzők tökéletesen működnek, a motor indul, egyedül a kilométer óra és a fordulatszám-mutató nem működik.(Sajnos egyszer letiltott az immobilizer is, de aztán magától megjavult...)
A kérdésem az lenne, hogy tudtok esetleg valakit aki szereli ezeket a műszerfalakat? Esetleg valakit aki ki tudja ütni az Immót? mert akkor esetleg tudnék rá tenni valami más műszerfalat. (amúgy az összes gyári kulcs és kódkártyám is megvan a motorhoz) Olvastam külföldi fórumokon, hogy az ECU szoftver frissítésével ki lehet ütni az immobilizert.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő válaszokat! hali,
az immo-t tudtommal nem lehet kiiktatni, szerintem amire te gondolsz, az a racing ECU, amivel katalizátort és egyéb szelepeket lehet "kiiktatni".
az immo-s ducatiknál a kulcs, a műszarfal és az ECU egy egységet alkot - azonban ha valamelyikből újat veszel, össze lehet tanítani őket.
a Moto Rosso-t tudom ajánlani (www.motorosso.hu), ők biztos, hogy foglalkoznak ilyennek - mást nem ismerek itthon. Nagyon szépen köszönöm! Fel is hívom őket! majd beszámolok, hogy mire jutottunk
- 10 years ago
#3607
vannak ... igen, pont rád gondoltam
(egyébként nekem a 696-al van elsősorban bajom, de ebből már jól nem jövök ki) ha nem lett volna 696 akkor soha nem veszek ducatit!
Gondolod el mennyit nyertetek volna!sokat..
- 10 years ago
#3606
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2004-es évjáratú Monsterem van. (620 dark). Tavaly nyáron sajnos elkapott egy nagy vihar, és a műszerfalam teljese elázott. Leszereltem kiszárítottam visszaraktam. A kis LCD kijelzők tökéletesen működnek, a motor indul, egyedül a kilométer óra és a fordulatszám-mutató nem működik.(Sajnos egyszer letiltott az immobilizer is, de aztán magától megjavult...)
A kérdésem az lenne, hogy tudtok esetleg valakit aki szereli ezeket a műszerfalakat? Esetleg valakit aki ki tudja ütni az Immót? mert akkor esetleg tudnék rá tenni valami más műszerfalat. (amúgy az összes gyári kulcs és kódkártyám is megvan a motorhoz) Olvastam külföldi fórumokon, hogy az ECU szoftver frissítésével ki lehet ütni az immobilizert.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő válaszokat! hali,
az immo-t tudtommal nem lehet kiiktatni, szerintem amire te gondolsz, az a racing ECU, amivel katalizátort és egyéb szelepeket lehet "kiiktatni".
az immo-s ducatiknál a kulcs, a műszarfal és az ECU egy egységet alkot - azonban ha valamelyikből újat veszel, össze lehet tanítani őket.
a Moto Rosso-t tudom ajánlani (www.motorosso.hu), ők biztos, hogy foglalkoznak ilyennek - mást nem ismerek itthon.
- 10 years ago
#3605
magánvéleményem szerint a 2. generációs monster külalakra egy mellélövés volt a ducatitól, amit úgy ahogy korrigáltak az EVO-val (bár még ott is megmaradt a fura-vastag váz). az új monsterhez inkább a régit vették inspirációnak.
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszikvannak ... igen, pont rád gondoltam
(egyébként nekem a 696-al van elsősorban bajom, de ebből már jól nem jövök ki) ha nem lett volna 696 akkor soha nem veszek ducatit!
Gondolod el mennyit nyertetek volna!
- 10 years ago
#3604
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2004-es évjáratú Monsterem van. (620 dark). Tavaly nyáron sajnos elkapott egy nagy vihar, és a műszerfalam teljese elázott. Leszereltem kiszárítottam visszaraktam. A kis LCD kijelzők tökéletesen működnek, a motor indul, egyedül a kilométer óra és a fordulatszám-mutató nem működik.(Sajnos egyszer letiltott az immobilizer is, de aztán magától megjavult...)
