Avatar
 Tamas88
#1982
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.
Avatar
 gonzales
#1983
Szia

Nekem 1100-es monsterem volt, és azon - egy japánról átülve - szintén nagyon darabosnak tűnt a fék elsőre.

Szerintem szokás kérdése, nagyobb tempónál kifejezetten jól jön a harapóssága, és ha visszaülsz egy japó gépre, csak a szád fogod húzni a harmatos fék miatt.

Persze lehet, h van vele valami gond, de amennyire én tudom, ezek ilyenek és kész.

Avatar
 ricsi
#1984
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.
a 600-ason nem lehet állítani a fékkart, tehát ez nem lehet gond. sajna az állíthatóság hiánya miatt "oylan amilyen", meg kell szokni. ettől függetlenül lehet gond is.
Avatar
 Tamas88
#1985
Értem, hát előző motorom az MZ TS 125, szóval ahhoz képest nagy a különbség, nagyon szokni kell még. Az a problémám csak hogy tényleg nem igazán lehet adagolni, nincs meg az a fokozatmentesség akármilyen óvatosan is próbáltam. Holnap hozzuk haza aztán próbálgatom még nagyobb sebességnél is és majd lesz valami...
Avatar
 kopi
#1986
Azért nézesd meg szakemberrel mert az hogy nem lehet adagolni azért nem teljesen igaz . Nekem 750 esem van igaz két tárcsás de szépen adagolható legalábbis szerintem és nem mai gyerek 97' es .
Avatar
 Tamas88
#1987
Hát holnap próbálkozok, lehet hogy sokat állt vagy a hideg miatt volt ilyen, nem tudom, meg igazán csak kis sebességgel mentem vele 1 kört szóval nem tudtam nagyon próbálgatni, csak az tűnt fel hogy nagyon harap. Egyébként ez 2002-es. Azért köszönöm a válaszokat!
Avatar
 76
#1988
Azért nézesd meg szakemberrel mert az hogy nem lehet adagolni azért nem teljesen igaz . Nekem 750 esem van igaz két tárcsás de szépen adagolható legalábbis szerintem és nem mai gyerek 97' es .
az nem 2 tárcsás,az 2 táskás! :)
Avatar
 sarkany
#1989
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.
a 600-ason nem lehet állítani a fékkart, tehát ez nem lehet gond. sajna az állíthatóság hiánya miatt "oylan amilyen", meg kell szokni. ettől függetlenül lehet gond is.
Ha kikaparod a műgyantát a karból, akkor ott van az állító csavar.
Avatar
 MihalyZotya
#1990
Azért nézesd meg szakemberrel mert az hogy nem lehet adagolni azért nem teljesen igaz . Nekem 750 esem van igaz két tárcsás de szépen adagolható legalábbis szerintem és nem mai gyerek 97' es .
az nem 2 tárcsás,az 2 táskás! :)
Lehet,hogy kocka alakú fékolaj van benne,azért harap,de erről majd Sanci szakkartárs nyilatkozik
Avatar
 Tamas88
#1991
Hazahoztuk ma, próbálgattam az utcába elég sokat, úgy néz ki hogy nem olyan vészes, csak hozzá kellett szokni, de attól függetlenül nagyon óvatosan kell kezelni, főleg hogy most felhordták a sarat az útra és eléggé csúszott. Elektromos probléma viszont van, de nem vészes, inkább csak ilyen kontakt hiba. Egyébként nagyon tetszik ez a motor, csak kell egy kicsit gyakorolni :)
Avatar
 dino74
#1993
Hazahoztuk ma, próbálgattam az utcába elég sokat, úgy néz ki hogy nem olyan vészes, csak hozzá kellett szokni, de attól függetlenül nagyon óvatosan kell kezelni, főleg hogy most felhordták a sarat az útra és eléggé csúszott. Elektromos probléma viszont van, de nem vészes, inkább csak ilyen kontakt hiba. Egyébként nagyon tetszik ez a motor, csak kell egy kicsit gyakorolni :)
grat, hamar hozzá fogsz szokni ;)
Avatar
 Vicctor
#1994
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
Avatar
 stafford
#1995
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
csak a pontossag kedveert: 22EUR ertekhatarig (amibe a postakoltsget is beleszamoljak) vam es afa mentes. Felette rajon a 27%-os afa es a vam! Persze ha makod van elsiklanak felette es atmegy siman :)
Avatar
 Vicctor
#1996
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
csak a pontossag kedveert: 22EUR ertekhatarig (amibe a postakoltsget is beleszamoljak) vam es afa mentes. Felette rajon a 27%-os afa es a vam! Persze ha makod van elsiklanak felette es atmegy siman :)

