#19388
Naaaaa! Ma darabokra szedtem a motort! Az akksi jó ! A gyújtáskapcsolót kiszedve is maradt a probléma! :/ Az említett relét hol találom mert sajnos nem találtam használható robbantott ábrát! :/
#19387
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)


Az akkumulátor lesz a hibás. Kell bele egy új akksi.


Ákos: Esetleg a gyújtás jeladó adta be......
Zsír új akksi van benne! :/
Azért ha van lehetőséged próbáld ki egy másik akksival, már 2x találkoztam ezzel a hibával, mind a kettőnél az akkumulátor volt a ludas.
#19386
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)
1
100% a reléd szarakszik egy kis kontakt spré segít
#19385
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)


Az akkumulátor lesz a hibás. Kell bele egy új akksi.


Ákos: Esetleg a gyújtás jeladó adta be......
Zsír új akksi van benne! :/
#19384
Szia! Az én motorom akkor csinálta ezt, amikor gyenge volr az akksi. Indítás közben mérd meg a sarukon a kapocsfeszültségét, hogy valóban vissza esik-e a feszültség. Ha igen, akkor az akkumulátor a hibás.
#19383
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)


Az akkumulátor lesz a hibás. Kell bele egy új akksi.


Ákos: Esetleg a gyújtás jeladó adta be......
#19382
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Valami elektromos hiba van, nem hiszem, hogy szabadonfutó. Már csak azért is, mert a kijelző szerint a feszültséged nagyon alacsony új akku ellenére.Ha a szabadonfutó rossz, akkor az önindító forog, de a főtengely nem.
#19380
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)
Beragadt a relé .
#19379
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
Nem vagyok szaki de szerintem a szabadonfutó halt meg .
#19378
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Monster 750 van és az első tavaszköszöntő köröm után hazaérve a kapuban leállítottam a motort, de az önindító a motor leállítást követően is dolgozott! :/ Az indítókulcs kivétele sem oldotta meg a problémát, tovább "tekerte"! Ezt csak az aksisarok levétele után hagyta abba!
Előre is köszönöm a segítséget! ;)
#19377
Sziasztok!
Volna egy elég komoly problémám amivel sajnos nem tudok szakértő szerelőhöz látogatni, ugyanis nem indul be a motor. A feszültségjelző folyamatosan 11-10 Volt között mozog, pedig az akksinak nincs baja, ezt meggyőződtem egy vadiúj akksival is. Néha-néha teker rajta egyet az önindító, de nem jut el addig, hogy beinduljon. Van ötletetek, hogy mi lehet a baja? Feltöltök egy videót, hogy mit produkál:
Előre is hálásan köszönöm a segítségeteket!
Ákos
#19376
Üdv Mesterek!
Megint egy érdekes kérdéssel fordulok hozzátok! Jaj a multkori indítás gond megoldódik, csak akku volt a szar,( 5,6volt alá esett az indító fesz. :S ) mind1, új akku és csók neki.
A kérdés, ha már szétborítottam egy picit, a vízhőfokot hogy számolja ez a getyma? Tehát van egy szenzor(hőgomba) a termoszát után közvetlen az egyes hengeren, meg a kettes hengernél. Gondolom én hogy a kettő átlagából számítja ki az adott hőfokot. Mert a problem a következő, randomra motorozás, vízhőfok mutuat szépen, gondol egyet LO tehát 46alá esik ( asszem 46) vízhőfok, majd hopp 75vagy amennyi volt előtte is. Ezt álló helyzetben vagy épp araszolgatásnál, vagy épp menetközben is játsza. Gondoltam csatira, mert vé kettő minden megráz mint az atom, de nincs gond csatival, gombák úgy néz ki egyforma ellenás értéket mutatnak. Na ezt kérdezném tőletek, mi a faksz befolyásolja. Köszimindenki! :)
Csatolmányok:
dsc_0752_2.jpg
dsc_0752_2.jpg (984.76 KiB) Megtekintve 16466 alkalommal
#19375
Vagy hol érdemes nézni ahol elfogadható árban lehet kapni? Mert egyenlőre csak horror árba találtam, kb 40000 nyergenként.. :(
motoralkatresz.eu nézted mar?
Bocs lusta voltam visszaolvasni.
már ajánlották, köszi..
Avatar
 76
#19374
Vagy hol érdemes nézni ahol elfogadható árban lehet kapni? Mert egyenlőre csak horror árba találtam, kb 40000 nyergenként.. :(
motoralkatresz.eu nézted mar?
Bocs lusta voltam visszaolvasni.
#19373
Vagy hol érdemes nézni ahol elfogadható árban lehet kapni? Mert egyenlőre csak horror árba találtam, kb 40000 nyergenként.. :(
vagy bármelyik Láng alkatrészbolt...
köszi, unixnál, Bárdinál kérdeztem ott semmi, megkérdem a Lángnál.. Kopi, ha nem találok jó árba akkor átalakítom ilyenre.. :)
#19371
Vagy hol érdemes nézni ahol elfogadható árban lehet kapni? Mert egyenlőre csak horror árba találtam, kb 40000 nyergenként.. :(
vagy bármelyik Láng alkatrészbolt...
#19366
Na baszki! Most nézem miket kommenteltem,pár napja! Nem voltam magamnál! :D A sárkányok szerintem meghaltak,azota nem találkoztam valük! :D Soha többet nem írok készen!/remélem/ :D Sanci ki más lehetne a következő pápa,mint én! :D
#19365
Sajna nem volt más hátra, rendeltem új Yuasát, hiába töltöttem több éjjel is nem tudtam elindítani mostanában a vasat csak akkor, ha a direktben a töltőn volt. Dobott két szép lángcsóvát hátrafelé amikor beröffent :) Jöhetne már a tavasz.....
Avatar
 76
#19361
,,Jobban szeretem a sűrűbb olajat", "kipróbálom a másik milyen"

