- 10 years ago
#3412
Hi!
Megtudná valaki mondani nekem, hogy ha a 13 számú csavart kitekerem max 7,5mm-el (gyárilag annyi a megengedett) kb mennyivel lesz magasabb a segge?
http://farm6.static.flickr.com/5132/544 ... 9bd8_b.jpg Nagyon sokkal, de kötve hiszem, hogy meg fog indulni. Össze van rohadva az acél az alu-val. Ha nem állították előtted még soha,akkor neki se kezdj. Volt olyan, hogy az acélcsavar tört inkább el.
- 10 years ago
#3411
Hi!
Megtudná valaki mondani nekem, hogy ha a 13 számú csavart kitekerem max 7,5mm-el (gyárilag annyi a megengedett) kb mennyivel lesz magasabb a segge?
http://farm6.static.flickr.com/5132/544 ... 9bd8_b.jpg
Megtudná valaki mondani nekem, hogy ha a 13 számú csavart kitekerem max 7,5mm-el (gyárilag annyi a megengedett) kb mennyivel lesz magasabb a segge?
http://farm6.static.flickr.com/5132/544 ... 9bd8_b.jpg
- 10 years ago
#3410
Az szép. Nem vittétek túlzásba a cuccok mennyiségét. Egyébként ezek is oldalanként 15 literesek, ennél többet nem nagyon szoktam vinni én sem.
De ha kellene, legalább van hely
![]()
Tökélyre fejlesztettük a pakolást.
Mindenből van kicsi.
Kicsi fogkefe, kicsi fogkrém, mini törölköző....
Így néztünk ki:
..kicsi alsógatya... vittél egy szett tangát bőrruha alá, mert kis helyen elfér,mi?![]()
Alsógatya vagy tanga az luxus, simán csak bebújtunk a naciba és kész
- 10 years ago
#3409
Minek ennyi cucc ?
17 napos 5300km -es túrára sima 30 literes üléstáskával mentem meg a párom is az ő motorján ami egy Honda VTR250, mégcsak ki se nyitottuk a bővítő részét egyik táskának se és hoztunk haza mindenféle vásárfiát.
Félúton mostunk egyet reggelre megszáradt, ennyi.
Hitelkártya legyen és készAz szép. Nem vittétek túlzásba a cuccok mennyiségét
. Egyébként ezek is oldalanként 15 literesek, ennél többet nem nagyon szoktam vinni én sem.
De ha kellene, legalább van hely
![]()
Tökélyre fejlesztettük a pakolást.
Mindenből van kicsi.
Kicsi fogkefe, kicsi fogkrém, mini törölköző....
Így néztünk ki:
..kicsi alsógatya... vittél egy szett tangát bőrruha alá, mert kis helyen elfér,mi?
- 10 years ago
#3408
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék a helyi Ducati fanoktól. Új vagyok még itt. Most vásároltam életem első motorját, egy 696-os Monstert és keresnék hozzá hasidomot. Hol tudnék venni és milyen létezik rá? Valami ilyesmit képzeltem el. (töltöttem fel képet a poszthoz. remélem sikerült)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Zsolt
Szia,
Ebay a legjobb barátod, vagy Maráczi Zsolti - www.maleducati.hu
Szia!
Köszönöm a választ! Maráczi Zsoltnál már voltam és ő csak gyárit tud ami nagyon kicsi. Az ebayre nem is gondoltam. Már nézem is.
Mégegyszer kösz a segítséget.
- 10 years ago
#3407
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.Ezt a képet ugye a "hegyi kanyarvadászat" előtt csináltad?
embeeeeeer, ilyen időben tudod mi van a hegyen?! takony az aszfalton!
ez a frissen cserélt rosso állványon, csak illusztráció, te kis huncut
csak a két város közt melengettem és koptattam a gumikat. de neked lefényképezem majd a garázsban
- 10 years ago
#3406
Tessék. Így szoktam én rögzíteni. Olyat nem találtam ahol együtt volt a tanktáska is meg a nyeregtáska is fent...
Minek ennyi cucc ?
17 napos 5300km -es túrára sima 30 literes üléstáskával mentem meg a párom is az ő motorján ami egy Honda VTR250, mégcsak ki se nyitottuk a bővítő részét egyik táskának se és hoztunk haza mindenféle vásárfiát.
Félúton mostunk egyet reggelre megszáradt, ennyi.
