#15628
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szerintem akkor vedd meg 100ezer km-el ha tutira bejön a gép és örökre meg akarod tartani, mert eladni többet nem fogod... :( így is nyomott áron árulják de nem nagyon akarják elvinni.. én egyébként láttam azt a motort élőbe, mert árultak egy S4r-t és azt mentem megnézni, de ezt az s4-et csak futólag néztem meg.. emlékeim szerint nem volt csúnya.. szerintem a 100ezer km nem jelenti azt hogy méterei vannak hátra, ha szervizelgették akkor nagy baja nem lehet.. de bejáratni már nem kell.. :D futómű, csillapítók, fékek stb, azért ezekbe is benne van a méter, nem csak a motorba.. lehet ezekre is költeni.. Az én véleményem hogy nem venném meg. Néznék egy újabbat, kevesebb méterrel.. Van fönn egy Senna S4 870-ért talán.. nézd meg azt is.. Hátha..
#15627
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
Szia!
Az alábbi linken megtalálod a motor korábbi gazdájának az elérhetőségét sztem vedd fel vele a kapcsolatot és minden kérdésedre választ kapsz...

http://www.ducatiklub.hu/users/ringu84
#15626
Köszönöm mindannyiotoknak a válaszokat, és a tanácsokat, de ahogy Steeve is írta nem ilyen megközelítésben tettem fel a kérdést.
A kategória / teljesítmény témát nem elsősorban Ducati forumon kell megvitatni, hanem elég kézbe vennem egy Motor Revü-t.

A kérdésem tehát továbbra is aktuális, mely szerint egy 100e km-et futott S4 érdemes-e megvételre, és amennyiben igen, mik lehetnek ilyen futásteljesítmény mellett kimondottan Ducati problémák.
Leszögezném, hogy nem költség oldalról érdekel a dolog, hanem, hogy lehet-e ezzel még a kötelező szervizek után, ezt a szezont -illetve amennyi még van belőle- rettegés nélkül végigmotorozni, vagy ez egy időzitett bomba?

A korábban linkelt 900-at elvetettem, mert a tulajdonos szerfelett szimpatikus volt a telefonba, azon felül a papírozási folyamat sem tisztázódott.

A feltett kérdésre tanácsaitokat, és segítségeteket előre is köszönöm!

u.I.: Ha netán valaki réár a héten és késztetést érezne arra , hogy megnézze velem a kecskeméti S4-et azt megköszönném - természetesen az anyagi vonzatát megtérítve.
#15625
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is
Így van, pontosan ezt írtam én is, azt kell megvenni ami tetszik és kész. Továbbra is úgy gondolom, hogy nem kell itt senkit lebeszélni egy nagyobb teljesítményű motorról és tukmálni neki a hatszázast mert az bőven elég, meg azért mert mondjuk egy S4-től már félni kell. Ez szerintem marhaság.

Meg szerintem az is marhaság, hogy csak az tud egy nagyobb teljesítményű motorral megbírkózni akinek a hatszázas már megvolt, vagy ha nem leglább tréningezik. Ennyire nem szerencsés általánosítani...... meg talán túlságosan egyoldalú megközelítés is, nem mellesleg a kérdező nem is erre volt kiváncsi....... de lezártam a témát én is.

...én mondjuk tukmálnám a 600-ast főleg, ha tényleg kezdő. Én nem próbáltam még a kicsiket kivéve 600-nál nagyobbat, csak a Scramblert, annak pedig a 796 motorja dobogott, az sokkal simább, mint a mostani kis Monsterem. A Fazer 6N sima motor, de semmi különös, a Hornetet pörgetni kell, mint a szövőszéket, vinnyog, ahogy kell, nem Ducati. Viszont a Monsterem annyira más, mint ezek, hogy rendesen meglepett vezetés közben, nagyon át kellett állni rá. Ehhez kell a kisebb gép, az egész viselkedését tanulni kell szerintem. Ha viszont megvan az összhang, akkor nagyon tuti gép. Onnantól már az általatok vadabbnak leírt Ducatik sem okoznak majd meglepetést.
#15624
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is
Így van, pontosan ezt írtam én is, azt kell megvenni ami tetszik és kész. Továbbra is úgy gondolom, hogy nem kell itt senkit lebeszélni egy nagyobb teljesítményű motorról és tukmálni neki a hatszázast mert az bőven elég, meg azért mert mondjuk egy S4-től már félni kell. Ez szerintem marhaság.

