- 11 years ago
#3262
Szezon végére lassan "kész"Ha van időd és kedved, tehetnél még fel pár képet, szívesen látnék még róla. Szép!
- 11 years ago
#3261
10603070_763504253705903_1439058754_n.jpg (64.75 KiB) Megtekintve 19915 alkalommal
Szezon végére lassan "kész" 

Csatolmányok:
- 11 years ago
#3260
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel? Hi!
Én a Wolf-nál vettem az előző motoromhoz.Kérdezd a Rossosokat.
- 11 years ago
#3259
Sziasztok!
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p- Hi!
Ha jól tudom,a Rossoban javítják!
- 11 years ago
#3258
Sziasztok!
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p- csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni
Köszi Ricsi!
Néztem a biztiket, átnéztem a kábelezést, de minden oké volt. Egyéb oldalakon írnak hasonló hibáról amit a bekerülő pára ill víz okozott. Amennnyiben van "piros" kulcsom a mocihoz, azzal rátanítható az ecu az új panelre(?) Vagy az ilyen estben nem megoldás?
Köszi!
P (piros nélkül is) rátanítható, de otthon nem tudom megoldható-e, ha megoldható nem tudom hogyan kell.
- 11 years ago
#3257
Sziasztok!
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p- csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni
Köszi Ricsi!
Néztem a biztiket, átnéztem a kábelezést, de minden oké volt. Egyéb oldalakon írnak hasonló hibáról amit a bekerülő pára ill víz okozott. Amennnyiben van "piros" kulcsom a mocihoz, azzal rátanítható az ecu az új panelre(?) Vagy az ilyen estben nem megoldás?
Köszi!
P
- 11 years ago
#3256
Sziasztok!
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p- csak ugy nem fogod tudni lecserelni, az ora az ecu es a kulcs egy "egyseget" alkot, nem cserelgethetoek. Szervizben megoldhato termeszetesen. Mondjuk en elobb biztositekot neznek, aztan kabeleket mielott rogton orat akarnek cserelni
- 11 years ago
#3255
3c2a_2.jpg (7.85 KiB) Megtekintve 20307 alkalommal
Sziasztok!
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
620 dark-ra keresek kilométerórát. Sajnos úgy tűnik behalt a panel. Nem működnek a mutatók és nincs háttérfénye az óráknak.
Tapasztalt már valaki hasonlót?
Köszi!
-p-
Csatolmányok:
- 11 years ago
#3254
2008-as 696 Monsterre keresek kormányt, váltó kart. Valakinek esetleg van elfekvőbe, vagy más típusé jó rá?
- 11 years ago
#3253
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel? desmodoki, motorosso,sárkány akit érdemes felhívni, hátha van nekik. Köszi! Érdeklődöm.
- 11 years ago
#3252
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel? desmodoki, motorosso,sárkány akit érdemes felhívni, hátha van nekik.
- 11 years ago
#3251
_57.jpg (44.9 KiB) Megtekintve 20374 alkalommal
Nincs valakinek egy eladó hátsó "láncvédője" S2R-hez?
A gyári kódja 446.1.006.1A.
A gyári kódja 446.1.006.1A.
Csatolmányok:
- 11 years ago
#3250
Sziasztok! Kiesett a hátsó kereke az S2R 1000 nek, és szeretnék venni egy új tengelyt illetve kereket! Ha valaki tud ezekben segíteni, nagyon megköszönném és élnék a lehetőséggel. Böngésztem a neten de sajnos eddig nem találtam. Itt mégis egy kisebb közösségbe kerültem akik nyilván ilyen és hasonló problémák ellenére imádják e márkát. Bízom bennetek! Ez egyébként normális dolog, találkozott valaki ilyesmivel?
- 11 years ago
#3249
Sziasztok! Az S4R-hez választanék fékbetétet, ebben kérnék segítséget.
http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1
Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?
Köszönöm előre is!
Én most cseréltem
előre ilyet raktam http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/
hátra meg ilyet http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/
Elég jól harap.... Köszi, megrendelve
- 11 years ago
#3248
Sziasztok! Az S4R-hez választanék fékbetétet, ebben kérnék segítséget.
http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1
Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?
Köszönöm előre is!