Hitelkártya legyen és készAz szép. Nem vittétek túlzásba a cuccok mennyiségét
. Egyébként ezek is oldalanként 15 literesek, ennél többet nem nagyon szoktam vinni én sem.
De ha kellene, legalább van hely
![]()
Tökélyre fejlesztettük a pakolást.
Mindenből van kicsi.
Kicsi fogkefe, kicsi fogkrém, mini törölköző....
Így néztünk ki:
Csatolmányok:
168859_10150943616618754_1445680620_n.jpg (152.76 KiB) Megtekintve 15883 alkalommal
- 10 years ago
#3405
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.Ezt a képet ugye a "hegyi kanyarvadászat" előtt csináltad?
![]()
)))) inkább utánna, mert nagyon új ez a gumma!
))
- 10 years ago
#3404
Dudu tudnál olyan képet küldeni ahol fel van szerelve a tanktáska és a nyeregtáska? Üdv Tessék. Így szoktam én rögzíteni. Olyat nem találtam ahol együtt volt a tanktáska is meg a nyeregtáska is fent...
Minek ennyi cucc ?
17 napos 5300km -es túrára sima 30 literes üléstáskával mentem meg a párom is az ő motorján ami egy Honda VTR250, mégcsak ki se nyitottuk a bővítő részét egyik táskának se és hoztunk haza mindenféle vásárfiát.
Félúton mostunk egyet reggelre megszáradt, ennyi.
Hitelkártya legyen és készAz szép. Nem vittétek túlzásba a cuccok mennyiségét
. Egyébként ezek is oldalanként 15 literesek, ennél többet nem nagyon szoktam vinni én sem.
De ha kellene, legalább van hely
- 10 years ago
#3403
hallo, régen posztoltam
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.Ezt a képet ugye a "hegyi kanyarvadászat" előtt csináltad?
- 10 years ago
#3402
10653792_864355433583261_1786018183547995897_n.jpg (123.31 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal
hallo, régen posztoltam 
másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.
aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem
de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.

másrészt, megosztom újabb tapasztalatom.

aki gumivásárláson gondolkozik, a Pirelli Diablo Rosso Corsa-t tudom teljes szívemből ajánlani. a múlt vasárnapi kellemesen hűs, őszi időben is pikk-pakk felmelegedett a gumi, teljes szélességében, annak ellenére, hogy milyen hideg volt az aszfalt és nullkilométeresen elsőre nem mertem tépni a bajszát - meg a gumit sem ismertem

de mint amit belebetonoztak az aszfaltba, terhelésváltásokra semmilyen bizonytalanság nem jelentkezett!
csak ajánlani tudom.... és siránkozni a szezonért.

Csatolmányok:
- 10 years ago
#3401
Dudu tudnál olyan képet küldeni ahol fel van szerelve a tanktáska és a nyeregtáska? Üdv Tessék. Így szoktam én rögzíteni. Olyat nem találtam ahol együtt volt a tanktáska is meg a nyeregtáska is fent...
Minek ennyi cucc ?
17 napos 5300km -es túrára sima 30 literes üléstáskával mentem meg a párom is az ő motorján ami egy Honda VTR250, mégcsak ki se nyitottuk a bővítő részét egyik táskának se és hoztunk haza mindenféle vásárfiát.
Félúton mostunk egyet reggelre megszáradt, ennyi.
Hitelkártya legyen és kész
- 10 years ago
#3400
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék a helyi Ducati fanoktól. Új vagyok még itt. Most vásároltam életem első motorját, egy 696-os Monstert és keresnék hozzá hasidomot. Hol tudnék venni és milyen létezik rá? Valami ilyesmit képzeltem el. (töltöttem fel képet a poszthoz. remélem sikerült)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Zsolt
Szia,
Ebay a legjobb barátod, vagy Maráczi Zsolti - www.maleducati.hu
- 10 years ago
#3398
Dudu tudnál olyan képet küldeni ahol fel van szerelve a tanktáska és a nyeregtáska? Üdv Tessék. Így szoktam én rögzíteni. Olyat nem találtam ahol együtt volt a tanktáska is meg a nyeregtáska is fent...Csatolmányok:
5.jpg (1.31 MiB) Megtekintve 15872 alkalommal4.jpg (344.52 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal3.jpg (300.7 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal2.jpg (538.62 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal1.jpg (302.14 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal
- 10 years ago
#3397
Vennék valami hasonlót, viszont nem tudom, hogy hogyan kellene rögzíteni...gondoltam, hátha valakinek van a Klubban hasonló....5let, javaslat?
