Avatar
 mts
#19288
Üdv néktek motoros barátaim!
Ismért problémával ( vagyis a régi problémával) küszködök. Hol indul-hol nem.
Azt már megtanultam, hogy a kisgázkart nem kell használni. 10indításból 9szer indul is.
Szerencsémre mindig a garázs vagy lakás körül hisztizik, hogy menjüknk még motorozni vagy mi...
De ez a kurvanehézkes indítás csak megmarad, hidegen-melegen, egy hét után vagy randomra pölö garázs-lakás-benzinkút-tesco-mocizás-lakás és nem indul, többi helyen küllőre, ahogy kell.
Szintén akku jó, bizt.tábla jó, relé meg minden más jó. Márciusban megkapja az olaját, meg egy kis szivárgás van a gen.dekninél, és akkor úgyis megbontom az idomokat rendesen. Esetleg valakinek tippje hol keressem a hibát?! (itt a videó link, rem megjeleníti az oldal) Köszi mindenkinek!

Én a testkábelt (ahol a blokkra van kötve) és az önindító +kábelét nézném meg.
#19287
Sziasztok! Most vettem egy finom s4-et. Ma volt az első utunk, és ki is jött egy kis probléma. Az alapjárat fel van tekerve 1100-re és ingadozik 700 és 1100 között ga bemelegszik. Ha leveszem normálisra, akkor le is áll. Indulásnál berángat. Gyertyát cseréltem, ngk iridiummal és championnal sem változott. Ötleteket szeretnék kérni, vagy egy jó szerelő számát, akinél nem kell sokat várni. Köszönöm szépen motoros társaim ;)
Üdv! Grat a járgányhoz,használd egészséggel! A Moto Rosso lesz a jó választás számodra,telefonon egyeztess velük és szakszerű segítséget kapsz!
Moto Rosso

1112 Budapest, Repülőtéri út 2.
Nagy László: +36-70 528-38-52, Kiss Gábor: +36-70 630-42-55
köszönöm szépen, igyekszem bekerülni hozzàjuk, záros határidőn belül, de nem egyszerű. De hát a jó szakikra mindig várni kell ;)
#19286
Sziasztok! Most vettem egy finom s4-et. Ma volt az első utunk, és ki is jött egy kis probléma. Az alapjárat fel van tekerve 1100-re és ingadozik 700 és 1100 között ga bemelegszik. Ha leveszem normálisra, akkor le is áll. Indulásnál berángat. Gyertyát cseréltem, ngk iridiummal és championnal sem változott. Ötleteket szeretnék kérni, vagy egy jó szerelő számát, akinél nem kell sokat várni. Köszönöm szépen motoros társaim ;)
Üdv! Grat a járgányhoz,használd egészséggel! A Moto Rosso lesz a jó választás számodra,telefonon egyeztess velük és szakszerű segítséget kapsz!
Moto Rosso

1112 Budapest, Repülőtéri út 2.
Nagy László: +36-70 528-38-52, Kiss Gábor: +36-70 630-42-55
#19285
Sziasztok! Most vettem egy finom s4-et. Ma volt az első utunk, és ki is jött egy kis probléma. Az alapjárat fel van tekerve 1100-re és ingadozik 700 és 1100 között ga bemelegszik. Ha leveszem normálisra, akkor le is áll. Indulásnál berángat. Gyertyát cseréltem, ngk iridiummal és championnal sem változott. Ötleteket szeretnék kérni, vagy egy jó szerelő számát, akinél nem kell sokat várni. Köszönöm szépen motoros társaim ;)
#19284
Üdv néktek motoros barátaim!
Ismért problémával ( vagyis a régi problémával) küszködök. Hol indul-hol nem.
Azt már megtanultam, hogy a kisgázkart nem kell használni. 10indításból 9szer indul is.
Szerencsémre mindig a garázs vagy lakás körül hisztizik, hogy menjüknk még motorozni vagy mi...
De ez a kurvanehézkes indítás csak megmarad, hidegen-melegen, egy hét után vagy randomra pölö garázs-lakás-benzinkút-tesco-mocizás-lakás és nem indul, többi helyen küllőre, ahogy kell.
Szintén akku jó, bizt.tábla jó, relé meg minden más jó. Márciusban megkapja az olaját, meg egy kis szivárgás van a gen.dekninél, és akkor úgyis megbontom az idomokat rendesen. Esetleg valakinek tippje hol keressem a hibát?! (itt a videó link, rem megjeleníti az oldal) Köszi mindenkinek!

