#21887
Na èn is így gondoltam a cserèt.
Igazából nem èrdekel ha költeni kell a motorra. Ez a hobbim, csak a fölösleges kiadásokat nem szeretem. A hètköznapi motorosnak van egy videója ahol egy cagiva endurót szerelnek amibe monster blokk van, ès ott mondja el, hogy abba valami honda accord szíja való. Gates powergrip család tagja, ugyan az mint a gyári ducati, csak a szöveg színe más. 4500Ft tán darabja. Ennek szeretnèk utánajárni, itt is van-e ilyen alternatíva.
#21888
Na èn is így gondoltam a cserèt.
Igazából nem èrdekel ha költeni kell a motorra. Ez a hobbim, csak a fölösleges kiadásokat nem szeretem. A hètköznapi motorosnak van egy videója ahol egy cagiva endurót szerelnek amibe monster blokk van, ès ott mondja el, hogy abba valami honda accord szíja való. Gates powergrip család tagja, ugyan az mint a gyári ducati, csak a szöveg színe más. 4500Ft tán darabja. Ennek szeretnèk utánajárni, itt is van-e ilyen alternatíva.
Szerintem csak olyan szíjat tegyél fel, ami erre van méretezve. Dayco elvileg van Ducatihoz való, meg van Flennor (német márka) is. Állítólag a Gates gyártja a gyári Ducatit, de olyan szerződéssel, hogy saját maga saját márkanéven nem árulhatja.
#21889
Fogprofil kérdése. Én éppen most szívtam vele, 99-01 Monster 600-ra csak a félkör fogprofil jó, hiába váltja le az összes program és webshop Dayco számra a Dayco trapéz profil. Hiába ugyanúgy 68x19-es a szíj. Gates nem hoz rá alternatívát csak a Ducati logost.Úgyhogy ha valaki nem akar feleslegesen 18/db-ot kidobni akkor, marad a Flennor németországból,legalább méretpontos.
Az 1100-as sztem nem a 68x19-es szíj úgyhogy jóeséllyel találsz rá autóalkatrészeseknél 4-5eFt-ért.
#21890
Ezt kifejezetten kiemeltèk a videóba, hogy a fogprofil is azonos. Nem hiszem, hogy gyártanak csak a ducatikra való szíjat. Túl nagy költsèg volna. Igaz drága is. Nekem gyanús, hogy ez olyan eset mint a crf250 hűtősapka ami egy az egybe règi swifttel azonos, csak 4x-es áron. Vagy mint a db7-es aston martin hátsó lámpa ami valamelyik fordèval azonos csak az ára a többszöröse.
#21891
Nem mindegy melyik motorról van szó. A 600asra csak a gyári vagy Flennor jó. A 68x19es Daycobol egyiksem. Ez a szíj 400-600-750-en van. Az ezerszázason lehet a 70x19 van.
De ha neked pont az a blokkod van mint a videon akkor lehet jó.
#21892
Nem az van. Nem is azt mondom, hogy azt a szíjat akarom hanem, hogy tuti van minősègi megfelelője. Aztán lehet soha nem találom meg ès megrendelem a gyárit.
#21893
Ezt kifejezetten kiemeltèk a videóba, hogy a fogprofil is azonos. Nem hiszem, hogy gyártanak csak a ducatikra való szíjat. Túl nagy költsèg volna. Igaz drága is. Nekem gyanús, hogy ez olyan eset mint a crf250 hűtősapka ami egy az egybe règi swifttel azonos, csak 4x-es áron. Vagy mint a db7-es aston martin hátsó lámpa ami valamelyik fordèval azonos csak az ára a többszöröse.
Tuti az a hűtősapka? Azonos nyomáson nyit, azonos a fészek mélysége? Az ördög a részletekben rejlik sokszor. Valaki írta korábban (talán nem itt, hanem fb-on, hogy valamelyik szíj passzol, csak 2 mm-rel keskenyebb pl.
#21894
Nem az van. Nem is azt mondom, hogy azt a szíjat akarom hanem, hogy tuti van minősègi megfelelője. Aztán lehet soha nem találom meg ès megrendelem a gyárit.
Szia, 1000 monsteren 15000 km már bizonyított, most is ilyen lesz 7000 /2 db unixból, autószerelő kedvezménnyel. 72 fogas 19 széles, folyamatosan ellenőrizve, nem látszik még elhasználtnak most sem, de majd csinálok képet ha cseréljük...
Csatolmányok
(217.25 KiB) Még senki sem töltötte le.
