- 10 years ago
#15378
wtf?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... ta-8684804
lehet, hogy én vagyok a tudatlan, de mi van?
- 10 years ago
#15376
Van tapasztalatotok hogy túrára mennyire kényelmes? Tudom hogy nem arra találták ki de pl érdekelne hogy mennyire kényes a léghűtés. Gondolom folyamatos túratempóban nincs vele probléma. Nekem az s4 nagyon kényelmes. szerintem vedd meg ami szimpi, mindent meg lehet szokni, mindenhez fel lehet nőnierről jut eszembe a StreetFighter 1098. Mindig is tetszett a típus, erre valahol olvastam, hogy gyárilag valamit elszámoltak az első felfüggesztésben, és nem igazán érezni az első kerék tapadását. Ez később javítva lett? Van erről itt tapasztalat? akkor nem érzed a atapadást ha húzod neki mert a levegőben van
Tök jó vele menni, kicsit érzékeny ha kopott a hátsó gumi. Jobban kell rajta bírkózni mint a 848 sf-en de nem jobban mint a Monster s4rs-en vagy a 749r-en
- 10 years ago
#15375
Van tapasztalatotok hogy túrára mennyire kényelmes? Tudom hogy nem arra találták ki de pl érdekelne hogy mennyire kényes a léghűtés. Gondolom folyamatos túratempóban nincs vele probléma. Nekem az s4 nagyon kényelmes. szerintem vedd meg ami szimpi, mindent meg lehet szokni, mindenhez fel lehet nőnierről jut eszembe a StreetFighter 1098. Mindig is tetszett a típus, erre valahol olvastam, hogy gyárilag valamit elszámoltak az első felfüggesztésben, és nem igazán érezni az első kerék tapadását. Ez később javítva lett? Van erről itt tapasztalat?
- 10 years ago
#15374
Van tapasztalatotok hogy túrára mennyire kényelmes? Tudom hogy nem arra találták ki de pl érdekelne hogy mennyire kényes a léghűtés. Gondolom folyamatos túratempóban nincs vele probléma. Nekem az s4 nagyon kényelmes. szerintem vedd meg ami szimpi, mindent meg lehet szokni, mindenhez fel lehet nőni
- 10 years ago
#15373
Van tapasztalatotok hogy túrára mennyire kényelmes? Tudom hogy nem arra találták ki de pl érdekelne hogy mennyire kényes a léghűtés. Gondolom folyamatos túratempóban nincs vele probléma. Nekem az s4 nagyon kényelmes. Sportmotorról átülve nekem mindig nagyon kényelmes voltAz üléssel és a pozícióval nem lehet gond, egyedül a plexi hiánya teheti kényelmetlenné a hosszabb utakat. 7 éves tapasztalat alapján megbízható, még felvonuláson sem tűnt extrém melegnek a blokk, ahol jó pár vízhűtéses motor 100-110 fok fölé is jutott.
- 10 years ago
#15372
Van tapasztalatotok hogy túrára mennyire kényelmes? Tudom hogy nem arra találták ki de pl érdekelne hogy mennyire kényes a léghűtés. Gondolom folyamatos túratempóban nincs vele probléma. Nekem az s4 nagyon kényelmes.
- 10 years ago
#15371
Ja igazából a száraz kuplung miatt tetszenek a nagyobbak. Van most fenn egy 900 ie arról tudtok valamit hogy mennyire megbízható?
- 10 years ago
#15370
Sziasztok! Szeretnék tavasszal venni egy motort . Eddig az s4 -et nézegettem de elgondolkodtam rajta hogy lehet nagy lenne elsőre. Eddig 350 és 400 ccm es motorokkal volt dolgom. Valamit tudtok mondani a motor karakterisztikájáról? Legyen léghűtéses Monster, én 900-ast ajánlanék. Könnyű kezelni, mégis van ereje és száraz kuplungja
A rossz minőségű utakat senki/semmi sem szereti, de ne gondolj túl könnyen görbülő felnire, vagy hasonlóra.