Meg szerintem az is marhaság, hogy csak az tud egy nagyobb teljesítményű motorral megbírkózni akinek a hatszázas már megvolt, vagy ha nem leglább tréningezik. Ennyire nem szerencsés általánosítani...... meg talán túlságosan egyoldalú megközelítés is, nem mellesleg a kérdező nem is erre volt kiváncsi....... de lezártam a témát én is.


#15623
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is
ha kicsit visszább olvasol..
#15622
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is
nagyjából ezt próbáltam én is mondani. :)
#15621
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is

Persze hogy el tud, hisz' én is el tudtam. És a tréning sem hátrány (én is voltam), de most már tudom, hogy a 620-assal boldogabb lettem volna (c:
Csatolmányok:
376430_183451351778721_2002898485_n.jpg
376430_183451351778721_2002898485_n.jpg (498.57 KiB) Megtekintve 18717 alkalommal
#15620
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
Gyerekek az egész tök hülyeség! Bárki el tud vezetni egy motort amiről leér a lába és eléri a kormányt! A kezdő egy 100le-s motoron nem egyenlő a halállal! Ott van a csba aki életében nem ment 150le-nél gyengébb motorral. A 45kg-os barátnőm egy 695-ös monsterrel jár, ez az első motorja, de elvezeti az s4-est is meg ment 796-al. Az meg ha darabos? És akkor mi van? Hozzá szoksz egy idő után hidd el. Vedd meg ami tetszik és örülj neki! Ha hülye vagy meghalsz biciklivel is
#15619
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Szerintem kétféle motoros létezik, az egyik aki gyermekkora óta mindenféle segédmotort kipróbálva, azokat szerelgetve tuningolva, egyre nagyobbra váltott.. És motorozik 40-50 éves korában is, valószínű rengeteg tapasztalattal a háta mögött.. A másik aki 30-40 éves korára, miután rendeződtek az életben a dolgai, megtetszik neki a motorozás, leteszi a jogsit, vesz egy motort és belevág. Nulla kilométerrel a háta mögött, neki valószüleg nem árt egy tréning vagy kettő.. Mivel telesen más mint négykeréken zárt karosszérában ülve.. Igy hát nyilván van igazság abban amit mondassz, de nem álltalánosítható.. Egyértelmű hogy nem baj ha mindenki tisztában van a képességeivel! Ezzel nem akartam senkit megbántani. :) a "béke" az meg egyértelmű! Hiszen csak beszélgetünk..? :)
#15618
Sziasztok!
Mostanában, max. január/februrában tervezem életem első motorját megvásárolni. A nagy A jogsit épp most csinálom, reményeim szerint 1 hét múlva már meg is lesz. Az álmom egy Monster 600/620-as. A nagy kérdés az, hogy van-e itt a fórumozók között olyan aki el akarja adni mostanában a gépét? Jelenleg egy Kawa 500 er 5-ön tanulok ami nagyon megtetszett. Naponta meggyőzöm magam, hogy jó lesz nekem kezdésnek a Kawa is, sőt még az is erősnek tűnik. Aztán elsuhan mellettem a Ducati a kis kattogó hangjával és ... bármennyire győzködöm magam, hát csak egy ilyen kellene :D Szóval van esetleg valaki aki ismer valakit akinek az ismerőse tervezi a "nagyobbra" váltást esetleg? Aki nem Ducatis, az mindenki le akar egyébként beszélni róla, hogy nagyon szerviz igényes a gép. Egyelőre ezeket pusztán sztereotípiának tekintem, amely remélem az is marad :) Köszönöm a válaszokat, üdv Gianni

620 -ra menjél az már injektoros általában ez a javaslat.

Ha lehet egy kérdésem vissza, az A korlátlan jogsinak már nem az az alapfeltétele hogy 600cm3 -s legyen a motor ? Mármint én is annó ER-5 -el csináltam a jogsit de ma ezt hogy ?

Köszönöm a választ, egyelőre ezzel szemezgetek én is. Remélem, hogy jogsival a kezemben ki tudok majd próbálni ilyet és olyat is, hogy érezzem mi a különbség.

