#16997
Sziasztok!

Szeretnék venni egy Monstert. Esetleg ismeri valaki az alábbit? HD képeken elég szépnek tűnik, de valamiért tavaly szeptember óta fent van.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13101322

Van esetleg valakinek tanácsa mit figyeljek?

Előre is köszi!
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
#16998

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.


Ez a vágott hátsó egyébként miből áll? Bocs, tényleg először láttam Monstert. Egy nem teherviselő szakasz levágása? Csak a gyári indexeket és rendszámtáblatartót tartja igaz?
Gyári farokidomot tartja amin elhelyezkedik a hátsó lámpa, indexek és rendszám rész+rendszámtábla világítás. Ha levágod akkor vagy venni vagy készíteni kell egy olyan konzolt ami ezeket mind megtartja. Angolul chop tail, ha így beírod a youtube-on akkor kidob egy csomó átalakító videót, ez például tökéletesen dokumentálja az átalakítást, anno én is ez alapján csináltam az előző motoromon:
www.youtube.com/watch?v=6vd3vET10iY

nagyon kösz!
#16999
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
én ezért 500at sem adnék, inkább keresnék 800-ért valami rendeset
#17000

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
én ezért 500at sem adnék, inkább keresnék 800-ért valami rendeset

Igaz!
Amit én vettem 620-ast 2017-ben, az 700-ba került, de mire jó lett 1 millióban volt, de legalább 800-ért sikerült eladni. :-)
#17001
szerintem ez nem ér ennyit, régi blokkos, nem gyári a lámpa rajta, szerintem a váznak sem eredeti a színe, a hátulja is le van vágva. Ha tudsz szánni rá picit többet nézz 620ast vagy 750est mert ezek a 600asok szarul mennek nagyon és az egy tárcsával szarul is fékez

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!
#17002

Köszi!
Ma voltam megnézni, kipróbáltam. Az tény, hogy a távolság jól áll neki. Hidegen indították, ezzel nem volt gond. A bal dekni kicsit taknyolva volt. A fodulatszámmérő és a hátsó féklámpakpcsoló nem ment. Kicsit olyan ütött-kopott. De azt még elfogadnám, mert 22 éves. Gumik kuka. Mondjuk alkuképes. Egyébként szuper volt menni vele, bár nincs összehasonlítási alapom. Lassan haladva h hirtelen húztam egy kövéret akkor rázott egyet a kormány. Ezen meglepődtem, de nem vezettem még V2-t. Az az igazság hogy összképre szép. Nekem kimondottan a vágott hátsó tetszik. A fékeken vállat nem éreztem de a hátsó tárcsa hullámos. Van esetleg javaslat, mennyit érhet? Én egy 100assal kevesebbet gondoltam. Megnézem a többit.

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
#17003

Én ezért max. 500-at adnék az alapján, amiket írtál.
Vagy inkább keresnék 700-800 körül egy 620-ast.
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.
#17004
Így elsőre az eleje problémás, vsz. kapott egyet frontról, de nem törvényszerű, én is gondolkozom azon, hogy cserélem az óraegységet. . Nekem semmi bajom a 600-assal, nagyon szeretem, a fékhatás is nagyon rendben van, persze nem 230-ról lassulsz, mert addig el sem jutsz. :) Az enyém is 1997-es, ha kell infó, keress meg!
Sok sikert!


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
#17005


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.

Meg is vetted? Tolsz egy fotót?
#17006


Köszi, de nem én érdeklődtem a géppel kapcsolatban, hanem a majomka nevű kolléga. Gondolom ez neki szólt.
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)
#17007
igen, bocs.

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?


