- 11 years ago
#3062
Szevsztok. Monster 695-re keresnék valami dödösebb kipufogót nem túl drágán.. A gyári botrányosan halk sajna..esetleg a gyárit nem lehet kicsit felhangositani egy kasztrálással, úgy hogy a teljesitmény rovásàra ne menjen?...
nekem van egy kasztrált gyárim, linkeltem is vidit róla vmikor merre találom a videot? És jó lett a hangja?
- 11 years ago
#3061
Szevsztok. Monster 695-re keresnék valami dödösebb kipufogót nem túl drágán.. A gyári botrányosan halk sajna..esetleg a gyárit nem lehet kicsit felhangositani egy kasztrálással, úgy hogy a teljesitmény rovásàra ne menjen?...
nekem van egy kasztrált gyárim, linkeltem is vidit róla vmikor
- 11 years ago
#3060
Szevsztok. Monster 695-re keresnék valami dödösebb kipufogót nem túl drágán.. A gyári botrányosan halk sajna..
esetleg a gyárit nem lehet kicsit felhangositani egy kasztrálással, úgy hogy a teljesitmény rovásàra ne menjen?... 


- 11 years ago
#3059
Ha a bal oldalon olajat latsz, az a Nagy Problema. Az olaj helye a jobb oldalon van. (bal oldalon elektronyos dolgok vannak) Miért nagy probléma ha a bal oldalon olajat lát ? A generátor a jeladó mind olajban van . A masodik Monsteremet nyirom, de en meg egyszer sem lattam ott olajat. A tevedes jogat viszont tovabbra is fenntartom
Szerintem ott nem kellene olajnak lennie. Számomra sajnálatos hogy ennyire nem érdekel hogy min ülsz . Egyszer csak azon veszed magad észre hogy egy rizszabálón ülsz !
- 11 years ago
#3058
Az olaj kívül, van, és valószínűleg tényleg a lánckenő alkalmatosság gyűlhetett fel kívülről, alapos tisztítás után eltűnt, és egyenlőre nem is jelentkezett. A zavart az erőben nálam a bal oldalon látható nyílás keltette, amin keresztül belátok a szerkezetbe, és nem értettem, hogy milyen funkciója van. Gondolom van valamilyen logikus magyarázat, hogy miért törik meg az öntvényt egy átlátszó plexilappal, csak nem értem a miértjét, és volt egy tippem, hogy lehet, hogy valamiféle olajszerűséget kéne ott látnom. De olaj, úgy mint a jobb oldalon, határozott olajszinttel, nincs, és ha jól veszem ki a válaszaitokból így normális. Így viszont továbbra is nyitva áll előttem a kérdés, hogy az a betekintőablak minek az ellenőrzésére lett kitalálva? A baloldali nyíláson lehet megkukkolni hogy jól van e beállítva a gyújtás ! Az alaplapon és a forgórészen lévő jelzéseket lehet megfigyelni mikor jár a motor . Sztroboszkóppal !
- 11 years ago
#3057
Az olaj kívül, van, és valószínűleg tényleg a lánckenő alkalmatosság gyűlhetett fel kívülről, alapos tisztítás után eltűnt, és egyenlőre nem is jelentkezett. A zavart az erőben nálam a bal oldalon látható nyílás keltette, amin keresztül belátok a szerkezetbe, és nem értettem, hogy milyen funkciója van. Gondolom van valamilyen logikus magyarázat, hogy miért törik meg az öntvényt egy átlátszó plexilappal, csak nem értem a miértjét, és volt egy tippem, hogy lehet, hogy valamiféle olajszerűséget kéne ott látnom. De olaj, úgy mint a jobb oldalon, határozott olajszinttel, nincs, és ha jól veszem ki a válaszaitokból így normális. Így viszont továbbra is nyitva áll előttem a kérdés, hogy az a betekintőablak minek az ellenőrzésére lett kitalálva? Azt a perverz kukkolóknak találták ki...