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska
nekem ilyen van . sztem nincs ennél jobb. elfér benne minden és bővíthető is ha kell, no meg a kipibe sem ér bele. és még konzol sem kell hozzá
http://www.bykebitz.co.uk/bags-connecti ... l-bag.html
A hollósnál vettem újpesten. Még kedvezményt is adott...
- 10 years ago
#3396
monster_696_replica_rossi_05.jpg (82.86 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal
monster_696_replica_rossi_01.jpg (75.4 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal
monster_696_replica_rossi_05.jpg (82.86 KiB) Megtekintve 15872 alkalommal
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék a helyi Ducati fanoktól. Új vagyok még itt. Most vásároltam életem első motorját, egy 696-os Monstert és keresnék hozzá hasidomot. Hol tudnék venni és milyen létezik rá? Valami ilyesmit képzeltem el. (töltöttem fel képet a poszthoz. remélem sikerült)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Zsolt
Kis segítséget kérnék a helyi Ducati fanoktól. Új vagyok még itt. Most vásároltam életem első motorját, egy 696-os Monstert és keresnék hozzá hasidomot. Hol tudnék venni és milyen létezik rá? Valami ilyesmit képzeltem el. (töltöttem fel képet a poszthoz. remélem sikerült)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Zsolt
Csatolmányok:
- 10 years ago
#3395
Dudu tudnál olyan képet küldeni ahol fel van szerelve a tanktáska és a nyeregtáska? Üdv
- 10 years ago
#3394
Vennék valami hasonlót, viszont nem tudom, hogy hogyan kellene rögzíteni...gondoltam, hátha valakinek van a Klubban hasonló....5let, javaslat?
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska 28-35 liter nekem kicsit soknak tűnik, mielőtt rendelsz személyesen mindenképp nézd meg, hogy elfér- e rendesen a Monsteren.
http://www.bazismotor.eu/index.php?page ... temid=4445
Nekem ilyen van, igaz ennek az oldalai nem bővíthetők, de próbáltam nagyobbat is az meg már nem is fért el normálisan a motoron. Egy hétrevaló cuccot simán elszoktam vinni bennük
Egy tépőzár a nyereg alatt, kettő vastag fölötte, aztán adnak hozzá 6 pántot amit a motorhoz rögzíthetsz. Én simán konzol nélkül használom és eddig még egyszer sem hagytam el őket160 fölött is bírják
- 10 years ago
#3393
Vennék valami hasonlót, viszont nem tudom, hogy hogyan kellene rögzíteni...gondoltam, hátha valakinek van a Klubban hasonló....5let, javaslat?
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska Végigjártam már ezt az utat..
Csináltam hozzá egy egyedi konzolt. Egyébként András képei közt van amin az ővé látható. Az is egy megoldás. Az a baj, hogy a gyári konzol kurv@ drága és úgy is csak 2 darab fém pálca kb. Ha gondolod dobok képet/méretet az enyémről. Viszont nekem nincs farokidomom, így más lehet a felfogatás (megnéztem, neked sincs, így nem gond). Köszi, kérem. Lehet, hogy téli projektként felkerül...köszönöm!
- 10 years ago
#3392
Vennék valami hasonlót, viszont nem tudom, hogy hogyan kellene rögzíteni...gondoltam, hátha valakinek van a Klubban hasonló....5let, javaslat?
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska Végigjártam már ezt az utat..
Csináltam hozzá egy egyedi konzolt. Egyébként András képei közt van amin az ővé látható. Az is egy megoldás. Az a baj, hogy a gyári konzol kurv@ drága és úgy is csak 2 darab fém pálca kb. Ha gondolod dobok képet/méretet az enyémről. Viszont nekem nincs farokidomom, így más lehet a felfogatás (megnéztem, neked sincs, így nem gond).
- 10 years ago
#3391
Vennék valami hasonlót, viszont nem tudom, hogy hogyan kellene rögzíteni...gondoltam, hátha valakinek van a Klubban hasonló....5let, javaslat?
