#20034
Üdv,

Láncot és első - hátsó lánckereket cserélnék az 1100-es Hyperemen, de nem találom sehol a lánckerekek meghúzási nyomatékát. Esetleg valaki tud infóval szolgálni a meghúzási nyomatékokról?

Thx
#20033
Sziasztok !

Szükségem volna , fesz. szab. tartó hajlított aluminium lemezre , ill egy jó állapotú (bontott ) kuplungkosárra , itől hol merre tudnék ilyen alkatrészeket szerezni ?
#20032
Sziasztok,

Lassan megkezdem Monster 620ie -m szezonra valo felkesziteset, eddig a fekbeteteket, olajszurot, olajat cserelnem. Elozo szervizkor volt benzinszuro, legszuro, gyertya es vez. szij csere is, azota kb 5000km-t hajtottam csak bele. Utobbiak kozul szukseges barmelyiket vagy mas alkatreszt eves szinten cserelni? Illetve a legszuro csere erett akkor is ha nincs rossz allapotban? Van olyan mas dolog amiert erdemes lenne szervizbe elvinni amit csak ott tudnak megcsinalni es jo ha el van vegezve eves szinten?

Koszi a segitseget!
nem szükséges. szíjat elméletileg 2 évente kell, gyakorlatilag kibír többet is. légszűrő nyitott vagy a gyári?
Koszi! Gyari szuros.
#20031
Sziasztok,

Lassan megkezdem Monster 620ie -m szezonra valo felkesziteset, eddig a fekbeteteket, olajszurot, olajat cserelnem. Elozo szervizkor volt benzinszuro, legszuro, gyertya es vez. szij csere is, azota kb 5000km-t hajtottam csak bele. Utobbiak kozul szukseges barmelyiket vagy mas alkatreszt eves szinten cserelni? Illetve a legszuro csere erett akkor is ha nincs rossz allapotban? Van olyan mas dolog amiert erdemes lenne szervizbe elvinni amit csak ott tudnak megcsinalni es jo ha el van vegezve eves szinten?

Koszi a segitseget!
nem szükséges. szíjat elméletileg 2 évente kell, gyakorlatilag kibír többet is. légszűrő nyitott vagy a gyári?
#20030
Sziasztok,

Lassan megkezdem Monster 620ie -m szezonra valo felkesziteset, eddig a fekbeteteket, olajszurot, olajat cserelnem. Elozo szervizkor volt benzinszuro, legszuro, gyertya es vez. szij csere is, azota kb 5000km-t hajtottam csak bele. Utobbiak kozul szukseges barmelyiket vagy mas alkatreszt eves szinten cserelni? Illetve a legszuro csere erett akkor is ha nincs rossz allapotban? Van olyan mas dolog amiert erdemes lenne szervizbe elvinni amit csak ott tudnak megcsinalni es jo ha el van vegezve eves szinten?

Koszi a segitseget!
#20029
Srácok! Egy kérdés: a paripa leállítása után, olaj szagúan füstölög a kipu... lehet-e gond hogy 10W50 olaj van benne? Köszi

Üdv!
Ha olajszaga van akkor füstölnie is kell , ha álló helyzetbe lenyelezed kék pamacsot köp ? nem köp ? Olajfogyasztás 1000km-en/ 5000km-en mennyi ?
Olajnyomás lámpa inditás után egyből elalszik vagy kell pár mp mire elalszik ?
Gyertyák őzbarnák ? vagy esetleg feketék olajos ?
Amúgy tökmindegy a viszkozitás , mert a kézikönyv szerint 10w40-20w60 minden lehet. Fontosabb az olaj teljesitményszintje / adalékoltsága , kinek hogy tetszik API SL minimum ( ABC sorrendbe SG SH...SL.. SM SN , minnél hátrébbb van az abcben annál "jobb" az olaj )
Lehet h nem megfelelő az olaj , meg kéne próbálni a belevaló shell ulra advance 15w50et , de előtte megnézni h nem folyik e vhol vmi olaj a kipufogókra , az idomok alatt, és nem esetleg azt érzed (karter hengertalp tömítés stb) ,utána mérni egy olajnyomást alapjáraton és fordulaton is ,és persze az előbb emlitett dolgokat ellenőrizni. Én legalábbis ezt tenném.
#20028
hopp és csináltam ket képét , de az elozobe nem engedte feltolteni?!
csöveket majd jól nézd át, azok se mai darabok és rá lett húzva párszor a bilincs az elmondásod alapján, ne legyen véletlenül se meglepetés menet közben
Üdv , átnéztem az egészet , elvileg jó lesz igy ,a csövek amugy meglepően jó állapotban vannak rugalmasak nem repedezettek a bilincsek alatt sem!

