gopro 3hoz használ valaki utángyártott akkumulátort?
milyet érdemes venni?
Sajnos nem, pedig jó lenne. pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra ha F es a kábele az üzemanyagot, ha P a gyújtást, lehet f és azé nem durrog de üzemanyagot nem szoktak megszakítani normál esetben
Sajnos nem, pedig jó lenne. pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra A gyújtást szakítja,azzal nincs baj. A megszakítási idő adaptív (automata 85 ms) beállításon van. Szerinted ezt kellene növelnem? próbáld ki nem tudom, lehet így nem fecskendez be + üzemanyagot
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat Sajnos nem, pedig jó lenne. pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra A gyújtást szakítja,azzal nincs baj. A megszakítási idő adaptív (automata 85 ms) beállításon van. Szerinted ezt kellene növelnem?
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat Sajnos nem, pedig jó lenne. pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra ha F es a kábele az üzemanyagot, ha P a gyújtást, lehet f és azé nem durrog
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat Sajnos nem, pedig jó lenne. pedig kéne neki mert gyújtást szakít de közben fecskendez. Állítsd lassabbra
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat Sajnos nem, pedig jó lenne.
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni
neked nem durrog? nekem durrogott mint állat
Na, beszereltem. Szuper jó, könnyű beépítés, könnyű beállítás. Közepes fordulaton is lágy a váltás, tetszik. Mondjuk a hátsó gumi biztosan hamarabb fog elkopni
zárt pályán természetesen
Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz. Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik. Hát ez érdekes. Van róla fotód? Lehet, hogy a te motorod még nem támogatja? Nem tudom,de elmondták,hogy működnie kellene.kép ehhez hasonló csak van még egy kivezetés ,igy a dda is rá lehessen kötni.Csatolmányok:
5209-9660-large.jpg (20.44 KiB) Megtekintve 37723 alkalommal
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi. Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz. Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik. Hát ez érdekes. Van róla fotód? Lehet, hogy a te motorod még nem támogatja?
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi. Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz. Szia! nincs hozzá semmilyen külön kábel.azt mondták így kellene működnie csak rá össze kell dugni a két csatit..kicseréltem egy másikra ,de az se működik.
Sziasztok! Streetfighter 1098 s-re vettem healtach ds 2 fokozatkijelzőt.rádugtam a gyári szerviz csatlakozóra ,de nem történik semmi.(a kijelző teljes sötét)Beszéltem az ago motorsal ,mert onnan vettem azt mondták,hogy mindegyik kijelző előzetes próbán esik át és működő képes.akkor nem tudom mi a probléma.Kell még valamit állítani a motoron,vagy rossz a kijelző??Mert akkor visszaviszem.Köszi Norbi. Szia! Nekem a Monster 821-nél adni kellett egy gyújtás utáni pozitívot is. A kijelző kábelén a DDS csatlakozó mellett volt egy különálló szál, azt kellett egy gyorskapoccsal (benne volt a csomagban) a biztosítéktáblából kilépő egyik vezetékhez hozzákapcsozni. Ez adja neki az áramot. Volt hozzá beszerelési útmutató, az alapján csináltam én is. Nézd meg, hogy van-e külön pozitív szál a vezetékén, mert ha igen, akkor valószínűleg nálad is csatlakoztatni kell egy gyújtás utáni pozitívhoz.
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot. Nem kell felmegy simán... Sajnos túl nagy a "törése" a sisakom all részének így kell....
Én valahogy így fogom most megoldani a rögzítést, ez a legjobb beállítás szerintem, csak kell reszelnem egy műanyag kockából köz darabot. Nem kell felmegy simán...
és Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture Rögzítés közben is tudja változtatni? Nekem nem tűnik szerencsésnek, ha igen.
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget ésAzzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture Rögzítés közben is tudja változtatni?
