- 10 years ago
#2761
Sziasztok!
Kerdesem lenne. Hetevegen megyek megnezni egy monstert, tetszik is, viszont annyi gond van vele h 24kW-s papirjai vannak.
Milyen modon lehet "rendes" papirokat csinaltatni neki, es kb. mennyibe kerül?
köszi a segitseget A kérdés, hogy minek szeretnéd módosítani?
- 10 years ago
#2760
Sziasztok!
Kerdesem lenne. Hetevegen megyek megnezni egy monstert, tetszik is, viszont annyi gond van vele h 24kW-s papirjai vannak.
Milyen modon lehet "rendes" papirokat csinaltatni neki, es kb. mennyibe kerül?
köszi a segitseget tökre nem értek hozzá, tehát ne vedd szentírásnak, de ismerve az országot, ha egy motor papírja azt mondja hogy az 24kW, akkor te ha fejenpörögsz sem módosítják.
- 10 years ago
#2759
Sziasztok!
Kerdesem lenne. Hetevegen megyek megnezni egy monstert, tetszik is, viszont annyi gond van vele h 24kW-s papirjai vannak.
Milyen modon lehet "rendes" papirokat csinaltatni neki, es kb. mennyibe kerül?
köszi a segitseget
Kerdesem lenne. Hetevegen megyek megnezni egy monstert, tetszik is, viszont annyi gond van vele h 24kW-s papirjai vannak.
Milyen modon lehet "rendes" papirokat csinaltatni neki, es kb. mennyibe kerül?
köszi a segitseget
- 10 years ago
#2758
Kéne nyitni egy topikot "Új Monster" néven, mert a "régi" vasak ezek szerint vagy szarok vagy feminímek (haha).
Összetartás meg minden
Összetartás meg minden
- 10 years ago
#2757
SQ ne haragudj de a régi monster az egy szar! Még régen próbáltam az s4rs vételi szándékkal! De fordulekonysagban semmi köze az új monsterhez! Én konkrétan amikor a 696 vettem volt ott egy s2r1000 majdnem olyan áron,mellé tettem és eldőlt melyiket vegyem! Én imádom a kanyarokat és lesz@rom a múltat! A 796 ha nem akarsz száguldozni tökéletes! Ha száguldozni akarsz akkor az 1000 helyett Sf! Az vicc,hogy ugyanannyi csak jobb!
Hát Sanyi te vmi fura SRS-t vezethettél, mert az én motorom befordul ahol be szeretnék fordulni!
Pl: tavaji szezonzáró szlovák túra ahol elöl mentünk....
- 10 years ago
#2756
Szia SQ!
Segits nekem légyszives, hogy a 796nak melyik része feminím?
Az egész, ahogy van! A 2014 sokkal fickósabb! Elelye, hátulja stb!
(Spec azért árulom a motorom, mert újat szeretnék!)
- 10 years ago
#2755
SQ ne haragudj de a régi monster az egy szar! Még régen próbáltam az s4rs vételi szándékkal! De fordulekonysagban semmi köze az új monsterhez! Én konkrétan amikor a 696 vettem volt ott egy s2r1000 majdnem olyan áron,mellé tettem és eldőlt melyiket vegyem! Én imádom a kanyarokat és lesz@rom a múltat! A 796 ha nem akarsz száguldozni tökéletes! Ha száguldozni akarsz akkor az 1000 helyett Sf! Az vicc,hogy ugyanannyi csak jobb!
- 10 years ago
#2753
@SQ: Amivel egyetértek, hogy 87 le 2 milláért nem pálya. :/ A többi észrevételed ízlés kérdése. Én pont ellenkezőleg találom, ezért szerencsére nem fogunk összeveszeni ezen az egyetlen eladó 796-on
- 10 years ago
#2752
Nem értem ezt a 796 monster lelkesedést! Egyrészt feminin, másrészt 87 LE! 2 milláért! A használt!
A régi, vagy nevezzük igazi Monsternek, sokkal jobban néz ki és ennyi pénzért a régiből jobbat is kapsz!
Vagy úgy gondoljátok , itt sokan, hogy az újabb az tényleg magán viseli a szörny minden tulajdonságát?
Úgy néz ki tényleg, mint egy Monster, vagy mint egy feminin motor? Ráadásul egy Brutale utánzat?
Az idei jobb lett, bár a Harley leömlők, amit a Diavelnél vezettek be az azért furák!