(75.06 KiB) Még senki sem töltötte le.
#21895
Kedves csoport tagok!
Gondoltam megosztom a tapasztalataimat veletek. Az egész úgy kezdődött, hogy sok ezer km megtétele után ínhüvely gyulladásom lett a kemény kuplungtól, mely pihentetés és mindenféle tapasz és kenőcs használata ellenére sem javult, ahányszor visszaültem a motorra egy idő után elkezdett újra fájni és rémálom lett a kuplungolás. Mielőtt bárki punc*nak nevezne, sportoltam elég sokat az életemben, sajnos ez bárkinél előjöhet aki gyakran motorozik, főleg ilyen kemény kuplunggal. Külföldi fórumokat olvasva 3 megoldás merült fel: 1. Legolcsóbb lehetőség az, hogy kiveszek 6 rugóból 2-őt a kuplungból. 2. Lecserélem a kuplung munkahengert. 3: Lecserélem komplett kuplung kart munkahengerrel együtt. Első körben kivettem 2 szemközti rugót a kuplungból, mivel az én motoromban erős rugók vannak így sorozatos teszt motorozás után kiderült, így sem csúszik meg a kuplung bárhogy is motorozok vele. Az eredményt a képen láthatjátok. Az első képen az eredeti húzó erőt láthatjátok, körülbelül 11 kg-al kellett behúzni a kuplungot, míg 4 rugóval már csak 8 kg-al. Ekkor már úton volt egy 31mm-es kuplung munkahenger amire azt írták, hogy 30-33%-al könnyebb kuplungot eredményez. A mai napon felszereltem a munkahengert és az eredményt a 3-as képen láthatjátok. Végül az eredeti 11 kg helyett a rugó kivétellel és 31mm-es munkahengerrel 6 kg-ra sikerült redukálni a húzóerőt. Teszteltem, 31mm-es munkahengerrel igaz nem emel annyira ki a kuplung, de állványon 1-es sebességi fokozatba váltva nem forgott a kerék, tehát se nem csúszik a kevesebb rugó miatt és eléggé ki is emel az új munkahengerrel. Következtetés: Ha erős rugóid vannak akkor megoldás lehet kivenni 2 rugót amivel elérhetsz -33%-ot, vagy egy nagyobb, 31mm-es munkahengerrel is ez az érték érhető el. A munkahenger Factory Racing márkájú, Angiából rendeltem, postával együtt 24 ezer forintba került, kollégának a Monster S4-én évek óta tökéletesen teljesít és felújító szettet is lehet hozzá kapni.
Remélem sok embernek segítettem ezzel az irománnyal! ;)
Csatolmányok
(1.26 MiB) Még senki sem töltötte le.
(1.15 MiB) Még senki sem töltötte le.
(739.8 KiB) Még senki sem töltötte le.
(650.38 KiB) Még senki sem töltötte le.
(781.55 KiB) Még senki sem töltötte le.
#21896
Nem az van. Nem is azt mondom, hogy azt a szíjat akarom hanem, hogy tuti van minősègi megfelelője. Aztán lehet soha nem találom meg ès megrendelem a gyárit.
Szia, 1000 monsteren 15000 km már bizonyított, most is ilyen lesz 7000 /2 db unixból, autószerelő kedvezménnyel. 72 fogas 19 széles, folyamatosan ellenőrizve, nem látszik még elhasználtnak most sem, de majd csinálok képet ha cseréljük...
Szia! Ès ennek a fog profilja fèl henger alakú, vagy V?
#21897
Nem az van. Nem is azt mondom, hogy azt a szíjat akarom hanem, hogy tuti van minősègi megfelelője. Aztán lehet soha nem találom meg ès megrendelem a gyárit.
Szia, 1000 monsteren 15000 km már bizonyított, most is ilyen lesz 7000 /2 db unixból, autószerelő kedvezménnyel. 72 fogas 19 széles, folyamatosan ellenőrizve, nem látszik még elhasználtnak most sem, de majd csinálok képet ha cseréljük...
Szia! Ès ennek a fog profilja fèl henger alakú, vagy V?
ez a gömbölyű.
#21898
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.
#21899
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.
Lehet egy légtelenítés nem ártana neki, plusz a karnál állítani kéne a "holtjátékon".
#21900
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.