Jogsit illetően jól tudod. A rutin vizsgánál még lehetett menni az er5-el, a forgalomba viszont már er6-al kell mennem, amit nagyon sajnálok, mert a kis 5-ös nagyon jól kezelhető volt, jobban fordult, nem rángatott annyira... de hát majd ezt is megszokom bizonyára :D
#15617
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
Én is belestem ebbe a hibába. Azt tudtam, hogy nekem egy Multistrada kell, de hogy 620-as, vagy 1000-es legyen nem tudtam. Végül igazából azért lett a nagyobbik, mert ugyanannyiba került mint a kisebb, és nagyobb volt belőle a választék (könnyebb volt megfelelőt találnom).
Úgy voltam vele, hogy lehet hogy motorosnak kezdő vagyok, de van bennem majd' egymillió km minden más motorizált járművel, nem jövök zavarba, ha egy erős autót kell gyorsan vezetnem, és főleg, rég nem akarom már senkinek (magamnak se) bebizonyítani, hogy én vagyok a király. Szóval tudok uralkodni magamon, tudom hogy hol vannak a határaim.
Szóval meglett az 1000-es, és szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor forgattam 6000 fölé ... olyan negyed-félgázokkal elegerészek, és így se vagyok lassú. Most már tudom, hogy jobb lett volna a 620-as, bőven elég az is, ha nem versenyezni akarsz, hanem csak motorozni.

(persze ha két személlyel felmálházva akarod bejárni az Alpokat, az más tészta :-)
#15616
Sziasztok!
Mostanában, max. január/februrában tervezem életem első motorját megvásárolni. A nagy A jogsit épp most csinálom, reményeim szerint 1 hét múlva már meg is lesz. Az álmom egy Monster 600/620-as. A nagy kérdés az, hogy van-e itt a fórumozók között olyan aki el akarja adni mostanában a gépét? Jelenleg egy Kawa 500 er 5-ön tanulok ami nagyon megtetszett. Naponta meggyőzöm magam, hogy jó lesz nekem kezdésnek a Kawa is, sőt még az is erősnek tűnik. Aztán elsuhan mellettem a Ducati a kis kattogó hangjával és ... bármennyire győzködöm magam, hát csak egy ilyen kellene :D Szóval van esetleg valaki aki ismer valakit akinek az ismerőse tervezi a "nagyobbra" váltást esetleg? Aki nem Ducatis, az mindenki le akar egyébként beszélni róla, hogy nagyon szerviz igényes a gép. Egyelőre ezeket pusztán sztereotípiának tekintem, amely remélem az is marad :) Köszönöm a válaszokat, üdv Gianni

620 -ra menjél az már injektoros általában ez a javaslat.

Ha lehet egy kérdésem vissza, az A korlátlan jogsinak már nem az az alapfeltétele hogy 600cm3 -s legyen a motor ? Mármint én is annó ER-5 -el csináltam a jogsit de ma ezt hogy ?
#15615
Sziasztok!
Mostanában, max. január/februrában tervezem életem első motorját megvásárolni. A nagy A jogsit épp most csinálom, reményeim szerint 1 hét múlva már meg is lesz. Az álmom egy Monster 600/620-as. A nagy kérdés az, hogy van-e itt a fórumozók között olyan aki el akarja adni mostanában a gépét? Jelenleg egy Kawa 500 er 5-ön tanulok ami nagyon megtetszett. Naponta meggyőzöm magam, hogy jó lesz nekem kezdésnek a Kawa is, sőt még az is erősnek tűnik. Aztán elsuhan mellettem a Ducati a kis kattogó hangjával és ... bármennyire győzködöm magam, hát csak egy ilyen kellene :D Szóval van esetleg valaki aki ismer valakit akinek az ismerőse tervezi a "nagyobbra" váltást esetleg? Aki nem Ducatis, az mindenki le akar egyébként beszélni róla, hogy nagyon szerviz igényes a gép. Egyelőre ezeket pusztán sztereotípiának tekintem, amely remélem az is marad :) Köszönöm a válaszokat, üdv Gianni
#15613
Teljesség igénye nélkül, első keresési találat.
http://www.cheatsheet.com/automobiles/7 ... ?a=viewall
Első három pont elég. Eltekintendő, hogy most amerikaiaknak szól ,és hogy reklám, stb. A mondanivalója nem ez.

Az erős motornál nézzünk meg most, hogy milyen nyomatékot ad le egy ~ezres V2-es alsó fordulaton (1000-5000), hasonlítsuk össze vagy alacsonyabb cc-s V2-vel, de még egy 200lovas sornégyessel is könnyebb elegerészni, mert nem sok minden történik 5000-es fordulat alatt. Onnan persze jön a seggberúgás ott is.Emlékszem milyen mámorító volt elsőre az 50 lóerő is a semmiről ráülve. Nagyon nem kellett volna oda még a 90 lóerős sem.. Amelyik motor 200+ km/ra-ra képes, az csúnyán meg tud lepni egy tapasztalan motorost, elég hozzá egy úthiba kanyarban, vagy egy fáradt alkar.

