#15728
személyes tapasztalat
egy ideig persze én is megmagyaráztam magamnak hogy bár kevesebb lóerő, nagyobb a nyomaték és nem a le számít.. de amikor ráfordulsz a célegyenesre úgy hogy az első kb 100m-en elmegyek, aztán egy két másodperc múlva úgy elmegy melettem a legtőbb 1000sor4 mint egy vadászgép.. :( akkor be kell látni a dolgokat... pl.: a 2003as CBR954rr-em jobban ment mint a mostani 2004-es 999-em. ezzel nem fikázni akarom a Ducatit, mivel nekem is az van és imádom is..
azért nekem nem úgy mentek el mint egy vadászgép, és én lassú is vagyok. Egy pályán nem mindegy mennyivel jössz kifelé a kanyarból. Nem sok japó 1000essel mentem konkrétan 2vel de fostam bele a zoknimba
mivel mentél a panigaléval? A célrafirdítót 100 körüli tempóval tudom.. Én se vagyok gyors, de ring végére 230-235 ig tudom felhúzni, pedig majd eltöröm a kormányt úgy húzom, és elég sokáig engedem mélyet fékezek szerintem..komolyabb 1000japok 260 fölé is mennek.. Kanyrba jó a motorom, de egyenesbe kijön az erőhátrány.. Egy 1098 már kellemesebb lenne..
#15727
Katalógusadatokról beszélünk, vagy a fizetett újságírók véleményéről, vagy a személyes tapasztalatról?
személyes tapasztalat
egy ideig persze én is megmagyaráztam magamnak hogy bár kevesebb lóerő, nagyobb a nyomaték és nem a le számít.. de amikor ráfordulsz a célegyenesre úgy hogy az első kb 100m-en elmegyek, aztán egy két másodperc múlva úgy elmegy melettem a legtőbb 1000sor4 mint egy vadászgép.. :( akkor be kell látni a dolgokat... pl.: a 2003as CBR954rr-em jobban ment mint a mostani 2004-es 999-em. ezzel nem fikázni akarom a Ducatit, mivel nekem is az van és imádom is..
azért nekem nem úgy mentek el mint egy vadászgép, és én lassú is vagyok. Egy pályán nem mindegy mennyivel jössz kifelé a kanyarból. Nem sok japó 1000essel mentem konkrétan 2vel de fostam bele a zoknimba
#15726
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Team Ducati's Greg Tracy's race up Pikes Peak in under 10:00 minutes. The 10:00 mark was only beat last year by Monster Tajima in his unlimited car. Greg and Carlin Dunne battled for top time in the motorcycle class.

ビッチは、よく間違いなく行くが、それはに何を証明するのでしょうか?
Ez egzotikusabb nyelv! Ha már külföldiül nyomjuk!
#15723
Szerintem a Panigale-t leszámitva, visszafele az összes sportmotorja gyengébb mint az azonos évjáratú japán sportgépek. De ne felejtsük el hogy a Panigale is csak 1200ccm-el tudja felvenni a versenyt (a V2-ből kifolyólag) ha elmész egyet pályázni vagy csak nézni hogy mennek, a sor4-ekkel nem nagyon lehet felvenni a versenyt.. ez tény.. ennek ellenére van valami aDucatikban ami a japókba nincs.. :D meg azért a műszaki felszereltségük álltalában megelőzi a többit..
Katalógusadatokról beszélünk, vagy a fizetett újságírók véleményéről, vagy a személyes tapasztalatról?
személyes tapasztalat
egy ideig persze én is megmagyaráztam magamnak hogy bár kevesebb lóerő, nagyobb a nyomaték és nem a le számít.. de amikor ráfordulsz a célegyenesre úgy hogy az első kb 100m-en elmegyek, aztán egy két másodperc múlva úgy elmegy melettem a legtőbb 1000sor4 mint egy vadászgép.. :( akkor be kell látni a dolgokat... pl.: a 2003as CBR954rr-em jobban ment mint a mostani 2004-es 999-em. ezzel nem fikázni akarom a Ducatit, mivel nekem is az van és imádom is..
#15722

