én a szervizelésen akadtam ki, és amit leírt, az alapján el is veheti a srác kedvét egy életre a Ducatitól
a másik, hogy a többi gyártónál is vadászni kell a megbízható munkát végző szervizeket, ez elég rossz negatív érv, amit mindig elő vesznek, ha erről a márkáról van szó
a motort nem tudom megítélni, én S2R-el kezdtem a motoros pályafutásomat, és nem volt semmi gondom vele
Szerintem is marhaság a nagy része amit leír, de a nem is vártam mást ettől a motoros oldaltól, mert általában minden ami japán az csak hibátlan és tökéletes lehet.
Szerintem ez nincs így, volt már egy pár japán gépem, de nem éreztem akkora csodának őket.
A fenntartásról meg csak annyit, hogy CBF 1000 első féktárcsa 90E - volt, hátsó szinter betét 20E ( az S4-be 8e-ért vettem brembo-t) az 1.3-as Yamahám szíj cseréjének összegét meg le se merem írni.
Ja! A yamaha fordulóköréhez képest az S4 helyben megfordul, de a honda sem nagyon fordul jobban.
az egy dolog, hogy melyik motor mennyire megbízható
az egy másik, hogy az alkatrészek milyen árban vannak
és a harmadik, hogy itthon milyenek a szervizek, mennyire végeznek jó munkát
és sokan, e három tény alapján skatulyázzák be a motor márkákat
azzal nem kell foglalkozni, hogy mit írt a motorok viselkedéséről, mert ott mindegyik más, ott se kell általánosítani Az emberek általában skatulyáznak mindent. És a skatulyázó ember mások skatulyázó mondatait (akik szintén skatulya szövegeket másoltak valahonnan) is átveszik tapasztalat és gondolkodás nélkül. Minden téren ilyen a média sajnos. És ilyen az emberek zöme is. Az ilyen ne vegyen Ducatit. És csak annyit teszek hozzá, hogy anno amikor én kerestem "valami" motort és kipróbáltam ezt a Monstert, hirtelen elfelejtettem minden skatulyát ami a fejemben lerakódott az elmúlt évtizedeim alatt az olasz járművekről. És azóta is ha néha ráülök és megyek vele szarok mindenre. Hadd szóljon. És fülig ér a szám tőle. Ja, és a kötelező olajakon, beállításon, meg egy két szépítő jellegű saját ötleten kívül semmi bajom nem volt vele amióta nálam van. Pedig immár 16 éves múlt a vas, lassan nagykorú lesz