Valamint itt a régi gazdik közül valaki?
UPK-858

JAMAL írta: ↑7 months ago Üdv Srácok!amíg nincs "hi" addig sztem nincs para. ez nem víz, hanem olajhő, ami többet bír. nekem anno a 620-al volt hi bőven, és még akkor sem volt para
Mai nap vettem egy léghűtéses 620ie (2003) SS Ducatit átépítés céljából. Eddig csak sor4-es vizes blokkos motorom volt, szóval ez nekem kicsit új pálya, és remélem nem is szopom be ezt a léghűtés dolgot.![]()
Ma hoztam haza a gépet kb. 100 km autópályán stabil 140es sebességgel azaz 6000-es fordulatra szépen beálltam és végig ezzel a tempóval jöttem, akkor az olajhőmérséklet felment egészen 148 °C-ra.. tovább nem ment, de nem tudom hogy ment volna-e mert lejöttem a pályáról.. városban ahogy gurultam haza már kezdett nagyon nagyon minimálisan lejjebb menni a hőmérséklet. Hozzá kell tenni, hogy ma azért extra meleg van, de kérdésem az lenne, hogy ezek a léghűtéses Ducatik ilyenek és ne szarjak be ettől, vagy ez azért már tényleg túl sok volt?
Egyébként ha jól olvastam akkor 170 °C-nál írja ki hogy Hi, szóval addig elvileg jónak kéne lennie nem? Másnak is volt már ilyen? Tudom tudom tök más, de a 600RR-em Hungaroringen vagy sima autópályás menetben sem megy 80 °C fölé, persze az vizet mér, de ez az olajhőmérséklet azért kicsit izzadós volt számomra hazafelé![]()
üdv
Orion írta: ↑9 months ago Üdv mindenkinek!
Egy apró technikai kérdésben szeretném a segítségeteket kérni:
Egy régi álmom teljesült pár hónapja, mikor egy Ducati Monster 620ie dark (2004) tulajdonosává váltam. A motort egy kedves barátommal nézegettük körbe megvásárlás után, amikor valahonnan (feltehetően a jobb oldalából, de ez nem biztos) egy kicsi, fekete műanyag darab esett ki (képek lent). Nem tűnik komoly alkatrésznek, de mivel a járgány nagyon szép, szinte eredet állapotban van, szeretném is megőrizni ebben a formájában amíg csak tudom.
Tehát az alkatrész:
Egyszerű merev műanyag korong, ami oldalpalástja felől nézve furán kissé rombusz alakú. Mintha valamilyen igénybevétel torzította volna ilyenre. Továbbá a két kör alakú éle közül az egyik úgy egyharmada tompára kopott. Mindkét körlapján egyértelmű szürkés (szerintem fémes) érintkezés nyomai láthatók.
Ha valakinek van tippje arról, honnan szökhetett meg a darab, kérem írjon!
Hálás köszönet és szép napot mindenkinek!
Dani
Sitkeitibi írta: ↑1 year ago Köszönöm a választ!Szia!! Itt vagyok és bármilyen kérdésre szívesen válaszolok! Az e-mailem: mihalovitstamas@gmail.com, a mobilom: 06309040103. MOst moziba megyek, de holnap délelőtt várom a hívásod!!
Mindig megnyugtató ha egy motornak van klubbon belüli előélete....remélem a gazdája is benéz ide.
Sitkeitibi írta: ↑1 year ago Tisztelt Tagság!szia!
Üdvözlök mindenkit a fórumban.
Egy kérdést szeretnék a használtauto.hu jelenlegi kínálatával kapcsolatban feltenni.
S4R mostereket nézek és ezen a példányon akadt meg a szemem.
Itt van e a tulajdonos, vagy szakértőbb szem lát e valamit rajta ami miatt feltétlen érdemes lehet a megvételre, avagy az elengedésre:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... r-15282187
A válaszokat előre is köszönöm.
Mindenféle tapasztalat (esetleges nyűgök , stb) érdekel a típussal kapcsolatban.