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska
http://motobox.hu/spd/motobox-s401899/G ... yeregtaska
- 10 years ago
#3390
Hringen full tankról indulva (<13liter kompozit tank), a harmadik 20 percet nem tudtam végigmenni, mert félidőben kigyulladt a lámpa. Meglepődtem, mert a 10 literes fogyasztás nem volt elég nagyvonalú becslésPersze, hogy kigyulladt, mert a benya a tank oldalában feküdt minden pillanatban, és nem a szintmérő közelében
- 10 years ago
#3389
Hringen full tankról indulva (<13liter kompozit tank), a harmadik 20 percet nem tudtam végigmenni, mert félidőben kigyulladt a lámpa. Meglepődtem, mert a 10 literes fogyasztás nem volt elég nagyvonalú becsléss4rs autópálya nyélgáz 13l/85km
- 10 years ago
#3388
Köszi skacok a hozzászólást. Természetesen annyira nem számít a fogyasztás mert ez egy élmény motor. Pusztán műszaki információra volt szükségem. Üdv
- 10 years ago
#3387
Hringen full tankról indulva (<13liter kompozit tank), a harmadik 20 percet nem tudtam végigmenni, mert félidőben kigyulladt a lámpa. Meglepődtem, mert a 10 literes fogyasztás nem volt elég nagyvonalú becslés 

- 10 years ago
#3386
Nem tom mit szarakodtok!
Én mindig 10 ez számolk! És akkor mindik érik az embert meglepetések!
,de pont leszarom !! 



- 10 years ago
#3385
Hát ezeket a fogyasztásokat nem értem . Ti alapjáraton használjátok a gépeiteket ? De ha annyira fontos a fogyasztás akkor valami japót kéne vennetek .Én konkrétan lesz@rom a fogyasztást, motorozásnál nem ez a lényeg. Csak ezért írtam le, mert felmerült a kérdés.
Alapjáraton? haverok meg az asszony nem ezt mondja
Töki jól állította be)
Japán => rizskályha nem kell! azok is tudnak enni rendesen... Mondjam őszintén ? Az enyém is alig evett 5 felett . Nyitott kipufogó + sportlégszűrő = 7 liter ! Nyugis utazós tempóban max 100 akkor 5.8 - 6 . De lép is szépen . Az enyém is 750 es karbis de a beállítástól sok függ . Valamit valamiért . patyi 695öse 4,1 de ő nem nagyon tépi a szarvát
- 10 years ago
#3384
Lehet, hogy akkor az enyém szar:-)) Én a 750-essel 4,3 - 5 között megyek)
5.2 felett egyszer sem evett, két személlyel sem...
(nyugodt két személyes nézelődős túra átlag 4,3 - 4,5, ha rohanósra vesszük akkor 5 liter.. ha egyedül vagyok és elgurul a gyógyszer, akkor sem ment még 5,2 fölé...)
Csak mint infó írtam,
(Valószínűsítem, hogy a kb 10Le és XNm nyomaték különbség miatt eszik kevesebbet egy kicsit... )
Én személy szerint lehet, hogy megnézetném... Hát ezeket a fogyasztásokat nem értem . Ti alapjáraton használjátok a gépeiteket ? De ha annyira fontos a fogyasztás akkor valami japót kéne vennetek .Én konkrétan lesz@rom a fogyasztást, motorozásnál nem ez a lényeg. Csak ezért írtam le, mert felmerült a kérdés.
Alapjáraton? haverok meg az asszony nem ezt mondja
Töki jól állította be)
Japán => rizskályha nem kell! azok is tudnak enni rendesen... Mondjam őszintén ? Az enyém is alig evett 5 felett . Nyitott kipufogó + sportlégszűrő = 7 liter ! Nyugis utazós tempóban max 100 akkor 5.8 - 6 . De lép is szépen . Az enyém is 750 es karbis de a beállítástól sok függ . Valamit valamiért .
- 10 years ago
#3383
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv Lehet, hogy akkor az enyém szar:-)) Én a 750-essel 4,3 - 5 között megyek)
5.2 felett egyszer sem evett, két személlyel sem...
(nyugodt két személyes nézelődős túra átlag 4,3 - 4,5, ha rohanósra vesszük akkor 5 liter.. ha egyedül vagyok és elgurul a gyógyszer, akkor sem ment még 5,2 fölé...)