Kövezzetek meg, de az S2R és az S4R a "Monster" !!!!!!!
meg is kovezunk
Az idei gecijo az evo meg fasza
- 10 years ago
#2751
Nem értem ezt a 796 monster lelkesedést! Egyrészt feminin, másrészt 87 LE! 2 milláért! A használt!
A régi, vagy nevezzük igazi Monsternek, sokkal jobban néz ki és ennyi pénzért a régiből jobbat is kapsz!
Vagy úgy gondoljátok , itt sokan, hogy az újabb az tényleg magán viseli a szörny minden tulajdonságát?
Úgy néz ki tényleg, mint egy Monster, vagy mint egy feminin motor? Ráadásul egy Brutale utánzat?
Az idei jobb lett, bár a Harley leömlők, amit a Diavelnél vezettek be az azért furák!
Kövezzetek meg, de az S2R és az S4R a "Monster" !!!!!!!
A régi, vagy nevezzük igazi Monsternek, sokkal jobban néz ki és ennyi pénzért a régiből jobbat is kapsz!
Vagy úgy gondoljátok , itt sokan, hogy az újabb az tényleg magán viseli a szörny minden tulajdonságát?
Úgy néz ki tényleg, mint egy Monster, vagy mint egy feminin motor? Ráadásul egy Brutale utánzat?
Az idei jobb lett, bár a Harley leömlők, amit a Diavelnél vezettek be az azért furák!
Kövezzetek meg, de az S2R és az S4R a "Monster" !!!!!!!
- 10 years ago
#2750
Emlékszel még a Fazer -re vagy már teljesen kiment a fejedből ? )
Tők jó, hogy bejön amit mondtam neked amikor találkoztunk, hogy ha egyszer belevágsz véged van... ) Halványodik az emlék, de azért megmarad
Valóban lehet finomítani, alakítgatni, amíg a pénztárcám bírja
Naja
Majd fussunk össze valamikor megsasolnám a vadat. Oké, megbeszélhetjük!
- 10 years ago
#2749
Akartam sport(osabb) dobokat. Már megrendeltem a Red Raptor kipuffot, aztán adódott ez a lehetőség. Kihagyhatatlan áron kaptam meg, visszamondtam a rendelést.
Jól jártam. örülök azóta is
Emlékszel még a Fazer -re vagy már teljesen kiment a fejedből ? )
Tők jó, hogy bejön amit mondtam neked amikor találkoztunk, hogy ha egyszer belevágsz véged van... ) Halványodik az emlék, de azért megmarad
Valóban lehet finomítani, alakítgatni, amíg a pénztárcám bírja
Naja
Majd fussunk össze valamikor megsasolnám a vadat.
- 10 years ago
#2748
Látom elkapott a gépszíj rendesen Akartam sport(osabb) dobokat. Már megrendeltem a Red Raptor kipuffot, aztán adódott ez a lehetőség. Kihagyhatatlan áron kaptam meg, visszamondtam a rendelést.
Jól jártam. örülök azóta is
Emlékszel még a Fazer -re vagy már teljesen kiment a fejedből ? )
Tők jó, hogy bejön amit mondtam neked amikor találkoztunk, hogy ha egyszer belevágsz véged van... ) Halványodik az emlék, de azért megmarad
Valóban lehet finomítani, alakítgatni, amíg a pénztárcám bírja
- 10 years ago
#2747
Ma megkapta a gépem a Performance kipufogókat, sportlégszűrőt, injektor hangolást. Ég és föld. Valóban új motorom van A csörgés mellé most már röfögés is társul, kis üvöltéssel Ja és kurva jól néz ki!!
Látom elkapott a gépszíj rendesen Akartam sport(osabb) dobokat. Már megrendeltem a Red Raptor kipuffot, aztán adódott ez a lehetőség. Kihagyhatatlan áron kaptam meg, visszamondtam a rendelést.
Jól jártam. örülök azóta is
Emlékszel még a Fazer -re vagy már teljesen kiment a fejedből ? )
Tők jó, hogy bejön amit mondtam neked amikor találkoztunk, hogy ha egyszer belevágsz véged van... )
- 10 years ago
#2746
@Zola Köszi az észrevételeket! Én egészen pontosan így gondolom a dolgot. Ezért keresek 796-ot. Persze egy szárazkuplungos 1100essel is megbékélnék ha olyan árban találnék mint a 796-ok (ugye azok picit újabb évjáratúak)... Mivel sokat fogom városban is használni, így a felmelegedés szempontja is a 796 mellett szólna...