Próbakör teljesitve 80 fokra bemelegítve motorozgattam egy kicsit, egyik bilincsre kellett ráhúzni, és tökéletes nemereszt sehol , még melegen kicsit ráhúztam érzéssel mindegyikre ,sztem jó lesz. Üdv.
#20027
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni egy problémával kapcsolatban. '97-es 750-es Monsterrel lenne olyan problémám a feszszabályzóval, hogy ha a képen látható pirossal kiemelt vezeték össze van kötve akkor kulcselfordításra kicsapja a biztosítékot (Ignition), viszont ha nincs összedugva normálisan megy minden, aku is töltődik 14+ Volttal. Szerintetek mi lehet a probléma, illetve ez a vezeték mire jó ha nélküle is működik a motor látszólag tökéletesen? Köszönöm!
Csatolmányok:
electicmonster0.jpg
electicmonster0.jpg (752.72 KiB) Megtekintve 17025 alkalommal
#20026
Srácok! Egy kérdés: a paripa leállítása után, olaj szagúan füstölög a kipu... lehet-e gond hogy 10W50 olaj van benne? Köszi
A 15W50 jobb választás szerintem. Az olaj szagú füst minden esetre érdekes.
#20024
hopp és csináltam ket képét , de az elozobe nem engedte feltolteni?!
csöveket majd jól nézd át, azok se mai darabok és rá lett húzva párszor a bilincs az elmondásod alapján, ne legyen véletlenül se meglepetés menet közben
Üdv , átnéztem az egészet , elvileg jó lesz igy ,a csövek amugy meglepően jó állapotban vannak rugalmasak nem repedezettek a bilincsek alatt sem!
#20023
hopp és csináltam ket képét , de az elozobe nem engedte feltolteni?!
csöveket majd jól nézd át, azok se mai darabok és rá lett húzva párszor a bilincs az elmondásod alapján, ne legyen véletlenül se meglepetés menet közben
#20022
hopp és csináltam ket képét , de az elozobe nem engedte feltolteni?!
Csatolmányok:
20160304_124617.jpg
20160304_124617.jpg (1.02 MiB) Megtekintve 17025 alkalommal
20160304_150810.jpg
20160304_150810.jpg (1.11 MiB) Megtekintve 17025 alkalommal
#20021
Sziasztok !
Átnéztem ma a motorom hűtőrendszerét. Közben felvilágosítottak, hogy a régi bilincsek valószinű a hőtágulás miatt engedik a hűtőfolyadékot az illesztéseknél , persze hozzátartozik az is , hogy a régi csövek kevésbé rugalmasak már.
Lecseréltem a bilincseket Normaclamp Torro wf bilincsekre ,amik hőre tudják magukat egy kicsit még feszíteni.
Szerelés közben feltűnt a hűtőfolyadék hőmérsékletét figyelő szenzoroknál is eresztett ,ezekre is érzéssel ráhúztam.
Remélem a problémám megoldódott :D
#20020
Sziasztok !
Olyan problémával küzdök, hogy a régi hűtőviz bilincsek a rezonancia miatt állandóan lelazulnak , és izzadja a hűtőfolyadékot a csatlakozásoknál. Nagyon idegesítő állandóan lebontani az idomokat ráhúzni a bilincsekre, aztán 2-3 e km múlva megint.

Le fogom cserélni a bilincseket , Normaclamp Torro csigamenetes rugós krómacél bilincsre , esetleg vkinek van e tapasztalata ezzel a bilinccsel ?
Szeretném leengedni a hűtőfolyadékot, aprólékosan megtisztitani a csövek csatlakozását ill. a csövek belső felét ahol csatlakoznak.
Mi feltöltés-légtelenités menete ? Magát légteleníti a rendszer ? vagy keressek vhol légtelenítő szelepet?
nekem sosem lazultak még le a gyári bilincsek pedig már mentek ducatival több mint 100ezret

19 éves gyári ducati bilinccsel volt dolgod :D ?
mondjuk azzal épp nem ;)
#20019
Sziasztok !
Olyan problémával küzdök, hogy a régi hűtőviz bilincsek a rezonancia miatt állandóan lelazulnak , és izzadja a hűtőfolyadékot a csatlakozásoknál. Nagyon idegesítő állandóan lebontani az idomokat ráhúzni a bilincsekre, aztán 2-3 e km múlva megint.

