Avatar
 Xenon
#22664
Sziasztok, valki tudna küldeni esetleg linkeli 600-ashoz szerelési manuált. Előre is köszönöm!
Valamint itt a régi gazdik közül valaki?
UPK-858Kép
Csatolmányok:
IMG-b2f750540c6c8ccda886600d6b61971f-V.jpg
IMG-b2f750540c6c8ccda886600d6b61971f-V.jpg (225.75 KiB) Megtekintve 1961 alkalommal
Avatar
 ricsi
#22661
JAMAL írta: 3 months ago Üdv Srácok!

Mai nap vettem egy léghűtéses 620ie (2003) SS Ducatit átépítés céljából. Eddig csak sor4-es vizes blokkos motorom volt, szóval ez nekem kicsit új pálya, és remélem nem is szopom be ezt a léghűtés dolgot. :?
Ma hoztam haza a gépet kb. 100 km autópályán stabil 140es sebességgel azaz 6000-es fordulatra szépen beálltam és végig ezzel a tempóval jöttem, akkor az olajhőmérséklet felment egészen 148 °C-ra.. tovább nem ment, de nem tudom hogy ment volna-e mert lejöttem a pályáról.. városban ahogy gurultam haza már kezdett nagyon nagyon minimálisan lejjebb menni a hőmérséklet. Hozzá kell tenni, hogy ma azért extra meleg van, de kérdésem az lenne, hogy ezek a léghűtéses Ducatik ilyenek és ne szarjak be ettől, vagy ez azért már tényleg túl sok volt?
Egyébként ha jól olvastam akkor 170 °C-nál írja ki hogy Hi, szóval addig elvileg jónak kéne lennie nem? Másnak is volt már ilyen? Tudom tudom tök más, de a 600RR-em Hungaroringen vagy sima autópályás menetben sem megy 80 °C fölé, persze az vizet mér, de ez az olajhőmérséklet azért kicsit izzadós volt számomra hazafelé :lol:

üdv
amíg nincs "hi" addig sztem nincs para. ez nem víz, hanem olajhő, ami többet bír. nekem anno a 620-al volt hi bőven, és még akkor sem volt para
Avatar
 JAMAL
#22658
Üdv Srácok!

Mai nap vettem egy léghűtéses 620ie (2003) SS Ducatit átépítés céljából. Eddig csak sor4-es vizes blokkos motorom volt, szóval ez nekem kicsit új pálya, és remélem nem is szopom be ezt a léghűtés dolgot. :?
Ma hoztam haza a gépet kb. 100 km autópályán stabil 140es sebességgel azaz 6000-es fordulatra szépen beálltam és végig ezzel a tempóval jöttem, akkor az olajhőmérséklet felment egészen 148 °C-ra.. tovább nem ment, de nem tudom hogy ment volna-e mert lejöttem a pályáról.. városban ahogy gurultam haza már kezdett nagyon nagyon minimálisan lejjebb menni a hőmérséklet. Hozzá kell tenni, hogy ma azért extra meleg van, de kérdésem az lenne, hogy ezek a léghűtéses Ducatik ilyenek és ne szarjak be ettől, vagy ez azért már tényleg túl sok volt?
Egyébként ha jól olvastam akkor 170 °C-nál írja ki hogy Hi, szóval addig elvileg jónak kéne lennie nem? Másnak is volt már ilyen? Tudom tudom tök más, de a 600RR-em Hungaroringen vagy sima autópályás menetben sem megy 80 °C fölé, persze az vizet mér, de ez az olajhőmérséklet azért kicsit izzadós volt számomra hazafelé :lol:

üdv
Avatar
 Sonom
#22650
Szia, érdemes megvenni a ducati monster 400 ? Mi lenne az alkatrészek rendelkezésre állásával ?
Avatar
 Orion
#22612
ricsi írta: 5 months ago Szia,

ezek a kis pogácsák a két henger hűtőbordái közé vannak beékelve, és teljesen megszokott, hogy egy idő után kipotyognak. Ne lepődj meg, ha találsz még ilyent a motor alatt, normális :)
Oksa! :-) Hálás köszönet a válaszért!
Avatar
 ricsi
#22611
Szia,

ezek a kis pogácsák a két henger hűtőbordái közé vannak beékelve, és teljesen megszokott, hogy egy idő után kipotyognak. Ne lepődj meg, ha találsz még ilyent a motor alatt, normális :)

Orion írta: 5 months ago Üdv mindenkinek!