#19282
Na azt nem nagyon szeretném.... Kutakodom, olvasgatok a témában de nagyon jó dolgokat írtok ide! Köszi

ds1000 blokk
helló. Nekem át lett írva + kipi+ splégszűrő- jobb, kezesebb, kevésbé rángat, de 1,5-2 literrel többet eszik. de azt mindig, tempótól függetlenül:)

Átírás nélkül, viszont a sport kipu folyamatosan durrogott és fehér volt a gyertya..

előtte nyugger tempó 3.4 liter / 100 a csúcsfogyasztás, utána 5.5 .
Ugyanez a blokk S2R-ben, ugyanez a konfig, 7 liter körül.
Ha nyugi van, mondjuk 140-ig 6.5.
Először leesett az állam, de tetszik a vas így ezt is megbocsájtom neki :)
Azért érdekelne mit csinálok másképp mint te.
semmit, csak ő nem tud számolni
#19281
a racing ecu többet is forog 500-al, viszont ha nem teszel bele pc-t a fogyasztásra nyugodtan számolj rá 1-2 litert minimum.
Na azt nem nagyon szeretném.... Kutakodom, olvasgatok a témában de nagyon jó dolgokat írtok ide! Köszi

ds1000 blokk
helló. Nekem át lett írva + kipi+ splégszűrő- jobb, kezesebb, kevésbé rángat, de 1,5-2 literrel többet eszik. de azt mindig, tempótól függetlenül:)

Átírás nélkül, viszont a sport kipu folyamatosan durrogott és fehér volt a gyertya..

előtte nyugger tempó 3.4 liter / 100 a csúcsfogyasztás, utána 5.5 .
Ugyanez a blokk S2R-ben, ugyanez a konfig, 7 liter körül.
Ha nyugi van, mondjuk 140-ig 6.5.
Először leesett az állam, de tetszik a vas így ezt is megbocsájtom neki :)
Azért érdekelne mit csinálok másképp mint te.
#19280
a racing ecu többet is forog 500-al, viszont ha nem teszel bele pc-t a fogyasztásra nyugodtan számolj rá 1-2 litert minimum.
Na azt nem nagyon szeretném.... Kutakodom, olvasgatok a témában de nagyon jó dolgokat írtok ide! Köszi

ds1000 blokk
helló. Nekem át lett írva + kipi+ splégszűrő- jobb, kezesebb, kevésbé rángat, de 1,5-2 literrel többet eszik. de azt mindig, tempótól függetlenül:)

Átírás nélkül, viszont a sport kipu folyamatosan durrogott és fehér volt a gyertya..

előtte nyugger tempó 3.4 liter / 100 a csúcsfogyasztás, utána 5.5 .
Helló Jipii! Nekem hozzá lett igazítva a nyitott kipufogó a motorhoz! Rángatást, szaggatást nem tapasztaltam! Csodálatosan jár, megy, indul! Lehet, hogy így hagyom :D
#19279
itt elég sokunknak van racing ECU-ja. nagy általánosságban mondható, hogy teljesen megváltozik tőle a motor karakterisztikája, élénkebb gyorsabb pörgősebb lesz tőle.
ha van nyitott dobod, akkor betehetsz mellé egy megfelelő ECU-t (slipon vagy full), de ahogy dino is mondja, a szűrő kell hozzá. a power commander az már egy magasabb szint, mezei tulajdonosoknak szerintem nem szükséges.
az ECU-t illetően vagy vehetsz gyári/bontott darabot, vagy írathatsz gyári programot a maleducati-val vagy a moto rosso-val.
a racing ecu többet is forog 500-al, viszont ha nem teszel bele pc-t a fogyasztásra nyugodtan számolj rá 1-2 litert minimum.
Na azt nem nagyon szeretném.... Kutakodom, olvasgatok a témában de nagyon jó dolgokat írtok ide! Köszi

ds1000 blokk
helló. Nekem át lett írva + kipi+ splégszűrő- jobb, kezesebb, kevésbé rángat, de 1,5-2 literrel többet eszik. de azt mindig, tempótól függetlenül:)

Átírás nélkül, viszont a sport kipu folyamatosan durrogott és fehér volt a gyertya..

előtte nyugger tempó 3.4 liter / 100 a csúcsfogyasztás, utána 5.5 .