@gonzales Nagyon adnám az 1100et is, csak hát költségkeretem is van, ami a mai napot elnézve leginkább 696 piacára elég...
@gonzales Nagyon adnám az 1100et is, csak hát költségkeretem is van, ami a mai napot elnézve leginkább 696 piacára elég...
- 10 years ago
#2745
ha 1100-est szeretnél, én mindenképp az Evo előtti szárazkuplungos gépet javaslom. Annyival jobb, agresszívabb és keményebb gép mint 796, hogy megéri a különbséget. Ha itthon nem találsz, akkor mobile.de illetve esetleg a bécsi Ducati kereskedés lehet még forrás. Én azért azt nem mondanám, h bármelyik a kettő közül "jobb", mint a másik, inkább azt, h másra való a két gép. 3 év 696, 2 év 796 és 20 km 1100S használat után azt mondanám, h sztem három teljesen más karakterű pilotára vannak kitalálva. Én személy szerint a 796-t biztos soha nem fogom úgy élvezni, mint az alatt a 20 km alatt az 1100-t élveztem, viszont nekem nincs is szükségem tartósan arra az erőtöbbletre és nyersességre, amit tapasztaltam a 796-hoz képest, nekem többet ért a kezelhetőség, és h olcsóbban is megkaptam az 1100 design-t az egykarú hátsóval. Ha Break az agresszivitásra és erőre megy, egyértelmű, h akkor én is az 1100-t javasolnám. Ez a video számomra összefoglalta a dolog lényegét: "erőben és kezelhetőségben a 796 éppen középen van a skálán, a pilotán múlik melyik fekszik neki jobban"
oke, kinek mi tetszik jobban. Nekem a sok puha japán után kifejezetten tetszett az 1100-as nyersessége, dühös harapóssága, agresszivitása. Jaja, meg tudom érteni
- 10 years ago
#2744
Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ ha 1100-est szeretnél, én mindenképp az Evo előtti szárazkuplungos gépet javaslom. Annyival jobb, agresszívabb és keményebb gép mint 796, hogy megéri a különbséget. Ha itthon nem találsz, akkor mobile.de illetve esetleg a bécsi Ducati kereskedés lehet még forrás. Én azért azt nem mondanám, h bármelyik a kettő közül "jobb", mint a másik, inkább azt, h másra való a két gép. 3 év 696, 2 év 796 és 20 km 1100S használat után azt mondanám, h sztem három teljesen más karakterű pilotára vannak kitalálva. Én személy szerint a 796-t biztos soha nem fogom úgy élvezni, mint az alatt a 20 km alatt az 1100-t élveztem, viszont nekem nincs is szükségem tartósan arra az erőtöbbletre és nyersességre, amit tapasztaltam a 796-hoz képest, nekem többet ért a kezelhetőség, és h olcsóbban is megkaptam az 1100 design-t az egykarú hátsóval. Ha Break az agresszivitásra és erőre megy, egyértelmű, h akkor én is az 1100-t javasolnám. Ez a video számomra összefoglalta a dolog lényegét: "erőben és kezelhetőségben a 796 éppen középen van a skálán, a pilotán múlik melyik fekszik neki jobban"
oke, kinek mi tetszik jobban. Nekem a sok puha japán után kifejezetten tetszett az 1100-as nyersessége, dühös harapóssága, agresszivitása.
- 10 years ago
#2743
szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ ha 1100-est szeretnél, én mindenképp az Evo előtti szárazkuplungos gépet javaslom. Annyival jobb, agresszívabb és keményebb gép mint 796, hogy megéri a különbséget. Ha itthon nem találsz, akkor mobile.de illetve esetleg a bécsi Ducati kereskedés lehet még forrás. Én azért azt nem mondanám, h bármelyik a kettő közül "jobb", mint a másik, inkább azt, h másra való a két gép. 3 év 696, 2 év 796 és 20 km 1100S használat után azt mondanám, h sztem három teljesen más karakterű pilotára vannak kitalálva. Én személy szerint a 796-t biztos soha nem fogom úgy élvezni, mint az alatt a 20 km alatt az 1100-t élveztem, viszont nekem nincs is szükségem tartósan arra az erőtöbbletre és nyersességre, amit tapasztaltam a 796-hoz képest, nekem többet ért a kezelhetőség, és h olcsóbban is megkaptam az 1100 design-t az egykarú hátsóval. Ha Break az agresszivitásra és erőre megy, egyértelmű, h akkor én is az 1100-t javasolnám. Ez a video számomra összefoglalta a dolog lényegét: "erőben és kezelhetőségben a 796 éppen középen van a skálán, a pilotán múlik melyik fekszik neki jobban"
- 10 years ago
#2742
Valaki ismeri ezt az emelőt?
