Avatar
 76
#2062
Azért azt megnéztem volna faterék hogy szedik ki az 1000-es gépet a kerítésből! :D
De ha már ezres akkor legyen rajta rendszer is!
Avatar
 ricsi
#2061
az elején még túl gyorsak és vakmerőek voltunk, most meg már túl lassúak vagyunk :) vannak igények, amit nem lehet kielégíteni :)
Avatar
 MihalyZotya
#2060
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.!
Igaz,de suzuki nem számít:D
Avatar
 TorzsiMTS
#2059
1000-essel nem lenne érdemes bárkinek is kezdeni,szerintem jobban megtanul motorozni az aki végigjárt egy pár fokozatot. Sokkal magabiztosabb lesz és jobban fogja kezelni majd idővel a nagyobb ménest,mint aki egyből belecsap a lecsóba.
Avatar
 sarkany
#2058
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Kishavernek nem az 1000-es volt az első motorja, hanem egy GS500 és már vagy 30000 km-t tett bele balesetmentesen, hatalmas örömmel.!
Avatar
 dino74
#2057
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Bélabának 800 volt, SQ s4r-jét is kipróbálta
Avatar
 MihalyZotya
#2056
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .

3 éve probálta ki(asszem mindenki kedvence Kishaver vagy hogy hítták az okosat?) az enyém(620),egy 22 kerületi srác motorját(600) és Bélabácsi ét(1000).
Végén ezrest vett,mert pénze volt(esze nem).Első motornak túlzás szerintem,de Ő tudja.
a 600 és 620 között óriási különbséget tapasztalt,utóbbi javára.Én nem tudom,mert 600-al még sose mentem.
50 vagy 60 ló se mindegy!
Féktárcsa:asszem mindkettő szimplával jön ki gyárilag,de úgy van kialakítva,hogy duplára lehet módosítani egyszerűen.Hogy itt mi a különbség,szintén nem tudom,mert szimplatárcsással se mentem még.
Nekem a 620 az Első nagymotor,vásárlás elött itt húztam meg a felső határt,szerintem ésszerű,bár simsonnal is meg lehet halni.
Kawa er 5n-en vizsgáztam,a 620 azután vadbaromállat volt,ha nem lett volna rajtam sisak,szétrepedt volna a fejem a vigyorgástól!!:D
Kezelhető,barátságos.
4 éve van meg,de mai napig imádom.
A kulcs:még nálam van,de lehet Nálad is,asszem aktív még a hirdetésem.
Cső
Avatar
 mts
#2054
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem?
Ez Multi sárvédő és már az én motoromon van!
 PETTI
#2053
Multi sárvédőt írtak, a hirdetés alá azért nem írtam, mert már írtam egy másikhoz is, és nem reagáltak rá...jelez az a hirdetőnek ha oda írok, vagy csak ha ránéz akkor látja?
Avatar
 dino74
#2052
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
ha a 749r-re kell neki akkor nem, mert nem passzol.
Ez 696 sárvédő nem?
Avatar
 ricsi
#2051
Nem tudtam hova írjam Kecsónak szól: Ez a sárvédő jó lenne neked?
hát írd az apróhirdetésébe :)
Avatar
 Tamas88
#2049
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .
Én is most vettem kb. 2 hete Monstert. Én 600-as karburátorost vettem, de direkt olyan akartam, nem injektorost. Nekem jobban tetszik a hagyományos karburátoros, meg olcsóbb valamivel a 620-as injektorosnál.
Egyszerűség, és a kevesebb elektronika miatt is jobban tetszik ez.

" a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva"

Az enyémnek is nehezen adagolható a gáz, nagyon érzékeny rá, főleg egyesben, nem lehet vele lassan óvatosan kanyarodni, mert rángat. 620-assal nem tudom összehasonlítani, mert olyannal még nem mentem.
Avatar
 dudu
#2048
Köszi srácok, akkor 620-as marad az elsődleges célpont, csak tarthatnám már a kezemben a kulcsait :) .
Avatar
 Devy
#2047
Én 620-szal kezdtem a Ducatis pályafutásom! Kawa Z750 után minden egyes kilométer élmény volt vele! Ez az amit nehéz megmagyarázni, de a Ducati az valahogy más! Első Ducatinak tökéletes volt, sőt, most is az a kedvenc motorom, imádtam. Nekem valami rejtélyes oknál fogva egy tárcsás volt, de még így is kenterbe verte a Kawa dupla tárcsás fékrendszerét!
Avatar
 dino74
#2046
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
a karbis darabosabb, főleg ha nincs rendesen bekarburálva
Avatar
 ricsi
#2045
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
sose mentem 600-assal, szóval nincs összehasonlítási alapom. karbantartás, szerviz miatt ajánlom + később ha eladnád, könnyebb talán.
Avatar
 dudu
#2044
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.