- 10 years ago
#15367
Sziasztok! Szeretnék tavasszal venni egy motort . Eddig az s4 -et nézegettem de elgondolkodtam rajta hogy lehet nagy lenne elsőre. Eddig 350 és 400 ccm es motorokkal volt dolgom. Valamit tudtok mondani a motor karakterisztikájáról?
- 10 years ago
#15366
Sziasztok! Segítsetek nekem friss 999 tulajnak! Mindenhol azt olvasom illetve mondjak nekem minden fórumon, hogy ha nem volt még száraz kuplungos motorom akkor 2000km és cserélhetem a kuplungot! Kb 6 km mentem a motorral de en nem éreztem semmi hókuszpókuszt! A kérdésem pedig az, hogy mire figyeljek???? Köszi
Szia, nekem 2008 óta van meg a tripla kilencesem és nagyon szeretem most is. Ezt a 2000 km kuplungot nem tudom ki mondhatta, de valószínűleg vagy köze se volt ilyen motorhoz vagy ha van neki akkor gyorsulási versenyen használja csak. Nekem valahol 26 ezer km-nél koptak el a lamellák úgy, hogy használtam utcán és nagy ritkán pályára is felmentem vele. Ahogy lentebb írták a vezérműszíj rendszeres cseréjére figyelj oda + rendszeres jó minőségű olaj csere. Vannak apróbb hibái a motornak pl. alapjáraton néha fullad, hátsó izzó csere rendszeres, néha nehézkesen indul, meg nekem a full Termignoni rendszer miatt annyira rezonál a hátsó idom hogy megrepedt a csavarok mentén. Amúgy jó kis moci szeretni fogod. Sok boldog kilométert !!
- 10 years ago
#15365
Egyenlőre fingani se merek rajta nagyon nemhogy gumit égetni mellette állvaa lényeg, (ha még nincs) akkor érdemes kinyitni a kuplungot, hogy a por ki tudjon ürülni (és te meg örülni a csörgésnek). jót tesz neki. Nyitva van és örülök minden pillanatban
![]()
- 10 years ago
#15364
Egyenlőre fingani se merek rajta nagyon nemhogy gumit égetni mellette állvaa lényeg, (ha még nincs) akkor érdemes kinyitni a kuplungot, hogy a por ki tudjon ürülni (és te meg örülni a csörgésnek). jót tesz neki.
- 10 years ago
#15362
Sziasztok! Segítsetek nekem friss 999 tulajnak! Mindenhol azt olvasom illetve mondjak nekem minden fórumon, hogy ha nem volt még száraz kuplungos motorom akkor 2000km és cserélhetem a kuplungot! Kb 6 km mentem a motorral de en nem éreztem semmi hókuszpókuszt! A kérdésem pedig az, hogy mire figyeljek???? Köszi Ha már ilyen a kosár akkor éppen jó lesz cserélni
Ilyet ne csinálj amúgy, így összejöhet a kuplung csere hamarabb is
Csatolmányok:
10420085_10152674395835808_8043769376322285812_n.jpg (165.05 KiB) Megtekintve 22081 alkalommal
- 10 years ago
#15360
Sziasztok! Segítsetek nekem friss 999 tulajnak! Mindenhol azt olvasom illetve mondjak nekem minden fórumon, hogy ha nem volt még száraz kuplungos motorom akkor 2000km és cserélhetem a kuplungot! Kb 6 km mentem a motorral de en nem éreztem semmi hókuszpókuszt! A kérdésem pedig az, hogy mire figyeljek???? Köszi arra figyelj, hogy ne ess elnincs hókuszpókusz, nem tudom hány km van benne összesen, egyszer csak el fognak kopni a lamellák, meg egyszer a kosár. de ez nem attól függ hogy volt-e már ilyen motorod, hanem inkább attól hogy hogyan használod.
de majd mindjárt jönnek az okosabbak, és pontosan leírják, de a lényeg hogy nem kell parázni.
