Avatar
 ricsi
#10165
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!
ég és föld, legalábbis nekem. mindegyik motoromon cseréltem amint tudtam, 1 óra fölötti menéseknél hatalmas segítség.
#10164
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
És ez a felső pozíció, a gyáriak ezt szánták enduro mozgáshoz, amikor elvileg állva motorozol. Én utcán is így használom.
Csatolmányok
(683.82 KiB) Még senki sem töltötte le.
#10163
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?

Alsó állásban, elvileg ez az utcai verzió.
Csatolmányok
(606.8 KiB) Még senki sem töltötte le.
#10162
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?


Először én is ezt néztem, de felesleges ezt megvenni, ráadásul nem leszel sokkal beljebb vele.
Amit én rendeltem az durván fele/harmada ennek és sokkal közelebb van ahhoz amire Neked illetve nekem szükségem volt.
Én erre gondolok:
https://www.ebay.de/itm/PEDAL-Bremse-hi ... :rk:8:pf:0
Mindjárt lemegyek és csinálok 1-2 fotót róla. Ez most Enduron van nekem de elvileg tökéletesen passzolnia kell a 950-re.
#10161
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Ezt találtam:

https://www.ducatiomaha.com/products/96280251a

Állítólag mindegyik Multihoz jó és mivel állítható lehet nyerő a dolog.
Te is erre gondoltál?
#10160
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.

Csao! Hálás vagyok a kommentedért - ezzel sokat segítettél. Köszönöm!

Az ülés témát jegelem egyelőre és a következő szezon majd elárulja, hogy kell-e ezzel foglalkoznom.
#10159
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!

Csao! Ugyanez volt a problémám a fékpedállal mint Neked. Megrendeltem hozzá az 1200 Enduro fékpedálját, elvileg ahogy néztük egy az egyben cserélhető. Ez a pedál már önmagában normálisabb pozícióban áll emellett a taposó rész magassága egy mp alatt átfordítható 2 magasság között.
Ülés témáról nem tudok nyilatkozni, max. annyit, hogy volt 700km fölötti napom és nem volt gáz.
Csatolmányok
(425.93 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 Dani
#10158
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!
Az valószínűleg nem hátrány, ha tudod használni a hátsó féket is :)
Állítani nem lehet rajta? Hátha nem kell cserélni.


Egy normális csizmával aminek van némi védelme és tartása majdhogynem lehetletlen elérnem a lábbammal a féket. Szinte már rendellenesen kell fordítani a lábfejem, hogy valóban használni lehessen. Számos fórumon olvastam, hogy ez sokak számára szintén nem "kényelmes/használható" és kérdőjel a tervezők felé, hogy miért is oldatták meg ennyire takarékosan mindezt. Találtam nem gyári kiegészítőt, de bevallom gőzöm sincsen, hogy tényleg abszolválták-e a feladatot...


minden motoron kicsit más a hátsó fék elhelyezkedése, szokni kell
nekem is furcsa volt az Sf után a Hyperen, de megszoktam
szerintem próbáld ki, és használd egy darabig úgy, ahogy van, és ha nem jön be, akkor érdemes beruházni egy olyan verzióra, amin be tudod pontosan állítani
#10157
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!
Az valószínűleg nem hátrány, ha tudod használni a hátsó féket is :)
Állítani nem lehet rajta? Hátha nem kell cserélni.


Egy normális csizmával aminek van némi védelme és tartása majdhogynem lehetletlen elérnem a lábbammal a féket. Szinte már rendellenesen kell fordítani a lábfejem, hogy valóban használni lehessen. Számos fórumon olvastam, hogy ez sokak számára szintén nem "kényelmes/használható" és kérdőjel a tervezők felé, hogy miért is oldatták meg ennyire takarékosan mindezt. Találtam nem gyári kiegészítőt, de bevallom gőzöm sincsen, hogy tényleg abszolválták-e a feladatot...
Avatar
 Warpig
#10156
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!
Az valószínűleg nem hátrány, ha tudod használni a hátsó féket is :)
Állítani nem lehet rajta? Hátha nem kell cserélni.
#10155
Kérdés...

Megéri a gyári ülést komfortülésre cserélni?
Van bárkinek ebben némi tapasztalata már?

Illetve a hátsó fékkart szeretném lecserélni, mert számomra elérhetetlennek/használhatatlannak tűnik.
Érdemes?