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Szerintem a Panigale-t leszámitva, visszafele az összes sportmotorja gyengébb mint az azonos évjáratú japán sportgépek. De ne felejtsük el hogy a Panigale is csak 1200ccm-el tudja felvenni a versenyt (a V2-ből kifolyólag) ha elmész egyet pályázni vagy csak nézni hogy mennek, a sor4-ekkel nem nagyon lehet felvenni a versenyt.. ez tény.. ennek ellenére van valami aDucatikban ami a japókba nincs.. :D meg azért a műszaki felszereltségük álltalában megelőzi a többit..
Katalógusadatokról beszélünk, vagy a fizetett újságírók véleményéről, vagy a személyes tapasztalatról?
személyes tapasztalat
#15721
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Szerintem a Panigale-t leszámitva, visszafele az összes sportmotorja gyengébb mint az azonos évjáratú japán sportgépek. De ne felejtsük el hogy a Panigale is csak 1200ccm-el tudja felvenni a versenyt (a V2-ből kifolyólag) ha elmész egyet pályázni vagy csak nézni hogy mennek, a sor4-ekkel nem nagyon lehet felvenni a versenyt.. ez tény.. ennek ellenére van valami aDucatikban ami a japókba nincs.. :D meg azért a műszaki felszereltségük álltalában megelőzi a többit..
Katalógusadatokról beszélünk, vagy a fizetett újságírók véleményéről, vagy a személyes tapasztalatról?
#15720
Ekkora hülyeséget!
Teljesen mindegy 600,vagy 1000 monster! Ha nem húzod a gázt egyik sem megy!
Amikor meg húzod, egy ETZ-vel is felkenődhetsz az első fára!
Különben meg tegyük már helyére a dolgokat! A ducatik nem egy erő gépek hanem élmény motorok! Rohadtul lehet élvezni őket,de egy komolyabb teljesítmény motor,ott szopatja le őket /minket/ ahol akarja!
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Szerintem a Panigale-t leszámitva, visszafele az összes sportmotorja gyengébb mint az azonos évjáratú japán sportgépek. De ne felejtsük el hogy a Panigale is csak 1200ccm-el tudja felvenni a versenyt (a V2-ből kifolyólag) ha elmész egyet pályázni vagy csak nézni hogy mennek, a sor4-ekkel nem nagyon lehet felvenni a versenyt.. ez tény.. ennek ellenére van valami aDucatikban ami a japókba nincs.. :D meg azért a műszaki felszereltségük álltalában megelőzi a többit..
#15719
Ekkora hülyeséget!
Teljesen mindegy 600,vagy 1000 monster! Ha nem húzod a gázt egyik sem megy!
Amikor meg húzod, egy ETZ-vel is felkenődhetsz az első fára!
Különben meg tegyük már helyére a dolgokat! A ducatik nem egy erő gépek hanem élmény motorok! Rohadtul lehet élvezni őket,de egy komolyabb teljesítmény motor,ott szopatja le őket /minket/ ahol akarja!
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
Team Ducati's Greg Tracy's race up Pikes Peak in under 10:00 minutes. The 10:00 mark was only beat last year by Monster Tajima in his unlimited car. Greg and Carlin Dunne battled for top time in the motorcycle class.

#15718
Ekkora hülyeséget!
Teljesen mindegy 600,vagy 1000 monster! Ha nem húzod a gázt egyik sem megy!
Amikor meg húzod, egy ETZ-vel is felkenődhetsz az első fára!
Különben meg tegyük már helyére a dolgokat! A ducatik nem egy erő gépek hanem élmény motorok! Rohadtul lehet élvezni őket,de egy komolyabb teljesítmény motor,ott szopatja le őket /minket/ ahol akarja!
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D