- 10 years ago
#15359
Sziasztok! Segítsetek nekem friss 999 tulajnak! Mindenhol azt olvasom illetve mondjak nekem minden fórumon, hogy ha nem volt még száraz kuplungos motorom akkor 2000km és cserélhetem a kuplungot! Kb 6 km mentem a motorral de en nem éreztem semmi hókuszpókuszt! A kérdésem pedig az, hogy mire figyeljek???? Köszi 2000km kuplungcsere? Felejtsd el ezt a marhasagot
Amire oda kell figyelni az a vezermuszij, 20.000km vagy 2 ev az ajanlott csereperiodus es persze az eloirt folyadekcserek.
- 10 years ago
#15358
Sziasztok! Segítsetek nekem friss 999 tulajnak! Mindenhol azt olvasom illetve mondjak nekem minden fórumon, hogy ha nem volt még száraz kuplungos motorom akkor 2000km és cserélhetem a kuplungot! Kb 6 km mentem a motorral de en nem éreztem semmi hókuszpókuszt! A kérdésem pedig az, hogy mire figyeljek???? Köszi
- 10 years ago
#15357
Üdv mindenkinek!
Teljesen újocként találtam rá oldalatokat, korábban sportmotor.hu fórumon lógtam, az ottani Duca-klubban utaltak ide erre az oldalra.
Amiért írok ide mindenkinek, mint a fórum téma is, valóban én is Ducatit szeretnék és egy kis útba igazítási tanácsért fordulok hozzátok.
Gyerek korom óta szerettem volna Ducát, Simson időszak kinövése, majd fater TS125 MZ, után első nagymotorom egy ETZ 250, majd Kawasaki ZXR 400(na ezen megtanultam pár dolgot)...Most következő lépcsőnek "betejesítem a vágyam" elmével, kiválasztottam egy ST2-t. A Monsterek gyönyörűek, de mégis ez a nyugodtabb, túrásabb motor felé hajlok, főleg hogy gerinc problémáim lettek ZXR után.
Lényeg a lényeg, mire ügyeljek egy ST vásárlása során, van-e itt közületek akinek van?
Ez konkrétan 2002-es kiadás. Leinformálam már, rendbe a papír. 58e km van benne, 43ezernél kapott nagyszervízt(vez.szíj is benne van) a MotoRosso-ban pesten. Utána meg csak olajat cserétek raja szűrővel együtt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _2-8573490
Egyébként erről a szekérről lenne szó, bármilyen tapasztalatot vagy érdekességet szivesen fogadok. Eddig csak japán motorokkal volt szerencsém foglalkozni, vezetni!
Köszönöm, hogy elolvastad! az st2 remek bringa, nem nagyon van vele baj. nem egy mai darab, de szerintem jó választás. Köszi! én is hasonlókat olvastam róla. már itthon van majd egy hete. Eddig keveset sikerült menni vele, de nagyon megszerettem, már is magáévá ragadott a sor4 után! egyébként számlával igazolva hogy mikor mi volt benne cserélve, ennél több nem kell, és az idomok alatt sem ért meglepetés!
- 10 years ago
#15356
Köszi a kommenteket! Minden forrásból csak jót hallok a motorról. Ha sikerül az árban megegyezni akkor szerintem beleugrok. Remélem kicsit engednek belőle mert ennyiért soknak találom.
- 10 years ago
#15355
Üdv mindenkinek!
Teljesen újocként találtam rá oldalatokat, korábban sportmotor.hu fórumon lógtam, az ottani Duca-klubban utaltak ide erre az oldalra.
Amiért írok ide mindenkinek, mint a fórum téma is, valóban én is Ducatit szeretnék és egy kis útba igazítási tanácsért fordulok hozzátok.
Gyerek korom óta szerettem volna Ducát, Simson időszak kinövése, majd fater TS125 MZ, után első nagymotorom egy ETZ 250, majd Kawasaki ZXR 400(na ezen megtanultam pár dolgot)...Most következő lépcsőnek "betejesítem a vágyam" elmével, kiválasztottam egy ST2-t. A Monsterek gyönyörűek, de mégis ez a nyugodtabb, túrásabb motor felé hajlok, főleg hogy gerinc problémáim lettek ZXR után.