Igazad van ez a törvény.
De ebben az értékben elég nagy a mák faktor, nekem az a tapasztalatom hogy 100 dodóig simán megjön, főleg ha egy kommentben megkéred a feladót hogy írja rá hogy ajándék, érték mondjuk 20$, simán ráírják.
Avatar
 stafford
#1997

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
csak a pontossag kedveert: 22EUR ertekhatarig (amibe a postakoltsget is beleszamoljak) vam es afa mentes. Felette rajon a 27%-os afa es a vam! Persze ha makod van elsiklanak felette es atmegy siman :)

Igazad van ez a törvény.
De ebben az értékben elég nagy a mák faktor, nekem az a tapasztalatom hogy 100 dodóig simán megjön, főleg ha egy kommentben megkéred a feladót hogy írja rá hogy ajándék, érték mondjuk 20$, simán ráírják.
Persze, lutri az egesz. Nekem is fogtak mar meg 30dolcsis cuccomat es engedtek at 150-est :)
Avatar
 NIT
#1998
Most néztem h az 1.2es Monster váza a hengerfejhez van csavarozva. Most akkor bírja a blokk a teherviselést vagy a Monster más blokkot kap mint az MTS és a Diavel?
Avatar
 stafford
#1999
Most néztem h az 1.2es Monster váza a hengerfejhez van csavarozva. Most akkor bírja a blokk a teherviselést vagy a Monster más blokkot kap mint az MTS és a Diavel?
NIT, te mit neztel Milanoban? :) Na jo, tudjuk, a fiukat, de akkor is... :)
Avatar
 zsolt24
#2000
Most néztem h az 1.2es Monster váza a hengerfejhez van csavarozva. Most akkor bírja a blokk a teherviselést vagy a Monster más blokkot kap mint az MTS és a Diavel?
hajjjaj, baj van, a NIT Monstert nézeget... Rettegjen mindenki :-)
Avatar
 NIT
#2001
A wc-n ülve a ducatis kiadványokat forgatom mint más a Bibliát... >=) Csakhogy eddig a Monstert le se szartam de most végre átnéztem azt a részt is...
Avatar
 Másszi
#2002
A wc-n ülve a ducatis kiadványokat forgatom mint más a Bibliát... >=) Csakhogy eddig a Monstert le se szartam de most végre átnéztem azt a részt is...
NIT nézelődjél és tanulmányozd tovább !!

Avatar
 Tamas88
#2003
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
Hát a karokat ezen is lehet állítani, ahogy Sarkany is írta, de amúgy nem vészes végül is meglehet szokni. Ebay-ról még nem rendeltem soha, nem igazán tudom hogy működik a dolog, de lehet majd foglalkozok vele. Csak az A2-es jogsira várok, ami még messze van, mert ha jól tudom márciustól lehet vizsgázni motorból, illetve a forgalomba helyezés is még idő de hát addigra meglesz.
Avatar
 Vicctor
#2004
Sziasztok!
Most veszek egy Ducati Monster 600 Darkot, mentem is már vele egy próbakört és azt vettem észre hogy az első fék nagyon hirtelen fog, szinte nem lehet adagolni, mert vagy nem fékez vagy nagyon...
Mi lehet a baja, meg lehet valahogy egyszerűen oldani, vagy cserélni kell valamit? Remélem nincs semmi komoly problémája.
Első Ducatim lesz, nem nagyon értek még hozzá.

Ebay -en vegyél állítható fék és kuplungkart (kinai cuccok ingyense szállítással ebben a kategóriában teljesen jók 35-70$ -ért), fillérekből megúszod, rengeteget számít hogy oda állítoda ahova akarod és máris kellemesebb lesz az érzés.

Illetve még arra tippelnék, hogy valami harapósabb betét van esetleg benne, az simán tud ilyen érzést okozni.

Egyébként grat :)
Hát a karokat ezen is lehet állítani, ahogy Sarkany is írta, de amúgy nem vészes végül is meglehet szokni. Ebay-ról még nem rendeltem soha, nem igazán tudom hogy működik a dolog, de lehet majd foglalkozok vele. Csak az A2-es jogsira várok, ami még messze van, mert ha jól tudom márciustól lehet vizsgázni motorból, illetve a forgalomba helyezés is még idő de hát addigra meglesz.

Az A2 jogsi meg a 600 -as Monster nem nagyon haverok, hacsak nem valami kamu forgalmis darabod van, de az azért vékony jég, lehet hogy a kövi vizsgán vagy egy rendőri ellenőrzáskor bukta lesz.

