#15928
én 2010essel mentem
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!! :)
én az s4rs-el is 10500nál váltottam ;)
#15927


melyikre gondolsz pontosan?
én 2010essel mentem
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
menne az a szerencsétlen kb 8-10000 fölött.. Van akinek az jön be hogy szereti forgatni, viszont akkor haladni is kell vele.. Azt hogy fosrakás, úgy össz egészére értem.. A lenti nyomatékszegénység, az olcsó gagyi anyagok, krómozott igénytelenül megmunkált alkatrészek.. Stb.. Egy szerethetetlen motor.. Egy japo tömegcucc.. Nulla életérzéssel.. Mindez szerintem!!! :)
#15926
Szerintem is az élvezet factor miatt szeretjük a 2 hengert a 4 hengerrel szembe!Én még fokozom az élvezetet!! Vettem egy 1 hengerest !!!!!!Libát kergetni!!
pöpec a verda! Ez mikori? :)
1983
#15924
Szerintem is az élvezet factor miatt szeretjük a 2 hengert a 4 hengerrel szembe!Én még fokozom az élvezetet!! Vettem egy 1 hengerest !!!!!!Libát kergetni!!
Csatolmányok:
honda-cl250s-4.jpg
honda-cl250s-4.jpg (408.84 KiB) Megtekintve 17100 alkalommal
#15922
én 2010essel mentem
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
Te figyelj már Géza! Ne akard nekem bemesélni, hogy a 600as monster jobban megy a hornetnél :D Ha mégis így lenne akkor én vagy egy szar 620al mentem vagy egy kurva jó hornettel. Az oké, hogy visít meg egy fos honda de azért ha valaki letol vele 4000km-ert azért csak szedett annyi tapasztalatot, hogy elbánjon egy 1000es monsterrel. Mert itt ezen megy a diskurzus
Nem voltam egyértelmű: nem arra gondoltam, hogy jobban megy, hanem azt, hogy jobb élmény vele menni. Sokkal élvezhetőbb számomra az, ahogy a Monster viselkedik az alsóbb fordulatszám tartományban (aztán persze kijön a különbség.

Hozzáteszem, nem stílusom versenyezni úgy, hogy letépje az arcom a menetszél :). Így értettem.
#15919
Nincs még semmilyen V2/L2 tapasztalatom. Sokkal többet gurultam a CBR 600 FS-el és imádtam lámpától startolni vele, vagy bárhogy amikor 8 ezer felé ment a fordulat tetszett a visítás meg ahogy megindul az is. Egyben van a cucc. Egyik részről azonban éreztem, hogy még talán kicsit sok ez nekem(túl sokat mentem indokolatlanul túl gyorsan, mert akkor él a kicsike ha pörgeted ugye), másik oldalról mindenkitől aki rutinosabb róka azt hallottam , hogy mikor sor4 után kipróbált egy V2/L2-t ég és föld és azonnal szerelem lett.
#15918


melyikre gondolsz pontosan?
én 2010essel mentem
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
Te figyelj már Géza! Ne akard nekem bemesélni, hogy a 600as monster jobban megy a hornetnél :D Ha mégis így lenne akkor én vagy egy szar 620al mentem vagy egy kurva jó hornettel. Az oké, hogy visít meg egy fos honda de azért ha valaki letol vele 4000km-ert azért csak szedett annyi tapasztalatot, hogy elbánjon egy 1000es monsterrel. Mert itt ezen megy a diskurzus
#15917
A hornet 600 egy fosrakás a 695-höz képest! Hiába több le..


melyikre gondolsz pontosan?
én 2010essel mentem
Én ugyanúgy 2010-essel mentem, kibéreltem egy hétvégére... hát ég és föld a két világ. Pedig komoly különbség van az én kis Monsterem meg a Hornet között...de attól kirázott a hideg, amikor üvölt és nem megy... a kis Szörnyem meg morog és megy...hiába a LE-különbség! Nem kell gondolkodni azon, hogy visszagangolsz-e kettőt, hogy elinduljon.
#15916
de ez nem egy kamion, hogy az egyes csak arra van, hogy megmozdítsd :D Különben meg aszinkronos az egész váltó, szóval secko jedno, hogy hova mikor váltasz. És az nem zavar, hogy nagy tempónál többet forog? ;)