Köszönöm előre is!
#10154
az S meg az általad említett 2018-as modell nem összehasonlítható, van 2019-es "sima" meg van 2019-es S-es. a "sima" az amit te rendeltél -> nem kifejezetten értem miért ragaszkodsz, hogy amikor átveszed már egy éves legyen. most nem tűnik nagy dolognak, de amikor később eladod az az egy év sokat jelenthet.


Az új 950 S-t semmiképp sem szeretném, a sima 950-es új évjárat viszont nem tetszik.

A motorom egyébként 2019 február végére érkezik meg az országba és március 15-ig kértem, hogy helyezzék forgalomba.
akkor lehet én nem figyeltem eléggé, azt hittem a 950-es maradt olyan amilyen, az nem kapott faceliftet


Sajnos kapott faceliftet. Több helyen is ( felni színe, váz színe) vagy pld.: oldalidom forma.

(Számomra) két marginális rész is változott, így hát ízlések és pofonok...
Avatar
 ricsi
#10153


Igen, tudom - Köszönöm!

Megnéztem és kifejezetten kértem az importőrt, hogy a 2018as modellt hozza ne ezt az új verziót.
az S meg az általad említett 2018-as modell nem összehasonlítható, van 2019-es "sima" meg van 2019-es S-es. a "sima" az amit te rendeltél -> nem kifejezetten értem miért ragaszkodsz, hogy amikor átveszed már egy éves legyen. most nem tűnik nagy dolognak, de amikor később eladod az az egy év sokat jelenthet.


Az új 950 S-t semmiképp sem szeretném, a sima 950-es új évjárat viszont nem tetszik.

A motorom egyébként 2019 február végére érkezik meg az országba és március 15-ig kértem, hogy helyezzék forgalomba.
akkor lehet én nem figyeltem eléggé, azt hittem a 950-es maradt olyan amilyen, az nem kapott faceliftet
#10152
Tegnap bemutatták a 950 S-t. A nagy multi "jóságaival" felvértezve :)


Igen, tudom - Köszönöm!

Megnéztem és kifejezetten kértem az importőrt, hogy a 2018as modellt hozza ne ezt az új verziót.
az S meg az általad említett 2018-as modell nem összehasonlítható, van 2019-es "sima" meg van 2019-es S-es. a "sima" az amit te rendeltél -> nem kifejezetten értem miért ragaszkodsz, hogy amikor átveszed már egy éves legyen. most nem tűnik nagy dolognak, de amikor később eladod az az egy év sokat jelenthet.


Az új 950 S-t semmiképp sem szeretném, a sima 950-es új évjárat viszont nem tetszik.

A motorom egyébként 2019 február végére érkezik meg az országba és március 15-ig kértem, hogy helyezzék forgalomba.
Avatar
 ricsi
#10151

Megértettem és köszönöm a válaszod!

Elvileg egy Akrapovic Slip-on lesz rajta. Mást nem tervezek hozzá egyelőre.
Tegnap bemutatták a 950 S-t. A nagy multi "jóságaival" felvértezve :)


Igen, tudom - Köszönöm!

Megnéztem és kifejezetten kértem az importőrt, hogy a 2018as modellt hozza ne ezt az új verziót.
az S meg az általad említett 2018-as modell nem összehasonlítható, van 2019-es "sima" meg van 2019-es S-es. a "sima" az amit te rendeltél -> nem kifejezetten értem miért ragaszkodsz, hogy amikor átveszed már egy éves legyen. most nem tűnik nagy dolognak, de amikor később eladod az az egy év sokat jelenthet.
#10150
én értem a 950est, sztem állatjó motor. semmiképp nem ajánlom a powercommandert, hacsak nincs nem gyári nagy rendszered, légszűrőd, tuning cipőfűződ éás hasonló dolgok.

Megértettem és köszönöm a válaszod!

Elvileg egy Akrapovic Slip-on lesz rajta. Mást nem tervezek hozzá egyelőre.
Tegnap bemutatták a 950 S-t. A nagy multi "jóságaival" felvértezve :)
950 Enduro nem lett most sem?
#10149
én értem a 950est, sztem állatjó motor. semmiképp nem ajánlom a powercommandert, hacsak nincs nem gyári nagy rendszered, légszűrőd, tuning cipőfűződ éás hasonló dolgok.

Megértettem és köszönöm a válaszod!

Elvileg egy Akrapovic Slip-on lesz rajta. Mást nem tervezek hozzá egyelőre.
Tegnap bemutatták a 950 S-t. A nagy multi "jóságaival" felvértezve :)


Igen, tudom - Köszönöm!