A kérdésem az lenne, hogy tudtok esetleg valakit aki szereli ezeket a műszerfalakat? Esetleg valakit aki ki tudja ütni az Immót? mert akkor esetleg tudnék rá tenni valami más műszerfalat. (amúgy az összes gyári kulcs és kódkártyám is megvan a motorhoz) Olvastam külföldi fórumokon, hogy az ECU szoftver frissítésével ki lehet ütni az immobilizert.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő válaszokat!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy 2004-es évjáratú Monsterem van. (620 dark). Tavaly nyáron sajnos elkapott egy nagy vihar, és a műszerfalam teljese elázott. Leszereltem kiszárítottam visszaraktam. A kis LCD kijelzők tökéletesen működnek, a motor indul, egyedül a kilométer óra és a fordulatszám-mutató nem működik.(Sajnos egyszer letiltott az immobilizer is, de aztán magától megjavult...)
A kérdésem az lenne, hogy tudtok esetleg valakit aki szereli ezeket a műszerfalakat? Esetleg valakit aki ki tudja ütni az Immót? mert akkor esetleg tudnék rá tenni valami más műszerfalat. (amúgy az összes gyári kulcs és kódkártyám is megvan a motorhoz) Olvastam külföldi fórumokon, hogy az ECU szoftver frissítésével ki lehet ütni az immobilizert.
Nagyon szépen köszönöm előre is a segítő válaszokat!
- 10 years ago
#3603
magánvéleményem szerint a 2. generációs monster külalakra egy mellélövés volt a ducatitól, amit úgy ahogy korrigáltak az EVO-val (bár még ott is megmaradt a fura-vastag váz). az új monsterhez inkább a régit vették inspirációnak.
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszikvannak ... igen, pont rád gondoltam
(egyébként nekem a 696-al van elsősorban bajom, de ebből már jól nem jövök ki) Ezt már többször olvastam tőled. Van konkrét "baj lista" vagy csak egyszerűen neked nem tecc és pont?
- 10 years ago
#3602
magánvéleményem szerint a 2. generációs monster külalakra egy mellélövés volt a ducatitól, amit úgy ahogy korrigáltak az EVO-val (bár még ott is megmaradt a fura-vastag váz). az új monsterhez inkább a régit vették inspirációnak.
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszikvannak ... igen, pont rád gondoltam
(egyébként nekem a 696-al van elsősorban bajom, de ebből már jól nem jövök ki)
- 10 years ago
#3601
magánvéleményem szerint a 2. generációs monster külalakra egy mellélövés volt a ducatitól, amit úgy ahogy korrigáltak az EVO-val (bár még ott is megmaradt a fura-vastag váz). az új monsterhez inkább a régit vették inspirációnak.
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszikvannak ...
- 10 years ago
#3600
magánvéleményem szerint a 2. generációs monster külalakra egy mellélövés volt a ducatitól, amit úgy ahogy korrigáltak az EVO-val (bár még ott is megmaradt a fura-vastag váz). az új monsterhez inkább a régit vették inspirációnak.
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszik
ez persze teljesen szubjektív, van akinek a kettes jobban tetszik

- 10 years ago
#3599
röviden: ég és föld kicsit bővebben, miben különbözik nagyon? A blokk az tán ugyan az, nem? Vagy nagyon hasonló? mindenben más, egy teljesen új motor, közel 10 évnyi különbséggel.
a váz, a geometria, üléspozíció, méretek mind megújultak. a blokk alapjaiban hasonlít, de az is egy jóval újabb konstrukció. de igazából nem ez számít, a kérdéses pontokban (vezetni, üléspozíció, kezelhetőség) az új "nyer" értem. Köszi. Nekem a régi 695volt, de az is végtelenül kezes volt, amellett hogy nem tűnt gyengének a motor.. De most már nagyon kíváncsi vagyok egy új generációsra, kipróbálok majd egyet ha lesz rá lehetőségem. Külalakra így is bejön..
- 10 years ago
#3598
Sziasztok!
Kellene egy hátsó sárhányó, bár ahogy hallom nem sokat ér.
Szóval a kérdés, hogy ismeritek e őket.
http://www.wolfdesign.hu/hu/motor/23/
Az áraik jók a kérdés a minőség. ismerjük, régen ducati szalonja/szervize volt. jók a karbon cuccai, egy próbát megér.
- 10 years ago
#3597
Sziasztok!
Kellene egy hátsó sárhányó, bár ahogy hallom nem sokat ér.