Üdvözlettel: Sitkeitibi
o.imi írta: ↑1 year ago Köszi a részletes választSzia! Nekem 2016-os Monster 821-es gyári Stripe kivitelem volt. Mindenhol a fehér csíkozás és a feliratok le vannak lakkozva, magyarul a lakk alatt vannak. A sima piros modellek nincsenek lakkozva, azok egyszerű pirosak és a Ducati felirat is csak úgy rá van ragasztva. Többek között ezért is került többe a Stripe. Továbbá gyárilag volt rajta ugyancsak csíkos fejidom és állítható rajta az első teleszkóp is, a normál változaton nem. Egyébiránt ugyanaz mint a sima modell. Nekem tetszett, hogy kívánta a pörgetést, nem fulladt ki a felső tartományban sem, jó móka volt vele verseny stílusban veretni, de ez nyilván ízlés függő. 1200S-re cseréltem le, ez nyilván sokkal erősebb és nyomatékosabb, de a szerpentinezést megkockáztatom, hogy a 821-el is hasonlóan élveztem.
1100 ból csak az EVO volt képben, de én is erre jutottam, hogy a 821 jobb lenne.
A láb helyzete változott a faceliftnél? Az utánit próbáltam ami nagyon tetszett minden szempontból. Hát sajnos a faceliftes szinte biztos, hogy pénzügyileg nem fog bele férni.
A stripe verzió csíkja a lakk alatt van vagy teljesen utólagosan van felragasztva? Árulnak egy újrafényezett tankút amiről ez hiányzik, de a sárvédőn és a kis fejidomon megvan a csík.
o.imi írta: ↑1 year ago Köszi a részletes választa láb helyzete nem, viszont a hátsó lábtartó igen. az első szérián egy öntvény az első és a hátsó, ha spiccelsz az elsőn, akkor a sarkad beleér a hátsó konzoljába (hacsak nincs 37-es lábad). az újon a hátsó külön konzol lett.
1100 ból csak az EVO volt képben, de én is erre jutottam, hogy a 821 jobb lenne.
A láb helyzete változott a faceliftnél? Az utánit próbáltam ami nagyon tetszett minden szempontból. Hát sajnos a faceliftes szinte biztos, hogy pénzügyileg nem fog bele férni.
A stripe verzió csíkja a lakk alatt van vagy teljesen utólagosan van felragasztva? Árulnak egy újrafényezett tankút amiről ez hiányzik, de a sárvédőn és a kis fejidomon megvan a csík.
o.imi írta: ↑1 year ago SziasztokSzia,
Szeretnék informálódni a 821/1200 és 1100 Monsterekről.
A héten sikerült eladnom az előző motoromat és kipróbálni egy 821-est a fullgasnál ami ki is ejtette az összes többi kinézett típust. Kezd körvonalazódni bennem, hogy a keretembe a 821 és 1100 férne bele ezért főként ezekről szeretnék kérdezni:
-Esetleges típushibák
-Fokozott figyelmet/karbantartást igénylő részek
-Vételnél plusz odafigyelést igénylő részek
-Jelenleg eladó példányok (Ha a HaHu kínálatban lévő valamelyik motorról van plusz infótok az is érdekelne)
-Később szervizelés miatt melyik műhelybe érdemes mennyi (a Motorissohoz vezetett eddig az önálló keresés)
Előző motorommal (Yamaha FZ1) nem tudtam békülni az állandó pörgetés miatt és, hogy csak nagyon magas fordulaton volt benne erő valamint a nagyon egyenes üléshelyzet miatt. Hiányzik a régi SV650S karaktere, de annál erősebb motort szeretnék jobb futóművel. Remélem jó helyen járok. Főként rövidebb egynapos motorozásokra használnám egyedül és rövidebb túrákra barátnőmmel.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Pityke írta: ↑1 year ago Hi!
jó régen jártam erre,még az előző arculat idejében.Visszatérnék a márkához,kérnék némi segítséget.
Erről tud valaki valami infót?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/ducat ... s-13063924
Köszönettel:Pityke
Kozma Gyula írta: ↑1 year agoKöszi!! Várom!Styka írta: ↑1 year ago Sziasztok!Szia,
Tárolt valaki motortartó bakon rendszeresen, huzamosabb ideig motort? Szeretnék építeni magamnak (illetve a MONSTERnek) egy kis garázst és a legpraktikusabb az lenne ha a bakkal tolnám a helyére, hogy ne keljen cifrázni a beállást.
Esetleg valaki tud ajánlani ilyen szerelő bakot?
Köszi!
A hét végén veszem át a saját bakomat. Feltöltök majd róla fényképet.
A kis garázsban tologatás miatt csináltam.
Erre elméletileg csak fel kell tolnom a motort és oda forgatom ahova szeretném.