Ez engem is érdekel. Van egy jó centis holtjáték amíg nem történik semmi. De nekem is faszán kiemel.

Hidraulikuson hogy állítok a karnál? Nem mintha néztem volna, most csak úgy kérdezem. Azon a kémlelőn meg semmit nem látok, tehát azt tudom megnézni, hogy leveszem a tartályfedelet és ha kevés lenne rátöltök?

Hol lehet légteleníteni a kuplungot?
#21901
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.
Lehet egy légtelenítés nem ártana neki, plusz a karnál állítani kéne a "holtjátékon".

Eszközöltem egy olajcserét a rendszerben légtelenítéssel. Bár ahogy néztem előtte sem volt levegős. A fogáspont ugyanott maradt, talán vmivel keményebb lett, bár ez lehet csak placebo.
De köszi a tippet a holtjáték állításról, addig nézegettem még megtaláltam a kis állító csavart. Bőszen tekergetve hamar rájöttem, hogy jól be lehet lőni hol legyen a fogáspont.
#21902
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.


Ez engem is érdekel. Van egy jó centis holtjáték amíg nem történik semmi. De nekem is faszán kiemel.

Hidraulikuson hogy állítok a karnál? Nem mintha néztem volna, most csak úgy kérdezem. Azon a kémlelőn meg semmit nem látok, tehát azt tudom megnézni, hogy leveszem a tartályfedelet és ha kevés lenne rátöltök?

Hol lehet légteleníteni a kuplungot?

Nem tudom neked pontosan milyen főhengered van fent de gondolom azon is lehet állítani. Én rájöttem a sajátomnál. A lenti képen ahol jelöltem ott nekem van egy kis csavar amit lapos csavarhúzóval lehet ki-be tekerni. Így nő vagy csökken az "üresjárat".

Ha nem tudod mikor volt cserélve illetve, hogy mennyi olaj is van benne akkor szerintem érdemes cserélni. A légtelenítés ugyanaz mint a fékeknél. Lent a munkahengeren van a légtelenítőcsavar, csövet rá aminek a végét beleteszed egy üvegbe. Tartály fedőt le, ha nincs kosz, lerakódás akkor én úgy cserélem, hogy lepumpálom a régi olajat, hogy még maradjon a tartály aljában kevés, hogy ne menjen levegő a rendszerbe és felöntöm az új olajjal. Tovább pumpálom addig amíg lent meg nem jelenik a tiszta új olaj. Arra figyelj, hogy a tartályban sose fogyjon el az olaj, különben levegős lesz és sokat kell küzdeni a légtelenítéssel. Természetesen mikor pumpálom akkor lent ki van lazítva a légtelenítőcsavar. Utána egy légtelenítés, de ha jól csináltad a fentieket akkor nem lesz levegő a rendszerben.
Youtubon sok videót találsz fékolajcseréről és légtelenítésről, a kuplung meg ugyanez.

A szintnéző ablakod akkor valószínű beopálosodott azért nem látod.