Megnéztem és kifejezetten kértem az importőrt, hogy a 2018as modellt hozza ne ezt az új verziót.
#10148
én értem a 950est, sztem állatjó motor. semmiképp nem ajánlom a powercommandert, hacsak nincs nem gyári nagy rendszered, légszűrőd, tuning cipőfűződ éás hasonló dolgok.

Megértettem és köszönöm a válaszod!

Elvileg egy Akrapovic Slip-on lesz rajta. Mást nem tervezek hozzá egyelőre.
Tegnap bemutatták a 950 S-t. A nagy multi "jóságaival" felvértezve :)
#10147
én értem a 950est, sztem állatjó motor. semmiképp nem ajánlom a powercommandert, hacsak nincs nem gyári nagy rendszered, légszűrőd, tuning cipőfűződ éás hasonló dolgok.

Megértettem és köszönöm a válaszod!

Elvileg egy Akrapovic Slip-on lesz rajta. Mást nem tervezek hozzá egyelőre.
Avatar
 ricsi
#10146
én értem a 950est, sztem állatjó motor. semmiképp nem ajánlom a powercommandert, hacsak nincs nem gyári nagy rendszered, légszűrőd, tuning cipőfűződ éás hasonló dolgok.
#10145
Sziasztok,

Teljesen új vagyok itt és a Ducati világában.

Lenne kérdésem, hátha tudnátok rá válaszolni.
Eredeti gyári Multi950-hez megéri power commandert tenni és padon belőni? Ér ez valamit gyári állapothoz képest ?
Biztosan nyersz pár lóerőt, meg simábban fog menni a motor, stb. De ha kevésnek érzed a 950-est, akkor inkább 1200-es irányban kéne gondolkodni. Közben megnéztem az adatlapod, és írtad, hogy még meg se jött a motor, majd jövőre érkezik. Akkor már miért nem 1200-est veszel, ha már egyből faragnád a 950-est? :) Én egyébként nem nagyon értem a 950-es létjogosultságát, egyedül az ára szól mellette nálam, de ha már egyből pénzt locsolnál rá teljesítménynövelésre... Na majd ha lesz időd írd le miért a 950-est rendelted.

Uram, köszönöm az infót!

Alapvetően az ár miatt döntöttem így. Ennél (jóval) többet nem szeretnék rá költeni (4.3M Ft).

A Dynot is csak a motor optimálisabb és egyenletesebb futása miatt tenném rá. Elvileg egy optimálisabb beállítás jótékonyan hat az élettartamra és akár picivel jobban fogyaszthat majd, bár ez nem igazán releváns tényező.
A pár+ lóerő egyáltalán nem számít.

Rengeteg rosszat olvastam a Multikról és ennek ellenére is elmentem próbakörre vele - életem első motorjánál éreztem ilyen hangulatban magam. Nevettem a bukó alatt - folyamatosan fülig ért a szám, s azt hiszem ez számít. Úgy gondolom megtaláltam a motoromat. Egyébként mentem az 1260s-el is, de az a többlet amit nyújtott számomra inkább feleslegesnek tűnt. Persze ez egyéni...

Illetőleg páromnak 650es Kawája van ER6-N. Együtt fogunk menni a legtöbbet (ez van tervben a következő szezonra)...
#10144
Sziasztok,

Teljesen új vagyok itt és a Ducati világában.

Lenne kérdésem, hátha tudnátok rá válaszolni.
Eredeti gyári Multi950-hez megéri power commandert tenni és padon belőni? Ér ez valamit gyári állapothoz képest ?
Biztosan nyersz pár lóerőt, meg simábban fog menni a motor, stb. De ha kevésnek érzed a 950-est, akkor inkább 1200-es irányban kéne gondolkodni. Közben megnéztem az adatlapod, és írtad, hogy még meg se jött a motor, majd jövőre érkezik. Akkor már miért nem 1200-est veszel, ha már egyből faragnád a 950-est? :) Én egyébként nem nagyon értem a 950-es létjogosultságát, egyedül az ára szól mellette nálam, de ha már egyből pénzt locsolnál rá teljesítménynövelésre... Na majd ha lesz időd írd le miért a 950-est rendelted.
#10143
Sziasztok,

Teljesen új vagyok itt és a Ducati világában.

Lenne kérdésem, hátha tudnátok rá válaszolni.
Eredeti gyári Multi950-hez megéri power commandert tenni és padon belőni? Ér ez valamit gyári állapothoz képest ?
#10142
Hi Mindenkinek!