Egy apró technikai kérdésben szeretném a segítségeteket kérni:

Egy régi álmom teljesült pár hónapja, mikor egy Ducati Monster 620ie dark (2004) tulajdonosává váltam. A motort egy kedves barátommal nézegettük körbe megvásárlás után, amikor valahonnan (feltehetően a jobb oldalából, de ez nem biztos) egy kicsi, fekete műanyag darab esett ki (képek lent). Nem tűnik komoly alkatrésznek, de mivel a járgány nagyon szép, szinte eredet állapotban van, szeretném is megőrizni ebben a formájában amíg csak tudom.

Tehát az alkatrész:
Egyszerű merev műanyag korong, ami oldalpalástja felől nézve furán kissé rombusz alakú. Mintha valamilyen igénybevétel torzította volna ilyenre. Továbbá a két kör alakú éle közül az egyik úgy egyharmada tompára kopott. Mindkét körlapján egyértelmű szürkés (szerintem fémes) érintkezés nyomai láthatók.

Ha valakinek van tippje arról, honnan szökhetett meg a darab, kérem írjon!

Hálás köszönet és szép napot mindenkinek! :-)
Dani
Orion liked this
Avatar
 Orion
#22610
Üdv mindenkinek!

Egy apró technikai kérdésben szeretném a segítségeteket kérni:

Egy régi álmom teljesült pár hónapja, mikor egy Ducati Monster 620ie dark (2004) tulajdonosává váltam. A motort egy kedves barátommal nézegettük körbe megvásárlás után, amikor valahonnan (feltehetően a jobb oldalából, de ez nem biztos) egy kicsi, fekete műanyag darab esett ki (képek lent). Nem tűnik komoly alkatrésznek, de mivel a járgány nagyon szép, szinte eredet állapotban van, szeretném is megőrizni ebben a formájában amíg csak tudom.

Tehát az alkatrész:
Egyszerű merev műanyag korong, ami oldalpalástja felől nézve furán kissé rombusz alakú. Mintha valamilyen igénybevétel torzította volna ilyenre. Továbbá a két kör alakú éle közül az egyik úgy egyharmada tompára kopott. Mindkét körlapján egyértelmű szürkés (szerintem fémes) érintkezés nyomai láthatók.

Ha valakinek van tippje arról, honnan szökhetett meg a darab, kérem írjon!

Hálás köszönet és szép napot mindenkinek! :-)
Dani
Kép
Kép
Kép
Kép
#22575
Sitkeitibi írta: 8 months ago Köszönöm a választ!
Mindig megnyugtató ha egy motornak van klubbon belüli előélete....remélem a gazdája is benéz ide.
Szia!! Itt vagyok és bármilyen kérdésre szívesen válaszolok! Az e-mailem: mihalovitstamas@gmail.com, a mobilom: 06309040103. MOst moziba megyek, de holnap délelőtt várom a hívásod!!
Avatar
 Sitkeitibi
#22574
Köszönöm a választ!
Mindig megnyugtató ha egy motornak van klubbon belüli előélete....remélem a gazdája is benéz ide.
Avatar
 ricsi
#22573
Sitkeitibi írta: 8 months ago Tisztelt Tagság!
Üdvözlök mindenkit a fórumban.
Egy kérdést szeretnék a használtauto.hu jelenlegi kínálatával kapcsolatban feltenni.
S4R mostereket nézek és ezen a példányon akadt meg a szemem.
Itt van e a tulajdonos, vagy szakértőbb szem lát e valamit rajta ami miatt feltétlen érdemes lehet a megvételre, avagy az elengedésre:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-15282187

A válaszokat előre is köszönöm.
Mindenféle tapasztalat (esetleges nyűgök , stb) érdekel a típussal kapcsolatban.