Lényeg a lényeg, mire ügyeljek egy ST vásárlása során, van-e itt közületek akinek van?
Ez konkrétan 2002-es kiadás. Leinformálam már, rendbe a papír. 58e km van benne, 43ezernél kapott nagyszervízt(vez.szíj is benne van) a MotoRosso-ban pesten. Utána meg csak olajat cserétek raja szűrővel együtt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _2-8573490
Egyébként erről a szekérről lenne szó, bármilyen tapasztalatot vagy érdekességet szivesen fogadok. Eddig csak japán motorokkal volt szerencsém foglalkozni, vezetni!
Köszönöm, hogy elolvastad! az st2 remek bringa, nem nagyon van vele baj. nem egy mai darab, de szerintem jó választás.
- 10 years ago
#15354
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy használt 2002-es s4 vásárlása esetén mire kell figyelni? Van valami szériahibája, és valahogy meg lehet állapítani hogy volt e törve? Előre is kösz a segítséget! szia. szériahiba nem nagyon van. a törést vagy a váz szakértő szemrevételezésével (szerelő) vagy esetleg egy tesztúton elengedett kormánnyal menés (vagy ha nagy a baj akkor elengedni sem kell:) ) után megérezhető.
- 10 years ago
#15353
Köszi a választ! A motort már megnéztem személyesen is valószínűleg eldőltek vele. Nagy hibát nem láttam ( laikus szemmel). Van a motornak valami tipikus pontja ahol az esetleges törést észre lehet venni? Továbbá Ducati Ceglédet mennyire ismeritek? Megbízható hely? Nekem korrektnek tűntek. Korrektek is, no para.
- 10 years ago
#15352
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... s4-8346211 esetleg tud valaki valamit a motor előéletéről? Van rajta valami látható hiba? Desmodoki-t kérdezd meg, Ő szervizelte - ismeri a gépet. egyszer beszéltem vele a motorról, horpadást leszámítva patika állapot. (én is gondolkoztam rajta...)
Dokihoz kontaktot tagok között találsz. Ne írj, inkább hívd, az célravezető.
- 10 years ago
#15351
Köszi a választ! A motort már megnéztem személyesen is valószínűleg eldőltek vele. Nagy hibát nem láttam ( laikus szemmel). Van a motornak valami tipikus pontja ahol az esetleges törést észre lehet venni? Továbbá Ducati Ceglédet mennyire ismeritek? Megbízható hely? Nekem korrektnek tűntek.
- 10 years ago
#15350
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... s4-8346211 esetleg tud valaki valamit a motor előéletéről? Van rajta valami látható hiba? Szeva! Az én észrevételeim a fényezése tuti nem gyári+horpadt is+eléggé túl van árazva szerintem,de én nem vagyok akkora szakértő.A többit majd megmondják itt az okosok! Itt az apróban is árulnak egy S4 et azt nem nézegetted?! Azt legalább klubtag árulja és azt tutira le lehet infozni!
- 10 years ago
#15349
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ducati/d ... s4-8346211 esetleg tud valaki valamit a motor előéletéről? Van rajta valami látható hiba?
- 10 years ago
#15348
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy használt 2002-es s4 vásárlása esetén mire kell figyelni? Van valami szériahibája, és valahogy meg lehet állapítani hogy volt e törve? Előre is kösz a segítséget!
- 10 years ago
#15347
Üdv mindenkinek!
Teljesen újocként találtam rá oldalatokat, korábban sportmotor.hu fórumon lógtam, az ottani Duca-klubban utaltak ide erre az oldalra.
Amiért írok ide mindenkinek, mint a fórum téma is, valóban én is Ducatit szeretnék és egy kis útba igazítási tanácsért fordulok hozzátok.