Bocsánat, én még tapasztalatlan vagyok, hogyan lehet jobban szeretni a sűrűbb olajat, vagy kipróbálni egy másikat, megnézni az milyen? Motoron ülve hogyan tapasztalod, hogy milyen a viszkozitása, hőtűrés tartománya az olajnak? Egy jobb olajjal mennyivel fogok gyosabban/lassabban menni a Hringen? Ha egyikkel kevésbé kopnak a motorban az alkatrészek, azt hogyan vizsgálod ha csak évi pár ezer km-t hajtasz a motorba?

http://www.ducatiklub.hu/topkommentek
Tojok a ringre, a kopást sem akarom vizsgálni. Felhasználói szinten nekem jobban bevált a 15W50 (motul) olaj. A váltón egyértelműen érződött a különbség. Nekem ennyi elég volt.
a 300V verseny olaj es van belole 15-50.
#19360
lehetséges, hogy a téli tárolás során (egy olyan helyen, ahol a hideg ellen nincs védve, de fedett, és zárt) az olajszűrő tömítése a hideg hatására "megdermed" és tönkremegy?
az első indításnál csöpögött az olaj, konkrétan a szűrtől, de egy idő után abba maradt
ahol télen állt, ott nincs olaj folt

nyilván egy olajszűrő + olajcserével meg van oldva a gond, csak mégis kíváncsi vagyok, hogy a fentebb leírt agymenésem helyes e? :)
#19359
,,Jobban szeretem a sűrűbb olajat", "kipróbálom a másik milyen"

Bocsánat, én még tapasztalatlan vagyok, hogyan lehet jobban szeretni a sűrűbb olajat, vagy kipróbálni egy másikat, megnézni az milyen? Motoron ülve hogyan tapasztalod, hogy milyen a viszkozitása, hőtűrés tartománya az olajnak? Egy jobb olajjal mennyivel fogok gyosabban/lassabban menni a Hringen? Ha egyikkel kevésbé kopnak a motorban az alkatrészek, azt hogyan vizsgálod ha csak évi pár ezer km-t hajtasz a motorba?

http://www.ducatiklub.hu/topkommentek
Tojok a ringre, a kopást sem akarom vizsgálni. Felhasználói szinten nekem jobban bevált a 15W50 (motul) olaj. A váltón egyértelműen érződött a különbség. Nekem ennyi elég volt.
#19358
ha nem indul a yuasával akkor vagy vagy az aksi szar vagy a motor

dino74
Nem arról van szó, hogy nem indul, csak néha rájön és nehezen indul, pl. 2-3 szor is kell neki indítózni. Szóval főleg ha egy forgalmasabb helyen akarom beindítani mindig izgalommal tölt el, hogy na vajon beindul -e elsőre ?! :)