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget ésAzzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. Csak ne felejtsd el megfordítani a képet is a kamerán, ne utána kelljen vele szívni! éshttps://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget ésAzzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture Szerencsére van ilyen funkciója a kamerának, de nem szenzoros, manuálisan kell. Bár utólag se lehet valami bonyolult, de szerintem is jobb már egyből így rögzíteni. - 6 years ago #11143Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget ésMellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. nekem gopro session van, az pl szenzor alapján "tudja" hogy milyen pozícióban van és úgy vesz fel. Az meg hogy most alul vagy felül nyomod meg a felvétel gombot, mindegy, főleg ha van quick capture - 6 years ago #11142Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget ésMellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. Csak ne felejtsd el megfordítani a képet is a kamerán, ne utána kelljen vele szívni! - 6 years ago #1114120-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget és20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így: Köszi, ilyen a pánt és a tartó is (-gopro felirat ), a fejjel lefelére nem gondoltam "Simán" nekem nem volt jó, tulságosan lefelé nézett, ahogy ültem a motoron. Egy Multin vagy Hyperen biztos jó lenne úgy is.
A sisak nálam azért nem játszik, mert nem akarok semmit ráragasztani. Esetleg, ha lenne olyan tartó, amit a héj pereméhez lehet rögzíteni (kb mint a com szetteket), azt kipróbálnám. - 6 years ago #11140Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. Legyen benne stabilizátor. gopro session. kicsit olcsóbb és kicsi a mérete - 6 years ago #11138Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. 20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. Azzal a közdarabbal amit Kajakman linkelt vagy fejjel lefele vagy simán is megoldható, nekem nem mozog ha szorosra húzom a pántokat, a lényeg, hogy a vállpántokat a lehető legrövidebbre húzd, minél közelebb legyen a nyak részhez a kamera, valahogy így:Csatolmányok:
img_4785.jpg (316.19 KiB) Megtekintve 37723 alkalommal - 6 years ago #11137Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. 20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg ezt az elemet használva, goprot fejjel lefelé rögzítve be tudod állítani a kívánt szöget - 6 years ago #11136Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. 20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. Mellpánttal hogy oldod meg, hogy ne mozogjon? Direkt a mellpánt tartójára nem tudom tenni a kamerát, mert úgy legmagasabb állásban is csak a tankot látnám, kell egy kis közdarab, de úgy meg már nagyon mozgott nekem. - 6 years ago #11134Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. 20-30 ezer forinttól már kapsz SJCAM kamerát melyből az alap is már 1080p-ben tud felvenni 30 fps-el, bár már ezeket is hamisítják... Én az enyémet még 2014 elején vettem és azóta tökéletesen működik. Azóta vettem 1 éve egy GoPro Hero4 Black-et, persze tudásban ég és föld a különbség, de ár/érték arányban az SJCAM verhetetlen. Pozitív, hogy mindkettőnek ugyan olyan a felfogatása és ebay-ről pár forintért meg tudsz venni minden konzolt és felfogatást. Személyes tapasztalatom, hogy a legjobb beállítást úgy kapod, ha vagy mellpánttal rögzíted magadra a kamerát de úgy is a legmagasabban, vagy a sisakodra de oda az áll részre, tehát a plexi alá, a tetején már túl magasan lesz, és nem adja vissza azt a képet amit szeretnél. - 6 years ago #11133Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. https://www.220volt.hu/Teszt/GoPro+Hero - 6 years ago #11132Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. http://www.sjcammagyarorszag.hu/termeke ... ortkamerak
Ezek bevált cuccok, olvass teszteket, youtube összehasonlító videókat GoPro-val.
A legfontosabb a felerősítés lesz a motorra. Normális mount szett kell! - 6 years ago #11131Valami jó kamerát tudtok ajánlani? Motorra vagy sisakra. Nem kell 4k meg ilyenek. Elég a hd. Köszi
Nem baj ha nem drága!