#19278
itt elég sokunknak van racing ECU-ja. nagy általánosságban mondható, hogy teljesen megváltozik tőle a motor karakterisztikája, élénkebb gyorsabb pörgősebb lesz tőle.
ha van nyitott dobod, akkor betehetsz mellé egy megfelelő ECU-t (slipon vagy full), de ahogy dino is mondja, a szűrő kell hozzá. a power commander az már egy magasabb szint, mezei tulajdonosoknak szerintem nem szükséges.
az ECU-t illetően vagy vehetsz gyári/bontott darabot, vagy írathatsz gyári programot a maleducati-val vagy a moto rosso-val.
a racing ecu többet is forog 500-al, viszont ha nem teszel bele pc-t a fogyasztásra nyugodtan számolj rá 1-2 litert minimum.
Na azt nem nagyon szeretném.... Kutakodom, olvasgatok a témában de nagyon jó dolgokat írtok ide! Köszi
#19277
itt elég sokunknak van racing ECU-ja. nagy általánosságban mondható, hogy teljesen megváltozik tőle a motor karakterisztikája, élénkebb gyorsabb pörgősebb lesz tőle.
ha van nyitott dobod, akkor betehetsz mellé egy megfelelő ECU-t (slipon vagy full), de ahogy dino is mondja, a szűrő kell hozzá. a power commander az már egy magasabb szint, mezei tulajdonosoknak szerintem nem szükséges.
az ECU-t illetően vagy vehetsz gyári/bontott darabot, vagy írathatsz gyári programot a maleducati-val vagy a moto rosso-val.
a racing ecu többet is forog 500-al, viszont ha nem teszel bele pc-t a fogyasztásra nyugodtan számolj rá 1-2 litert minimum.
#19274
itt elég sokunknak van racing ECU-ja. nagy általánosságban mondható, hogy teljesen megváltozik tőle a motor karakterisztikája, élénkebb gyorsabb pörgősebb lesz tőle.
ha van nyitott dobod, akkor betehetsz mellé egy megfelelő ECU-t (slipon vagy full), de ahogy dino is mondja, a szűrő kell hozzá. a power commander az már egy magasabb szint, mezei tulajdonosoknak szerintem nem szükséges.
az ECU-t illetően vagy vehetsz gyári/bontott darabot, vagy írathatsz gyári programot a maleducati-val vagy a moto rosso-val.
Köszi Ricsi! Jókat olvastam/hallottam róla ezért is gondolkodom rajta... A maleducatinál néztem, hogy 60 körül írják át a gyári programot! Keresgetek a neten hátha ráfutok valami fergeteges Akcióra :D Ebayen nézegettem de ezt inkább nem kockáztatnám meg...
#19273
itt elég sokunknak van racing ECU-ja. nagy általánosságban mondható, hogy teljesen megváltozik tőle a motor karakterisztikája, élénkebb gyorsabb pörgősebb lesz tőle.
ha van nyitott dobod, akkor betehetsz mellé egy megfelelő ECU-t (slipon vagy full), de ahogy dino is mondja, a szűrő kell hozzá. a power commander az már egy magasabb szint, mezei tulajdonosoknak szerintem nem szükséges.
az ECU-t illetően vagy vehetsz gyári/bontott darabot, vagy írathatsz gyári programot a maleducati-val vagy a moto rosso-val.
#19272
Helló Srácok! Ismét hülye kérdésem van! Rakott e már valaki új ECU-t a motorjába(esetleg999be)? Van a családban egy Aprilia Tuono amibe lett cserélve egy Favaretti Racingesre! Azóta alulról jobban tol és túra tempóban együtt tankolt a 600fz6 N-nel(Ha nem látom nem hiszem el)! Nos én nem vagyok egy verseny Matyi de egy pár extra liter jól jönne ;) Szóval hamarosan viszem Ceglédre szervizre a 999et és gondoltam 1 füst alatt ezt is meg lehetne oldani! Köszi mindenkinek
csináltuk páran, de a tuti az nyitott kipu, szűrő, performance ecu és power commander vagy hasonló, azt is padon beállítani. Nekem a monster majden úgy ment tőle mint az sf és a kezelhetősége és fogyasztása is javult.
Köszi a választ Dino! Nyitott kipu van, szűrő nincs és ugye nyilván a többi sincs :D Nem igazán értek ezekhez a dolgokhoz.... Na majd megbeszélem DesmoDokival ha viszem a gépet ;)
#19271
Helló Srácok! Ismét hülye kérdésem van! Rakott e már valaki új ECU-t a motorjába(esetleg999be)? Van a családban egy Aprilia Tuono amibe lett cserélve egy Favaretti Racingesre! Azóta alulról jobban tol és túra tempóban együtt tankolt a 600fz6 N-nel(Ha nem látom nem hiszem el)! Nos én nem vagyok egy verseny Matyi de egy pár extra liter jól jönne ;) Szóval hamarosan viszem Ceglédre szervizre a 999et és gondoltam 1 füst alatt ezt is meg lehetne oldani! Köszi mindenkinek
csináltuk páran, de a tuti az nyitott kipu, szűrő, performance ecu és power commander vagy hasonló, azt is padon beállítani. Nekem a monster majden úgy ment tőle mint az sf és a kezelhetősége és fogyasztása is javult.
#19270
Helló Srácok! Ismét hülye kérdésem van! Rakott e már valaki új ECU-t a motorjába(esetleg999be)? Van a családban egy Aprilia Tuono amibe lett cserélve egy Favaretti Racingesre! Azóta alulról jobban tol és túra tempóban együtt tankolt a 600fz6 N-nel(Ha nem látom nem hiszem el)! Nos én nem vagyok egy verseny Matyi de egy pár extra liter jól jönne ;) Szóval hamarosan viszem Ceglédre szervizre a 999et és gondoltam 1 füst alatt ezt is meg lehetne oldani! Köszi mindenkinek
#19269
Hello, jól tudom,hogy a rizoma kormánynak a vastagabbiknak 29mm az átmérője és nem 28,6 vagy mennyik szoktak lenni?! Nincs valakinek véletlen otthon elfekvőbe hozzá egy felesleges befogója ? :D
én 2x raktam fel 2 külön motorra 2 külön rizoma kormányt de mindkettő felment a gyári helyére
#19268
Hello, jól tudom,hogy a rizoma kormánynak a vastagabbiknak 29mm az átmérője és nem 28,6 vagy mennyik szoktak lenni?! Nincs valakinek véletlen otthon elfekvőbe hozzá egy felesleges befogója ? :D
#19267
nekem a 3 éves motoromban most pusztult el az akksi. mivel Varta van benne, erős a gyanúm, hogy nem gyári. ezek szerint 1 évet bírnak? :):)
az én Vartám is most halt meg, igaz én sem tudom mennyi idős, én egy szezont mentem vele.
valszeg egy szezonos
#19266
nekem a 3 éves motoromban most pusztult el az akksi. mivel Varta van benne, erős a gyanúm, hogy nem gyári. ezek szerint 1 évet bírnak? :):)
az én Vartám is most halt meg, igaz én sem tudom mennyi idős, én egy szezont mentem vele.
#19265
nekem a 3 éves motoromban most pusztult el az akksi. mivel Varta van benne, erős a gyanúm, hogy nem gyári. ezek szerint 1 évet bírnak? :):)
#19264
Megdöglött az akksim.
Rendes Yuasa volt, élt 2,5 évet.