Akkor is szarabb érzésre egyesbe berakni kettesből tudod te is :)

Az meg, hogy nagy tempónál többet forog totál nem zavar max 300-400 fordulattal lehet több, nem melegszik jobban kicsit sem emiatt, és a fogyasztás sem nőtt egy jottányit sem mivel az eredeti fogaskerekekkel 120 alatt nem rakod 6 -ba mert nem szereti szenved, de így 100-105 környékén simán berakod már 6-ba semmi gondja vele és én nekem országúton ez a normál tempóm ez a 100-110 a legtöbbet ebben a tartományban motorozom. Ha ritkán autópályára tévedek akkor is normál 130-140 körül szoktam menni néha 160-170 de ennél feljebb nem nagyon mert már levisz a szél meg haza is akarok érni.

A Gearing commander szerint 7-8km/h hiányzik így a végéből ami meg engem pont nem érdekel.

Egyébként a Stelvion lett tele a tököm az egésszel még anno amikor 10-20% -os emelkedőn belső hajtűkanyarban egyesig kellett visszaváltogatni, így már azt sem kell 2-esben szó nélkül megy.

Hidd el hogy sokkal motorozhatóbb lett a kicsike az esetek 99% százalékában szerintem a párodnak is bejönne (ha jól emlékszem övé a 695 nálatok)
stelvion a multit is vissza kellett baszn 1-be ;)
Majd előre kap 1el kisebbet ha láncot kell cserélni addig nem, de szerintem a stelvion akkor sem úszod meg vele az 1est
Meg a füvön is vissza kell baszni..... :D
#15915
Hát köszönöm szépen a sok segítséget.
Az az S4R tényleg nagyon olcsónak tűnik, bár amik drágábban vannak fent azok is beleférnének. ha meghúzom magam, videókat néztem. Rengeteg onboard videót és mivel tavaly szezon végén lett meg a jogsim, Hornet600 és CBR 600FS-sel gurultam kb 4000 km-t, pont azért teszem valószínű le a voksom a 695 mellett, mert gyengébb mint az S4R. Nálam ez most még előny, kell a rutin.
Másodkézből meg @nyarivihogo kartársnak bejön a paripája, szóval a szerelem faktor is megvan. ;)
a 600as hornet után szerintem gyenge lesz a 695

Tény hogy 20-25 pacival gyengébb te tök más karakterisztika a kettő, nekem a Hornet nem tetszett amikor egyet kipróbáltam, 4000 alatt 2-esben húztam egy teli gázt és nem történt semmi, de tényleg semmi 4001 -nél már persze hátbavágott aztán 8000 felett meg eltörte a derekam :)
Nyilván Sor 4 és V2 totál más (főleg egy Ducati L2) de én nyomatékból szeretek motorozni reméljük Ozy is :)
nem azt mondtam, hogy jó, de gyorsabb a 695 nél, tehát megveheti az s2r 1000 vagy s4r-t nyugodtan.
Az, hogy a kicsi lánckerék "megtöri" a láncot nekem is fejtörést okozott, aztán okosok mondták, hogy nem. Kipróbáltam é tényleg semmi gond nem volt veleugyanannyit ment el vele mint a gyáribal. Léteznek 14nél jóval kisebb lánckerék is
#15910
Hát köszönöm szépen a sok segítséget.
Az az S4R tényleg nagyon olcsónak tűnik, bár amik drágábban vannak fent azok is beleférnének. ha meghúzom magam, videókat néztem. Rengeteg onboard videót és mivel tavaly szezon végén lett meg a jogsim, Hornet600 és CBR 600FS-sel gurultam kb 4000 km-t, pont azért teszem valószínű le a voksom a 695 mellett, mert gyengébb mint az S4R. Nálam ez most még előny, kell a rutin.
Másodkézből meg @nyarivihogo kartársnak bejön a paripája, szóval a szerelem faktor is megvan. ;)
a 600as hornet után szerintem gyenge lesz a 695