Szóval a kérdés, hogy ismeritek e őket.
http://www.wolfdesign.hu/hu/motor/23/
Az áraik jók a kérdés a minőség. Az árak tényleg jók! Ha rendelsz várjuk a tapasztalatokat
- 10 years ago
#3596
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy mekkora és milyen különbség van egy 695 (2006) és egy 696 (2008) között, más e vezetni, üléspozícíó, kezelhetőség, stb? Most egy 696-osom van, de lehet elcserélem egy 695-re meg némi készpénzre! röviden: ég és föld kicsit bővebben, miben különbözik nagyon? A blokk az tán ugyan az, nem? Vagy nagyon hasonló? mindenben más, egy teljesen új motor, közel 10 évnyi különbséggel.
a váz, a geometria, üléspozíció, méretek mind megújultak. a blokk alapjaiban hasonlít, de az is egy jóval újabb konstrukció. de igazából nem ez számít, a kérdéses pontokban (vezetni, üléspozíció, kezelhetőség) az új "nyer"
- 10 years ago
#3595
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy mekkora és milyen különbség van egy 695 (2006) és egy 696 (2008) között, más e vezetni, üléspozícíó, kezelhetőség, stb? Most egy 696-osom van, de lehet elcserélem egy 695-re meg némi készpénzre! röviden: ég és föld kicsit bővebben, miben különbözik nagyon? A blokk az tán ugyan az, nem? Vagy nagyon hasonló?
- 10 years ago
#3594
Sziasztok!
Kellene egy hátsó sárhányó, bár ahogy hallom nem sokat ér.
Szóval a kérdés, hogy ismeritek e őket.
http://www.wolfdesign.hu/hu/motor/23/
Az áraik jók a kérdés a minőség.
Kellene egy hátsó sárhányó, bár ahogy hallom nem sokat ér.
Szóval a kérdés, hogy ismeritek e őket.
http://www.wolfdesign.hu/hu/motor/23/
Az áraik jók a kérdés a minőség.
- 10 years ago
#3593
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy mekkora és milyen különbség van egy 695 (2006) és egy 696 (2008) között, más e vezetni, üléspozícíó, kezelhetőség, stb? Most egy 696-osom van, de lehet elcserélem egy 695-re meg némi készpénzre! röviden: ég és föld
- 10 years ago
#3592
Sziasztok!
Az a kérdésem, hogy mekkora és milyen különbség van egy 695 (2006) és egy 696 (2008) között, más e vezetni, üléspozícíó, kezelhetőség, stb? Most egy 696-osom van, de lehet elcserélem egy 695-re meg némi készpénzre!
Az a kérdésem, hogy mekkora és milyen különbség van egy 695 (2006) és egy 696 (2008) között, más e vezetni, üléspozícíó, kezelhetőség, stb? Most egy 696-osom van, de lehet elcserélem egy 695-re meg némi készpénzre!
- 10 years ago
#3591
Sziasztok,szerintetek ilyent be lehet valahol szerezni ?
Akinek van ötlete ne tartsa magában...
Köszi
Talán megtudok szerezni......
please wait ... .....Sono un paziente....(remélem jól írtam vagy beégek)
- 10 years ago
#3590
Sziasztok,szerintetek ilyent be lehet valahol szerezni ?
Akinek van ötlete ne tartsa magában...
Köszi
Talán megtudok szerezni......
please wait ...
- 10 years ago
#3589
Feritöl van minta.Éppen a gyártás folyik.Árat még nem tudok, de amint kész lesz akkor tudok többet mondani. Feltétlenül keress meg ha kérhetem....!
Tutti érdekel....!
- 10 years ago
#3588
Feritöl van minta.Éppen a gyártás folyik.Árat még nem tudok, de amint kész lesz akkor tudok többet mondani.
- 10 years ago
#3587
Úgy nézem ez egy lehetetlen vállalkozás lesz,hogy ilyent találjak.....
Miért van az , hogy ami tetszik azt nem lehet beszerezni?gyártatni lehet, főleg ha van mintadarab (feritől:P) ....felcsigáztál....esetleg tudsz is olyan embert aki ezt meg tudná csinálni?
- 10 years ago
#3586
Úgy nézem ez egy lehetetlen vállalkozás lesz,hogy ilyent találjak.....
Miért van az , hogy ami tetszik azt nem lehet beszerezni?gyártatni lehet, főleg ha van mintadarab (feritől:P)
- 10 years ago
#3585
Úgy nézem ez egy lehetetlen vállalkozás lesz,hogy ilyent találjak.....
Miért van az , hogy ami tetszik azt nem lehet beszerezni?
Miért van az , hogy ami tetszik azt nem lehet beszerezni?

- 10 years ago
#3582
Sziasztok,szerintetek ilyent be lehet valahol szerezni ?
Akinek van ötlete ne tartsa magában...