Namost nincs az az isten hogy megint 25-30 ezerért Yuasa -t vegyek mert pont ugyanugy megdöglött ez is.

Bannert néztem 13-15 ezerért, van valakinek tapasztalata ?
Nekem ilyen van, nagyon elégedett vagyok vele!
2 éve van meg,..
tavaly a rossz fesszabályzó egyszer megfőzte úgy, hogy porszáraz lett, felsavaztam, az új fesszabbal sikerült kb 5V-ra meríteni, megint új fesszab, és azóta is működik!!
Kinyírhatatlan kategória!

Bíztató, köszi :)
#19263
Megdöglött az akksim.
Rendes Yuasa volt, élt 2,5 évet.

Namost nincs az az isten hogy megint 25-30 ezerért Yuasa -t vegyek mert pont ugyanugy megdöglött ez is.

Bannert néztem 13-15 ezerért, van valakinek tapasztalata ?
hiába töltöd? Nekünk 695-ben még gyáru yuasa van 2006os és beindul töltés nélkül

A gyári még 2012 -ben halt meg egyik pillanatról a másikra Szlovéniában úton hazafelé egy nagyobb túráról. Előre nyargaltam kicsit aztán megálltam megvárni a többieket, leállítottam a mocit és vártam az út szélén, amikor elmentek mellettem a többiek, indít semmi, indít semmi... az addig tökéletesen működő akku cellazárlatos lett egyik pillanatról a másikra.
Az már egy külön sztori hogy Pünkösd hétfőn, honnan szereztem pótakksit. Volt velünk egy Bandit amiben olyan akksi volt ami befért a 695-be és lehetett fektetni, a Banditba meg szereztünk egy mezei Motobatt féle sima vackot mert abban állítva volt az akksi. De mire ezt kimatekoltuk....

A mostani nem veszi a töltést, 1 hónapig nem volt töltőn hanem bent volt a motorban, és 2V alá csökkent a feszültség (1 hónap alatt ??), Optimate 4 -es és 6 -os sem tud már vele mit kezdeni.
#19262
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki

Kiegyezünk olajcsere periódusban ? :)
ha 6000ként cseréled

Ez nem is kérdés... természetesen. Vagy inkább mostanában évente (sajnos)
#19261
Megdöglött az akksim.
Rendes Yuasa volt, élt 2,5 évet.

Namost nincs az az isten hogy megint 25-30 ezerért Yuasa -t vegyek mert pont ugyanugy megdöglött ez is.

Bannert néztem 13-15 ezerért, van valakinek tapasztalata ?
hiába töltöd? Nekünk 695-ben még gyáru yuasa van 2006os és beindul töltés nélkül
#19260

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki

Kiegyezünk olajcsere periódusban ? :)
ha 6000ként cseréled
#19259
Megdöglött az akksim.
Rendes Yuasa volt, élt 2,5 évet.

Namost nincs az az isten hogy megint 25-30 ezerért Yuasa -t vegyek mert pont ugyanugy megdöglött ez is.

Bannert néztem 13-15 ezerért, van valakinek tapasztalata ?
Nekem ilyen van, nagyon elégedett vagyok vele!
2 éve van meg,..
tavaly a rossz fesszabályzó egyszer megfőzte úgy, hogy porszáraz lett, felsavaztam, az új fesszabbal sikerült kb 5V-ra meríteni, megint új fesszab, és azóta is működik!!
Kinyírhatatlan kategória!
#19257
Megdöglött az akksim.
Rendes Yuasa volt, élt 2,5 évet.

Namost nincs az az isten hogy megint 25-30 ezerért Yuasa -t vegyek mert pont ugyanugy megdöglött ez is.