Olajban meg kell nézni mit ír bele a manual. Arra figyelj, hogy nehogy szilikonolajat tegyél bele ha glikolos kell bele, mert akkor megeszi a karmantyúkat.
Csatolmányok
(68.25 KiB) Még senki sem töltötte le.
#21903
Korábban minden motoromon bowdenes kuplung volt, így annyira nem értek még a hidraulikushoz.
Az normális, hogy a kuplungkart kb 2 cm-t (kb harmadáig behúzom) tudom húzni minimális ellenállással és csak utána dolgozik a főmunkahenger??
Kiemel rendesen azzal nincs baj, csak furcsának tartom. Néztem lent a munkahengert de nem tűnt levegősnek.


Ez engem is érdekel. Van egy jó centis holtjáték amíg nem történik semmi. De nekem is faszán kiemel.

Hidraulikuson hogy állítok a karnál? Nem mintha néztem volna, most csak úgy kérdezem. Azon a kémlelőn meg semmit nem látok, tehát azt tudom megnézni, hogy leveszem a tartályfedelet és ha kevés lenne rátöltök?

Hol lehet légteleníteni a kuplungot?

Nem tudom neked pontosan milyen főhengered van fent de gondolom azon is lehet állítani. Én rájöttem a sajátomnál. A lenti képen ahol jelöltem ott nekem van egy kis csavar amit lapos csavarhúzóval lehet ki-be tekerni. Így nő vagy csökken az "üresjárat".

Ha nem tudod mikor volt cserélve illetve, hogy mennyi olaj is van benne akkor szerintem érdemes cserélni. A légtelenítés ugyanaz mint a fékeknél. Lent a munkahengeren van a légtelenítőcsavar, csövet rá aminek a végét beleteszed egy üvegbe. Tartály fedőt le, ha nincs kosz, lerakódás akkor én úgy cserélem, hogy lepumpálom a régi olajat, hogy még maradjon a tartály aljában kevés, hogy ne menjen levegő a rendszerbe és felöntöm az új olajjal. Tovább pumpálom addig amíg lent meg nem jelenik a tiszta új olaj. Arra figyelj, hogy a tartályban sose fogyjon el az olaj, különben levegős lesz és sokat kell küzdeni a légtelenítéssel. Természetesen mikor pumpálom akkor lent ki van lazítva a légtelenítőcsavar. Utána egy légtelenítés, de ha jól csináltad a fentieket akkor nem lesz levegő a rendszerben.
Youtubon sok videót találsz fékolajcseréről és légtelenítésről, a kuplung meg ugyanez.

A szintnéző ablakod akkor valószínű beopálosodott azért nem látod.

Olajban meg kell nézni mit ír bele a manual. Arra figyelj, hogy nehogy szilikonolajat tegyél bele ha glikolos kell bele, mert akkor megeszi a karmantyúkat.

Köszi!
Az enyémben nem volt olaj... ahogy egy csőszerelő kollégám szokta mondani: “van melegvíz, csak hideg”
=)
#21904
Tud valaki olyan LEDes indexet javasolni, ami nem egy gyertya fényévep vetekszik?
Amivel vettem nekem halovány, inkább legyen drágább de lássanak.
Előre is köszi!
#21906
Tud valaki olyan LEDes indexet javasolni, ami nem egy gyertya fényévep vetekszik?
Amivel vettem nekem halovány, inkább legyen drágább de lássanak.
Előre is köszi!