Üdvözlettel: Gyula
Styka írta: ↑1 year ago Sziasztok!Szia,
Tárolt valaki motortartó bakon rendszeresen, huzamosabb ideig motort? Szeretnék építeni magamnak (illetve a MONSTERnek) egy kis garázst és a legpraktikusabb az lenne ha a bakkal tolnám a helyére, hogy ne keljen cifrázni a beállást.
Esetleg valaki tud ajánlani ilyen szerelő bakot?
Köszi!
Hakami írta: ↑1 year agoNos ez nem is annyira bugyuta kérdés, de nem tudok rá válaszolni, mert végül nem LED-eset vettem, hanem simát, uh nem kellett felderítenem a mikéntjét a dolognak...gonosz írta: ↑1 year agoKöszönöm a választ. Azt tudod esetleg, hogy mekkora ellenállásra van szükség? Illetve csak simán be kell forrasztani oda ahol bekötöttem az index vezetékét? Tudom ezek elég bugyuta kérdések, de számomra mégsem teljesen egyértelműek ezek a dolgokHakami írta: ↑1 year ago Sziasztok!Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szakiGondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.![]()
gonosz írta: ↑1 year agoKöszönöm a választ. Azt tudod esetleg, hogy mekkora ellenállásra van szükség? Illetve csak simán be kell forrasztani oda ahol bekötöttem az index vezetékét? Tudom ezek elég bugyuta kérdések, de számomra mégsem teljesen egyértelműek ezek a dolgokHakami írta: ↑1 year ago Sziasztok!Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szakiGondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Hakami írta: ↑1 year ago Sziasztok!Nekem sem LED-es van, de amikor a cserén gondolkoztam, ajánlották, hogy egy ellenállást érdemes betenni, az általad is említettek miatt!
Hétvégén lecseréltem a 796-os Monsterem hátsó indexét ledesre. Azt tapasztaltam, hogy kb. dupla sebességgel villog. Nem vagyok nagy elektronikai szakiGondolom a led-nek kissebb az áramfelvétele. Okozhat bármi egyéb problémát?
Előre is köszi a válaszokat.
Styka írta: ↑1 year ago Sziasztok!Gondolom a 2 év/20.000km-es vezérlés csere is játszott... azt mondjuk érdemes ellenőriztetni és a görgőket is! Ha nem könnyezik az olaj sehol, akkor más sztem nincs vele, esetleg teló-, fékolaj, kuplunggal minden ok-e....most így ezekre gondoltam így első nekifutásra.
Lassan 40000km lesz a gépbe. Van valami jele hogy ideje szervizeltetni pl. szíjcsere, kuplung, szelephézag, futómű állítás, teleszkóp olajcsere? (természetesen olajcsere megvolt, lánc-lánckerék tavaly volt cserélve a ROSSOban - gondolom akkor valamelyest átnézték)
köszi...
Sziasztok!
Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?
Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?
Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi! Ezt nem hiszem el !
Lehet meg fogom nézni. Mikor szét lett szedve 3 kilo lánczsir volt a keréken igy nem latszott. Csak osszerakas utan tunt fel.
De egyebkent a neten talalhato kepeken latszik minden szilentbe menő csöcs alatt egy szélesebb perem/alátét. Én ezeket látom a hézagon keresztül és nem ertem miert kene igy lennie de ha jol ertem nem csak nekem. Mindenesetre megnezem. Kepet csatoltam.Csatolmányok:
e322087e-b6c6-489e-b7c3-5282a0936a27.jpeg (159.22 KiB) Megtekintve 35295 alkalommal
Sziasztok!
Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?
Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?
Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi! Ezt nem hiszem el !
Már hogy mit?
Sziasztok!
Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?
Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?
Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi! Ezt nem hiszem el !
Sziasztok!
Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?
Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?
Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi! sztem ez ilyen nekem is...
Azóta a googlen is néztem képet, valóban van valami kis perem.
Köszi a megerősítést!
Sziasztok!
Masnak is van a hatso kerek es a lanckerekagy kozott 1mm hezag?
Nem latom okat miert kene lennie de nem huzta ossze a ket tengelyanya.
Az agy egy fele keppen megy csak bele a kerekbe vagy akarhogy?
Remelem latszik a kepen.
Elore is koszi! sztem ez ilyen nekem is...
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy ilyet használok már pár éve: https://tinyurl.com/yxbouvlc.
Nem vízálló, de van rajta USB (az vízállóan lezárható). Egyébként menet közben, pláne ha a fejidom fent van akkor nem igen esik eső a kormányhoz, ha csak csöpörög, nem is veszem ki belőle a telefont.