Gyerek korom óta szerettem volna Ducát, Simson időszak kinövése, majd fater TS125 MZ, után első nagymotorom egy ETZ 250, majd Kawasaki ZXR 400(na ezen megtanultam pár dolgot)...Most következő lépcsőnek "betejesítem a vágyam" elmével, kiválasztottam egy ST2-t. A Monsterek gyönyörűek, de mégis ez a nyugodtabb, túrásabb motor felé hajlok, főleg hogy gerinc problémáim lettek ZXR után.
Lényeg a lényeg, mire ügyeljek egy ST vásárlása során, van-e itt közületek akinek van?
Ez konkrétan 2002-es kiadás. Leinformálam már, rendbe a papír. 58e km van benne, 43ezernél kapott nagyszervízt(vez.szíj is benne van) a MotoRosso-ban pesten. Utána meg csak olajat cserétek raja szűrővel együtt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _2-8573490
Egyébként erről a szekérről lenne szó, bármilyen tapasztalatot vagy érdekességet szivesen fogadok. Eddig csak japán motorokkal volt szerencsém foglalkozni, vezetni!
Köszönöm, hogy elolvastad!
Teljesen újocként találtam rá oldalatokat, korábban sportmotor.hu fórumon lógtam, az ottani Duca-klubban utaltak ide erre az oldalra.
Amiért írok ide mindenkinek, mint a fórum téma is, valóban én is Ducatit szeretnék és egy kis útba igazítási tanácsért fordulok hozzátok.
Gyerek korom óta szerettem volna Ducát, Simson időszak kinövése, majd fater TS125 MZ, után első nagymotorom egy ETZ 250, majd Kawasaki ZXR 400(na ezen megtanultam pár dolgot)...Most következő lépcsőnek "betejesítem a vágyam" elmével, kiválasztottam egy ST2-t. A Monsterek gyönyörűek, de mégis ez a nyugodtabb, túrásabb motor felé hajlok, főleg hogy gerinc problémáim lettek ZXR után.
Lényeg a lényeg, mire ügyeljek egy ST vásárlása során, van-e itt közületek akinek van?
Ez konkrétan 2002-es kiadás. Leinformálam már, rendbe a papír. 58e km van benne, 43ezernél kapott nagyszervízt(vez.szíj is benne van) a MotoRosso-ban pesten. Utána meg csak olajat cserétek raja szűrővel együtt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... _2-8573490
Egyébként erről a szekérről lenne szó, bármilyen tapasztalatot vagy érdekességet szivesen fogadok. Eddig csak japán motorokkal volt szerencsém foglalkozni, vezetni!
Köszönöm, hogy elolvastad!
- 10 years ago
#15346
A nemzetközi helyzet egyre fokozódik!
Nem már privátban! Irigyek!![]()
Dehogyis, legalabbis reszemrol nem. Csak en nem ugy eltem meg a dolgot. Tokeletesen igaz az, hogy megegyeztunk arban, de en ugy emlekszem, hogy az egyeszseg az volt, hogy ha megallapodok a biztositoval szla nelkul egy osszegben akkor OK, ha nem akkor megcsinaltatom es fizesse a biztosito. 1 honapom volt elrendezni, azaz addig vartak. Igen, erdeklodtem nala, hogy erdekli-e meg, es igen, vegul visszaleptem mert nem tudtam megalapodni a biztositoval es vegul a ceglediek csinaltak meg a motort (hutocsere, valtokar csere).
A biztositos bonusz zsozso amire utalt: amikor leutottek a hutot a motorrol, egybol vettem egyet az ebay-en. Sikerutl egy gyari hutot gombokert megvennem (kesobb itt talalt uj gazdajara). A tervem az volt, hogy megallapodok a biztositoval szla nelkul, a vevo meg tudva azt, hogy mar nem biztositozhat elviszi a motort a kialkudott arert plusz megkapjak a hutot is (amit en vettem).
Mas biztosan nem igy jart volna el... szal privatban megbeszeltuk a dolgokat, reszemrol letudva. Sot, baj sincsen, csak rosszul esett, hogy nem a teljes storyt mondta el is igy lettem "lesuttyozva".