#21907
Tud valaki olyan LEDes indexet javasolni, ami nem egy gyertya fényévep vetekszik?
Amivel vettem nekem halovány, inkább legyen drágább de lássanak.
Előre is köszi!
Aliexpress spirit beast. Egyik barátomnak van olyan ès elèg erős fènye van.
#21908
Tud valaki olyan LEDes indexet javasolni, ami nem egy gyertya fényévep vetekszik?
Amivel vettem nekem halovány, inkább legyen drágább de lássanak.
Előre is köszi!
Bár nem ledes, de pici, és jó fénye van, és a villogás üteme is pont jó vele. Létezik fehér búrával is. 100%-ra nem tudom garantálni, hogy ugyanez, de ilyennel vettem a motoromat.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 3283511581
#21909
Rendeltem Ali-ról egy ledes hátsó lámpát, amiben integrált index van. A gyári lámpán három kábel van, ezen öt. A helyzetjelzőt, a világítást és a féklámpát megtaláltam már, azok működnek is. Az irányjelzőkkel viszont nem boldogulok, mert a gyáriba 2 kábel megy oldalanként (egyik a test), nekem pedig összesen ennyi maradt. Kell hozzá még valami vagy megoldható máshogyan is?
#21910
Rendeltem Ali-ról egy ledes hátsó lámpát, amiben integrált index van. A gyári lámpán három kábel van, ezen öt. A helyzetjelzőt, a világítást és a féklámpát megtaláltam már, azok működnek is. Az irányjelzőkkel viszont nem boldogulok, mert a gyáriba 2 kábel megy oldalanként (egyik a test), nekem pedig összesen ennyi maradt. Kell hozzá még valami vagy megoldható máshogyan is?
Az indexeknek csak a pozitívot kell bekötnöd, mert a test közös.
#21911
Rendeltem Ali-ról egy ledes hátsó lámpát, amiben integrált index van. A gyári lámpán három kábel van, ezen öt. A helyzetjelzőt, a világítást és a féklámpát megtaláltam már, azok működnek is. Az irányjelzőkkel viszont nem boldogulok, mert a gyáriba 2 kábel megy oldalanként (egyik a test), nekem pedig összesen ennyi maradt. Kell hozzá még valami vagy megoldható máshogyan is?
Az indexeknek csak a pozitívot kell bekötnöd, mert a test közös.
Megoldódott, köszi a segítséget!
#21912
Hali!
Tudja valaki hogy mi ez a lemez az első képen? Monster 600. Valahol akksi alol esett ki, lövésem nincs. Minden szépen a helyén van.

Mas: más is szenved a hátsó tengelyanyák lehúzásával? 83nm-t ír. Én 85-90el huzom mégis, a poziciolemezt kepes elforgatni. 2.kep. Mar patentfogoval fogtam le, így le tudom huzni de azért erdekelne. En mar nem is azzal allitottam be a lz egyenes futast hanem tolomerovel mert a lemezre nem bizhatom.

Csatolmányok
(1.09 MiB) Még senki sem töltötte le.
(1.17 MiB) Még senki sem töltötte le.
Avatar
 mts
#21913
Hali!
Tudja valaki hogy mi ez a lemez az első képen? Monster 600. Valahol akksi alol esett ki, lövésem nincs. Minden szépen a helyén van.

Mas: más is szenved a hátsó tengelyanyák lehúzásával? 83nm-t ír. Én 85-90el huzom mégis, a poziciolemezt kepes elforgatni. 2.kep. Mar patentfogoval fogtam le, így le tudom huzni de azért erdekelne. En mar nem is azzal allitottam be a lz egyenes futast hanem tolomerovel mert a lemezre nem bizhatom.
Szerintem hiányzik az anya alól egy alátét.
#21914
Hali!
Tudja valaki hogy mi ez a lemez az első képen? Monster 600. Valahol akksi alol esett ki, lövésem nincs. Minden szépen a helyén van.

Mas: más is szenved a hátsó tengelyanyák lehúzásával? 83nm-t ír. Én 85-90el huzom mégis, a poziciolemezt kepes elforgatni. 2.kep. Mar patentfogoval fogtam le, így le tudom huzni de azért erdekelne. En mar nem is azzal allitottam be a lz egyenes futast hanem tolomerovel mert a lemezre nem bizhatom.
Szerintem hiányzik az anya alól egy alátét.