http://www.jonnesway.co/?cT=_37_206&DO=pD&pID=1687
Meglepően olcsónak tűnik, viszont nem túl stabilnak Használ valaki ilyent? Az eladó azt mondta, hogy sokat eladott már belőle. Szia! A múlt héten vettem egyet pont belőle az S2R-hez. Őszintén szólva tényleg nem túl stabil. A motor megáll rajta, viszont kicsit jobbra dől. Én igazából olajcsere + láncolajzás miatt vettem, de így nem lesz nagyon kihasználva. Ha érdekel eladom, meg is tudom mutatni, fennt van a számom, csörögj rám! Köszi az infót! Én emelőn is szeretném tárolni a motort eddig is így csináltam az előzőekkel szóval ez van bekattanva , ha tényleg nem annyira stabil, marad az eredeti ötlet, csinálok egyet.
- 10 years ago
#2741
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ akkor mindent értek ezt a pantah fényezést is simán átfestetheted, szóval nem lesz olyan vészes összeg...
én a kettő közül az 1100-est javasolnám, szerintem a későbbiekben azt jóval könnyebb lesz eladni.
szerintem az 2-2.4 között van reálisan függően hogy sima vagy S-es, meg felszereltség stb.
ennek fényében ez a 796 elég közel van hozzá, de az újabb modell, meg elég kevés km van benne.
gizi hamarosan megy csongrádra kipufogót intézni, lehet érdemes lenne összebeszélned vele, elugortok békésre megnézni a típust, és közben sem unatkoztok
szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ ha 1100-est szeretnél, én mindenképp az Evo előtti szárazkuplungos gépet javaslom. Annyival jobb, agresszívabb és keményebb gép mint 796, hogy megéri a különbséget. Ha itthon nem találsz, akkor mobile.de illetve esetleg a bécsi Ducati kereskedés lehet még forrás. nekem speciel az EVO sokkal jobban bejön kinézetre, csak a fránya kuplung egyébként az EVO vezetési élményre is jobb, viszont használtat kb. lehetetlen találni, annyira kevés van belőle.
- 10 years ago
#2740
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ ha 1100-est szeretnél, én mindenképp az Evo előtti szárazkuplungos gépet javaslom. Annyival jobb, agresszívabb és keményebb gép mint 796, hogy megéri a különbséget. Ha itthon nem találsz, akkor mobile.de illetve esetleg a bécsi Ducati kereskedés lehet még forrás.
- 10 years ago
#2739
Ma megkapta a gépem a Performance kipufogókat, sportlégszűrőt, injektor hangolást. Ég és föld. Valóban új motorom van A csörgés mellé most már röfögés is társul, kis üvöltéssel Ja és kurva jól néz ki!!
Látom elkapott a gépszíj rendesen Akartam sport(osabb) dobokat. Már megrendeltem a Red Raptor kipuffot, aztán adódott ez a lehetőség. Kihagyhatatlan áron kaptam meg, visszamondtam a rendelést.
Jól jártam. örülök azóta is
- 10 years ago
#2738
Ma megkapta a gépem a Performance kipufogókat, sportlégszűrőt, injektor hangolást. Ég és föld. Valóban új motorom van A csörgés mellé most már röfögés is társul, kis üvöltéssel Ja és kurva jól néz ki!!
Látom elkapott a gépszíj rendesen
- 10 years ago
#2737
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/ Szia, eladót nem tudok, de tankborítás projektben annyit tudok javasolni, h kintről (subito, ebay) próbálj meg szerezni, akár karcosat, bontottat is, és utána már itthon lehet rá bármilyen színt-mintát fújatni. Én ezt tettem az enyémmel, Másszi nevű klubtársunk segített ráadásul kintről teljes szettet szerezni. Amit a motoromon látsz, éppen kijött 140k-ból pedig minden idom benne volt az árban fújással, matricával együtt. Ha csak tankidomokat akarsz, az jobb áron lehet persze.
- 10 years ago
#2736
Szia!
