#19338
És szerinted ez megfelelő lesz ?

http://bolthely.hu/akkumulator/id/00778 ... V_10Ah_Bal+
igen ez való bele, legalább is nekem mindbe ez volt eddig
Ne kinekm tom mi ez a szarakodás,de elötte egy varázsgomba! 2 napja a szomszéddal küzdunk kinek van több/sárkánya!?/És hiányzik a doki bá,is ugye Steew ebböl szarból mosd ki magad!! Dido barátom olyaT VISZEK A BULIRA?,HOGY REGGEL MÉG OLAJAT IS KELL CSERÉLNI!!!! :D
jo volt a buli? :)
#19337
És szerinted ez megfelelő lesz ?

http://bolthely.hu/akkumulator/id/00778 ... V_10Ah_Bal+
igen ez való bele, legalább is nekem mindbe ez volt eddig
Ne kinekm tom mi ez a szarakodás,de elötte egy varázsgomba! 2 napja a szomszéddal küzdunk kinek van több/sárkánya!?/És hiányzik a doki bá,is ugye Steew ebböl szarból mosd ki magad!! Dido barátom olyaT VISZEK A BULIRA?,HOGY REGGEL MÉG OLAJAT IS KELL CSERÉLNI!!!! :D

#19331
,,Jobban szeretem a sűrűbb olajat", "kipróbálom a másik milyen"

Bocsánat, én még tapasztalatlan vagyok, hogyan lehet jobban szeretni a sűrűbb olajat, vagy kipróbálni egy másikat, megnézni az milyen? Motoron ülve hogyan tapasztalod, hogy milyen a viszkozitása, hőtűrés tartománya az olajnak? Egy jobb olajjal mennyivel fogok gyosabban/lassabban menni a Hringen? Ha egyikkel kevésbé kopnak a motorban az alkatrészek, azt hogyan vizsgálod ha csak évi pár ezer km-t hajtasz a motorba?

http://www.ducatiklub.hu/topkommentek
Autosportban fogja a motort,váltót difit.... Menetteljesítményen érezhető...
#19330
,,Jobban szeretem a sűrűbb olajat", "kipróbálom a másik milyen"

Bocsánat, én még tapasztalatlan vagyok, hogyan lehet jobban szeretni a sűrűbb olajat, vagy kipróbálni egy másikat, megnézni az milyen? Motoron ülve hogyan tapasztalod, hogy milyen a viszkozitása, hőtűrés tartománya az olajnak? Egy jobb olajjal mennyivel fogok gyosabban/lassabban menni a Hringen? Ha egyikkel kevésbé kopnak a motorban az alkatrészek, azt hogyan vizsgálod ha csak évi pár ezer km-t hajtasz a motorba?

http://www.ducatiklub.hu/topkommentek
Csatolmányok:
screenshot_2015-03-03-11-30-46.png
screenshot_2015-03-03-11-30-46.png (1.02 MiB) Megtekintve 16087 alkalommal
#19329
15W50 lesz a nyerő.
Nem 10W40 a gyártó által megadott? (999)
De amúgy gyárilag 10W40, de speciel én jobban szeretem a kicsit sűrűbb olajat.
Köszi a tippet, legközelebb kipróbálom a 15W50-et!
#19328
Tenger mély tiszteletem !

Tudna valaki ajánlani valami BIKA aksit ? Egy 2007es 1098 ba kellene.