Sikerült eltűnni 4 napra, mentem több mint 2e km-t. Tetszik a szerkezet, jól vizsgázott. :)
Csatolmányok
(562.24 KiB) Még senki sem töltötte le.
(630.75 KiB) Még senki sem töltötte le.
(1.05 MiB) Még senki sem töltötte le.
(1014.89 KiB) Még senki sem töltötte le.
(1012.89 KiB) Még senki sem töltötte le.
#10140
Sziasztok!

Lehet, hogy nem ide kellene írnom, akkor elnézést kérek tőletek.
Megváltozott életkörülményeim miatt, sajnos eladóvá vált a motorom/2003.11.28 Multistrada 1000DS/ jelenleg még garázsban van, de két hét múlva már nem tudom tárolni megfelelő körülmények között.
Tavaly ősszel a téli tárolás előtt, a Moto Rossonál megcsináltattam a nagyszervizt! Szíjak, Desmo ellenőrzés utánállítás, olajak, gyertyák, üzemanyagszűrő, EK lánc, lánckerékkel együtt csere. Idén tavasszal pedig kapott vadi új Pirelli Scorpion Trail 2 abroncsokat a műszaki vizsga előtt.
Most nem írom le, hogy ezek mennyibe kerültek, de jó sok volt! :) Idén három- négyszer tudtam csak menni vele, ami nagyjából 500km lehet. Szóval ha valakit érdekel, akkor eladó. A motor közelében csak hétvégén leszek, akkor csinálok még fotót. Jelenleg ezeket találtam.
Csatolmányok
(1.99 MiB) Még senki sem töltötte le.
(942.1 KiB) Még senki sem töltötte le.
#10139
Üdv Mindenkinek!

Tudtok segíteni kicsit? Kinek van közel s távol 950-es Multistrada paripája lehetőleg kicsit több mint 6000 km-rel?
#10138
@Multi17
Jó jel ha már többen is elégedettek az ott vett Multijukkal.

Az eltérő szín a vázon és idomokon az szerintem se gyári, valamelyik festve kell legyen már. De ha profin megcsinálták akkor nem lenne vele gondom.
Ha lesz lehetőségem megnézem közelebbről és úgy mindjárt többet tudunk.

A benzinszintjelzőt meg akkor megszokom majd én is.

Mindenesetre köszönöm a hasznos infot és nagyon szép a Multid!
#10137
@Szmoli
Ezt furcsálom csak kicsit, hogy tavaly óta nem kellt el. Bár kétségtelenül nem a legolcsóbb hirdetés és ahogy látom nem is a leggyorsabban eladható típus.
Több régi hirdetést láttam már én is és beszéltem is párral, hogy megvan még a motor.

Néztem már két szimpatikusat itt a közelben, szerintem ezt is megnézem majd azért.

Az már jó jel ha neked jó a tapasztalatod velük. :)

Köszi az infot!
Korábban volt náluk egy fekete 1000-es, amit én is néztem, amikor motort kerestem. Aztán megvette valaki, akivel személyes beszéltem és az ő tapasztalata a kereskedéssel pozitív volt, semmi rejtett hibája nem volt, amit eltitkoltak volna. Azt a motort is relatíve magas áron sokáig kitartották és a későbbi tulajtól tudom, hogy nem is nagyon engedtek belőle.
Én úgy tudom, hogy ilyen gyári színkombináció (váz és idom eltérő szín) nem volt, ill. az S verziót tudtommal csak 2005-től adták, ezért ennek okát azért járd körül. A benzin szint jelző korai jelzése az típus sajátosság, tehát nem műszaki hiba.
Üdv
#10136
@Szmoli
Ezt furcsálom csak kicsit, hogy tavaly óta nem kellt el. Bár kétségtelenül nem a legolcsóbb hirdetés és ahogy látom nem is a leggyorsabban eladható típus.
Több régi hirdetést láttam már én is és beszéltem is párral, hogy megvan még a motor.

Néztem már két szimpatikusat itt a közelben, szerintem ezt is megnézem majd azért.

Az már jó jel ha neked jó a tapasztalatod velük. :)

Köszi az infot!
#10135
Üdv Mindenkinek!

Most regisztráltam újdonsült Ducatisként, ha van bármi amire érdemes odafigyelnem akkor előre is köszönöm az információkat.