Csak mint infó írtam,
(Valószínűsítem, hogy a kb 10Le és XNm nyomaték különbség miatt eszik kevesebbet egy kicsit... )
Én személy szerint lehet, hogy megnézetném... Hát ezeket a fogyasztásokat nem értem . Ti alapjáraton használjátok a gépeiteket ? De ha annyira fontos a fogyasztás akkor valami japót kéne vennetek .Én konkrétan lesz@rom a fogyasztást, motorozásnál nem ez a lényeg. Csak ezért írtam le, mert felmerült a kérdés.
Alapjáraton? haverok meg az asszony nem ezt mondja
Töki jól állította be)
Japán => rizskályha nem kell! azok is tudnak enni rendesen...
- 10 years ago
#3382
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv Nem kellett volna kitakarítani a karbit .
- 10 years ago
#3381
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv Lehet, hogy akkor az enyém szar:-)) Én a 750-essel 4,3 - 5 között megyek)
5.2 felett egyszer sem evett, két személlyel sem...
(nyugodt két személyes nézelődős túra átlag 4,3 - 4,5, ha rohanósra vesszük akkor 5 liter.. ha egyedül vagyok és elgurul a gyógyszer, akkor sem ment még 5,2 fölé...)
Csak mint infó írtam,
(Valószínűsítem, hogy a kb 10Le és XNm nyomaték különbség miatt eszik kevesebbet egy kicsit... )
Én személy szerint lehet, hogy megnézetném... Hát ezeket a fogyasztásokat nem értem . Ti alapjáraton használjátok a gépeiteket ? De ha annyira fontos a fogyasztás akkor valami japót kéne vennetek .
- 10 years ago
#3380
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv Lehet, hogy akkor az enyém szar:-)) Én a 750-essel 4,3 - 5 között megyek)
5.2 felett egyszer sem evett, két személlyel sem...
(nyugodt két személyes nézelődős túra átlag 4,3 - 4,5, ha rohanósra vesszük akkor 5 liter.. ha egyedül vagyok és elgurul a gyógyszer, akkor sem ment még 5,2 fölé...)
Csak mint infó írtam,
(Valószínűsítem, hogy a kb 10Le és XNm nyomaték különbség miatt eszik kevesebbet egy kicsit... )
Én személy szerint lehet, hogy megnézetném...
- 10 years ago
#3379
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv Nem tudom a megoldást, de az enyém '97-es és 5-6 között eszik...úgyhogy gondolom igen.
- 10 years ago
#3378
Sziasztok! Új tag vagyok ezért bocs ha rossz helyen érdeklődök. Egy 98-as 600 monstere-m van ,most eset át a szokásos szervizen de nem szervizben, ebben benne volt a karburátor teljes tisztítása és hangolása. /szerintem soha nem volt szétszedve annyi kosz volt benne/. Lényeg a lényeg be is állítottuk ahogy kell, de megmondom ősszintén hogy a 6,5-7l-es fogyasztást sokallom mert előtte max 6l-rel beérte. Szerintetek ez a fogyasztás normális vagy egy kis hangolást még igényelne a vas? Egyébként sport dob van rajta ,de ezenfelül teljesen gyári. Köszi aki reagál erre valami hasznossal. Üdv
- 10 years ago
#3377
Sziasztok:) Lenne egy kérdésem.A közel jövöben szeretnék venni egy monster 600-ast miket kell róla tudni,leginkább az érdekelne mire kényes illetve odafigyelést igényel ?Nagyon szépen,köszönöm elöre is a válaszokat.Minden jót mindenkinek RóbertNekem ez az első szezonom vele, de lekopogom, hogy problémamentes azon kívül, hogy a vétel után kellett szervízelni. Be kellett állítani a magasságot, Figyelni kell rá, hogy bemelegedjen, de nem kell túlzásba vinni...a pirosnál úgyis hamar bemelegedik:). Nekem a Rossoban Töki rendbe tette és semmi gond vele az óta...pedig törve is volt korábban.
- 10 years ago
#3376
Sziasztok:) Lenne egy kérdésem.A közel jövöben szeretnék venni egy monster 600-ast miket kell róla tudni,leginkább az érdekelne mire kényes illetve odafigyelést igényel ?Nagyon szépen,köszönöm elöre is a válaszokat.Minden jót mindenkinek Róbert![]()
Ahogy XGab írta, indításnál kell figyelni, be kell melegíteni.