A perecek terén szépen javul a tendencia, és bár a mostani Szlovén túrán 3x kellett segítenem oldalán fekvő motort felállítani/ bokorból kiszedni, egyik sem a Magyar Ducati Klub-hoz tartozott. Remélem több ilyen nem lesz, főleg nem klubtag.

Újságírók világszerte azért küzenek, hogy mindenki a maga tudásánák, tapasztalatának megfelelően válasszon motort, nem a gyártói pénzelések hatására. "A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás". Ezt azért nem kéne szó nélkül hagyni, sőt, mi több bátorítani. Persze ha halál profi az illető, és őstehetség, akkor hajrá, csak nekem ebből most az olvasottakból nem ez jött le. Béke.
#15611
A "legerősebbet"? Mi az S4, vagy S4r? Jelenleg 200 ló körül járnak a mai sportmotorok.. Amúgy attól hogy valaki szerényebben nyilatkozik, nem tudni milyen képességekkel vagy tapasztalattal van megáldva.. :) ja igen.. Nálunk se szokás elfeküdni minden túrán valakinek... :D
#15610

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
A két motor közül én az S4-et javasolnám, ha nem lenne ennyi kilométer benne. A vizhűtéses blokk nem annyira durva, nem annyira darabos, mint a levegő olaj hűtés.

Nem értek egyet az előttem szólókkal, a Ducati nem racionális hanem emocionális döntés, következésképpen azt kell megvenni ami tetszik. Ha megvetted és tetszik na akkor fogod élvezni igazán és ha nem is lesz tökéletes mert valamit ki kell cserélni rajta akkor sem fogod leszólni ahogyan Ricsi írja, mert szerelem lesz és kész!

Ha még nem volt dukid mindegy mit veszel, az elején úgy is nagy tisztelettel magázni fogod...... nem kell itt lépcsőket felállítni a teljesítményben, tök felesleges. A lényeg szerintem az, hogy ésszel kezd el használni.


kölcsönadom majd a vízhűtéses S4R-m egy körre, hogy mennyire selymes és lágy, főleg 4000 alatt :)
Oké. Cserébe mehetsz az én Hyperemmel, igaz az egy kicsit már át van szabva ...... viszont lehet, hogy utána már nem is lesz opció neked az MTS! :-)
#15609
(Egyből bátran meg kell venni a legerősebbet, és a tréninget is felejtsétek el, az is csak pénzkidobás! Húzzad neki!!)

Na jó... Óvatosan fiúk, tréning, tréning, tréning, különösen ha erős motorral kezd az ember.... A közös túrákon eddig szinte kivétel nélkül mindig volt perec.
Nem igazán értesz minket, ilyen "tanácsot" egyikünk sem adott senkinek....... a képességeit mindenki maga ismeri, ez egyéni. De ettől függetlenül továbbra is úgy gondolom, hogy nem kell ezt túl dimenzionálni, simán lehet kezdésnek is S4-et választani, csak megfelelően kell hozzá állni! Szerintem abban egyet érthetünk, hogy tök mindegy az hogy valaki lassulás nélkül 80 km/óra tempóval hatszázassal vagy S4-el megy neki a fának.

Szomorú, hogy mindig vannak a túráitok során olyanok akik percelenk...... ezen viszont inkább nektek a résztvevőknek kell elgondolkodni.... Halkan kérdezem nehogy valakinek a kis lekébe tapossak: talán nem igazán tudtok túrázni? Talán arra is van tréning....... :D
#15608
gondolom elsősorban a szárazkuplung az a dolog :D

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
A két motor közül én az S4-et javasolnám, ha nem lenne ennyi kilométer benne. A vizhűtéses blokk nem annyira durva, nem annyira darabos, mint a levegő olaj hűtés.

Nem értek egyet az előttem szólókkal, a Ducati nem racionális hanem emocionális döntés, következésképpen azt kell megvenni ami tetszik. Ha megvetted és tetszik na akkor fogod élvezni igazán és ha nem is lesz tökéletes mert valamit ki kell cserélni rajta akkor sem fogod leszólni ahogyan Ricsi írja, mert szerelem lesz és kész!