Tény hogy 20-25 pacival gyengébb te tök más karakterisztika a kettő, nekem a Hornet nem tetszett amikor egyet kipróbáltam, 4000 alatt 2-esben húztam egy teli gázt és nem történt semmi, de tényleg semmi 4001 -nél már persze hátbavágott aztán 8000 felett meg eltörte a derekam :)
Nyilván Sor 4 és V2 totál más (főleg egy Ducati L2) de én nyomatékból szeretek motorozni reméljük Ozy is :)
Azúgyigaz. :-D
#15909
Hát köszönöm szépen a sok segítséget.
Az az S4R tényleg nagyon olcsónak tűnik, bár amik drágábban vannak fent azok is beleférnének. ha meghúzom magam, videókat néztem. Rengeteg onboard videót és mivel tavaly szezon végén lett meg a jogsim, Hornet600 és CBR 600FS-sel gurultam kb 4000 km-t, pont azért teszem valószínű le a voksom a 695 mellett, mert gyengébb mint az S4R. Nálam ez most még előny, kell a rutin.
Másodkézből meg @nyarivihogo kartársnak bejön a paripája, szóval a szerelem faktor is megvan. ;)
a 600as hornet után szerintem gyenge lesz a 695

Tény hogy 20-25 pacival gyengébb te tök más karakterisztika a kettő, nekem a Hornet nem tetszett amikor egyet kipróbáltam, 4000 alatt 2-esben húztam egy teli gázt és nem történt semmi, de tényleg semmi 4001 -nél már persze hátbavágott aztán 8000 felett meg eltörte a derekam :)
Nyilván Sor 4 és V2 totál más (főleg egy Ducati L2) de én nyomatékból szeretek motorozni reméljük Ozy is :)
#15908
de ez nem egy kamion, hogy az egyes csak arra van, hogy megmozdítsd :D Különben meg aszinkronos az egész váltó, szóval secko jedno, hogy hova mikor váltasz. És az nem zavar, hogy nagy tempónál többet forog? ;)

Akkor is szarabb érzésre egyesbe berakni kettesből tudod te is :)

Az meg, hogy nagy tempónál többet forog totál nem zavar max 300-400 fordulattal lehet több, nem melegszik jobban kicsit sem emiatt, és a fogyasztás sem nőtt egy jottányit sem mivel az eredeti fogaskerekekkel 120 alatt nem rakod 6 -ba mert nem szereti szenved, de így 100-105 környékén simán berakod már 6-ba semmi gondja vele és én nekem országúton ez a normál tempóm ez a 100-110 a legtöbbet ebben a tartományban motorozom. Ha ritkán autópályára tévedek akkor is normál 130-140 körül szoktam menni néha 160-170 de ennél feljebb nem nagyon mert már levisz a szél meg haza is akarok érni.

A Gearing commander szerint 7-8km/h hiányzik így a végéből ami meg engem pont nem érdekel.

Egyébként a Stelvion lett tele a tököm az egésszel még anno amikor 10-20% -os emelkedőn belső hajtűkanyarban egyesig kellett visszaváltogatni, így már azt sem kell 2-esben szó nélkül megy.