Bannert néztem 13-15 ezerért, van valakinek tapasztalata ?
#19255
Ha adhatok egy tanácsot a KN olajozáshoz: nekem az Explorerben az van, tényleg könnyebben kap levegőt a motor, érezhető, nyomaték, gázreakcó, viszont pórul jártam az olajozás után pár nappal. Ugyanis az olajpárát magával viszi a beszívott levegő....a légtömegmérő szenzort (MAF), sőt mindkét lambda szenzort is hazavágta a leömlőkben szinte egyszerre, mert ráégett az olajpára, utóbbiakat cserélni kellett, előbbit a LiquiMolly MAF cleanerrel szerencsére még tisztítani tudtam (semmi más nem használt, se a féktárcsa tisztító, se az elektromos kontakt tisztító spray nem szedte le, a MAF-ben fűtött platina szál van). Szóval ha nem egy sima, egyszerű karbis Dukiba hanem valami modern, elektronikával zsúfolt motorba tennék KN-t, tuti csak a külső felületét és azt is éppen csak olajoznám a spray-vel. Az autómban inkább jóval sűrűbben, évente egyszer, az olajcserével egyidőben tisztítom azóta így. És nincs vele gond azóta.

Köszi,

Én ugye most csak simán beraktam és kész nem olajoztam, és legalább 12 ezer km -ig nem is tervezem :)

De emlékezni fogok arra amit írtál, köszi.
5000 legyen, mert különben úgy bele ragad a szar, hogy sose jön ki

Kiegyezünk olajcsere periódusban ? :)
#19254
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy 600-as Monsternél mekkorák a szelephézag értékek?
Néztem dokumentációt, ott mindent megtaláltam csak épp a méretet nem...

Több külföldi oldalt is találtam, a szívó szelep nyitó hézagnál több helyen is 0,1mm volt, de olyant is írtak máshol ugyanerre, hogy 0,075mm.
Akkor záró hézagra meg azt találtam, hogy 0 - 0,02mm, máshol meg 0,02-0,06mm... Szóval most mi az igazság? Illetve a megadott értéktől mennyi eltérés lehet, és mennyi után kell már állítani?
Én ezt találtam: M600 00-01

Valve Clearance Cold - Inlet : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn ... ake=Ducati

30e. km

szerintem ha a megadott értéktől eltér, állítani kell, (az alsó és felső határtól)
Köszi a segítséget! Ez már azért hihetőbb, mint amit én találtam: http://www.ducatimeccanica.com/desmo_valves.html
A másik meg http://ducatitoolrental.com/uploads/Duc ... s-2011.pdf
Egyiknél 0 - 0,02 mm záró hézagot írnak, másiknál meg 0,03 - 0,2 mm-t
Ezért nem értettem, de akkor állítom 0,1 / 0,05-re és akkor talán jó lesz..
Nincs mit, inkább 0,11 és 0,04 re állítsd, mert az a megadott értékek közepe....mondjuk azt is nézd, hogy milyen értéken áll most, és aszerint, de a közép jobban hangzik...
#19253
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy 600-as Monsternél mekkorák a szelephézag értékek?
Néztem dokumentációt, ott mindent megtaláltam csak épp a méretet nem...

Több külföldi oldalt is találtam, a szívó szelep nyitó hézagnál több helyen is 0,1mm volt, de olyant is írtak máshol ugyanerre, hogy 0,075mm.
Akkor záró hézagra meg azt találtam, hogy 0 - 0,02mm, máshol meg 0,02-0,06mm... Szóval most mi az igazság? Illetve a megadott értéktől mennyi eltérés lehet, és mennyi után kell már állítani?
Én ezt találtam: M600 00-01

Valve Clearance Cold - Inlet : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn ... ake=Ducati

30e. km

szerintem ha a megadott értéktől eltér, állítani kell, (az alsó és felső határtól)
Köszi a segítséget! Ez már azért hihetőbb, mint amit én találtam: http://www.ducatimeccanica.com/desmo_valves.html
A másik meg http://ducatitoolrental.com/uploads/Duc ... s-2011.pdf
Egyiknél 0 - 0,02 mm záró hézagot írnak, másiknál meg 0,03 - 0,2 mm-t
Ezért nem értettem, de akkor állítom 0,1 / 0,05-re és akkor talán jó lesz..
#19252
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy 600-as Monsternél mekkorák a szelephézag értékek?
Néztem dokumentációt, ott mindent megtaláltam csak épp a méretet nem...

Több külföldi oldalt is találtam, a szívó szelep nyitó hézagnál több helyen is 0,1mm volt, de olyant is írtak máshol ugyanerre, hogy 0,075mm.
Akkor záró hézagra meg azt találtam, hogy 0 - 0,02mm, máshol meg 0,02-0,06mm... Szóval most mi az igazság? Illetve a megadott értéktől mennyi eltérés lehet, és mennyi után kell már állítani?
Én ezt találtam: M600 00-01

Valve Clearance Cold - Inlet : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm
Valve Clearance Cold - Exhaust : 0.10 - 0.12 / 0.03 - 0.05 mm

http://www.motorbikespecs.net/index.dyn ... ake=Ducati

30e. km

szerintem ha a megadott értéktől eltér, állítani kell, (az alsó és felső határtól)
#19251
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy 600-as Monsternél mekkorák a szelephézag értékek?
Néztem dokumentációt, ott mindent megtaláltam csak épp a méretet nem...