Ha még nem volt dukid mindegy mit veszel, az elején úgy is nagy tisztelettel magázni fogod...... nem kell itt lépcsőket felállítni a teljesítményben, tök felesleges. A lényeg szerintem az, hogy ésszel kezd el használni.


kölcsönadom majd a vízhűtéses S4R-m egy körre, hogy mennyire selymes és lágy, főleg 4000 alatt :)
#15607
(Egyből bátran meg kell venni a legerősebbet, és a tréninget is felejtsétek el, az is csak pénzkidobás! Húzzad neki!!)

Na jó... Óvatosan fiúk, tréning, tréning, tréning, különösen ha erős motorral kezd az ember.... A közös túrákon eddig szinte kivétel nélkül mindig volt perec.
#15606

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
A két motor közül én az S4-et javasolnám, ha nem lenne ennyi kilométer benne. A vizhűtéses blokk nem annyira durva, nem annyira darabos, mint a levegő olaj hűtés.

Nem értek egyet az előttem szólókkal, a Ducati nem racionális hanem emocionális döntés, következésképpen azt kell megvenni ami tetszik. Ha megvetted és tetszik na akkor fogod élvezni igazán és ha nem is lesz tökéletes mert valamit ki kell cserélni rajta akkor sem fogod leszólni ahogyan Ricsi írja, mert szerelem lesz és kész!

Ha még nem volt dukid mindegy mit veszel, az elején úgy is nagy tisztelettel magázni fogod...... nem kell itt lépcsőket felállítni a teljesítményben, tök felesleges. A lényeg szerintem az, hogy ésszel kezd el használni.



Szívemből beszélsz! Nem azért szeretnék Ducatit, hogy motorom legyen, hanem mert Ducatit szeretnék. A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás. De ez a része túltárgyalva.

A fontosabbik, hogy melyiket?
A 100km-et futott S4 az csábító, de nem tudom mit lehet ettől várni, gondolom nem véletlenül hirdetik jó ideje...
csatlakozom Steevhez. Nagyon jól összefoglalta dióhéjban a lényeget.. A lóerőről annyit, hogy szerintem minden minden motor annyira megy csak amennyire húzod neki a gázt! (Kivéve ha felakad, ami nem sürű jelenség.. :) ) viszont na veszel egy gyenge motort azt elég hamar megunod.. A 100 le simán elmegy egy motorba, hiába van nagyobb nyomatéka mint a sor 4-eseknek ne aggódj nem fogsz vele állandóan egykeréken menni ha nem akarsz.. Alsó tartományba jól jön a plusz nyomaték, igy élvezetesebb vele motorozni, de felső tartományba nem fogsz leszakadni a motorról.. Szóval szerintem meg lehet ülni ezeket a gépeket.. :) még egy kezdőnek is. ETZ-vel is lehet k..va nagyot esni.. :D
#15605
gondolom elsősorban a szárazkuplung az a dolog :D

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
A két motor közül én az S4-et javasolnám, ha nem lenne ennyi kilométer benne. A vizhűtéses blokk nem annyira durva, nem annyira darabos, mint a levegő olaj hűtés.

Nem értek egyet az előttem szólókkal, a Ducati nem racionális hanem emocionális döntés, következésképpen azt kell megvenni ami tetszik. Ha megvetted és tetszik na akkor fogod élvezni igazán és ha nem is lesz tökéletes mert valamit ki kell cserélni rajta akkor sem fogod leszólni ahogyan Ricsi írja, mert szerelem lesz és kész!

Ha még nem volt dukid mindegy mit veszel, az elején úgy is nagy tisztelettel magázni fogod...... nem kell itt lépcsőket felállítni a teljesítményben, tök felesleges. A lényeg szerintem az, hogy ésszel kezd el használni.



Szívemből beszélsz! Nem azért szeretnék Ducatit, hogy motorom legyen, hanem mert Ducatit szeretnék. A teljesítménylépcsőt kizárom, az csak pénz és időkidobás. De ez a része túltárgyalva.

A fontosabbik, hogy melyiket?
A 100km-et futott S4 az csábító, de nem tudom mit lehet ettől várni, gondolom nem véletlenül hirdetik jó ideje...
#15604

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?
gondolom elsősorban a szárazkuplung az a dolog :D

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
A két motor közül én az S4-et javasolnám, ha nem lenne ennyi kilométer benne. A vizhűtéses blokk nem annyira durva, nem annyira darabos, mint a levegő olaj hűtés.