Hidd el hogy sokkal motorozhatóbb lett a kicsike az esetek 99% százalékában szerintem a párodnak is bejönne (ha jól emlékszem övé a 695 nálatok)
stelvion a multit is vissza kellett baszn 1-be ;)
Majd előre kap 1el kisebbet ha láncot kell cserélni addig nem, de szerintem a stelvion akkor sem úszod meg vele az 1est

Amikor én cseréltem azt olvastam a ducatimonster.org forumaiban, hogy a 14-es előre nem annyira nyerő mert túl kicsi az átmérő és kissé rágódik a lánc, hangja van, én ezért döntöttem végül a hátsó növelése mellett. Ha esetleg majd a hátsót növeled 2 szemmel nagyobb lánc kell majd, pont nem ér oda a gyári hosszú lánc, én megszívtam vele.
#15907

Fogaskerék csere előtt az volt, de guruló motort 1-esbe tenni nem a legszebb dolog, a motorfék is kényelmetlen 1-esben, meg fog a faxom annyit váltogatni.
de ez nem egy kamion, hogy az egyes csak arra van, hogy megmozdítsd :D Különben meg aszinkronos az egész váltó, szóval secko jedno, hogy hova mikor váltasz. És az nem zavar, hogy nagy tempónál többet forog? ;)

Akkor is szarabb érzésre egyesbe berakni kettesből tudod te is :)

Az meg, hogy nagy tempónál többet forog totál nem zavar max 300-400 fordulattal lehet több, nem melegszik jobban kicsit sem emiatt, és a fogyasztás sem nőtt egy jottányit sem mivel az eredeti fogaskerekekkel 120 alatt nem rakod 6 -ba mert nem szereti szenved, de így 100-105 környékén simán berakod már 6-ba semmi gondja vele és én nekem országúton ez a normál tempóm ez a 100-110 a legtöbbet ebben a tartományban motorozom. Ha ritkán autópályára tévedek akkor is normál 130-140 körül szoktam menni néha 160-170 de ennél feljebb nem nagyon mert már levisz a szél meg haza is akarok érni.

A Gearing commander szerint 7-8km/h hiányzik így a végéből ami meg engem pont nem érdekel.

Egyébként a Stelvion lett tele a tököm az egésszel még anno amikor 10-20% -os emelkedőn belső hajtűkanyarban egyesig kellett visszaváltogatni, így már azt sem kell 2-esben szó nélkül megy.

Hidd el hogy sokkal motorozhatóbb lett a kicsike az esetek 99% százalékában szerintem a párodnak is bejönne (ha jól emlékszem övé a 695 nálatok)
stelvion a multit is vissza kellett baszn 1-be ;)
Majd előre kap 1el kisebbet ha láncot kell cserélni addig nem, de szerintem a stelvion akkor sem úszod meg vele az 1est
#15906
Hát köszönöm szépen a sok segítséget.
Az az S4R tényleg nagyon olcsónak tűnik, bár amik drágábban vannak fent azok is beleférnének. ha meghúzom magam, videókat néztem. Rengeteg onboard videót és mivel tavaly szezon végén lett meg a jogsim, Hornet600 és CBR 600FS-sel gurultam kb 4000 km-t, pont azért teszem valószínű le a voksom a 695 mellett, mert gyengébb mint az S4R. Nálam ez most még előny, kell a rutin.
Másodkézből meg @nyarivihogo kartársnak bejön a paripája, szóval a szerelem faktor is megvan. ;)
a 600as hornet után szerintem gyenge lesz a 695
#15905
Hát köszönöm szépen a sok segítséget.
Az az S4R tényleg nagyon olcsónak tűnik, bár amik drágábban vannak fent azok is beleférnének. ha meghúzom magam, videókat néztem. Rengeteg onboard videót és mivel tavaly szezon végén lett meg a jogsim, Hornet600 és CBR 600FS-sel gurultam kb 4000 km-t, pont azért teszem valószínű le a voksom a 695 mellett, mert gyengébb mint az S4R. Nálam ez most még előny, kell a rutin.
Másodkézből meg @nyarivihogo kartársnak bejön a paripája, szóval a szerelem faktor is megvan. ;)
#15904
és miért nem egyesben fordulsz?