Köszi Ez full alumínium?
- 10 years ago
#3581
Az e-bay-en lehetett venni, de már nincs.(nekem ez van) Egyébként ducati performance.
igen,ott kerestem először.....de sajnos semmi....gondoltam hátha tud valaki valamilyen "lelőhelyet"....
- 10 years ago
#3580
Az e-bay-en lehetett venni, de már nincs.(nekem ez van) Egyébként ducati performance.
- 10 years ago
#3579
img_2544.jpg (621.94 KiB) Megtekintve 14840 alkalommal
Sziasztok,szerintetek ilyent be lehet valahol szerezni ?
Akinek van ötlete ne tartsa magában...
Köszi
Akinek van ötlete ne tartsa magában...

Köszi
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3578
Nem is baj hogy vannak ilyen tudatlan, és negatív cikkek, meg vélemények az emberek tudatában.. Legalább igy megmararad az a varázsa a Ducatinak hogy nem egy tucatmotor mint a japánok... Itt Baján pl velem együtt 2 Ducati tulaj van összesen!
a másik a Bálint Matyibácsi... (87 éves... Panigale, 1098 tulaj!!! )

- 10 years ago
#3577
Nekem a tavalyi volt az első motoros szezonom, egy 696 monsterrem van, és bár ez már állítólag felhasználóbarátabb, mint a régebbiek, szerintem ideális kezdő motor! Kb 5000km-t mentem vele, megunhatatlan!
Ha nem létezne Ducati, nem is akartam volna jogsit!
Imádom!
Max egy mv agusta brutale 800 dragster rr tudna elcsábítani, de ahhoz még fejlődnöm kellene!
Én nem bánom, hogy nem jön be mindenkinek a Ducati, legalább, nem jön percenként szemben egy, és ha mégis akkor tudom, hogy hívő ő is, a többiek csak motorosok!
Ha nem létezne Ducati, nem is akartam volna jogsit!
Imádom!
Max egy mv agusta brutale 800 dragster rr tudna elcsábítani, de ahhoz még fejlődnöm kellene!
Én nem bánom, hogy nem jön be mindenkinek a Ducati, legalább, nem jön percenként szemben egy, és ha mégis akkor tudom, hogy hívő ő is, a többiek csak motorosok!
- 10 years ago
#3576
Ez megint a tipikus példája a hozzá nem értésnek.![]()
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/ ennek se' volt Ducatija, de nem is látott/hallott közelről sem.
- 10 years ago
#3575
Aki szerintem azon agyal, hogy jaaajjj merjek e Ducatit venni vagy sem az ne vegyen.
- 10 years ago
#3574
én a szervizelésen akadtam ki, és amit leírt, az alapján el is veheti a srác kedvét egy életre a Ducatitól
a másik, hogy a többi gyártónál is vadászni kell a megbízható munkát végző szervizeket, ez elég rossz negatív érv, amit mindig elő vesznek, ha erről a márkáról van szó
a motort nem tudom megítélni, én S2R-el kezdtem a motoros pályafutásomat, és nem volt semmi gondom vele![]()
Szerintem is marhaság a nagy része amit leír, de a nem is vártam mást ettől a motoros oldaltól, mert általában minden ami japán az csak hibátlan és tökéletes lehet.
Szerintem ez nincs így, volt már egy pár japán gépem, de nem éreztem akkora csodának őket.
A fenntartásról meg csak annyit, hogy CBF 1000 első féktárcsa 90E - volt, hátsó szinter betét 20E ( az S4-be 8e-ért vettem brembo-t) az 1.3-as Yamahám szíj cseréjének összegét meg le se merem írni.
Ja! A yamaha fordulóköréhez képest az S4 helyben megfordul, de a honda sem nagyon fordul jobban.