Le fogom cserélni a bilincseket , Normaclamp Torro csigamenetes rugós krómacél bilincsre , esetleg vkinek van e tapasztalata ezzel a bilinccsel ?
Szeretném leengedni a hűtőfolyadékot, aprólékosan megtisztitani a csövek csatlakozását ill. a csövek belső felét ahol csatlakoznak.
Mi feltöltés-légtelenités menete ? Magát légteleníti a rendszer ? vagy keressek vhol légtelenítő szelepet?
nekem sosem lazultak még le a gyári bilincsek pedig már mentek ducatival több mint 100ezret

19 éves gyári ducati bilinccsel volt dolgod :D ?
#20018
Sziasztok !
Olyan problémával küzdök, hogy a régi hűtőviz bilincsek a rezonancia miatt állandóan lelazulnak , és izzadja a hűtőfolyadékot a csatlakozásoknál. Nagyon idegesítő állandóan lebontani az idomokat ráhúzni a bilincsekre, aztán 2-3 e km múlva megint.

Le fogom cserélni a bilincseket , Normaclamp Torro csigamenetes rugós krómacél bilincsre , esetleg vkinek van e tapasztalata ezzel a bilinccsel ?
Szeretném leengedni a hűtőfolyadékot, aprólékosan megtisztitani a csövek csatlakozását ill. a csövek belső felét ahol csatlakoznak.
Mi feltöltés-légtelenités menete ? Magát légteleníti a rendszer ? vagy keressek vhol légtelenítő szelepet?
nekem sosem lazultak még le a gyári bilincsek pedig már mentek ducatival több mint 100ezret
#20017
Sziasztok !
Olyan problémával küzdök, hogy a régi hűtőviz bilincsek a rezonancia miatt állandóan lelazulnak , és izzadja a hűtőfolyadékot a csatlakozásoknál. Nagyon idegesítő állandóan lebontani az idomokat ráhúzni a bilincsekre, aztán 2-3 e km múlva megint.

Le fogom cserélni a bilincseket , Normaclamp Torro csigamenetes rugós krómacél bilincsre , esetleg vkinek van e tapasztalata ezzel a bilinccsel ?
Szeretném leengedni a hűtőfolyadékot, aprólékosan megtisztitani a csövek csatlakozását ill. a csövek belső felét ahol csatlakoznak.
Mi feltöltés-légtelenités menete ? Magát légteleníti a rendszer ? vagy keressek vhol légtelenítő szelepet?
#20016
Tud vki jó műanyagost?Budapest- Tárnok környékén.
Multi fej/oldalidomait szeretném rendberakatni.
http://muanyaghegesztes.hu/ én két hónapja rakattam rendbe nála a multim letört műanyag rögzítését ill. a műanyagban elforgó csavaranyát nagyon jó munkát végzet meg vagyok vele elégedve és drága sem volt! és még fényezni sem kellet semmit! És egy két nap alatt megvolt úgy hogy ráérősre mondtam Bp.10. ker
#20014
Üdv! 2002-es Ducati 900 SS-hez keresek plexit. Esetleg valaki nem tud eladót? Előre köszönöm!
Komplett fejidomom is van hozzá
eladó? Írtam üzenetet @sztan
#20013
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
pont linkelt egyet Imike pár sorral lejjebb.
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
igen,

#include < stdio.h >

main()
{
if(húdeg.cirelassulunk)
{
printf("Villogjbazmeg!");
beflashelek();
}
else
{
printf("Nyuggoccságvan");
iszomegyfelest();
}
}
téged viszont láttunk villogni füreden vasárnap
#20012
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
pont linkelt egyet Imike pár sorral lejjebb.
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
igen,

#include < stdio.h >

main()
{
if(húdeg.cirelassulunk)
{
printf("Villogjbazmeg!");
beflashelek();
}
else
{
printf("Nyuggoccságvan");
iszomegyfelest();
}
}
:D a villogó megoldást egyébként már én is láttam autókban...de néha meg tudtam lepni a mögöttem haladót a motorfékkel, különösen Bp-n...
#20011
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
pont linkelt egyet Imike pár sorral lejjebb.
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
igen,

#include < stdio.h >

main()
{
if(húdeg.cirelassulunk)
{
printf("Villogjbazmeg!");
beflashelek();
}
else
{
printf("Nyuggoccságvan");
iszomegyfelest();
}
}
#20010
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.