Több külföldi oldalt is találtam, a szívó szelep nyitó hézagnál több helyen is 0,1mm volt, de olyant is írtak máshol ugyanerre, hogy 0,075mm.
Akkor záró hézagra meg azt találtam, hogy 0 - 0,02mm, máshol meg 0,02-0,06mm... Szóval most mi az igazság? Illetve a megadott értéktől mennyi eltérés lehet, és mennyi után kell már állítani?
#19250
Én úgy tudom, hogy Ducati-nál ezt a "szivatót", ami úgy tudom, hogy valójában annyi, hogy nem kell kézzel húzva tartanod a gázt, kb. félig érdemes csak nyitni, különben olyan mintha csutkára húznád a gázt.
Legalábbis a 620-asomon és a 999-en így van.
A 620-nál egyébként kellett használni hosszabb állás és hidegebb időben történő indítás esetén, kb. 1/2 - max. 3/4-ig húzva. A 999-nél szinte sosincs rá szükség, sőt többen nem ajánlják a használatát, de ha igen akkor is kb. 1/4-ig max., különben eszméletlenül "megszívja magát", már amennyire egy injektoros erre képes. De tény hogy utána nehezebben indul be.
dehogy csutkára, az egész nem nyit be 20%ot
Igazad van Dino, kicsit rosszul fogalmaztam!
De az biztos, hogy túl magas fordulatszámra emeli szerintem... tartósan még nem járattam egyiket sem teljesen nyitott állásban, de szerintem 4 ezerig is fel lehet vele küldeni a fordulatszámot, ami nem túl egészséges tök hideg motornál és annál hangosabb :)
Aha, köszi! Tudtam én hogy elkeféltem valamit! Erre oda figyelek, hogy legközelebb ne etessem meg magam se és a cylindereket se feleslegesen.
Köszi mindenki másnak is! Majd csak kitanulom, hogy kell jól bánni vele.
Sor4 után teljesen más világ...de már is beleszerettem minden reszketésébe-csattogásába. :)
#19247
Sziasztok! Igazából segédletet kérnék ill. kérdezném hogy hasonlóan járt-e már így valaki Ducával!
A jó idő kicsalogatott ma( részletesen leírom lejjebb, ezt már korábban is csinálta), lemegyek, garázs fűtött(15-18fok), üz.a. van benne bőven, meg minden, akku feltöltve( 1 éves gél akku, terhelő villa alatt is bika), kulcsel, indítás, üz.a. pumpa felnyomja,szivató, teker-teker-teker-puff-puff-csatt-teker-teker-puff-csatt(fémes csattanás az öninító felöl)....pihi,indítás újra ugyanez, gyertya ki, kipucol(tiszta egyébként is), gyertya pipába vissza-testelni mind2t, intítózás kicsit, gyertya vissza, most szivató nélkül (közben akku töltőre rakva), indítás, szivató nélkül, teker-teker-teker-még egy párat, kapkodjaák a hengerek, gázszektorra pikk-pukk jár, gyors szivató és megtartotta. bemelegszik-szivató vissza, mutat a hőfok is már, alapjáraton dübörög. ok, leállít. picit várok, indít-indul, szivató nélkül persze.
kerültem egy kört, utána is indult, elmentem erre arra, indult mindig utána.
Amit észre vettem, miután elsőnek első körre elindultam, durrogott az egyik gyertya, kikerekedett kb 500méter után és nem is jött elő többet(sok benya). a másik, mikor még indítóztattam szegénykét, akkor ha indítózás közben már mikor hülyére szivta magát benzinnel, és ráhúztam a szivatót, úgy megfogta a blokkot, hogy alig hajtotta az önindcsi, ha visszatoltam uccu egyből gyorsabban hajtotta.
Ezzel kapcsolatban kérnék segítséget, vagy tapasztalatot, hogy melyik egység okozhatja , a nehézkes indítás hidegen. köszi mindenknek!
Én úgy tudom, hogy Ducati-nál ezt a "szivatót", ami úgy tudom, hogy valójában annyi, hogy nem kell kézzel húzva tartanod a gázt, kb. félig érdemes csak nyitni, különben olyan mintha csutkára húznád a gázt.
Legalábbis a 620-asomon és a 999-en így van.
A 620-nál egyébként kellett használni hosszabb állás és hidegebb időben történő indítás esetén, kb. 1/2 - max. 3/4-ig húzva. A 999-nél szinte sosincs rá szükség, sőt többen nem ajánlják a használatát, de ha igen akkor is kb. 1/4-ig max., különben eszméletlenül "megszívja magát", már amennyire egy injektoros erre képes. De tény hogy utána nehezebben indul be.
dehogy csutkára, az egész nem nyit be 20%ot
Igazad van Dino, kicsit rosszul fogalmaztam!
De az biztos, hogy túl magas fordulatszámra emeli szerintem... tartósan még nem járattam egyiket sem teljesen nyitott állásban, de szerintem 4 ezerig is fel lehet vele küldeni a fordulatszámot, ami nem túl egészséges tök hideg motornál és annál hangosabb :)
#19246
Sziasztok! Igazából segédletet kérnék ill. kérdezném hogy hasonlóan járt-e már így valaki Ducával!
A jó idő kicsalogatott ma( részletesen leírom lejjebb, ezt már korábban is csinálta), lemegyek, garázs fűtött(15-18fok), üz.a. van benne bőven, meg minden, akku feltöltve( 1 éves gél akku, terhelő villa alatt is bika), kulcsel, indítás, üz.a. pumpa felnyomja,szivató, teker-teker-teker-puff-puff-csatt-teker-teker-puff-csatt(fémes csattanás az öninító felöl)....pihi,indítás újra ugyanez, gyertya ki, kipucol(tiszta egyébként is), gyertya pipába vissza-testelni mind2t, intítózás kicsit, gyertya vissza, most szivató nélkül (közben akku töltőre rakva), indítás, szivató nélkül, teker-teker-teker-még egy párat, kapkodjaák a hengerek, gázszektorra pikk-pukk jár, gyors szivató és megtartotta. bemelegszik-szivató vissza, mutat a hőfok is már, alapjáraton dübörög. ok, leállít. picit várok, indít-indul, szivató nélkül persze.