az egy dolog, hogy melyik motor mennyire megbízható
az egy másik, hogy az alkatrészek milyen árban vannak
és a harmadik, hogy itthon milyenek a szervizek, mennyire végeznek jó munkát
és sokan, e három tény alapján skatulyázzák be a motor márkákat
azzal nem kell foglalkozni, hogy mit írt a motorok viselkedéséről, mert ott mindegyik más, ott se kell általánosítani Az emberek általában skatulyáznak mindent. És a skatulyázó ember mások skatulyázó mondatait (akik szintén skatulya szövegeket másoltak valahonnan) is átveszik tapasztalat és gondolkodás nélkül. Minden téren ilyen a média sajnos. És ilyen az emberek zöme is. Az ilyen ne vegyen Ducatit. És csak annyit teszek hozzá, hogy anno amikor én kerestem "valami" motort és kipróbáltam ezt a Monstert, hirtelen elfelejtettem minden skatulyát ami a fejemben lerakódott az elmúlt évtizedeim alatt az olasz járművekről. És azóta is ha néha ráülök és megyek vele szarok mindenre. Hadd szóljon. És fülig ér a szám tőle. Ja, és a kötelező olajakon, beállításon, meg egy két szépítő jellegű saját ötleten kívül semmi bajom nem volt vele amióta nálam van. Pedig immár 16 éves múlt a vas, lassan nagykorú lesz
- 10 years ago
#3573
annyira nem mond balekságot, kiváve az óradíj, költségek és a tuti szopás. kezdőnek tényleg nehezen manőverezhető verda, és ő ráadásul kisjogsival akarja
én a szervizelésen akadtam ki, és amit leírt, az alapján el is veheti a srác kedvét egy életre a Ducatitól
a másik, hogy a többi gyártónál is vadászni kell a megbízható munkát végző szervizeket, ez elég rossz negatív érv, amit mindig elő vesznek, ha erről a márkáról van szó
a motort nem tudom megítélni, én S2R-el kezdtem a motoros pályafutásomat, és nem volt semmi gondom vele![]()
Szerintem is marhaság a nagy része amit leír, de a nem is vártam mást ettől a motoros oldaltól, mert általában minden ami japán az csak hibátlan és tökéletes lehet.
Szerintem ez nincs így, volt már egy pár japán gépem, de nem éreztem akkora csodának őket.
A fenntartásról meg csak annyit, hogy CBF 1000 első féktárcsa 90E - volt, hátsó szinter betét 20E ( az S4-be 8e-ért vettem brembo-t) az 1.3-as Yamahám szíj cseréjének összegét meg le se merem írni.
Ja! A yamaha fordulóköréhez képest az S4 helyben megfordul, de a honda sem nagyon fordul jobban.
az egy dolog, hogy melyik motor mennyire megbízható
az egy másik, hogy az alkatrészek milyen árban vannak
és a harmadik, hogy itthon milyenek a szervizek, mennyire végeznek jó munkát
és sokan, e három tény alapján skatulyázzák be a motor márkákat
azzal nem kell foglalkozni, hogy mit írt a motorok viselkedéséről, mert ott mindegyik más, ott se kell általánosítani
- 10 years ago
#3572
Ez megint a tipikus példája a hozzá nem értésnek.![]()
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/ annyira nem mond balekságot, kiváve az óradíj, költségek és a tuti szopás. kezdőnek tényleg nehezen manőverezhető verda, és ő ráadásul kisjogsival akarja
én a szervizelésen akadtam ki, és amit leírt, az alapján el is veheti a srác kedvét egy életre a Ducatitól
a másik, hogy a többi gyártónál is vadászni kell a megbízható munkát végző szervizeket, ez elég rossz negatív érv, amit mindig elő vesznek, ha erről a márkáról van szó
a motort nem tudom megítélni, én S2R-el kezdtem a motoros pályafutásomat, és nem volt semmi gondom vele![]()
Szerintem is marhaság a nagy része amit leír, de a nem is vártam mást ettől a motoros oldaltól, mert általában minden ami japán az csak hibátlan és tökéletes lehet.
Szerintem ez nincs így, volt már egy pár japán gépem, de nem éreztem akkora csodának őket.
A fenntartásról meg csak annyit, hogy CBF 1000 első féktárcsa 90E - volt, hátsó szinter betét 20E ( az S4-be 8e-ért vettem brembo-t) az 1.3-as Yamahám szíj cseréjének összegét meg le se merem írni.
Ja! A yamaha fordulóköréhez képest az S4 helyben megfordul, de a honda sem nagyon fordul jobban.
- 10 years ago
#3571
Ez megint a tipikus példája a hozzá nem értésnek.![]()
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/ annyira nem mond balekságot, kiváve az óradíj, költségek és a tuti szopás. kezdőnek tényleg nehezen manőverezhető verda, és ő ráadásul kisjogsival akarja
én a szervizelésen akadtam ki, és amit leírt, az alapján el is veheti a srác kedvét egy életre a Ducatitól
a másik, hogy a többi gyártónál is vadászni kell a megbízható munkát végző szervizeket, ez elég rossz negatív érv, amit mindig elő vesznek, ha erről a márkáról van szó
a motort nem tudom megítélni, én S2R-el kezdtem a motoros pályafutásomat, és nem volt semmi gondom vele
- 10 years ago
#3570
Ez megint a tipikus példája a hozzá nem értésnek.![]()
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/ annyira nem mond balekságot, kiváve az óradíj, költségek és a tuti szopás. kezdőnek tényleg nehezen manőverezhető verda, és ő ráadásul kisjogsival akarja
- 10 years ago
#3569
Ez megint a tipikus példája a hozzá nem értésnek.