Meg1 update: 1.45 volt ha jol emlekszem az alku. Most ugyanennyiert elviheto a gep a Sarkanyektol (az en megbizasombol aruljak, mert kulfoldon vagyok) ep hutovel, frissen szervizelve, vagy 1.5 egy Arrow rendszerrel.
- 10 years ago
#15344
nem igazán sajnos, talán egy tesrtastretta de az rs lenne a tuti. Bélabácsi motorját majdnem sikerült megvenni csak nem igazán lehetett adni a szavára! Van egy privatod egy megbizhatatlan kocsogtol...
- 10 years ago
#15343
A Ducati mindenkinek való,aki szeret motorozni!
Nem láttam még olyan embert,aki fanyalogva szállt volna le kipróbálás után egy Duciról Én ismerek ilyet kettőt is, aki húzza a száját
Japó sor4eik vannak, és nem igazán értenek meg
"hogy lehet ezzel az agresszív szarral egy jót motorozni?"
sajnos nem érzik...) Úgy hogy férfi ember kell hozzá,nem nyápicok
- 10 years ago
#15342
A Ducati mindenkinek való,aki szeret motorozni!
Nem láttam még olyan embert,aki fanyalogva szállt volna le kipróbálás után egy Duciról Én ismerek ilyet kettőt is, aki húzza a száját
Japó sor4eik vannak, és nem igazán értenek meg
"hogy lehet ezzel az agresszív szarral egy jót motorozni?"
sajnos nem érzik...)
- 10 years ago
#15341
A Ducati mindenkinek való,aki szeret motorozni!
Nem láttam még olyan embert,aki fanyalogva szállt volna le kipróbálás után egy Duciról
Nem láttam még olyan embert,aki fanyalogva szállt volna le kipróbálás után egy Duciról
- 10 years ago
#15340
meg olyat hadd kerdezzek, hogy van e a monstereken valahol tipuatabla/plakett, es ha igen hol Jobb oldalon az ülés alatt van a csővázon egy matrica. ha még nem volt törve/festve/letépve
- 10 years ago
#15339
meg olyat hadd kerdezzek, hogy van e a monstereken valahol tipuatabla/plakett, es ha igen hol Jobb oldalon az ülés alatt van a csővázon egy matrica.
- 10 years ago
#15338
meg olyat hadd kerdezzek, hogy van e a monstereken valahol tipuatabla/plakett, es ha igen hol
- 10 years ago
#15335
Sziasztok!
Ismét egy kéréssel (kérdéssel) fordulok hozzátok!
Eléggé pofátlan leszek és megkérdezném, hogy jövőre valaki aki Dunakeszi közelében lakik, nem e adná oda a 620-as át egy körre, vagy kettőre, hogy kipróbálhassam, tényleg nekem való e a Ducati? Tudom, hogy senki se adná oda egy idegennek, de nekem nagyon sokat segítene :/ .
Ismét egy kéréssel (kérdéssel) fordulok hozzátok!
Eléggé pofátlan leszek és megkérdezném, hogy jövőre valaki aki Dunakeszi közelében lakik, nem e adná oda a 620-as át egy körre, vagy kettőre, hogy kipróbálhassam, tényleg nekem való e a Ducati? Tudom, hogy senki se adná oda egy idegennek, de nekem nagyon sokat segítene :/ .
- 10 years ago
#15334
rendesen bekezdtél földim!motorral? vagy mivel? volt már monsterem
itt vagyok egy ideje csak én inkább olvasgatom a fórumot
az előző weboldalon aktívabb voltam
én bélabácsi lenullázására gondoltam,de jót röhögötem rajta.