RSVRocky
Jah ok. Így már tiszta, csak kíváncsi lettem volna, hogy fért be az az akksi a 999- be :)
nem két napja ducatizok hidd el, nekem minden 5-7 évet elmentek ezek a yuasák és mindig beindult a motorom. Bnőm motorja 2006os most 5 éves az aksi és indul. Nem hiszem hogy pár amper indítóáram számít nem is beszélve arról, hogy gondolod a gyárban szarul számolták ki?
Én nem zárnám ki, hogy a súly csökkentés miatt alul tervezik az akkut. A KTM EXC 450 pl ilyen 1-2 évet bír csak ki.
#19357


Az én motoromban már nem yuasa van, hanem GS. Ezt a típust egyébként a yuasa forgalamzó ajánlotta, miután visszavittem hozzá a garis yuasa akksit.

Nekem eddig bevált, a típusa: GS GT12B-4. Árban megegyezik a yuasával.
értem én, hogy hátradőlsz mert így indul, de azzal a motorral akkor sem stimmel valami. És ha majd az erősebb sem indítja leköltözöl paksra? Tudtam eddig is, hogy nagy feltaláló a magyar! Nekem inkább az lenne az első, hogy megnézném a relét, mert lehet, hogy akad, vagy a keverékarányt mert lehet sokat nyom be = nagyobb a sűrítés, esetleg az önindító már nem túl fickós. Persze az oldalkocsiba hordott targonca aksi sem rossz megoldás

Tetszenek a válaszaid, én bírom ezt a stílust. Azt azonban ne hagyd figyelmen kívül, hogy az S4 - be a katalógus ír 210- es indítóáramú akkut elő. Ha meg gond van tényleg a motorral, akkor sincs pánik, legfeljebb veszek egy hondát. De hát miért is lenne baja, ez egy Ducati....
azt nem tudtam, hogy abban nagyobb van, azt tudom, hogy nekem az összesben ez volt és amikor vettem egy aksit mert mindenki azt mondta, hogy az a szar, mert bikára indult, kiderült, hogy az önindítószabadonfutóm szorult. Amikor már teljesen megszorult szanaszét tört a kosár aminek valszeg köszönhető, hogy 10ezer km-el később beállt a motor mint a gerely
#19355
ha nem indul a yuasával akkor vagy vagy az aksi szar vagy a motor

dino74
Nem arról van szó, hogy nem indul, csak néha rájön és nehezen indul, pl. 2-3 szor is kell neki indítózni. Szóval főleg ha egy forgalmasabb helyen akarom beindítani mindig izgalommal tölt el, hogy na vajon beindul -e elsőre ?! :)

RSVRocky
Jah ok. Így már tiszta, csak kíváncsi lettem volna, hogy fért be az az akksi a 999- be :)
nem két napja ducatizok hidd el, nekem minden 5-7 évet elmentek ezek a yuasák és mindig beindult a motorom. Bnőm motorja 2006os most 5 éves az aksi és indul. Nem hiszem hogy pár amper indítóáram számít nem is beszélve arról, hogy gondolod a gyárban szarul számolták ki?

dino74

Nem mondtam, hogy nem indul be, csak hogy néha rájön valami és alig akarja beindítani ( főleg nyáron ). És így van elég sokat számít az a pár amper is legalábbis nálam úgy nézett ki, mert előtte Banner akksim volt és azt megette egy szezon alatt és közben döglődött is vele a motor. Utána rendeltem Yuasát azzal már indult rendesen. Most hogy vagy 2 -3 éves az akksi is indította, csak elég bizonytalan, hogy elsőre indul-e a motor.
És elég kellemetlen ha mondjuk egy forgalmas helyről indulnál és ott kell indítózgatni egy ilyen motort.
És igen a szerelőm is azt mondta hogy kicsi bele az az akksi gyárilag is.
#19354

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?