Hát. Oem szerint nincs gyarilag plusz alatet. Vegsosoron ez a lemez mar egy alatet. Mindenesetre rendeltem uj lemezeket, ezen mar nem mulik. Azert koszi!
#21915
Hali!
Tudja valaki hogy mi ez a lemez az első képen? Monster 600. Valahol akksi alol esett ki, lövésem nincs. Minden szépen a helyén van.

Mas: más is szenved a hátsó tengelyanyák lehúzásával? 83nm-t ír. Én 85-90el huzom mégis, a poziciolemezt kepes elforgatni. 2.kep. Mar patentfogoval fogtam le, így le tudom huzni de azért erdekelne. En mar nem is azzal allitottam be a lz egyenes futast hanem tolomerovel mert a lemezre nem bizhatom.
Ez a lemez tartja a főbiztosítékot ami a pozitív oldalon van .
#21916
Hali!
Tudja valaki hogy mi ez a lemez az első képen? Monster 600. Valahol akksi alol esett ki, lövésem nincs. Minden szépen a helyén van.

Mas: más is szenved a hátsó tengelyanyák lehúzásával? 83nm-t ír. Én 85-90el huzom mégis, a poziciolemezt kepes elforgatni. 2.kep. Mar patentfogoval fogtam le, így le tudom huzni de azért erdekelne. En mar nem is azzal allitottam be a lz egyenes futast hanem tolomerovel mert a lemezre nem bizhatom.
Ez a lemez tartja a főbiztosítékot ami a pozitív oldalon van .

Huuu, köszi!
Megnezem ha motorkozelben leszek, mert arra emlekszem hogy egy nagy 40A bizti a pozitiv oldalon valami gyorscsatival van rogzitve a legszurohaz oldalan. Koszi!!
#21917
Szelephézag ellenőrzés előtt állok a multival. Az ellenőrzés menete tiszta sor. Nézegettem volna előre a hézagoló "lemezek" méreteit, de az oemparts-on sajnos nem ad meg csak cikkszámokat méret nélkül. Próbáltam a gyári alkatrészlistában kinézni a hézagolókat, amit meg is találtam a méretekkel, de a 2 cikkszámnak köze nincs egymáshoz.
Rendelt már vki az oemparts-rol ilyesmit? Vagy szerintetek honnan tudnék rendelni méretre?
Természetesen az sem hátrány ha nem karácsonyra érkezik meg.
Csatolmányok
(48.28 KiB) Még senki sem töltötte le.
(213.47 KiB) Még senki sem töltötte le.
#21918
Sziasztok!

A 600as Monsteremen vezermuszijakat csereltem es a karbiban is tomiteseket. Tok szuper lett, vegre a szivato is stabil nem kell ott allnom es vegre elso fordulatra indul hidegen is.
De:
Alapjaraton nagy gazt huzva megtorpant es neha puffant is, csak alapjaratnal nagy gazt huzva.
Ezert dusitottam a kevereken az alapjarati keverek csavarral, es szuperul veszi a lapot vegre, es elvileg nem is puffan, de 7fordulat kellett belulrol kifele. Amit kicsit sokallok. A gyertyam nem taknyos, de nem is barna inkabb mondanam szaraz feketenek. Egyebkent uj. Teny hogy 3 km-t ha mentem vele.
Kerdes: nem ismerem a monster gyujtasat, de lehet/kell elogyujtast allitani?
A vezerlesnel semmi sem valtozott, minden szépen jelen van. Es korabban ezzel gond nem volt. En inkabb gondolnam karburacios jelensegnek, mert szerintem mindig puffogna.

Van valakinek eszrevetele ezzel kapcsolatban?
A karbihoz muszaj volt hozzanyulni, bevallom nem neztem meg elegge vasarlaskor, nem is ismertem a monstert.

Ha kapok idopontot viszem hangoltatni de addig is erdekelne a jelenseg.

Elore is koszi a segitseget!
#21919
Sziasztok!