Én most cseréltem
előre ilyet raktam http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/
hátra meg ilyet http://motoralkatresz.eu/termekek/Bremb ... _fekbetet/
Elég jól harap....
- 11 years ago
#3247
Sziasztok! Az S4R-hez választanék fékbetétet, ebben kérnék segítséget.
http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1
Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?
Köszönöm előre is!
http://motoralkatresz.eu/motorok/ducati/996/264/2004/#1
Első-hátsó fékbetét is kéne, többnyire utcán megyek, időnként pályára is. Ki melyik típust ajánlja?
Köszönöm előre is!
- 11 years ago
#3246
Továbbra is az a kérdés, hogy érdemes hátra eggyel nagyobb lánckereket rakni (39->40) a jobb városi használhatóság miatt?
- 11 years ago
#3245
Hello!
Vidd fel Pestre a moto rossoba de hívd őket mert sok a melo ott mindig ha egyeztetetsz velük akkor( felmotorozol du meg haza! Jo kis túra!!!)
Üdv; köszönöm, kaptam egy nevet-címet már debrecenben, holnap reggel megyek oda.
de végső megoldás az lett volna..... motorosso
- 11 years ago
#3244
Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz?Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett!Én a WDW-n vettem vatta újat. Szerintem megszánták a könnyes szemeim, ezért adták oda kerek 100 ojróért
2 év múlva onnan kell majd ezek szerint betárazni többet
Reméljük azért az új többet kibír mint két év!!
- 11 years ago
#3243
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...? Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz?Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett!Köszi! Ezt terveztem én is ma estére. Kimérem még a generátort is, biztos ami tuti. (Egyszer régen hallottam is egy ilyen sztorit valamelyik havertól, hogy japó elektronikával pótolta az olaszt fillérekért...) Tegyünk egy próbát...
Teszek egy próbát a javítására is, csak mert szeretem a kihívásokat![]()
- 11 years ago
#3242
Hello!
Vidd fel Pestre a moto rossoba de hívd őket mert sok a melo ott mindig ha egyeztetetsz velük akkor( felmotorozol du meg haza! Jo kis túra!!!)
Üdv;
Vidd fel Pestre a moto rossoba de hívd őket mert sok a melo ott mindig ha egyeztetetsz velük akkor( felmotorozol du meg haza! Jo kis túra!!!)
Üdv;
- 11 years ago
#3241
rajtam kívül álló okok miatt - nyíregyházi ktm szervíz 5 hetes hitegetése - szerelőt keresek monster 695-ösöm vezérműszíj, szelepállítás és gyertyacseréjéhez, illetve átvizsgálásához, miskolc, debrecen, hajdúnásás, stb. szóval tokaj 100 km-eres körzetében, aki ezt a bő másfél órás műveletet elvégzi....
de felszívom magam és a youtube videók alapján megcsinálom én is......
de felszívom magam és a youtube videók alapján megcsinálom én is......

- 11 years ago
#3240
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...? Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz?Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett!Én a WDW-n vettem vatta újat. Szerintem megszánták a könnyes szemeim, ezért adták oda kerek 100 ojróért
2 év múlva onnan kell majd ezek szerint betárazni többet
- 11 years ago
#3239
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...? Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz?Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
Én típusszám alapján rákerestem, és rengeteg, főként japán motorban egy az egyben ugyanez a fesszabályzó van. És Ilyen motor bontóban 15e körül simán vannak jobb állapotúak, a 35e-es használt Ducati helyett!
- 11 years ago
#3238
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...? Sziasztok! Sajnos tegnap este az én feszültség szabályzóm is megadta magát, szabályosan megfőzte az aksimat... (15,7V töltésnek "kicsit " sok volt...). Lehet ez most valami járvány lesz?Szóval engem is érdekelne egy megbízható megoldás a gyári méregdrága cuccos helyett...
- 11 years ago
#3237
'96 óta ki tudja milyen fogaskerék került rá, lehet megváltozott az áttétel. Nekem is hátul nagyobb lánckerék van és a gyárihoz képest kiszámoltam, pont stimmel a 150Km/h, mert nekem is annyiValamicskét a karburátor beállítással is lehet hozni, de 30-40 km/h-t közel nem... Köszi igazad van megnéztem az első lánckerék gyári, a hátsó valóban nagyobb. De amúgy nem zavar mert általában városban használom oda meg jobb is így.