Az én motoromban már nem yuasa van, hanem GS. Ezt a típust egyébként a yuasa forgalamzó ajánlotta, miután visszavittem hozzá a garis yuasa akksit.

Nekem eddig bevált, a típusa: GS GT12B-4. Árban megegyezik a yuasával.
értem én, hogy hátradőlsz mert így indul, de azzal a motorral akkor sem stimmel valami. És ha majd az erősebb sem indítja leköltözöl paksra? Tudtam eddig is, hogy nagy feltaláló a magyar! Nekem inkább az lenne az első, hogy megnézném a relét, mert lehet, hogy akad, vagy a keverékarányt mert lehet sokat nyom be = nagyobb a sűrítés, esetleg az önindító már nem túl fickós. Persze az oldalkocsiba hordott targonca aksi sem rossz megoldás

Tetszenek a válaszaid, én bírom ezt a stílust. Azt azonban ne hagyd figyelmen kívül, hogy az S4 - be a katalógus ír 210- es indítóáramú akkut elő. Ha meg gond van tényleg a motorral, akkor sincs pánik, legfeljebb veszek egy hondát. De hát miért is lenne baja, ez egy Ducati....
#19353

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?


Az én motoromban már nem yuasa van, hanem GS. Ezt a típust egyébként a yuasa forgalamzó ajánlotta, miután visszavittem hozzá a garis yuasa akksit.

Nekem eddig bevált, a típusa: GS GT12B-4. Árban megegyezik a yuasával.
értem én, hogy hátradőlsz mert így indul, de azzal a motorral akkor sem stimmel valami. És ha majd az erősebb sem indítja leköltözöl paksra? Tudtam eddig is, hogy nagy feltaláló a magyar! Nekem inkább az lenne az első, hogy megnézném a relét, mert lehet, hogy akad, vagy a keverékarányt mert lehet sokat nyom be = nagyobb a sűrítés, esetleg az önindító már nem túl fickós. Persze az oldalkocsiba hordott targonca aksi sem rossz megoldás
Nekem most pont önindító lesz a ludas,szezon végén már rakoncátlan volt...csapágyak,szénkefe...mondhatni a "szokásos",ami egy önindítóval lehet :)
#19352
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?


Az én motoromban már nem yuasa van, hanem GS. Ezt a típust egyébként a yuasa forgalamzó ajánlotta, miután visszavittem hozzá a garis yuasa akksit.

Nekem eddig bevált, a típusa: GS GT12B-4. Árban megegyezik a yuasával.
értem én, hogy hátradőlsz mert így indul, de azzal a motorral akkor sem stimmel valami. És ha majd az erősebb sem indítja leköltözöl paksra? Tudtam eddig is, hogy nagy feltaláló a magyar! Nekem inkább az lenne az első, hogy megnézném a relét, mert lehet, hogy akad, vagy a keverékarányt mert lehet sokat nyom be = nagyobb a sűrítés, esetleg az önindító már nem túl fickós. Persze az oldalkocsiba hordott targonca aksi sem rossz megoldás
#19351
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?


Az én motoromban már nem yuasa van, hanem GS. Ezt a típust egyébként a yuasa forgalamzó ajánlotta, miután visszavittem hozzá a garis yuasa akksit.

Nekem eddig bevált, a típusa: GS GT12B-4. Árban megegyezik a yuasával.
#19350

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?
ha nem indul a yuasával akkor vagy vagy az aksi szar vagy a motor

dino74
Nem arról van szó, hogy nem indul, csak néha rájön és nehezen indul, pl. 2-3 szor is kell neki indítózni. Szóval főleg ha egy forgalmasabb helyen akarom beindítani mindig izgalommal tölt el, hogy na vajon beindul -e elsőre ?! :)

RSVRocky
Jah ok. Így már tiszta, csak kíváncsi lettem volna, hogy fért be az az akksi a 999- be :)
nem két napja ducatizok hidd el, nekem minden 5-7 évet elmentek ezek a yuasák és mindig beindult a motorom. Bnőm motorja 2006os most 5 éves az aksi és indul. Nem hiszem hogy pár amper indítóáram számít nem is beszélve arról, hogy gondolod a gyárban szarul számolták ki?
#19349
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?
ha nem indul a yuasával akkor vagy vagy az aksi szar vagy a motor

dino74
Nem arról van szó, hogy nem indul, csak néha rájön és nehezen indul, pl. 2-3 szor is kell neki indítózni. Szóval főleg ha egy forgalmasabb helyen akarom beindítani mindig izgalommal tölt el, hogy na vajon beindul -e elsőre ?! :)