Hi!
Tudtommal ez már létezik.
Meg is van
ebből a jogdíjból sem gazdagodom meg :)
valld be, mar a ciklust is megirtad :)))
#20009
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
és melyik európai autóban van? Mert nekem csak a vészvillogó kapcsol be, illetve kétfázisú a féklámpa, tehát erősebb lassulásnál nagyobb felüleleten világít (merci audi) a bmw-nél pluszban még nagyobb fényerővel, de nekünk egyik sem villog
#20008
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.

Hi!
Tudtommal ez már létezik.
Meg is van
ebből a jogdíjból sem gazdagodom meg :)
#20007
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.

Hi!
Tudtommal ez már létezik.
Meg is van
#20006
Nem hülyeség...főleg Ducatik esetében.

http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29/ne ... _feklampa/
Van egy tippelm, hogy a következő lépés az lesz, hogy gyárilag villogni fog a fék, erős fékezésnél. Prémium autóknál már régóta létezik, hogy ha az intenzív fékezés miatt ABS ciklusba lép a szoftver, villog a led féklámpa, jelezvén, hogy nem szokványos fékezésről van szó, figyelj oda
Motornál is lehetne a gyorsulás szenzonrt monitorozni, ha G lassulás nagyobb, mint 'X' előre meghatározott érték, ÉS fék aktív, akkor villog a féklámpa. Szerintem erre sokkal nagyobb szükség lenne, mint a motorfék féklámpára.
#20000
Sziasztok,

lejárt a műszakim a 996-on, mennék vele a vizsgára. 45/50-es Termignoni rendszer van rajta, az probléma lehet? Futtában alánéztem, E betűt nem láttam ,de nem néztem meg alaposan.

Még egy kérdésem lenne: tudtok olyan forrást(nagyker is lehet), ahol alkatrészeket tudok beszerezni a hivatalos márkaszervizen kivül? Levegőszűrőt szeretnék még venni, de eddig nem találtam.
Köszi a válaszokat,
Üdv.
motoralkatresz.eu
#19999
Hali!

Nekem szintén hiányzik az E betűm, dbkillerem sincs, műszaki viszont volt tavaly!
Én javaslom a Motorossot, náluk elég sok problémára van megoldás :-D !
#19998
Sziasztok,

lejárt a műszakim a 996-on, mennék vele a vizsgára. 45/50-es Termignoni rendszer van rajta, az probléma lehet? Futtában alánéztem, E betűt nem láttam ,de nem néztem meg alaposan.

Még egy kérdésem lenne: tudtok olyan forrást(nagyker is lehet), ahol alkatrészeket tudok beszerezni a hivatalos márkaszervizen kivül? Levegőszűrőt szeretnék még venni, de eddig nem találtam.
Köszi a válaszokat,
Üdv.
hivatalosan nem fog átmenni ezekkel a dobokkal, de néha szerencséje van az embereknek, és "nem veszik észre"
#19997
Sziasztok,

lejárt a műszakim a 996-on, mennék vele a vizsgára. 45/50-es Termignoni rendszer van rajta, az probléma lehet? Futtában alánéztem, E betűt nem láttam ,de nem néztem meg alaposan.

Még egy kérdésem lenne: tudtok olyan forrást(nagyker is lehet), ahol alkatrészeket tudok beszerezni a hivatalos márkaszervizen kivül? Levegőszűrőt szeretnék még venni, de eddig nem találtam.
Köszi a válaszokat,
Üdv.

udv
maleducati.hu
oem-parts.hu
unix.hu
nagyvas.hu (brembo fékbetétek csak )
motorosso (alkatrész+a műszakit is megoldják)
#19996
Sziasztok,

lejárt a műszakim a 996-on, mennék vele a vizsgára. 45/50-es Termignoni rendszer van rajta, az probléma lehet? Futtában alánéztem, E betűt nem láttam ,de nem néztem meg alaposan.