Az állítás lehetősége meg a kis gyári csavarok és egy rendesen állítható fék/kuplung kar között ég és föld.
Avatar
 Tamas88
#2006
Hát azt hiszem igazatok van, hogy nem a legjobb az a kar, majd lehet cserélem...

Az A2-es jogsiról pedig annyit hogy az 35kW-ig jó és vannak 600-as Monsterek, amik azt hiszem gyárilag 25kW-os papírral vannak. A rendőr meg úgyse tudja megmondani hogy igazából milyen erős, csak annyit lát hogy papíron 25kW. Meg a rendőrök többsége amúgy se valami intelligens, nem kell sokat várni tőlük... Azért is vettem ilyent, főleg karburátorost mert azok úgyis vissza vannak alakítva rendesre, szóval csak papíron akkorák. Ugyanígy a 620 Injektorosból is van 25kW-os papíros.

A2 jogsinál van még egy olyan a 35kW max. teljesítmény mellett, hogy 0.2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt se haladhatja meg. Ebbe is bőven belefér még így a motor.
Avatar
 Vicctor
#2007
Hát azt hiszem igazatok van, hogy nem a legjobb az a kar, majd lehet cserélem...

Az A2-es jogsiról pedig annyit hogy az 35kW-ig jó és vannak 600-as Monsterek, amik azt hiszem gyárilag 25kW-os papírral vannak. A rendőr meg úgyse tudja megmondani hogy igazából milyen erős, csak annyit lát hogy papíron 25kW. Meg a rendőrök többsége amúgy se valami intelligens, nem kell sokat várni tőlük... Azért is vettem ilyent, főleg karburátorost mert azok úgyis vissza vannak alakítva rendesre, szóval csak papíron akkorák. Ugyanígy a 620 Injektorosból is van 25kW-os papíros.

A2 jogsinál van még egy olyan a 35kW max. teljesítmény mellett, hogy 0.2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt se haladhatja meg. Ebbe is bőven belefér még így a motor.


Mondom, vékony jégen jársz, ez már nem az MZ125 amire legyintenek a rendőrök szerintem, meg nem az 50 -es robogó 70 -re felfúrva.

Monster 600 az 53 Le azaz 38-39 kW, a Monster 400 -as az ami beleférne hivatalosan a jogsidba ami 43 Le és 31-32kW. 25kw -os 600 -as monster hivatalosan tudomásom szerint nem létezik, de ha mégois majd itt kijavítanak a többiek és Mea Culpa.

Te kockáztatsz nem én, de csak képzelj el egy balesetet ami személyi sérüléssel jár és ezáltal komolyabb vizsgálat lesz, tökmindegy te voltál -e a hunyó ha kiderül, hogy nem is vezethetted volna azt a motort a jogosítványoddal, akkor kvázi ott sem kellettél volna hoyg legyél felelősség szerint, tuti börtön és egy életre véged.... Én azt mondom, nem jó ezzel játszani, de lelked rajta.
Avatar
 Tamas88
#2008
Hát azt hiszem igazatok van, hogy nem a legjobb az a kar, majd lehet cserélem...

Az A2-es jogsiról pedig annyit hogy az 35kW-ig jó és vannak 600-as Monsterek, amik azt hiszem gyárilag 25kW-os papírral vannak. A rendőr meg úgyse tudja megmondani hogy igazából milyen erős, csak annyit lát hogy papíron 25kW. Meg a rendőrök többsége amúgy se valami intelligens, nem kell sokat várni tőlük... Azért is vettem ilyent, főleg karburátorost mert azok úgyis vissza vannak alakítva rendesre, szóval csak papíron akkorák. Ugyanígy a 620 Injektorosból is van 25kW-os papíros.

A2 jogsinál van még egy olyan a 35kW max. teljesítmény mellett, hogy 0.2 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt se haladhatja meg. Ebbe is bőven belefér még így a motor.


Mondom, vékony jégen jársz, ez már nem az MZ125 amire legyintenek a rendőrök szerintem, meg nem az 50 -es robogó 70 -re felfúrva.

Monster 600 az 53 Le azaz 38-39 kW, a Monster 400 -as az ami beleférne hivatalosan a jogsidba ami 43 Le és 31-32kW. 25kw -os 600 -as monster hivatalosan tudomásom szerint nem létezik, de ha mégois majd itt kijavítanak a többiek és Mea Culpa.