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/

http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/ ... varnat_ne/
- 10 years ago
#3568
Sajnos nem sok idöm van rá! Cseréltetem nem szarakodok vele! Csak arra lettem volna kíváncsi,hogy van e értelme.Nézegettem,de olyan mint az uj. Én motorom 11-éves volt, és 14 ezer km volt benne mikor cseréltük a szíjakat!! /Szemmel láthatólag nem volt baja,csak kurvára megnyúlt!! Az is baj nem?
Egyértelmű,hogy nem biztonságos 10-12 éves szíjjal motorozni /autózni/!!!Én biztos nem cserélem ki a motoromon két évente a szíjakat/ Nem fogok 20-ezer km-et motorozni 2 év alatt/,de azért 5-6 év szerintem vízválasztó!
- 10 years ago
#3567
SziasztokSzép napot mindenkinek:) Van egy Monster 600-asom,ami 99-es évjárat. A 900-as-nak az órája van rajta.Én igy vettem már.Az a helyzet vele hogy ha megyek vele nem mutatja a valós km adatokat kb 30km minuszt mutat a valóshoz képes.Nincs valakinek egy 900-as meghajtója le az elsökerékbe..Valószinü hogy a 600.asé van benne a gyári csak nem cserélték ki a 900-as meghajtóra,ami kellett volna a 900-as órához.Nagyon szépen köszönöm a segitségeteket..Üdv Róbert:) Tudtommal ugyanolyan az óra és ebből következik hogy ugyanolyan a meghajtó is . Köszönöm szépen Kopi:)
- 10 years ago
#3566
Sziasztok!
Lehet, hogy a szerverköltözéskor eltünt egy tegnapi kommentem?
Na mindegy leírom újra:
Szeretném a jelenleg piros 696-os monsteremet fehér alapon piros csík, fehér felni kombinációra változtatni! Szerintetek hogy lenne célszerű? Fényezés, fólia vagy vegyek egy gyári fehér kittet és csak a csíkokat festessem rá? Hi, szerintem fólia a legegyszerűbb/legolcsóbb. Ráadásul ha meguntad, meggondoltad magad, könnyen eltávolítható
- 10 years ago
#3565
Sziasztok!
Lehet, hogy a szerverköltözéskor eltünt egy tegnapi kommentem?
Na mindegy leírom újra:
Szeretném a jelenleg piros 696-os monsteremet fehér alapon piros csík, fehér felni kombinációra változtatni! Szerintetek hogy lenne célszerű? Fényezés, fólia vagy vegyek egy gyári fehér kittet és csak a csíkokat festessem rá? szia! Valoszinuleg igen. Elnezest kerunk de volt nemi atfedes az atallaskor es emiatt nem frissult be minden az uj szerveren
- 10 years ago
#3564
image.jpg (54.34 KiB) Megtekintve 14840 alkalommal
Sziasztok!
Lehet, hogy a szerverköltözéskor eltünt egy tegnapi kommentem?
Na mindegy leírom újra:
Szeretném a jelenleg piros 696-os monsteremet fehér alapon piros csík, fehér felni kombinációra változtatni! Szerintetek hogy lenne célszerű? Fényezés, fólia vagy vegyek egy gyári fehér kittet és csak a csíkokat festessem rá?
Lehet, hogy a szerverköltözéskor eltünt egy tegnapi kommentem?
Na mindegy leírom újra:
Szeretném a jelenleg piros 696-os monsteremet fehér alapon piros csík, fehér felni kombinációra változtatni! Szerintetek hogy lenne célszerű? Fényezés, fólia vagy vegyek egy gyári fehér kittet és csak a csíkokat festessem rá?
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3563
Azert egy megnyult szij eleg nagy karokat tud okozni, pl atugrik. A masik a feszitogorgo csapagy, az is be tud allni ennyi ido utan aztan fustol a szij
Tok felesleges ezeken sporolni sracok!