Üdvözlettel: Sitkeitibi
szia!

ez a motor egy régi tagunkké, szólok neki hogy nézzen be ide. régóta ismerjük őt is és a motort is, sztem az egyik legjobb választás a piacról.
Avatar
 Sitkeitibi
#22572
Tisztelt Tagság!
Üdvözlök mindenkit a fórumban.
Egy kérdést szeretnék a használtauto.hu jelenlegi kínálatával kapcsolatban feltenni.
S4R mostereket nézek és ezen a példányon akadt meg a szemem.
Itt van e a tulajdonos, vagy szakértőbb szem lát e valamit rajta ami miatt feltétlen érdemes lehet a megvételre, avagy az elengedésre:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-15282187

A válaszokat előre is köszönöm.
Mindenféle tapasztalat (esetleges nyűgök , stb) érdekel a típussal kapcsolatban.

Üdvözlettel: Sitkeitibi
Avatar
 LM
#22547
o.imi írta: 11 months ago Köszi a részletes választ :)

1100 ból csak az EVO volt képben, de én is erre jutottam, hogy a 821 jobb lenne.

A láb helyzete változott a faceliftnél? Az utánit próbáltam ami nagyon tetszett minden szempontból. Hát sajnos a faceliftes szinte biztos, hogy pénzügyileg nem fog bele férni.

A stripe verzió csíkja a lakk alatt van vagy teljesen utólagosan van felragasztva? Árulnak egy újrafényezett tankút amiről ez hiányzik, de a sárvédőn és a kis fejidomon megvan a csík.
Szia! Nekem 2016-os Monster 821-es gyári Stripe kivitelem volt. Mindenhol a fehér csíkozás és a feliratok le vannak lakkozva, magyarul a lakk alatt vannak. A sima piros modellek nincsenek lakkozva, azok egyszerű pirosak és a Ducati felirat is csak úgy rá van ragasztva. Többek között ezért is került többe a Stripe. Továbbá gyárilag volt rajta ugyancsak csíkos fejidom és állítható rajta az első teleszkóp is, a normál változaton nem. Egyébiránt ugyanaz mint a sima modell. Nekem tetszett, hogy kívánta a pörgetést, nem fulladt ki a felső tartományban sem, jó móka volt vele verseny stílusban veretni, de ez nyilván ízlés függő. 1200S-re cseréltem le, ez nyilván sokkal erősebb és nyomatékosabb, de a szerpentinezést megkockáztatom, hogy a 821-el is hasonlóan élveztem.
Avatar
 ricsi
#22545
o.imi írta: 11 months ago Köszi a részletes választ :)

1100 ból csak az EVO volt képben, de én is erre jutottam, hogy a 821 jobb lenne.

A láb helyzete változott a faceliftnél? Az utánit próbáltam ami nagyon tetszett minden szempontból. Hát sajnos a faceliftes szinte biztos, hogy pénzügyileg nem fog bele férni.

A stripe verzió csíkja a lakk alatt van vagy teljesen utólagosan van felragasztva? Árulnak egy újrafényezett tankút amiről ez hiányzik, de a sárvédőn és a kis fejidomon megvan a csík.
a láb helyzete nem, viszont a hátsó lábtartó igen. az első szérián egy öntvény az első és a hátsó, ha spiccelsz az elsőn, akkor a sarkad beleér a hátsó konzoljába (hacsak nincs 37-es lábad). az újon a hátsó külön konzol lett.

a stripe-ot nem vágom, általában le szokták lakkozni, de nem tudom konkrétan.
Avatar
 o.imi
#22544
Köszi a részletes választ :)

1100 ból csak az EVO volt képben, de én is erre jutottam, hogy a 821 jobb lenne.

A láb helyzete változott a faceliftnél? Az utánit próbáltam ami nagyon tetszett minden szempontból. Hát sajnos a faceliftes szinte biztos, hogy pénzügyileg nem fog bele férni.

A stripe verzió csíkja a lakk alatt van vagy teljesen utólagosan van felragasztva? Árulnak egy újrafényezett tankút amiről ez hiányzik, de a sárvédőn és a kis fejidomon megvan a csík.
Avatar
 ricsi
#22543
o.imi írta: 11 months ago Sziasztok

Szeretnék informálódni a 821/1200 és 1100 Monsterekről.