- 11 years ago
#3056
Az olaj kívül, van, és valószínűleg tényleg a lánckenő alkalmatosság gyűlhetett fel kívülről, alapos tisztítás után eltűnt, és egyenlőre nem is jelentkezett. A zavart az erőben nálam a bal oldalon látható nyílás keltette, amin keresztül belátok a szerkezetbe, és nem értettem, hogy milyen funkciója van. Gondolom van valamilyen logikus magyarázat, hogy miért törik meg az öntvényt egy átlátszó plexilappal, csak nem értem a miértjét, és volt egy tippem, hogy lehet, hogy valamiféle olajszerűséget kéne ott látnom. De olaj, úgy mint a jobb oldalon, határozott olajszinttel, nincs, és ha jól veszem ki a válaszaitokból így normális. Így viszont továbbra is nyitva áll előttem a kérdés, hogy az a betekintőablak minek az ellenőrzésére lett kitalálva?
- 11 years ago
#3055
Ha a bal oldalon olajat latsz, az a Nagy Problema. Az olaj helye a jobb oldalon van. (bal oldalon elektronyos dolgok vannak) Miért nagy probléma ha a bal oldalon olajat lát ? A generátor a jeladó mind olajban van . A masodik Monsteremet nyirom, de en meg egyszer sem lattam ott olajat. A tevedes jogat viszont tovabbra is fenntartom
Szerintem ott nem kellene olajnak lennie. A másik oldal, és van olaj....
- 11 years ago
#3054
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom? Ha a bal oldalon olajat latsz, az a Nagy Problema. Az olaj helye a jobb oldalon van. (bal oldalon elektronyos dolgok vannak) Miért nagy probléma ha a bal oldalon olajat lát ? A generátor a jeladó mind olajban van . A masodik Monsteremet nyirom, de en meg egyszer sem lattam ott olajat. A tevedes jogat viszont tovabbra is fenntartom
Szerintem ott nem kellene olajnak lennie.
- 11 years ago
#3053
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom? Ha a bal oldalon olajat latsz, az a Nagy Problema. Az olaj helye a jobb oldalon van. (bal oldalon elektronyos dolgok vannak) Miért nagy probléma ha a bal oldalon olajat lát ? A generátor a jeladó mind olajban van .
- 11 years ago
#3052
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom? Ha a bal oldalon olajat latsz, az a Nagy Problema. Az olaj helye a jobb oldalon van. (bal oldalon elektronyos dolgok vannak)
- 11 years ago
#3051
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom? Vedd le a takarót és takarítsd meg mert a rengeteg láncspré ott összegyűlik és egy idő után lecsepeg . Első útja a kipufogó cső . Köszi a választ, mindenképpen megnyugtató, hogy nem a blokkból folyik.
- 11 years ago
#3050
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom? Vedd le a takarót és takarítsd meg mert a rengeteg láncspré ott összegyűlik és egy idő után lecsepeg . Első útja a kipufogó cső .
- 11 years ago
#3048
Sziasztok!
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom?
Büszke tulajdonosa lettem egy 750-es szörnyetegnek:) Viszont valami aggasztó számomra, a 2 indítás után, a kipufogó elkezdett rendellenesen füstölni, a primer fogaskerék mellett, a kívülről rácsöpögő olaj égett rajta. A primer keréktől szivárog szerintem, de még nem volt időm lekapni a takaró deknit, hogy mögé nézzek. Valószínűleg semmi komoly, mert pár csepp olajról van szó, nincs alatta tócsa vagy ilyesmi. Viszont ami jobban aggaszt, hogy a motor bal felén, a kuplungon van egy kémlelő nyílás, azon keresztül viszont nem látok olajat, mondjuk a min-max felirat is hiányzik. Abban a nyílásban mit kéne látnom?
- 11 years ago
#3047
Gyerekek, mit keres az a szarazkuplungosra alakitott 600 Monster egy 22. keruleti melygarazsban, tortenetesen mar-mar beekelve az Explorerem melle? Alo, balfaszul vezetem azt a 2.5 tonnas presgepet am! 