aham így már értem a dolgot
ezzel csak az a baj ,hogy nem bunkó akartam lenni Bélabával hanem, gyorsan a story... Hahun árulnak egy motort (fehér RS) teló, oké mehetünk, pénz szállítási eszköz megvan ott vagyunk a motorért elég erős vásárlási szándékkal! mert egyből beleszerettem a motorba annak ellenére ,hogy volt vele bibi de szép és f@sza volt! oké megegyeztünk viszont jófejségből még várok egy hónapot ,hogy a biztosítós dolgokat elintézze stb (még amit tud huzzon ki pénzt a motorból) ,OK lekezeltünk megbeszéltünk mindent , (MDK-n tatottuk a kapcsolatot) picivel több mint 3hét után csörög a telefonom ,hogy ugye nem álltam el a vásárlási szándéktól...stb -Én dehogy is! hisz kell a motor. majd letelt a hónap, kell még idő stb. utána csak eljutottunk addig ,hogy ja bocs de mégsem adnám el a motort mert mégse éri meg nekem mert nem sikerült annyit kihúzni a biztosítóból mint amennyit szeretett volna ("bónusz kes)... kb ennyi a többit azt nem írom le! de ez szerintem így nem volt korrekt XD
- 10 years ago
#15333
meg nem voltam vele, tegnap vettem, de ugyanezzel a felallassal mar elottem igen. Az autoimon is mar csak motorkod van, ezert velelmezem hogy itt is ez lehet a helyzet, csak gondolom ti tobbet tudtok Én magyar papírokkal vettem az enyémet, a forgalmijában a P5 rublikánál (motorkód/szám) csak annyi volt, hogy "600A" ... Természetesen a motoron nem ez van. Eredetvizsgánál a faszi pampogott, hogy hogy vehettem meg így a motort mikor ezek nem egyeznek... persze hiába is mondtam, hogy annál a résznél a motorkód is elfogadott... Erre a válasza az volt, hogy ezt nem gondolom ugye, hogy visszakeresi mi lehet az?!... Az egész vége az lett, hogy ő is ráírta ezt a kódot a papírokra és ennyit mondott: "az okmányirodában vagy elfogadják, vagy nem. Ha nem akkor újra kell vizsgáztatni!" ( ekkor még volt több mint egy év vissza a műszakiból) Az okmányirodában még csak meg sem kérdezték mi az, simán kiállítottak minden papírt. Rendőrök is állítottak meg párszor azóta és egyszer sem volt belőle gond. Szóval a motorkód önmagában nem biztos, hogy para, de óvatosságra int az tuti
![]()
én is magyar papírokkal vettem... biztos hogy "jó" a motor, ezért nem értem mi lehet, és ezért is olyan helyre akarom vinni ahol nem ilyen pampogós okoskodók vannak. Volt egy autóm amit 0 kilométeresen vettem, de mire eladásra került, le volt fújva pár elem rajta. Elvittem ismeretlen helyre vizsgázni ahol közölték hogy kettőből van összerakva, mondom tééényleg...?
Na, ilyenekkel nem akarok megint találkozni Magyarország!Te csodás!!
- 10 years ago
#15332
hogy ment át az eredetiségvizsgán? vagy még nem? én személy szerint nem biztos, hogy vállalnám a tortúrát ami egy ilyennel jár + benne lenen a zabszem a seggemben hogy "miért"
meg nem voltam vele, tegnap vettem, de ugyanezzel a felallassal mar elottem igen. Az autoimon is mar csak motorkod van, ezert velelmezem hogy itt is ez lehet a helyzet, csak gondolom ti tobbet tudtok Én magyar papírokkal vettem az enyémet, a forgalmijában a P5 rublikánál (motorkód/szám) csak annyi volt, hogy "600A" ... Természetesen a motoron nem ez van. Eredetvizsgánál a faszi pampogott, hogy hogy vehettem meg így a motort mikor ezek nem egyeznek... persze hiába is mondtam, hogy annál a résznél a motorkód is elfogadott... Erre a válasza az volt, hogy ezt nem gondolom ugye, hogy visszakeresi mi lehet az?!... Az egész vége az lett, hogy ő is ráírta ezt a kódot a papírokra és ennyit mondott: "az okmányirodában vagy elfogadják, vagy nem. Ha nem akkor újra kell vizsgáztatni!" ( ekkor még volt több mint egy év vissza a műszakiból) Az okmányirodában még csak meg sem kérdezték mi az, simán kiállítottak minden papírt. Rendőrök is állítottak meg párszor azóta és egyszer sem volt belőle gond. Szóval a motorkód önmagában nem biztos, hogy para, de óvatosságra int az tuti
![]()
én is magyar papírokkal vettem... biztos hogy "jó" a motor, ezért nem értem mi lehet, és ezért is olyan helyre akarom vinni ahol nem ilyen pampogós okoskodók vannak. Volt egy autóm amit 0 kilométeresen vettem, de mire eladásra került, le volt fújva pár elem rajta. Elvittem ismeretlen helyre vizsgázni ahol közölték hogy kettőből van összerakva, mondom tééényleg...?