Csatolmányok
(640.56 KiB) Még senki sem töltötte le.
(513.92 KiB) Még senki sem töltötte le.
(854.88 KiB) Még senki sem töltötte le.
#17009

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!
#17010

nagyon köszi!
Találtam egy patika 2000-es fekete 600-as monstert, így örülök, hogy jó a véleményed róla. Össze sem lehet hasonlítani az előző pirossal, és csak 10 mátyással volt drágább.
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Első körben én ránéznék a vezérlésre, alap egy szíj csere, legalábbis én cserélném, hogy tudjam mennyi km van benne, utána ránéznék a feszítő és vezető görgőkre, ha kell azt is cserélném, plusz szelephézag ellenőrzés, ha kell akkor pedig állítás. (szíj csere 20.000km-nél vagy pár évente, görgő csere 40.000km-nél, szelep hézag ellenőrzés azt hiszem szíj csere felénél javasolt) Árakról nem mindenről tudok nyilatkozni, a szíj pár tiédbe kb 36000Ft, görgő szett kb 50000Ft, ebben van 2db feszítő és 2x2 vezető, láncszett kb 40-50000Ft, olaj, szűrő, fékbetét az tőled függ mit raksz bele, karbiszinkron és munkadíj pedig annyi amennyit elkérnek érte. Légszűrőre, benzinszűrőre, gyertyára is ránéznék, esetleg teló olajat is cserélnék mert sokan képesek elfeledkezni annak cseréjéről... De ha ezt mind megcsinálod, akkor a következő jó pár ezer km-en nem lesz nagyobb kiadásod. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
#17011
ez gyors volt! Képet küldj, lássuk mi is! :)


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
#17012


Hát igazából fél éve nézem a monstereket a Hahu-n. De tény, nem olyan régóta nézem csak élőben.
Csak óvatosan küldjetek rossz híreket :D csak pár képem van. Egy balatonboglári Suzuki/Ducati kereskedés árulta. Lekérdeztem, volt 3 magyar tulaja 2011 óta, nekem ez nagyon szimpatikus volt, meg hogy 2011 óta kb ugyanolyan szép. Az előző pirossal tényleg össze sem hasonlítható. Valóban gyorsan ment, de rosszul vagyok ettől a mászkálgatástól.

Nekem az tetszett nagyon, hogy a blokkon minden olyan, amilyennek lennie kell. Tiszta, sehol egy szigszalag, sehol egy blokkpaszta, sehol nincs rozsda.

A fejidomot biztosan leveszem, azt nem szeretem.

Ami hibát találtam:
- lánckerék, csere, ugye kompletten
- fékbetét, nekem karcsú, eladó szerint 50%-os jó az, nem vagyok hozzászokva a 1,5-2mm-es ferodorvastagsághoz.

Egyébként patika, gumik jók, Michelin, nem túl friss (2015) de szerintem jó lesz most, úgy tűnik tényleg garázsban állhatott, mert az óracsoport nagyon szép.

Gyorsan kértem is időpontot a Moto Rosso-nál, hadd ürítsem ki totál a zsebeimet.

Érzésre ez kb mibe fog fájni?:
- fékbetkók elől-hátul
- láncszett
- olaj + szűrők csere
- vezérlés
- karbitisztítás/állítás ha kell?

Semmi gond azzal, ha nem szarozol, amennyiben tényleg gond nélküli a vas! Jól néz ki, gratulálok! Elsőre érdemes egy kalap alatt valóban, mindent szervízeltetni, már csak azért is, hogy jól átnézzék, hogy nincs-e rejtett hibája, de később az olajcserét, szűrőket, fékbetéteket te is ki fogod tudni cserélni, nagyon egyszerű dolog. Bár én is a Rossoba hordtam a gépet, később Tökivel tartottam, úgyhogy nem tudom, hogy ma kb. mennyi ez a pakk, de 150-et biztos félre tennék rá, mivel a lánc-lánckerék szett és a vezérlés csere együtt is egy százas tuti lesz. De majd megmondják az okosok. :) Mindenesetre remélem majd gurulunk együtt valamelyik közös találkozón!


Deal, tali mehet. =)

Az egyszerűbb dolgok cseréjén már most is gondolkodom.
vezetőre figyelj, szeretik NEM kicserélni.
A feszítője meg 6201-es C3-as csapágy kb 4000ft a 4 darab.
#17013
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
#17014
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csatolmányok
(407.52 KiB) Még senki sem töltötte le.
#17015
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
#17016
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.
#17017
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.
2 személlyel még egy Vespa-val is tudsz menni csak kérdés, hogy mennyivel. :D Viccet félretéve én anno Monster 600-al kezdtem ami max 54 lóerő volt, és élhető volt még olykor két személlyel is, persze csodákat nem kell várni, szerintem a 696 teljesítménye sokkal jobb már akár két személlyel is. Ha az tetszik akkor meg úgyis azt fogod venni, én csak ajánlani tudom, egyszerű konstrukció, nem nagyon hallottam, hogy panaszkodtak volna rá.