- 11 years ago
#3046
Sziasztok!
Én informatikus vagyok és nem vagyok egy motorszakértő.
Szeretnék pár ötletet kapni egy problémával kapcsolatban ami a a következő:
Adott egy 1999 es monster dark 600 as , adott egy 100kg 185 cm Én...
A probléma, hogy a motor 140 ig megy mint a szél... (4.dik fokozatban illetve 5. ben is) ott megáll a tudomány... hátul kisebb lánckerék van a gyárinál 3 foggal. A motor most lett újraépítve festés után de a blokkban csak olaj meg vezérlés lett cserélve )
Ez mitől lehet? Vegyek 1000 es monstert és kész?
Vagy ez ennyit tud? Esetleg valami gond lehet a a motorral de akkor mi?
Örülnék ha valaki tudna nekem segíteni ,mielőtt elviszem szerelőhöz.
Köszönöm! ahogy gizi mondja, ezáltal nincs benne elég erő, hogy leforogjon magasabb fokozatokban vagy nagy tempónál ahol már küszködik az elemekkel mint pl légellenállás. Tegyél előre 1el kisebbet, most nem tudom pontosan milyen a 600-es gyári áttétele de az kompenzálni fogja kb a hátsó 3 foggal kisebbet. Ha még mindig nem jó tegyél vissza gyárit hátra és hagyd a kisebbet elöl Köszi az infókat... közben kiötöltem az okosságot... veszek egy 900 ast ebben az évjáratban és a 2 ből összerakok 1 szép erős okos ducati t.
A maradékból összerakott 600 ast pedig eladom.
- 11 years ago
#3045
Sziasztok!
Szeretném megkurtítani az S4R farkát. Nem tudjátok véletlenül merre lehet hozzá kicsiny hazánkban normális rendszámtábla, h.lámpa és index tartót kapni?
(esetleg elérhetőség ahhoz aki az e-bayen árul ilyet Mo-ról)
Köszi! Van uj adag rendszam/lampa/index tarto koznol. Keresd a Motorosso-s sracokat! Ricsivel kuldtem nekik egy adagot tegnap!
- 11 years ago
#3044
Ez kicsit közhelyes lesz itt, de... A helyedben nálam már eljött volna az a pont, mikor kérnék kölcsön egy motorszállító utánfutót és elvinném egy olyan szervízbe ahol rendszeresen foglalkoznak Ducatikkal.... Lehet csak pár apróbb hibája van, de egy alapos átvizsgálás/ beállítás után a motorod is jó lesz, na meg Te is megnyugszol, hogy nem valami "szar olaszt" vettél... Pár ezer HUF többletköltség átnézetni, de szerintem megérné...Persze ez csak az én véleményem.
Az a baj, hogy még nem kaptam választ arra, hogy borsod-heves környékén hova érdemes vinnem
Közben az önindítót közvetlen bikáztuk gyertya nélkül, megforgatta a motort faszán, DE a felső henger tele volt benzinnel!
Gyanítom, hogy ezért nem bírt vele az önindító sem.
Szóval most ott tartok, hogy hogy kerül bele ennyi üzemanyag?
frissítés: Gyertya vissza, szivató nélkül, pöc-röf, gázadásra mostmár nem fullad, olyan szépen veszi, ahogy kell. Viszont egyelőre még eléggé füstöl a kipufogó, járatom még kicsit.
Nyílván dús a keverék, teendő?
Úszószint ellenőrzés az első tippem. Időközben észrevettem, hogy a leömlőnél kifúj, leszed, ha már lenn van lecsiszol, lefúj szép feketére az egészet, kapott tömítést (minőségi). Visszapakol indít pöc-röf, viszont ismét alacsony a fordulat, próbakör, bemelegedett, beállt az alapjárat, húz mint a veszett, füst nincs.