Nem értek egyet az előttem szólókkal, a Ducati nem racionális hanem emocionális döntés, következésképpen azt kell megvenni ami tetszik. Ha megvetted és tetszik na akkor fogod élvezni igazán és ha nem is lesz tökéletes mert valamit ki kell cserélni rajta akkor sem fogod leszólni ahogyan Ricsi írja, mert szerelem lesz és kész!

Ha még nem volt dukid mindegy mit veszel, az elején úgy is nagy tisztelettel magázni fogod...... nem kell itt lépcsőket felállítni a teljesítményben, tök felesleges. A lényeg szerintem az, hogy ésszel kezd el használni.



#15603

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?

Szárazkuplung, olajhűtő.

Mivel nem vagy Ducati tulaj még nem tudod hogy mi az ami beszippant igazából.
Szárazkuplung fasza dolog csörög tök jó, megértem ( az olajhűtő fétist nem tudom hova tenni)

De igazából szárazkuplung vagy sem, ami beszippant az a nyersesség ami az összes gépből árad, amit az életben nem fogsz megtapasztalni máshol. Magam is meglepődtem amikor megvettem az enyémet hogy milyen durván a hatása alá kerültem (és vagyok a mai napig is). Egy Sorkettőre vagy Sornégyre felülni maga a tömény unalom de még egy csopi V2 sem ugyanaz mert ot meg nincs erő.

Csak próbállak arra terelni hogy kezdőként ne az legyen már a szempont hogy szárazkuplung meg olajhűtő miközben egy 100ekm -es 101 lovas szörnyre akarsz ráülni. Túl kéne élned az első 1-2 szezont amíg megtanulsz motorozni és hidd el hogy egy 620 vagy egy 695 nyergében megkapod ugyanazt a Ducati érzést, rezgést, hangot...stb Aztán lehet tovább lépni, ha úgy érzed szükséges.
#15602

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?
gondolom elsősorban a szárazkuplung az a dolog :D

Így van :D
De kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, miszerint valami infó kéne a két belinkelt masináról.
#15601
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?

Szárazkuplung, olajhűtő.
#15600
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?
gondolom elsősorban a szárazkuplung az a dolog :D
#15599

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.
"Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt."

tapasztalatból mondom, hogy nagy valószínűséggel hamarosan belőled is "szar a ducati" mondatot hangoztató "rajongó" lesz :(
mondom ezt azért, mert a rutin meg a lelkesedés kevés, amikor pl szíjat feszítesz vagy szelephézagot állítasz. de ne legyen igazam.

az S4 nem ringu régi motorja egyébként?

Valóban, erre az állításra csak helyeselni tudok, mert valóban nem tudom mire vállalkozom szerviz tekintetében.

Sajnos az S4-ről semmi infóm nincs, de megkeresem ringu-t itt a fórumon.


Én magam is megcsinálom amit meg tudok itthon, mivel még papírom is van arról hogy autószerelő vagyok :)

De egy olajcserénél, fékbetétcserénél, fékolajcserénél és hasonlóknál nem merészkedek messzebbre. Vezérműszíj cserére, szelepállításra és egyéb komolyabb dolgok miatt már szervízbe viszem én is mert komoly rutint pontos beállítást és speciáls eszközöket igényel a dolog.

Nem baj ha szereled otthon sokan csináljuk de fontos hogy tudd hol vannak a határaid mert különben rohadt drága mulatság lesz a végén és ahogy ricsi íra köpködni fogod a márkát alaptalanul.
#15598
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.

"900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni."

Mik azok a dolgok ?
#15597
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.
"Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt."

tapasztalatból mondom, hogy nagy valószínűséggel hamarosan belőled is "szar a ducati" mondatot hangoztató "rajongó" lesz :(
mondom ezt azért, mert a rutin meg a lelkesedés kevés, amikor pl szíjat feszítesz vagy szelephézagot állítasz. de ne legyen igazam.

az S4 nem ringu régi motorja egyébként?

Valóban, erre az állításra csak helyeselni tudok, mert valóban nem tudom mire vállalkozom szerviz tekintetében.

Sajnos az S4-ről semmi infóm nincs, de megkeresem ringu-t itt a fórumon.
#15596
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.
"Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt."

tapasztalatból mondom, hogy nagy valószínűséggel hamarosan belőled is "szar a ducati" mondatot hangoztató "rajongó" lesz :(
mondom ezt azért, mert a rutin meg a lelkesedés kevés, amikor pl szíjat feszítesz vagy szelephézagot állítasz. de ne legyen igazam.

az S4 nem ringu régi motorja egyébként?
#15595
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).