Igazad van dinó74 az enyémen kívül csak egy s4r-en ültem!
Senkit nem akartam megbántani!! Csak arra akartam utalni,hogy a ducati tulajok többsége nem azért veszi ezt a motort mert rohadt erős gép,és minden gsx-r est meg akar szívatni,hanem az élményért amit motorozás közben ad!
#15717
Ekkora hülyeséget!
Teljesen mindegy 600,vagy 1000 monster! Ha nem húzod a gázt egyik sem megy!
Amikor meg húzod, egy ETZ-vel is felkenődhetsz az első fára!
Különben meg tegyük már helyére a dolgokat! A ducatik nem egy erő gépek hanem élmény motorok! Rohadtul lehet élvezni őket,de egy komolyabb teljesítmény motor,ott szopatja le őket /minket/ ahol akarja!
ezek szerint nem so, ducatival mentél :D
#15714
Ekkora hülyeséget!
Teljesen mindegy 600,vagy 1000 monster! Ha nem húzod a gázt egyik sem megy!
Amikor meg húzod, egy ETZ-vel is felkenődhetsz az első fára!
Különben meg tegyük már helyére a dolgokat! A ducatik nem egy erő gépek hanem élmény motorok! Rohadtul lehet élvezni őket,de egy komolyabb teljesítmény motor,ott szopatja le őket /minket/ ahol akarja!

#15708
Sziasztok!
Valaki ismeri ezt a motort?
Esetleg valami észrevétel?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... rs-9491611
Nem ez a váz cserés "bélabácsi" féle motor? Erről már irtak itt a hozzáértők a fórumon...

Bassz!!! Mi a lényeg??
ezzel soha semmi baj nincs, de mindenki megveszi olcsón majd drágán tovább akarja adni, aztán mégis jóval olcsóbban talál gazdára :D
aztán lehet hogy ez pont nem az nem tudom de gyanús
#15700
Járatos valaki itt az Olaszországból történő beszerzésben? Kb. mennyit dob a vételáron, ha egy Monster S2R 800-at honosítanék?
beírod a keresőbe, hogy regadó meg átírás klkulátor és megnézed ;) Illeték a kintről behozottra is van, csak eredetvizsga nincs, amit az átíráskalkulátor mond azt telibe veheted+regadó szerintem 200e kb
Jaja, az én motorom is tavaly 200e volt mire a nevemre került mindenestől.
#15699
Járatos valaki itt az Olaszországból történő beszerzésben? Kb. mennyit dob a vételáron, ha egy Monster S2R 800-at honosítanék?
És ha nem akarsz te szívni a papirmunkaval, vannak rá szakosodott emberkék, akik pikk-pakk mindent elintéznek egy Deákért cserébe :-) ha kell kontakt szólj
#15698
Járatos valaki itt az Olaszországból történő beszerzésben? Kb. mennyit dob a vételáron, ha egy Monster S2R 800-at honosítanék?
beírod a keresőbe, hogy regadó meg átírás klkulátor és megnézed ;) Illeték a kintről behozottra is van, csak eredetvizsga nincs, amit az átíráskalkulátor mond azt telibe veheted+regadó szerintem 200e kb
#15696
Igen.
Lehet róla bővebben tudni valamit a leíráson túl?
szerintem G.B. árulja :)
Ha így van, akkor válaszolhatna egyértelműbben is. Vagy ezt nekem ennyi rendelkezésre álló adatból tudnom kellene?
#15690
hello, ott a hirdetésem :-), neked szól :-), keress, ha érdekel!

Uhhh... Brutálisan szép darab! A probléma az, hogy előbb el kell adni a japán zongorát, hogy tudjak lépni :/ Figyelni fogom a hirdetést és ha még érvényes lesz kereslek!
csak nyugodtan, ne kapkodj, ha elovlasod a privát üzenetedet, látni fogod, hogy nem sietünk sehova...
http://www.kepesmotor.hu/bmw-sportmotor/p1558338&st=Bmw
#15689

Nagyon köszi! Moto Rossonál van ismerős, tehát a szervíz kérdés megoldott lenne:) Tudom, hogy nem szárazkuplungos már és nem adja a csörgőkígyó érzést, de a Ducatizást elkezdeni viszonylag kevés motoros tapasztalattal ideálisnak tűnik! Itthon nem nagy a használt kínálat belőle, Németországban azonban rengeteg van 4000 EUR körül, de jó lenne egy ismert előéletű darab.
hello, ott a hirdetésem :-), neked szól :-), keress, ha érdekel!