Te kockáztatsz nem én, de csak képzelj el egy balesetet ami személyi sérüléssel jár és ezáltal komolyabb vizsgálat lesz, tökmindegy te voltál -e a hunyó ha kiderül, hogy nem is vezethetted volna azt a motort a jogosítványoddal, akkor kvázi ott sem kellettél volna hoyg legyél felelősség szerint, tuti börtön és egy életre véged.... Én azt mondom, nem jó ezzel játszani, de lelked rajta.
Hát nem akarok szabálytalankodni, így vezetni se szoktam ha iszok.
Tudtommal 600-as Monstereket rendesen gyárilag 25kW-os papírokkal is csinálnak, szóval (remélem) nem valami hamis papír. Szóval nem lehet probléma. 400-as Monster is jó lett volna csak az is nagyon ritka nem nagyon találtam, meg hát ha van 600-as ból is amit lehet A2-es jogsival, akkor miért ne. :)
Nem tartana sokáig megcsinálni a korlátlant, csak az a baj hogy ahhoz még kéne várnom pár évet.
Avatar
 sarkany
#2009
Az a begyantazott csavar egy vicc, ertekelheto beallitast nem fogsz vele elerni
Ricsi!Miből gondolod, hogy vicc a gyári állító csavar? Próbáltad már? Arra tökéletes, hogy beállítsd vele a holtjátékot, amely valószínű, hogy probléma Tamás88 motorjánál. Találkoztam már olyan kuplunggal, mely emiatt égett le és folyamatos csúszást okozott, mert állandóan kiemelt. És ez a vicces csavar megoldotta a problémát.
Avatar
 ricsi
#2010
Az a begyantazott csavar egy vicc, ertekelheto beallitast nem fogsz vele elerni
Ricsi!Miből gondolod, hogy vicc a gyári állító csavar? Próbáltad már? Arra tökéletes, hogy beállítsd vele a holtjátékot, amely valószínű, hogy probléma Tamás88 motorjánál. Találkoztam már olyan kuplunggal, mely emiatt égett le és folyamatos csúszást okozott, mert állandóan kiemelt. És ez a vicces csavar megoldotta a problémát.
próbáltam. lehet, hogy a holtjátékot lehet vele állítani, viszont a fogáspontot nem. meg nem mondom, hogy túl bent vagy túl kint fogott, de utáltam.

Avatar
 Tamas88
#2011
Nekem szerencsére jó helyen fog a kuplung, a karnak kb. középállásában. Nem a kuplunggal volt problémám amúgy se, hanem a fékkel, mert nagyon harap, de aztán ráéreztem most már nem vészes.
Avatar
 Attila
#2013
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm
Csatolmányok
(1.7 KiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 Tamas88
#2014
Egy olyan problémám van még, hogy az első hengernek a vezérműszíja valamiért úgy fut, hogy lelóg a görgőkről meg a bordás kerékről pár millimétert. Így végig hozzáér a műanyag fedélhez és elég jól belevág, a függőleges hengernél nincs ilyen probléma. Ez valami típus hiba, vagy másnál is van ilyen probléma? mit lehet vele csinálni?
Előre is kösz!
Avatar
 kopi
#2015
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .
Avatar
 Tamas88
#2016
Semmi esetben sem indítsd be amíg nem orvosoltad a hibát mert ha átugrik a vezérlés nagy gondok lesznek !!! Vidd szerelőhöz aki ért hozzá ! Lehetőleg cseréltesd ki a vezérműszíjakat .
Értem, hát kénytelen leszek, csak nem értem hogy mért van ez az egész hogy le akar menni a szíj a görgőkről meg a bordás kerékről. Hosszútávon se lenne ez jó mert elkoptatja a fedelet.

Egyébként a szíjnak nincs semmi baja, nincs elöregedve vagy megkopva, csak simán annyi hogy nem rendesen a görgőn meg a keréken fut, hanem le akar róla futni, csak a műanyag fedél nem engedi, így azon súrlódik a szíj széle és koptatja a fedelet. Nem gondolnám hogy ez miatt átugrana, inkább csak tönkreteszi a műanyagot... Másnál nem fordult még elő ilyen probléma?
Avatar
 ricsi
#2017
Sziasztok. Az lenne a kérdésem :bele lehet e tenni a 900-as blokkot a 600-as monsterbe
eggyeznek e a felfogatási pontok,meg ijesmi, ha lehet ne találgassatok,csak olyan válaszoljon
aki biztos az állításában.
Köszönöm
bele lehet. biztosan. nem plug'and'play, de meglehet.
Avatar
 Iván
#2018
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Avatar
 76
#2019
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Avatar
 Tomi
#2020
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Avatar
 Iván
#2021
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
Győriek,Pap úr mesélt egy 696-ról ami 6000 km után nem vette be csak az egyest,olajat cseréltek benne és megoldodott a probléma.Castrol volt benne.Olajat cseréltetek?
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hátha van valakinek valami ötlete a következő problémára!