Köszönöm szèpen
#17018
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
#17019
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csatolmányok
(624.98 KiB) Még senki sem töltötte le.
(281.32 KiB) Még senki sem töltötte le.
(939.44 KiB) Még senki sem töltötte le.
#17020
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
#17021
Csak kis kiegészítés, S4R létezett 996-os blokkal, ahogy írod, és Testastrettával (talán 998-as?) is aztán a 2000-es évek második felében. ;)
Tudom, hogy létezett, és Testastrettából volt sima és S, de mivel a kérdés az S4R-re vonatkozott, és 696 árában a 996-osok vannak így feleslegesnek tartottam azt is leírni, csak bonyolítottam volna a plusz infókkal a dolgot. Az elmúlt időszak alapján egy S4R vagy Rs Testastretta inkább a 2 milliót közelíti árban. Amúgy igen, 996 és 998-as a kettő ahogy mondod. A képeken jól látható, hogy van S4R (996, kék), S4R Testastretta (998, piros, gyári kipufogóval) és S4Rs Testastretta (998, piros termignoni shorty kipufogóval). A legutolsó volt a csúcs a régi stílusú monsterek között! :D
Csak a teljesség igénye miatt hoztam szóba ;) Az RS is 998-as, csak az Öhlins a különbség?
Igen, a futómű az más, a többit nem tudom. Úgy kell elképzelni az S4Rs-t mint pl 1098s, 999s, ilyen téren másabb az alapnál.
#17022
Sziasztok,

Most regisztràltam, de màr egyideje olvasgatom a fórumot.
Tavasszal szertnèk vàsàrolni egy 696 monstert, de most kicsit összezavarodtam az S4R miatt.
Meg tudnàtok nekem irni mi a különbsèg a kèt típus között? Ahogy nèzegettem a kèt tipus kb egy àrfekvésben mozog, mègis melyiket tartjátok jobb vàlasztàsnak?

Esetleg ha van itt valakinek karbantartott, eladó pèldàny, èrdekelhet.

Elöre is köszönöm.
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.
#17023
Attól függ mi neked az elsődleges szempont. Az S4R még az eredeti kinézetű monsterek közé tartozik míg a 696 már modernebb külsővel rendelkezik. S4R: vizes, 8 szelepes 996-os 113 lovas blokk, teljesen állítható futómű, félkarú hátsó lengővilla, száraz kuplung, szép felni és 180-as hátsó gumi. 696: 696-os léghűtéses 4 szelepes kb 75 lovas blokk, nem állítható de ettől függetlenül jó futómű, átlagos felni, olajos kuplung 160-as hátsó gumi. A leírtakból láthatod, hogy a két motor nem egy évjárat és azért kerülnek talán ugyan annyiba, mert az S4R a maga idejében a csúcs kategória volt viszont régebbi míg a 696 nem a csúcs Monster volt a maga idejében viszont újabb. Neked kell eldöntened mi számít jobban, egy frissebb példány vagy a több lóerő és komolyabb technika. Képen meg tudod nézni alaposabban a különbségeket. Én az S4R-t választanám. (Vagyis azt is választottam) :D

Nagyon köszönöm, kezd tisztulni a dolog.
Igazàbol a 696 ami megdobodtatja a szívemet ès annak a teljesítmènye nekem bőven elèg. Gondolom kèt szemèlyel is tudok vele haladni, annyi erő van benne.
Remèlem talàlok egy jó àllapotú piros pèldànyt magamnak.

Ha véletlenül mégis S4R-t szeretnél, jelezd előtte melyik a kiszemelt. Én 1 hónapja vettem egyet és találkoztam egy pár betegággyal, amit most is hirdetnek.