Uhhh... Brutálisan szép darab! A probléma az, hogy előbb el kell adni a japán zongorát, hogy tudjak lépni :/ Figyelni fogom a hirdetést és ha még érvényes lesz kereslek!
csak nyugodtan, ne kapkodj, ha elovlasod a privát üzenetedet, látni fogod, hogy nem sietünk sehova...
#15688

A 696 szerintem jó választás, bár már nem az a "klasszikus" ducati, mint a csörgő, nyers, vad elődök, de hozza a feelinget és mégis kezelhető!
Két éve van jogsim, 696-om van azóta. Költségeim a kötelezőkön (olaj, lánc, fék) kívűl még nem voltak, az árak szerintem nem különösen térnek el más motoroktól, ami megnehezíti a szervízelést, az talán az, hogy csak kevesen értenek igazán hozzá!

Nagyon köszi! Moto Rossonál van ismerős, tehát a szervíz kérdés megoldott lenne:) Tudom, hogy nem szárazkuplungos már és nem adja a csörgőkígyó érzést, de a Ducatizást elkezdeni viszonylag kevés motoros tapasztalattal ideálisnak tűnik! Itthon nem nagy a használt kínálat belőle, Németországban azonban rengeteg van 4000 EUR körül, de jó lenne egy ismert előéletű darab.
hello, ott a hirdetésem :-), neked szól :-), keress, ha érdekel!

Uhhh... Brutálisan szép darab! A probléma az, hogy előbb el kell adni a japán zongorát, hogy tudjak lépni :/ Figyelni fogom a hirdetést és ha még érvényes lesz kereslek!
#15687
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Idén tavasszal szereztem meg a jogosítványomat és egy FZ6N nyergében húztam le az első szezonomat. Probléma nélkül működik a gép, de sajnos érzelem nélkül is. Szeretném egy 696-os Monsterre cserélni. Hétvégi motoros vagyok, egy évben 5e km körül megyek maximum. Bármilyen véleményt szívesen meghallgatnék jelenlegi tulajdonosoktól :) Fenntartási költségek, előforduló hibák, fogyasztás, gumifogyás, lánc stb. Vezérlés csere intervalluma és költségei. Afelől nincs kétségem, hogy élményben mit adna :) Előre is köszönöm a válaszokat!

A 696 szerintem jó választás, bár már nem az a "klasszikus" ducati, mint a csörgő, nyers, vad elődök, de hozza a feelinget és mégis kezelhető!
Két éve van jogsim, 696-om van azóta. Költségeim a kötelezőkön (olaj, lánc, fék) kívűl még nem voltak, az árak szerintem nem különösen térnek el más motoroktól, ami megnehezíti a szervízelést, az talán az, hogy csak kevesen értenek igazán hozzá!

Nagyon köszi! Moto Rossonál van ismerős, tehát a szervíz kérdés megoldott lenne:) Tudom, hogy nem szárazkuplungos már és nem adja a csörgőkígyó érzést, de a Ducatizást elkezdeni viszonylag kevés motoros tapasztalattal ideálisnak tűnik! Itthon nem nagy a használt kínálat belőle, Németországban azonban rengeteg van 4000 EUR körül, de jó lenne egy ismert előéletű darab.
hello, ott a hirdetésem :-), neked szól :-), keress, ha érdekel!
#15686
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Idén tavasszal szereztem meg a jogosítványomat és egy FZ6N nyergében húztam le az első szezonomat. Probléma nélkül működik a gép, de sajnos érzelem nélkül is. Szeretném egy 696-os Monsterre cserélni. Hétvégi motoros vagyok, egy évben 5e km körül megyek maximum. Bármilyen véleményt szívesen meghallgatnék jelenlegi tulajdonosoktól :) Fenntartási költségek, előforduló hibák, fogyasztás, gumifogyás, lánc stb. Vezérlés csere intervalluma és költségei. Afelől nincs kétségem, hogy élményben mit adna :) Előre is köszönöm a válaszokat!