Nagy problémák nincsenek vele, nekem inkább érintkezés hibák szoktak előfordulni, meg ami idegesít, hogy blokk csavarok fellazulnak és kicsit szivárog az olaj. Ennél is úgy van, ha beindítod akkor be is kell melegíteni, mert a hideg indításoktól beköpi a gyertyát. Én a gyári dobot cseréltem nyitottra, szebb a hangja és alacsonyabb fordulaton nem rángat annyira.
Nagy esőben nem érdemes vele menni, mert képes beázni és vagy nem indul, vagy nagyon felmegy az alapjárat. (Egyébként se, nyáron felúsztam egy vízátfolyáson, és mentőhelikopterrel folytattam utamat nyílt lábszártöréssel)
- 10 years ago
#3374
Sziasztok:) Lenne egy kérdésem.A közel jövöben szeretnék venni egy monster 600-ast miket kell róla tudni,leginkább az érdekelne mire kényes illetve odafigyelést igényel ?Nagyon szépen,köszönöm elöre is a válaszokat.Minden jót mindenkinek RóbertHidegen köhög és prüszköl, mediterrán éghajlatot szereti. Ugyan öreg a járgány, de a szívatóval óvatosan, csak kicsit húzd rá vagy ne nagyon indítsd azzal, mert akkor már sehogysem indul be csak ha elpárolgott a befolyt nafta és a sok indítózás után feltöltötted az akksit. Egyéb más semmi szerencsére, semmi bajom nem volt vele évek óta
![]()
- 10 years ago
#3373
Sziasztok:) Lenne egy kérdésem.A közel jövöben szeretnék venni egy monster 600-ast miket kell róla tudni,leginkább az érdekelne mire kényes illetve odafigyelést igényel ?Nagyon szépen,köszönöm elöre is a válaszokat.Minden jót mindenkinek Róbert 

- 10 years ago
#3372
Desmodoki Cegléden, Nincs messze!
Köszi...közben Sárkány Pistivel beszéltem,mert eddig Ő szervizelte a vasat. Egyébként feszszabaályzót nemrég cserélt az előző tulaj, úgyhogy valószínüleg akksi.....DE ez most mind mellékes, mert ma mentem egy olyan 200 kilométert.....huhh....kezdem érténei a fanatizmust. Embertelen jó volt, pedig nem is mertem igazán húzni, mivel a Metzeler M3-ak a végét járják....
Bocs... az előző komment nemtom miért ment 3X és Ricsinek akartam válaszolni...,ost meg neked Warpig....nemtom mint csesztem el. toroltem a duplikalt kommenteket, csak 1x nyomd meg a Mentes buttont![]()
Köszi...igyekszem figyelni rá.
- 10 years ago
#3371
Meg írni sem tudok helyesen.....ez ma egy ilyen nap......még tart a varázslat. Sorry.
- 10 years ago
#3370
Szia! Köszi, momdta a Laci azt, hogy Ő szervizelte a vasat.....Holnap rá is csörgök, bár tőlem kicsit távol van. Desmodoki Cegléden, Nincs messze!
Köszi...közben Sárkány Pistivel beszéltem,mert eddig Ő szervizelte a vasat. Egyébként feszszabaályzót nemrég cserélt az előző tulaj, úgyhogy valószínüleg akksi.....DE ez most mind mellékes, mert ma mentem egy olyan 200 kilométert.....huhh....kezdem érténei a fanatizmust. Embertelen jó volt, pedig nem is mertem igazán húzni, mivel a Metzeler M3-ak a végét járják....
Bocs... az előző komment nemtom miért ment 3X és Ricsinek akartam válaszolni...,ost meg neked Warpig....nemtom mint csesztem el. toroltem a duplikalt kommenteket, csak 1x nyomd meg a Mentes buttont
- 10 years ago
#3369
Szeva! Üdv a klubban!
Szerintem a Sárkány Pisti vel kéne beszélned ő szervizelte a gépet tudomásom szerint. Itt megtalálod a felhasználók között.
Üdv:András
Szia! Köszi, momdta a Laci azt, hogy Ő szervizelte a vasat.....Holnap rá is csörgök, bár tőlem kicsit távol van. Desmodoki Cegléden, Nincs messze!