A 796 ABS 3.400.000, az 1100 Evo meg 3.900.000 korul volt... Igaz!
Gondolom az ABS típus miatt és a szar euro miatt változott idén/tavalyra ennyit.
- 10 years ago
#2735
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene. Köszi Ricsi!
Ebből fagadóan gondolom, hogy ha van is 1100es, akkor az viszonylag magas áron van, mivel ducatin belül is ritkaság itthon.
Sajna 796-os is viszonylag ritka. A borítás csomagokat én is néztem, hogy kb 140e egy új pack hozzá (üléstakaró, sárvédő, szélvédő, tank). Az a baj ezzel a modellel, hogy ez szett ráadásul nagyon nem tetszik, tehát cserés volna. És ahogy mondtad az árát nem is drága, nem is alacsony.
Amúgy mi találkoztunk Tökiéknél, sárga 9-esem volt, csak azt már tova adtam, mert 796-ot szeretnék... :/
- 10 years ago
#2733
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám szia,
1100-as nagyon kevés van, szinte alig szokott lenni eladó. elég kevés kelt el belőle, ritka a piacon. amit linkelsz, nem sok okosat tudok mondani, viszont a "ritka fényezés" egy cserélhető tankborítást takar, amiből vagy 12 félét lehet rendelni.
az ára korrekt, se nem olcsó se nem drága, látni kellene.
- 10 years ago
#2732
Helló! Olyan kérdésem lenne 99-es 600 moster, csörgő hangja van, normális ez ha nem mtől lehet? (mivel h nem szárazkuplungos) A szelepvezérlés hangját hallod . Ez normális .
- 10 years ago
#2731
Sziasztok!
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám
Keresnék eladó 796 vagy 1100-et!
796-ból idén még csak ezt az egyet láttam: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati ... 96-7579344 - Ez is tavaly óta fent van (2.5-ről indult, egy hete 2.2 volt) Tudtok róla esetleg valamit? Új ára jól tudom hogy 2.9 volt tavaly a 796nak, az 1100 meg 3,3 körül volt?
Köszi,
Ádám
- 10 years ago
#2730
Helló! Olyan kérdésem lenne 99-es 600 moster, csörgő hangja van, normális ez ha nem mtől lehet? (mivel h nem szárazkuplungos) Enyhe csörgős hangja minden Ducati-nak van még az olajos kuplungosoknak is, ez az egyik különlegességük. Halottam már az új Panigale-t is, ott is megvan a jellegzetes csörgés.
- 10 years ago
#2729
Ma megkapta a gépem a Performance kipufogókat, sportlégszűrőt, injektor hangolást. Ég és föld. Valóban új motorom van A csörgés mellé most már röfögés is társul, kis üvöltéssel Ja és kurva jól néz ki!!
- 10 years ago
#2728
Helló! Olyan kérdésem lenne 99-es 600 moster, csörgő hangja van, normális ez ha nem mtől lehet? (mivel h nem szárazkuplungos)
- 10 years ago
#2727
Üdv minden Ducati tulajnak!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot!
Ha zavar hogy rángat és köhög a 695 alacsony fordulaton akkor ez megoldja a problémádat hamar és olcsón:
http://www.fatduc.com/
Én is beépítettem és nagyon rendbe jött az egész.
Illetve én még 2 foggal nagyobbra cseréltem a hátsó fogaskereket, hogy lehessen értelmesen közlekedni vele 2-es fokozatban
- 10 years ago
#2726
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot! Nekem is fent fog a 695 de hiába állítok holtjátékon nem lesz jobb. Érdekes az én s2r 800 ugyanez és azzal nem volt ilyen gondom sosem, a Kecsóé meg fent fogott, hogy ez mitől lehet? Hozzá kell szokni
Állítható karok és minden a helyére kerül.
- 10 years ago
#2725
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot! Nekem is fent fog a 695 de hiába állítok holtjátékon nem lesz jobb. Érdekes az én s2r 800 ugyanez és azzal nem volt ilyen gondom sosem, a Kecsóé meg fent fogott, hogy ez mitől lehet? Hozzá kell szokni Le kell vágni a nyomórúd végéből egy kicsit! á leszarom, inkább nem megyek vele
- 10 years ago
#2724
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot! Nekem is fent fog a 695 de hiába állítok holtjátékon nem lesz jobb. Érdekes az én s2r 800 ugyanez és azzal nem volt ilyen gondom sosem, a Kecsóé meg fent fogott, hogy ez mitől lehet? Hozzá kell szokni Le kell vágni a nyomórúd végéből egy kicsit!