Mivel a moto amit sikerült megszereznem még átadás előtt néhány ponton át lett építve így egy-két vadonatúj gyári alkatrész elérhető róla.
Nem tudom szabad-e itt ilyesmiket kinálni így ha valakit érdekel mik vannak akkor kérem jelezze.

Szép estét kívánok Mindenkinek!
tedd fel őket apróként?!

Yess, közben megtaláltam, köszönöm!
Feldobáltam. Hátha valakinek érdekes lesz belőle valami.
Avatar
 ricsi
#10134
Üdv Mindenkinek!

Most regisztráltam újdonsült Ducatisként, ha van bármi amire érdemes odafigyelnem akkor előre is köszönöm az információkat.

Mivel a moto amit sikerült megszereznem még átadás előtt néhány ponton át lett építve így egy-két vadonatúj gyári alkatrész elérhető róla.
Nem tudom szabad-e itt ilyesmiket kinálni így ha valakit érdekel mik vannak akkor kérem jelezze.

Szép estét kívánok Mindenkinek!
tedd fel őket apróként?!
Avatar
 Szmoli
#10133
Sziasztok! Uj vagyok meg itt es egy MTS 1000 vasarlasa elott allok. Korabban Aprilia Pegasom volt, most par ev kihagyas utan ujra motorra ulnek es mindig is csiptem a ducatikat. Turazni is szeretunk parommal, igy a multira esett a valasztas. Nezegetem egy ideje az elado peldanyokat, ami valljuk be nem tul boseges.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-11187002

Talaltam egy szimpatikust,de eleg regen hirdetik amit furcsalok, hogy miert nem kellt meg el.

Mi a velemenyetek rola? Talalkozott mar vki ezzel a motorral vagy tud rola hasznos infot?

Olvasgattam mar vissza a topicban es talalkoztam is mar a linkjevel, de nem lattam infot rola.

Illetve ha vannak tippek, hogy mire figyeljek vasarlaskor, azt is orommel olvasom.
A tank jeladot, es muszerfal beazast azt mar tobbszor olvastam, hallottam.

Elore is koszonom faradozasotokat.

Udv, Attila
Egy leendo Multis. Smiley

Szia Cegléden van a kereskedésben már tavaly is ott volt! Ránézésre nincs semmi baja. És a ritkább S verzió ráadásul!

Én tőlük vásároltam a mostani Gépem korrektek voltak és segítőkészek.
Ráadásul a az országban 3-4 Ducati szervizesből az egyik ott tevékenykedik.

Azért nem árt többet Megnézni. A Drágább Boglári kereskedésben lévőt is láttam tavaly azt is régóta hirdetik viszont abban több a km.
#10132
Üdv Mindenkinek!

Most regisztráltam újdonsült Ducatisként, ha van bármi amire érdemes odafigyelnem akkor előre is köszönöm az információkat.

Mivel a moto amit sikerült megszereznem még átadás előtt néhány ponton át lett építve így egy-két vadonatúj gyári alkatrész elérhető róla.
Nem tudom szabad-e itt ilyesmiket kinálni így ha valakit érdekel mik vannak akkor kérem jelezze.

Szép estét kívánok Mindenkinek!

#10131
Sziasztok! Uj vagyok meg itt es egy MTS 1000 vasarlasa elott allok. Korabban Aprilia Pegasom volt, most par ev kihagyas utan ujra motorra ulnek es mindig is csiptem a ducatikat. Turazni is szeretunk parommal, igy a multira esett a valasztas. Nezegetem egy ideje az elado peldanyokat, ami valljuk be nem tul boseges.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-11187002

Talaltam egy szimpatikust,de eleg regen hirdetik amit furcsalok, hogy miert nem kellt meg el.

Mi a velemenyetek rola? Talalkozott mar vki ezzel a motorral vagy tud rola hasznos infot?

Olvasgattam mar vissza a topicban es talalkoztam is mar a linkjevel, de nem lattam infot rola.

Illetve ha vannak tippek, hogy mire figyeljek vasarlaskor, azt is orommel olvasom.
A tank jeladot, es muszerfal beazast azt mar tobbszor olvastam, hallottam.

Elore is koszonom faradozasotokat.