Előre is köszönöm !
Tessék ez bika!
Én yuasa-t vennék
Csatolmányok:
image.jpg
image.jpg (29.17 KiB) Megtekintve 16087 alkalommal
#19326
15W50 lesz a nyerő.
Nem 10W40 a gyártó által megadott? (999)
A gyár 10W40-et ír, de a nagy V2-nél szokták ajánlani a 15W50-et, legalább is a japánoknál. Nekem annak idején az SV-nél a váltó sokkal jobb volt a 15-el, szóval ezért a kérdés. Akkor eddig 1 szavazat a 15-re ☺
én 10-60-al jártam
#19325
Egy tavaszi kérdést fogalmaznék meg, milyen olajat tegyek az S4R Testa-ba 23e km van benne? Shell az tuti, de 10W40 vagy 15W50, Ducati kérdésben még tapasztalatlan vagyok. Tudom, hogy ez az olaj téma kicsit unalmas meg inkább vallási kérdés, de gondoltam megkérdezem.
15W50 lesz a nyerő.
Nem 10W40 a gyártó által megadott? (999)
De amúgy gyárilag 10W40, de speciel én jobban szeretem a kicsit sűrűbb olajat.
#19324
Egy tavaszi kérdést fogalmaznék meg, milyen olajat tegyek az S4R Testa-ba 23e km van benne? Shell az tuti, de 10W40 vagy 15W50, Ducati kérdésben még tapasztalatlan vagyok. Tudom, hogy ez az olaj téma kicsit unalmas meg inkább vallási kérdés, de gondoltam megkérdezem.
15W50 lesz a nyerő.
Nem 10W40 a gyártó által megadott? (999)
A gyár 10W40-et ír, de a nagy V2-nél szokták ajánlani a 15W50-et, legalább is a japánoknál. Nekem annak idején az SV-nél a váltó sokkal jobb volt a 15-el, szóval ezért a kérdés. Akkor eddig 1 szavazat a 15-re ☺
#19323
Egy tavaszi kérdést fogalmaznék meg, milyen olajat tegyek az S4R Testa-ba 23e km van benne? Shell az tuti, de 10W40 vagy 15W50, Ducati kérdésben még tapasztalatlan vagyok. Tudom, hogy ez az olaj téma kicsit unalmas meg inkább vallási kérdés, de gondoltam megkérdezem.
15W50 lesz a nyerő.
Nem 10W40 a gyártó által megadott? (999)
#19322
Egy tavaszi kérdést fogalmaznék meg, milyen olajat tegyek az S4R Testa-ba 23e km van benne? Shell az tuti, de 10W40 vagy 15W50, Ducati kérdésben még tapasztalatlan vagyok. Tudom, hogy ez az olaj téma kicsit unalmas meg inkább vallási kérdés, de gondoltam megkérdezem.
15W50 lesz a nyerő.
#19321
Egy tavaszi kérdést fogalmaznék meg, milyen olajat tegyek az S4R Testa-ba 23e km van benne? Shell az tuti, de 10W40 vagy 15W50, Ducati kérdésben még tapasztalatlan vagyok. Tudom, hogy ez az olaj téma kicsit unalmas meg inkább vallási kérdés, de gondoltam megkérdezem.
#19320
Ciao!
Streetfighter 848-hoz való láncfeszítő körmös-kulcsot vennék vagy ha valaki megírná, hogy egy univerzális, szerszámboltban kapható körmös-kulcsból hányas méretű kell azt megköszönném!
A bolti kulccsal az a baj, hogy nagyon széles és nem fér oda, meg ebben a méretben már drága is. Ha jól emlékszem a Kajakman az e-bay-ről rendelt, úgy 6e HUF körül volt szállítással együtt. Az enyémet meg lézerrel vágták az sem volt drága.
#19319
Srácok, egy kérdés újra piszkál, nem oldottam meg tavaly. A motor esetleges szállítása megoldható e az autó lökhárítója mögött keresztben lévő tartón. Tud erre valaki valami szabályt? Én nem találtam. Fel tudnám csavarozni a létraalváz végére és leszedni bármikor. Tehát nem utánfutót akarok húzni magam mögött, hanem egy sínre feltolni oldalról a mocit, ha vinni akarom. Lehet megcsinálom magam aztán majd kiderül.....?? A Thule biciklitartója inspirál.

Szia,
60-70 kg egy vonóhorog függőleges terhelhetősége. Más megoldást itthon még nem láttam. Max. pitbike, vagy egy csupasz versenyrobi tehető fel az ilyen tartóra. A maszek megoldást- amit írtál nem hinném, hogy a KÖHéM rendeletek támogatják.
#19317
Ciao!
Streetfighter 848-hoz való láncfeszítő körmös-kulcsot vennék vagy ha valaki megírná, hogy egy univerzális, szerszámboltban kapható körmös-kulcsból hányas méretű kell azt megköszönném!
#19316
Srácok, egy kérdés újra piszkál, nem oldottam meg tavaly. A motor esetleges szállítása megoldható e az autó lökhárítója mögött keresztben lévő tartón. Tud erre valaki valami szabályt? Én nem találtam. Fel tudnám csavarozni a létraalváz végére és leszedni bármikor. Tehát nem utánfutót akarok húzni magam mögött, hanem egy sínre feltolni oldalról a mocit, ha vinni akarom. Lehet megcsinálom magam aztán majd kiderül.....?? A Thule biciklitartója inspirál.
ez is bicikli, motorbicikli
#19315
Srácok, egy kérdés újra piszkál, nem oldottam meg tavaly. A motor esetleges szállítása megoldható e az autó lökhárítója mögött keresztben lévő tartón. Tud erre valaki valami szabályt? Én nem találtam. Fel tudnám csavarozni a létraalváz végére és leszedni bármikor. Tehát nem utánfutót akarok húzni magam mögött, hanem egy sínre feltolni oldalról a mocit, ha vinni akarom. Lehet megcsinálom magam aztán majd kiderül.....?? A Thule biciklitartója inspirál.
#19314
Sziasztok,
csináltatott-e már valaki vagy tud-e olyan dekorost,matricást vagy helyet ahol nem kell magyarázkodni és lehet kapni,tudnak csinálni ilyen matricát az általam megadott méretben?
Sajnos itt a környékben elég rugalmatlanok és mivel nem több százezer Forintos megrendelést adok ezért,hát na nem folytatom.....
Néztem az ebay-en stb.....ha nem marad más akkor onnan rendelek,de sajnos ott csak ahogy néztem bizonyos méretek vannak.....
Köszönöm!
Keresd őt:

https://www.facebook.com/tamas.gaspar.395?fref=ts

mindent megold emberi áron. Akár egy darabbal is elmolyol :-)
....valami elérhetőséged nincs hozzá,mert én kőkorszaki vagyok és nem vagyok fennt a fészbúkkkon... ;)
Köszi
#19313
Sziasztok,
csináltatott-e már valaki vagy tud-e olyan dekorost,matricást vagy helyet ahol nem kell magyarázkodni és lehet kapni,tudnak csinálni ilyen matricát az általam megadott méretben?
Sajnos itt a környékben elég rugalmatlanok és mivel nem több százezer Forintos megrendelést adok ezért,hát na nem folytatom.....
Néztem az ebay-en stb.....ha nem marad más akkor onnan rendelek,de sajnos ott csak ahogy néztem bizonyos méretek vannak.....
Köszönöm!
Keresd őt:

https://www.facebook.com/tamas.gaspar.395?fref=ts

mindent megold emberi áron. Akár egy darabbal is elmolyol :-)
#19312
Sziasztok,
csináltatott-e már valaki vagy tud-e olyan dekorost,matricást vagy helyet ahol nem kell magyarázkodni és lehet kapni,tudnak csinálni ilyen matricát az általam megadott méretben?
Sajnos itt a környékben elég rugalmatlanok és mivel nem több százezer Forintos megrendelést adok ezért,hát na nem folytatom.....
Néztem az ebay-en stb.....ha nem marad más akkor onnan rendelek,de sajnos ott csak ahogy néztem bizonyos méretek vannak.....
Köszönöm!
Hello!
Itt próbáld meg, én corse matricát csináltattam...

http://www.felnicsikok.hu/

#19311
Sziasztok,
csináltatott-e már valaki vagy tud-e olyan dekorost,matricást vagy helyet ahol nem kell magyarázkodni és lehet kapni,tudnak csinálni ilyen matricát az általam megadott méretben?
Sajnos itt a környékben elég rugalmatlanok és mivel nem több százezer Forintos megrendelést adok ezért,hát na nem folytatom.....
Néztem az ebay-en stb.....ha nem marad más akkor onnan rendelek,de sajnos ott csak ahogy néztem bizonyos méretek vannak.....
Köszönöm!
Csatolmányok:
b_286.jpg
b_286.jpg (56.41 KiB) Megtekintve 16087 alkalommal
#19309
MO-n az összes benzinkút a mol százhalombattai finmítójától veszi az üzemanyagot(kivéve az omv, ami schwechatról hozza) , tehát mindenki ugyanazt használja , legfeljebb csak a motortisztító adalékanyagokban van némi differencia
#19307
Erről Burt Munro jutott eszembe :)
az elején volt egy fehér zokni a lábán, azzal mi lett a végére levette?
asszem valami ágymatracból származó azbeztbetétet tekert a lábára hővédelem céljából, de mivel nem fért be így, levette, sajnos így a forró kipufogó "beRicsiztette" a lábán a bőrt :)
"beRicsiztette"