- 10 years ago
#2723
Üdv minden Ducati tulajnak!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot! Nekem is fent fog a 695 de hiába állítok holtjátékon nem lesz jobb. Érdekes az én s2r 800 ugyanez és azzal nem volt ilyen gondom sosem, a Kecsóé meg fent fogott, hogy ez mitől lehet? Hozzá kell szokni
- 10 years ago
#2722
Üdv minden Ducati tulajnak!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
Szia Vicctor!
köszi a választ!
hátigen,baromifura az a fogáspont a kuplungnak.
De,ha ugynézem ahogy Te mondtad,nincsjele a csúszásnak!
megkell szokni,szó szerint:)
Tipikus Ducati,ahogy mondják.
Nameg,a japánosok elvannak szörnyülközve hogy hogy "csörög-zörög":)
ezt szeretni,vagy utálni lehet!
Hát,nekem sikerült megszeretnem,igaz,ma egy hetes csak,de nemadnámel semmiért:)
köszi a segítséget!
szép napot!
- 10 years ago
#2721
Üdv minden Ducati tulajnak!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
Üdv a klubban
Nem csúszik az, pontosan emlékszem amikor én is megvettem a 695 -t, rettenetesen fura volt hogy nagyon fent fog. Állítani nem igazán tudsz a fogási ponton mivel hidraulikus. A megoldás az, hogy veszel Ebay -en fillérekért állítható Fék és Kuplungkart (kinai cuccot, tökéletesek 30-50$ -ért megvan a pár), és rögtön szépen beállíthatod középtájékra a fogáspontot.
Egyébként a csúszást úgy tudod ellenőrzni, hogy mész a motorral felváltasz a legnagyobb sebességi fokozatba és alacsonyabb fordulaton mondjuk 3000 körül húzzál egy teljes gázt. Ha ekkor a motor felpörög de nem gyorsul a motor ehhez mérten eleget akkor valóban csúszik.
De az én tippem az hogy csak szokatlan a magas Ducatis fogáspont.
- 10 years ago
#2720
Sziasztok! Vezérműszíjat kell cserélnem az S2R 800-ban. Próbáltam utánajárni a szíj lehetőségeknek. Ha jól tudom a gyárit a Gates gyártja, viszont azt nem lehet "utángyártottként" megvenni. Találtam viszont DAYCO gyártmányt, amit elég kedvező áron meg lehet kapni. Konkrétan Dayco 94820 gyári számra hallgat (19mm széles, 68 fogas, 73740072A Ducati gyári számra hivatkozik). Van valakinek tapasztalat ezekkel a szíjakkal vagy nem érdemes vele próbálkozni?
www.daycocatalogue.com/Cat2k8Web/FindByVehAction.do#
Előre is köszi a válaszokat! a Gates mellett az egyik legnagyobb gyári beszállító az autóiparban. Nekem nincs vele rossz tapasztalatom.
- 10 years ago
#2719
Autóban használtam többször, nagyobb gond nem volt vele, de szemre hamar cserés lett. Komolyabb szerelő az olcsószar kategóriába sorolta.
- 10 years ago
#2718
Sziasztok! Vezérműszíjat kell cserélnem az S2R 800-ban. Próbáltam utánajárni a szíj lehetőségeknek. Ha jól tudom a gyárit a Gates gyártja, viszont azt nem lehet "utángyártottként" megvenni. Találtam viszont DAYCO gyártmányt, amit elég kedvező áron meg lehet kapni. Konkrétan Dayco 94820 gyári számra hallgat (19mm széles, 68 fogas, 73740072A Ducati gyári számra hivatkozik). Van valakinek tapasztalat ezekkel a szíjakkal vagy nem érdemes vele próbálkozni?
www.daycocatalogue.com/Cat2k8Web/FindByVehAction.do#
Előre is köszi a válaszokat! nekünk 2 céges golfon szakadt el a dayco szíj 1 hónap különbséggel
- 10 years ago
#2717
Sziasztok! Vezérműszíjat kell cserélnem az S2R 800-ban. Próbáltam utánajárni a szíj lehetőségeknek. Ha jól tudom a gyárit a Gates gyártja, viszont azt nem lehet "utángyártottként" megvenni. Találtam viszont DAYCO gyártmányt, amit elég kedvező áron meg lehet kapni. Konkrétan Dayco 94820 gyári számra hallgat (19mm széles, 68 fogas, 73740072A Ducati gyári számra hivatkozik). Van valakinek tapasztalat ezekkel a szíjakkal vagy nem érdemes vele próbálkozni?
www.daycocatalogue.com/Cat2k8Web/FindByVehAction.do#
Előre is köszi a válaszokat!
www.daycocatalogue.com/Cat2k8Web/FindByVehAction.do#
Előre is köszi a válaszokat!