Köszi szèpen, valószinüleg marad az eredeti 696 elkèpzelès.
#17024
Sziasztok,

Hypermotard -ot szeretnék venni, de előtte érdekelnének a tapasztalatok, (elég sok hibáról lehet olvasni neten, % osan nézve jóval többet mint bármelyik eddig kiszemelt típúsnál, nem tudom itt típus hibákról van szó vagy csak rossz marketing?) illetve vélemények érdemes 939 -et venni 821 helyett? (egy kis plussz nyomaték plussz súly fejében....)

Most éppen a nem túl nagy itthoni kínálatból ezzel szemezek:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... d-14099255

Köszönöm a válaszokat előre is.
#17029
Sziasztok,
A csatolt képen szereplő motor melyik típus?
Előre is köszi a segítséget.
Monster S4R. Egyértelműen vízhűtéses, a sima S4 nem egykaros hátul, és valóban nincs olajhűtője sem gyárilag.
#17032
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
#17033
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
#17034
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
#17035
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.
#17036
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
#17037
Lehet állítani a hátsó rugóstag melletti rudazattal, ha jól tudom 820-850mm közötti ülésmagasság tartományban. Az első telók esetében is láttam már magasabban vagy mélyebben befogva, az is jelenthet valamennyit. Az ülés első része keskeny, könnyű mellette lábbal támaszködni és ráülés után is eléggé megül.
Köszönöm jó ötlet. Azt hittem a hátsó csak keménység állításra van. Valami extra amit ellenőrizzek vásárlás elött a multin? Ennél is jellemző lehet 40-50e km után a fekvő hengernél olajszivárgás probléma? bár én még ilyen ducatit nem láttam csak hallottam. Üdv.
Nem voltam 100%-ig biztos benne. Remélem hozzáértőbb is válaszol majd. Üdv.
nem lenne rossz a gondolat mert ha puhább a hátsó akkor lehet lejjebb megy.
#17038
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
#17039
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.
#17040
Tisztelt klubtársak! A monster után egy multistrada 1000ds utódra gondoltam csak érdeklődnék hogy mivel egy kicsit alacsonyra nőttem lehet e állítani a magasságon? Élhető még így is a magassága de biztonságosabbnak éreznem 3-4 cm lejjebb. Köszönöm.
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
A nyereg átalakításával is nyerhetsz pár centimétert.
#17041
nekem egy kicsit be van engedve az eleje és biztonságosan le ér a lábam (172cm vagyok ) Most fater tulajdona és ő alacsonyabb nálam és simán elboldogul vele
Köszönöm, én 168cm vagyok nem adom fel, mert nagyon tetszik. Azt néztem, hogy egyenes terepen leér a lábam csak vannak olyan helyzetek és nyomvályús út amikor lehet necces de majd letesztelem.
Találsz a neten gyári könyvet. A rudazattal a magasságát tudod állítani, a rugó előfeszítès külön állítható.
köszönöm. Már nézem is.
#17043
Sziasztok!
Motor vásárlás elött állok. Kiszemeltem magamnak ezt a motort.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... w-14148828

Szeretném kikérni a véleményeteket a típussal kapcsolatban és ha tud valaki valamit konkrétan erról a motorról szívesen meghallgatom.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Én nem erőltetném ezt a forgalmiban nem valós teljesítmény vonalat. Ha bukta van, minimum adócsalás, de ha csak A2-es jogsid van, akkor ugye nincs rá érvényes engedélyed, lehet sima komoly bírság és/vagy eltiltás is, de baleset esetén a biztosítód is megtagad(hat)ja a felelősségvállalást.
#17044
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
#17045
Sziasztok! Ha valaki hall valakiről,akinek van olyan Monster 900 vagy S2R 800/1000 amit el akarna adni, ne tartsa magában! De ketten is keresgélünk, a kolléga 1100, S4R, S4RS vonalon mozog, ha ilyenről tudtok, amit ajánlanátok, ne habozzatok és keressetek! Köszi!
Tudok kitűnő állapotú S2R 800-at. Friss nagy szerviz után, tényleg keveset használt mivel családapáé és sosincs ideje motorozni. Üzenetben átküldtem az elérhetőségeit! (debreceni a motor)
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

Itt találsz jó pár dolgot: ht[…]

Nagy Monster topic

Köszi a részletes választ :) […]