Viszont a túlfolyónál 1-2 csepp üzemanyag meg-meg jelent, úszó ellenőrzés kéne, de ahhoz már nem merek hozzányúlni, szóval a Ricsi által említett szervízek szolgáltatását kéne igénybe vennem.
- 11 years ago
#3043
Nem hiszem el hogy lehetek ilyen peches!
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi. Ez kicsit közhelyes lesz itt, de... A helyedben nálam már eljött volna az a pont, mikor kérnék kölcsön egy motorszállító utánfutót és elvinném egy olyan szervízbe ahol rendszeresen foglalkoznak Ducatikkal.... Lehet csak pár apróbb hibája van, de egy alapos átvizsgálás/ beállítás után a motorod is jó lesz, na meg Te is megnyugszol, hogy nem valami "szar olaszt" vettél... Pár ezer HUF többletköltség átnézetni, de szerintem megérné...Persze ez csak az én véleményem.
Az a baj, hogy még nem kaptam választ arra, hogy borsod-heves környékén hova érdemes vinnem
Közben az önindítót közvetlen bikáztuk gyertya nélkül, megforgatta a motort faszán, DE a felső henger tele volt benzinnel!
Gyanítom, hogy ezért nem bírt vele az önindító sem.
Szóval most ott tartok, hogy hogy kerül bele ennyi üzemanyag?
frissítés: Gyertya vissza, szivató nélkül, pöc-röf, gázadásra mostmár nem fullad, olyan szépen veszi, ahogy kell. Viszont egyelőre még eléggé füstöl a kipufogó, járatom még kicsit.
Nyílván dús a keverék, teendő? Lehet csak megszívta magát a sok próbálkozással, karburátoros motoroknál előfordul.
- 11 years ago
#3042
Nem hiszem el hogy lehetek ilyen peches!
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi. Ez kicsit közhelyes lesz itt, de... A helyedben nálam már eljött volna az a pont, mikor kérnék kölcsön egy motorszállító utánfutót és elvinném egy olyan szervízbe ahol rendszeresen foglalkoznak Ducatikkal.... Lehet csak pár apróbb hibája van, de egy alapos átvizsgálás/ beállítás után a motorod is jó lesz, na meg Te is megnyugszol, hogy nem valami "szar olaszt" vettél... Pár ezer HUF többletköltség átnézetni, de szerintem megérné...Persze ez csak az én véleményem.
Az a baj, hogy még nem kaptam választ arra, hogy borsod-heves környékén hova érdemes vinnem
Közben az önindítót közvetlen bikáztuk gyertya nélkül, megforgatta a motort faszán, DE a felső henger tele volt benzinnel!
Gyanítom, hogy ezért nem bírt vele az önindító sem.
Szóval most ott tartok, hogy hogy kerül bele ennyi üzemanyag?
frissítés: Gyertya vissza, szivató nélkül, pöc-röf, gázadásra mostmár nem fullad, olyan szépen veszi, ahogy kell. Viszont egyelőre még eléggé füstöl a kipufogó, járatom még kicsit.
Nyílván dús a keverék, teendő?
Úszószint ellenőrzés az első tippem.
- 11 years ago
#3041
amit tutira tudunk ajánlani:
1. moto rosso BP
2. desmodoki cegléd
3. Motogroup pannóniaring
4. Sárkány Pisti Ercsi
ezen kívül vannak régi ducati szerelők akik dolgoznak típusokon, ha jól tudom debrecenben, meg talán miskolc környékén? a keleti haverok (Torzsi, Levo, MTS stb) tudnak erről nyilatkozni.
1. moto rosso BP
2. desmodoki cegléd
3. Motogroup pannóniaring
4. Sárkány Pisti Ercsi
ezen kívül vannak régi ducati szerelők akik dolgoznak típusokon, ha jól tudom debrecenben, meg talán miskolc környékén? a keleti haverok (Torzsi, Levo, MTS stb) tudnak erről nyilatkozni.
- 11 years ago
#3040
Nem hiszem el hogy lehetek ilyen peches!