- 11 years ago
#3236
'96 óta ki tudja milyen fogaskerék került rá, lehet megváltozott az áttétel. Nekem is hátul nagyobb lánckerék van és a gyárihoz képest kiszámoltam, pont stimmel a 150Km/h, mert nekem is annyi
Valamicskét a karburátor beállítással is lehet hozni, de 30-40 km/h-t közel nem...

- 11 years ago
#3235
Sziasztok szerintetek az normális hogy felmentem a pályára megnézni a végét a motornak ( monster 600 '96 ) és 150 Km/h az eredmény?? Ha nem az mi lehet a baj? válts fel! Vagy ne
Szóval üvegeld le 4.be és úgy az 5.
- 11 years ago
#3234
Sziasztok szerintetek az normális hogy felmentem a pályára megnézni a végét a motornak ( monster 600 '96 ) és 150 Km/h az eredmény?? Ha nem az mi lehet a baj?
- 11 years ago
#3233
A lámpa króm keretet hogy kell lefesteni, hogy a sterimó ne szedje le a festéket? Próbáld meg felcsiszolni .
- 11 years ago
#3232
A lámpa króm keretet hogy kell lefesteni, hogy a sterimó ne szedje le a festéket?
- 11 years ago
#3231
found_54189184_3517082_-_copy.jpg (892.09 KiB) Megtekintve 20374 alkalommal
Sziasztok! Tettem fel egy két képet az S4Rs-emről az albumomba. Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ízelítőnek itt van egy kép a gépemről!
<a>http://www.ducatiklub.hu/lampee/album/ducati-s4rs
<a>http://www.ducatiklub.hu/lampee/album/ducati-s4rs
Csatolmányok:
- 11 years ago
#3229
sc_1.jpg (621.16 KiB) Megtekintve 20374 alkalommal
orig.jpg (611.26 KiB) Megtekintve 20374 alkalommal
Feltettük a rendszámot...
Csatolmányok:
- 11 years ago
#3228
Hi!
Az apróhirdetések között szereplő s4-ről tud valaki valami biztatót mondani?Vételi szándékom volna........... Benji-é a motor.
Köszi előre is!
Az apróhirdetések között szereplő s4-ről tud valaki valami biztatót mondani?Vételi szándékom volna........... Benji-é a motor.
Köszi előre is!
- 11 years ago
#3227
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget! Enyémen olyan lábtartó van, ami azonnal magától felugrik, ha felállítod a motort, így nincs balesetveszély, hogy esetleg lent maradhat indulás után és nincs benne a lekapcsoló kapcsoló
- 11 years ago
#3226
@rigo én se szivessen iktatnám ki csak marhára zavar amikor megyek és gondol eggyet majd leáll mert úgy érzékeli, hogy lent van a sztender, meg azért leállítsam mert kinyitom vagy becsukom a kaput kb:5 másodperc... de hát mindeggy legalább jól működik. Ha teljessen meghal be lehet szerezni ilyet valahol?
- 11 years ago
#3225
Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültemAztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok. Azért szoktam járatni,mert szeretem hallgatni a hangját a garázsban miközben cigizgetekNem azért,hogy melegitsem
én is szeretem a hangját, de azért mindig eszembe jut, hogy a szomszédok nem biztos, és jobb a békesség.
Na meg elég egy rossz nap, amikor elfelejted behajtani a támasztót, és máris a következő balos kanyar szépen ki lesz egyenesítve, és akkor már nagy mázli kell, hogy nagyobb baj nélkül megúszd a dolgot. Szegény Nantu kollégát kell kérdezni, ő tud erről mesélni.
- 11 years ago
#3224
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget! Csak abban az esetben iktasd ki, ha meg tudod oldani hogy sebességbe téve leáll a motor! Máskülönben életveszélyes! Sajnos régen a 748-asokon emiatt komoly balesetek történtek, úgy tudom ezért vezették be ezt a megoldást.