kerültem egy kört, utána is indult, elmentem erre arra, indult mindig utána.
Amit észre vettem, miután elsőnek első körre elindultam, durrogott az egyik gyertya, kikerekedett kb 500méter után és nem is jött elő többet(sok benya). a másik, mikor még indítóztattam szegénykét, akkor ha indítózás közben már mikor hülyére szivta magát benzinnel, és ráhúztam a szivatót, úgy megfogta a blokkot, hogy alig hajtotta az önindcsi, ha visszatoltam uccu egyből gyorsabban hajtotta.
Ezzel kapcsolatban kérnék segítséget, vagy tapasztalatot, hogy melyik egység okozhatja , a nehézkes indítás hidegen. köszi mindenknek!
Én úgy tudom, hogy Ducati-nál ezt a "szivatót", ami úgy tudom, hogy valójában annyi, hogy nem kell kézzel húzva tartanod a gázt, kb. félig érdemes csak nyitni, különben olyan mintha csutkára húznád a gázt.
Legalábbis a 620-asomon és a 999-en így van.
A 620-nál egyébként kellett használni hosszabb állás és hidegebb időben történő indítás esetén, kb. 1/2 - max. 3/4-ig húzva. A 999-nél szinte sosincs rá szükség, sőt többen nem ajánlják a használatát, de ha igen akkor is kb. 1/4-ig max., különben eszméletlenül "megszívja magát", már amennyire egy injektoros erre képes. De tény hogy utána nehezebben indul be.
dehogy csutkára, az egész nem nyit be 20%ot
#19245
Sziasztok! Igazából segédletet kérnék ill. kérdezném hogy hasonlóan járt-e már így valaki Ducával!
A jó idő kicsalogatott ma( részletesen leírom lejjebb, ezt már korábban is csinálta), lemegyek, garázs fűtött(15-18fok), üz.a. van benne bőven, meg minden, akku feltöltve( 1 éves gél akku, terhelő villa alatt is bika), kulcsel, indítás, üz.a. pumpa felnyomja,szivató, teker-teker-teker-puff-puff-csatt-teker-teker-puff-csatt(fémes csattanás az öninító felöl)....pihi,indítás újra ugyanez, gyertya ki, kipucol(tiszta egyébként is), gyertya pipába vissza-testelni mind2t, intítózás kicsit, gyertya vissza, most szivató nélkül (közben akku töltőre rakva), indítás, szivató nélkül, teker-teker-teker-még egy párat, kapkodjaák a hengerek, gázszektorra pikk-pukk jár, gyors szivató és megtartotta. bemelegszik-szivató vissza, mutat a hőfok is már, alapjáraton dübörög. ok, leállít. picit várok, indít-indul, szivató nélkül persze.
kerültem egy kört, utána is indult, elmentem erre arra, indult mindig utána.
Amit észre vettem, miután elsőnek első körre elindultam, durrogott az egyik gyertya, kikerekedett kb 500méter után és nem is jött elő többet(sok benya). a másik, mikor még indítóztattam szegénykét, akkor ha indítózás közben már mikor hülyére szivta magát benzinnel, és ráhúztam a szivatót, úgy megfogta a blokkot, hogy alig hajtotta az önindcsi, ha visszatoltam uccu egyből gyorsabban hajtotta.
Ezzel kapcsolatban kérnék segítséget, vagy tapasztalatot, hogy melyik egység okozhatja , a nehézkes indítás hidegen. köszi mindenknek!
Én úgy tudom, hogy Ducati-nál ezt a "szivatót", ami úgy tudom, hogy valójában annyi, hogy nem kell kézzel húzva tartanod a gázt, kb. félig érdemes csak nyitni, különben olyan mintha csutkára húznád a gázt.
Legalábbis a 620-asomon és a 999-en így van.
A 620-nál egyébként kellett használni hosszabb állás és hidegebb időben történő indítás esetén, kb. 1/2 - max. 3/4-ig húzva. A 999-nél szinte sosincs rá szükség, sőt többen nem ajánlják a használatát, de ha igen akkor is kb. 1/4-ig max., különben eszméletlenül "megszívja magát", már amennyire egy injektoros erre képes. De tény hogy utána nehezebben indul be.
#19244
Sziasztok! Igazából segédletet kérnék ill. kérdezném hogy hasonlóan járt-e már így valaki Ducával!
A jó idő kicsalogatott ma( részletesen leírom lejjebb, ezt már korábban is csinálta), lemegyek, garázs fűtött(15-18fok), üz.a. van benne bőven, meg minden, akku feltöltve( 1 éves gél akku, terhelő villa alatt is bika), kulcsel, indítás, üz.a. pumpa felnyomja,szivató, teker-teker-teker-puff-puff-csatt-teker-teker-puff-csatt(fémes csattanás az öninító felöl)....pihi,indítás újra ugyanez, gyertya ki, kipucol(tiszta egyébként is), gyertya pipába vissza-testelni mind2t, intítózás kicsit, gyertya vissza, most szivató nélkül (közben akku töltőre rakva), indítás, szivató nélkül, teker-teker-teker-még egy párat, kapkodjaák a hengerek, gázszektorra pikk-pukk jár, gyors szivató és megtartotta. bemelegszik-szivató vissza, mutat a hőfok is már, alapjáraton dübörög. ok, leállít. picit várok, indít-indul, szivató nélkül persze.
kerültem egy kört, utána is indult, elmentem erre arra, indult mindig utána.
Amit észre vettem, miután elsőnek első körre elindultam, durrogott az egyik gyertya, kikerekedett kb 500méter után és nem is jött elő többet(sok benya). a másik, mikor még indítóztattam szegénykét, akkor ha indítózás közben már mikor hülyére szivta magát benzinnel, és ráhúztam a szivatót, úgy megfogta a blokkot, hogy alig hajtotta az önindcsi, ha visszatoltam uccu egyből gyorsabban hajtotta.
Ezzel kapcsolatban kérnék segítséget, vagy tapasztalatot, hogy melyik egység okozhatja , a nehézkes indítás hidegen. köszi mindenknek!
#19243
Üdv!