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi. Ez kicsit közhelyes lesz itt, de... A helyedben nálam már eljött volna az a pont, mikor kérnék kölcsön egy motorszállító utánfutót és elvinném egy olyan szervízbe ahol rendszeresen foglalkoznak Ducatikkal.... Lehet csak pár apróbb hibája van, de egy alapos átvizsgálás/ beállítás után a motorod is jó lesz, na meg Te is megnyugszol, hogy nem valami "szar olaszt" vettél... Pár ezer HUF többletköltség átnézetni, de szerintem megérné...Persze ez csak az én véleményem.
Az a baj, hogy még nem kaptam választ arra, hogy borsod-heves környékén hova érdemes vinnem
Közben az önindítót közvetlen bikáztuk gyertya nélkül, megforgatta a motort faszán, DE a felső henger tele volt benzinnel!
Gyanítom, hogy ezért nem bírt vele az önindító sem.
Szóval most ott tartok, hogy hogy kerül bele ennyi üzemanyag?
frissítés: Gyertya vissza, szivató nélkül, pöc-röf, gázadásra mostmár nem fullad, olyan szépen veszi, ahogy kell. Viszont egyelőre még eléggé füstöl a kipufogó, járatom még kicsit.
Nyílván dús a keverék, teendő?
- 11 years ago
#3039
Nem hiszem el hogy lehetek ilyen peches!
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi. Ez kicsit közhelyes lesz itt, de... A helyedben nálam már eljött volna az a pont, mikor kérnék kölcsön egy motorszállító utánfutót és elvinném egy olyan szervízbe ahol rendszeresen foglalkoznak Ducatikkal.... Lehet csak pár apróbb hibája van, de egy alapos átvizsgálás/ beállítás után a motorod is jó lesz, na meg Te is megnyugszol, hogy nem valami "szar olaszt" vettél... Pár ezer HUF többletköltség átnézetni, de szerintem megérné...Persze ez csak az én véleményem.
- 11 years ago
#3038
Nem hiszem el hogy lehetek ilyen peches!
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi.
Ma kitoltam a garázsból, ráadom a gyújtást, indítóznám, erre csak kattan, és nem moccan.
Nem forgatja meg az önindítót. Na mondom, biztos lemerült valahogy az akksi, felraktam tölteni, levettem, ugyanaz a probléma. Próbáltam bikázni is, semmi.
- 11 years ago
#3037
Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket. Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
Én is így voltam a 600-assal. Hidegen, szivatóval vagy nagyon pörgött, kicsit visszatoltam - leállt. Amíg be nem melegedett teljesen, csak szenvedtem.
Szervíz (Ostffyasszonyfa) - karburátorszinkron, CO beállítás, szelephézag ellenőrzés(ez jó volt). Mintha kicserélték volna. Egyik napról a másikra előjöhet ilyen hiba?
Két napja még semmi baja nem volt.
Mondjuk úgy, hogy húzni húzott, de a hidegindítás eddig is nehézkes volt.
Tegnap vettem észre, hogy nem akar menni úgy.
- 11 years ago
#3036
Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
Nem hiszem hogy a gyertya a gubanc, ennyire rossz gyertyát keresve sem tudnál találni.
Jipii -vel értek egyet karburálás lesz ott a gond. Szedjem szét, pucoljam ki?
A Rossz karburálásnak kismillió okat lehet.
Első körben, én azt csinálnám, hogy pucold meg a gyertyákat ellenőrizd a gyertya hézagot, indítsd be és menj vele vagy 30-50km -t.
Majd szedd ki a gyertyákat és lássuk milyen az állapotuk, ez megmondja hogy alapvetően dús vagy szegény a keverék.
Ha Dús akkor kormos fekete lesz, ha szegény akkor fehéres kiégett szerű látvány.
Ez a kiindulás aztán lehet tovább kutatni ha megvan hogy egyáltalán merre is kell menni.
Ha túl dús akkor a hidegindításnál nem kéne pl. hogy gond legyen mert szivató nélkül is szépen kéne indulnia.