- 10 years ago
#2716
Valaki ismeri ezt az emelőt?
http://www.jonnesway.co/?cT=_37_206&DO=pD&pID=1687
Meglepően olcsónak tűnik, viszont nem túl stabilnak Használ valaki ilyent? Az eladó azt mondta, hogy sokat eladott már belőle. Szia! A múlt héten vettem egyet pont belőle az S2R-hez. Őszintén szólva tényleg nem túl stabil. A motor megáll rajta, viszont kicsit jobbra dől. Én igazából olajcsere + láncolajzás miatt vettem, de így nem lesz nagyon kihasználva. Ha érdekel eladom, meg is tudom mutatni, fennt van a számom, csörögj rám!
- 10 years ago
#2715
Kicseréltem ma az izzót. Viszont új problémával szembesültem. Az izzó a foncsoron lévő fülekbe kapaszkodik bele. Ezek viszont faszául le vannak már töredezve. Nem is értem a dolgot, hogy a gyárban mit gondoltak amikor ezt így megtervezték.
Van rá vmi megoldás? Vagy csak foncsorcsere? Esetleg későbbi típusokon nem javítottak ezen?
Van rá vmi megoldás? Vagy csak foncsorcsere? Esetleg későbbi típusokon nem javítottak ezen?
- 10 years ago
#2714
Szerintem ez egyértelműen akksi probléma. Nekem akkor csinált ugyanilyet. Nem elég a feszültség (vagy az áramerősség a relének. Nem vagyok villamosmérnök. Próbáld ki egy másik akksival.
Töltöttem közel két napot az akksit, újra megpróbáltam, ugyanúgy nem indult. Aztán tegnap megjött az új amit rendeltem, és azonnal indult. Köszi mindenkinek a segítséget és a megnyugtatást!:)
- 10 years ago
#2713
Sziasztok!
Esedékes kuplungcsere végett kérdezném, hogy ránézésre mi a véleményetek ezekről a cuccokról (hátha valaki tud ránézésre véleményezni, hogy egy tuti jó/tuti felejtős).
120 körül lenne a gyári szett, ez pedig kb feleannyiből kijönne.
http://www.ebay.com/itm/Ducati-Monster- ... 2a320443a2
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... ink:top:en
Ha valaki kiszúrja hogy ezek szarok, marad a gyári megoldás. Köszi a válaszokat előre is! Hali! Mi történt azzal a kuplunggal hogy már a kosarat is cseréled? Nem 17ezer km körül volt a gépben amikor vetted? Szerintem amúgy a gyári cucc az jobb... Ez egy csúszott motor volt, amit anno a tulaj el is mondott. A rosso-s szervízben Gábor ellenőrizte most a kuplungot, és arra jutott, hogy valószínűleg használt ráadásul alu lapok kerültek vissza bele, amik szétverték a kosarat. Én ebből csak annyit láttam, hogy nagy a holtjáték már, a többi szétszedés után látszódott. Én is úgy tudtam, hogy egy kosár kibír pár lamellacserét, csak ez esetben ez a szopóka van még mielőtt tip-top lesz a motor. Érdekes, csúszásnál max az agyat kell cserélni, mert letörnek a rugók… Gyárilag amúgy alu lamella van benne a kosarat az acél változat szerintem hamarabb szétveri. Ha nagy a holtjáték meg nem emelt ki rendesen. Mindenesetre tényleg szopóka!
- 10 years ago
#2712
Üdv minden Ducati tulajnak!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
Egy hete vettem egy Monster 695-öt.
ezlenne az észrevételem,hogy a kuplungom nagyon fenntfog,és mintha meg-meg csúszna néha.
szerintetek,ezt hogyan lehet orvosolni?utánállítással essetleg,vagy lamellacserével?
előreis köszi a segitséget!
The guide to parlay betting on football is a topic[…]