- 11 years ago
#3223
én szinte minden gurulásnál beszopom Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültemAztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok. Azért szoktam járatni,mert szeretem hallgatni a hangját a garázsban miközben cigizgetekNem azért,hogy melegitsem
- 11 years ago
#3222
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget! én szinte minden gurulásnál beszopom Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültemAztán minek járatni? Ráülsz, beindítod, majd elindulsz úgy, hogy az első pár percben 4ezer környékén már váltasz. Ez hűvösebb időben lehet 3-4 perc, most a nyári melegben meg 1-2 perc és eléri azt a hőfokot amikor már normálisan húzathatod.
Nekem anno az S4-est se lehetett csak rajta ülve, támaszt behajtva elindítani, most az S4R-t már lehet járatni, de sose szoktam. Kb. két saroknyi táv után már nem is jelzi, hogy alacsony a hőfok.
- 11 years ago
#3221
Sziasztok! Megadta magát a feszültség szabályzóm (Monster 600 '98 3 fázisú, 7 eres), egyszer olvastam a fórumon valamit, hogy valaki készít ilyesmit, csak nem találom sehol :/ A gyárit 40000-ért kicsit sokallom. Esetleg bármi tapasztalat, hol érdemes utána nézni, vagy az e-bay-ről rendeltekkel? Vagy elfekvőben valakinek...?
- 11 years ago
#3220
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget! én szinte minden gurulásnál beszopom Én kiiktattam idegesitett,hogy nem tudtam járatni csak akkor ha rajta ültem
- 11 years ago
#3219
Üdv!
Segítségre lenne szükségem, egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Monster 600 Dark-nak 2001-es, és már az első uton jelentkezett a hiba hogy menet közben gondol eggyet leáll majd megállok gyujtás le majd vissza inditok és pöcre indul is majd mehetek tovább...
Gondoltam biztos a sztendernél való érzékelő kontakthibás na így is van leszedtem megtakarítottam és úgy néz ki jó is lett. A kérdés: eddig úgy müködött hogy akkor is be tudtam indittani ha lent volt a sztender természetessen üresben, javítás után pedig nem inditható csak akkor ha fel van hajtva(rajta ülve) üresben. Most melyik a normális állapot?
Köszi: Krisz Szeva!
Most müködik normálisan,de általábban mindenki kiiktatja ezt a kapcsolot a picsába:D hát én nem iktatnám ki
Jól mondja Dino,ki ne iktasd! Elég 1x eldumálni az időt felette... Láttam én már menő motorospostást emiatt vérző lábbal feküdni.
- 11 years ago
#3218
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget! én szinte minden gurulásnál beszopom
- 11 years ago
#3217
Ja csak szerintem nálam az is játszik hogy már egy kicsit gyenge a rugó a sztendernél és amilyen kiváló utak vannak néha lehet, hogy az is bekavar... Erösebb rugó kell. Köszönöm a segítséget!
- 11 years ago
#3216
Azt hogy elég, ha széthuzom, vagy össze kell kötni 2 vezetéket? Mert csak hibaforrás... az mekkora hibaforrás lesz, ha csak egyszer is úgy marad... egy balosban...
én is rajta hagynám...
- 11 years ago
#3215
Üdv!
Segítségre lenne szükségem, egy hete vagyok boldog tulajdonosa egy Monster 600 Dark-nak 2001-es, és már az első uton jelentkezett a hiba hogy menet közben gondol eggyet leáll majd megállok gyujtás le majd vissza inditok és pöcre indul is majd mehetek tovább...
Gondoltam biztos a sztendernél való érzékelő kontakthibás na így is van leszedtem megtakarítottam és úgy néz ki jó is lett. A kérdés: eddig úgy müködött hogy akkor is be tudtam indittani ha lent volt a sztender természetessen üresben, javítás után pedig nem inditható csak akkor ha fel van hajtva(rajta ülve) üresben. Most melyik a normális állapot?
Köszi: Krisz Szeva!
Most müködik normálisan,de általábban mindenki kiiktatja ezt a kapcsolot a picsába:D hát én nem iktatnám ki
- 11 years ago
#3214
Azt hogy elég, ha széthuzom, vagy össze kell kötni 2 vezetéket? Mert csak hibaforrás... Ezt a részét én nem tudom,de majd itt tuti megmondja valaki aki ért az elektronikához!
- 11 years ago
#3213
Azt hogy elég, ha széthuzom, vagy össze kell kötni 2 vezetéket? Mert csak hibaforrás...