És a karbi-injektor között menetteljesítmény szempontjából érezni különbséget? Vagy a szerviz meg a fogyasztás miatt ajánlod inkább az injektorosat?
Avatar
 ricsi
#2043
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
legfontosabb különbség, hogy a 600-as karburátoros, a 620-as injektoros. én csak ez miatt a 620-ast ajánlom.
dupla tárcsa jó ha van, a 600-asból meg létezik még régebbi modell, aminek más a farka, más a hátsó felfüggesztés.
Avatar
 dudu
#2042
A 600-as és 620-as Monster között mennyire érezhető a különbség szerintetek? Egyáltalán milyen különbségek vannak? Szeretnék venni egyet és ez lenne az első nagymotorom. Bár haverok japán sor4eseivel mentem már, Monsterral még nem sikerült. Olvasgattam már a különbségekről pl. fékek, futómű stb. de szerintetek kezdőként mennyi jelentősége van ezeknek? A dupla tárcsa elöl mondjuk mindenképp jobban hangzik mint a szimpla. Minden észrevétel jöhet, vagy ha valaki volt hasonló cipőben az még inkább leírhatná a tapasztalatait nekem. :)
(próbáltam a régi oldalon végigolvasni a 122313103124 oldal Monsteres fórumot, de majdnem kifolyt a szemem és elvesztem a rengetegben :D )
Avatar
 tittadili
#2041
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
848-1098-as első új, üvegszálas sárvédőt tudok küldeni, 5 pénz, plusz posta. Nekem a 2001-es 750 SS ie-n az van.
Avatar
 sarkany
#2040
Nagyon köszönöm a segítséget....utánajárok...!
Esetlegesen a másik két felvetésemre is ha lenne ötlet , megköszönném...!
Nem találom a hozzászólásodat.....
Avatar
 sarkany
#2039
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
A következőt próbáljad ki...gyorskötözővel rögzítsed a kuplungkart kiemelt állapotban sebességbe rakva. Ha pár perc múlva nem tudod a hátsókereket elforgatni, akkor a felső munkahengered szivárog, enged. Csere! A tied radiális munkahengeres? Ha igen akkor a felső légtelenítőnél is légtelenítsél.
Avatar
 dani104
#2038
Nagyon köszönöm a segítséget....utánajárok...!
Esetlegesen a másik két felvetésemre is ha lenne ötlet , megköszönném...!

Avatar
 dino74
#2037
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képet
tényleg :)
Avatar
 imike
#2036
Szerintem a 748-998 és az SS első sarvedo ugyanaz volt. SS bontottat talán könnyebb találni. Vagy nem?
Avatar
 sarkany
#2035
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
Eszembe jutott...már tettem fel S4R-re 748-998 első sárvédőt. Az jó rá és így néz ki vele..interneten lőttem a képet
Csatolmányok:
26_210200633947pm.jpg
26_210200633947pm.jpg (114.25 KiB) Megtekintve 17070 alkalommal
Avatar
 dino74
#2034
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
így van, csak az öhlinseshez jó a 749/999, és ha karbon és újabb fajta ami kerek a villánál akkor le kell venni a kereket mert nem enged annyit. Ha jól emlékszem a 998/1098 sem jó rá, csak a sajátja illetve van egy ducati performance diversion ami szoktak utángyártani. Ebayen vagy Desmodoki
 angel911
#2033
Üdv!

Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi!
106, ha gyári áttétellel használod (15-48)

Köszi,azzal,valami ilyesmi rémlett nekem is!
Avatar
 sarkany
#2032
Üdv!

Valaki segítene abban, hogy hány szemes a 620-as Monster lánca?
Köszi!
106, ha gyári áttétellel használod (15-48)
Avatar
 sarkany
#2031
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
Avatar
 stafford
#2029
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
Ha jol tudom nem kell faragni semmit. Dino regebben emlitette, hogy S4RS-nel maceras volt a ki/be szereles, de majd ha feljon az oldalra biztos okosit
Avatar
 dani104
#2028
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
Avatar
 stafford
#2027
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Avatar
 dani104
#2026
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
Avatar
 76
#2025
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Torig! :D
Avatar
 Tamas88
#2024
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Avatar
 ricsi
#2023
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Avatar
 Tamas88
#2022
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
Avatar
 Iván
#2021
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Köszi srácok. Olajcsere nem volt, akkor azt kérem elsőnek, hátha.

A légtelenítést nem tudom, nem értek hozzá, remélem csinálták! Mit kell légteleníteni?:)

Budaörsön a diBosco csinálta, még garisan jött elő a probléma.

Avatar
 Tomi
#2020
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Avatar
 76
#2019
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Avatar
 Iván
#2018
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Avatar
 ricsi
#2017
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm
bele lehet. biztosan. nem plug'and'play, de meglehet.
Avatar
 Tamas88
#2016
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .
Értem, hát kénytelen leszek, csak nem értem hogy mért van ez az egész hogy le akar menni a szíj a görgőkről meg a bordás kerékről. Hosszútávon se lenne ez jó mert elkoptatja a fedelet.

Egyébként a szíjnak nincs semmi baja, nincs elöregedve vagy megkopva, csak simán annyi hogy nem rendesen a görgőn meg a keréken fut, hanem le akar róla futni, csak a műanyag fedél nem engedi, így azon súrlódik a szíj széle és koptatja a fedelet. Nem gondolnám hogy ez miatt átugrana, inkább csak tönkreteszi a műanyagot... Másnál nem fordult még elő ilyen probléma?
Avatar
 kopi
#2015
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .
Avatar
 Tamas88
#2014
Egy olyan problémám van még, hogy az első hengernek a vezérműszíja valamiért úgy fut, hogy lelóg a görgőkről meg a bordás kerékről pár millimétert. Így végig hozzáér a műanyag fedélhez és elég jól belevág, a függőleges hengernél nincs ilyen probléma. Ez valami típus hiba, vagy másnál is van ilyen probléma? mit lehet vele csinálni?
Előre is kösz!
Avatar
 Attila
#2013
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm
Csatolmányok:
pina_monster.jpg
pina_monster.jpg (1.7 KiB) Megtekintve 17102 alkalommal
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91

Sexy Womans in your town

Panerai replica watch

Panerai Luminor Quaranta Carbotech PAM01526: New […]