> 900-at azért szeretnék mert azokon vannak azok a dolgok amiért Ducatira szeretnék ülni. Mivel eleve szezon vége van, így azt semmiképpen sem szeretném , hogy a tél azzal teljen , hogy egy 600/620-tól meg tudjak szabadulni. Egyszerűbb egyből így olyat vennem ami valóban tetszik.

A 900 valóban szép, de azért így képről igencsak hiányos. Az S4 jól mutat összességében, csak a 100 futásteljesítmény, illetve a fórumon is írt korábbi motorhiba -ez nem pontosan definiált mi is volt / mi lett cserélve - miatt vannak fenntartásaim.

A másik szempont a szerviz kérdése. Nem láttam még szétszedve sem 2 szelepeset sem 4 szelepeset sem, de feltételezem a szíj és szelephézag állítás az előbbin jóval egyszerűbb. Komoly rutinnal rendelkező hobbi autószerelőként nem tervezem szervizbe vinni a járgányt.

A második szempont a léghűtés vs. vízhűtés. Nem tudom , hogy előbbi esetében a melegedési probléma mennyire releváns.
#15594
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Nekem a mostani 600-as Monster volt az első komolyabb nagymotorom és ez is bőven elég volt teljesítményre, ha tényleg nem sok tapasztalatod van ahogy írod, akkor szerintem egy 620-as is jó választás lehet ( vagy egy jó 600-as :D ), csak amiatt, hogy szokd egyáltalán a "nyers" 2 hengereseket, később meg tudsz még száraz kuplungosat venni. :) ( Én is így vagyok most pont :) ) ( És ezt nem azért írom mert pont hirdetem a motorom :D )

Sajnos valóban nem vezettem még kéthengereseket, így az érvelésem sem túl megalapozott. Így inkább emocionális vonalra terelem, a Ducati vásárlást. Tehát a 600 / 620 semmiképp se jön szóba.
#15593
Sziasztok!
Bár a szezonnak lassan vége, Ducatira szeretnék ülni. Semmit nem konyítok a Ducatihoz, abszolút laikus vagyok a témában, ezért Titeket, fórum és Klubtagokat kérdezlek meg! Paraméterek számomra a szárazkuplung, injektor, és a minimum 750ccm.
Két potenciális gépet néztem ki, tudtok esetleg valamit róluk?
Esetleg itt , az egyik Klubtagé, vagy nézte már meg közületek valaki:

1.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8674753
2.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm!
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Egyetértek duduval. Ha injektorosat szeretnél akkor 620 éppen elég. Nem tudom, hogy nyersnek nevezhetjük-e, nekem is 600-asom van, inkább azt mondanám, hogy teljesen más karakter, mint mondjuk egy Hornet. Én is csak két szezon után váltanék, a köv. idényben erősebbre, de csak 800-asra, az pont elég.

Egyébként a 900-as jól fest... :).
#15592
Sziasztok!
Bár a szezonnak lassan vége, Ducatira szeretnék ülni. Semmit nem konyítok a Ducatihoz, abszolút laikus vagyok a témában, ezért Titeket, fórum és Klubtagokat kérdezlek meg! Paraméterek számomra a szárazkuplung, injektor, és a minimum 750ccm.
Két potenciális gépet néztem ki, tudtok esetleg valamit róluk?
Esetleg itt , az egyik Klubtagé, vagy nézte már meg közületek valaki:

1.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8674753
2.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm!
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
Nekem a mostani 600-as Monster volt az első komolyabb nagymotorom és ez is bőven elég volt teljesítményre, ha tényleg nem sok tapasztalatod van ahogy írod, akkor szerintem egy 620-as is jó választás lehet ( vagy egy jó 600-as :D ), csak amiatt, hogy szokd egyáltalán a "nyers" 2 hengereseket, később meg tudsz még száraz kuplungosat venni. :) ( Én is így vagyok most pont :) ) ( És ezt nem azért írom mert pont hirdetem a motorom :D )
#15591
Sziasztok!
Bár a szezonnak lassan vége, Ducatira szeretnék ülni. Semmit nem konyítok a Ducatihoz, abszolút laikus vagyok a témában, ezért Titeket, fórum és Klubtagokat kérdezlek meg! Paraméterek számomra a szárazkuplung, injektor, és a minimum 750ccm.
Két potenciális gépet néztem ki, tudtok esetleg valamit róluk?
Esetleg itt , az egyik Klubtagé, vagy nézte már meg közületek valaki:

1.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8674753
2.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm!
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
Hali,
köszönöm a választ. Motoros Tapasztalatom alapján kezdő szintre tenném magam. Konkrétan a belinkelt modellről kéne némi információ. Annyit kibogarásztam a fórumból , hogy az s4 motorhibás volt.
A fontos kérdés számomra, hogy egy valóban 100e-t futott modellt egyáltalán érdeme-e fontolóra venni megvásárlás szempontjából.
#15590
Sziasztok!
Bár a szezonnak lassan vége, Ducatira szeretnék ülni. Semmit nem konyítok a Ducatihoz, abszolút laikus vagyok a témában, ezért Titeket, fórum és Klubtagokat kérdezlek meg! Paraméterek számomra a szárazkuplung, injektor, és a minimum 750ccm.
Két potenciális gépet néztem ki, tudtok esetleg valamit róluk?
Esetleg itt , az egyik Klubtagé, vagy nézte már meg közületek valaki:

1.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8674753
2.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm!
hali,

nem tudom mennyire vagy tapasztalt motoros, milyen előéleted van - én speciel az s4-et nem ajánlanám első ducatinak (csak erősebb tapasztalattal), mert egy elég nyers, nehezen szelídíthető darab.
#15589
Sziasztok!
Bár a szezonnak lassan vége, Ducatira szeretnék ülni. Semmit nem konyítok a Ducatihoz, abszolút laikus vagyok a témában, ezért Titeket, fórum és Klubtagokat kérdezlek meg! Paraméterek számomra a szárazkuplung, injektor, és a minimum 750ccm.
Két potenciális gépet néztem ki, tudtok esetleg valamit róluk?
Esetleg itt , az egyik Klubtagé, vagy nézte már meg közületek valaki:

1.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... s4-8674753
2.: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... km-9252957

Válaszaitokat, tanácsaitokat előre is köszönöm!
#15584
Sziasztok
Gondolkodom egy 600-as Monster vásárlásán és azzal kapcsolatban lenne pár kérdésem felétek. 2000 és 2001-es évjáratúakat nézegetek. Itthon mennyire drágák hozzá az alkatrészek és mennyire megbízható motor ? Illetve Szeged vagy vonzás körzetében van-e olyan motor szerelő akihez nyugodt szívvel vihetném el ?

Előre is köszi a válaszokat !
Hello! Szerelő kérdésben nem tudok mit mondani, de a 600assal kapcsolatban: nekem '97es évjáratú van, tehát nem mai gyerek, viszont a kötelező szervízen túl semmi problémám nem volt vele. Kezes, jó kis gép, kanyarogni kell, azt szereti:)! Szóval hajrá! Csak nagyon figyelj oda, h milyet veszel, ne sajnáld az időt a nézegetésre és legyen veled szakember vagy Ducati tulaj a próbáknál.
Köszi az infót ! Majd akkor addig kerítek valakit aki segít választani.
#15583
Sziasztok
Gondolkodom egy 600-as Monster vásárlásán és azzal kapcsolatban lenne pár kérdésem felétek. 2000 és 2001-es évjáratúakat nézegetek. Itthon mennyire drágák hozzá az alkatrészek és mennyire megbízható motor ? Illetve Szeged vagy vonzás körzetében van-e olyan motor szerelő akihez nyugodt szívvel vihetném el ?

Előre is köszi a válaszokat !
Hello! Szerelő kérdésben nem tudok mit mondani, de a 600assal kapcsolatban: nekem '97es évjáratú van, tehát nem mai gyerek, viszont a kötelező szervízen túl semmi problémám nem volt vele. Kezes, jó kis gép, kanyarogni kell, azt szereti:)! Szóval hajrá! Csak nagyon figyelj oda, h milyet veszel, ne sajnáld az időt a nézegetésre és legyen veled szakember vagy Ducati tulaj a próbáknál.
#15582
Sziasztok
Gondolkodom egy 600-as Monster vásárlásán és azzal kapcsolatban lenne pár kérdésem felétek. 2000 és 2001-es évjáratúakat nézegetek. Itthon mennyire drágák hozzá az alkatrészek és mennyire megbízható motor ? Illetve Szeged vagy vonzás körzetében van-e olyan motor szerelő akihez nyugodt szívvel vihetném el ?

Előre is köszi a válaszokat !
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 49

Tom Cruise's watch collection, through the silver […]

Essentially the most Overlooked Pilot's Watch of a[…]