A héten sikerült eladnom az előző motoromat és kipróbálni egy 821-est a fullgasnál ami ki is ejtette az összes többi kinézett típust. Kezd körvonalazódni bennem, hogy a keretembe a 821 és 1100 férne bele ezért főként ezekről szeretnék kérdezni:

-Esetleges típushibák

-Fokozott figyelmet/karbantartást igénylő részek

-Vételnél plusz odafigyelést igénylő részek

-Jelenleg eladó példányok (Ha a HaHu kínálatban lévő valamelyik motorról van plusz infótok az is érdekelne)

-Később szervizelés miatt melyik műhelybe érdemes mennyi (a Motorissohoz vezetett eddig az önálló keresés)

Előző motorommal (Yamaha FZ1) nem tudtam békülni az állandó pörgetés miatt és, hogy csak nagyon magas fordulaton volt benne erő valamint a nagyon egyenes üléshelyzet miatt. Hiányzik a régi SV650S karaktere, de annál erősebb motort szeretnék jobb futóművel. Remélem jó helyen járok. Főként rövidebb egynapos motorozásokra használnám egyedül és rövidebb túrákra barátnőmmel.

A segítségeteket előre is köszönöm.
Szia,

szerintem a 821 és az 1100 között elég nagy különbség van, a 821 egy "kortárs" technika, az 1100 meg már 10 éves. a 821 vízhűtéses, az 1100 léghűtéses.

provát véleményem szerint a 821-et pörgetni kell, ha konkrétan ez zavart korábban, akkor azért figyelj rá. típushibák nem nagyon vannak, az 1100 eléggé előrecsúszós üléspozis, sokan mondják, hogy nyomja a szerszámot, de ez tényleg csak preferencia.

az 1100 még szárazkuplungos (ez az utolsó, az őt követő 1100 EVO már olajos), ami meg tudja viccelni az embert. ráadásul az 1100-ből még van nem ABS-es modell is, ami szerintem 2019ben már eléggé elvárt extra.

én tuti a 821-et nézegetném sokkal modernebb csomagot kapsz, bár szerintem az ára is sokkal több - ebből facelifteset érdemes venni, az első széria basic kijelzőjét színesre, a törpelábuaknak tervezett lábtartót rendesre, valamint a teljes farokidomot pofásabbra cserélték. ráadásul az már gyorsváltót is támogat nem túl drága pénzért
Avatar
 o.imi
#22542
Sziasztok

Szeretnék informálódni a 821/1200 és 1100 Monsterekről.

A héten sikerült eladnom az előző motoromat és kipróbálni egy 821-est a fullgasnál ami ki is ejtette az összes többi kinézett típust. Kezd körvonalazódni bennem, hogy a keretembe a 821 és 1100 férne bele ezért főként ezekről szeretnék kérdezni:

-Esetleges típushibák

-Fokozott figyelmet/karbantartást igénylő részek

-Vételnél plusz odafigyelést igénylő részek

-Jelenleg eladó példányok (Ha a HaHu kínálatban lévő valamelyik motorról van plusz infótok az is érdekelne)

-Később szervizelés miatt melyik műhelybe érdemes mennyi (a Motorissohoz vezetett eddig az önálló keresés)

Előző motorommal (Yamaha FZ1) nem tudtam békülni az állandó pörgetés miatt és, hogy csak nagyon magas fordulaton volt benne erő valamint a nagyon egyenes üléshelyzet miatt. Hiányzik a régi SV650S karaktere, de annál erősebb motort szeretnék jobb futóművel. Remélem jó helyen járok. Főként rövidebb egynapos motorozásokra használnám egyedül és rövidebb túrákra barátnőmmel.

A segítségeteket előre is köszönöm.
Avatar
 ricsi
#22516
gonosz írta: 1 year ago Szevasztok!
És még egy kérdés: ha megrendelem a linkelt helyről, Olaszországból, akkor nem kell már rá vámot fizetni, mert unijjós ország ugyebár, jól gondolom?
jól biza, csak postaköltséged lesz rajta!
gonosz liked this
Avatar
 Styka
#22491
Szia Gyula!
Jó lett! De én egy kerti tárolóba szeretném "begurítani" ami közvetlen a kapubejáróm mellett lenne, ezért inkább valami kisebb és olyan szerelőbakra gondoltam ami a blokkot emeli meg, feltéve ha van olyan, mer oda valami extra kialakítás kellene. Kérdés hogy egyáltalán bírja e a huzamosabb ácsingózást a blokk, és a tömítések? :roll: Ha más nem, akkor ez az "asztalos" megoldás lesz. ;)
Mégegyszer köszi a képeket!
#22488
Hello