Ebbol polot kene csinalni! :)
#19306
A Shell is adalékot használ, nyugodtan lehet belerakni, én spurit rakok néha, érezni ha benne van.
Erről Burt Munro jutott eszembe :)
az elején volt egy fehér zokni a lábán, azzal mi lett a végére levette?
asszem valami ágymatracból származó azbeztbetétet tekert a lábára hővédelem céljából, de mivel nem fért be így, levette, sajnos így a forró kipufogó "beRicsiztette" a lábán a bőrt :)
#19305
A Shell is adalékot használ, nyugodtan lehet belerakni, én spurit rakok néha, érezni ha benne van.
Én porcukrot használok mert a kristálycukor összekarcolja a hengert .
#19304
A Shell is adalékot használ, nyugodtan lehet belerakni, én spurit rakok néha, érezni ha benne van.
Erről Burt Munro jutott eszembe :)
az elején volt egy fehér zokni a lábán, azzal mi lett a végére levette?
#19301
szerintem ezek a csodaadalékok inkább ártanak mint segítenek, de igazából egy agyban dől el :)
úgy akartad írni, hogy ágyban dől el ;)
#19299
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki használt -e már benzinadalékot (pl. injektortisztító stb. ) és hogy van -e haszna vagy inkább több kárt okozhat, mint hasznot. Előre is köszönöm ! :)
Tankold tele fullos Shell-lel és noszogasd meg a jószágot,több haszna van :) Én havonta egyszer legalább így teszek és kész :)
#19298
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki használt -e már benzinadalékot (pl. injektortisztító stb. ) és hogy van -e haszna vagy inkább több kárt okozhat, mint hasznot. Előre is köszönöm ! :)
Helló mi?!
Volt már téma de szerintem felesleges!
#19297
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki használt -e már benzinadalékot (pl. injektortisztító stb. ) és hogy van -e haszna vagy inkább több kárt okozhat, mint hasznot. Előre is köszönöm ! :)
#19296
ha az indításgátló alatt sztenderkapcsolót értesz, akkor az van a ducatikban. a régebbiekben nem is jártak sztenderen, az újabbak már csak sebességbe rakáskor állnak le.
#19295
Üha! Kaptam án értékes hsz.-kat, nem is tudom, hogy köszönjem meg. Jó fejek vagytok itt mind! :)
Na az is lesz, megmérem az indító feszt.majd, bár én reálisnak tartom a testkábel hibát is.
Öhm, amit kérdezni akartam, hogy indítás gátló ezekben a motorokban van? annó a '88-as kawából kiindulva mindennel telipakolták ( túltöltés, kevéstöltés, sztender kapcs., kuplung) meg ha sebességbe volt akkor se lehetett indítani. Ducába sehova nem raktak? mert ugyazez a falnakmegyekjelenség, mikor egyébként is indul, de én szándékosan elsőben vagy másodikba kapcsolva indítani akarok, és ugyebár nem tudja....ha üresbe van indul. Próbáltam azt is már hogy átmozgattam a váltót mikor nem akart indulni és utána se indult, korigáltam az üressel is a pici holtjátékát nem-e gátló van benne, és nem pont ott áll ahol az üres.
Aaa az indításgátlónak semmi közé, ha imo közbelép akkor meg sem nyikkan.
#19294
Üha! Kaptam án értékes hsz.-kat, nem is tudom, hogy köszönjem meg. Jó fejek vagytok itt mind! :)
Na az is lesz, megmérem az indító feszt.majd, bár én reálisnak tartom a testkábel hibát is.
Öhm, amit kérdezni akartam, hogy indítás gátló ezekben a motorokban van? annó a '88-as kawából kiindulva mindennel telipakolták ( túltöltés, kevéstöltés, sztender kapcs., kuplung) meg ha sebességbe volt akkor se lehetett indítani. Ducába sehova nem raktak? mert ugyazez a falnakmegyekjelenség, mikor egyébként is indul, de én szándékosan elsőben vagy másodikba kapcsolva indítani akarok, és ugyebár nem tudja....ha üresbe van indul. Próbáltam azt is már hogy átmozgattam a váltót mikor nem akart indulni és utána se indult, korigáltam az üressel is a pici holtjátékát nem-e gátló van benne, és nem pont ott áll ahol az üres.
#19293
Zael86: Nekem hasonló problémát az akku okozott, hiába volt új kevés volt az indítóáram ( még az előző tulaj tette bele). Egy új akku megoldotta a problémát.
A videó alapján nekem is ez a gyanúm .
jaja nekem is volt ilyen, aksi voltmérő szerint ok, mikor rámértünk indításnál akkor meg lement 9v-ra
#19291
Üdv néktek motoros barátaim!
Ismért problémával ( vagyis a régi problémával) küszködök. Hol indul-hol nem.
Azt már megtanultam, hogy a kisgázkart nem kell használni. 10indításból 9szer indul is.
Szerencsémre mindig a garázs vagy lakás körül hisztizik, hogy menjüknk még motorozni vagy mi...
De ez a kurvanehézkes indítás csak megmarad, hidegen-melegen, egy hét után vagy randomra pölö garázs-lakás-benzinkút-tesco-mocizás-lakás és nem indul, többi helyen küllőre, ahogy kell.
Szintén akku jó, bizt.tábla jó, relé meg minden más jó. Márciusban megkapja az olaját, meg egy kis szivárgás van a gen.dekninél, és akkor úgyis megbontom az idomokat rendesen. Esetleg valakinek tippje hol keressem a hibát?! (itt a videó link, rem megjeleníti az oldal) Köszi mindenkinek!

Semmi baja kell egy új aksi
#19290
Zael86: Nekem hasonló problémát az akku okozott, hiába volt új kevés volt az indítóáram ( még az előző tulaj tette bele). Egy új akku megoldotta a problémát.
A videó alapján nekem is ez a gyanúm .
#19289
Zael86: Nekem hasonló problémát az akku okozott, hiába volt új kevés volt az indítóáram ( még az előző tulaj tette bele). Egy új akku megoldotta a problémát.
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]