De ez már inkább az Otthon szerelő topicba tartozik, vigyük át oda a témát.
- 11 years ago
#3035
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket. Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
Én is így voltam a 600-assal. Hidegen, szivatóval vagy nagyon pörgött, kicsit visszatoltam - leállt. Amíg be nem melegedett teljesen, csak szenvedtem.
Szervíz (Ostffyasszonyfa) - karburátorszinkron, CO beállítás, szelephézag ellenőrzés(ez jó volt). Mintha kicserélték volna.
- 11 years ago
#3034
Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket. Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
Nem hiszem hogy a gyertya a gubanc, ennyire rossz gyertyát keresve sem tudnál találni.
Jipii -vel értek egyet karburálás lesz ott a gond. Szedjem szét, pucoljam ki?
- 11 years ago
#3033
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket. Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
Nem hiszem hogy a gyertya a gubanc, ennyire rossz gyertyát keresve sem tudnál találni.
Jipii -vel értek egyet karburálás lesz ott a gond.
- 11 years ago
#3031
Sziasztok!
Van egy olyan gondom, a 600-as Darkommal, hogy felkapcsolt lámpával az elülső indexek hol működnek, hol csak halványan villognak, de akkor mindkettő egyszerre, illetve a müszerfal is jelzi a hibát. Kb. 70%-ban van ez a helyzet. A hátsókkal nincs gond. LED-es indexek vannak elől-hátul.
A benne lévő akksi az alábbi:
http://vartamintabolt.hu/banner-51001-mkp-agm-sla Szia! Test probléma lesz. Nézd át az indexek vezetékeit. Keress nem megfelően szigetelt részeket. Teljesen el volt oxidálódva a testkábel egy ponton, és csak a kormány bizonyos dőlésszögénél tudott érintkezni.
Visszabontottuk, vágtuk, forrasztottuk, visszacsomagoltuk, tökéletes!
Köszi a tanácsot!
Új kérdés, hogy gyertyát milyet ajánlanátok Monster 600-ba?
A jelenlegi nem túl jó. Hidegindítás a halála, nagyon nehézkes, minden másnap meg nincs kedvem gyertyát pucolni.
Gyorsuláson is meglátszik, lomha szegényke, illetve alapjáratról hirtelen gázzal befullad.
- 11 years ago
#3030
Van egy kihasználatlan tankbőröm Monsterre, ha valakit érdekel. Én soha sem használtam, biztos lenne aki nagyobb hasznát venné!
- 11 years ago
#3029
Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombatonengem megvettél, meg vegyél egy tankbőrt, de ne a Devyét mert az ócska
a tankbőr olyan mint a gumi? külföldön fel kell húzni?
![]()
És csak hugyozáshoz, meg b...száshoz veheted le!
- 11 years ago
#3028
Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombatonengem megvettél, meg vegyél egy tankbőrt, de ne a Devyét mert az ócska
a tankbőr olyan mint a gumi? külföldön fel kell húzni?
jaja főleg afrikában
- 11 years ago
#3027
Te ha szíj melinda szatyrot fogsz felpókozni a tankra nem jössz velem lengyelbe csak tudd! Nincs félrebeszélés én vagyok a rangidős, tehát én leszek a road captain, ha nem találom rendben a motorodat akkor szerelsz. (hacsak nem sokkal erősebb vagy, vagy több pálinkád van) Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombaton
engem megvettél, meg vegyél egy tankbőrt, de ne a Devyét mert az ócska
a tankbőr olyan mint a gumi? külföldön fel kell húzni?
- 11 years ago
#3026
Te ha szíj melinda szatyrot fogsz felpókozni a tankra nem jössz velem lengyelbe csak tudd! Nincs félrebeszélés én vagyok a rangidős, tehát én leszek a road captain, ha nem találom rendben a motorodat akkor szerelsz. (hacsak nem sokkal erősebb vagy, vagy több pálinkád van) Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombaton
engem megvettél, meg vegyél egy tankbőrt, de ne a Devyét mert az ócska
![]()
Nem véletlen csak erről az oldalról fotóztam!