Valakinek van esetleg tippje, hogy hol lehet értelmes árban normális minőségű jobbos hátsó emelőt venni? Nem feltétlen érzem, hogy a bikelift megéri az árát...
Előre is köszönöm a válaszokat!
http://www.motorgumizala.hu/

én innen vettem emelőket, itt a legolcsóbb...
#19241
Üdv!

Valakinek van esetleg tippje, hogy hol lehet értelmes árban normális minőségű jobbos hátsó emelőt venni? Nem feltétlen érzem, hogy a bikelift megéri az árát...
Előre is köszönöm a válaszokat!
#19240
Sziasztok!

A 620-as olajos kuplungos Monsterem magasabb fordulattartományban komolyabb gázodahúzásnál kicsit elforog, csúszik a kuplung. A kuplungkar végállásban van már (4. fokozat) Múlt nyáron, szezon végén vásároltam a kicsikét. Már akkor is tapasztaltam ezt, de mivel most szedem dirib darabokra, h egyedi festést kapjon, így az olaj cseréket csak újbóli összeszerelés utánra terveztem. Kérdésem: Szerintetek lehet megoldja majd az olajcsere ezen problémát, vagy egyértelműen a kuplung lamellák cseréjét követően élvezhetem csak az összes paripa erejét az aszfalton ?

Üdv.
Szia. Nálam az olajcsere kifejezetten rontott a hasonló problémán, mert másabb olajat tettem bele vásárlás után mint az előző tulaj. A kopó lamellák cseréje megoldotta a problémát, Utána majdnem hogy egy új motorom lett érzésre. :)
#19239
Sziasztok!

A 620-as olajos kuplungos Monsterem magasabb fordulattartományban komolyabb gázodahúzásnál kicsit elforog, csúszik a kuplung. A kuplungkar végállásban van már (4. fokozat) Múlt nyáron, szezon végén vásároltam a kicsikét. Már akkor is tapasztaltam ezt, de mivel most szedem dirib darabokra, h egyedi festést kapjon, így az olaj cseréket csak újbóli összeszerelés utánra terveztem. Kérdésem: Szerintetek lehet megoldja majd az olajcsere ezen problémát, vagy egyértelműen a kuplung lamellák cseréjét követően élvezhetem csak az összes paripa erejét az aszfalton ?

Üdv.
Csatolmányok:
dsc_0501.jpg
dsc_0501.jpg (976.31 KiB) Megtekintve 16854 alkalommal
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 61

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]