Köszi...közben Sárkány Pistivel beszéltem,mert eddig Ő szervizelte a vasat. Egyébként feszszabaályzót nemrég cserélt az előző tulaj, úgyhogy valószínüleg akksi.....DE ez most mind mellékes, mert ma mentem egy olyan 200 kilométert.....huhh....kezdem érténei a fanatizmust. Embertelen jó volt, pedig nem is mertem igazán húzni, mivel a Metzeler M3-ak a végét járják....
Bocs... az előző komment nemtom miért ment 3X és Ricsinek akartam válaszolni...,ost meg neked Warpig....nemtom mint csesztem el.
- 10 years ago
#3368
matt fekete,matt aranyTe vagy az én emberem..
Pont ilyen kombinációra gondoltam......pont ilyen árnyalattal....
Viszont ez gondolom gyári.....jól sejtem? igen,ez gyári.
Üdv,
Köszi...nagyon örülök neki. Hihetetlen számomra, hogy annyi új vagy újszerű japó után egy ilyen viszonylag "öreg" vas mekkora élményt tud nyújtani!
Ducati forever, forza Ducati!!!!!
- 10 years ago
#3367
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.
Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?
Minden jó tanácsot örömmel fogadok....
Thx: István Szia,
gratula a verdához! Ha új az akku, akkor a következő, ami gyanús ilyenkor, az a fesszabályzó. Esetleg a szar akku egyből ki tudja nyírni a generátort is, de ilyen csak az extrém lúzereknél szokott előfordulni (tehát nálam). akkor én nem vagyok akkora lúzer, mert nekem csak a feszszabályzót nyírta ki a rossz akksi.
- 10 years ago
#3366
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.
Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?
Minden jó tanácsot örömmel fogadok....
Thx: István Szeva! Üdv a klubban!
Szerintem a Sárkány Pisti vel kéne beszélned ő szervizelte a gépet tudomásom szerint. Itt megtalálod a felhasználók között.
Üdv:András
Szia! Köszi, momdta a Laci azt, hogy Ő szervizelte a vasat.....Holnap rá is csörgök, bár tőlem kicsit távol van. Desmodoki Cegléden, Nincs messze!
- 10 years ago
#3365
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.
Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?
Minden jó tanácsot örömmel fogadok....
Thx: István Szia,
gratula a verdához! Ha új az akku, akkor a következő, ami gyanús ilyenkor, az a fesszabályzó. Esetleg a szar akku egyből ki tudja nyírni a generátort is, de ilyen csak az extrém lúzereknél szokott előfordulni (tehát nálam). Mekkora az alapjárati töltése a Monsternek?
- 10 years ago
#3364
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.
Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?
Minden jó tanácsot örömmel fogadok....
Thx: István Szia,
gratula a verdához! Ha új az akku, akkor a következő, ami gyanús ilyenkor, az a fesszabályzó. Esetleg a szar akku egyből ki tudja nyírni a generátort is, de ilyen csak az extrém lúzereknél szokott előfordulni (tehát nálam).
- 10 years ago
#3363
Először is mindenkit üdvözlök, beléptem én is a Ducati családba! Sikerült vásárolnom egy S4 Sennát, szerintem sokan ismeritek a gépet és a volt tulajdonosát is, mivel aktív fórumozó, őt Lukács Lacinak hívják. Hihetetlen a Monster, nem is tudom eddig hogy bírtam nélküle....nagyon tetszik.
Azért az öröm nem teljesen felhőtlen, mivel kicsit makacskodik a "drága" , mégpedig a Laci által 3 hónapja vásárolt vadi új Yuasa akku két nap után nem forgatja meg az önindítót, pedig a töltést fölveszi. Azt még nem tudtam kizárni, hogy esetleg maga az akku adta-e be a kulcsot, vagy esetleg valami más gond van. A kérdésem is ehhez kapcsolódik a hozzáértőkhöz: Gyakori jelenség az, hogy valami a háttérben leszívja az akkut, vagy a Monsterre ez nem igazán jellemző?
Minden jó tanácsot örömmel fogadok....
Thx: István Szeva! Üdv a klubban!
Szerintem a Sárkány Pisti vel kéne beszélned ő szervizelte a gépet tudomásom szerint. Itt megtalálod a felhasználók között.
Üdv:András
Szia! Köszi, momdta a Laci azt, hogy Ő szervizelte a vasat.....Holnap rá is csörgök, bár tőlem kicsit távol van.