RSVRocky
Jah ok. Így már tiszta, csak kíváncsi lettem volna, hogy fért be az az akksi a 999- be :)
#19348
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.
meg súgom halkan, hogy a zselésnek hitt akumlátor is savas! Van gondozásmentes (ezt hívják zselésnek) és van még a spirálcellás meg a szokványos, de mind savas

Biztos igazad van, én nem étek ennyire hozzà, a forgylmazó mondta ezt.

Nekem az a lényeg, hogy ezzel simàn indul, a másikkal meg nem.
#19346
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?
ha nem indul a yuasával akkor vagy vagy az aksi szar vagy a motor
#19345
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.

Steev
Értem, persze alap hogy zselés van benne a döntött helyzet miatt, de nincs hely, hogy nagyobbat rakjak bele. YT12B-BS van benne. Ennek a méreteivel kellene egy nagyobb indítóáramú, mert igen csak helyszűkében van.
A tiédnek milyen típusjelzése van ?
#19344
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.
meg súgom halkan, hogy a zselésnek hitt akumlátor is savas! Van gondozásmentes (ezt hívják zselésnek) és van még a spirálcellás meg a szokványos, de mind savas
#19343
igen ez való bele, legalább is nekem mindbe ez volt eddig
Ne kinekm tom mi ez a szarakodás,de elötte egy varázsgomba! 2 napja a szomszéddal küzdunk kinek van több/sárkánya!?/És hiányzik a doki bá,is ugye Steew ebböl szarból mosd ki magad!! Dido barátom olyaT VISZEK A BULIRA?,HOGY REGGEL MÉG OLAJAT IS KELL CSERÉLNI!!!! :D
jo volt a buli? :)


Hívott engem is - bár többnyire nem értettük egymást :-) - de ez csak azért van mert nem beszélek ÍRŰL!!!
#19342
RSVRocky

Ebben a cikkben (http://www.tesztmotor.hu/magazin/motor_ ... s_tavasz_1) a képen látható akksit használod a 999 -be ?? Vagy nem a valóságot fedi kép ? :)
Csak mert én is Yuasa akksit használok, de néha alig akar indulni, Lehet kevesli a 160 as indítóáramot ?!
Valaki esetleg próbált más megoldást ? ( nagyob akksi vagy ilyesmi )
Nekem is kevés volt ez az akksi az S4-be, meg a 160-as indítóáram + az is gond volt, hogy a fekvő üzemmódot csaka a zselés akku bírja ( a forgalmazó szerint).

Vettem egy zselés 210-es indítóáramú GS akkut, azóta nincs gond.
Avatar
 76
#19340
És szerinted ez megfelelő lesz ?

http://bolthely.hu/akkumulator/id/00778 ... V_10Ah_Bal+
igen ez való bele, legalább is nekem mindbe ez volt eddig
Ne kinekm tom mi ez a szarakodás,de elötte egy varázsgomba! 2 napja a szomszéddal küzdunk kinek van több/sárkánya!?/És hiányzik a doki bá,is ugye Steew ebböl szarból mosd ki magad!! Dido barátom olyaT VISZEK A BULIRA?,HOGY REGGEL MÉG OLAJAT IS KELL CSERÉLNI!!!! :D
belőled egyszer még pápa lesz! :D
#19339
igen ez való bele, legalább is nekem mindbe ez volt eddig
Ne kinekm tom mi ez a szarakodás,de elötte egy varázsgomba! 2 napja a szomszéddal küzdunk kinek van több/sárkánya!?/És hiányzik a doki bá,is ugye Steew ebböl szarból mosd ki magad!! Dido barátom olyaT VISZEK A BULIRA?,HOGY REGGEL MÉG OLAJAT IS KELL CSERÉLNI!!!! :D
jo volt a buli? :)
1:08-- tuti :D
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]