- 11 years ago
#3025
B.zmeg a hétvégén adtam oda ajándékba a Faternak a tanktáskát, mivel hogy mágneses és nekem az nem jó. Simán le tudtam volna gumipókozni is. Vagy veszek kurva sok sört és visszakéremvagy marad az, hogy a hátizsákot pókozom fel a tankra. Még lehet kényelmesebb is úgy
Dino azért ha lesz unalmas pillanatod, dobj már fel ide a tanktáskáról fotót, meg hogy miért nem tetszik. Köszi! Te ha szíj melinda szatyrot fogsz felpókozni a tankra nem jössz velem lengyelbe csak tudd! Nincs félrebeszélés én vagyok a rangidős, tehát én leszek a road captain, ha nem találom rendben a motorodat akkor szerelsz. (hacsak nem sokkal erősebb vagy, vagy több pálinkád van
) Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombaton
engem megvettél, meg vegyél egy tankbőrt, de ne a Devyét mert az ócska
- 11 years ago
#3024
Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. B.zmeg a hétvégén adtam oda ajándékba a Faternak a tanktáskát, mivel hogy mágneses és nekem az nem jó. Simán le tudtam volna gumipókozni is. Vagy veszek kurva sok sört és visszakéremvagy marad az, hogy a hátizsákot pókozom fel a tankra. Még lehet kényelmesebb is úgy
Dino azért ha lesz unalmas pillanatod, dobj már fel ide a tanktáskáról fotót, meg hogy miért nem tetszik. Köszi! Te ha szíj melinda szatyrot fogsz felpókozni a tankra nem jössz velem lengyelbe csak tudd! Nincs félrebeszélés én vagyok a rangidős, tehát én leszek a road captain, ha nem találom rendben a motorodat akkor szerelsz. (hacsak nem sokkal erősebb vagy, vagy több pálinkád van
) Oakley hátizsák, nem bizsu! Nem vagyok vereksző törpe, viszont évi 200liter pálinkát főzünk, mert elég nagy a kert. Az ágyas szilva igen iható. De nem beszélek levegőbe, inkább viszek belőle szombaton
- 11 years ago
#3023
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. B.zmeg a hétvégén adtam oda ajándékba a Faternak a tanktáskát, mivel hogy mágneses és nekem az nem jó. Simán le tudtam volna gumipókozni is. Vagy veszek kurva sok sört és visszakéremvagy marad az, hogy a hátizsákot pókozom fel a tankra. Még lehet kényelmesebb is úgy
Dino azért ha lesz unalmas pillanatod, dobj már fel ide a tanktáskáról fotót, meg hogy miért nem tetszik. Köszi! Te ha szíj melinda szatyrot fogsz felpókozni a tankra nem jössz velem lengyelbe csak tudd! Nincs félrebeszélés én vagyok a rangidős, tehát én leszek a road captain, ha nem találom rendben a motorodat akkor szerelsz. (hacsak nem sokkal erősebb vagy, vagy több pálinkád van
)
- 11 years ago
#3022
Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. a monsteren a normális méretű quicklock-ost el kell felejteni. Ha fémtankosod van szerencsés vagy, ha műanyag akkor vagy bagster tankbőr és táska, vagy olyan mint ami nekem van, ezek legalább hátizsák méretűek. Én nem akarom eladni csak megmutatnám, hogy miért nem jóMi a baj a normál tanklock-ossal? azért mert a monsternak olyan buzi a tankformája, hogy quicklockosból nem tudsz akkorát venni hogy pakolj is bele, hacsak nem gibbon méretű karokkal rendelkezel.