Fogaskerék csere előtt az volt, de guruló motort 1-esbe tenni nem a legszebb dolog, a motorfék is kényelmetlen 1-esben, meg fog a faxom annyit váltogatni.
de ez nem egy kamion, hogy az egyes csak arra van, hogy megmozdítsd :D Különben meg aszinkronos az egész váltó, szóval secko jedno, hogy hova mikor váltasz. És az nem zavar, hogy nagy tempónál többet forog? ;)

Akkor is szarabb érzésre egyesbe berakni kettesből tudod te is :)

Az meg, hogy nagy tempónál többet forog totál nem zavar max 300-400 fordulattal lehet több, nem melegszik jobban kicsit sem emiatt, és a fogyasztás sem nőtt egy jottányit sem mivel az eredeti fogaskerekekkel 120 alatt nem rakod 6 -ba mert nem szereti szenved, de így 100-105 környékén simán berakod már 6-ba semmi gondja vele és én nekem országúton ez a normál tempóm ez a 100-110 a legtöbbet ebben a tartományban motorozom. Ha ritkán autópályára tévedek akkor is normál 130-140 körül szoktam menni néha 160-170 de ennél feljebb nem nagyon mert már levisz a szél meg haza is akarok érni.

A Gearing commander szerint 7-8km/h hiányzik így a végéből ami meg engem pont nem érdekel.

Egyébként a Stelvion lett tele a tököm az egésszel még anno amikor 10-20% -os emelkedőn belső hajtűkanyarban egyesig kellett visszaváltogatni, így már azt sem kell 2-esben szó nélkül megy.

Hidd el hogy sokkal motorozhatóbb lett a kicsike az esetek 99% százalékában szerintem a párodnak is bejönne (ha jól emlékszem övé a 695 nálatok)
#15903
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
Ha meg rángat,nincs mese,több kakaó kell...:D
Viccet félretéve, az 1000-es Multiban is az a blokk van,mint az S2R-ben és el lehet vele mászkálni városban is.Stabil gázon 3-ban 3000-nél 60-nal
1200-es multival harmadikban 30-cal vígan egerészhetsz, nem rángat. Tatamotor :)

A lejjebb linkelt fekete S4R 950-ért 'mé ilyen olcsó'? Szép, még ha nem is gyári.
nabakker 3. ba 30 cal !? az komoly!!! kb akkor engedem a kuplungot egyben! Fasza is a pestidugó 40 fokba, de magasról lesz@rom, mert mikor kitisztul a sávom.... :-DDDD! szóval szerintem sem kell ezt túlreagálni!
A milyen Ducatit vegyek kérdéshez meg az én példámat említeném:
sor 4 suzuki gsr 600 után váltottam a 848 ra, Úgy vettem meg, hogy soha nem vezettem v2-t, soha nem ültem csutkakormányos sportmotoron (+ az asszony motorról hallani se akart :D), gondolhatod mennyire volt racionális a döntés! Szerintem az emóciók vezessenek, mert akkor a kompromisszumokat észre sem veszed! sőt még előnyöknek is érzed majd a hátrányokat, mert ilyenkor nincs objektív mérce! legalább is nálam így történt!
#15902

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
és miért nem egyesben fordulsz?

Fogaskerék csere előtt az volt, de guruló motort 1-esbe tenni nem a legszebb dolog, a motorfék is kényelmetlen 1-esben, meg fog a faxom annyit váltogatni.
de ez nem egy kamion, hogy az egyes csak arra van, hogy megmozdítsd :D Különben meg aszinkronos az egész váltó, szóval secko jedno, hogy hova mikor váltasz. És az nem zavar, hogy nagy tempónál többet forog? ;)
#15901
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
Vsz az én gépem "túl" kicsi, de nem rángat és egy kis kuplung-játék és akárhol befordul kettővel... ha meg nem, akkor egyes. Nem kell túlgondolni ezt a dolgot. Meg azért legyünk őszinték olyan ez, mint egy házasság: össze kell szokni a vassal. Hiába mond A vagy B akármit arról, hogy szerinte milyen a városban meg hogy viselkedik itt-ott, csak akkor fogod élvezni a gépet, ha összeszoktok (persze a kitűnő műszaki állapotra figyelni kell!).