A 600as Monsteremen vezermuszijakat csereltem es a karbiban is tomiteseket. Tok szuper lett, vegre a szivato is stabil nem kell ott allnom es vegre elso fordulatra indul hidegen is.
De:
Alapjaraton nagy gazt huzva megtorpant es neha puffant is, csak alapjaratnal nagy gazt huzva.
Ezert dusitottam a kevereken az alapjarati keverek csavarral, es szuperul veszi a lapot vegre, es elvileg nem is puffan, de 7fordulat kellett belulrol kifele. Amit kicsit sokallok. A gyertyam nem taknyos, de nem is barna inkabb mondanam szaraz feketenek. Egyebkent uj. Teny hogy 3 km-t ha mentem vele.
Kerdes: nem ismerem a monster gyujtasat, de lehet/kell elogyujtast allitani?
A vezerlesnel semmi sem valtozott, minden szépen jelen van. Es korabban ezzel gond nem volt. En inkabb gondolnam karburacios jelensegnek, mert szerintem mindig puffogna.

Van valakinek eszrevetele ezzel kapcsolatban?
A karbihoz muszaj volt hozzanyulni, bevallom nem neztem meg elegge vasarlaskor, nem is ismertem a monstert.

Ha kapok idopontot viszem hangoltatni de addig is erdekelne a jelenseg.

Elore is koszi a segitseget!
Szia!
Az a 7 fordulat csak akkor sok ha ki akar esni a csavar. Főleg ha nem gyári kipufogó van rajta, több anyag fog neki kelleni. A másik, hogy üzemmelegre kell járatni a motort a beállítás előtt. Valószínű akkor tekerhetsz bentebb a csavaron. Gázelvètelnèl pedig durroghat, főleg ha nyitott a kipufogó.
#21920
Sziasztok!

A 600as Monsteremen vezermuszijakat csereltem es a karbiban is tomiteseket. Tok szuper lett, vegre a szivato is stabil nem kell ott allnom es vegre elso fordulatra indul hidegen is.
De:
Alapjaraton nagy gazt huzva megtorpant es neha puffant is, csak alapjaratnal nagy gazt huzva.
Ezert dusitottam a kevereken az alapjarati keverek csavarral, es szuperul veszi a lapot vegre, es elvileg nem is puffan, de 7fordulat kellett belulrol kifele. Amit kicsit sokallok. A gyertyam nem taknyos, de nem is barna inkabb mondanam szaraz feketenek. Egyebkent uj. Teny hogy 3 km-t ha mentem vele.
Kerdes: nem ismerem a monster gyujtasat, de lehet/kell elogyujtast allitani?
A vezerlesnel semmi sem valtozott, minden szépen jelen van. Es korabban ezzel gond nem volt. En inkabb gondolnam karburacios jelensegnek, mert szerintem mindig puffogna.

Van valakinek eszrevetele ezzel kapcsolatban?
A karbihoz muszaj volt hozzanyulni, bevallom nem neztem meg elegge vasarlaskor, nem is ismertem a monstert.

Ha kapok idopontot viszem hangoltatni de addig is erdekelne a jelenseg.

Elore is koszi a segitseget!
Szia!
Az a 7 fordulat csak akkor sok ha ki akar esni a csavar. Főleg ha nem gyári kipufogó van rajta, több anyag fog neki kelleni. A másik, hogy üzemmelegre kell járatni a motort a beállítás előtt. Valószínű akkor tekerhetsz bentebb a csavaron. Gázelvètelnèl pedig durroghat, főleg ha nyitott a kipufogó.