Udv, Attila
Egy leendo Multis. Smiley
#10130
Up map-et a Moto Rossoban vagy a Fullgas-nál tudnak feltölteni?
Up Map-et meg kell venned. Ha egyszer csatlakozol vele egy motorra, akkor annak adatait lementi, és onnantól kezdve CSAK azzal a motorral hajlandó működni (elkerülve, hogy régióként csak 1-et vegyenek meg, és aztán minden haver azt használja)
http://termignoni.hu/ -ról be tudják neked szerezni, onnantól pofon egyszerű használni, egyedül is megy, de 100e fölötti összeggel számolj, arra jönnek még a térképek 20-50euro körüli áron
Avatar
 ricsi
#10128
Van vki, aki pesti/budai és van "dörmögő" a Multiján? Jó lenne összefutni egy fülelésre.
mi az a dörmögő? dömötör? :)
nem gyári kipuf :)
nekem van, de ugye egyel régebbi a típus
#10127
Van vki, aki pesti/budai és van "dörmögő" a Multiján? Jó lenne összefutni egy fülelésre.
mi az a dörmögő? dömötör? :)
nem gyári kipuf :)
Avatar
 ricsi
#10126
Van vki, aki pesti/budai és van "dörmögő" a Multiján? Jó lenne összefutni egy fülelésre.
mi az a dörmögő? dömötör? :)
#10124
Köszi mindenkinek a segítséget! Aksi ki-be szerelésen kívül nem szereltem azon a részen, szóval valószínűleg valami kosz állt ott keresztbe.
Üdv
Avatar
 Palika
#10123
Sziasztok!
1000-es Multimon a benzintank töltőnyílása melletti üregből nem folyik le a víz (mosás után). Tud nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet tisztítani a lefolyónyílást?
Üdv!

Szia,
Nem tipikus, hogy egy ilyen lefolyocso eltomodik.
Nem szereltel valamit es csipted/ szoritottad oda/torted meg valahol?
Ha nem, lehet hogy segit egy kompresszor es suritett levegovel megfujstni kicsit.
#10122
Sziasztok!
1000-es Multimon a benzintank töltőnyílása melletti üregből nem folyik le a víz (mosás után). Tud nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet tisztítani a lefolyónyílást?
Üdv!
...find the overflow tube that hangs down on the left hand side of the bike (next to the oil cooler hoses). Follow that up and it branches out into 2 tubes, each ending at a metal insert into the tank - one on either side. These do not lead directly into the tank but into tubes inside the tank - the one on the right hand side leads to the overflow hole ( #1); Function of #1: When it rains and you get water around the edges of the filler cap or the fuel in the tank expands or if you over-fill the tank....the liquid runs down into the overflow hole and drains out onto the road – via the overflow tube.
#10121
Szerintetek hol lehet venni, nem horror áron, hátsó dobozt multihoz?
Gyárit vagy bármilyen másik gyártótól?

Egyébként én anno pár éve Givi koppintást vettem 1000 -es Multira 19500 forintért Vateráról és a mai napig Szolgál!

Ja és ha nincs tartó konzolod akkor kell az is pluszban a dobozhoz általában csak a platni jár
szívem szerint gyárit vennék rá, de a pénztárcám hevesen tiltakozik ellene. Tiszta rablás majd 2 kilót elkérni egy ilyen dobozért... de tudom, majom & banán.
Ráadásul ahhoz még elég jó ha megvan a softcase is, és akkor doboz marad a gépen, azt nem kell cipelni.
#10120
Sziasztok!
1000-es Multimon a benzintank töltőnyílása melletti üregből nem folyik le a víz (mosás után). Tud nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan lehet tisztítani a lefolyónyílást?
Üdv!
#10119
Szerintetek hol lehet venni, nem horror áron, hátsó dobozt multihoz?
Gyárit vagy bármilyen másik gyártótól?

Egyébként én anno pár éve Givi koppintást vettem 1000 -es Multira 19500 forintért Vateráról és a mai napig Szolgál!

Ja és ha nincs tartó konzolod akkor kell az is pluszban a dobozhoz általában csak a platni jár
szívem szerint gyárit vennék rá, de a pénztárcám hevesen tiltakozik ellene. Tiszta rablás majd 2 kilót elkérni egy ilyen dobozért... de tudom, majom & banán.
Avatar
 Szmoli
#10118
Szerintetek hol lehet venni, nem horror áron, hátsó dobozt multihoz?
Gyárit vagy bármilyen másik gyártótól?

Egyébként én anno pár éve Givi koppintást vettem 1000 -es Multira 19500 forintért Vateráról és a mai napig Szolgál!

Ja és ha nincs tartó konzolod akkor kell az is pluszban a dobozhoz általában csak a platni jár
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19
Nagy multistrada topic

Tènyleg olyan mint ha olajozott vasdaraboka[…]