A 696 szerintem jó választás, bár már nem az a "klasszikus" ducati, mint a csörgő, nyers, vad elődök, de hozza a feelinget és mégis kezelhető!
Két éve van jogsim, 696-om van azóta. Költségeim a kötelezőkön (olaj, lánc, fék) kívűl még nem voltak, az árak szerintem nem különösen térnek el más motoroktól, ami megnehezíti a szervízelést, az talán az, hogy csak kevesen értenek igazán hozzá!

Nagyon köszi! Moto Rossonál van ismerős, tehát a szervíz kérdés megoldott lenne:) Tudom, hogy nem szárazkuplungos már és nem adja a csörgőkígyó érzést, de a Ducatizást elkezdeni viszonylag kevés motoros tapasztalattal ideálisnak tűnik! Itthon nem nagy a használt kínálat belőle, Németországban azonban rengeteg van 4000 EUR körül, de jó lenne egy ismert előéletű darab.
#15685
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Idén tavasszal szereztem meg a jogosítványomat és egy FZ6N nyergében húztam le az első szezonomat. Probléma nélkül működik a gép, de sajnos érzelem nélkül is. Szeretném egy 696-os Monsterre cserélni. Hétvégi motoros vagyok, egy évben 5e km körül megyek maximum. Bármilyen véleményt szívesen meghallgatnék jelenlegi tulajdonosoktól :) Fenntartási költségek, előforduló hibák, fogyasztás, gumifogyás, lánc stb. Vezérlés csere intervalluma és költségei. Afelől nincs kétségem, hogy élményben mit adna :) Előre is köszönöm a válaszokat!

A 696 szerintem jó választás, bár már nem az a "klasszikus" ducati, mint a csörgő, nyers, vad elődök, de hozza a feelinget és mégis kezelhető!
Két éve van jogsim, 696-om van azóta. Költségeim a kötelezőkön (olaj, lánc, fék) kívűl még nem voltak, az árak szerintem nem különösen térnek el más motoroktól, ami megnehezíti a szervízelést, az talán az, hogy csak kevesen értenek igazán hozzá!
#15684
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Idén tavasszal szereztem meg a jogosítványomat és egy FZ6N nyergében húztam le az első szezonomat. Probléma nélkül működik a gép, de sajnos érzelem nélkül is. Szeretném egy 696-os Monsterre cserélni. Hétvégi motoros vagyok, egy évben 5e km körül megyek maximum. Bármilyen véleményt szívesen meghallgatnék jelenlegi tulajdonosoktól :) Fenntartási költségek, előforduló hibák, fogyasztás, gumifogyás, lánc stb. Vezérlés csere intervalluma és költségei. Afelől nincs kétségem, hogy élményben mit adna :) Előre is köszönöm a válaszokat!
#15683
Látom én is, hogy Monstercock korrekt árat kér érte, azért is kacsintottam a kérdés végén.
Sokkal többet ér, hogy ismert az előélete, mint az, hogy mit mutat az óra.
Peti, ha érdekel gyere és nézd meg, szerintem le se fogsz róla szállni. Hidd el nem akarlak átverni, ez a motor tényleg többet ér mint amit kérek érte. A telók elöl még sose voltak megnyitva, Töki szerint amig nem szivárog nem szabad hozzá nyúlni. A hátsó rugó már cserélve lett, az nem bírta eddig. Laci (Motorosso) mondta még tavaly hogy bakker ebbe a motorba ha nem látja nincs még 30 ezer km se. Ilyenből tizet el tudna adni. A 100 ezres szervíz még hátra van, de csak szíjakat kell cserélni, meg fékpofákat. Olajcser+szűrő 2 hónapja volt a Dokinál. De szerintem ezt megúszod 40+50 ezerből. Másra nem kell költened egy darabig.
telefonszamod el tudod kuldeni nekem?
A hirdetésben ott van meg az adatlapomon is. Épp most hivtak holnap reggel jönnek megnézni. De itt a számom: 06306960624
#15682
szerintem ennyiért egy egygazdás motor ismert előélettel ingyen van, még ha 100ezer is van benne. Vagy inkább megéri szted 800at kifizetni egy olyanért ami mondjuk olaszból behozott és mondjuk 68ezerről visszatekerik 18ezerre? 12 év évi nem egész 10ezer tök normális
Látom én is, hogy Monstercock korrekt árat kér érte, azért is kacsintottam a kérdés végén.
Sokkal többet ér, hogy ismert az előélete, mint az, hogy mit mutat az óra.
Peti, ha érdekel gyere és nézd meg, szerintem le se fogsz róla szállni. Hidd el nem akarlak átverni, ez a motor tényleg többet ér mint amit kérek érte. A telók elöl még sose voltak megnyitva, Töki szerint amig nem szivárog nem szabad hozzá nyúlni. A hátsó rugó már cserélve lett, az nem bírta eddig. Laci (Motorosso) mondta még tavaly hogy bakker ebbe a motorba ha nem látja nincs még 30 ezer km se. Ilyenből tizet el tudna adni. A 100 ezres szervíz még hátra van, de csak szíjakat kell cserélni, meg fékpofákat. Olajcser+szűrő 2 hónapja volt a Dokinál. De szerintem ezt megúszod 40+50 ezerből. Másra nem kell költened egy darabig.
telefonszamod el tudod kuldeni nekem?
#15681