Szia!
Ha gázelvételnél durrogna, azt imádnám, azért nem sírnék :D
Ez alapjáraton nagyobb gázhúzásnál és bután puffogott. De ez megoldódott az alapjárati keverék dúsításával. Nem akar kiesni, csak az eddigi karbiállításaimhoz képest ez elég szélsőségesnek tűnt, a kipufom gyári.
Azért köszönöm! Mentem vele 150km-t hétvégén és faszának tűnik, a gyertya is kiégett, igaz most meg túl világos szürkének tartom :D
#22396
Sziasztok,
Valaki nem tudja, hogy a kuplung főmunkahengert, hogy lehet szétszedni, szét lehet-e egyáltalán?
Van-e hozzá javító szett vagy valami?
Levettem a kuplungkart és kijött a karmantyú magától.
#22397
Morpheus írta: 4 months ago Sziasztok,
Valaki nem tudja, hogy a kuplung főmunkahengert, hogy lehet szétszedni, szét lehet-e egyáltalán?
Van-e hozzá javító szett vagy valami?
Levettem a kuplungkart és kijött a karmantyú magától.
Szia!

Biztos, hogy a karmantyú? Azt egy zèger gyűrűnek kène fognia. Fèkekből kiindulva egy külön fèm rudacska van ami kieshetett. Az simán visszarakós ès ennyi. Körülötte lehet porvèdő gumiharang.
Vagy olaj is elfolyt?
#22398
Kuplung kart akartam cserelni, kintebb jott a munkahenger de nem teljesen és azota folyik belőle.
Nincs benne zeger csak egy gumi harang a hengeren, az meg egy fehér műanyag perselyen van és az egész a furatban egy bemarásban utána meg egy gumi gyűrűvel.
Brembo 10.4668 P13 tán, felújitó szettet meg nem talalni...de ha vki tud ne tartsa magában!?

+Fék olajat milyet érdemes bele rakni?
Könyv dot4et ir. :?
#22448
Sziasztok,
van valakinek ötlete hogy mi lehet a gond?
2001-es injektoros 900-as Monster
A tünetek:városi használatnál nagyon rövid idő után,max egy két nap tiszta fekete kormosak a gyertyák,gyakorlatilag gyertyát kell pucolni 😂
Lakott területen kívül vagy hosszú rendes úton nincs vele gond
Ha már nagyon vészes az az érdekes hogy egy kis szívató ráhúzásával még egy picit elmegy
Szelephézag,szűrők,szíjak rendben vannak.
Amit észrevettem hogy a TSP szenzor egyik kábelére egy ellenállást tettek. Ez valami kezdetleges tuning lehet és megnövelték a benzin arányt?
Vagy elkezdett vacakolni a szenzor és így próbálták javítani?
A szenzort nem hiszem hogy kivették,még a csavarokon ott a festés
Szerintetek merre induljak el a hibakeresésben?
Csatolmányok
(150.15 KiB) Még senki sem töltötte le.
(207.58 KiB) Még senki sem töltötte le.
(270.53 KiB) Még senki sem töltötte le.
(278.72 KiB) Még senki sem töltötte le.
#22456
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy Monster 796 mágneses olajleeresztő csavarjának milyen a menete?
Olajcserénél láttam hogy nem az igazi már, de hülye fejjel nem mértem meg.
#22489
Hello

Elindultam motorozni, de haza mar nem ertem.
Pupos aksit kivettem.
Most feszszabalyzot keresek. Es remenykedek hogy masnak nem lett baja.
Ha megvan,akkor van otlet hogy mit ellenorizek le a leadott feszultsegen kivul? Miert mehetett tonkre a feszszabalyzo? Nehogy 2 het mulva megint ugyanitt tartsak...

Peter
#22498
kajtorpeter írta: 2 months ago Hello

Elindultam motorozni, de haza mar nem ertem.
Pupos aksit kivettem.
Most feszszabalyzot keresek. Es remenykedek hogy masnak nem lett baja.
Ha megvan,akkor van otlet hogy mit ellenorizek le a leadott feszultsegen kivul? Miert mehetett tonkre a feszszabalyzo? Nehogy 2 het mulva megint ugyanitt tartsak...

Peter
Helló!
Csak valamilyen zárlat nyírhatja ki. Kène keresni egy gyári leírást a bekötèsről, ès a vezetèkeken mèrendő feszültsèg/ellenállásról.
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
2019-es MDK tagság

a kóderünk továbbra sem pö[…]