Elsősorban nappal, jó fényviszonyok között lenne használva. sokan a védára esküsznek - 6 years ago #11129Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani? Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik? Hivd fel a Gezat, segitokesz! - 6 years ago #11128Megfizethető árú köridőmérőt tudnátok ajánlani? Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
stafford (888) 2017 nov 17 19:36 #191 válasz új komment
@Ruczak Ez volt nekem, kakucson is ez a rndszer mukodik. Adot nem szukseges venni ha pl palyanapra mesz mert be tudja fogni a palya vagy masok adojat.
http://www.generalmechatronics.com/hu/p ... tegory%3A3
Nem tudjátok, ez még mindig csak androidos telefonnal működik?
- 6 years ago #11127Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel... vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár... Én úgy tudom Zsolti(Maráczi) házhoz megy, kérdezd meg tőle. KMPetinek a hyperre itt írta Debrecenben az ECU-t az tuti. - 6 years ago #11126Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem... oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd persze, úgy gondoltam én is, bár nem hinném hogy tovább módosítom - 6 years ago #11125termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor.... Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem... oké, de ha majd még akarsz rajta változtatni később akor előbb csináld meg és a végén programoztasd - 6 years ago #11124nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor.... Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján olvastam meg néztem is az ago oldalát, egyenlőre ráteszek egy létező térképet, kipróbálom, azután meg elviszem szerintem... - 6 years ago #11123nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor.... Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján ja és a performance vagy rexxer ecu 500-alt tovább is forog ha jól emlékszem
- 6 years ago #11122power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al? nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor.... Igazi értelme csak úgy van, ha padon lövik be, és ott is a két hengert külön. Nekem az Ago csinálta, Ha akarsz rá nyitott rendszert is meg lendkereket érdemes a végén megcsináltatni. Sokkal jobb kezelhetőbb lesz tőle és nem fog sehol torpanni. Az én teljesítménymérésem fent van az Ago honlapján
Csatolmányok:
kepernyofoto_2017-12-23_-_19.14.23.png (235.65 KiB) Megtekintve 37723 alkalommal - 6 years ago #11121Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel... vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár... jaja, rexxer a szó amit kerestem - 6 years ago #11120Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel... vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más Maleducatinál már érdeklődtem, ott rexxer ecu tuning van, 60 ezer azt hiszem az írás, be fogok telefonálni a Rossoba is, hogy ők milyen áron mit csinálnak, itt elsősorban nem a költség a kérdéses, de azért egy írásért nem mindegy, hogy Debrecenből Pestig kell csak mennem vagy Szombathelyig akár... - 6 years ago #11119Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel... vagy veszel performance ecut, vagy a mostanira ráiratod a performanszt.
a rossóban csinálnak ilyent, a maleducati nem gyárit, de profi racsingot ír, ha jól tudom sárkánynak is van megoldása rá - szóval lehet választani. általában 50e ft körül szokott menni egy írás, bár rég pörögtem rajta, szóval lehet már tök más - 6 years ago #11118Nekem adott egy full rendszer katalizátor nélkül+K&N fújható sport légszűrő+nyitott légszűrő ház. Kérdés, hogy milyen opciók vannak arra, hogy az "agyát" is hozzá állíttassam a rendszerhez. Gyári ECU írása? Performance ECU és azt írják? Egyáltalán hol foglalkoznak ilyennel? Gondolom a jelenlegi állapotban még lehet gyengébb is mint gyári rendszerrel... - 6 years ago #11117power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al? nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor.... Ha jol remlik, akkor PC-t fekpadon be kell allitani. Mar ha iagzan jot akarsz. dino majd monjd az okosabbat - 6 years ago #11116power commander-t használ valaki? Valami tapasztalat esetleg? Vettem egyet jó áron, érdemes berakni gyári map-al? nekem a 748-ra muszáj volt, a big bore kit miatt rakoncántlankodott nélküle. páran használtak/nak gyári blokkokon is, de ha nincs nagy nyitott rendszered ECU-val, sztem nem sok értelme van pénzt költeni rá termi slip on van, katalizátor nélkül stock ecu val, van rá gyári map is....majd szezonban meglátom akkor....