Na, ilyenekkel nem akarok megint találkozni
- 10 years ago
#15331
külföldön nem egyedi jelzés a motorkód, itthon igen. gondolom a honosításnál kerültek másképp be az adatok. lehet nem lesz belőle gond, de azért fura Állítólag nálunk szerbiában nincs motorszám beleírva a forgalmiba csak alvázszám .
- 10 years ago
#15330
külföldön nem egyedi jelzés a motorkód, itthon igen. gondolom a honosításnál kerültek másképp be az adatok. lehet nem lesz belőle gond, de azért fura
- 10 years ago
#15329
Üdv mindenkinek!
Régóta olvasgatom a fórumot, azonban tegnaptól én is beléptem a Ducati tulajok táborába, így a regisztráció is elkerülhetetlenné vált![]()
Ebből eredően máris kérdeznem kell: amit sikerült vásárolni gépet, annak a törzskönvy/forgalmiban írt motorszáma nem egyezik a motoron lévővel (vázszám jó). Mivel a dokumentumokban sem a hossza, sem a formátuma nem olyan mint a motoron találhatóé, ezért azt gondoljuk hogy motorkód szerepel azokban (az első kb 5 karakter ok, utána már csak annyi van hogy 2002049, a gyártás éve). Az eladó végtelenül korrekt volt, egyáltalán nem gondolnám hogy bármit is trükközne, sőt ő maga ajánlotta fel hogy ellenőrizzem, innen is derült ki a dolog. (ráadásul odaadta az előző eredetvizsga papírját is ezekkel az adatokkal). Kérdésem, találkozott e már valaki ilyesmivel, vagy egyáltalán ötlet hogy mi lehet ez? hogy ment át az eredetiségvizsgán? vagy még nem? én személy szerint nem biztos, hogy vállalnám a tortúrát ami egy ilyennel jár + benne lenen a zabszem a seggemben hogy "miért"
meg nem voltam vele, tegnap vettem, de ugyanezzel a felallassal mar elottem igen. Az autoimon is mar csak motorkod van, ezert velelmezem hogy itt is ez lehet a helyzet, csak gondolom ti tobbet tudtok Én magyar papírokkal vettem az enyémet, a forgalmijában a P5 rublikánál (motorkód/szám) csak annyi volt, hogy "600A" ... Természetesen a motoron nem ez van. Eredetvizsgánál a faszi pampogott, hogy hogy vehettem meg így a motort mikor ezek nem egyeznek... persze hiába is mondtam, hogy annál a résznél a motorkód is elfogadott... Erre a válasza az volt, hogy ezt nem gondolom ugye, hogy visszakeresi mi lehet az?!... Az egész vége az lett, hogy ő is ráírta ezt a kódot a papírokra és ennyit mondott: "az okmányirodában vagy elfogadják, vagy nem. Ha nem akkor újra kell vizsgáztatni!" ( ekkor még volt több mint egy év vissza a műszakiból) Az okmányirodában még csak meg sem kérdezték mi az, simán kiállítottak minden papírt. Rendőrök is állítottak meg párszor azóta és egyszer sem volt belőle gond. Szóval a motorkód önmagában nem biztos, hogy para, de óvatosságra int az tuti
![]()
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]