Elindultam motorozni, de haza mar nem ertem.
Pupos aksit kivettem.
Most feszszabalyzot keresek.
Monster 800 2002

Peter
#22476
Szia Styka,

Készen lett a motor tartó.
Beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Könnyedén toltam vele a helyére a motoromat.
Nem kell többet cikk-cakk tologatnom. A helyén is lefényképeztem, hogy látható legyen hova szántam.
A Mester akivel csináltattam hozzájárult, hogy felkerüljön a telefonszáma bárhova. Sajtinak hívják: +36 70 933 4988 és vállal még ilyen és ehhez hasonló szerkezeteket.


Üdvözlettel: Gyula
Csatolmányok:
20190511_000604.jpg
20190511_000604.jpg (1.06 MiB) Megtekintve 33018 alkalommal
20190510_235918.jpg
20190510_235918.jpg (728.33 KiB) Megtekintve 33018 alkalommal
20190510_235212.jpg
20190510_235212.jpg (967.32 KiB) Megtekintve 33018 alkalommal
PistaFR, Styka liked this
Avatar
 Styka
#22471
Kozma Gyula írta: 1 year ago
Styka írta: 1 year ago Sziasztok!
Tárolt valaki motortartó bakon rendszeresen, huzamosabb ideig motort? Szeretnék építeni magamnak (illetve a MONSTERnek :P ) egy kis garázst és a legpraktikusabb az lenne ha a bakkal tolnám a helyére, hogy ne keljen cifrázni a beállást.
Esetleg valaki tud ajánlani ilyen szerelő bakot?
Köszi!
Szia,

A hét végén veszem át a saját bakomat. Feltöltök majd róla fényképet.
A kis garázsban tologatás miatt csináltam.
Erre elméletileg csak fel kell tolnom a motort és oda forgatom ahova szeretném.

Üdvözlettel: Gyula
Köszi!! Várom!
Remélem ihletet kapok :D :mrgreen:
#22470
Styka írta: 1 year ago Sziasztok!
Tárolt valaki motortartó bakon rendszeresen, huzamosabb ideig motort? Szeretnék építeni magamnak (illetve a MONSTERnek :P ) egy kis garázst és a legpraktikusabb az lenne ha a bakkal tolnám a helyére, hogy ne keljen cifrázni a beállást.
Esetleg valaki tud ajánlani ilyen szerelő bakot?
Köszi!
Szia,

A hét végén veszem át a saját bakomat. Feltöltök majd róla fényképet.
A kis garázsban tologatás miatt csináltam.
Erre elméletileg csak fel kell tolnom a motort és oda forgatom ahova szeretném.