Sok érte? ;)
Monstercock köszi az infót, ha lehet megnézném.
A teleszkópokban volt már olaj cserélve? A 100e km-s nagyszervíz most aktuális?
szerintem ennyiért egy egygazdás motor ismert előélettel ingyen van, még ha 100ezer is van benne. Vagy inkább megéri szted 800at kifizetni egy olyanért ami mondjuk olaszból behozott és mondjuk 68ezerről visszatekerik 18ezerre? 12 év évi nem egész 10ezer tök normális
Látom én is, hogy Monstercock korrekt árat kér érte, azért is kacsintottam a kérdés végén.
Sokkal többet ér, hogy ismert az előélete, mint az, hogy mit mutat az óra.
Peti, ha érdekel gyere és nézd meg, szerintem le se fogsz róla szállni. Hidd el nem akarlak átverni, ez a motor tényleg többet ér mint amit kérek érte. A telók elöl még sose voltak megnyitva, Töki szerint amig nem szivárog nem szabad hozzá nyúlni. A hátsó rugó már cserélve lett, az nem bírta eddig. Laci (Motorosso) mondta még tavaly hogy bakker ebbe a motorba ha nem látja nincs még 30 ezer km se. Ilyenből tizet el tudna adni. A 100 ezres szervíz még hátra van, de csak szíjakat kell cserélni, meg fékpofákat. Olajcser+szűrő 2 hónapja volt a Dokinál. De szerintem ezt megúszod 40+50 ezerből. Másra nem kell költened egy darabig.
#15679
bmeg most nézem az árát

Sok érte? ;)
Monstercock köszi az infót, ha lehet megnézném.
A teleszkópokban volt már olaj cserélve? A 100e km-s nagyszervíz most aktuális?
szerintem ennyiért egy egygazdás motor ismert előélettel ingyen van, még ha 100ezer is van benne. Vagy inkább megéri szted 800at kifizetni egy olyanért ami mondjuk olaszból behozott és mondjuk 68ezerről visszatekerik 18ezerre? 12 év évi nem egész 10ezer tök normális
Látom én is, hogy Monstercock korrekt árat kér érte, azért is kacsintottam a kérdés végén.
Sokkal többet ér, hogy ismert az előélete, mint az, hogy mit mutat az óra.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]