A 695 gyárilag nagyon szegényre van hangolva hogy teljesítse a környezetvédelmi normát, ennek az volt az eredménye nagyon utálta az alacsony 3000 alatti fordulatot köhög puffog vissza a szívócsőbe is egy gázadáskor, nem csak az enyém, mind...
A fogaskerék csere nekem helyretette a fokozatokat, a Fatduc O2 meg eltüntette a rángatást, ennyi. Minek vacakoljak kuplung csúsztatással ha van rá filléres megoldás ?

Amióta ezeket a cseréket megcsináltam egy álom a gép, nagy a szerelem jó házasságban vagyunk :)
#15900
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
és miért nem egyesben fordulsz?

Fogaskerék csere előtt az volt, de guruló motort 1-esbe tenni nem a legszebb dolog, a motorfék is kényelmetlen 1-esben, meg fog a faxom annyit váltogatni.
#15899
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Szia!
Azt tudom tanácsolni, hogy ne csak a ráció döntsön. Sajnos én beleestem ebbe a hibába elsőként. Ducatit szerettem volna, aztán mondták, hogy "drága,bla bla bla, elsőre inkább japán sornégy" Ennek az lett az eredménye, hogy FZ6N lett az első paripa, hibátlan volt, de nem vigyorogtam tőle, igazi szürke eminenciás. Másodjára rájöttem fontos az is, hogy amikor felnyitod a garázsajtót akkor kurvára örülj már eleve a látványnak! Így lett végül S2R 1000 a jelenlegi gép. Idővel biztos összeszokok vele :) Csukd be a szemed és arra tedd a zsetont, amit a legjobban szeretnél, ez egy ilyen passzió! ( szerintem )
#15898
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
Ha meg rángat,nincs mese,több kakaó kell...:D
Viccet félretéve, az 1000-es Multiban is az a blokk van,mint az S2R-ben és el lehet vele mászkálni városban is.Stabil gázon 3-ban 3000-nél 60-nal
1200-es multival harmadikban 30-cal vígan egerészhetsz, nem rángat. Tatamotor :)

A lejjebb linkelt fekete S4R 950-ért 'mé ilyen olcsó'? Szép, még ha nem is gyári.
Jól van, az űrhajóddal könnyű az élet,már túlságosan is :D
#15897
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
Ha meg rángat,nincs mese,több kakaó kell...:D
Viccet félretéve, az 1000-es Multiban is az a blokk van,mint az S2R-ben és el lehet vele mászkálni városban is.Stabil gázon 3-ban 3000-nél 60-nal
1200-es multival harmadikban 30-cal vígan egerészhetsz, nem rángat. Tatamotor :)

A lejjebb linkelt fekete S4R 950-ért 'mé ilyen olcsó'? Szép, még ha nem is gyári.
#15896
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
Ha meg rángat,nincs mese,több kakaó kell...:D
Viccet félretéve, az 1000-es Multiban is az a blokk van,mint az S2R-ben és el lehet vele mászkálni városban is.Stabil gázon 3-ban 3000-nél 60-nal
#15895
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
Vsz az én gépem "túl" kicsi, de nem rángat és egy kis kuplung-játék és akárhol befordul kettővel... ha meg nem, akkor egyes. Nem kell túlgondolni ezt a dolgot. Meg azért legyünk őszinték olyan ez, mint egy házasság: össze kell szokni a vassal. Hiába mond A vagy B akármit arról, hogy szerinte milyen a városban meg hogy viselkedik itt-ott, csak akkor fogod élvezni a gépet, ha összeszoktok (persze a kitűnő műszaki állapotra figyelni kell!).
#15894
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
és miért nem egyesben fordulsz?
#15893
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!

Alapból a 695 is rángat, nem volt kellemes városban.