Nem tudom lefotózni otthon van kép milyen motoron, esetleg a kecsónak van róla képe neki is ilyen volt. Vagy küldök majd mailben
- 11 years ago
#3021
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. B.zmeg a hétvégén adtam oda ajándékba a Faternak a tanktáskát, mivel hogy mágneses és nekem az nem jó. Simán le tudtam volna gumipókozni is. Vagy veszek kurva sok sört és visszakéremvagy marad az, hogy a hátizsákot pókozom fel a tankra. Még lehet kényelmesebb is úgy
Dino azért ha lesz unalmas pillanatod, dobj már fel ide a tanktáskáról fotót, meg hogy miért nem tetszik. Köszi!
- 11 years ago
#3020
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. a monsteren a normális méretű quicklock-ost el kell felejteni. Ha fémtankosod van szerencsés vagy, ha műanyag akkor vagy bagster tankbőr és táska, vagy olyan mint ami nekem van, ezek legalább hátizsák méretűek. Én nem akarom eladni csak megmutatnám, hogy miért nem jóMi a baj a normál tanklock-ossal?
- 11 years ago
#3019
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. a monsteren a normális méretű quicklock-ost el kell felejteni. Ha fémtankosod van szerencsés vagy, ha műanyag akkor vagy bagster tankbőr és táska, vagy olyan mint ami nekem van, ezek legalább hátizsák méretűek. Én nem akarom eladni csak megmutatnám, hogy miért nem jóMi a baj a normál tanklock-ossal?
- 11 years ago
#3018
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik. a monsteren a normális méretű quicklock-ost el kell felejteni. Ha fémtankosod van szerencsés vagy, ha műanyag akkor vagy bagster tankbőr és táska, vagy olyan mint ami nekem van, ezek legalább hátizsák méretűek. Én nem akarom eladni csak megmutatnám, hogy miért nem jó
- 11 years ago
#3017
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! Én is gondolkodtam, hogy milyen úton oldjam meg a tanktáska kérdést. Nézegettem Givi-Kappa tanklock-os megoldásokat, de az kb 40k. Végül a régi mágneses tanktáskámat tuningoltam fel 4db 20 centis gumipók segítségével. Stabilan áll, a tanktáska alja csúszásmentes anyagból van, ígéretes megoldásnak tünik.
- 11 years ago
#3016
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi! nekem van egy givi én monsteren használtam, ha pesten jársz nézd meg, én utáltam mint a szart
- 11 years ago
#3015
Sziasztok! Van esetleg valakinek S4R-re való tanktáska, melytől szívesen megválna? Esetleg tud-e ajánlani valami olcsót újonnan, 30e alatt. Ebayen csak drágábbakat láttam. A műanyag tank sajnos kilövi az összes mágneses rögzítéses megoldást. Köszi!
- 11 years ago
#3014
Sziasztok!
Van egy kis mechanikus problémám. Ha visszaveszem a gázt, akkor is marad a fordulat magasan egy ideig. Majd visszaáll magától a normálra. Volt valakinek hasonló? Azt gyanítom, hogy a markolatban lehet valami, de gondoltam érdeklődöm....
Üdv:g. Azenyém is ilyen de már megszoktam . De hogy mitől van arra nem jöttem rá . Elméletileg fals levegőt kap valahol de hol ? biztos? Nem lehet, hogy szorul a pillangószelep? Hát menet közben nem látni , az asztalon viszont tökéletesen működik . Viszont ha ráengedem egy kicsit a kuplungot ( mintha indulnék ) és visszahúzom akkor normál az alapjárat . De megjegyzem nem egy állandó jelenség .
- 11 years ago
#3013
Sziasztok!
Van egy kis mechanikus problémám. Ha visszaveszem a gázt, akkor is marad a fordulat magasan egy ideig. Majd visszaáll magától a normálra. Volt valakinek hasonló? Azt gyanítom, hogy a markolatban lehet valami, de gondoltam érdeklődöm....
Üdv:g. Azenyém is ilyen de már megszoktam . De hogy mitől van arra nem jöttem rá . Elméletileg fals levegőt kap valahol de hol ? biztos? Nem lehet, hogy szorul a pillangószelep?