Mondjuk az USB csatiját 1-2szer használtam csak...
Ennek nem így oldottam meg a tápellátását, de a markolatfűtéshez relét használtam - a lámpa mögé a dzsumbujba betettem egy relét amihez odavittem a tápot direktbe az akksiról, és a helyzetjlező vezetékét csapoltam meg, hogy az vezérelje a relét. Igy ugye csak akkor van fesz. alatt, ha gyújtás rajta van, de nem terhelek vele más áramkört. Így van, városi tempónál sem éri víz azokat az eszközöket, amik a műszerek előtt vannak. A tok gömbfejes megoldása ugyanakkora, mint a régi Motorola RazR-em gyári autós tartója, szoktam azt is használni, kisebb eső kapott el azzal is. Egy csepp sem esett rá, amíg nem álltam meg.
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy ilyet használok már pár éve: https://tinyurl.com/yxbouvlc.
Nem vízálló, de van rajta USB (az vízállóan lezárható). Egyébként menet közben, pláne ha a fejidom fent van akkor nem igen esik eső a kormányhoz, ha csak csöpörög, nem is veszem ki belőle a telefont.
Mondjuk az USB csatiját 1-2szer használtam csak...
Ennek nem így oldottam meg a tápellátását, de a markolatfűtéshez relét használtam - a lámpa mögé a dzsumbujba betettem egy relét amihez odavittem a tápot direktbe az akksiról, és a helyzetjlező vezetékét csapoltam meg, hogy az vezérelje a relét. Igy ugye csak akkor van fesz. alatt, ha gyújtás rajta van, de nem terhelek vele más áramkört.
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is!Köszi a tippet!
Nincs mit
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ennek a telefontoknak a rögzítése mennyire stabil? Nagyobb tempónál nem cibálja nagyon a menetszél? Vagy neked fejidom mögött van? Ahogy elnézem, egy laposabb powerbank simán befér még a telefon alá a tokba, nem? Elég masszív szerintem. Nekem a műszerek előtt van általában, és hosszabb útra (vagy ha épp olyan a kedvem) a fejidomot is felteszem, de inkább azért, hogy ha van egy kis eső, biztosan ne ázzon. Nincs kedvem tesztelni a vízállóságát, főleg a külső táp miatt. Egy kb 5-5,5 colos telefonnál nem nagyobb powerbank szerintem is befér, a kábelezés okozhat gondot, biztos szerezni kell hozzá mindkét végén derékszügű kábelt. A fotón (remélem) láthatod felszerelve. Az S4-nek sajnos nem csőkormánya van, úgyhogy kellett hozzá egy telefontartó tartó is.Csatolmányok:
img_20181017_163724.jpg (1.39 MiB) Megtekintve 35293 alkalommal
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ennek a telefontoknak a rögzítése mennyire stabil? Nagyobb tempónál nem cibálja nagyon a menetszél? Vagy neked fejidom mögött van? Ahogy elnézem, egy laposabb powerbank simán befér még a telefon alá a tokba, nem?
Sziasztok,
motoros navigáció vételén gondolkodom, hogy bővíteni tudjam a lehetséges túraútvonalaim számát.
A kérdésem az lenne az érintettek felé, hogy ti hogyan oldottátok meg a gps tápforrását?
2004-es 620-as Monsterem van, ami ugye sajna gyárilag még nincs felkészítve ilyesmire...
Köszi a tippeket! Én egy USB aljzatot használok (direkt akksira lehet kötni, van biztosítéka is, és a motor akksiját is tudod tölteni a SAE csatlakozón keresztül, link: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 1815173666 ) Navigálni a telefonnal szoktam, amit egy ilyen tokba teszek: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre ... 2648505421 A tokba maximum 6 colos telefon fér, de 5-5,5 col felett derékszögű csatis micro USB kábel kell. A SAE csatlakozónak hála moduláris a töltő aljzat, lehet hozzá dupla USB-t is kapni, akár feszültség kijelzéssel is, van hosszabbító és elosztó is, úgyhogy a lehetőségek szinte határtalanok. A szivargyújtónál biztosabb, egy kontakttal kevesebb van, és sokkal kisebb eséllyel rázódik ki, mint a szivargyújtóból a töltőfej.
Ez nagyon praktikus megoldásnak tűnik - és nem utolsó sorban még pénztárca-barát is!Köszi a tippet!