Üdvözlettel: Gyula
Avatar
 Styka
#22466
Sziasztok!
Tárolt valaki motortartó bakon rendszeresen, huzamosabb ideig motort? Szeretnék építeni magamnak (illetve a MONSTERnek :P ) egy kis garázst és a legpraktikusabb az lenne ha a bakkal tolnám a helyére, hogy ne keljen cifrázni a beállást.
Esetleg valaki tud ajánlani ilyen szerelő bakot?
Köszi!
Avatar
 gonosz
#22461
Hakami írta: 1 year ago
gonosz írta: 1 year ago
Hakami írta: 1 year ago Sziasztok!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szaki :) Gondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Köszönöm a választ. Azt tudod esetleg, hogy mekkora ellenállásra van szükség? Illetve csak simán be kell forrasztani oda ahol bekötöttem az index vezetékét? Tudom ezek elég bugyuta kérdések, de számomra mégsem teljesen egyértelműek ezek a dolgok :D
Nos ez nem is annyira bugyuta kérdés, de nem tudok rá válaszolni, mert végül nem LED-eset vettem, hanem simát, uh nem kellett felderítenem a mikéntjét a dolognak...
Avatar
 Hakami
#22455
gonosz írta: 1 year ago
Hakami írta: 1 year ago Sziasztok!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szaki :) Gondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Köszönöm a választ. Azt tudod esetleg, hogy mekkora ellenállásra van szükség? Illetve csak simán be kell forrasztani oda ahol bekötöttem az index vezetékét? Tudom ezek elég bugyuta kérdések, de számomra mégsem teljesen egyértelműek ezek a dolgok :D
Avatar
 gonosz
#22453
Hakami írta: 1 year ago Sziasztok!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szaki :) Gondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Hakami liked this
Avatar
 Hakami
#22452
Sziasztok!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szaki :) Gondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Avatar
 gonosz
#22424
Styka írta: 1 year ago Sziasztok!
Lassan 40000km lesz a gépbe. Van valami jele hogy ideje szervizeltetni pl. szíjcsere, kuplung, szelephézag, futómű állítás, teleszkóp olajcsere? (természetesen olajcsere megvolt, lánc-lánckerék tavaly volt cserélve a ROSSOban - gondolom akkor valamelyest átnézték)
köszi...
Gondolom a 2 év/20.000km-es vezérlés csere is játszott... azt mondjuk érdemes ellenőriztetni és a görgőket is! Ha nem könnyezik az olaj sehol, akkor más sztem nincs vele, esetleg teló-, fékolaj, kuplunggal minden ok-e....most így ezekre gondoltam így első nekifutásra.
Styka liked this
Avatar
 Styka
#22419
Sziasztok!
Lassan 40000km lesz a gépbe. Van valami jele hogy ideje szervizeltetni pl. szíjcsere, kuplung, szelephézag, futómű állítás, teleszkóp olajcsere? (természetesen olajcsere megvolt, lánc-lánckerék tavaly volt cserélve a ROSSOban - gondolom akkor valamelyest átnézték)
köszi...
Avatar
 majomka
#6473
Hali!

Valakinek van tapasztalata ezekkel az olcsó EBAY-es első lámpákkal kapcsolatban? Jól néznek ki, kicsit modernebb hatást kölcsönöz, de vajon jó is?
Előre is köszi!
Avatar
 majomka
#6472
A kúpos távtarto ul fel a kerekagycsapágyon. Es mivel minden a helyen van azt gondolom ez normalis.?
Lefotoztam ugy is hogy csak kozel raktam hozza, lathato hogy a kupos resz log be leginkabb.
Csatolmányok:
8b140050-df13-4ddf-b24d-1a67d6d39659.jpeg
8b140050-df13-4ddf-b24d-1a67d6d39659.jpeg (964.57 KiB) Megtekintve 33008 alkalommal
4d53d744-3490-49b8-9b3d-13ba8d80ea68.jpeg
4d53d744-3490-49b8-9b3d-13ba8d80ea68.jpeg (1.17 MiB) Megtekintve 33008 alkalommal
a542b04f-3d84-4b43-82b9-8a13dbe007ec.jpeg
a542b04f-3d84-4b43-82b9-8a13dbe007ec.jpeg (1021.03 KiB) Megtekintve 33008 alkalommal
0af72895-17ef-4546-a9ed-e5a58faf40d8.jpeg
0af72895-17ef-4546-a9ed-e5a58faf40d8.jpeg (1.02 MiB) Megtekintve 33008 alkalommal
Avatar
 majomka
#6471
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
Ezt nem hiszem el !

Lehet meg fogom nézni. Mikor szét lett szedve 3 kilo lánczsir volt a keréken igy nem latszott. Csak osszerakas utan tunt fel.
De egyebkent a neten talalhato kepeken latszik minden szilentbe menő csöcs alatt egy szélesebb perem/alátét. Én ezeket látom a hézagon keresztül és nem ertem miert kene igy lennie de ha jol ertem nem csak nekem. Mindenesetre megnezem. Kepet csatoltam.
Csatolmányok:
e322087e-b6c6-489e-b7c3-5282a0936a27.jpeg
e322087e-b6c6-489e-b7c3-5282a0936a27.jpeg (159.22 KiB) Megtekintve 33008 alkalommal
Avatar
 majomka
#6470
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
Ezt nem hiszem el !

Már hogy mit?
Avatar
 kopi
#6469
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
Ezt nem hiszem el !
Avatar
 majomka
#6468
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
sztem ez ilyen nekem is...

Azóta a googlen is néztem képet, valóban van valami kis perem.
Köszi a megerősítést!
 angel911
#6467
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
sztem ez ilyen nekem is...
Avatar
 majomka
#6466
Sziasztok!

Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?

Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?

Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi!
Csatolmányok:
e2a034e9-106a-4bfc-85cd-5957e9fc0714.jpeg
e2a034e9-106a-4bfc-85cd-5957e9fc0714.jpeg (1.01 MiB) Megtekintve 33008 alkalommal
Avatar
 PistaFR
#6465
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy ilyet használok már pár éve: https://tinyurl.com/yxbouvlc.
Nem vízálló, de van rajta USB (az vízállóan lezárható). Egyébként menet közben, pláne ha a fejidom fent van akkor nem igen esik eső a kormányhoz, ha csak csöpörög, nem is veszem ki belőle a telefont.
Mondjuk az USB csatiját 1-2szer használtam csak...

Ennek nem így oldottam meg a tápellátását, de a markolatfűtéshez relét használtam - a lámpa mögé a dzsumbujba betettem egy relét amihez odavittem a tápot direktbe az akksiról, és a helyzetjlező vezetékét csapoltam meg, hogy az vezérelje a relét. Igy ugye csak akkor van fesz. alatt, ha gyújtás rajta van, de nem terhelek vele más áramkört.
Így van, városi tempónál sem éri víz azokat az eszközöket, amik a műszerek előtt vannak. A tok gömbfejes megoldása ugyanakkora, mint a régi Motorola RazR-em gyári autós tartója, szoktam azt is használni, kisebb eső kapott el azzal is. Egy csepp sem esett rá, amíg nem álltam meg.
Avatar
 Bali Beta
#6464
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy ilyet használok már pár éve: https://tinyurl.com/yxbouvlc.
Nem vízálló, de van rajta USB (az vízállóan lezárható). Egyébként menet közben, pláne ha a fejidom fent van akkor nem igen esik eső a kormányhoz, ha csak csöpörög, nem is veszem ki belőle a telefont.
Mondjuk az USB csatiját 1-2szer használtam csak...

Ennek nem így oldottam meg a tápellátását, de a markolatfűtéshez relét használtam - a lámpa mögé a dzsumbujba betettem egy relét amihez odavittem a tápot direktbe az akksiról, és a helyzetjlező vezetékét csapoltam meg, hogy az vezérelje a relét. Igy ugye csak akkor van fesz. alatt, ha gyújtás rajta van, de nem terhelek vele más áramkört.
Avatar
 PistaFR
#6463
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.

Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is! :) Köszi a tippet!
Nincs mit :)
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.

Ennek a telefontoknak a rögzítése mennyire stabil? Nagyobb tempónál nem cibálja nagyon a menetszél? Vagy neked fejidom mögött van? Ahogy elnézem, egy laposabb powerbank simán befér még a telefon alá a tokba, nem?
Elég masszív szerintem. Nekem a műszerek előtt van általában, és hosszabb útra (vagy ha épp olyan a kedvem) a fejidomot is felteszem, de inkább azért, hogy ha van egy kis eső, biztosan ne ázzon. Nincs kedvem tesztelni a vízállóságát, főleg a külső táp miatt. Egy kb 5-5,5 colos telefonnál nem nagyobb powerbank szerintem is befér, a kábelezés okozhat gondot, biztos szerezni kell hozzá mindkét végén derékszügű kábelt. A fotón (remélem) láthatod felszerelve. Az S4-nek sajnos nem csőkormánya van, úgyhogy kellett hozzá egy telefontartó tartó is. :)
Csatolmányok:
img_20181017_163724.jpg
img_20181017_163724.jpg (1.39 MiB) Megtekintve 33006 alkalommal
Avatar
 Istvánxxx
#6462
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.

Ennek a telefontoknak a rögzítése mennyire stabil? Nagyobb tempónál nem cibálja nagyon a menetszél? Vagy neked fejidom mögött van? Ahogy elnézem, egy laposabb powerbank simán befér még a telefon alá a tokba, nem?
Avatar
 Reznor
#6461
Sziasztok,

motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát. :)
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...

Köszi a tippeket!
Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.

Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is! :) Köszi a tippet!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 91
2020 Klubtagság

Köszönöm szépen! :)

Üsv mindenkinek. Hajt valaki 2018-as Panigal[…]