Én 2 dolgot csináltam hogy király legyen (és tényleg bevált). Az egyik hogy 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket így végre lehet 2-esben befordulni egy sarkon és nem rángat illetve az összes fokozat a "helyére került" a másik a FatDuc O2 manipulátor amivel kicsit dúsítod az alapból gyári szegény keveréket, meghekkeli a Lambda szonda jelét 4000 -es fordulatig így átveri a computert. Innentől se rángatás, se hezitálás 2000-től eltolja bármilyen fokozatban szépen.
#15892
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
egyik sem annyira darabos hogy ne lehetne hozzászokni, az s2r 1000 az meg főleg nem, kb annyira mint egy 695 amin sportdob van és nincs hozzáhangolva. Általában az akar lebeszélni az s4r-ről akinek sosem volt mert fosott tőle mert neki mondták, hogy rángat. Én azt tanácsolom, hogy vedd meg ami tetszik mert azzal leszel bolgog, mindenhez hozzá lehet szokni, ennyi kompromisszum meg férjen bele

-Nem is rángat az S4 R !!!
Nézd milyen szép egyenletesen megyek vele... :-))

(Vicc nélkül,nyugodtan vedd meg ! )
szép a ruhád, hol estél el? :D
#15891
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
egyik sem annyira darabos hogy ne lehetne hozzászokni, az s2r 1000 az meg főleg nem, kb annyira mint egy 695 amin sportdob van és nincs hozzáhangolva. Általában az akar lebeszélni az s4r-ről akinek sosem volt mert fosott tőle mert neki mondták, hogy rángat. Én azt tanácsolom, hogy vedd meg ami tetszik mert azzal leszel bolgog, mindenhez hozzá lehet szokni, ennyi kompromisszum meg férjen bele

-Nem is rángat az S4 R !!!
Nézd milyen szép egyenletesen megyek vele... :-))

(Vicc nélkül,nyugodtan vedd meg ! )
Csatolmányok:
tura2.jpg
tura2.jpg (380.09 KiB) Megtekintve 17106 alkalommal
#15890
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
egyik sem annyira darabos hogy ne lehetne hozzászokni, az s2r 1000 az meg főleg nem, kb annyira mint egy 695 amin sportdob van és nincs hozzáhangolva. Általában az akar lebeszélni az s4r-ről akinek sosem volt mert fosott tőle mert neki mondták, hogy rángat. Én azt tanácsolom, hogy vedd meg ami tetszik mert azzal leszel bolgog, mindenhez hozzá lehet szokni, ennyi kompromisszum meg férjen bele
#15889
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
Csaó,

a 695 az enyém, írtam pm-et!
#15888
Hello!

Korábban a Monster topikban segítettek már a kollégák, hogy ha nagyobb részben városi használatra szánom(60%), akkor a 695 ami nem bosszulja meg magát.
Ezért kérdezném a kedves társaságot, hogy ezt a gépet ismeri/látta-e már valaki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 95-9594159

Illetve akkor ezek ha jól értem, túl darabosak városba:
(de azért ha van infó, ebbe az irányba is húzna a szívem)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 4r-9691515

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 00-9580120


Válaszokat előre is köszönöm!
#15887
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)
Molto bella! Grat!
#15886
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)
Gratulálok!
#15885
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)

Grat :)

A Kosarat az elejére vagy a hátuljára tervezed ? :))
köszi, eztán majd pontosabban fogalmazok :)
#15884
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)

Grat :)

A Kosarat az elejére vagy a hátuljára tervezed ? :))
#15883
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)
gratulálok
#15882
Hali! Nos, csak meglett az s4, mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólásokat! Kell egy kosár, meg lamellák, esetleg egy hátsó gumi, mert 190/60-at tett rá az előző tulaj, nekem meg nem tetszik. :)
Csatolmányok:
image.jpeg
image.jpeg (1.27 MiB) Megtekintve 17106 alkalommal
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]