Még egy kérdésem lenne: tudtok olyan forrást(nagyker is lehet), ahol alkatrészeket tudok beszerezni a hivatalos márkaszervizen kivül? Levegőszűrőt szeretnék még venni, de eddig nem találtam.
Köszi a válaszokat,
Üdv.
#19995
ezek nem elég sárgák nekem :) olyat szeretnék , mint ami a régi rally autók fénye volt, vagy egy két régi Ladában látni :)
Találtam egy osram fog breaker nevu h3 ban létező izzót de magyar oldalakon ismeretlen , hát marad ebay , vagy írok az osram magyarországnak egy emailt.
De azért köszönöm!
fóliáztasd le a búrát, vagy nézz körül franciaországban :)
#19994
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy járt e már valaki úgy, hogy az önindító, indításkor nem tudja átlendíteni "holtponton" a motort. Vettem új akkumulátort és azzal is ezt csinálja. Kiszereltem az önindítót és rákötöttem az aksit, közben terheltem két fadarabbal a forgórész tengelyét, de lehetetlen volt lefogni. Szerintem az erő megvan. Akkor mi lehet a hiba? Mikor helyén van az önindító és csak erőlködik, meg néha átfordítja, akkor a tápkábel az melegszik, tehát megy az amper rendesen. - esetleg test hiba?
Meg van a hiba! Szét szedtem az önindítót és az állórészben levő 4 darab mágnesből az egyik el volt törve. Kicseréltem az állórészt és indít mint az álom! ... köszönet érte Motorosso ill. Desmodoki!
#19993
ezek nem elég sárgák nekem :) olyat szeretnék , mint ami a régi rally autók fénye volt, vagy egy két régi Ladában látni :)
Találtam egy osram fog breaker nevu h3 ban létező izzót de magyar oldalakon ismeretlen , hát marad ebay , vagy írok az osram magyarországnak egy emailt.
De azért köszönöm!
#19992
Sziasztok !
H1 ill. H3 Kadmium vagy borostyánsárga izzót szeretnék a motoromba . (a retro jegyében ha már 19 éves :)
Na most ilyen nagyon nincs . tungsram allseason szinte alig sárgás a fénye , a tungsram gold h3-ba nincs.
Esetleg vkinek vmi ötlet ,hogy itthon lehet-e kapni , vagy más márkából létezik e ilyen ?
az izzóknak színhőmérséklettől függ a színe, amire te gondolsz a kadmium az kb. 3000 kelvin a 4500-5000 K már a manapság használt fehéres inkább, ha színhőmérséklet szerint keresel rá akkor nagyobb eséllyel találsz
én két helyet tudok ahol érdemes körülnézni
www.dt-xenon.hu
www.xenon.hu
#19991
Sziasztok !
H1 ill. H3 Kadmium vagy borostyánsárga izzót szeretnék a motoromba . (a retro jegyében ha már 19 éves :)
Na most ilyen nagyon nincs . tungsram allseason szinte alig sárgás a fénye , a tungsram gold h3-ba nincs.
Esetleg vkinek vmi ötlet ,hogy itthon lehet-e kapni , vagy más márkából létezik e ilyen ?
#19990
Én porszórattam és jól bírja a hőt. A kavicsot is jól bírja. Hajrá! Ha az alsó alu burkolalról van szó.
arról, kössz az infot, akkor kiviszem itt van mellettünk egy oda hordok mindent ;)
Jól néz az ki ha a kezedben van szép matt, egyenletes
Selyemfényűre csináltattam. Pont olyan lett mint blokk és a felni.
én olyan mattot akarok mint a feketelyuk :D
Nekem a felni fényes, a blokk bronz, a műanyagok mattok, a kályhaezüst bukócsövet is mattra csináltattam
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (1.04 MiB) Megtekintve 17025 alkalommal
image.jpeg
image.jpeg (749.83 KiB) Megtekintve 17025 alkalommal
#19989
Csumida!
Van valakinek kerámiaztató tapasztalata, kontaktja budapesten vagy budapest északi részén? Nem népművészeti agyagedényt akarok, hanem egy motorburkolatot. Gondolkodtam az eloxban is, de abból nekem még itton nem csináltak szépet, porszórás meg nem bírja a hőt.
Danke
Én porszórattam és jól bírja a hőt. A kavicsot is jól bírja. Hajrá! Ha az alsó alu burkolalról van szó.
arról, kössz az infot, akkor kiviszem itt van mellettünk egy oda hordok mindent ;)
Jól néz az ki ha a kezedben van szép matt, egyenletes
Selyemfényűre csináltattam. Pont olyan lett mint blokk és a felni.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]