Monster 696, 2 éves, kb 8500 km, az a problémám, hogy megállás után nem lehet vagy nagyon nehéz üresbe tenni, meg kell hozzá mozgatni a motort.
Először kuplung munkahengert cseréltek rajta, és azt mondták vigyem el próbáljam ki, hát nem segített, így visszavittem, most azt mondták teljes kuplungot cseréltek rajta. Sajnos így sem lett jó.
Már nincs ötletük, így szét fogják szedni a blokkot és a váltót.

Esetleg valaki tapasztalt már hasonlót? Van valami ötlet, hogy mi lehet a gond? Mert kicsit félek ettől, hogy érzésre cserélgetünk dolgokat...

Előre is köszönöm a válaszokat
Iván
hól csináltattad? Légtelenítve volt?
Köszi srácok. Olajcsere nem volt, akkor azt kérem elsőnek, hátha.

A légtelenítést nem tudom, nem értek hozzá, remélem csinálták! Mit kell légteleníteni?:)

Budaörsön a diBosco csinálta, még garisan jött elő a probléma.

Avatar
 Tamas88
#2022
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
Avatar
 ricsi
#2023
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Avatar
 Tamas88
#2024
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Avatar
 76
#2025
Esetleg van valakinek Monster 600 szervízkönyve, vagy valami leírása ami magyar nyelvű?
Néztem rendes dokumentumokat, de egyik se volt magyar, angolból meg nem értek sok mindent.
Néztem web áruházban is könyveket, összes Ducatiról volt szinte, de a Monsterről semmi.
Magyarul szinte semmit nem találok.
Előre is köszönöm!
ha jól tudom, 2005-2007 környékén kezdtek el magyarított kézikönyveket gyártani. a 600-ashoz nagy valószínűséggel nem fogsz találni :(
Értem, köszönöm a választ!
Már az is segítség lenne ha találnék valami magyar nyelvű általános leírást, fékolaj csere, fékbetét csere meg ilyesmikről, ami az újabb Ducatin is nagyjából ugyanaz. Csak úgy nem akarok nekiállni semminek se, lehet rájönnék, de az is lehet hogy csak rosszabb lenne. Vannak oktató videók is, de azokban se magyarul beszélnek.
Torig! :D
Avatar
 dani104
#2026
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
Avatar
 stafford
#2027
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
Avatar
 dani104
#2028
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
Avatar
 stafford
#2029
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.


Köszönöm......igen nézegettem őket , tényleg sok van fent.....nem kell hozzá fúrni faragni?
(Mint mondottam nem vagyok egy agysebész :) , tehát én a plug & play dolgokat tudom csak abszolválni... :D )
Ha jol tudom nem kell faragni semmit. Dino regebben emlitette, hogy S4RS-nel maceras volt a ki/be szereles, de majd ha feljon az oldalra biztos okosit
Avatar
 sarkany
#2031
Sziasztok....BÚÉK Mindenkinek!

Nos , lenne egy pár kérdésem,ha triviális , akkor bocsi , de én nem vagyok "agysebész"... :D

Van egy 2005-ös s4r-em , a mostani első sárvédője nem tetszik(gyanítom hogy ez nem is a gyári sárvédő rajta), valami olyat keresnék rá , ami nem lóg le hátra annyira. Sima egyszerű nem karbon az igény , mert úgy is festve lesz.

-Milyen típusról való jó még hozzá ? Hogy,hol tudok rákeresni , esetleg ha van valakinek ilyen akkor érdekelne....

-Karbon farok idom részt ha repedt mivel lehet javítani házilag(ragasztani...stb) , lehet e egyáltalán ?

-Erre a típusra hasidom szintén sima egyszerű nem karbon....merre érdemes keresgélni , akár használt akár új ..... (szintén ha valaki birtokol ilyet és már nem kell neki akkor érdekelne)..

Kb ennyi lenne első körben....

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Dani
a 749/999 elso sarvedok jol mutatnak S4R-en! ebay tele van ezekkel.
A 749/999 sárvédő (elöl és hátul egy-egy csavar) nem jó a Desmoquattro S4R-re, mert ott meg elöl van 2 felfogatás. Ha jól emlékszem a 748-998 SBK széria jó rá.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 91

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]